2016年2月4日 星期四

城市論壇論拉布(2016年1月31日)

班友真係好精力,天栆地凍都咁好火,又嚟大混戰!



城市論壇:論題: 為誰拉布為誰忙 僵局責任在何方



RTHK 香港電台 發佈日期:2016年1月31日
舉行地點:維多利亞公園涼亭
Venue: Band Stand, Victoria Park
黃宏發
前立法局主席
Andrew WONG
Former President of LegCo>
葉國謙
立法會議員
民建聯黨團召集人
IP Kwok-him
Member, LegCo
Convener, DAB LegCo Caucus
陳志全
立法會議員
人民力量副主席
CHAN Chi-chuen
Member, LegCo
Vice-chair, People Power
李彭廣
嶺南大學公共管治研究部主任
LI Pang-kwong
Director,
Public Governance Programme,
Lingnan University



1. 「劍拔弓張」(05:38)

係「劍拔弩張」呀,主持做乜唔糾正阿發叔呀?

2. 「唔好當拉布係拉布,而要當佢係唔合議事規則,重覆又重覆...我唔會處理(拉布議會),我只會處理沉贅、唔合規則嘅現象...呢個係主席嘅責任。」(06:45—7:45)

那些財委會之類的主席,其實跟「移動迷宮(The Maze Runner )」的「醫務隊」一樣,胡亂安插司職而已。發叔劍指的,當然就是「港版王金平」 — 豬肉成主席也!

3. 「剪布係另一回事,我認為主席係無呢個權...應該由議員提出『終止議案,立即付諸決』,再交由全體議員決定...唔係由主席剪布,而係由大會決定去剪布...拉布唔係錯,係抗爭手段。」 (13:43—15:00)

呢段又係明幫販民,暗串豬肉成,不過又好難話阿發叔「手指拗出唔拗入」。事關依佢咁講,睇怕都要由建制派提出動議,再進行表決,不過以一眾建制議員貴人事忙的作風,恐怕「甩轆」風險比政改一役更大。唔知同場嘉賓葉謙謙認唔認同呢?



4.「點解星期五要衝出去抗議...」(04:22)

衝完出去跌倒個樣同老寵物一樣...



(圖片來源:學生闖會議室混亂中盧寵茂跌倒 更新:2015/07/29 02:08


信報 2016年1月30日
審港珠澳橋撥款 財會限尾輪提問
立法會財委會周五開會4小時審議港珠澳大橋55億元追加撥款申請,主席陳健波在會議尾聲宣布,只容許議員作最後一輪提問,完成後便開始處理議員根據會議程序37A提出的議案,意味周六加會期間極大機會表決撥款。
抨無理剪布 陳偉業被逐
陳健波完會前宣布,此項撥款於工務小組及財委會已討論了24小時,議員在兩個委員會已發言108次及179次,考慮到政府表達若1月底前無法表決,會引致巨大公帑損失,故裁定委員只能作最後一輪每人兩分鐘的提問,之後便處理議員的臨時動議。
人民力量陳偉業隨即批評是無理剪布,並再次質疑陳健波未有申報擔任再保險公司受薪顧問。陳健波經兩次警告後,將陳偉業逐出會議廳,陳偉業及黨友陳志全不服判決,並衝向主席台抗議,被保安攔阻,期間陳志全倒地,會議一度中止。
會上多名泛民議員追問,有報道披露港珠澳大橋工程的地盤工傷及填海替代使用的混凝土組件出現「崩口」損毁等問題。路政署署長劉家強回應稱,傳媒報道有混亂,所拍攝到的混凝土組件,其實是用在人工島西南部連接機場道路下方、暗渠旁的預製混凝土牆身組件,並不涉及工程結構。當局相信組件是在運送過程受到損毁,很早階段已要求承建商修補,預計今年初使用,並不影響整體工序。
至於報道指出,自2012年以來,港珠澳大橋工程發生的意外共導致6死129傷,劉家強指出,當中涉及財委會撥款項目口岸工程的身亡意外有3宗,及有41人受傷,全部已在去年底交予立法會文件中交代。另外,報道提到勞工處因事故頒令停工超過439天,劉家強稱這說法不準確,因意外發生後勞工處只會叫停相關工序,部分工序亦有替代做法,故當局認為,工業意外與大橋工程延誤並無關係。
勞工界議員包括工黨李卓人、工聯會鄧家彪均就有承建商申請輸入外勞作出提問,運輸及房屋局副局長邱誠武表示,若承建商在本地市場有招聘困難,現有機制是容許根據補充勞工計劃輸入,前提是保障本地工人,勞顧會對此有諮詢角色,並非路政部門或當局能批准。

5. 「我地嘅責任就係監察政府,包括阻些不合理的惡法,和不合理的撥款...唔係等吹雞投票,支持政府就係盡咗議員嘅責任。」(15:15—15:35)

係嘅,監察政府係議員嘅責任,投票(無論投讚成抑或係反對票)亦係議員的責任,不過出席議會,乖乖地坐定定唔好四圍走亦係議員的責任。你係護級隊,實力明顯不及班霸豪門,就算明知俾人炒7:0,都要落場踢,呢個係做球員的責任,而唔係垃隊罷踢被判罰輸0:3來「賺得失球差」,輸少當贏咁去self actualise!



6. 「流會一定係無出席的議員的責任,但絕對不能夠話個責任淨係建制派的責任,呢啲係強盜邏輯!」(15:50—16:03)

 葉謙謙你呢啲先係強盜邏輯!「建制派全體出席」就係「不流會」的充分條件,唔知班建制議員做乜有咁多「私人事務」要處理,乜做議員係兼職嚟嘅咩?逢小休都要出去放風開小差?人地唔負責係人地嘅事,最緊要就係盡責任做好自己。人地弱隊玩拉隊罷踢,你作為強隊都要照練波熱身準備出場先得架?呢啲係職業操守嚟!

7. 「投反對票即係棄權,放棄我地嘅責任。在分組點票下,建制派佔大多數,議員議案無法通過,所以要監察要抗爭就不能只靠投反對票。」(18:30—18:48)

事實係選民在呢個選舉制度之下選出來就係咁,功能組別販民從來不能「種票」,事關公商界就係要考慮自己利益為先;同樣道理,敵人的敵人就是朋友,販民在直選佔優,咪又係一般市民為自己利益着想而投販民一票的結果。「要監察要抗爭」,正確的做法就是在選票上擊倒建制,就連功能組別的份額都搶過來,那才叫有大志!

8. 「見過 Bill gates 嗰個局長」(20:13—20:20)

係 Steve Jobs,後面班學生仔都笑鳥!



9. 呢條友只係來打下醬油,對大局毫無影響,變相令葉謙謙以一對二,真係多得佢唔少。

10. 「有偏概全」(17:22)

發叔同學者都係咁錯,查實傷民係咪對痴根太嚴苛呢?



11. 建制班疑似收錢粉絲真係好唔掂,「明張目膽」()都講得出,但今次主持就馬上糾正佢,之前又唔糾正發叔喎,咁即係雙重標準,買發叔的江湖地位怕喇!

***

伸延閱讀:
蝦餃:香港王金平
藍大守護隊(Guardians of Blue Blood University)
http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=10533094

沒有留言:

張貼留言