2016年12月8日 星期四

人間定格

某日早上,搭巴士返工。一上到上層,就見樓梯附近有條柒青打橫倒臥在座位上(椅背竟然有張「反對人大釋法」的貼紙),對腳伸到出走廊。
魔術師輕輕拍了他一下,沒反應,都唔知係唔係死Q咗。
唯有跨過佢對佢向前行。
隨後有些OL不願跨過呢條友,唯有被逼坐近車頭。
車行不久,有燈位。
煞車急停。
於是柒青便便「飛」到了地上!
柒青爬起來(即係無死到),坐好,又訓過。
然後又慢慢地「倒下」,橫臥在座位上。
睇嚟佢前一晚真係玩得好攰下喎!
***
魔術師搭車好多時都會留意八達通有無扣多咗錢。
印象中有一兩次,在屯門公路轉車站轉車,本來應該係可以免費轉乘的,到頭來卻好像給扣了全費。
不明所以。
直至,這天留意到呢一句:

「繳付第一程車費後,八達通卡的餘額必須為正數。」
咁啱要轉車過海,將卡又係負數,無理由要俾多十幾廿蚊喎!
有辦法。
站內有自動售賣機,買枝水再自動增值咪得囉!
得咗!
***
上個月,放工回家。
打開信箱,竟然見到呢份由某CFP扮大師開財自班的修港郵政通郵廣告!

由教你投資買保險增加被動收入擺脫月光族生涯,到歡迎40歲以上人士參加的退休講座、甚至乎教你「避免你的下一代因離婚而被配偶瓜分財產」都有(方法就係成立信託)...
睇嚟港豬們真係又有錢又易呃,人人都係咁渴望財務自由 — 不過在未識得以勞力搵錢,然後再錢搵錢的時候,先要學識避免被人搵笨。
又,債「卷」打錯字,應該係債「券」才對。
***
伸延閱讀:
女子遇電話騙案失逾 800 萬元 更新:2016/12/06 08:16

再有自稱執法人員的電話騙案發生,事主被騙 800 多萬元。
警方指, 51 歲女事主十一月初在愉景灣,收到自稱是執法人員的男子電話,指事主涉及一宗刑事案件,電話轉駁到同樣自稱執法人員的另一名男子。事主依照對方指示,在內地開設銀行戶口,分三次將共約 820 萬港元存入戶口,並透過電話應用程式,向對方提供戶口資料。事主其後發現存款不見懷疑受騙,昨午報警。

29 則留言:

  1. // 有條柒青打橫倒臥在座位上
    我最鍾意坐上層車頭唔攬帶瞓覺, 尤其是熱狗開大個窗、不問世事果種感覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱狗年代無安全帶, 一煞車就有飛出去的感覺...

      https://www.youtube.com/watch?v=ZMFKY2Fif4Y

      刪除
  2. //睇嚟港豬們真係又有錢又易呃,人人都係咁渴望財務自由 — 不過在未識得以勞力搵錢,然後再錢搵錢的時候,先要學識避免被人搵笨。//

    利用人性好逸惡勞,再加上顏色鮮明,令人振奮的口氣,這些聚眾營私的“理財“機構就不斷有豬送錢來。

    回覆刪除
    回覆
    1. //這些聚眾營私的“理財“機構就不斷有豬送錢來。

      呢啲叫散養港豬.

      刪除
  3. 自動售賣機 水 幾錢支? 我一定報灘買$3-$5支 @ 750ml。

    Tiger

    回覆刪除
    回覆
    1. 屯門公路轉車站無報攤的,而且也不是間間報攤會收八達通吧。

      刪除
  4. 如果遇上惡人,一腳就踢落柒青對腳度。無機會被佢瞓得咁爽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 柒青可能會好似倚天梁咁,同人打交又唔夠人打...

      https://www.youtube.com/watch?v=9E1BqBbCgy0

      刪除
    2. 褲袋有個窿,好似已被��褲黨睇中矣。

      刪除
  5. //一上到上層,就見樓梯附近有條柒青打橫倒臥在座位上(椅背竟然有張「反對人大釋法」的貼紙),對腳伸到出走廊。//
    咁都抽到水

    回覆刪除
    回覆
    1. 未算, 光看幅圖, 已經可以推斷又係新一個如用其他藥無效請快用腳跣靈式叙事手法拍的十年短片的劇情, 大概是人大恤髮後有港人原居民出城去轉車站買盒檸茶時被特務休克猝死ed之類...

      刪除
    2. 為了維穩, 老共總共請了一千萬人, 人釘人地追蹤所有香港人. 如果有可疑的話, 會用請攝影機都拍攝唔到嘅速度, 嚟解決有問題嘅人.

      刪除
    3. 十年後想買包真·傷港維他飲品要搭車去配送站
      http://hk.ulifestyle.com.hk/topic/detail.html?id=ABFGD1ozBwJZFANu&p=2
      誰知未到站在路上就嗚呼了
      故事到此只係 last 左五秒...

      刪除
    4. //如果有可疑的話, 會用請攝影機都拍攝唔到嘅速度, 嚟解決有問題嘅人.
      //大概是人大恤髮後有港人原居民出城去轉車站買盒檸茶時被特務休克猝死ed之類...
      //誰知未到站在路上就嗚呼了

      一定係谷胸來做嘅!

      刪除
    5. 咁邊個負責咬爛人地粒的呢?

      http://www.renminbao.info/180/9199.htm

      刪除
    6. 貼完反對人大釋法,有青用行為藝術橫臥座位方式隱喻港豬沉睡不醒,瞓喺度任由蝗蟲支那政權XX,你哋識條鐵咩...

      刪除
    7. //那個被薄熙來咬爛乳頭的大連模特于梅

      做埋啲咁核突嘅嘢,一定係啲得把口嘅人做嘅!

      刪除
    8. ec : // 貼完反對人大釋法,有青用行為藝術橫臥座位方式隱喻港豬沉睡不醒,瞓喺度任由蝗蟲支那政權XX,你哋識條鐵咩...

      咁佢一定係扮瞓, 嚟取笑港豬係裝睡的人.

      刪除
    9. 咁巴士煞車佢就碌來地嗰下代表咗乜?

      坦克碌豬?

      刪除
    10. 代表以咸蟲為首的擦鞋黑警用槍炮威嚇良好市民的虛妄:

      https://youtu.be/3ifzR9U0cU4#t=15m50s

      刪除
    11. // 做埋啲咁核突嘅嘢,一定係啲得把口嘅人做嘅!
      問問林榮基弟兄肯唔肯濟啦, 佢叫做有個宗兄做過舐(laai2, https://jonathanovsky.wordpress.com/2015/02/08/%E3%80%8C%E7%80%A8%E5%98%A2%E3%80%8D%E9%BB%9E%E5%AF%AB%EF%B9%96/)的映聲

      刪除
    12. //代表以咸蟲為首的擦鞋黑警用槍炮威嚇良好市民的虛妄:

      果然係港產片之王,咁都俾你搵到, 服!

      DY:

      //林榮基宗兄

      真係related 唔到...T_T

      刪除
  6. 呢個有青算好...你供大學D有青係連腳擺埋上SOFA...

    回覆刪除
    回覆
    1. 「讀咁多書,壓力太大,要放縱下自己。」

      刪除
    2. 一係用雙膝嚟做人肉按摩機......

      刪除
    3. 信報 2016年11月2日

      瑪麗 潮網熱話
      自拍絕招
      新世代盛行個人主義及自我崇拜,不信?看看網上海量的自拍照好了,從早到晚都不停自拍的人數以百萬計。因此,很多人看到別人的自拍照時,都會略過不看,但其實,許多自拍照背後,可能都花了無比心思。

      最近有網友收集了一批素人自拍照, 成為一個「自拍真面目」系列,更在網上瘋傳,甚至還一直有其他網友補充新照。

      一張普通自拍照有幾特別?值得網友們一看再看?原來,「好看」的自拍照不可單獨來看,必須連着拍攝前後的花絮照來看。皆因當事人為了要拍一張自以為完美漂亮的自照相,前後往往都費了九牛二虎之力。

      有網友甚至說,看這個「自拍真面目」系列照,感覺與看女子化妝前後的對比照差不多。網友更表示這批「騙照」固然好笑,但其實也十分有創意,當中有不同的自拍招非常值得大家學習,掌握得好的話就可拍出滿意照片。

      膝蓋扮上圍

      其中一張大家公認必須要學的自拍絕招,就是「曲膝好身材」了,有一名穿着小背心的女士自拍了一張半身照片,身材玲瓏浮凸,羨煞旁人。但是拉遠一看,發覺她只是曲膝坐在地上,並把屈曲的雙膝用背心蓋着,照片裁頭裁尾後,就可以令人產生錯覺,那讓人又羨又妒的上圍,原來只是一對膝蓋而已。

      另外還有一招叫「蹲低好角度」,很多人喜歡高角度拍攝,但如果當事人站着再把手舉起拍的話,就會看到許多雜亂的背景,破壞美感,大家發覺以半蹲、全蹲的方法拍攝,便可減少此情況出現。

      主要是背景與主角愈接近的話,視覺上,主角便顯得愈高瘦,所以,大家會看到許多美女為了自拍一張美照,以十分奇怪的姿勢蹲着,但相信所有當事人都認為出來的效果漂亮就是了,管那姿勢怪不怪。

      用腳趾拍照

      如果一班人合照,個子不夠高真的很吃虧,那怎麼辦?方法很簡單,就是「自我增高」了,在自拍前找個腳墊又或是搭着旁邊的高個子,再不然就請有氣有力的朋友托起自己就是了。

      自拍時,如果用手或自拍「神棍」的話, 照片上都會看不到手部,如果想自拍一張「完整照片」怎麼辦?就用「無敵趾抓」好了,只要用腳趾夾着電話後按自拍按鈕就是了,要使用這一招,先決條件是身體要有足夠柔軟度。

      如果以為只有手和腳可以自拍外,大家就錯了,有網友以一招「屁屁神功」震驚四方,當大家想自拍,但身邊沒有自拍棍,又會同時拍到自己的手腳或全身時怎麼辦?於是有人想出把電話放在屁股中間,然後用力壓下,一張用屁屁拍攝的自拍美照便完成了。

      刪除
    4. //膝蓋扮上圍//
      《香蕉成熟時》已有

      刪除