2016年6月1日 星期三

魔術師資產配置(2016年5月結)

魔術師在2016年4月1日將所有投資組合reset一次,將各投資組合的起始價統一訂為港元$100,方便比較,各項投資組合表現如下:
由於魔術師早前辭去兼職轉到而家新公司,由於暫時仍未供第一期新MPF,早前一馬當先、投資於恆指基金的MPF組合沒有再從平均成本法獲益,故表現隨大市回落,表現開始「正常化」,跟複式盈富貼近。其餘表現平穩的有得益於匯控(00005.HK)的沉船基金,與及複式盈富、REIT組合、和現金及債券組合等,暫時沒有賺息蝕價的問題。另外跌勢較急的有受金價回落拖累的商品組合,港美股市於月內下跌亦令生活基金稍為回落。
截至目前為止,流動資產比起始日升1.04%,再將流動資產加上不動產來看整份身家的資產分配(起始日為HK$10,000),升幅1.43%:


但問題是流動資產所佔百份比下跌,說穿了其實是樓價回穩,銀行估價上升而造成的賬面財富而已。
將魔術師份身家拆開來看,資產負債分配如下,起碼如果有甚麼萬一,沽哂所有投資都夠 full pay也:

註1:起始日以2016年3月31日收市價計算,交易則在4月1日開市進行。
註2:為免過度煩瑣,外匯轉換價係以每月一次的匯豐銀行卓越理財戶口月結單所顯示的牌價為依歸。
註3:收息組合為「現金及債券組合」中以收息為主的投資項目,故需要除去 Mortgage Link 及活期存款等「非投資類別」。
註4:物業估價為匯豐銀行、恆生銀行、中國銀行網上估價之平均值。

7 則留言:

  1. "如果有甚麼萬一,沽哂所有投資都夠 full pay也" ~ 魔術師兄堅係叻仔!勁過那些"一生三宅"的苦主們多多聲=)

    另有事想請教一下魔術師兄:我嚟緊1-2年内有可能去紐約探親,而我只持Visa護照,請問是否不能在美國境内開任何活期/投資户口?謝謝你的解答呢=)

    回覆刪除
    回覆
    1. //另有事想請教一下魔術師兄:我嚟緊1-2年内有可能去紐約探親,而我只持Visa護照,請問是否不能在美國境内開任何活期/投資户口?

      你去探親定去短住?點解要在「當地」開投資戶口?你準備長線使用美帝「當地」證券行的服務?如果只係用短線間,搞咁多嘢來幹嗎?

      麻唔麻煩要睇當地邊間行,不過憑想像都知會係煩的,因為你無Social Security Number,只憑passport無人知你是否恐怖份子或是間諜.

      如果要買賣美股,不如去Interactive Broker。我城有office, 夠你買賣全世界股債,你去到美帝境內一樣可以internet access。

      至於banking活期,我都係唔明點解要無端端 maintain 一個account。不過如果你係大貓卓越理財客戶的話,可以去總行開個 International Premier account,只要香港戶口夠100萬,可在美帝大貓直接開戶。

      美帝銀行金戶口可能都得,不過無暸解過佢的的Global account點玩法,150萬開戶,分行網絡點都好過大貓。

      刪除
    2. 謝謝魔術師兄的詳細分享!我在紐約有一堆親人,但我父母都冇Visa,所以我每隔幾年就代他們去老美探一次親。

      因未來親戚間可能有些資產配置,所以我亦考慮是否需要幫父母開個美元戶口。但我也估到自己冇green card,應不能在境内開戶的了。

      刪除
    3. 那我先研究本地的interactive broker,再與雙親商量,再次多謝你的指教!我也會叫他們閱讀你上述的詳解呢。

      刪除
    4. //因未來親戚間可能有些資產配置,所以我亦考慮是否需要幫父母開個美元戶口。但我也估到自己冇green card,應不能在境内開戶的了。

      叫返佢地自己做, 美帝國民同非美帝國民的稅制好唔同, 唔建議幫任何親戚處理金錢事宜.

      //如果你係大貓卓越理財客戶的話,可以去總行開個 International Premier account,只要香港戶口夠100萬,可在美帝大貓直接開戶。

      補充:「只要香港戶口夠100萬,可在美帝大貓直接開戶。」的意思是在香港大貓總行開美國大貓戶口,手續在傷港搞定(希望無因為反恐法改變喇),好處是可以免費在自己名下的戶口做Global transfer,我在蝗國的卓越戶口都係以呢個方法開的,唔使返上去搞手續.

      //那我先研究本地的interactive broker,再與雙親商量
      //我也會叫他們閱讀你上述的詳解呢。

      多謝捧場!

      刪除
    5. 再次多謝魔術師兄!我父母睇完之後完全get到哂,亦會考慮夾份開個大貓户口。佢地之前去了幾間本地銀行,想問關於開美元戶口既野,但冇個staff講得清楚的,好彩有你幫忙!

      刪除
    6. 如果是在香港的美元戶口,就不需要用international premier了。

      開國際戶口係for 你個人去了外國,仲可以在美國大貓提存現金做一般banking transaction.

      刪除