2017年7月16日 星期日

DQ四小強

四議員被裁定宣誓無效喪失議席 更新:2017/07/14 19:46

被政府入稟挑戰議員資格的梁國雄、劉小麗、姚松炎、羅冠聰,法庭裁定他們去年十月十二日的宣誓無效,由當天起計全部喪失議席。法官又認為,沒法證明政府今次入稟是濫用司法程序及有政治動機。四人表示會上訴。
四名資格受挑戰的議員,下午二時許去到高等法院,但沒有等到頒判詞便離開,回立法會開會。一百多頁判詞,逐名議員的宣誓,解釋如何不符合規定。
羅冠聰的一段開場白,法官區慶祥認同政府所指,是想傳遞兩個信息,除了說自己被制度及極權逼使宣誓,亦想表達中國及特區利用誓言規定作政治工具,逼使他效忠特區及擁護《基本法》。法官又稱變調讀出「國」字,是質疑或不尊重中國作為特區合法主權國的地位。
至於梁國雄宣誓時拿著傘子又撕毀標語,法官認為與宣誓真正目的無關,形容這些誇張的行徑顯然不符合莊重規定,又稱他在誓言前後叫口號,是試圖傳遞額外信息,不符合《基本法》及人大常委釋法的規定。
對於梁國雄及羅冠聰都提到,過往有議員都以類似方式宣誓,都沒有被監誓人挑戰,法官強調法庭不受制於立法會監誓人過往的決定,每宗案亦應該獨立去看。
至於劉小麗,法官指她相隔六秒才讀出一個字,清楚表示她無意履行誓言的責任,她在 Facebook 的文章亦確認這一點。
在誓詞中加插字句的姚松炎,法官就認為如果是無心之失,發現讀錯時就應該會從頭讀過,但他沒有這樣做,顯示他是故意加插這二十五個字。法官指他第一次宣誓無效,本應即時喪失資格,即使計及第二次宣誓,法庭都會毫不猶疑裁定他宣誓無效,因為他在秘書警告後,仍然連貫、順暢地在誓詞後面讀出額外字句。
法官特別強調,裁決是客觀、運用常理,根據宣誓人的行為、態度、言詞來決定是否拒絕或忽略宣誓,他們有甚麼主觀解釋,法庭不應該考慮,最後裁定四人由去年十月十二日宣誓當天起計失去議員資格。
至於被告一方提出,政府只挑戰四名議員,沒有針對其他人是有政治動機,想令民主派議員喪失資格,法官認為這些只是揣測,而且不合邏輯,因為他們所指的其他人,都可以概括被視為民主派,所以駁回他們終止聆訊的申請。

1. 標少話「DQ的遠因要怪立法會主席把關不力, 過往從來沒有嚴謹監誓, 導至議員在宣誓時任意加料, 肆無忌憚」,魔術師就唔係咁睇。與其話前任垃圾會主席豬肉成「把關不力」,不如話佢根本無意圖或企圖去把關,凡事求求其其,得過且過便算。宣誓有問題?宣多次囉!無限補時宣到合格為止,又如何?又或者咁講,你係有使命感,想傷港好,甚至再退一步,只係「想做好垃圾會主席呢份工」,你都會謹慎地做好 gatekeeper 呢個工作;依家求求其其,變相成為間接導致人大釋法的「千古罪人」,其實就係豬肉成佢自己根本無心服務傷港,尸位素餐的體現。
2. 「至於被告一方提出,政府只挑戰四名議員,沒有針對其他人是有政治動機,想令民主派議員喪失資格,法官認為這些只是揣測,而且不合邏輯,因為他們所指的其他人,都可以概括被視為民主派,所以駁回他們終止聆訊的申請。」,如果有睇開魔術師發文嘅,都會知道魔術師最想被DQ的就係小膠樽(朱仔、基基全、鄭蟲博等都要排佢後面)。點解?其實好簡單,羅37、小LLC、同小膠樽等都係直接有份策動或煽動縮骨遮革命與及魚蛋革命的主事人。睇返小膠樽的宣擔片段,又搖鼓又大叫「雨傘運動,敗而不潰,繼續頑強,we are back!」(激進佔派係唔承認「運動」呢種「和稀泥」的說法,佢地係要自稱「革命」的)...呢條友依家「尚未伏法」,實在係天無眼:


信報 2017年7月15日
4人過往表決不受影響
法庭昨日裁定4名立法會議員於去年10月12日的宣誓無效,全部由當日起計喪失議席。立法會主席梁君彥限4人於兩星期內,收拾立法會辦公室的物品撤離,行政管理委員會稍後會商討如何追討4人的薪津開支,但是次裁決不會影響4人過去一個立法年度在議會上的表決。不過,立法會秘書處在法庭宣判後約3小時,已先後到4名議員的辦公室發出搬遷通知,並逐一拆走他們辦事處外的「水牌」,以及大樓各處的議員名牌。
梁君彥昨回應4名議員被撤消資格,稱4人可以在這兩星期內出入立法會大樓地下及辦公室所屬樓層,但禁止出席任何立法會的會議。至於其他後續行動,梁君彥說須待法律顧問研究判詞後再作決定。立法會秘書長將於21日內刊憲,宣布議席出缺,並作相應的補選安排;政府會按《立法會條例》由選舉管理委員會公布補選日期。
追討薪津有待「計數」
至於4名議員過往參與審議和表決的法案是否仍然有效,《立法會條例》第17(2)條訂明「立法會議席空缺、議員選舉中的欠妥之處或任何人擔任議員的資格有欠妥之處,均不影響立法會程序的有效性」,即立法會的程序不受議席空缺影響。財務委員會主席陳健波指出,過去一年財委會撥款不受影響。問及立法會會否全數追討他們在任期間支取的議員酬金,身兼行管會主席的梁君彥稱,須待法律顧問意見及秘書處「計數」,並一如此前喪失議員資格的梁頌恆和游蕙禎,行管會會待5名出訪以色列考察的要員回港後,召開特別會議再作商討,強調會小心處理公帑。
身兼行管會委員的民建聯陳克勤表示,行管會有權追討薪津,亦要公道辦事,不能部分人追討,部分人不追討,認為善用公帑是重要原則,但是全數抑或按比例追回則要再討論。另一行管會委員、工聯會麥美娟則說要徵求法律意見。
行管會去年因應原訟庭裁定梁頌恆和游蕙禎喪失議員資格,並根據人大釋法及參考法庭案例後,決定全數追回2人的議員酬金及辦事處預支營運開支,由10月1日即自新一屆立法會任期起計算,每人須償還約93萬元。由於行管會建制派與非建制派的委員比例為9比4,料建制派可掌控4人是否全數「回水」;根據立法會資料,各人連同薪金及已申領的津貼開支,每人已領取逾200萬元【表】。

3. 標少認為「也無理由追糧及津貼, 他們期間履行了議員職務, 與梁游不同, 後者一日議員都未做過, 花錢飲酒卻花了不少, 不知是慶功定是消愁。」,魔術師認為一半半喇,畢竟四小強唔係存心「欺騙」薪津,垃圾會秘書處亦唔係一般無知港豬,佢地有足夠「專業知識」去判斷四小強的誓詞是否有效(如果話秘書處被「過往案例」誤導,咁就要搵返豬肉成問下佢點解可以俾候任議員在宣誓時玩嘢喇!)。
4. 故此,如果四小強「真誠地相信」自己係被確認可以履行議員職務的話,又唔能夠話佢支薪同埋申請津貼開「羅37辦事處」、「小LLC魚蛋批發處」等等係有問題。不過既然法庭判咗,數都係要追嘅,不如追一半喇(姚蟲蟲同小LLC身家無1000都應該有幾百萬,應該還得起區區百幾萬津貼嘅;長毛當然就「走哂資」;鑊氣最重都應該係羅37,睇下傷港JJ同痴瘋佢地肯唔肯「共享患難」)!另一半呢?當然就係由垃圾會秘書處食咗佢,秘書處唔夠 professional,無 exercise due diligence,咁都有 Contributory negligence 呀!如果係懶俾豬肉成誤導,咪又試下告埋佢,睇下告唔告得入囉!
林鄭指政府入稟沒有「開戰」意圖 更新:2017/07/15 14:07

行政長官林鄭月娥表示,政府入稟是基於法律,沒有「開戰」的意圖,目前亦沒計劃再入稟挑戰議員資格,呼籲議員不要因此影響立法會日常工作,民主派會議就表示,要下周一再開會商討對策。
林鄭月娥指明白法庭的裁決會令民主派的心不舒服,但認為不應影響立法會的日常工作,又稱目前無計劃再入稟挑戰議員資格。
涂謹申指民主派會議下周一會再開會,商討之後開會的對策。
5. 逃緊生話「有啲同事感受會特別深,好難接受完全正常咁去開會」,魔術師又回返一句好多私人公司管理層都會咁講的說話:「唔該你控制一下你自己嘅情緒!EQ咁低好唔專業!」你心神不定影響工作,咁咪請假囉!點解要係工作嘅地方發爛渣。
6. 點解告販民就等於同佢地「開戰」?就算係「開戰」,又點?正字迫害?販民便要拎啲民生嘢(例如教育經費)來攸人質,要脅政府嗎?魔術師最睇傷港販民唔過眼的就係呢樣,叫你搞巷蜀革命同殺人政權決一死戰又唔敢(曹魏打東吳、蜀漢,弱的一方只有接戰,邊得閒扮慘慘豬搏同情?),叫你遠走他方另起爐灶又無咁嘅魄力。說穿了,就係「無人支持」 — 同「選票上的支持」唔同,投票基本上係零成本,傷民選啲反對派入局制衡下班成日出醜露乖的建制派係可以理解嘅;但如果講到要拋頭髗洒熱血甚至乎係賣咗手上層樓同你班販民去外國做二等公民?咁當然就係「口爽荷包立」喇!
四名被取消資格議員闖財委會被阻 更新:2017/07/15 11:07

被法庭裁定喪失議員資格的梁國雄、劉小麗、姚松炎和羅冠聰早上返回立法會,更嘗試進入正舉行財委會會議的會議室,被職員阻止,立法會主席梁君彥批評做法愚蠢,可能被視為藐視法庭。
被取消資格的梁國雄、羅冠聰、姚松炎和劉小麗在多名民主派議員築成人牆護送下,打算前往財委會的會議室,立法會職員上前阻止他們前進,期間大批傳媒追訪,情況混亂,最後四人勸其他民主派議員返回會議室開財委會,同時放棄再硬闖。
立法會主席梁君彥就批評嘗試衝入會議室的做法,他又指如果其他議員協助他們這樣做,同樣可能觸犯藐視法庭,他不願意看這樣的事發生。
7. 姚蟲蟲已經唔識得面對鏡頭,但係...睇返羅37個樣,真係含住泡眼淚,好似想喊咁!!
泛民政黨抗議四議員資格被取消 更新:2017/07/14 23:02

泛民政黨晚上在政府總部外集會,抗議四名議員資格被取消。
劉小麗、羅冠聰、姚松炎和梁國雄都有出席集會,其他泛民議員到場聲援。數百名市民站滿添美道行人路,警員提醒參加者集會未經警方批准。有市民站在行人天橋上觀看,亦有警員在橋上拍攝集會情況。有參加者表示,民選議員是代表民意,難以接受他們的資格被褫奪。
青年新政梁頌恆及游蕙禎也有現身,兩人的宣誓官司排期八月在終審法院審理,他們指法庭的最新裁決,對他們的上訴也有影響。
8. 「民選議員是代表民意,難以接受他們的資格被褫奪。」,咁「民意代表」代表咗你地班傷民去玩嘢,咁咪求仁得仁,承擔後果囉,有乜咁稀奇呢?又點解只係得數百名市民「參加集會」咁少嘅?
9. 好耐無見的游小三話連議員着乜嘢衫都可以代表佢地是否真誠...乜判詞有咁講過咩?魔術師淨係知如果游小三「唔着衫」,就會出現痴漢場面啫!
(網上圖片)
***
伸延閱讀:
標少:4個被DQ的議員
佔中通識(二十七)之做一個能夠叫敵人尊敬的敵人
信報 2017年7月15日
宣誓覆核案
民主派4子喪失立會議員資格
高院頒判詞 指違法律規定 裁定宣誓無效
再有4名民主派立法會議員被法院裁定喪失議員資格。曾獲立法會主席梁君彥裁定宣誓有效的羅冠聰、梁國雄、劉小麗及姚松炎,去年遭政府入稟指其忽略或拒絕宣誓,司法覆核議員資格。高等法院周五頒下判詞,裁定4人敗訴,喪失議員資格,日期追溯至去年首次宣誓的10月12日。梁國雄斥政府濫用司法程序,篡改選舉結果,表明將會上訴,民主派揚言準備好在補選時為港人發聲。
泛民會議召集人、民主黨涂謹申形容,今次是特區政府「向港人宣戰」,是粗暴剝奪港人的選擇。建制派方面,民建聯主席李慧琼形容判決起到「正本清源」效果,強調《基本法》權威不能挑戰,判決是維護法治及立法會尊嚴。律政司回應查詢表示,現階段沒有計劃向其他立法會議員展開法律程序。
高等法院法官區慶祥周五下午3時頒下判詞,裁決引用《基本法》104條、人大常委會去年釋法內容、《宣誓及聲明條例》及相關案例等,列出立法會宣誓的法律規則須符合8項原則,明確指出按照法律規定的形式及內容,恰當及有效地作出立法會誓言,「是憲法上的強制規定」。
須兼付律政司訟費
判詞指明,法律上宣誓人必須符合「嚴格形式及內容規定」、「莊重規定」及「實質信念規定」。其中羅冠聰及姚松炎的宣誓違反「嚴格形式及內容規定」;「梁國雄並違反「莊嚴及尊重規定」,劉小麗則亦違反「實質信念規定」。法院因此推翻立法會秘書及主席之前指他們宣誓有效的決定,裁定4人喪失議員資格,亦須兼付律政司訟費。
梁國雄稱,對裁決早有準備,不後悔亦不驚訝, 但不能容忍在《基本法》中唯一以選票委託立法會監察政府的功能已經消失。他又提到日前在內地因肝癌病逝的諾貝爾和平獎得主劉曉波,感謝對方給予抗爭勇氣,其間一度激動哽咽。
羅冠聰批評政府「將法庭擺上枱」,是將政治決定強加於法治,「政權打壓不可怕,最可怕係習慣不反抗。」劉小麗表示,不論前任及新任特首梁振英或林鄭月娥均是「一手蘿蔔一手大棒」,呼籲市民勿中其糖衣陷阱。
姚松炎認為過去幾個月民主派成功制衡政府,令政府感到懼怕,故千方百計要褫奪議員資格,「政府愈邪惡,市民愈要努力。」
立法會主席梁君彥指出,去年10月確認4人宣誓合法時,是根據當時立法會法律顧問及外聘資深大律師的法律意見而決定,有其法律基礎,而當時人大並未釋法。及後人大釋法令情況有變,他個人尊重法庭裁決,立場中立。

35 則留言:

  1. 今次明顯見到法庭係堅決執行人大嘅釋法,同樣亦反應咗以後泛民想再玩嘢嘅空間,已經越來越少!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一唔敢搞革命, 二唔敢拉隊走, 咁咪乖乖地監察政府, 為民請命囉, 但班販民又偏要玩正字show, 唔係攞嚟衰係為乜?

      刪除
    2. //今次明顯見到法庭係堅決執行人大嘅釋法
      我又唔認為假髮界是堅決執行人大釋法,只係當事人太蠢,基本上是正常人思維都會咁判。

      假髮界的腐敗是包庇自己人,睇包致金侄女案就知道。

      反而黃藍的影響,判刑上對黃看來是比較鬆,但判罪上看來都是依證據說話,黃絲多脫罪的感覺我認為是傳媒的炒作及警方與律證司提證據有疏漏的問題導致。

      //同樣亦反應咗以後泛民想再玩嘢嘅空間,已經越來越少!
      我覺得最唔開心的是傳媒,又少咗啲可以吸引眼球的新聞!原本仲諗緊會唔會好似呆灣立法院咁,大打出手到上埋CNN,揚「威」國際。XD

      刪除
    3. //警方與律證司提證據有疏漏的問題導致

      處理縮骨遮革命初期黑警的確有好多甩漏, 搞到開壞個頭, 無哂威信. 開局嗰幾單係應該認真啲, 要十拿九穩先拎上庭的, 否則俾人challenge 幾嘢就露哂底, 只會長他人志氣.

      //我覺得最唔開心的是傳媒,又少咗啲可以吸引眼球的新聞!

      依家班販民議員個個都死哂狗咁, 連抗議都無哂力, 求其出來講幾句便算.

      刪除
    4. //今次明顯見到法庭係堅決執行人大嘅釋法

      人大釋法真係咁關鍵咩??

      法庭日日都會有幾十人宣誓作供, 除佐上證人台作供, 仲有D系民政處作既宣誓, 都有法律效力

      雖然好白痴, 但係宣誓系香港既法律架構裏面都係重要既

      如果佢今次判佐幾個議員"Um住良心式"既宣誓合法

      對法庭日後既運作都會有好大影響

      你估佢唔驚

      刪除
    5. //如果佢今次判佐幾個議員"Um住良心式"既宣誓合法 對法庭日後既運作都會有好大影響 你估佢唔驚

      咁即係話假髮人有利益衝突喎! 使唔使申報先?

      刪除
  2. 心都涼晒!
    建制和泛民都有猪一樣的隊友。
    今次DQ事件,看到他們“既想當婊子,又要立牌坊”。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從吳明欽過身之後, AV仁同蝗諱言「繼任」, 我俾佢地呃咗幾年, 之後就無再投過販民, 根本呢班人就無為過市民着想的.

      刪除
  3. 其實當初講到咁巴閉,應該學支持”歸愛“既北愛新芬黨,選到都打死唔去倫敦宣誓效忠事頭婆,最多以後無得去開會同投票,但仍然可以掛個名做議員。

    之但系咁樣有無得咬皇糧呢?呢個可能先系重點。

    呢嘢最斷正系小L老C,事後仲要叻9唔切爆晒響口...我相信即使到補選,呢個亦會系佢被褫奪參選資格既痛腳.

    回覆刪除
    回覆
    1. //之但系咁樣有無得咬皇糧呢?呢個可能先系重點。

      第11章 《宣誓及聲明條例》
      21. 不遵從的後果
      如任何人獲妥為邀請作出本部規定其須作出的某項誓言後,拒絕或忽略作出該項誓言 ——
      (a)該人若已就任,則必須離任,及
      (b)該人若未就任,則須被取消其就任資格。

      未就任唔宣誓, 即時被DQ, 一定無人工收.

      //呢嘢最斷正系小L老C,事後仲要叻9唔切爆晒響口...

      小LLC只係講過一次垃圾會誓詞虛妄, 又唔係持之以恆咁宣揚巷蜀思想或不承認殺人政權, 選舉主任要剝奪佢嘅參賽資格的確有點難度.

      刪除
  4. 不講不快,我覺得今次習大大來港所講,已經係下達咗條死線俾所謂激進本土港獨派!以前就係太過放任,以致一發不可收拾,今次港府必定要做嘢俾習大大睇,同時亦一定會進行23條立法!到時候睇下系咪又好像某d人所講:搞二次六四,或者革命喇

    回覆刪除
    回覆
    1. //以前就係太過放任,以致一發不可收拾

      係班人愈玩愈過火,連巷蜀都玩埋,直程踩到上殺人政權心口,你話唔發惡點對得江東父老住

      //23條立法

      應該都係斬件式通過

      //搞二次六四,或者革命喇

      都係一句: 口爽荷包立, 死道友不死貧道.

      刪除
  5. //四人表示會上訴。

    點上訴?話其實自己非常真誠擁護殺人政權同埋特衰政府?人格分裂?學李呃人當年寫悔過書咁??

    //民主黨涂謹申形容,今次是特區政府「向港人宣戰」,是粗暴剝奪港人的選擇。

    港人被幾個白痴浪費選票/配票呢?下次仲選唔選得落手呢?

    //政府愈邪惡,市民愈要努力。」

    市民好努力咁送你哋入去又有乜用

    //自從吳明欽過身之後, AV仁同蝗諱言「繼任」,

    吳明欽可惜英年早逝(四十唔到先喺英年早逝,六十有一個位...唔該真喺唔喺囉),我以前都幾buy佢的。

    回覆刪除
    回覆
    1. //點上訴?話其實自己非常真誠擁護殺人政權同埋特衰政府?人格分裂?學李呃人當年寫悔過書咁??

      偷下懶,淨係 quote 呢兩位 7 head:

      小LLC
      https://siulai.hk/post/johanneschan
      針對政府一方抽取小麗在社交網站的帖文,引證劉小麗無意順從誓詞的意圖,陳文敏提出,Facebook 的文章並非法律陳詞,而莫樹聯斷章取義,實屬不公正。
      縱觀全文,包括文首引述的哈維爾言論等,可見小麗批判的是虛偽但順暢地讀出誓詞的議員。而小麗的的誓章則解釋,若她自己不真誠,就沒資格批評其他議員虛偽,她在 Facebook 是解釋其宣誓方式是要顯示行禮如儀的虛偽,質疑其他貌似真誠宣誓的建制派,根本不是真心為香港服務。

      羅37
      https://news.mingpao.com/ins/instantnews/web_tc/article/20170303/s00001/1488518376280
      行政長官梁振英和律政司早前入稟司法覆核梁國雄、劉小麗、羅冠聰及姚松炎的議員資格,案件今續審,由代表羅冠聰的資深大律師戴啟思繼續陳辭。
      其他報道:曾俊華許下三大承諾 保障一國兩制不走樣
      戴啟思提到,就羅冠聰宣誓的爭議點應是羅是否有表明效忠。戴啟思認為,羅於宣誓前所說的話,並沒有違背其效忠的承諾,如煽動暴力和勾結敵人等,亦沒有刻意破壞《基本法》的條文。戴啟思指出,如政府認為羅於宣誓前的說話是改變誓辭,違反規定,那應同樣控告其他有這般做的議員,否則便是濫用法律程序,他或會以此為由申請終止聆訊。
      戴啟思其後引述羅冠聰在誓章中的解釋,指效忠是雙向的,人民承諾效忠國家,而國家則承諾保護人民,故若國家破壞承諾,人民的效忠亦會失效。戴啟思強調羅沒有指明所說的是哪個政權,當日所說只是若政權殺人,其效忠便會失效。
      法官區慶祥質疑,雖然羅冠聰稱自己並不是指向某個政權,但客觀而言,公眾會否由其說話聯想到個別政權?戴啟思重申指羅當日的用字非常小心,根本沒有指向任何政權。戴啟思又強調,法庭判斷議員說話時,應與判斷一般市民相同,而非以更嚴格的標準。

      //下次仲選唔選得落手呢?

      小LLC膠事太多,未必再有機會爆冷;長毛未定行止;痴瘋仔未勿會比羅37再出戰;係得姚蟲蟲因為係身處萬惡的功能組別,可以有 die hard 黃C粉絲支持。

      //吳明欽可惜英年早逝(四十唔到先喺英年早逝,六十有一個位...唔該真喺唔喺囉),我以前都幾buy佢的。

      但如果局勢發展到咁,吳如果在生,佢下場好可能同湯渣華一樣。

      刪除
    2. //她在 Facebook 是解釋其宣誓方式是要顯示行禮如儀的虛偽

      唔及得上你虛偽到走去選

      //戴啟思重申指羅當日的用字非常小心,根本沒有指向任何政權

      而家人喺傷港,唔喺指向老共,唔通喺指向金氏朝鮮咩。

      //戴啟思又強調,法庭判斷議員說話時,應與判斷一般市民相同,而非以更嚴格的標準。

      咁點解議C堂上唔俾議員人身攻擊問候人哋老母?"一般市民"日日都X你老母㗎阿戴律師。

      刪除
    3. //小LLC膠事太多,未必再有機會爆冷

      佢當選前D衰野好多都揚晒出黎,爆冷機會真係唔大。今日單普通話宣誓事件真係膠到無倫.


      //她在 Facebook 是解釋其宣誓方式是要顯示行禮如儀的虛偽

      佢之後好似再加上話自己係研究linguistics的,但佢好似係讀社會學個喎.

      依家最頭痕既應該係D考生同學院,本來既部署係預左有三萬蚊,但突然出現變數。星期三唔通過既話某D學院分分鐘變左超收。

      刪除
    4. //唔及得上你虛偽到走去選
      //而人喺傷港,唔喺指向老共,唔通喺指向金氏朝鮮咩。
      //佢之後好似再加上話自己係研究linguistics的,但佢好似係讀社會學個喎.

      佢呢啲辯解都好虛偽。就算佢真係研究 linguistics,乜垃圾會宣誓係用來做實驗俾你研究的地方?

      //佢當選前D衰野好多都揚晒出黎,爆冷機會真係唔大。

      小LLC唯今之計只有死雞撐飯蓋,以自我感覺良好來騙 die hard fans 的支持。不過給果補選係單議席單票制,佢真係無乜可能可以東山再起。

      //今日單普通話宣誓事件真係膠到無倫.

      標少有講,真係好一句「政治花瓶」:
      https://billsiu.blogspot.hk/2017/07/dq.html

      //依家最頭痕既應該係D考生同學院,本來既部署係預左有三萬蚊,但突然出現變數。星期三唔通過既話某D學院分分鐘變左超收。

      呢鋪販民騎虎難下,拖死教育撥款就真係與民為敵,叫班後生睇清楚對於販民來說,誰是 dispensable.

      刪除
    5. //https://billsiu.blogspot.hk/2017/07/dq.html

      嗯, 呢個留言感覺好熟識咁,有同感嗎?
      https://billsiu.blogspot.com/2017/07/dq.html?showComment=1500347805070#c3596526707267821709

      刪除
    6. //結局還有肥佬嚟般的主人翁在等着關照你、寵愛你,這不是大團㘣結局嗎。

      肥佬沒戲唱了, 先叫員工自雇, 依家仲賣埋盤添!

      刪除
  6. //如果係懶俾豬肉成誤導,咪又試下告埋佢,睇下告唔告得入囉!//
    咁攪法,都自損3千。

    //姚蟲蟲已經唔識得面對鏡頭,但係...睇返羅37個樣,真係含住泡眼淚,好似想喊咁!!//
    佢哋都有今日,玩到心花怒放吖那!

    //有參加者表示,民選議員是代表民意,難以接受他們的資格被褫奪。//
    我都好難接受啲咁嘅質地同咁嘅心態嘅議員。

    地球��負荷過重,警號響到爆都唔會有人出��。班人又徙嘢,又發癲!去片!
    https://www.facebook.com/bobhopelive/posts/10207258864549323
    //"Killing animals is wrong. I am wrong for telling kids that?"//
    係呀!懵 B!It is wrong. Killing vegetables is wrong too ah! Moron! 所有動物都要靠犧牲其他生命嚟生存㗎啦!都黐鬼線!唔係為食而殺動物或不必要殺過多先唔啱啦!知唔知 Black Death 係點㗎?自己唔食肉就迫人唔食呀?
    //"Fishing causes pain to other beings."//
    真係整佢個製!唔識又扮識。佢又點知條菜唔痛呀?真係好想答佢 "The fact that you exist causes lots of pain to other beings!"
    呢啲人根本就唔識咩叫互相尊重。佢哋唔係好適應現實世界。快啲番火星!

    其實好多黃絲都一樣,又唔適應又要扮上菜!於是玩另類高檔嘢 -- 民主、人權 ⋯⋯ 乜义义普世價值,但係其實都唔瞭解果啲係乜嘢。

    回覆刪除
    回覆

    1. //佢哋都有今日,玩到心花怒放吖那!

      熱烈在彈琴熱烈地唱

      //我都好難接受啲咁嘅質地同咁嘅心態嘅議員。

      我更難受的是自己「被代表」。

      //所有動物都要靠犧牲其他生命嚟生存㗎啦!都黐鬼線!唔係為食而殺動物或不必要殺過多先唔啱啦!

      佢應該自殺,埋在泥土中化成養份,滋潤地球,而唔係走去扑嘢仲生埋個kid.

      //好多黃絲都一樣,又唔適應又要扮上菜!於是玩另類高檔嘢 -- 民主、人權 ⋯⋯ 乜义义普世價值,但係其實都唔瞭解果啲係乜嘢。

      一切對自己有利的事情,就係普世價值;反之,就係迫害。

      刪除
  7. 唔知邊個講話北大人釋法喺為佢地而做, 咁佢地應該好榮幸 , 攪到人地出火. 我記得當晚記者佬/妹訪問大律師公會個主席姐姐, 佢都話:[依家咪好囉. 妳要試底線吖嘛 , 妳要玩嘢吖嘛 ,依家人地咪劃條底線俾妳囉...]

    [梁國雄稱,對裁決早有準備,不後悔亦不驚訝...] 前晚訪問 , 佢仲好威咁話[玩嘢] 係佢[首創] , 唉 , 多得佢,害死班後生仔, 攪到人地依家冇錢博嘢同賣魚蛋添. 不過佢都唔係罪魁禍首, 佢地有今日 , 應該多謝那位曾經為人師表,學貫中西的大學士豬肉佬.

    呢幾日新聞淨睇佢地表演 , 忽然覺得呢個地方都冇乜皇法啫 , 連議事堂都可以咁玩, 法庭判決都當冇到, 我地駛乜要守規矩同法律呀? 跟住逃緊身就得啦....roger

    回覆刪除
    回覆
    1. 以這群人的講法/做法,同對法律的理念, 大概是[抗爭有理, 作反無罪]. 不過希望他們不要下下說[代表市民] , 我不希望他們做代表, 也負不起代價. 阿 sir/M'dam, 祖師爺他們都不玩這一套好耐啦, 要玩, 你地自己玩自己啦, 早抖...roger.

      刪除
    2. Ajoutée le 10 nov. 2016
      [[劉小麗首次在立法會宣誓時以極慢速度,每讀一個字便停頓數秒。翌日,小麗民主教室facebook貼出圖片,列明「我所讀的,是九十多個沒有串連的獨立字句,毫無連貫性及意義可言。一切意義,純是觀眾自行分句、主觀判斷的憶測而已」。劉小麗因這番言論被建制派狙擊指其非誠意宣誓,質疑宣誓無效。不過,立法會主席梁君彥容許劉再度宣誓...]]...roger

      刪除
    3. //佢都話:[依家咪好囉. 妳要試底線吖嘛 , 妳要玩嘢吖嘛 ,依家人地咪劃條底線俾妳囉...]

      係譚允芝

      //佢地有今日 , 應該多謝那位曾經為人師表,學貫中西的大學士豬肉佬.

      豬肉成真係禍巷罪魁之一。

      //覺得呢個地方都冇乜皇法啫

      皇法由販民定義

      //劉小麗因這番言論被建制派狙擊指其非誠意宣誓,質疑宣誓無效。不過,立法會主席梁君彥容許劉再度宣誓
      //以這群人的講法/做法,同對法律的理念, 大概是[抗爭有理, 作反無罪].

      下一篇寫。

      刪除
  8. 豬肉成要扮開明吖嘛, 又唔知對手已唔再係可以互相尊重既華叔, 而係班華叔未死都會捉埋佢泥鬥(湯渣華係人版)既生蕃

    回覆刪除
    回覆
    1. //華叔未死都會捉埋佢泥鬥

      長毛都有今日咯!

      刪除
  9. 黃屍思考模式: DQ = 中共迫害 = 香港已完

    我都唔知 9 叫支持法治班人去晒邊...

    講到法治已死,又唔衝擊下個法院? 一係就下年寫返份一八憲章取代基本法,到時可以拎個和平獎獎金去找數。

    回覆刪除
    回覆
    1. //黃屍思考模式: DQ = 中共迫害 = 香港已完

      下一篇寫, 朱仔做代表.

      //下年寫返份一八憲章取代基本法

      可惜司徒老鬼比劉波波早一步生cancer見閻王去了.

      刪除
  10. 之前都喺度鬧過,曾生絕對係沽名釣譽,已經變成共奸
    民建聯喺上屆立會完結前,理應罷免佢立會主席地位加踢佢出黨

    又啱啱係標少嗰邊留言
    要民主,最好係解散重選
    要獨裁,最好係即立23條
    但政府永遠做事做一半,兩頭唔到岸
    呢樣先係對香港最傷

    回覆刪除
    回覆
    1. //曾生絕對係沽名釣譽,已經變成共奸

      伸延閱讀:

      香港王金平
      http://hargawswiss.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=5253564

      //要民主,最好係解散重選
      //要獨裁,最好係即立23條

      可能係傷民做慣sales, 想客仔老闆兩邊都討好.

      刪除
    2. [[兩邊都討好]]....忽然想起豬肉佬呢條牆頭草. [原則] 對佢泥講真係廢話. 不過呢, 人家竟然有人話佢係突守之選, 我睇咗之後 @@ , 冇聲出 .P..L..K..K, 咁都得? 你盲的麼 ?

      故鄉...照習大大所言, [因為有歷史因素]同[國際問題], 所以.....[吾不欲觀之矣]...roger

      刪除
    3. //人家竟然有人話佢係突守之選, 我睇咗之後 @@ , 冇聲出 .P..L..K..K, 咁都得? 你盲的麼 ?

      你咪話,我都俾佢呃過一段時間,係好在有蝦餃大叔點醒,先發覺呢條豬肉佬包藏禍心。

      刪除
  11. //魔術師最想被DQ的就係小膠樽//

    Bingo! 呢條友由佔中時虛報軍情開始就令人極度討厭, 是導致衝擊龍和道、曾見蕉和七警案的幕後黑手,面目可憎程度和曾見蕉同級.

    //逃緊生話「有啲同事感受會特別深,好難接受完全正常咁去開會」//

    咁難接受就祼辭以示支持DQ四小強嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. // 呢條友由佔中時虛報軍情開始就令人極度討厭, 是導致衝擊龍和道、曾見蕉和七警案的幕後黑手,面目可憎程度和曾見蕉同級.

      咪就係囉!都唔明點解啲黃C可以包容到推佢地去死的人渣。

      //咁難接受就祼辭以示支持DQ四小強嘛

      上屆AV仁都只係得把口喇,惜肉如金呀,裸乜呀裸!

      刪除