2016年6月27日 星期一

人均百呎擠迫戶

真係陰功豬咯!700呎住7個人,點睇都係擠逼戶,邊樹有quality of life呀?
環宇海灣逾七百呎之家既有五星級酒店睡房,也有日式太空倉睡床,滿足一家五口、兩傭工的空間需求。
港豬的問題就係明明係限米煮限飯,但就偏偏要懶係 grand 扮哂 decent。所謂嘅儲物間其實就係工人房,得12呎,屋主仲要有兩個工人姐姐起孖,話好注重工人房(因為工人房在廳中心),然後又話對生活享受好有要求,想間屋有酒店感覺夠哂 relax。真是帶着矛盾去裝潢:你注重工人房,要「工人姐姐訓得舒服」,就唔係俾12呎人訓,仲要訓兩個人喇!注重享受,in the first place 點解又唔買間大啲嘅屋呢?700呎住咁多人,轉個身都難喇!

12呎要訓兩個人,設計師其實都搞唔掂。唯有裝假狗硬生生加個鞋櫃,擴充空間都18呎(左上、右上),然後砌碌架床,在趟門上加用幅畫做裝飾遮住,將「棺材房」講成係「日式太空倉」,「讓工人姐訓得舒服」(左中上、右中上)。不過點睇都係訓下格床的姐姐「舒服」啲:起碼掌握了開窗的權柄,床頭仲有空間放私人物品(左中下、右中下);而訓上格床的姐姐就陰功啲,要兜路到另一邊先有樓梯上到上格床(右上),而所謂的「樓梯」,竟然係「直上直落」,無斜度的,真係輕功差少少都上唔到去(左下、右下):

三間房,除了戶主兩公婆,仲有大女與兩個仔。金叵籮一人要一個工人姐姐照顧的兩個仔就仲細,可以 share 同一間房;而唔知大過兩個細佬幾多歲的女兒將會出國讀書,所以間房可以改細啲,呈L字形(左上、右上),門向外掩,窗台放書檯仔,人就訓上格床,下格做櫃(左下、右下),又係「開放式棺材設計」,盡顯屋主重男輕女的心態:

個窗就懶有型用電動窗簾(左上),燈槽懶有情調用紫色燈,仲可以變色,咁就叫做有酒店風格,不過好似唔係「非常之離X譜」的漸變色,只係兩隻色二揀一,睇落有啲 cheap(右上、左下)。不過,更 cheap 的是連走廊都整埋入牆櫃,坐起度開門就阻住成條路(右下),屋主(或設計師)的生活品味真係有少少怪:

生活品味唔單只淨係燈光效果,仲要有玫瑰金色餐椅(左上),話係由「外國」訂來,至於係咪經馬老大的真貨平台「掏」返嚟都無人知。窗台造埋櫃放餐具,一揭開個蓋竟然會墥窗簾(同埋後面的玻璃窗),認真牙煙(右上)。嫌餐檯太細招呼唔到朋友?結果又要兩個人一齊擔擔抬抬以「多用途茶几」開開合合轉轉轉啲機關整張檯出嚟(左中、右中、左下、右下),咁都叫高雅格調真係講都無人信:

窗台上整個C字掛電視連滲燈效果,又係背哂光唔落簾就睇唔到電視(左上)。主人房個窗唔係置中,唯有一邊用窗簾遮住(右上),另一面整個木門又遮住(左下),咁樣床頭就變成「feature wall」了(右下):

阿仔一個訓窗台,一個訓上格床,周圍用傢俱包圍,又係「開放式棺材設計」(左上)。牆上以 Lego 為主題,夠哂刮手刮腳(右上、左下)。房間的另一邊牆以不規則的方格做裝飾,床上攬枕有個「Blast」字,唔知係咪阿仔個英文名,即係「贏在射精時」咁解呢?

***
伸延閱讀:
Philips Hue

35 則留言:

  1. 好唔夾,好爛!笨味,我唔識欣賞。
    Capsule 放屋企,創意無限!

    回覆刪除
    回覆
    1. //Capsule 放屋企,創意無限!

      設計師仲要懶得戚咁話:「咁兩個工人都可以住得好舒服嘞!」, 真係咁多人死唔見佢死.

      刪除
  2. 700呎住7個人(其中2個係工人)~香港真係好多偽中産!

    你不如效法下人地,分身變多6個"魔術師",霸哂你自己成間屋去啦XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 老老實實,我一個人住間屋的實用面積係大過本案的.

      刪除
    2. 層樓估計八球幾九球, 如果唔係買新樓, 要拎一半接近五球做首期的, 都唔算偽中産了.
      不過只係買得起700尺又要QoL, 生零至一件咪算囉......生三件冇返十五至廿萬家庭收入, 都幾難有QoL

      刪除
    3. //如果唔係買新樓, 要拎一半接近五球做首期的, 都唔算偽中産了.

      環宇海灣都算新樓,入伙未夠3年,如二手買入要俾SSD喎...

      //生三件冇返十五至廿萬家庭收入, 都幾難有QoL

      怪獸嘉獎心態:「俾最好嘅嘢仔女.」

      刪除
    4. 1千萬以下最高可借六成,上限5百萬。9百萬以下價,首期只需4百萬。這案單位面積算是屋苑內較大面積的單位,市價約8百萬頭。

      不過同意有三個小朋友,還要請兩個僱傭,卻只買得起此等價錢的單位,但又要"豪"百萬裝修⋯確是只充面子丶唔識有效地洗錢的偽中產。我通常接觸到的差不多背景或更好的家庭,不會這樣整色整水。

      當然我座大廈內也有家庭一家4口加兩個僱傭,但那單位只是兩房單位間隔的面積,細這個案約一百呎。我説這怎樣住?我媽就會串我:「係呀、係呀⋯⋯妳而家升le啦~ 妳細個我地都係6個人(我們三口丶嫲嫲丶叔叔加姑姐)住嗰3百多呎咋!」

      但我的想法是既然負擔唔起更大單位,就不要住這區,或減個人,一個可以凑兩個吧,一個已經小學了!或自己湊,一定可以請少個,甚至不請。如果兩夫妻其中一份是不能完全cover家庭支出的,一因為是基層收入,否則是洗多了。如一方被辭退那怎麼辦?

      生或不生,生幾多個請計好條數!不要又要生又要甚麼quality of life,但原來自己是負擔不起的。

      刪除
    5. //確是只充面子丶唔識有效地洗錢的偽中產。我通常接觸到的差不多背景或更好的家庭,不會這樣整色整水。

      港豬就係特別虛偽, 連咩叫「豪」都唔知.

      刪除
  3. // 要求2: 酒店風格

    都係幫襯誠哥, 又要有走店 feel, 點解唔住誠哥嘅真·酒店啫? 八十零蚊晚之嘛...

    「在旅遊中介網站「去哪兒(Qunar)」搜尋,專門接待大陸低價旅行團、長實地產旗下的青衣青逸酒店、華逸酒店,1月底每晚雙人房房價低至72元人民幣(約85港元),包所有服務費及稅項,平絕同級酒店,甚至較市區時鐘賓館便宜。」

    回覆刪除
    回覆
    1. //甚至較市區時鐘賓館便宜

      呢句才是重點吧?要爆房,使乜租劏房呢?

      刪除
    2. 自己的房自己爆
      but, 七百零呎做晒一間房才叫豪掛.

      刪除
    3. 七百零呎改開放式, 一家人大被同眠, 夠哂淫蕩.

      刪除
  4. 714呎用100萬裝修,只有咁既結果,我就唔覺得化算。不過我識條鐵咩...

    只講工人住的太空倉,原來有位比佢瞓已經對佢好好...

    回覆刪除
    回覆
    1. 最頂癮就係間屋細到要工人訓太空倉,仔女間房都唔大得去邊,而業主自己就話要注重生活享受。

      刪除
    2. 嗰兩個細房,改咗差過唔改。都唔知咩設計!可能唔關設計師事,好大機會係對怪獸夫婦屁屁痕,以為自己好 bitch 一格!

      刪除
    3. 業主要求著重生活,無話要求其他人過同一水平的生活。如房間的改動,都是用來掩飾主人房變大的副作用。

      刪除
    4. 業主的確係注重生活享受,改完間隔主人房變大咗可見一斑 XD

      刪除
    5. //好大機會係對怪獸夫婦屁屁痕,以為自己好 bitch 一格!

      其實係「偷位」,偷了仔女房的位給自己用.

      //無話要求其他人過同一水平的生活。
      //改完間隔主人房變大咗可見一斑

      寬己嚴人,港豬精神。

      刪除
  5. 成家人殘廢㗎?要兩個工人?

    回覆刪除
    回覆
    1. 屢見不鮮啊, 幾千蚊一名廉價勞工, 物有所值

      刪除
    2. //成家人殘廢㗎?要兩個工人?
      //幾千蚊一名廉價勞工

      都話有兩隻金叵籮咯! 要一人看住一個, 如果唔係一擰轉背就會俾猩猩捉了去。

      辛辛那提動物園爲救孩子殺死大猩猩
      星期六美國俄亥俄州辛辛那提市動物園發生了大猩猩被動物園管理人員射殺事件。
      一個母親帶著四個孩子去動物園,其中一個四歲的男孩趁母親不注意,鑽過圍欄,掉到10尺以下的水池中。
      一隻名叫Harambe的大猩猩聽到圍觀人群發出的叫喊,像拖玩具般將孩子拉過水池。
      猩猩和孩子在一起的整過過程將近10分鐘。最後動物園管理人員將大猩猩射殺。
      Harambe是一個"低地大猩猩",屬於瀕臨絕種動物。星期五的時候,剛度過他17歲的生日。它出生在這個動物園。孩子掉落後,因爲猩猩猩猩處在興奮狀態,所以動物管理人員無法使用麻醉槍,怕中槍後的大猩猩變得暴躁。
      大猩猩被擊殺後,孩子獲救,受輕傷,目前已出院。事後,社交網站上多有對那個孩子母親的職責。但也有人爲她辯護,說她當時身邊還帶著三個孩子,其中一個還抱在懷裏,所以無暇顧及四歲的男孩。

      刪除
    3. 話得係酒店, 賓賓都有制服着吧?

      刪除
    4. 黃色架步的賓賓唔使着添喇.

      刪除
  6. // 硬生生加個鞋櫃

    雞有雞味, 魚有魚味, 鞋櫃有鞋味, 放在飯廳梳化隔離最好

    // 「贏在射精時」

    早幾日同裝修盤頭朋友講起, 而家新建三百零實呎公屋裝都要三十萬(錢從那裏來?), 計及雞肉分割員...唔係, 係切雞師果十元八塊, 其實一百個唔係贏人地好多。

    啱先鎢 sirsir 響樓盤外戇有個丰匯高層單位, 百二萬就造到好似墓室咁清幽。

    回覆刪除
    回覆

    1. //其實一百個唔係贏人地好多。

      肯去「豪花」100萬裝潢, 身家照計都過2000萬喇!

      //樓盤外戇

      哈,我唔睇CCTVB的。

      刪除
  7. 實用面積大過此案,兩公婆丶兩個囡加"姐姐",我也覺得不夠用。但要住市區近父母唯有如此,再大啲會outbudget,除非早多幾年搶到隔離單位⋯ 但佢買時我的大囡才剛落戶肚中,實在"輸了在起跑線",唔夠佢地早出世。

    其實我的dream house是奶奶在澳洲間屋,佢間房大過我個單位~0.0~ 四間睡房(四兄弟,間間房同我個廳一樣大),living room, kitchen area, dinning room, common room, theatre room, study room, another 2 bathrooms and 1 more toilet room,有前後花園加泳池,這樣才能有life style可言吧!

    就算我鄰居大過我的單位約一百呎,都是只住五人包括"姐姐",她們是有正常的獨立空間。對面單位和我的一樣大,只有兩公婆,這樣才勉強可以有些life style。有小孩的,在他們的"破壞力"下講咩呢啲⋯⋯ 佢地唔同你拆屋已很好XD。

    //牆上以 Lego 為主題,夠哂刮手刮腳(右上、左下)。房間的另一邊牆以不規則的方格做裝飾//
    有小朋友,家居佈置不應多凹凹凸凸是安全常識吧?其實就算只得大人也應該這樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. //其實我的dream house是奶奶在澳洲間屋

      所以港豬住分層單位就唔好扮哂嘢,話要對quality of life有要求(充其量只能話係「有足夠空間」、「住得舒服」而已). 唔住獨立屋、別墅點有資格講得生活質素.

      刪除
    2. 講真,要講生活質素又不一定住獨立屋/別墅的。有足夠空間和住得舒服是基本,但當人均空間過了某條線,夠或不夠、舒服不舒服可以很主觀的了。如只得夫婦二人住千呎空間單位,在好的區域丶環境,這樣也可算有足夠空間去講生活質素吧?不過可能魔術師哥哥主觀上還是覺得未夠,但你是個很高要求的人嘛!

      又之前忘了這個重中之重-dream house essence (for girls)-WALK IN CLOSET! XD

      刪除
    3. //夫婦二人住千呎空間單位,在好的區域丶環境,這樣也可算有足夠空間去講生活質素吧?

      2個人住1000呎, 其實已經算係足夠, 算係有生活質素.不過,呢種「生活質素」係自己心知,低調啲就算, 而唔係有似本案例咁要大大聲講出來話要「有要求」嗰隻囉! 「講得出來」的, 起碼都要有獨立屋程度喇.

      刪除
    4. // 肯去「豪花」100萬裝潢, 身家照計都過2000萬喇!
      租公屋肯去「豪花」30萬裝潢, 身家照計都過一二百萬喇!

      // 哈,我唔睇CCTVB的。
      我係搭單被餵睇的

      // 呢種「生活質素」係自己心知,低調啲就算
      居所的氣象可以是靠冇野而唔係好多野體現出來的
      啫係佢唔請賓賓請鐘點咁樣

      刪除
    5. //租公屋肯去「豪花」30萬裝潢, 身家照計都過一二百萬喇!

      最多咪俾富戶租金,吹咩?

      //我係搭單被餵睇的

      怕老婆會發達?

      //居所的氣象可以是靠冇野

      「將啲雜物放哂去迷你倉...」

      //請鐘點咁樣

      「梳起唔嫁就仲難!」

      刪除
    6. // 最多咪俾富戶租金,吹咩?
      新落成新租約, 上樓果吓冇 review, 十定內也不會 review, 淡定有錢淨.

      刪除
    7. //新落成新租約, 上樓果吓冇 review, 十定內也不會 review, 淡定有錢淨.

      有「十年生聚」,唔好話公屋仔無向上流的機會喇!

      刪除