2016年7月1日 星期五

蝦餃家書之足球與政治

蝦餃老兄:
哈哈, 病塌上蝦餃老兄還是那麼健談幽默,爽!
蝦餃老兄回到家裡就好好休養吧。歐國盃暫時還沒什麼看頭,入球又少,悶戰居多,看少幾場也沒什麼損失。
有關探病,在某網誌中看到了這樣的一句「金句」:
「我把一生的時間花在追求物質上,人很容易犯這個錯誤,但現在我才知道,我辛苦賺錢買的BMW並不會到安養院來看我。」
上一次的電郵,連同魔術師小小心意的點唱都出版了。眾網友也討論得興味盎然:
蝦餃家書之瑞士公投與床上早餐
祝 早日康復。
魔術師敬上
2016年6月20日
魔術師朋友:
謝謝轉來你的網誌鏈接。看到人家的留言,雖然跟自己頂多有丁點兒關系,還是感覺過癮。最感過癮,就是不用思量如何回應人家的抵死留言。看到那位搞史棍朋友對男士毛病的另類理解,除了笑就是笑。也佩服他能找到這樣珍貴的史料。
看到你談這屆歐洲杯,說沒什麼看頭。光是這句話,如果是昔日的蝦餃,就會寫兩三千字跟談睇波這話題。趁這兩天沒有球賽,也隨意跟你閒聊:點解要睇波。
睇波,特別是睇世界杯或歐洲杯等國家級別的賽事,最大的看頭不是個人腳法,小組傳送,團隊合作或教練戰策,是看哪一隊輸!有了這個最大的看點,其他才是配菜。就算提到以上談及的所謂睇波元素,借問有幾多人看得懂?看不懂,為什麼要看?港人睇波,因為有得賭,反正有得賭的玩意,他們都喜歡;除了下注,他們睇波還懂其他?他們懂睇波跟政治的關係?
現代的政治不是攻城掠地,是攻心。讓你對某事情、某人有討厭的看法,或反過來。現代的政治是談如何影響人的感情指數,你的政治玩得好,能牽動千百萬人的感情線,他們會跟隨你的想法或做法。夠了吧?
如果從這角度看,足球充滿這種牽動千百萬人感情線的元素,可以說今天最大的政治,特別是國家級別的球賽,四年一度的世界盃與兩年一度(魔按:替蝦餃兄更正)歐洲杯。亞洲盃情況我不清楚,反正都一樣,但亞洲杯的知名度太低,所以它的政治能量也不大。
不管從哪一角度看,有國家隊參與的球賽都充滿政治元素,因為球隊是代表國家。你會對某國某些人某些事表示不滿,怎麼辦?總不能跑到人家的領事館抗議,大家也沒有這樣的閒情。現在兩年或四年出現一個讓你發洩的機會,看準某個壞蛋國家,就一面看球,一面詛咒他們如何輸波。每一屆的歐洲杯,你可以說都差不多,但每一屆都不一樣,因為每個人對某些國家的感覺,會隨著球賽時段發生的事而改變。例如我今年就特別希望烏克蘭與土耳其出局,結果都讓我高興,一個是法西斯、一個是敘利亞亂局的搞屎棍。如果四年前,我們肯定捧他們場。烏克蘭是出名的美女產地,四年前我去過幾趟土耳其,跟當地朋友也談得投契(魔按:替蝦餃兄更正)。但今天我就一面睇波一面睇他們怎樣輸。
唯一不會改變就是看英國隊。四十多年來睇波,我從來都想看他們輸,輸得越趴街越開心。我跟英國對沒有什麼仇怨,但它代表的國家讓我恥辱終身,我曾經是他們的殖民地人。光是這點,我就永遠沒法跟任何一個同鄉一齊睇世界杯,因為他們都是米粉(米字旗粉絲),英國隊的一舉一動都高呼若狂。不知是真無知還是假球迷。對米粉,我們能說什麼?這屆歐洲杯,最讓我看得最開心是英格蘭對俄羅斯那場比賽,英國隊在大好形勢下,在補時階段給俄羅斯追平。看英國隊員的落寞神態,真賞心樂事也。英格蘭對威爾士那場比賽,我在醫院沒法看,但看了他們跟斯洛伐克的比賽,如果還要捧英國場,的確是米粉無疑。這樣悶的足球,只有英國隊才能做到。悶的程度,讓貴為歐洲足協的主席在睇波時候打瞌睡,而坐在他旁邊的是威廉。不過悶蛋還有悶蛋的福氣,就是他們幾乎可以晉身八強,是十六強之中運氣最好的一隊,因為他們下一場的對手是冰島。如果英國隊輸了,蝦餃肯定開香檳!從實力看,英國高很多班,但從鬥志決心看就不一樣。不知冰島人會否跟英國人有仇報仇有冤報冤,從四十年前的 cod fish (鱈魚)紛爭到七八年前冰島金融爆煲等,一塊在球場上跟英國人算清?這屆歐洲杯,最讓觀眾大開眼界的是克羅地亞球迷。不知香港廢青有沒有看,及明不明白人家在做什麼。如果明白,廢青們應當高興,他們原來已經跟國際接軌:為了打倒心中的權貴,情願丟掉國家榮譽。
克羅地亞對捷克一役,克羅地亞球迷在己方球隊贏波的時候搗亂,真是一絕。那個時候離完場還差五分鐘左右,結果他們倒自己米,讓球員心神恍惚,無端端輸了一個十二碼。事後很多評論談這事,原來部份球迷不滿克羅地亞足總某些權貴,但沒法將他們趕走,只能在國際賽事中讓國家隊丟架。他們甚至希望歐洲足協制裁克羅地亞,不讓克羅地亞參加任何國際賽事。看到克羅地亞那群特殊的球迷,讓我想起香港那群廢青:相隔萬里,做法一致。
足球,特別是國家級別的賽事,永遠跟政治掛鉤。只是這些政治勾當,外面的人看不懂。兩年前巴西在主場輸了個七個一皮,很多人想不通。如果通過政治鬥爭理論去看就簡單很多。因為巴西球隊,跟克羅地亞球迷一樣,為了不讓哨牙婆(前幾個月給人搞另類政變下台)風光,只能讓國家出醜。巴西出蠱惑波已經是街知巷聞,想一想他們在1998年輸給法國,讓法國歷史上第一次捧杯。為什麼決賽時前鋒朗拿度會突然拉肚子不能上場?
2002年日韓共辦世界杯,韓國打出歷史上最好的成績。但當年的臭事,慢慢曝光,當時很多球證都給韓國佬收買,在韓國對義大利與西班牙兩場賽事吹黑哨。韓國隊是否那麼神我不知道,但我知道財可通神,更何況是那些賽後誰也不會注意的球證?
睇波,如果要談那些所謂睇波元素,例如腳法啊,技術啊等,看歐冠盃賽事就可以了,何必要等兩年或四年?
蝦餃
2016-06-23
***
蝦餃是在本屆歐洲國家盃16強賽之前回覆魔術師電郵,當時克羅地亞尚未出局,而米國隊亦未「二度脫歐」。直如蝦餃所言,睇波「一個讓你發洩的機會,看準某個壞蛋國家,就一面看球,一面詛咒他們如何輸波」、「看英國隊員的落寞神態,真賞心樂事也」。米國隊下場,果然給蝦餃老兄言中,真神人也。
本來想先問准蝦餃老兄才刊登其覆文,但久候沒有回音,只好自作主張,先斬後奏。寫唔寫blog事小,只希望蝦餃老兄身子安好,跟紅龍軍球員一起「開香檳」(多謝摩摩提供):

32 則留言:

  1. 哈哈。中到不得了,由細到大都唔鐘意睇英格蘭,悶爆。
    我只是四年睇一次波的人,球星都唔認得。
    另,我最鐘意睇香港輸波,輸比中國就肯定,輸比亞洲其他廢隊就更爽皮。

    回覆刪除
    回覆
    1. //另,我最鐘意睇香港輸波,輸比中國就肯定,輸比亞洲其他廢隊就更爽皮。

      你正一係「真・港奸」!

      刪除
    2. 因個人認為香港唔係一個栽培運動員0既地方, 你睇李健和踢左咁多年都仲有得踢, 就知個醬缸文化有幾勁啦~

      刪除
    3. 贏在射精前的港媽要阿仔阿女文理商體育藝術十八般雜耍樣樣皆能,但仔女大個偏偏又唔想佢地行文理體藝呢幾條路.

      刪除
    4. 祝蝦餃早日康復!

      //英格蘭

      我對足球的興趣係由本地波開始的,年年cctvb播英國足總盃我都係湊下熱鬧,唔似大哥瑜之輩係睇「英國足球大賽」大,所以對英國波無乜情意結;睇英超都係98年有線開始有live先睇,睇咁多年都係貪佢國際球星多同時間friendly而已,所以實在好難理解點解老一輩球迷會對英格蘭有情意結。其實就算香港八十年代最受歡迎的利物浦,當家的都係威爾斯的魯殊同蘇格蘭的杜格利殊,關英格蘭乜事?

      //另,我最鐘意睇香港輸波,輸比中國就肯定
      //你正一係「真・港奸」!

      我以前都係曾主席個立場的,就算99年第一次放棄本地波我都係情感上支持港隊,但正是羅生06年搞返南華叻返少少幾年、令我重新留意返下本地波後,我就徹底同70後兄同一立場(大約是13年,主要係接觸「笨土球迷」太多)。

      以前都講過,到而家本地波球迷仍然係以「519」作為「本地波輝煌標準」的,但其實區區一個世界盃外圍賽第一階段出線,竟然可以以此為「輝煌」的標準?咁日本當年在你519之後,兩場5:1贏你個灰頭土臉,架仔直情要幫個教練立雕像啦?但如果贏香港就咁巴閉,人地都唔使90年定個「足球明治維新」計劃啦!

      其實甘於做弱隊都無乜所謂,你睇澳門近呢十幾年越踢越差、就黎跌到排200名咪又係咁?但你香港班友平時就認弱旅,但到正式比賽(尤其對中國)就個個渴望奇蹟,然後重演「519」...咁同一個「學渣」只因一次考試有C,就次次考試都渴望重演呢個「奇蹟」有乜分別?

      當然更仆街係,「有乜野球迷就有乜野球隊」,球圈中人持此態度者不在少數,唔係都唔會賀歲波要搞「519明星賽」啦!仲要話明年添食喎!其實我建議最好香港足總搵日本足協,搵返當年淘汰你班人組隊日本元老隊,過黎俾你覆焯仲有卓頭啦!不過唔知會唔會影響笨土球迷感情呢,同埋架仔記唔記得呢件事都成問題!

      唔好同我講你地呢幾年做左幾多野,事實上體育既野係相對,你做時全世界都做,人地做得好過你就過你頭,泰國就唔使講嘞,你96年數賓仔八蛋添啦,20年後人地排名高過你之餘,仲要贏朝鮮搞到你想拖冧中國的「奇蹟」破滅添,而你已經四十年無贏過朝鮮....03年東亞盃對關島數十幾球,上屆已經要打和嘞!

      所以我對舊年出現噓國歌完全唔驚訝,因為除左熱狗系專門入場搞事外,好多笨土球迷都有類似傾向,講真而家想法唔有d笨土,好人好姐捧乜9香港隊?細細個聽何鑑江講波,亂踢或悶戰時窒人好鬼抵死(雖然有時比較personal),但而家唔得咁講野架!「支持本地足球」呀嘛!

      我唔介意因為「本土情意結」而令球隊有premium,但溢價相對實力太高,就會愛你變成害你.

      //因個人認為香港唔係一個栽培運動員0既地方

      咁又未必,單車班人由黃金寶開始已經係世界級了。但蝗國教頭沈金康功勞不少,笨土派順唔順氣呢?

      //輸比亞洲其他廢隊就更爽皮。

      咁俾d好野70後兄睇下,不過緬甸已經不是廢隊:
      https://en.m.wikipedia.org/wiki/2016_AYA_Bank_Cup

      舊年踢熱身賽應緬甸5:0就也文也武,其實緬甸近年離開東南亞的作客賽績都好差,而家人地去主場就見底了。以近年緬甸上升的勢頭,排名像越南菲律賓般超越香港是遲早的事。

      另外呢兩場波對龍獅軍長遠發展隨時有決定性影響,不過要11月尾先塵埃落定,到時睇下寫個email俾魔兄解釋下。

      //跟紅龍軍球員一起「開香檳」(多謝摩摩提供):

      我係睇蝗國睇肉網站知道的,再Google"Wales celebrate England's defeat "發覺原來全米帝媒體都講緊呢件事,但魔兄咁留意港霉竟然要我講先知,唔通傷港真係「偽國際化」得咁緊要?定話係見以前哎吔兄弟咁樣對前事頭,心有戚戚然唔想報導乎?

      刪除
    5. //年年cctvb播英國足總盃

      我都係睇英國足總盃,所謂「爆冷嘅溫床」,真係細細個就已經聽過佢個名。

      //其實就算香港八十年代最受歡迎的利物浦

      我又對利物浦無乜feel...

      //但其實區區一個世界盃外圍賽第一階段出線,竟然可以以此為「輝煌」的標準?
      //球圈中人持此態度者不在少數,唔係都唔會賀歲波要搞「519明星賽」啦!仲要話明年添食喎!

      個意義唔係在於「世界盃外圍賽第一階段出線」,而係在於可以「拖垮」蝗國隊,令佢地無得牙斬斬出唔到風頭,所以就算後來輸俾倭寇10個1皮都無所謂的。

      //正式比賽(尤其對中國)就個個渴望奇蹟,然後重演「519」...咁同一個「學渣」只因一次考試有C,就次次考試都渴望重演呢個「奇蹟」有乜分別?

      正正就係由於龍獅隊唔係在意自己的成績好與壞,合格與否,而係在於「自己成績考好啲,拉高條curve,令到仇人唔合格」,所以范俊業當日救出蝗國球霸的12碼就成為了「真・傷港民族」的典範,幾乎要立銅像咁濟。

      //最好香港足總搵日本足協,搵返當年淘汰你班人組隊日本元老隊,過黎俾你覆焯仲有卓頭啦!不過唔知會唔會影響笨土球迷感情呢,同埋架仔記唔記得呢件事都成問題!

      倭寇打贏龍獅隊是常識吧?你香妃就話記住519同皇上好過啫;皇上後宮三千,又邊記得邊一晚寵幸個邊個呢?

      //細細個聽何鑑江講波,亂踢或悶戰時窒人好鬼抵死(雖然有時比較personal),但而家唔得咁講野架!

      乜何老鑑仲有講本地波架?

      //蝗國教頭沈金康功勞不少,笨土派順唔順氣呢?

      所以除足球外,體育呢方面笨土係較少話語權的,就算係中國女排或者係跳水隊來港,亦唔見有大陣仗的驅蝗行動。

      //緬甸近年離開東南亞的作客賽績都好差,而家人地去主場就見底了。

      我覺得除了對蝗國隊之外,龍獅隊對其他國家係無乜motivation的(對蝗國隊起碼有「爭和意欲」)。似乎人地對你龍獅隊係don't care,龍獅隊對人地亦係 don't care;蝗國隊一睇你龍獅隊唔起呢,龍獅隊就即時熱血起來了。

      //魔兄咁留意港霉竟然要我講先知,唔通傷港真係「偽國際化」得咁緊要?定話係見以前哎吔兄弟咁樣對前事頭,心有戚戚然唔想報導乎?

      摩摩你都知我一向喜愛「深入敵陣」,米帝被威爾斯倖災樂禍(依家威仔入到四強就更牙擦了)之事,就梗係「家醜不出外傳」喇。

      刪除
    6. //倭寇打贏龍獅隊是常識吧?你香妃就話記住519同皇上好過啫;皇上後宮三千,又邊記得邊一晚寵幸個邊個呢?

      當年足球在日本只是「倭寇」「宅男」而未升格做「皇民」「皇上」的,仍然停留在半職業階段,所以龍獅軍519後首場作客輸倭寇三蛋令笨土圈中人大感意外,斷估是頭腦發熱之過(當時小弟仲細,未能認清是否真是如此)。事實上89年的世盃外小組賽再兩遇倭寇都是0:0,證明倭寇仍是宅男一名,訓過龍獅軍兩鑊共五個一皮,已是「倭寇版519級奇蹟」嘞。

      「倭寇」升格做「皇民」是因為《足球小將》在皇孩中大行其道,令日本矢志於90年發展足球的,記得95年皇朝盃(東亞盃前身),日本在大球場兵不血刃數香港三蛋,事後有皇將話:「有點奇怪,龍獅軍唔應該咁弱」...當然啦,升格做「皇上」,以前「宅男」時的「美女」就不外如是了。從此兩地足球越拉越遠,再無在同一階層共處過了。

      如果搵返519年代的倭寇老將,在大家都無體能下同519明星隊踢應該是五五波;但既然開竅做左「皇上」,仲邊會想記得「宅男」年代訓過的豬扒呢?

      //似乎人地對你龍獅隊係don't care,龍獅隊對人地亦係 don't care
      //梗係「家醜不出外傳」喇。

      公道d講,近年來龍獅軍除對蝗豬外還是偶有佳作的,例如有屆亞洲盃外圍賽兩和烏茲別克0:0;但的確無如打蝗豬時「打雞血」般「熱血」。

      呢次越港對壘對雙方都好重要,不漏凍奶應該好想贏龍獅軍的,雖然失手被逼和但好彩緬甸幫手補飛。詳情留返11月尾先解釋,但之前港霉完全無提重要性而只是當兩場普通的熱身賽,比低調處理「威爾斯慶祝」更無知。

      刪除
    7. 另外何老鑑無講笨土波好多年了,而且唔知係咪太串嘴,已成部分笨土球迷公敵,不過詳情我都唔係好清楚。

      刪除
    8. //事實上89年的世盃外小組賽再兩遇倭寇都是0:0,證明倭寇仍是宅男一名,訓過龍獅軍兩鑊共五個一皮,已是「倭寇版519級奇蹟」嘞。
      //既然開竅做左「皇上」,仲邊會想記得「宅男」年代訓過的豬扒呢?

      值唔值得當係「輝煌戰績」,係睇當事人嘅心態:你班傷民不嬲都當蝗豬隊係「打大佬」咁打,而倭寇呢?佢地真係未必認為當年的龍獅隊係「大佬」囉...

      //詳情留返11月尾先解釋,但之前港霉完全無提重要性而只是當兩場普通的熱身賽,比低調處理「威爾斯慶祝」更無知。

      呢單嘢真係摩摩唔講都唔知,又要等我做下功課研究下先。

      刪除
    9. 魔兄你毫無頭緒之下好難search到主題的,尤其如果「深入敵陣」(例如goal3)可能只會搵到一堆合乎主題但完全不符事實的9up。此事牽涉亞洲足球的一些專業mechanism,小弟在此向龍獅軍發牢騷就話有人睇下,講亞洲足球機制咁x小眾既野就唔慌邊個有興趣,為免趕魔兄d客,我在此post幾條link就算不再長篇大論,魔兄逐一browse下應該知我講緊乜,尤其為何「不漏凍奶應該好想贏龍獅軍」。

      裡面有d加減乘除數,不過對魔兄呢類數怪應該係a piece of cake.

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/2017_AFC_Champions_League

      http://www.the-afc.com/asian-cup-2019-2018-world-cup/korea-republic-lead-the-way-in-latest-afc-ma-ranking

      http://www.the-afc.com/uploads/afc/files/afc_ma_rankings_03062016.pdf

      http://www.the-afc.com/uploads/afc/files/afc_ma_ranking_mechanics.pdf

      http://www.football-rankings.info/2016/06/afc-ma-ranking-update-10-june-2016.html

      http://www.football-rankings.info/2016/05/afc-ma-ranking-update-13-may-2016.html

      魔兄心水清的話,會發覺馬來西亞都係好大機會搶上來的,所以呢場九月的head to head賽事亦很重要:

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/2016_AFC_Cup_knock-out_stage#South_China_v_Johor_Darul_Ta.27zim

      雖然代表隊只佔3成分數,但越南馬來西亞都密密安排A級賽設法搶分(尤其是後者),反而龍獅軍就顯得唔緊唔要:

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Malaysia_national_football_team#2016

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Vietnam_national_football_team#2016

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hong_Kong_national_football_team#2016

      上面呢堆野夠你等開波前解悶嘞.

      刪除
    10. 多謝摩摩提供, 等我睇完先再寫一篇...

      刪除
    11. 哈哈謝謝賞面,其實最重要是"越南香港大馬要争2017-18年最後一個亞冠正賽東亞區小組名額",次要而我無提的是"各隊要爭取2019年亞洲杯外圍賽第三階段成為第二檔球隊".魔兄平時對亞洲足球無甚興趣,呢堆嘢可以當好好的閱讀理解練習嘞。

      你睇波睇到天光都可以一點就起身啵,太興奮訓唔着乎?另外所謂"漢堡拿武"終於認祖歸宗自己傷民身份,下季返嚟踢傑志嘞.

      刪除

    12. //所謂"漢堡拿武"終於認祖歸宗自己傷民身份,下季返嚟踢傑志嘞.

      嘩!開心死舜文喇!咁佢係以外援定係笨土身份效力?

      港超聯 林志堅投傑志!答謝港Fans!
      http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/sport/20160702/bkn-20160702010326117-0702_00882_001.html

      刪除
    13. 本來想到此打住對傷港足球的牢騷,但睇完呢篇報導實在骨梗在喉不吐不快:

      //嚟到香港,傑志上下都視我為上賓,而且有大量香港球迷搵我簽名合照...當時佢已經有一個念頭:香港人比德國人,更加將佢當做自己人

      我唔知最尾果句係唔係記者自己加落去,如果是,這只證明記者對自己傷民身份太自大; 如果是親口講,就只證明林生入世未深。近年來有傷民血緣的球員來港落班不少,我不太留意都知道聶凌峰, 林柱璣和謝家強幾個,你又幾何見傷民特別當佢地自己人?說穿了還不是因為你的能力相比一般傷民高得多,佢地(包括劉舜文)先認親認戚?聶凌峰一個傷港出世既德國人,肯換埋國籍代表傷港(好難道架,德國換中國!),你舜文哥又唔見咁親切?咪又係因為聶只係踢低組別聯賽?

      "相濡以沫,不如相忘於江湖。"林生你在德國踢漢堡時只被看成普通人, 踢德乙遇到事業瓶頸...呢d先反映在德國你只是云云德國人中的一個,咁先係"自己人"的常態(相忘於江湖);在傷港人地對你呢個德乙仔如膠似漆攀晒關係,其實反映呢個地方起碼足球有問題(池水乾涸了先會對你"相濡以沫"),明未?

      //咁佢係以外援定係笨土身份效力?

      佢有三粒星,在笨土賽事有笨土身份; 但三粒星means nothing to FIFA, 所以佢一日未換國籍,在亞洲賽就要以德國外援身份佔一個非亞洲外援名額。

      (有三粒星就可以當笨土球員亦是我極力吐槽的,無代表傷港資格但又不佔外援名額絕對是違反限援的原意; 唔好睇龍獅軍咁多入籍兵,其實仲有好多貪呢度好食好住用緊笨土球員資格但又唔肯入籍的,除了一d住夠七年之外,亦包括上面提過的港二袋林柱璣謝家強)

      //付出港超頂級薪酬

      林志堅透露過踢德乙約兩萬歐羅月薪,如果是稅前的話,德國稅率咁高應該實收唔夠十五萬港紙; 傑志如果出稅前十五萬,計標準稅率17%實收十二個幾,加埋佢老豆係新界原居民可能有祖屋住唔使交租,算除笨有精嘞.

      刪除
    14. //林生你在德國踢漢堡時只被看成普通人, 踢德乙遇到事業瓶頸...
      //「我已經同教練講過好多次,我嘅強項應該係中前場,喺訓練分隊賽同熱身賽,我都盡我所能,而且自覺做得唔錯,不過教練話我喺球隊只可以踢二閘,因為中前場佢已經有心目中嘅人選。」

      池中無魚蝦為大, 佢本來最佳位置係踢左/右中場(其實睇漢堡踢幾場都知佢防守意識差), 但就連德乙球會都爭唔到位, 教練話有球員好過佢, 叫佢打閘, 佢唔服氣才認祖歸宗返傷港發展...

      刪除
  2. 英格蘭d波真係唔入流,我都唔明d人點解咁鍾意,
    班友一d鬥心都無。
    今次歐國杯悶到暈,美洲杯好睇好多,可惜阿根廷繼續亞軍停,美斯已經盡晒力,搏埋人地紅牌出場,點知自己友唔爭氣,單刀唔入又自己趕返個人走,唔怪得美斯咁失落要退出國家隊。

    回覆刪除
    回覆
    1. //唔怪得美斯咁失落要退出國家隊。

      美斯跟C郎唯一同病相憐的是大家都有同豬一般的國家隊隊友吧?

      刪除
    2. 即係美斯未到球王級數,球王係唔會令你記得希古恩同阿古路係「豬的隊友」,因為隊友唔識入就我自己來--正如86同90年兩屆的阿根廷(尤其是90年),除左馬勒當拿你仲記得邊個?

      在我心中,老馬之外,就只有比利同施丹稱得上球王。

      刪除
    3. //在我心中,老馬之外,就只有比利同施丹稱得上球王。

      Yeah! 老馬同施丹都係我既至爰。施丹世盃決賽紅牌出場我又係down左幾日。

      刪除
    4. //因為隊友唔識入就我自己來--正如86同90年兩屆的阿根廷(尤其是90年),除左馬勒當拿你仲記得邊個?

      學傷港班講波佬話齋, 現袋足球係講團隊合作, 即時逼搶, 快速反擊, 再無可能係「一人球隊」...所以 by definition, 亦都再沒有可以靠一人之力扭轉大局的「球王」矣...

      刪除
    5. 所以06年的施丹隨時係「球王」的絕唱嘞。

      當年施丹也不是完全無幫手的,例如亨利就幫輕唔少;佢最大既負擔係要做埋成隊的帶頭大哥--其他小弟應該都當「靠星座揀人」的杜明尼治隱形而只聽施丹話....

      刪除
    6. 如果話美斯真係因為連續幾屆亞軍, 自己射失12碼等理由退役的話,只能夠話佢心理質素遠不是「球王級」了,連「帶頭大哥」的責任都做唔來呢...

      刪除
  3. 正呀!一樣的觀感,不一樣的結論。池某點解唔睇波,正係因為足球太政治。球迷狂熱,與政治狂熱並無二致。虛無飄渺的政治訴求,有人要勇武捍衛;不知所謂的球隊,亦有大把人瞓身支持。池某討厭利用政治狂熱撈利益的醜陋政客,但不介意做利用足球狂熱搵著數的邪惡賭徒。
    又賣下廣告先:
    http://poolshunter.blogspot.hk/2016/06/90000.html

    回覆刪除
    回覆
    1. //池某討厭利用政治狂熱撈利益的醜陋政客,但不介意做利用足球狂熱搵著數的邪惡賭徒。

      你都係做教會十一奉獻的錢箱啫。

      刪除
  4. 講起烏克蘭,前兩年動亂嘅時候班勇武有青仲好鍾意share當地暴亂嘅片段,話應該咁樣對付警察云云(諷刺嘅係,人地當中有真·法西斯組織);暴亂爆發至今,當地仍然係內戰狀態,班有青同網媒就粒聲唔出了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 班有青嘅身體特別矜貴,俾黑警扑幾下頭就嬲幾年,你叫佢地去搵命搏?

      刪除
  5. 蝦餃大叔人生經驗豐富,又有學養,其文章常提供不同的視覺,令小弟獲益不少。在此順祝他早日康復,如果康復左的話就祝他身體keep住健康。

    //「看英國隊員的落寞神態,真賞心樂事也」

    見到自己唔like既強隊輸比弱隊,實在爽得很。英格蘭輸比冰島我都暗爽左一陣。

    //我只是四年睇一次波的人,球星都唔認得。
    //可惜阿根廷繼續亞軍停,美斯已經盡晒力

    我都係四年睇一次波的(世界盃),小弟從馬勒當拿時代就開始捧阿根廷。上屆世界盃決賽輸波真係令我down左幾日。身邊朋友重要大多數係德國fans喎,見佢地笑到四萬咁口真係激鬼死。美斯退左隊,睇怕要睇阿根廷捧盃都真係遙遙無期了.

    回覆刪除
    回覆
    1. //見到自己唔like既強隊輸比弱隊,實在爽得很。英格蘭輸比冰島我都暗爽左一陣。
      今次又到有大量(吹大咗?)「球王」級數的比利時輸俾英甲英冠雜牌軍威爾斯...希望下次可以贏埋不可一世的C席喇! 紅龍軍回國可以威威了...

      //身邊朋友重要大多數係德國fans喎
      我都係德軍粉絲喎!

      //美斯退左隊,睇怕要睇阿根廷捧盃都真係遙遙無期了.
      如果被跪求就出取消退隊決定, 咁兒戲就更加唔係球王了, 你估係港星的「告別樂壇演唱會」咩?

      信報 2016年6月30日

      阿力士 球人球事
      阿根廷跪求美斯
      阿根廷球王美斯在美洲盃決賽落敗後,留下一句:「退出國際賽」就消失了,Facebook最後一次更新是6月26日凌晨2時21分。他想躲起來冷靜一下,結果全世界都在打鑼找他,說明他對阿根廷有多重要。

      這一點也不誇張。繼阿根廷總統馬克里和球王馬勒當拿親口挽留後,布宜諾斯艾利斯市政府周二在市內豎起美斯銅像,這本來是準備慶祝奪得美洲盃冠軍,如今卻成為讓美斯回心轉意的「玩具」。

      首都豎銅像

      一名三、四歲的阿根廷小孩,穿上美斯的國家隊球衣,拍了一套短片哀求美斯留在國家隊;也有一名中年女教師寫公開信提醒美斯,「希望你能成為好榜樣,不要讓學生們覺得這是個只重勝負的國家。如果連你也克服不了人性的醜陋面,我又怎能說服他們呢?」

      女教師的信件令人感動,但畢竟是個人的力量。也有阿根廷網民成立FB群組,號召大家本周六舉行大遊行,訴求是:美斯留下來!這個群組已經召集了數萬人。甚至連阿根廷的名宿們也展示紙牌希望美斯留隊,包括前輩布魯齊加和前國家隊教練比拉度等。

      整個阿根廷都跪在美斯面前,這位球王會不會狠心誓不回頭?他的巴塞隊友蘇亞雷斯最了解他,「他會改變主意的!」兩人平時一起操練,一起接送兒子放學,對美斯的性格最清楚不過。美斯一走,國家隊將出現退隊潮,他將成為罪人。

      美斯輸波後突然表示退隊,多少與怯於面對國內壓力,如今看到大家都主動送上肩膀,還有何退隊之理。更重要的是,如果他因為多次在決賽輸波而走,將來如何向兒子交代?一個「走佬爸爸」如何告訴兒子,勇敢面對未來的挑戰和挫折?

      有趣的是,球壇冤家基斯坦奴朗拿度的兒子小基斯坦奴,本來也是美斯的忠實球迷,甚至在爸爸面前稱讚他的球技。可見,美斯已經是年輕人的榜樣,也是聯合國兒童基金會的大使,一言一行都要小心謹慎,隨時影響小朋友的價值觀,還是快快開記招收回「退隊」言論吧。

      刪除
  6. 米軍班球員都好 x 好野架
    仲記得2年前 (定 4年前, 不過肯定係近期的事) 大賽樣衰衰出局之後
    班球員返到去坐球隊大巴果時, 架大巴比班本土米粉圍

    一眾有青同有中坑 齊齊對車上班球員 行中指禮
    班球員響車上 仲可以對住班有青笑

    學阿龜婆話齋.....連醜字都唔識寫
    無恥到咁 ge 程度 真係拍得住689

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又記得唔知係日定係韓國家隊輸波,回國係要在機場向球迷道歉, 即使被球迷柴台亦不能反抗, 只係爭在唔使切腹, 點似得好似米軍咁可以嬉皮笑臉,輸波出局可以提早放暑假順便蒲吧溝女呢?

      刪除
  7. 有一句好中....我唔明點解香港人可以咁重奴性...今屆歐國盃~仲有朋友相約睇英格蘭....
    咁多年都捧英格蘭....仲要係冇得解釋....只係講情意結....
    就算我唔講政治因素....齋講佢隊波我都唔覺得值得捧....

    回覆刪除
    回覆
    1. //仲要係冇得解釋....只係講情意結....

      係因為班傷民戀上前事頭婆掛?

      刪除