2017年2月20日 星期一

裝潢都要靠父幹

小倆口大細路,男戶主要有大電腦檯以供打機,女戶主又要在特大梳妝枱,睡房仲要可以做到三邊落床,以防夜間工作嘈醒枕邊人,可以點搞(36:50開始)?
樓盤傳真 2017/02/04 2017/02/04 22:52

政府手持近 4000 公頃閒置土地,原來有兩成透過短期租約批出,每呎月租僅值 12.7 元。
公屋富戶政策收緊後,為私樓市場注入新一批購買力,屯門富健花園成受惠屋苑之一。
中海外鴨脷洲「南區.左岸」,廚房內有工作室,不能用作工人房,因為是走火通道,新環節「裝修解密」,講解裝修報價單陷阱。
新婚置業怎做預算?參考將軍澳慧安園設計例子,首期、雜費連裝修,總共花費 100 萬元。
記者妹先幫年輕夫婦打下數:上車盤要做到九成按,樓價要400萬以下,即係40萬首期。由於新樓見400萬的單位少之又少,就算有都只會係劏房則,唔夠兩個 kidults 住,只有搵二手樓,於是加埋印花稅、經紀佣、劣師費等雜費又要成20萬,即係要60萬起跳。以為唔叫你拆哂成間屋的搵鎢絲 sir 做裝潢設計,最後又要幾多錢落樓呢?

千揀萬揀去到將軍澳慧安園,都只係得417呎。主人房要睡床三邊落床,結果就係睡房擺唔到衣櫃,並且用特大窗台變成特大梳妝枱,註定係男左女右咁訓。另一間房就用來擺衣櫃,電腦檯就放上窗台。第日生BB,BB床就縮埋一角。另外拆半幅廚房牆做鞋櫃,餐檯則似有若無。

睇完圖睇實物,其實張所謂的「特長梳妝枱」並唔係咁大,仲要連伸腳位都係,睇怕港女戶主都要坐在床上化妝(左上、右上)。留返俾男戶主打機的電腦景觀不錯(左下),第日生BB,BB床就在設計師指住的空間(右下),應該吸收埋唔少電腦無線上網的幅射,唔知會唔會變大頭BB:

話說男戶主屋企係做雲石生意,有父幹免費贊助,所以地板由廳到廚房到廁所都係由雲石鋪成(左上、右上),仲要懶有型咁用「人」字式鋪排(左中),夠哂美感,不過易唔易爛做真係唔知,同埋同個廳啲無厘頭掛畫好似唔係好配咁。廳中大櫃中空用來擺男戶主的玩具做 display,下方櫃門被梳化頂住,內藏換季衣衫和大型家電如羽絨和暖風機等,所以一年總要有幾次要拉開張梳化拎嘢,夠哂煩膠(右中)。屋頂用燈槽加盒仔燈照明,算係不過不失;不過分體機用百葉遮住就比較難清潔(左下)。男女戶主乃 kidult,唔使講都知係無飯夫婦,所以一係就係煮個麵在玻璃檯上吃,如果有朋友來訪就拉起摺檯招呼客人;講得好聽就係骨子,直話直說就係寒酸。

但既然係無飯夫婦,點解又整到個廚房咁鬼靚呢(左上)?廁所個窗對住隔離屋同天井,個鏡櫃反射得非常通透(右上);雲石濕水無有怕,無論係地板定係淋浴間,牆壁地台都有唔同款式,搞到好似 show room 咁(左下、右下):

記者話電腦房將來可以用來給男戶主同阿仔阿女親子打機(左上),又話透明膠椅好有 cyber feel。睡房用港女最愛的薰衣草牆紙(右上),梳妝枱之上擺隻豬唔知係咪可以當係鏡咁用(左下)。床頭又有燈槽作滲光照明,idea 唔錯,但如果要換光管要揭起塊玻璃就比較麻煩(右下),見舊文《燈槽上的玻璃》:

男戶主屋企的雲石店補貼了9萬大元,計埋裝潢費差唔多要60萬,再加首期、雜費等,起碼要100萬以上才可以結婚置業...不過,記者妹話男女戶主消費能力唔弱,男戶主仲有大量 figure 公仔要 display 云云...但係點解啲「消費能力」係去哂啲玩具化妝品同衣裝之上,而唔係儲多幾十萬做首期買間大啲嘅單位呢?

搵百幾萬結婚係唔容易,但如果好似游小三咁淨係要搵地方扑嘢應該唔難掛?

***
伸延閱讀:
香港按揭證券有限公司:按揭保險計劃
燈槽上的玻璃

6 則留言:

  1. 又係 TVBB 到出現啦!一地雲石呀!舊式酒店大堂!
    一個打機,一個化妝,成個聽一行七彩唔等使嘢,BB 房咁 cheap,甚麼爛鬼起跑線?
    生仔當玩具~

    回覆刪除
    回覆
    1. //舊式酒店大堂!

      哈哈, 等我加返首歌先!

      //BB 房咁 cheap,甚麼爛鬼起跑線?
      //生仔當玩具~

      依家啲年輕父母真係會當阿B係玩具...

      刪除
    2. //等我加返首歌先!

      哈哈!呢首系我最喜歡的唔覺勁既兩隻歌其中一隻(另一隻系《心病》),無第三隻了.

      我仲記得cctvb個MTV系拍於exactly 29年前,因為我好記得系1988年過年前後...女主角系吳詠紅.

      刪除
  2. 我諗佢地計劃好,BB兩三歲時就換樓 XD

    回覆刪除