2017年7月8日 星期六

裸辭而別

日前同前同事A同埋前上司葵鼠飯聚,講到魔術師已裸辭,last day 在即。早幾年已由正職轉 freelance、但係就「仲忙過做女嗰陣」的前同事A話:「你可以上岸好耐啦,係你鍾意有工返感覺之嘛...男人老狗冇我呢D師奶咁大條道理要湊仔的類似理由... 同埋其實係仲後生... 除非已有下半場exit reason,唔係硬係怪怪的...」,而葵鼠就話:「活到呢個年紀,開心過生活最緊要」;哎呀,呢兩句真係講到中哂。
查實,依家呢份工,魔術師已是一整年幾無放過長假實在不知道是為誰辛苦為誰忙;而且以魔術師的財政實力(財務自由?)也不需要去承受這樣大的工作壓力(有好幾晚要做通頂,有時仲會發噩夢扎醒),工作環境和氣氛又不是很好;雖然公司有些短裙妹和美少女但都留唔住魔術師,決定休息一下再定行止。而且就算魔術師再重投職場,全職搵工點都方便啲;同埋 immediate availability 應該都會較有優勢吧?
至於是否繼續做返電車行業、做僱傭兵、定係小轉行(以前某些工作經驗會派上用場)定係大轉行(踏出 comfort zone,reset 經驗值)就真係味の素。
***
有跟開魔術師 on and off 講工作瑣事的讀者,都會知道魔術師同黃C上司實在係唔夾,主要原因除咗佢係黃C之外,仲疑似佢睇唔順魔術師的(高)學歷、「太過身光頸靚」(唔只係LV皮帶,佢亦曾經話過魔術師:「買埋啲咁貴嘅筆。」),同埋「太有自我風格」,唔啱公司個 style 不特止,更不是工資奴一族(其實魔術師也很好奇黃C上司究竟有幾多身家,為何仲要咁搏?)
另外,黃C上司生有四白眼已經令到魔術師十分唔自在(學魔術師老師話齋,學掌面相用來睇人,學八字紫微斗數就用來睇自己同埋親人):
(圖片來源:面相館
工作環境方面,魔術師真係同眾小妹有代溝,尤其是某些女同事,日常的 working language 就是粗話橫飛,魔術師覺得礙耳不在話下,如果咁啱跟客戶傾電話時被人聽到實在十分尷尬。
客戶方面,可能係因為魔術師從事僱傭兵的年資尚淺,實在不明白為何有些所謂「客戶」可以本着「使銅銀夾大聲」的態度呼呼喝喝,而整個部門同事都要默默承受。要知道,這些「客戶」其實都係受薪一族,用的是公司錢,嚴格來說就是股東資金,你又點知魔術師唔係你公司的股東甚至債主(呢個想法係咪同「以營運公司的角度去投資股票」的想法很接近呢?)?
又,既然大家都係「打份工」,你我都只是在這個時間空間有某種合作關係,一同去完成某件事,大家和和氣氣,尊重他人尊重自己不是很好嗎?為何要頤指氣使扮哂大牌,不斷地施壓呢?
抑或,以上呢啲都係「工資奴」習性,習慣了在「跑老鼠圈」而不自知,而魔術師卻是早就脫離了這個思想框框呢?
***
之前又有另一個飯聚,又 update 下舊同事的去向。似乎 junior 同事搵到工的機率唔低,去到中高層卻很難重投職場,魔術師覺得多數係年齡與及工資的關係,高不成低不就,故此最終一係自僱一係退休或半退休。
葵鼠:轉咗兩次工,愈搵愈多。
妹頭:待業至退休
心腹S:在某呆灣公司做 contract project manager
美顏:做 full time mum,入下家教會指點江山
太郎:難逃被舊公司分手之命運,已是最後一個月,將會退休
Big Mac:難逃被舊公司分手之命運,已是最後一個月,企圖在舊公司申請轉部門
小寶:在舊公司轉了部門
P:開公司做 Trade 做 video production,自己請自已
前同事A:Freelancer,非常好搵
阿嬸J:M記保險
老餅F:半退休,閒都係Freelancer,接返舊公司的 job,仲好搵咗
EL:勝在夠基層,搵到份 Hea 工
小斌斌:勝在夠基層,都係搵到份 Hea 工
***
伸延閱讀:
一切由糧單開始
八號風球工作天
在黃C上司面前放閃
有個上司是黃C
試用期完畢小結
言出必行買鋼筆

24 則留言:

  1. 有能力隨時選擇do或唔do才是「真.自由」。打工只是一種等價交換,點可以委屈自己。

    回覆刪除
    回覆
    1. //打工只是一種等價交換,點可以委屈自己。

      池兄說的是.

      有得揀(do或唔do),先至係(自己人生的)老闆.

      刪除
  2. "買埋啲咁貴嘅筆"好奇異的思考領域, 同佢做野真係死得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽完都呆咗一呆, 可以幾肯定佢係唔抵得我用靚嘢...亦可能部門其實都幾「地盤feel」, 我個style實在係唔夾.

      刪除
  3. 好奇一問~ 按圖要點分幾種眼呢? 係要人地講野定係平時一望的樣呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇相係正面看,對方亦要in focus 咁望住你才對, 對方情緒當然要平靜喇. 講嘢時會帶動臉部肌肉, 作不得準, 但可以俾到hints.

      好似黃C上司咁, 我本來都無為意佢對眼;而係由於佢講嘢時經常瞪眼,而留意到佢原來有四白眼,只係平時佢有戴眼鏡,遮一遮唔多覺,如果刻意留意就覺佢係四白的.

      刪除
    2. thanks, 等我得閒都留意多D先.

      我只係諗起我腦細隻眼我成日都覺得佢無乜精神再加無乜焦點, 都唔知算係邊款~

      刪除
    3. 雙目無神已經好唔掂, 例如:

      http://www.yusoo.com.tw/mobile.php?dir=Physiognomy&web=type&e_class=eye&page=2

      羊眼
      是四白眼的典型,眼框短小、眼瞳小而微凸,四周露白,眼瞳是淡黑色而帶黃,亦有車輪狀者,若濛霧似的缺乏神采,魚尾多而亂雜。

      此為不吉之眼,為人常識淺薄、昏庸愚昧,行為懶散,缺乏主見,不辨是非,容易被人利用,成為替罪羔羊,誤觸法網,而有牢獄之災;或貪圖酒色財氣,輕諾寡信,將他人金錢、妻子佔為已有,即使中年勉強過得去,晚年也必非常悲慘,縱有橫眼亦無緣享受,一生孤苦且可能凶死。

      刪除
  4. //「活到呢個年紀,開心過生活最緊要」

    https://youtu.be/u-pDAFytCT0#t=1h34m07s

    //雖然公司有些短裙妹和美少女

    仲細咩...

    //佢亦曾經話過魔術師:「買埋啲咁貴嘅筆。」

    其實下屬用乜嘢,只要唔影響工作,好似唔到上司理?

    //其實魔術師也很好奇黃C上司究竟有幾多身家

    我聽過有對三十出頭既夫婦,各自六位數月薪,但一百萬現金都拎唔出...

    //實在不明白為何有些所謂「客戶」可以本着「使銅銀夾大聲」的態度呼呼喝喝

    我就調返轉,多年前做intern時,曾經有個撈呢行隨時多我廿年既下靶僱傭兵,劈頭第一句就恭恭敬敬叫我"X Sir"...

    //以上呢啲都係「工資奴」習性
    //打工只是一種等價交換

    佢地對下靶動不動就呼呼喝喝,應該將自己的工資當成自己的identity...

    //有能力隨時選擇do或唔do才是「真.自由」

    小弟都想快啲到呢個境界...

    回覆刪除
    回覆
    1. //https://youtu.be/u-pDAFytCT0#t=1h34m07s

      摩摩你真係好鍾意呢句對白喎!

      //其實下屬用乜嘢,只要唔影響工作,好似唔到上司理?

      就係因為佢理我唔到, 但又唔忿氣, 所以就會「盯」得我更緊, 有乜細微唔小心例如有個別字眼 email fonts 因為copy and paste 而唔consistent 而challenge 我囉.

      我忽然間又醒起,黃C上司有次要見客, 周圍問人借某個品牌嘅車, 話要揸返同個客一樣牌子先得. 諗埋呢啲細微門面嘢, 我見到真係 O 咗嘴, 差啲以為自己做緊sales department.

      //我聽過有對三十出頭既夫婦,各自六位數月薪,但一百萬現金都拎唔出...

      搵10萬洗9萬9, 同搵1萬洗9千比, 前者的財商更低.

      //曾經有個撈呢行隨時多我廿年既下靶僱傭兵,劈頭第一句就恭恭敬敬叫我"X Sir"...

      呢種人真係犯賤, 你叫佢賣埋pat pat俾個客都仲得.

      //應該將自己的工資當成自己的identity...

      應該係將公司賦予佢嘅position當成係自己的social status,殊不知如果自己被栽,就其實什麼都不是。

      //小弟都想快啲到呢個境界...

      一定會嘅!祝順利!

      刪除
    2. //黃C上司有次要見客, 周圍問人借某個品牌嘅車//
      地球有樣嘢叫「租車」,又有樣嘢同「Uber」。 XD XD

      刪除
    3. 佢要自己揸, 睇怕只可以租車, 不過唔知公司俾唔俾佢claim返錢呢? XD

      刪除
  5. //尤其是某些女同事,日常的 working language 就是粗話橫飛

    有乜事咁激動要成日粗口?如果喺又唔喺都用粗口,咁真正應該用嘅時候又用啲乜呢。真正要用時威力就低晒。

    //而且就算魔術師再重投職場,全職搵工點都方便啲

    搵工喺全職呢點我到最近先知道真喺至理名言,一邊做一邊搵工會兩頭唔到岸累到死,俾太多人知又會煩死。

    //也不需要去承受這樣大的工作壓力(有好幾晚要做通頂,有時仲會發噩夢扎醒)

    老土嗰句都喺身體健康重要。呢幾年我有幾個同齡同事生怪癌症,有一個喺公司附近自殺死咗(公司只得百幾二百人,我懷疑辦公室某方向風水甚不佳,但鬼佬唔興呢啲。。)

    回覆刪除
    回覆
    1. //有乜事咁激動要成日粗口?如果喺又唔喺都用粗口,咁真正應該用嘅時候又用啲乜呢。真正要用時威力就低晒。

      部門小妺就好似地盤佬咁,唔加助語詞唔安樂的。

      //搵工喺全職呢點我到最近先知道真喺至理名言,一邊做一邊搵工會兩頭唔到岸累到死,俾太多人知又會煩死。

      淨係要同對家agency或人事部傾電話同arrange interview 已經夠煩。

      //也不需要去承受這樣大的工作壓力(有好幾晚要做通頂,有時仲會發噩夢扎醒)

      //老土嗰句都喺身體健康重要。呢幾年我有幾個同齡同事生怪癌症,有一個喺公司附近自殺死咗(公司只得百幾二百人,我懷疑辦公室某方向風水甚不佳,但鬼佬唔興呢啲。。)

      係呀!根本唔值得為公司咁搏,捱壞咗身體,無人可憐你的。
      睇返黃C上司,成日做到晚黑9點10點,有時凌晨又要出email,我都懷疑佢有無時間陪老婆仔女。為咗份工,值咩?

      刪除
    2. //睇返黃C上司,成日做到晚黑9點10點,有時凌晨又要出email,我都懷疑佢有無時間陪老婆仔女。為咗份工,值咩?
      我初出來工作,諗住做多D識多D,辛苦揾健康換金錢,歷經沙士,美國金融騙案,被裁兩次,冇被裁但又要頂埋人嗰份,終於明白做咁辛苦下值。好彩早年明白理財重要,依家真係自己將來自己揀。

      刪除
    3. //明白做咁辛苦下值。好彩早年明白理財重要,依家真係自己將來自己揀。

      呢句至係真理. 學池兄話齋, 返工只係等價交換, 無必要去到咁盡.

      刪除
  6. 唔少長工自覺高人一等,對vendor, 同合約員工都有歧視。你死你事。
    自己就冇魔術師所遇咁惡頂,對住D鬼佬鬼婆,佢地日日賴皮,發皮氣,又領功,又串咀,最慘係廢。傷港班人就叫我玩政治要玩到底,但用成大半年咁浪費時間反而傷咗自己,垃圾會有板睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同鬼打交道有樣好,必要時可以扮聽唔明,而且如果你的對手是米國高等白人,絕對可以從佢地身上學到點樣用英文暗串兼夾人做嘢。

      刪除
  7. 港民平時一向發揮好客之道, 習慣被人呼呼喝喝, 以為呼呼喝喝才是正常對vender 之道.

    Max

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係被劉華「今時今日咁嘅服務態度唔得架喇!」害死,搞到好似一個願打另一個一定要願捱咁。

      刪除
  8. //摩摩你真係好鍾意呢句對白喎!

    因為以前好介意人地明唔明我行事既用意,到慢慢豁然開朗唔想再解釋,再聽到呢句對白就好感觸...

    //呢種人真係犯賤

    佢叫我"X Sir"嗰陣其實我非常唔自在,而且佢個語氣好鬼作狀...一個已地中海的中坑對個柒頭intern做阿Sir,你唔醜我都慚愧。不過建築行業係有呢種文化,電子業就無咁明顯。

    //係呀!根本唔值得為公司咁搏
    //我初出來工作,諗住做多D識多D

    我會覺得應該當自己是一間"公司",老細係請你呢間"公司"提供服務,搏與唔搏,只需要同"公司"業務或長遠發展交待,與僱主無關; 為僱主提供服務時,如果可以為"公司"打響名堂/儲經驗值/建立品牌,覺得值就幾搏都可以,但如果marginal profit太低(不一定與僱主提供的報酬有關,而應該由"公司"的價值觀衡量),自然可以將貨就價,甚至終止合作。總之搏唔搏,一切"以我(呢間"公司")為主"(習大講話的潛台詞?)。

    無論黃C老細,定討厭返工多過鍾意旅行的藍橘子,其實思想框框都是一樣: "工作是為僱主",只是取態相反而已--肯定沒有自己是一間"公司"這個概念。

    我一生對我最有影響力的一份工,我記得某日有事約咗friend意圖放工時間sharp走,但當時剛開始為時兩三年暗無天日的加班歲月; 上司串我話(大意):"你啲friend唔會為你的前途負責,但公司會"。當時仍入世未深,同埋仍stick to頭兩三年有嘢學兼有嘢玩的歲月; 俾着而家(甚至十年前),有個上司講啲咁無稽既嘢,返屋企唔即刻寫辭職信都一定打開Jobsdb.

    //真係被劉華「今時今日咁嘅服務態度唔得架喇!」害死

    如果根據池兄理論,"顧客永遠是對的"就是看重財務上的"現金流",可世間實情是"店大欺客客大欺店",店大(資產增值)不是說可以對個個客都頤指氣使(否則多大的店都會垮),但肯定可以安心篩走無理取鬧的客人,尤其是小客。

    //一定會嘅!祝順利!

    多謝! 承你貴言!

    回覆刪除
    回覆
    1. //到慢慢豁然開朗唔想再解釋

      黃老邪!

      //佢個語氣好鬼作狀...一個已地中海的中坑對個柒頭intern做阿Sir,你唔醜我都慚愧。

      有啲中佬售貨員,尤其是係裝潢電器潔具嗰一行的人, 好多時都會「老闆」前「老闆」後, 叫到我周身唔自在.

      //如果可以為"公司"打響名堂/儲經驗值/建立品牌,覺得值就幾搏都可以
      //無論黃C老細,定討厭返工多過鍾意旅行的藍橘子,其實思想框框都是一樣: "工作是為僱主",只是取態相反而已--肯定沒有自己是一間"公司"這個概念。

      藍橘子程度太低喇. 我諗黃C可能想「建立品牌」,將自己個牌頭省靚啲掛?

      //你啲friend唔會為你的前途負責,但公司會

      佢可以忍住笑來講呢句都算佢本事.

      //店大(資產增值)不是說可以對個個客都頤指氣使(否則多大的店都會垮),但肯定可以安心篩走無理取鬧的客人,尤其是小客。

      最弊呢前僱傭兵公司專接埋啲上市公司job...搞到個個客都好鬼鎯禮.

      //承你貴言!

      大家咁話!

      刪除
  9. //魔術師已裸辭
    呢個月好多現實朋友提早退休有之、大轉行有之......
    祝生活愉快!

    //"買埋啲咁貴嘅筆"

    提提你,上年支紅黑蛇筆今個月出限量1908銀色筆身蛇紋特別版。我四月落咗訂 ^_^

    //黃C上司有次要見客, 周圍問人借某個品牌嘅車//

    一架三角星 C仔四十幾個起步、馬仔3系成日做特價,入場費低至三十多,波子入門版低至六十幾有交易,咁都要借?

    回覆刪除
    回覆
    1. //上年支紅黑蛇筆今個月出限量1908銀色筆身蛇紋特別版。我四月落咗訂 ^_^

      等我去暸解下先!

      //咁都要借?

      就係黃C上司呢啲又要擦鞋又要cheap的做法, 令我覺得好嘔心.

      //祝生活愉快!

      謝謝!

      刪除