2019年7月30日 星期二

撥開雲霧見西環

(魔按:因為本文留言已過200,故需要在網頁最底按「載入更多」方能見到最新留言,敬希垂注。)
西上環一帶街頭衝突至少49人被捕 更新:2019/07/29 13:10
昨晚西環和上環一帶的街頭衝突,警方最少拘捕四十九人,十六人受傷,全部情況穩定。警方指激進行為越演越烈,予以最強烈譴責。
示威者下午約五時,在中聯辦正門與後門分兩條戰線與警方對峙。到晚上近七時,干諾道西一邊先有衝突,有人向警方擲雞蛋,警方數分鐘內舉起黃、紅及黑旗,之後施放催淚彈。示威者防線後退了少許,有些人退入內街,進入德輔道西,即中聯辦後門,這裡有另一批示威者與警方對峙。沒多久警方在內街亦放催淚彈,向前推進,爆開時有火光,示威者還擊,部分人手持鐵枝,有人帶備碎石,煙霧濃罩西環。 
到七時四十五分內街再有另一波衝突,有人在混亂中受傷。速龍小隊增援,將多名示威者制服在地上,有人被搜身,有人被帶上警車。外面干諾道西,警方防線同樣向東推進。示威者退向上環方向,去到永樂街附近有人燒著垃圾桶,之後將火撲熄,橋上的警員多次向地面施放催淚彈。
至夜晚近八時半,兩條戰線都移到上環。外街同內街的示威者一起退到信德中心對出,警方再進攻,追到西港城外。有示威者在旁邊的摩利臣街燃燒一架手推車,嘗試推去警方防線。警方再施放催淚彈,有人受傷倒地。過了九時,雙方繼續僵持,有蒙了面的示威者多次用「丫叉」向警察發射。另一批人就在干諾道中與急庇利街交界築起防線,向警方射水。警方連番射催淚彈及橡膠彈,整條街白濛濛一片,留下火光。相隔一條行車線亦施放催淚彈,一下又一下,連環發射。
示威者後退至永安中心對出,用竹枝築起防線,又將竹枝及雜物擲向警方。有防暴警員被擲中油漆彈,盾牌上有白色油漆,制服就沾滿紅色油漆。有人從橋上投擲路牌,交通燈都撞脫了。另一個角度看,示威者再擲磚,又擲板。林士街行人天橋上的警員即時舉黑旗,向上發射催淚彈,但不成功。之後有警員上了停車場高位,向行車天橋發射催淚彈。而在地面的示威者就再次退入內街,防暴警追過去。
在上環站外爆發巷戰,立法會議員張超雄一度調停,但不成功。速龍小隊追到,將部分人按在地上,之後發射胡椒球彈,示威者跑走。有人頭部受傷,雙手被綁上,警員為他包紮。追逐戰爆發了四個多小時,去到中環中心附近,同樣的畫面又再出現。到晚上約十一時,示威者陸續撤退,乘搭港鐵離開。
1. 蒙面客射丫叉,個造型真係好似打緊機咁!
2. (上圖第一行)鐵枝同碎石究竟有乜用呢?
3. (上圖第二行)催淚彈啲軌跡好似射緊火劉炮咁!呢兩幅圖一定要 capture!
4. (上圖第三行左)摩摩提到塊美心MX植入式廣告,無理由唔出場嘅!(上圖第三行右)黑警又係嘅!你唔出水炮車噴顏色液體,人地反而掟你油漆彈,你話係咪輸人又輸陣呢?
5. (上圖第四行)帶定噴火槍,真係BBQ喎!但係燒紙皮有乜用呢?唔好連拾荒老人的搵食架生都搶咗去先得架!
6. (上圖第五行)從天橋掟路牌真係可以掟得死人架喎!黑警生命受威脅,點解唔可以開真槍?邊有用催淚彈向上射咁傻仔,仲唔唔夠力射上去!
7. (上圖第六行左)呢件有青個造型真係好典型嘅MK臭飛。(上圖第六行右)點解每次有青都可以搭港鐵(00066.HK)走嘅呢?尾班車呢?
***
港澳辦指中央支持特首依法施政 更新:2019/07/29 19:08

港澳辦召開記者會回應香港當前局勢,發言人表示中央堅決支持行政長官林鄭月娥帶領特區政府依法施政,又向香港警隊致敬,讚揚他們緊守崗位、忍辱負重,被問到是否支持成立獨立調查委員會,發言人指,當前要務是堅決依法懲治暴力犯罪行為,回復社會安定。 

反修例示威演變成持續激烈衝突之際,港澳辦首次為香港當前局勢開記者會,發言人楊光指暴力活動已經嚴重破壞香港繁榮穩定大局,威脅市民生命財產安全,是肆無忌憚踐踏法治。說到這裡,他指特別體諒香港警隊及他們家人承受的壓力,他指不論目標有多崇高,都不可以訴諸暴力,市民要聲討激進分子所作的惡、犯的罪。 
歷時四十分鐘的記者會安排了即時傳譯,外國傳媒 CNBC 、 CNN 也有提問,新華社問到西方國家在近期香港示威遊行中的角色,回應有香港人擔心一國兩制是否只容一國、不許兩制,楊光指一國才是兩制的根,有三條底線不能觸碰。
楊光指希望香港盡快走出政治紛爭,集中精力發展經濟、改善民生,特別是幫助年輕人解決住房、學業、就業等遇到的實際困難,中央政府願意與特區政府一起努力,至於林鄭月娥還是否適合繼續當特首,記者會結束時,他們預告港澳辦日後願意再多就不同議題與傳媒交流。

8. 嘩!呢位楊光(又係呢個名!)真係靚仔又有型!不怒而威又唔會惡形惡相,我城班建制派拍埋去真係相形見絀,更唔好話望之不似人君,着龍袍唔似太子的藍C!

9. 「向香港警隊致敬,讚揚他們緊守崗位、忍辱負重,被問到是否支持成立獨立調查委員會,發言人指,當前要務是堅決依法懲治暴力犯罪行為,回復社會安定。 」黑警終於吐氣揚眉了!777同一眾官員要學嘢喇!最緊要就係給黑警的努力予以肯定,多個月來的血汗沒有白流,咁先至可以振奮士氣架嘛!「獨立調查委員會」唔係無可能,但先要平咗亂先!亦即時否家了班有青的五大訴求!而唔係好似「將建中」咁手指拗出唔拗入,騰騰震咁話黑警做嘢有問題先得架!
10. 楊光成段講話都係不亢不卑,無話特別強調愛國情懷、外國勢力等,只係重申我城事務係蝗國內政,外人不得指指點點,巷蜀係唔可能等一貫論調,有理有節,真係100個讚,一條友就KO哂我城成班官兩個月來的所有講話了!
***
內地民眾對香港反修例風波的認知 2019/07/29 21:33

港澳辦首次開記者會,由發言人回應香港反修例風波,官方的看法,大家都經常關注。但內地民間,相信又未必會經常看社論或央視,他們又怎樣理解這件事呢?近期微信和抖音都有轉載少量的個別畫面,一起看內地人靠這些牆內的零星片段得到的信息是甚麼?

香港修例風波,由六月到現在已經一個多月,不少國際媒體都有大篇幅報道,內地民眾對這場運動有多少認識,又有甚麼看法呢?而這位小姐說到香港的情況就更生氣,但當記者問她知不知道示威者的訴求的時候。而除了激動的民眾之外,更多人一聽到香港兩個字都是如此反應。 
如果想在內地看到香港的情況,又可以看到些甚麼?好像廣州這裡,平常我們都會收到部份香港電視台的訊號,但近一個月來,每晚半小時的新聞節目幾乎都是充斥著不同廣告,有關香港反修例運動的報道,可以說是少之又少。
剩下來民眾可以看到的就只有官方報道和網上流傳的片段,好像這條機場集會圍堵老人家的片,近日就在抖音和不同微信群傳來傳去,而在微信上,都有部份自媒體關注香港情況,他們形容香港是暴亂,是港獨份子在禍亂香港,甚至讚揚元朗白衣人打得好,更有人在微博上發起要去香港保衛元朗。但另一邊廂,有內地維權人士就因為在 Facebook 和 Twitter 轉發香港情況,並寫上形勢大好和加油的字眼,而被指尋釁滋事,被行政拘留十五日。

11. 哈哈,有關蝗民的反應,真係要睇截圖,魔術師不再重覆了!

12. 又,嶺大仔成了網紅呢!
13. 「在微信上,都有部份自媒體關注香港情況,他們形容香港是暴亂,是港獨份子在禍亂香港,甚至讚揚元朗白衣人打得好,更有人在微博上發起要去香港保衛元朗。」真係笑死了!你話班有青曱甴幾咁乞蝗民憎呢!

221 則留言:

  1. 其實e+晤單只有青同警察係道升緊武力level,所有其他人都係一樣升緊我哋可以接受武力既level,令大家越嚟越麻木。咁會係一個循環,武力係咁升,越嚟越多人傷,傷得越嚟越重 .... 但係一般人會越嚟越晤care.... 用真槍可能只係時間上既問題 .....

    仲有,晤知點解,睇到"...乘搭港鐵離開。"個句同幅圖時我突然笑咗 ........

    回覆刪除
    回覆
    1. 生命無 take 2. 有青死了就無得 reload game.

      又,之前「死諌」嗰幾位「烈士」,又唔見佢地屋企人、真媽媽走出來喊苦喊忽,控訴特衰政府逼死佢地個「孩子」嘅?

      刪除
  2. 開槍就唔會啦,依家克警越來越有經驗,齊上齊落,唔需要再saving private Ryan. 7月27-28 都冇克警受傷,證明克警隊形同防禦力都有所提升。

    喪屍方面都見到暴力程度升級,但明顯裝備/物資跟唔上,可能連打兩日真係唔夠貨,例如7月28得返水馬,已經見唔到3角形鐵馬陣。

    捉人方面,明知有青要趕尾班車,所以12點克警先響各黨鐵站出沒拉人。冇左尾班車焗住出閘,出閘後人數唔多變唔到喪屍,比起上環打生打死更容易捉。

    聽聞最快8月可以出水砲車整色整水,到時更加唔洗硬碰,射濕晒之後放喪屍隨便走,總之響各車站出入口慢慢捉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 警察會輪住,但掟磚生可能都係同一班「唔敢死」隊。

      八月轉玩水上樂園!

      刪除
    2. 截住尾班車,關掉冷氣,喪屍就會手到拿來了。

      刪除
  3. //射丫叉
    用丫叉射碎石應該殺傷力大過橡膠彈喇

    //一下又一下,連環發射
    很黃很暴力XD

    //不怒而威又唔會惡形惡相
    老X發言人的確越來越presentable,又多一樣被人追上了。不過同情地理解,傷巷有啲啲料嘅都唔敢/想做正苦發言人啦。

    //楊光指希望香港盡快走出政治紛爭,集中精力發展經濟、改善民生,特別是幫助年輕人解決住房、學業、就業等遇到的實際困難,中央政府願意與特區政府一起努力
    可惜喺呢班有青就喺唔會面對現實肯努力做好本份之輩,機會擺喺面前又嫌三嫌四--除非革咗地主有錢佬重新分配,直接每人送間屋另加一球喇。

    //美國有線電視新聞記者:香港局勢發展到現在,很多人包括國際社會關注的一個問題是解放軍的介入,我知道上星期有人問過國防部發言人這個問題,但他是讓大家看一下駐軍法的條款,我想再問一下您,能不能更直接明確地告訴大家,解放軍在什麼樣的前提下會以什麼樣的方式介入香港的事務,這樣做的國際影響您怎麼看?....
    楊光:你說的第一個問題,我想,在香港《基本法》裏面有明確的規定,我就不多說了,你可以去查一查、看一看。

    哈哈上次都話咗要溫書咯,仲喺唔X聽唔好嘥我時間快啲返屋企溫下書 XD

    //出水砲車整色整水
    射濕咗口罩應該會除喇掛,再用催淚彈就有用喇

    【敦倫報導XD】 上個星期日去完國家美術館行經過特拉法加廣場,見到一班有青(幾十人)攞米字旗龍獅旗(其實我想知邊度仲有得賣咁多龍獅旗)嗌口號,嘩嘩嘩咁都唔知嗌乜因為嗌咪個妹妹嘅英文實在好唔��,之後遊行去唐人街又唔知乜事行得鬼咁死快(追得我吖)。仲要攪笑哋帶口罩喎!哈哈喺米帝都咁驚驚?成身黑衫又黑口罩又米字旗,如果唔喺一斑支那人又貼貼紙(之前嘅搣晒了),洋腸可能仲以為喺啲咩新式極右英格蘭法西斯反移民組織添!

    回覆刪除
    回覆
    1. //傷巷有啲啲料嘅都唔敢/想做正苦發言人啦。

      仲有那班販民建制,真係無乜邊幾個似人樣。

      //其實我想知邊度仲有得賣咁多龍獅旗

      曾幾何時我見過有訪問,採訪過一名專做龍獅旗的社混仔(當然是用蝗廠)...

      //都唔知嗌乜因為嗌咪個妹妹嘅英文實在好唔

      依家啲妹妹仔好多都係黐脷筋。

      //洋腸可能仲以為喺啲咩新式極右英格蘭法西斯反移民組織添!

      美帝仲有3K黨添(傷巷社混版可能叫「3P黨」)XD

      刪除
  4. //呢位楊光(又係呢個名!)真係靚仔又有型!

    殺人政權連顏值都上升了。

    尋日先睇到到申請集會的公墓員....果位原來當年有份反國教,睇完佢張相,我發現似乎反國教果班都好一表人才,骨骼精奇下。

    //777同一眾官員要學嘢喇!最緊要就係給黑警的努力予以肯定

    呢句說話都唔知係咪講俾張司長聽....佢真係廢中之霸,唔明為何佢要道歉。
    如果777成功爭取到落台,要佢呢位人才頂左個位,就唔係攬炒咁簡單,簡直就係全港陪葬。

    //無話特別強調愛國情懷、外國勢力等
    相比之下,傷港呢邊重成日搞埋「香港媽媽」果啲煽情野真係想嘔!

    果日先有朋友形容傷港係大陸子女,子女長大了,要媽媽聽佢講野。
    我第一個反應係:回歸前傷港唔通係英帝仔女?
    另一朋友:我只係我爸我媽嘅仔女喎。

    唔怪得文革果陣有「爹親娘親不及毛主席親」啦⋯⋯

    //更有人在微博上發起要去香港保衛元朗。

    呆灣仔已經做左嘞!去左快閃買老婆餅。
    https://www.hk01.com/18區新聞/357181/光復元朗-台灣人瞞家人-即日來回遊行-港人熱心翻譯送老婆餅

    菜菜子同部份呆灣人成日係度自high「今日台灣,明日香港」,大姐,我地無人想學你地喎⋯⋯送晒班有過去俾佢地等佢地慢慢「明日香港」啦。

    //嶺大仔成了網紅呢!
    好假的肥仔大個左就係咁?

    //你話班有青曱甴幾咁乞蝗民憎呢!
    班有青話人地蝗蟲,自己就成班曱甴,唔知邊樣乞人憎啲呢?

    //喪屍方面都見到暴力程度升級,但明顯裝備/物資跟唔上,可能連打兩日真係唔夠貨

    冇得淘寶?XD

    //尾班車
    我係尾班車上面果啲「真·普通市民」見到班喪屍應該會好驚。

    //水炮車
    據聞差最後測試就用得,到時就可以「全港清潔大行動」了。

    另外我想講尋日我收到兩張不同version的「香港抗爭日程表」,都係7月29日更新,設計係一樣但內容完全唔樣。製造混亂就一定係,但如果想trick d傻仔加入咪分散晒人力?

    佢地啲集會/遊行而家都唔會咁易次次都有不反對通知書,其實都有啲人忌。
    728果日都有報導提及有啲人唔敢離開遮打花園的....畢竟,都要好絕望下先想試下「精彩人生」。
    而家申請中嘅公墓員集會都唔係話冇機會演變成「非法集會」、「非法集結」,有案底就炒得.....班公墓員到底有幾絕望先會去試下會唔會出事呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 殺人政權呢個會根本係撐警記招。

      刪除
    2. //他指特別體諒香港警隊及他們家人承受的壓力,他指不論目標有多崇高,都不可以訴諸暴力,市民要聲討激進分子所作的惡、犯的罪。

      已經很高調撐警了,聽唔明的黃屍(包括我公司個鬼妹仔八婆)只能怪自己水平低。

      大膽講句,由之前weekend黑警的部署及精神面貌睇,呢段說話其實內部已經早向黑警傳達咗,只不過是要禮拜一再公開講多次嗻!

      至於實際support,相信所有補充品都唔憂短缺,隨時包埋大後方的糧草(營養品?)補充,魔兄絕不用擔心黑警會彈盡糧絕...擔心下有幾多美心MX圍板被有青用好過。

      刪除
    3. //殺人政權連顏值都上升
      //殺人政權呢個會根本係撐警記招。

      人地撐警唔使好似班藍C咁下下做大戲嘅。搵個樣好嘅出來一錘定音已經殺哂。

      //申請集會的公墓員....果位原來當年有份反國教
      //傷港呢邊重成日搞埋「香港媽媽」果啲煽情野真係想嘔!

      什麼我城媽媽,好可能都係當年反國教的黃C媽媽。真係成班都係戲子。

      //要佢呢位人才頂左個位,就唔係攬炒咁簡單,簡直就係全港陪葬。

      呢個可能係殺人政權不批准777辭職的原因。

      //送晒班有過去俾佢地等佢地慢慢「明日香港」啦。

      蒙哂面認唔到人。

      //728果日都有報導提及有啲人唔敢離開遮打花園的....畢竟,都要好絕望下先想試下「精彩人生」。
      //班公墓員到底有幾絕望先會去試下會唔會出事呢?

      我有時去拉燈網睇,真係會懷疑我城係咪真係好似班有青講到咁絕望。

      //魔兄絕不用擔心黑警會彈盡糧絕...擔心下有幾多美心MX圍板被有青用好過。

      正呀!

      有時諗返,好似今日又阻列車咁,究竟又幾多乘客係真心支持班有青,抑或只係敢怒不敢言,又或者只能無奈地接受呢?

      刪除
  5. 另外獨立調查委員會唔搞好過搞,成日話搞但講左咁耐都唔知個委員咩目的(查警?),黎緊肯定大把人會被帶上法庭,我就好懷疑呢個會真正目的係影響法庭判案。

    真係唔好俾「獨立調查」四個字呃到先得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前都講過,我支持「公正」的獨立調查委員會。但 in practice,找黑警上庭作供易,人員當值紀錄、裝備使用數量等全部有得查;但有青呢?根本唔會有可靠證人上庭(被捕人士所講的可信性成疑),結果就係對黑警唔公平的手法。咁樣我就反對。

      刪除
    2. 仲系支持獨立調查
      退一步 縮窄D 調查7.21元朗車站事件 或者
      再退一步 警察內部調查 出公告將有奶強光頭佬等停職調查

      我一向支持亦相信亦依賴警察(部門)秉公執法保護市民 但係唔代表警察內部沒有壞蛋臭蛋
      現實比什麼無間道竊聽風雲等黑暗多了 沒有浮上水面就算了
      而7.21 睇過咁多報道 我仍然有許多不解之處 對元朗警區對反黑對警方的解釋不能釋懷

      和平示威遊行要同暴力份子切割
      整個警察部門亦要同老鼠屎切割

      網傳25日民主黨經已向廉政公署舉報元朗有警員涉嫌公職人員行為失當。廉政公署當日回覆指,已就元朗襲擊事件,接獲市民投訴,會依法嚴肅跟進相關投訴。

      希望快D做到野出來 端正返警察嘅形象

      刪除
    3. 我唔同意用「覺得」作理據就要獨立調查。
      搵老廉調查好,夠料咪開 file 囉!
      我好亂,黑警定警黑,個邏輯究竟點樣呀?
      既然係黑警就梗係唔會幫掟磚生啦!今日班掟磚生又覺得係警黑,咁即係當初係屈警察係黑警啦?

      刪除
    4. 黑警 is a noun; 警黑 describes a relationship between 警方 and 黑社會.

      刪除
    5. 我都覺得快兩個月嚟,民主黨搵老廉查係最公道的做法。

      下下乜嘢獨立調查,根本就係想現有建制以外棟支旗出嚟。

      從感情上來講,不瞞呢度包括KM的說,白衣人打黑衣人(不包括無辜的乘客,如有的話)的確令我有快感,即使白衣人之後全部被入罪我理性上不會有異議;但其實727之前我係好擔心的,好怕元朗會有大規模械鬥流血甚至死人,不論是黑衣、白衣同黑警死人都絕對唔應該的。我雖然自少就對香港好多嘢不滿或有啲嘢格格不入,但呢度始終係我土生土長住咗四十幾年的地方(中間仲未曾連續離開超過一個月)...真係唔明點解咁多人有柴玲既諗法“我就是要流血”!

      刪除
    6. //黑警 is a noun//
      黑係形容詞。點解係黑呢?反正就係班掟磚生唔信任警察啦!
      嗰陣時話要獨立調查點解又唔覺得需要呢?
      咁唔信又報警?報完警之後又唔信喎!又要獨立調查喎!
      但係呢次呢個獨立調查呢又唔知點解覺得需要喎!
      只不過兩個非法組織係到毆鬥,獨咩立調查啫?

      刪除
    7. //下下乜嘢獨立調查,根本就係想現有建制以外棟支旗出嚟。

      獨立調查是無牙老虎,老廉卻是有牙的.

      //真係唔明點解咁多人有柴玲既諗法“我就是要流血”!

      M 到.

      刪除
    8. //呢度始終係我土生土長住咗四十幾年的地方

      嘩嘩嘩!等我仲以為摩兄係三十中添。

      //殺人政權呢個會根本係撐警記招

      絕對認同。

      //你有證據就去ICAC報案

      諗起有位前輩做法團主席,又係大維修問題俾人 challenge,係業主大會度有攪事者話佢在大維修貪污,仲有證據;前輩一句KO佢:「咁你唔該拿拿聲、靜靜雞拎埋啲證據去ICAC舉報我,唔好係度揚晒出黎,等我有機會銷毀晒啲證據!」攪事者當堂摺埋。XD

      刪除
    9. 摩連奴兄:

      從感情上來講,不瞞呢度包括KM的說,白衣人打黑衣人(不包括無辜的乘客,如有的話)的確令我有快感,即使白衣人之後全部被入罪我理性上不會有異議;但其實727之前我係好擔心的,好怕元朗會有大規模械鬥流血甚至死人,不論是黑衣、白衣同黑警死人都絕對唔應該的。//

      你100%說出了我的心聲,21/7至27/7這段日子可說是小弟人生中心情最低落的日子,用「日不能食夜不能寐」形容絕對冇誇張。

      第一次真正感受到「有青式」的絕望。。。

      猶幸最困難的日子已過去,明天將會更好(希望)吧

      刪除
    10. //猶幸最困難的日子已過去

      26號晚何志光條片講到喊,我雖然遠未去到呢個地步,但都好明白佢既心情(雖然佢喊得幾樣衰)。

      我另一次擔心係佢地疑似想衝高鐵站的一日。

      從血腥事件嚟睇,因為相信警隊的策略唔同咗,以及黑衫裝備資源被截,大規模流血應該不會發生了;遊行掩護下攻擊警察防線會慢慢dies down(尤其個“反紅媒遊行”,禮拜六日入將軍澳工業區遊行咪即係送個機會俾黑警咩都唔做就拖死你??),我估佢地會轉搞罷工。

      刪除
    11. //嘩嘩嘩!等我仲以為摩兄係三十中添。

      我都想,雖然小弟言行同個樣都呃到下人的 XD

      刪除
    12. //我估佢地會轉搞罷工

      六七一樣有班工友係唔會罷工的...我怕如果罷來罷去都只係得班「傷巷XX」, 班有青會受唔住打擊的.

      刪除
  6. 新聞發佈會並不是直接撐黑警,還曲線撐黑警:先要懲處暴力示威者。

    回覆刪除
  7. 黃屍文宣開始變成「後生仔用盡積蓄買裝備冇錢食飯」,我腦內立即響起了歡樂滿東華音樂XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 深水埗明哥應該唔係叫黃耀明。

      刪除
  8. 籌定旗去台灣旅居吧? 又或者預備選區議員?
    DM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁去台灣選立委啦

      刪除
    2. 選區議員好呀!不過唔知按金又使唔使籌旗?

      刪除
  9. 睇完昨天那個新聞發佈會,比我的感覺是老共不想為香港平亂付出大代價,除非真是去到實質港獨或者是金融中心功能癱瘓,否則出動解放軍或者啟用基本法十八條絶無可能。發佈會就好似是中央立場的再宣示,同埋支持特區衰政自己搞掂。

    特衰政府關注幫助青年就業發展置業,其實佔領之後已經有講過,五年來特衰政府都有試過做過,結果就是現在篇地開花。而且老實講,就算這裡的人是支持政府反對示威暴民,但大部分香港人都是覺得政府做得不足和同情示威者。所以這是香港人的共業,全香港一齊去受吧。

    至於有人話情況持續的話,大部人會厭倦每星期二日的遊行示威,民意會支持政府強力執法。我覺得民意最多都是厭倦暴力,但是不是支持政府執法就難講,反而可能是鬧政府點解唔順從示威者的五點要求。

    香港人的業,始終都是香港人去受。

    回覆刪除
    回覆
    1. //就算這裡的人是支持政府反對示威暴民,但大部分香港人都是覺得政府做得不足和同情示威者。所以這是香港人的共業,全香港一齊去受吧。

      口惠而實不至是傷民的核心價值吧?

      https://lihkg.com/thread/1386252/page/1
      見到好多年輕人因為場運動用哂啲積蓄買裝備,我睇到真係好心酸!發夢每次都有出黎做前線同運物資,但係我所見嘅中年人真係好少!點解大家仲係唔明呢場運動係成個香港所有人都要參與,唔係淨係得我地學生架!!!唔該唔好再做觀眾好唔好!求下你地做為香港做多少少野啦好唔好呀

      刪除
    2. //點解大家仲係唔明呢場運動係成個香港所有人都要參與,唔係淨係得我地學生架!!!

      黐9線,你班友求人前講少兩句“If we burn, you burn with us”先算啦

      同埋睇282既走勢,6月9號爆上,近排差唔多跌返晒落嚟,似乎其中一條水喉真係截咗

      刪除
  10. 香港警方無警力去處理暴徒咩?
    唔係
    只係警方指揮官畏首畏尾, 唔知怕議員怕記者, 定心懷異志
    做野放軟手腳, 先做成暴徒好似不能控制咁

    又係香港人既業

    既然係香港人既選擇
    點可以怪責"老共不想為香港平亂付出大代價" (師兄既語意係怪責老共無盡其責任)
    應該贊賞老共尊重香港人既選擇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只是覺得共產黨不會出解放軍同十八條,因為這樣會引來好大的國際壓力,現在貿易戰期間,中國已經有好大的下行壓力,中央無理由在香港出大絶而傷害中國。老實講,我覺得中央對香港已經是人至義盡,雖然好多人話大陸靠香港cap了好多錢,但中央在經濟政策上都十分優惠香港,所以無理由因為香港自己的問題而要求大陸做出可能傷害自己的事。

      刪除
    2. //只係警方指揮官畏首畏尾, 唔知怕議員怕記者, 定心懷異志

      Sorry Sir 做壞規矩,將警隊當成係 service provider。

      //雖然好多人話大陸靠香港cap了好多錢,但中央在經濟政策上都十分優惠香港,

      有來有往,家家有求啫。並不存在邊個欠邊個。

      刪除
    3. //有來有往,家家有求啫。並不存在邊個欠邊個

      我老竇係度仲會屌班友多兩句話以前米帝先係cap最多水添。除咗97前既我城,全世界(even米帝自己境內)邊樹有咁多公營物資是由米帝supplier供應?我甚至懷疑97後好多supplier乾脆摺埋添,反正無獨市生意做了。

      刪除
    4. //我甚至懷疑97後好多supplier乾脆摺埋添,反正無獨市生意做了。

      米帝自己開公司賣返俾自己,咁又算唔算係官商勾結呢?

      刪除
    5. //咁又算唔算係官商勾結呢?

      殖民統治本身就包括「monopolistic economy」,不言自明

      刪除
    6. //Sorry Sir 做壞規矩,將警隊當成係 service provider

      睇之前星期六日個陣勢,開始重拾「執法者」的「初心」了.

      刪除
  11. 回覆
    1. 謝謝提供。

      第一、二篇較為頭巾氣,重點在第三、四篇。

      刪除
    2. 風輕雲淡
      好讚哦用埋中文短網址 請問點搞架 用 Bit.ly?

      刪除
    3. 其實四篇之中,我特別欣賞的是第二篇:在此之前,沒想過「證實」本質上是竟是騙人的,只有「證偽」才是可行的,這顛覆了固有的觀念。

      引伸下去,才能明白為「追求完美」也可說是騙人的,反而像摸著石頭過河,遇上問題才去想辦法解決,解決了後再遇上第二個,沒完沒了地解決一個又一個的問題,這種看似沒有效率的處事方式,比起一步到位的改革,竟反而是更好的方法?想想又好像有點道理。

      在明白了這些之後,有種莫名釋然的感覺。待人處事,何不又是如此?我們不可能一下子改變別人,只能逐次地辯證他們的虛偽,也順道去證明白己的想法非偽,甚至要有一直無限的辯證下去準備,方能求得真正的理想吧?

      刪除
    4. 這不是中文短網址,是html碼而已,早幾天魔兄也分享過的,亦可參照以下網頁:

      https://www.w3schools.com/tags/att_a_href.asp

      刪除
    5. fc9: 只是用 embedded code 而已.

      即<a href="URL">文字</a> (實際寫 code 要用英文半形, 我為了顯示出來才用中文全形)

      風輕雲淡:

      //沒想過「證實」本質上是竟是騙人的,只有「證偽」才是可行的

      可能我本科是唸物理, 早年已經能夠理解這一點了.

      //人類長期都以為太陽從東方升起,到最近五百年才知道這原來是因為地球在自西向東旋轉。牛頓力學初出現的時候,人類曾以為已經弄清楚物質世界運行的一切規律,誰知道後來還可以發現更接近現實的相對論與量子力學。

      牛頓力學不能夠話係錯, 佢大部分時間在我們的經驗世界都適用, 而相對論與量子力學係用來分析微觀世界, 重力場等理論,並唔係我地一般人平時會用到的學識而已; 所以中學教牛頓力學不能夠說是「騙」學生,而是「循序漸進」,由淺入深, 唔需要深造的, 當然也無需要學那些更深的理論.

      //只能逐次地辯證他們的虛偽,也順道去證明白己的想法非偽

      明乎此,施老的解釋就很明顯了, 對我來說就是老生常談而已. 所以我成日 quote 李天命, 亦都係咁嘅意思.

      刪除
    6. 謝謝兩位 我用手寫板/訊飛 其他唔識 再去看看

      刪除
  12. 我發現多兩個掟磚生弱點:空城。除口罩。

    齊心啲嗌「除口罩」!「去台灣」!應該得。

    回覆刪除
  13. 今日班有青又現地鐵,新聞訪問了一位深黃,一位正常市民。
    表面上好似好中位,但實際是...現場有幾百人受影響,你訪問一個受影響的意見。
    又要好似要平衡返,又訪問一位深黃意見...
    咁算公平?
    "有青"又贏了。明明輸 10000:20,新聞上是 1:1 .

    回覆刪除
    回覆
    1. //"有青"又贏了。明明輸 10000:20,新聞上是 1:1 .

      咁你又要理解,無可能 pro rata 咁做訪問同播出架喎!

      刪除
    2. //明明輸 10000:20,新聞上是 1:1

      Alchemist君樂觀了。唔敢話隨機訪問可以1:1,但似乎現在我城民意會出言體諒的,無3成都有2成5. (當然覺得不滿的應該有5成,因為政治中立的被人阻時間都會不滿的)

      刪除
    3. 我完全唔理解點解啲港豬會「體諒」的。真係有咁多人認為「人多,政府就要應承」,「不應承就是無回應」?乜佢地唔覺班有青根本就係獨裁者咩?

      刪除
    4. 怕做了不體諒的人,會被網民起底,且而禍必及家人吧?

      比着受訪的是我,我也不敢在鏡頭前講真話,請恕我只是個膽小如鼠的普通人。

      刪除
    5. //無可能 pro rata 咁做訪問同播出架喎//

      所以有青唔介意做呢D "好合作" 運動...因為有免費 Air time

      刪除
    6. //比着受訪的是我,我也不敢在鏡頭前講真話,請恕我只是個膽小如鼠的普通人。//

      Me Too...有青必勝...肯接受訪問的,才是真漢子 (定係唔識上網,唔知"起底"的可怕...)

      刪除
    7. //乜佢地唔覺班有青根本就係獨裁者咩?

      就算真係覺得有青都是獨裁者,佢地都會話係「lesser evil」.

      刪除
    8. //我也不敢在鏡頭前講真話

      起碼有青追求回歸龍獅時代成功, 返返去《樹大招風》時黑社會橫行,小市民敢怒不敢言的年代.

      //就算真係覺得有青都是獨裁者,佢地都會話係「lesser evil」.

      D, 「共慘黨」三個字係原罪

      刪除
    9. 通常會係訪問左幾個,然之後各攞一個出嚟播。
      咁樣做嘅代表性其實好低。

      刪除
    10. 我唔認為訪問係代表了那一邊人多. 最多只係反映咗有些人咁諗, 另外一啲人又有另外的想法而已.

      刪除
  14. 有青又有新諗法,有青要求機電處唔好批水炮車行街紙...

    ...無言

    你們就是法律...

    回覆刪除
    回覆
    1. //有青要求機電處唔好批水炮車行街紙

      機電署話收到5,000封電郵,不過佢地係舊年第三季已經交返俾警方。XD

      收5千電郵要求停驗水炮車 機電署:去年已交付警方

      做咁多野原來係無用功。XD

      刪除
    2. 我只能夠話,多謝大家留心,用多咗 embeded link!

      (標少嗰邊的留言 link 真係好唔掂)

      刪除
  15. 反對修訂《逃犯條例》示威浪潮不斷,示威者衝擊行動趨激烈,所使用武器亦愈具殺傷力,警方在周日(28日)中西區遊行後,拘捕49人。據悉,警方將落案控告當中45人,包括一名機師,被控人士44人涉及暴動罪,其餘控罪包括襲擊、藏有攻擊性武器或阻差辦公,全部人明日(31日)東區法院提堂。

    有青有機會出大蕉了...
    支持出老解 !!! 唔爭在一國一制,真心。

    回覆刪除
    回覆
    1. //包括一名機師

      人工高, 有得四圍飛, 喜歡罷工便罷工, 閒時又有得同空姐呵呵呵, 咁都要搞革命, 睇嚟呢位機師都好絕望下.

      刪除
  16. 出老解機會好細, 阿爺意思好清楚, 要開槍就開槍天大的事阿爺幫你靠
    恐怕最後"開槍屠殺香港市民"這個惡名, 都係又由香港警察背......

    回覆刪除
    回覆
    1. 開槍與否, 視乎有青的武器去到甚麼程度吧?

      刪除
  17. 唔出老解,班有青唔死心...
    日日咁比班有青咁玩,好似有把無影刀架在頸上 (learnt from them)

    回覆刪除
  18. https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=16CiwPChpr0

    如果有青俾DOJ告係活該,咁白衣人點計先?話示威者先撩者賤既,麻煩先睇左上面連結既影片。警察有心做野既,黑衣人未返到元朗之前已經可以清場。

    KM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我贊成依法處理, 無論黑、白、定係黑警, 有犯法嘅都要將佢地繩之以法 (我係呢度好似無講過唔應該捉白衣同埋違規黑警架呵?)

      刪除
    2. 呢位KM過份敏感,人地無講過既代人講埋,呢啲才是真正「先撩者賤」。

      刪除
    3. KM君
      而家有邊一個人話過白衣人會唔吿?「先撩者賤」同「警察清場」有D乜嘢因果關係?
      上面條片你希望所有人都去睇?咁又可唔可以簡單講裏面大至內容時序係點而有你嘅論述?

      老實講,魔術師呢個blog係一個好難得,比我(或者其他反黃嘅人)可以圍爐一下嘅地方。
      我見到標少果邊真係不堪入目。只有七嘴八舌街市講價咁。十個有七、八個匿名睇post根本follow唔到。
      我唔想呢度變成咁。
      就好似睇住香港明明係一個美好地方,變成黃友口中嘅亂世。

      刪除
    4. 我一向都話白衫有誤傷途人(C 嬸則抱懷疑態度),在《真.恐怖大王從天而降》一文中,我亦有質疑黑警.

      再退一萬步, 就算覺得黑衣先撩者賤, 被打是活該, 但也不等於認同白衣打人是對, 與及黑警不作為是對. 白衣當街打人當然要受法律制裁. 黑警玩忽職守最起碼都要受內部調查, 情節嚴重者當然都要送官究治.

      記住恥笑有青是一件事, 盲撐黑警又是另一回事. 這就是「反黃」和藍C的分別.

      刪除
    5. 無人講過要"特赦"白衫人喎...

      港台條片...唔講 林耳猿 幾點 挑釁白衫人 ? 唔講 前記者 call 黑衫人攻入 "完郎" ? 又唔講 黑衫人 什麼打白衫人的片 ?
      果然中立,不偏不倚。

      刪除
    6. //上面條片你希望所有人都去睇?咁又可唔可以簡單講裏面大至內容時序係點而有你嘅論述?

      這是黃C的話術: 永遠唔會 be specific (be water 就會), 大包圍俾一堆資訊你去睇, 要不是疲勞轟炸搏你唔fact check 信咗佢, 就係要求你腦補, 嘗試找到他「話中的含意」, 然後你就會覺得是「開心大發現」, 「原來如此」,「謎題已經解開了」, 從而加強了對黃C的好印象.

      刪除
    7. //無人講過要"特赦"白衫人喎...

      我淨係記得五大訴求之一係「永不追究義士」...

      刪除
    8. 以上眾位,我主要想表達既係而家已經開始檢控示威者,但同時間未見到有同步檢控白衣人既舉動。就算律政司背後有技術上既理由亦難免予人不公之感。

      至於林議員先撩者賤既問題,如果白衣人未入到西鐵站就被清場根本就唔會發生。

      我並無批評大家既意思,作為一個深黃(唔講大家都會估到)無心睇不同意見都唔會黎呢度。

      KM

      刪除
    9. 港台的節目我真係冇心機去睇,依家 Alchemist 咁講我就更加可以慳番啲時間,唔睇。

      刪除
    10. KM
      條片一早睇左 對個別被訪者的說話存疑 對白衫第二次衝入車站前(係英龍圍牌坊對出)發生的口角繼而動武亦冇提及
      黑衫被告是活該
      白衫被告亦是活該
      如果有警察涉黑而被告更是絕對必須的

      估計你係氣憤點解黑衫告得咁快 白衫/黑警就好似冇回事

      刪除
    11. 更正 唔肯定是不是英龍圍牌坊對出 反正是西鐵站某個出口外面

      刪除
    12. 請問白衣人未入去打人點解要清場呢?黑衣人又點解要入去挑釁元朗人呢?
      白衣人已經拉咗十幾個(好似係,唔check啦)啦,不過唔係告暴動罪啫。

      刪除
    13. //白衣人未入到西鐵站就被清場根本就唔會發生
      //白衣人未入去打人點解要清場呢

      如果只係一班白衣在某空地上「聚眾」,但並無生事, 又無持武器, 咁警方可以做的並不多, 最多只係抄下身分證咁. 有無阻嚇作用我唔知, 呢個只係假設性問題而已.

      刪除
    14. 如果KM真係想睇反面資訊,你其實唔需要睇我地意見,你只需要睇《真.恐怖大王從天而降》同其他幾篇文裡面幾條延伸閱讀既片就好夠。裡面有晒黃媒唔想你地深黃睇到的資訊。

      其中包括香港賤台唔會俾你睇的黑衣人私下覆焯、黑衣人圍毆GOGOVAN司機、黑衣人荃灣圍毆影自己的中年漢、元朗站話打唔到電話的大媽是演員...至於機場bully老者,呢個連深黃都知道吧?

      我唔想講咁多大道理了,我只想講,共產黨相對你地黃黑,絕對是「lesser evil」!

      刪除
    15. 魔@10:46
      如果講成件事警方做得最錯(假設無警黑勾結)就係少左你講呢步,有做到呢步起碼面對市民同記者都理直氣壯好多

      KM

      刪除
    16. 魔@10:52
      無異議。謝。

      KM

      刪除
    17. KM

      之前的link打錯字(最衰魔兄先打錯),正確link是呢個

      真.恐怖大王從天而降

      刪除
    18. //如果只係一班白衣在某空地上「聚眾」,但並無生事, 又無持武器, 咁警方可以做的並不多, 最多只係抄下身分證咁
      //如果講成件事警方做得最錯(假設無警黑勾結)就係少左你講呢步

      KM君
      如果魔術師嘅表述改成:
      「如果只係一班黑衣蒙面人在西環某空地上「聚眾」,但並無生事, 又無持武器」
      咁警方抄身分證,你又覺得警方有無攬權同無理打壓?
      你可以係深黃,但唔可以係雙重標準。

      刪除
    19. 淋耳猿係先聚眾生事,唔夠人打/多就報警,即係有事黑警,冇事黃黑生事+屈黑警。
      睇返FB d片,如果條友肯乖乖地敗走,白衫跟本唔會衝入閘。
      難怪佢d前黨友話佢人格有問題。

      婆娘

      刪除
    20. 唔好用個廁紙筒淨係望住地鐵嗰單嘢!出邊有好多種火搞事同步發生,抄身分證?冇嘢啊化?
      好似有 FB 友話齋,咪當啲警察係超人先得㗎!

      刪除
    21. //克警君 challenge 得好!

      謝魔術師美言



      刪除
    22. KM君

      真心欣賞你係呢度勇於表達自己見解。
      但係你要知道,呢度係魔術師主場,反黃佔绝大多数(我係藍),而魔術師係嚴緊求証思维清晰。呢度係高質網誌,大家係度互相尊重學習。
      所以你post嘢,要比你係黃C網post嘢,要嚴緊有系统多很多。
      到最後,希望你知道仇恨不能帶给你想要的结果。

      刪除
    23. 同意克警兄,言論自由建基於互相尊重,觀乎KM君的言談亦是一講理之人,縱使大家立場有異,但為這田地帶來一點不同聲音也是好事

      另外,KM君自稱深黃,但和在下FB見的深黃似乎有著本質性的不同,可能可以稱呼閣下為「理性黃」吧

      刪除
    24. 漏咗:
      所以你post嘢,要比你係黃C網post嘢,要嚴緊有系统多很多。因為其他人之前無相關論述理念,會follow唔到你嘅idea

      刪除
  19. 昨日有人係FB 贴咗幅女人相,甚似元朗站仆低,後來又 WhatsApp 俾记者话懷孕嘅大肚(腩)女人。佢走去地铁搞“不合作”運動。如果真係佢,懷孕一事就更加可疑。不過,對唔住,冇確切証據。

    回覆刪除
  20. fc9@10:33: 正是
    六十後@10:38: 拉左十幾個呢點我知道。但要畀外界睇得出公正,檢控既人數同量刑就要與犯罪性質同規模相稱。呢點就真係要等成件事完先可以下定論。

    KM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好明顯黑衫人犯法嘅人數多好多,拉黑衫人多啲好正常,我覺得未有耐夠多添呀。

      刪除
    2. 黑衫有青搞咗成個幾月, 人數梗係較多喇!

      刪除
    3. 檢控嘅人數都要睇拉唔拉到,7月1拆埋個立法會咪又係捉到12個。

      刪除
    4. 等緊呆灣簽證到期嗰30個返嚟...

      刪除
  21. 7.27同7.28感覺克警用武變得更果斷更迅速了
    港澳辦嘅撐警言論會表明警方黎緊對暴力者更加不會手慈心軟

    暴力行動基本玩完 接力上場的會是繼續各行業各政府部門聯名要求政府回應 再黎就罷工 直到正苦跪低為止
    唔知黎緊的“大罷工”會點

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期五嘅公務員罷工已經淆底啦,變咗放工去集会喎,哈哈哈!

      刪除
    2. 但係而家葵涌又放軟手, 變返一個都唔拉
      係等人手
      後勤覺得做唔切, 唔好拉咁多
      等法庭案例
      或其他

      希望今晚可以拉多50個

      刪除
    3. 萬一只得小貓幾隻, 就真係輸人又輸陣. 到時班公墓園記住要show 職員證呀! 小心有人冒認公墓園...

      刪除
    4. 60後
      好似本來就係申請放工集會喎

      刪除
    5. 咁蓝絲可唔可以去踩場叫佢哋逐個攞証件出來?

      刪除
    6. 無辦法,就算大球會,打幾個杯賽都要戰略性放棄部分賽事。

      何況相對現在情況,黑警絕對未算「大球會」.

      刪除
    7. 11:12
      我尼度大風大雨ing 陣間就去到葵涌架啦 唔拉到要撇

      刪除
    8. fc9, 係我搞錯咗,明報呢段野喺我腦裡面作怪, 撈亂咗:
      “聯署發起人、創科局的陳先生表示,公務員恪守政治中立原則,克盡己任,但元朗無差別攻擊事件後,政府表現顯示其「毫無執政責任」,令公眾質疑公務員成為「政黑勾結幫兇」,作為公僕一分子,「有責任為人民向政府反映其不滿及訴求」。他期望政府短期內釋出誠意,以行動回應市民訴求,若未能回應,不排除按章工作甚至罷工。”

      刪除
    9. okay la, 最近太多罷工的真假消息了.

      刪除
    10. //聯署發起人、創科局的陳先生

      我期望陳先生,盡責任,釋出誠意,星期五前辭職,

      刪除
    11. 又係你呀陳生?陳乜乜先得架?
      名都冇個,你邊位?

      刪除
  22. 行雷落雨了....唔知可以圍幾耐?好快又尾班車了。
    最衰咁夜啦,唔係可以去葵廣掃下街兼避雨。
    隔離新都會又係新鴻基喎,要唔要又圍下?

    回覆刪除
  23. 係呢度我想多謝一下各位網友係之前幾個post嘅留言支持警察。
    我知道呢度亦有其他同事瀏覽,我相信他/她會同我一樣真心感動。

    有網友及魔術師想我多表達一下衆同袍嘅睇法。
    警隊三萬人有多,無可能全部人有一致觀㸃。我只可以代表我自己。
    同時希望大家會理解,神一般的對手唔會經常有,但係豬一樣嘅隊友(我都可能會係)就同7仔CircleK一樣,總有一個係左近。
    再者,一個組織亦一定有腦細上司。
    所以如果你覺得點解有時警隊奇奇怪怪,無需驚訝。
    我同眾網友都生存在真實世界,唔會有黃C嘅理想完美。(所以我支持831框架代住先)

    如果我post同警察有關嘅留言,我會主要考慮三點:
    我同事安全及感受
    警方行動部處調查
    法院審訊

    如果有同袍或網友覺得我留言有問題,請提出。到時有勞魔術師幫手刪除。

    回覆刪除
    回覆
    1. you are welcome. 多了克警兄在此「發聲」,蓬蓽生輝也!

      刪除
  24. 呢篇係今日有人傳,我無法証實真偽(反正我相信了)。
    KM君如果真心想睇不同意見,亦可望兩眼。



    我想同大家分享我昨天的經歷

    昨晚我負責處理上環被捕者的搜屋工作,我起初以為佢父母一定係盲撐他們,以步步小心的態度上去處理,但我見到的其中一個家庭,是一個母親聲涙俱下同我講「唔好意思阿Sir,辛苦哂」之後母親同個被捕者講「你令到我好痛心,你知唔知自己咩前途都無哂」

    跟住父親再同被捕者講:「你被人利用你知唔知,你有無見過李柱銘個仔出來示威呀」,之後再向講:「阿Sir,呢排你們辛苦哂,我們真心支持你」我之後向佢出示搜查令,佢立即講,我們行得正企得正,你們隨便搜。當我同事與被捕人進行搜屋期間,佢主動同我談對香港未來睇法,佢同意現在香港已經被一班政棍及教育界以洗腦式煽惑,更開始對香港未來失去信心⋯⋯亦準備將來移居中國居住

    搜屋完畢後,被捕人問父親阿嫲知唔知佢被捕,佢父親就回應:「你阿嫲80歳啦,梗係唔可以俾佢知」呢刻連被補人都開始哭起來...嗰刻...我都差點忍不住...

    香港人不是盲的...我分享唔係想講呢班人唔應該受法律制裁,相反我贊成任何人應該要對佢行為負責。不過我只希望我們有幸前缐面對佢哋執法時,千萬不要有仇狠之心,儘管一次又一次見到同事受傷...呢一場係社會病毒,我們現在最重要不是要改變已被煽惑的人,而是以平常心拯救未被煽惑的人,從來最應該制裁的係背後煽惑而不用負責任的人⋯⋯所以多餘受情緒影響行為只會令呢班發放病毒人仕繼續塗毒社會

    昨晚親身經歷真的好大感觸,為著社會正確價值觀,我們不能退,亦不能避。因為我們現在除了係守護法冶的最後一條底線外,亦間接是守護社會道德的最後一度防缐

    回覆刪除
    回覆
    1. 本文可題為:《掃毒》

      //一個母親聲涙俱下同我講「唔好意思阿Sir,辛苦哂」之後母親同個被捕者講「你令到我好痛心,你知唔知自己咩前途都無哂」
      跟住父親再同被捕者講:「你被人利用你知唔知,你有無見過李柱銘個仔出來示威呀」,之後再向講:「阿Sir,呢排你們辛苦哂,我們真心支持你」//

      1. 其實仲講漏咗, 社工都係罪魁之一,其惡唔會比黃C教師少.

      2. 我早前都提過, 好幾年前有雞蛋示威過激被捕, 有成班真媽媽到警署搵仔/女; 到今時今日,莫講話去警署, 上庭甚至在「死諫」的「烈士」的喪禮中, 都好似唔係到班雞蛋的屋企人,更無話正苦逼死佢地仔女,真係唔知班雞蛋跟佢地家庭的關係係點(社工一定唔會知, 因為社工只會陪班雞蛋一齊衝,做人牆掩護) 反而就有班「我城媽媽」出來搞集氣大會, 又話擋子彈又話乜又話七, 出事卻又唔見人.

      刪除
    2. //本文可題為:《掃毒》

      可以揾劉華演?

      刪除
    3. 劉華做殺奔呆灣的雷洛好啲...

      刪除
    4. 有青唔會為777服務嘅填海華放入眼內

      刪除
    5. 我就以最批判的角度去看一看這封信吧?

      OK, 這只是警隊公關作出來的故事, 目的也只是帶出 "我們的執法行動是市民理解的, 即使是示威者的家人" 這樣的一個訊息, 希望警員明白自己並不孤單而已.

      觀乎最近義士自殺後家人的反應, 我想這離現實並不甚遠, 例如以下這篇:

      【珍惜生命】沙田廣源邨男子墮樓不治 街坊含淚獻白花
      ===
      據了解,昨晚約10時許,事主曾因政事與家人發生爭執,遭趕出家門,其後他曾向友人哭訴,並透露死念,友人心感不妙馬上發起網上尋人。友人形容死者范遠聰為人善良、有義氣,但與家人關係一般,相信墮樓原因家庭因素居多。多名友人趕往上址尋人,惜為時已晚。

      刪除
    6. //觀乎最近義士自殺後家人的反應, 我想這離現實並不甚遠

      如果家屬係怪政府嘅, 販民仲唔出來開記者會, 進行血的控訴咩!

      刪除
  25. 多謝克警兄分享,今天我也收到上面文章,真的有半刻想流淚的感動。

    另外,我也想求證下面的一篇文章的真偽,有人說是連登文宣藉以分化警隊,但我亦有聽聞其實員佐級前線人員其實一向唔妥現任一哥,究竟真相如何?

    全體香港市民:

    1)我們是一群警隊成員,(從總警司到警員),一直以除暴安良、服務社群為已任,因我們時刻銘記,我們是[不畏懼、不徇私]的[香港警察](警隊)。唯因CP彷如[奴隸聰],為人無腰骨、無政治智慧、無承擔、無持守Force[1、7、8]及無保障同胞的職安健等,甚或為求退休後出路,而盲撐政府,使本應屬[政治中立]的警隊被推入政治風暴,同胞因工受傷,腹背受敵,士氣低落近況burnout。前線人員辛勤工作,還受[被起底]、無理取鬧、執勤時受襲、恆常OT等影響,實苦不堪言。而那班位居42樓的廢柴,智商之低,無不使同僚恨之入骨。他們只懂吃喝玩樂、拍片公開[撐伙記] ,或著個所謂明日之星的John Tse (CSP,PPRB)玩FB直播等,可惜所託非人,安插一個中、英均詞不達意、至怕見報、每日均穿同一套咸魚西裝上陣的CSP穩住警隊[服務為本,精益求精]的形象,高層頭腦何在?



    2)維持治安,本屬警隊的首要責任,可惜上樑不正下樑歪,近日[元朗傷人案]、[黑警合作] 等,不是偶然,而是確切道明[鄉、紳、警、黑] 的關係千絲萬縷(下回再續)。絕對認同[田二少] 剛向S for S嘅John Lee發炮痛擊,及要求高層問責下台,以補警隊聲威。唯有推翻一眾42樓只懂攪公關的廢物,警隊方能重回正軌,嚴正執法,重振士氣。

    3)當晚ADC游乃強特意對[白衣人]視而不見,見而不捕,主因考慮到[二哥]PK TANG自出任元朗DC,與何君堯屬結拜兄弟,為了報答黑道之恩,其定時帶手下及CSP謝振中等,出海同一班鄉紳歡樂[交換意見],鄉紳服侍好,食、色、性應有盡有。PK而為答謝鄉紳,便推薦其做JP,鄉紳也懂[科水],出任少訊(JPC)會長,互相關愛,何君堯就是事例,其近日也按[黑二哥]指示,先後於7月20、22日到警局送果籃收買人心。



    4)有此[黑二哥],方有囂張、無錶的光頭DVC,及堅拒道歉、講[39分鐘哦]荒論的RC曾(Act)。元朗當晚,近乎所有新界北的[伙記](egRF,EU,PTU,CRM etc) 雖健在,但就被命令呆守上環、禮賓府等或被特意調走,間接制造[無警時分],任由黑道以[保衛家園] 橫行打壓民意,最終導致40多名無辜市民受傷。

    5)黑道行事後,QRF /CRM同事反來[扮工],但就眼不見為淨,所以扮盲,當夜無拉犯、無發現有人涉[藏有攻擊性武器]或[管有物品作非法用途]或[非法集會]、無黑幫出現,...可惜一切劇本,因傳媒的偉大鏡頭,市民的雪亮眼鏡,通通失效。可見警隊一、二哥貪心怕死、玩忽職守,PPRB及高層玩女喪志、欺詐公眾知情權,致警隊175年老譽一鋪清袋,我等尚有良知的警察,實痛心疾首。



    為保公眾利益,現經身為記者的第四權及立法會議員,公開要求:

    1)就元朗事件導致多人受傷,特區政府免去處長、副處長(行動)、助理處長(行動)、高級警司 (行動科) 及PPRB總警司的職務,或將其停職交ICAC調查,免有人繼續欺上瞞下、與女下屬作不道德交際之風擴散。唯有快刀斬亂麻,痛定思痛,從新起步,方能挽回公眾對[香港警察]的信任。否則,只有更多真[黑警]上位。

    2)CS盡快澄清為何政府是否全力支持警隊嚴正執法,重振警隊士氣?

    3)我等支持成立獨立調查委員會,不應只針對警隊在12/6、16/6、21/7等行動的步署,還要追查並嚴肅跟進PK 的惡行。
    主因旺角一役,坐在PHQ 冷氣房的[黑二哥],本想下令三大應變大隊全部1)換回普通PTU軍裝及2)轉守花園道,但他其實已盡失軍心,故三大現場指揮經協商後(包括Dover)決定共同熄機,繼續驅散示威者,道路回復正常為此,這方是嚴正執法之道。[黑二哥]已盡失軍心,因應拉唔拉、應打唔打、應做唔做,永遠叫前線hold 住條checkline、等陣先、生怕東方、怕蘋果、怕...,唯獨唔怕黑道,因為佢就是集黑白兩道於一身的表表者。可想而知,[黑二哥]處事有多不擇手段,玩怱職守。若容許其升上[一哥],甚或S for S 後果不言而喻。而其下屬也如 冷漠無情,對示威者會...?



    4)政府及大眾要明白前線警是無辜的,主因高層刻意讓前線人員捱打受辱,增其積怨,及後下令出手,讓前線警對示威者復仇。所以政府高層,包括CS務請盡速介入事件,元朗一役足證相關高層極可能涉嫌干犯《公職人員行為失當罪》、濫權屬職、玩忽職守、 黑警合作等,為保公眾利益,政府務必盡速將高層免職或停職交ICAC調查,殺一警百。

    5)長路漫漫,願警隊兄弟上下一心、嚴正執法,公眾認清真相,還前線人員一份尊重。

    一群熱愛香港的警務人員上


    回覆刪除
    回覆
    1. 森君

      我一笑置之

      刪除
    2. 克警兄:

      謝謝你,真的很高興有你這個讓我們了解警隊的橋樑


      魔術師兄:

      十分同意你的分析,似是警隊內部連登臥底(畢竟共30000人,有害群之馬不出奇)的傑作,用一大堆警隊術語來做成警察內部分裂的假像。

      多謝兩位深夜還抽空留言,好好休息!

      刪除
    3. 疑點重重...

      如果呢份係公開信(致「全體香港市民」), 則內裡用字太多jargon, 一般人未必明暸; 如果內部信件, 作為紀律部隊不可能不具名, 甚班乎稱上司為奴隸聰、黑二哥,更有發洩式辱罵,用詞粗鄙(例如廢柴、玩女喪志), 太不專業.

      文句條理不順,文言白話夾雜,似大學學生報的戲仿之作多於正式公文(竟然有「下回再續」),更有不明所意的文字(「CS盡快澄清為何政府是否全力支持警隊嚴正執法,重振警隊士氣?」),甚至關心起有青上來(而其下屬也如 冷漠無情,對示威者會...?), 要「政府務必盡速將高層免職或停職交ICAC調查,殺一警百。」更是漠視程序之舉, 並非紀律部隊應該做嘅事.你有證據就去ICAC報案, 使乜出呢封半文不白的疑似公開信?

      迅速de 了幾個 bug, 我就不信是真, 似是帶磚生拉燈仔打飛機之作.

      刪除
    4. 森: sorry, 手快快改咗自己留言再重post(最尾嗰句 debug),搞到你個 reply 反而在前, 不好意思!

      刪除
    5. 魔術師:

      哈哈,小意思小意思

      見魔術師重拾佳態,爾等讀者就心滿意足了。 晚安!

      刪除
    6. //爾等讀者就心滿意足了。

      係「吾等」、「我等」至啱 XD

      刪除
    7. 不具名的警隊公開信, 和不具名的EO, AO聯署一樣, 我覺得只是鼠輩的惡作劇而已. 自稱是一群內部人物, 卻連聯署人仕的名單都沒有, 淨掉些術語出來, 便以為大家都會相信嗎? 其實, 只要肯做些資料搜集, 有什麼是扮不到的? 今天你是一群警員, 明天你是400位EO, 後天你是數千位消防, 海關, 甚至解放軍都可以.

      就算我退一千萬步, 當你們是真的又如何? 請明白政治不是請客食飯, 想爭取什麼東西, 請自己付出代價去爭取, 別強迫其他市民替你們付紗.

      刪除
    8. //其實, 只要肯做些資料搜集, 有什麼是扮不到的?

      所以我很懷疑“拉燈仔大破帝吧”顯露的所謂“拉燈仔的戰鬥力”:一幫連"YIP FOO"都認為/老屈成“葉虎”者,邊有可能識得幫帝吧吧主申請服解放軍兵役,仲要偏遠地區添?我認為一話就是拉燈內真正大台的高人所為,一話就是老共要留住拉燈網而刻意向帝吧叫停。

      刪除
    9. 有拉燈網,多個渠道接收情報也。

      刪除
  26. //留言再重//
    謎底解開了! XD XD

    篇野係抒情文啫,冇講到有啲咩實質理據。

    回覆刪除
  27. https://www.hk01.com/%E7%AA%81%E7%99%BC/358233/728%E9%9B%86%E6%9C%83-%E7%8B%82%E5%BE%92%E9%A7%95%E8%BB%8A%E5%90%91%E4%BA%BA%E7%BE%A4%E6%94%BE%E7%85%99%E8%8A%B1%E5%BE%8C%E9%80%83%E5%8E%BB-%E5%A4%A9%E6%B0%B4%E5%9C%8D%E8%AD%A6%E7%BD%B2%E5%A4%96%E5%A4%9A%E4%BA%BA%E5%8F%97%E5%82%B79


    今年煙花特別多。

    陰謀論就屈成黑社會

    如果真是鄉黑,豬隊友傑作

    仲有沒有其他可能?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得最簡單的答案是附近村民不滿这些“黑衣人”,走來“教訓”他們。煙花這些“玩具”在新界不難找到。

      刪除
    2. //大批市民昨晚(30日)開始包圍天水圍警署,聲援在天秀球場被帶走的數名少年

      都唔知邊班人才是黑社會...

      刪除
    3. 啱啱喺法院外邊打爛咗個警車了

      刪除
  28. 回上一眾(魔、克警、森等):
    理性黃 - 愧不感當,正如大家所言,尚要多多學習理性、嚴謹,以後請繼續多多包涵

    仇恨 - 自問沒仇恨(最起碼即使發生咁多事都無稱警隊為黑警),只有失望(畢竟自己確信既理念得不到伸張)

    KM

    回覆刪除
    回覆
    1. KM是否應該反省一下他的理念到底正確不?

      刪除
    2. 作為此blog的長期讀者,都好想聽下自稱深黃的朋友的理念,不如縮窄範圍講下KM君心目中警隊應如何處理群眾事件?我意思係一套準則,而非「呢個情況就唔應該咁咁咁」呢類喎
      當係警隊中有人同情你地,想聽下示威者意見,等佢地以後行動有個指引,避免激化警民矛盾,咁閣下會點建議呢?

      刪除
    3. //甚麼理念?(魔:X是什麼意思?)
      //反省一下他的理念到底正確不(魔:X有什麼理據?)
      //而非「呢個情況就唔應該咁咁咁」呢類(魔:關於X,還有甚麼可能性?)

      看來大家都掌握了「思考三式」。尤其是「呢個情況就唔應該咁咁咁」,即是「我唔知自己想點,只知自己唔想點」。如果有唸過純數學的 set theory,就知道世事萬事萬第有無限可能性,可以係一個 universal set;你不要其中一件東西,就是無限減一,答案依然是無限;所以呢類用排除法「我不要XXX」係唔能夠俾到一個 finite 的框架出來的。

      //理念

      尋晚聽傷台,有個 promo,係社工復與前線某社工,話上一代出來抗爭,爭不到就算了;現在的年輕人會認為,如果爭取唔用,以往投入的就變成「無用」,佢地唔想自己做過的事變成「無用」,而呢個就係話驅使班雞蛋去作出激烈行為的原因。

      我聽完之後不禁搖頭:1. 「自己做過的事」已是 sunk cost,不應因為不想自己做過的事變成「無用」而繼續進行,而係應該要看事情成功的機會有幾多(risk reward analysis);2. 雞蛋可能無資金炒股,如果有投資經驗,就知道炒股虧損,然後不斷投入資金溝淡,最後輸死的機會多過收回成本;3. 「社工」無將以上現實世界的「王道經驗」講俾有青聽,反而「與有青同行」,呢個係社工的失職。

      另外,今日返工,荃灣站有班妹妹仔戴住口罩跪地叫港豬八月五日罷工...我只想回一句「收得人工,有種責任」...

      刪除
    4. KM兄, 就我當騙你也好, 建議你去看看我在上邊貼出, 施老闆的那四篇文章吧. 我覺得世上根本就沒有一步到位, 值得不惜代價去爭取的改革. 反而不完美的方案, 和持續進行的小修小補, 才是最乎合效益的.

      「收得人工,有種責任」
      ===
      有青很喜歡串香港人很喜歡上班, 卻沒有想過上班不只是為了金錢, 也是為了完成使命的責任感, 正如有青獻身爭取革命一樣.

      將身比已, 你在爭取自己的使命時, 也願意體諒別人, 讓大家都能完成使命嗎?

      刪除
    5. //唔想自己做過的事變成「無用」//
      咪就係我講嘅「唔衰得」囉!

      刪除
    6. //卻沒有想過上班不只是為了金錢, 也是為了完成使命的責任感, 正如有青獻身爭取革命一樣.

      有青只係覺得返工只係做奴隸,可能就係因為佢地多數都係處於看不到「意義」的工種(年青、無父幹通常都會係咁,尤其是唔係專業人員的,通常無 big picture),去唔到可以 enjoy 你幫到人(同事或客戶)的滿足感和責任感。

      //咪就係我講嘅「唔衰得」囉!

      有青既然成日都話無上流機會,看不到未來,似乎佢地都應該習慣了「失敗」...但係一班衰慣的人依家卻又「唔衰得」,接受唔到「失敗」,認真難明。

      刪除
  29. 以上諸位,篇幅有d長,請見諒。

    1. 群眾、警察互鬥無人想見到,我亦不支持暴力對待警察。
    2. 我覺得由佔中開始,一眾問題都來自現時政府及立法會缺認受性。
    3. 出現(2)既成因,乃現時立法會有太多功能組別席位。單計普選票泛民直到目前仍有>50%但立法會議席不足半。
    4. 承(3),一眾黃粉就有理由/藉口以立法會不代表我為由選擇以非常手段顯示民意,因為佢地確信自己係主流多數。
    5. 要解決(2)-(4)既死結,最佳方法係普選立法會。就算係建制/反黃,如果有信心自己係真.主流民意,呢個選項對佢地都有利,起碼以後可以理直氣壯話自己係主流民意。
    6. 民主制度既弊端,大家都清楚。但如果唔考慮(5)或其他民主制度,就要證明現有方法比普選立法會優勝。
    7. 我係堅信check and balance的,所以我對極權政府既不信任,係來自佢地認為及實行既係三權應合作而非分立。
    8. 承(7),司法獨立及程序公義非常重要,所以無論係政府定市民,除非眼見有明顯失當,否則都唔應該對司法機關施壓。
    9. 有民選立法會,真司法獨立,都唔代表民生問題得到解決。但最起碼,政棍無得將一大堆問題溝埋一齊混淆視線。
    10. 最後一句,未必代表主流黃C立場,我係唔信港獨既,因為香港人根本無準備過呢樣野。所謂攬炒,只不過係一種絕望下竭斯底里既掙扎。

    我手寫我心,邏輯上可能錯漏百出,就等大家指正了。

    KM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔贊同主流民意 — 每一個人嘅票係同等份量。我唔認為人性係咁靠得住。
      假設主流民意就係誰大誰惡誰正確,咁社會係咪應該跟住呢個方向行呢?

      刪除
    2. 我係美國生活咗差不多20年,好坦白,我真係晤知點爲知一個政府係有無認受性。

      啊總統係選舉選出嚟,但係我識得大把人話佢晤係選哩個,所以晤可以代表佢。晤知香港新聞有無講,但係頭個幾年,差不多日日都有人抗議,成鬼日都話要彈劾佢,勁煩 .... 到e+都未玩夠.....

      刪除
    3. 今日有啲忙(even下午大概率打風),希望夜啲有機會寫多幾句回應下KM所言

      刪除
    4. 黃派成日話绝望,到底係哪一方面?
      公能組別有其獨特性,而且黃派响不少領域都有話語權,
      垃圾局攞唔到話事權,泛民自己協調有問题,亦應該怪自己比人渣到痛腳DQ咗。呢兩點,印證,所託非人吧。

      刪除
    5. //現時政府及立法會缺認受性

      政府: 我假設又去返到公民提名, 但係我在FB和網上, 都問過一些MBA舊生, 問佢地如果有公民提名的話會提邊個(應該係偏黃代表喇!), 結果係無人答到我. 亦即係話, 就算係黃C,佢地都無共識找到一個唔搞巷蜀但又能為殺人政權及一眾黃C接受的人物出來。有理由假設,公民提名後都係藍方勝出;如果係咁,黃C會否願賭服輸?

      //普選立法會

      立法會:即係取消功能組別?在佔中時我提過,我是接受全垃圾會議席無分局無功能組別大混戰的,但如果講到類上下議院式制衡,咁現存制度是可以的。

      //垃圾局攞唔到話事權,泛民自己協調有問题,亦應該怪自己比人渣到痛腳DQ咗。呢兩點,印證,所託非人吧。

      被DQ絕對是自己攞嚟,與人無尤。

      //廿二年來我完全唔見泛民有做過乜野去爭取更多功能組別議席

      商界其實只有向錢看,好似今次修例咁,佢地都有微言,唔係絕對聽殺人政權話的。
      於是,販民只要讓商界看到,投佢地一樣可以搵到錢,甚至乎搵得比投建制更多,商界就會有誘因賣賬。不過,販民咁多年來,都拒絕與蝗國合作,商界見唔到米路,自然唔會buy。你話制度暴力,不如話販民自己的定位定得太死,令到商界唔係 target audience 而已(抑或係不屑求商畀?)。

      //單計普選票泛民直到目前仍有>50%但立法會議席不足半。
      //啊總統係選舉選出嚟,但係我識得大把人話佢晤係選哩個,所以晤可以代表佢。

      美帝用選舉人票,一樣可以贏了選票,輸了選舉。同樣,我話大學學生會可以代表全體學生,是因為它是一人一票產生,大家 agree 的;如果覺得投票率/支持票太低,那就更改選舉章程,否則你會去投票,玩得呢個遊戲就唔能夠搬龍門。

      你生在此地,就要遵守遊戲規則(留);再唔係你就推翻政府,自訂規則(進);再唔係你就走人,去一個你應為乎合你理念的國度(逃)。

      //司法獨立及程序公義非常重要,所以無論係政府定市民,除非眼見有明顯失當,否則都唔應該對司法機關施壓。

      同意。但現時有青動不動就圍人,亦容不下異見者,歪理連篇,我都寫咗唔少,我睇唔出佢地嘅行為及思想有任何民主成份。法西斯、獨裁就差唔多。

      //有民選立法會,真司法獨立,都唔代表民生問題得到解決。但最起碼,政棍無得將一大堆問題溝埋一齊混淆視線。

      真好笑。雙普選甚麼的,不是令社會變得更好,而是只係唔俾政棍有藉口?咁同怪獸嘉獎話「將最好的俾子女」,將來子女長大如果都仲係一事無成,就無得怪父母一樣。竟然係咁消極嘅想法?人要找藉口總會找得到(例如:XXX不代表我),下下都要改變社會規則來遷出這些巨嬰?假如是,那就不如放棄這群負資產仲好了。

      //我係唔信港獨既,因為香港人根本無準備過呢樣野。所謂攬炒,只不過係一種絕望下竭斯底里既掙扎。

      「我是軍醫山村少校。現在霍克准將正在醫務室接受治療中,有關此事由我來做說明。」

      比克古想著,請別再擺什麼架子了。

      「什麼病呢?」

      「轉換性歇斯底里引發的神經性失明。很快就會再恢復視力了,但以後可能會有無數次再發作的機會。起因是精神上引起的,如果不把病因根除的話……」

      「那該如何做呢?」

      「不可以違背他,不可給他挫折感。誰都得遵從他說的話,任何事都得照他的想法去做才行。」

      「……你是認真的嗎?軍醫。」

      「這是由於過度驕縱而養成了自我異常擴大,是幼兒有時會出現的症狀。只有滿足其自我與慾望才是最重要的。因此,要提督您向他賠罪,粉身碎骨地去實行他的作戰計劃,贏得勝利,使他成為讚賞的對象……這樣方能除去他發病的原因。」

      「這可真要謝謝你的好意了。」比克古倒沒有發怒。「為了治好他的歇斯底里症,必須要三千萬以上的士兵們身處死地才行嗎?好大的排場呀!他可會被感動的淚海淹死的。」


      軍醫苦笑著。「如果只從要治好霍克准將的病症來說,就只有這麼做了。但如果把視野擴展到全軍的話,自然就會有其他方法了。」

      「說得沒錯,叫他滾蛋不就得了。」老提督的態度相當嚴肅。「這是目前為止最好的解決辦法了!如果知道了和想要巧克力就哭訴的幼兒處於同樣精神狀況的傢伙竟是三千萬將兵的軍師的話,帝國軍的那些人大概會高興得跳起舞來吧!」

      「……總之,有關醫學以外的事,不在我的權限之內。我幫你轉接總參謀長閣下……」

      以選舉勝利為目的的政治,和小兒性歇斯底里症的秀才型軍人之苟合,竟動員了三千萬的將兵。若是知道這事的真相而又更加認真地作戰的人,如果不是被虐待狂式的自我陶醉家。就是瘋狂的好戰之徒了。比克古苦澀地想道。

      - 《銀河英雄傳說》黎明篇 第八章 死線

      刪除
  30. 回應(2)-(5):似乎主流黃絲論述的「普選」是指普選行政長官喎,咁上次「袋住先」好明顥提高左行政長官的民意基礎,為何又以不是「真普選」而否決掉呢?

    回應(6):既然清楚民主制度的弊端,點解唔係爭取民主者要證明他們心目中的方法比現行方法優勝,而係反過嚟要證明現有方法較好呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. //點解唔係爭取民主者要證明他們心目中的方法比現行方法優勝,而係反過嚟要證明現有方法較好呢?

      因係KM有前設「但如果唔考慮(5)或其他民主制度,就要證明現有方法比普選立法會優勝。」

      刪除
  31. 立場報道
    “今日上庭的44人其中一名暴動罪被告廖頌賢(30歲)報稱是機長,其代表律師陳偉彥向法庭申請,要求其保釋條件不包括不得離港一項。陳偉彥質疑,控方現時提供的案情訣要非常薄弱,亦看不到廖頌賢具體有做什麼違法事情。
    控方其後表示,如果被告能提供證據,證明他是因工作安排需要離境,控方不作反對,而被告除非工作需要,不得離港。
    法庭最終批准廖頌賢以1000元現金保釋,並可因工作理由離開香港。”

    好想唔俾佢離境

    當日機場集會有一個自稱機師的男子接受訪問時說 掟幾舊磚算咩暴亂

    呢D機師希望付出代價

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家因航重敢俾佢開工?

      睇返啲被捕人士背景真係咩人都有, 包括一名疑似陸人的中大學生...
      我相信612之前呢一班人都未必想過自己會走到呢一步, 呢單野實在有非常強的傳染性去煽動一班明明係正常而且前途不錯的人.

      睇黎全港市民都要接受心理輔導了.

      刪除
    2. //當日機場集會有一個自稱機師的男子接受訪問時說 掟幾舊磚算咩暴亂
      //呢單野實在有非常強的傳染性去煽動一班明明係正常而且前途不錯的人.

      就算係再高學歷的人,都會迷信「反共/恐共」這宗教。

      刪除
    3. 學歷與智力無關。
      不知有案底可否仍做機師、護士和社工?

      刪除
  32. 回風@10:29: 我係am730長期讀者,以上4篇當然有睇

    回長@9:58+風@10:29
    如採納「袋住先」,就有機會出現以下情況
    特首推23條->立法會夠票通過->泛黃只好上街表達民意->最後又變成暴動

    死結位在於泛黃著重言論自由(有唔等於會用),中共著重國家尊嚴/領土完整(所以要有23條備用),大家都唔信對方。

    既然死結解不了,就不如原地踏步。

    延伸問題:如果有普選立法會把關,呢個死結係咪就解到?

    回C嬸@11:20: 基於人性靠唔住,將大權集於少數精英(或既得利益者)身上會是十分危險的行為 - 絕對的權力帶來絕對的腐化。良好的權力交替機制及三權分立制衡就是要防範此事發生。

    再回長@9:58: 其實現有方法係「四不像」,無論屬黃屬藍都應該唔會想永遠停留係現有機制。奈何人數上無任何一方有壓倒性優勢,事情只會拉鋸下去。

    作為一個棄曵而逃之人,本應對一切無感,但看見香港沉淪,還是感到心傷。

    KM

    回覆刪除
    回覆
    1. //將大權集於少數精英(或既得利益者)身上會是十分危險的行為 - 絕對的權力帶來絕對的腐化。//
      由更有智慧、能力、資力、貢獻嘅人去做決策唔等於一面倒俾曬D權力一邊。民主有好多種,我反對一人一同等分量票嘅民主選舉。民主同三權分立冇必然關係。直到破壞立法會為止,香港政府、議會、司法之間嘅 check and balance 係可以接受,絕對比美國好。中國運用尚方寶劍對香港,依然係極度克制。甚至乎警方對暴徒嘅處理方針亦係極度克制,只係至於不容衝擊,相反暴徒對警察就往死裏打。香港到現時為止依然係一個福地,反而反對派濫用自由漸漸打壓民主。

      其實你唔係深黃,你只係過度崇尚民主。深黃起以仇恨作根底,想(要想天開,不自量力)打到中國,萬一失敗就同歸於盡。非常之野蠻同賭徒心態。

      刪除
    2. 借盧永雄《暴力革命不是我們玩得起的》講下我睇法。
      https://blog.stheadline.com/article/detail/999985

      當我知道身邊真有人相信焦土,背後一堆理念甚麼中國之下都變奴隸之類。隔夜飯都給噴出來了!

      打仗輸了作戰俘。敵不過外國,被殖民時才是奴隸好嗎!但沒有辦法啊!你的祖國未夠強大為你撐腰。今天中國真的不差,不再那麼容易被人欺負。一群儍瓜還想滾回去做俘虜。能買豪宅的奴隸,何樂而不當?

      //引述暴力示威者的終極目標,是透過激烈的示威,搞死香港,搞衰中國 ⋯⋯ 獨立香港,分裂中國。教授追問青年這對他們有甚麼好處?他們答話:他們反對政府,憎恨中國,最多一拍兩散,同歸於盡!//

      恨。他們清不清楚歷史、政治、形勢都不重要,最重要是中國必須在他們腳下!實力懸殊也要一博 — 不成功,便成仁!

      既然都可以去死,為什麼就不能接受現狀?

      — 都 — 話 — 恨 — 咯!—

      「恨」有一個吊詭的意思,很愛很想擁有卻又得不到。

      香港人普遍都非常貪慕虛榮。由殖民地被看不起開始,自卑而變得自大。新世代文化更令新一代又懶又貪又沒耐性,最致命就是 — 不 — 自 — 知!

      不是每一個人都買得起樓,這常識真有那麼難理解嗎?不是所有喜愛的事都能成為一份工作就是不公義嗎?沒有天份就得加倍努力培養就沒有想過嗎?

      //人家在搞革命,你和他傾雙普選他也沒有興趣,他們早已不提逃犯條例了,你現在建議搞個獨立調查委員會,想他們收工回家,會不會天真了一些呢?這好像拿一隻麻雀去餵一條暴龍,你估暴龍有沒有興趣呢?//

      //港澳辦可能也擔心特區政府手足無措,正邪不分,一味讓步,大失分寸,所以開一個記者會,為香港問題一錘定音,提出香港主要的問題是反對暴力,維護法治,要恢復社會秩序,要追究暴力犯罪者的刑事罪行。//

      //港澳辦發言人也大力撐警,說「中央理解和體諒警隊及他們家人所承受的壓力,借此向一直堅守崗位、恪盡職守、無懼無畏、忍辱負重的優秀香港警察,致以我們崇高的敬意!」記着,港澳辦是致敬,不是致歉。//

      香港政府廢,有能之士都不敢靠近。

      刪除
    3. 昨天那警長把長槍上膊頭準備射擊的一刻, 應該是整個運動最危險的時候, 那警長把心一橫讓子彈飛, 有青借勢把那警長幹掉, 形勢肯定失控,警察也不敢自己單幹了。
      邊境那堆子弟兵, 恐怕會立即過香港, 百分百肯定唔係買奶粉。

      刪除
    4. 其實KM唔算深黃,因為深黃係用仇恨同憤怒去發聲。

      睇遠少少,台灣蔡英文上任幾個月後支持度就跌穿50,而南韓朴槿惠落台前個支持度更低,30歲以下年輕人不足1成。
      冇錯現時個政府同垃圾會係認受性不足,但一人一票就可以增加個認受性? 香港人唔係誰都不代表誰咩? 就算一人一票可以增加個認受性,但可以維持幾耐?
      同埋投票只係過程,同目的(更好嘅香港?)仲爭好遠。太多文宣講到只要有憎傷普選就可以解決所有問題,但我又睇唔出反對派對於房屋/教育等問題有提出過乜野實質可行嘅解決方案。
      理想可以好豐滿,現實執行起上黎卻係非常骨感。

      功能組別,廿二年來我完全唔見泛民有做過乜野去爭取更多功能組別議席,因為自己唔爭取,然後賴落所謂“制度暴力”,其實好奇怪。
      多數決嘅議會係國際慣例,問題係泛民有冇勇氣響功能組別上爭取過半議席,然後繼續譴責,甚至繼續要求取消功能組別?

      個人覺得,增傷普選係可以選出更多更識氹人,更精於做文宣嘅人做議員同埋特首。但當一個人/團隊每日嘅工作只係氹人做文宣,佢又會有幾多時間精力去做實事或者做會得罪人嘅事呢?

      刪除
    5. 如果連成本效益也不想,堅持是理想便要不惜一切爭取,四篇文章你可能白看了。

      又或者,如果你明白政治理想的虛偽之處的話,也請你懷疑一下那些人在爭取什麼。這根本不是民主,連言論自由都稱不上,而是希望以暴力殘害全港,甚至全中國所有人的攬炒計劃而已。

      刪除
    6. //特首推23條->立法會夠票通過->泛黃只好上街表達民意->最後又變成暴動

      今次事件發生證明左,「特首推23條」呢個step根本可以取代為X,where X =所有泛黃眼中的「不公義」事情

      咁即係,所謂「普選特首會增加認受性」一說完全不成立,因為只要泛黃覺得不公義,就會爆發類似事件

      咁請問,要將政制改到咩樣,泛黃先會接受呢?而當泛黃接受左,到時又走出一班泛紅,踏著革命先賢的路,高呼泛黃政府不代表我,我要求將政制改返有功能組別,咁泛黃係咪都好應該從善如流,自我反省,落台謝罪呢?

      刪除
    7. 講開,23 條怎麼了?我不怕。

      刪除
    8. 反國教就係一個好例子。
      次次都動員上街,咁未來20年都唔洗有法例通過。


      婆娘

      刪除
    9. //我反對一人一同等分量票嘅民主選舉

      我都唔明點解我手上的一票根目不識丁的盲毛是同等份量。

      //廿二年來我完全唔見泛民有做過乜野去爭取更多功能組別議席

      見上文。

      //多數決嘅議會係國際慣例,問題係泛民有冇勇氣響功能組別上爭取過半議席,然後繼續譴責,甚至繼續要求取消功能組別?

      因為泛民一旦有了實質的主導權,他們就要面對伴隨着「成功」而來的責任,而唔係只係做失敗的反對派了。

      //特首推23條->立法會夠票通過->泛黃只好上街表達民意->最後又變成暴動

      根據《基本法》附件二:
      政府提出的法案,如獲得出席會議的全體議員的過半數票,即為通過。
      立法會議員個人提出的議案、法案和對政府法案的修正案均須分別經功能團體選舉產生的議員和分區直接選舉、選舉委員會選舉產生的議員兩部分出席會議議員各過半數通過。

      23條就是政府法案,簡單多數票可通過。販民贏不到過半議席,是他們自己的問題(上文有講);再者,如果23條真係會令到商界利益受損的話,販民可否說服他們投反對票呢?

      //有青借勢把那警長幹掉, 形勢肯定失控,警察也不敢自己單幹了。

      我無睇片,唔知當時有幾危急。

      //但當一個人/團隊每日嘅工作只係氹人做文宣,佢又會有幾多時間精力去做實事或者做會得罪人嘅事呢

      傷民崇拜 sales 的。

      //這根本不是民主,連言論自由都稱不上,而是希望以暴力殘害全港,甚至全中國所有人的攬炒計劃而已。

      「他們只是孩子」

      //高呼泛黃政府不代表我,我要求將政制改返有功能組別,咁泛黃係咪都好應該從善如流,自我反省,落台謝罪呢?

      「呢班只係豬,無發言權」

      刪除
  33. 昨天我還覺得不會出解放軍, 那知今天形勢已是另一回事了, 如果公務員真的走去罷工, 最唔想見的事就發生。

    回覆刪除
    回覆
    1. //公務員真的走去罷工

      睇下有姆多人響應喇.

      刪除
  34. 個人意見:
    西方媒體話中共囚禁百萬維族人,一係西方老屈。
    如果是真的,有青覺得中共會應承你的要求?

    什麼真普選,一人一票,能醫百病。我唔太信,因為我偏精英主義。
    唔想浪費時間討論民主有多好,即是民主好好,但攪亂香港,中共會心軟咩 ? 唔係呱...天真嬌?
    比班黑衣人統治,我寧願比中共統治。

    有青咁大志,不如攪軍隊,一係賄賂老解啦。
    攪香港人,拓咩。

    回覆刪除
    回覆
    1. //比班黑衣人統治,我寧願比中共統治。

      #MeToo

      刪除
    2. //比班黑衣人統治,我寧願比中共統治。//

      Me three thousand

      刪除
    3. 政府得罰義士 義士懲罰市民
      Low Yeah

      刪除
  35. 我之前講第三項似乎有効,每次捉三、五十個就夠。

    由八九年開始,香港人已慣於買「贖罪券」,自己捐錢,其他人代為爭取。叫人請黃黑人士吃飯及捐錢買物資只是順着三十年來香港人行為而做,亦一定盤滿砵滿。

    回覆刪除
    回覆
    1. //請黃黑人士吃飯及捐錢買物資只是順着三十年來香港人行為而做,亦一定盤滿砵滿。

      雖然我覺得芒向講啲嘢比較無聊,而且幾個跨地主持講嘢有時唔sync會幾秒dead air,但有啲topic真係講得幾好笑。有十零分鐘空檔的話可以聽下呢段,當苦中作樂:

      20190729B 終極踢爆 黃絲泛民暴徒斂財伎倆 破壞社會自肥可恥至極 | 芒向快報

      刪除
    2. 我淨係見到呢篇:

      [緊急幫義士] 用Youtube幫手助養!幫手捐錢!
      Youtube大約1000 view有$8-10,目標每個月籌到$50000比基金,聽落好少,但一年就60萬

      營運模式:
      1. 好似Youtuber咁透過廣告賺錢,只要大家由得d片喺background狂播就ok
      2. 需要大家投稿d原創片[photo]

      大家要做既野:
      1. 必須subscribe channel https://www.youtube.com/channel/UCv14VgBWIPX5wbIPJ4wLs6Q ,因為要有1000 subscriber先可以開始賺錢,開d片去background播,share比朋友
      2. 投稿
      3. 必須堅持keep住每日播片

      喺眾籌同買物資同時,希望大家可以做多一樣野,去令手上既資源更加多,特別返office工既人,每日用公司電腦開個tab播片,mute左佢其實唔影響做野,基本上無成本

      處理錢銀:
      1. Youtube收入係用adsense收款,公正起見如果大家覺得個idea ok,我會再開post投票將錢全部直接入落612人道基金/星火同盟account,最理想係錢可以完全唔經我手,以免有爭拗
      2. 開channel後預計2-3個月先開始賺錢,所以好大機會係資助法律費用,同支援義士生活

      歡迎比ideas#adore##adore##adore#
      搵 612 同 何韻詩 幫手. 叫佢比D歌你LOOP

      刪除
    3. 咁容易仲有人返工咩

      刪除
    4. 全班人一齊去轉職神殿由「義士」轉去做「Youtuber」的意思?
      (隱藏職業Youtuber?)

      刪除
    5. 有錢都拎去買頭盔口罩浮板⋯⋯

      刪除
  36. 今日難得有安靜的一天,果然尾班車是曱甴剋星😂

    回覆刪除
  37. 昨夜黑衫暴徒無差別打警察,如果黑衫變白衫,黃記者就大把野作了...

    此外,昨晚警力嚴重不足,比班暴徒任打。當天元朗都是這樣嗎 ?

    希望拉到人吧...

    回覆刪除
    回覆
    1. //警方事後解釋,這名警員當時被十多人襲擊,搶走防暴頭盔,為保護自己以免生命受威脅,舉起裝上布袋彈的長槍戒備。

      1. 頭盔是否已落入有青手中?
      2. 「舉起裝上布袋彈的長槍戒備」, 都唔係實彈.

      警強烈譴責昨葵涌天水圍暴力行為 更新:2019/07/31 18:24
      警方強烈譴責昨晚在葵涌和天水圍警署的暴力行為,其中在葵涌警署的警民衝突,有警員向市民舉槍,警方指該名警員當時被多人襲擊,生命受威脅,所以舉起裝上布袋彈的長槍。至於在天水圍有駛過的車向人群射煙花,消息指,私家車掛上假車牌,警方正翻查閉路電視全力追查。

      星期二晚在天水圍有人因為「連儂牆」爭執,警員拘捕三名男子,市民到警署要求放人,有被捕人士獲擔保離開,但該批市民繼續留下。


      凌晨約二時半,突然有人向警署射多枚煙花,人群走避散開,車上攝錄機拍攝到煙花從駛過的黑色車發射,擊中警署外牆及旁邊的天盛街市,多人受傷要急救,警方消息指該黑色車被掛上偷回來的車牌,會翻看附近閉路電視片段,全力追查,案件列作襲擊致造成實際身體傷害和非法燃放煙花爆竹等。


      同一個晚上葵涌警署外有數百人聚集,聲援中西區衝突的被捕人士,晚上八時許首批軍裝警員持盾到場,隨即被市民包圍,有市民向警署擲雞蛋。到晚上十時半,再有人向警署丟雜物,十多名防暴警察走出葵涌警署,揮動警棍驅散市民,防暴警察其後增援,在警署外推跌一名記者,衝突蔓延到葵芳港鐵站,警員一度在站外施放胡椒噴劑,有人推垃圾桶還擊,一名警員在港鐵站旁的巴士總站手持長槍,有人向他丟雜物,警員將長槍指向市民。


      根據警察通例,警員必須在不能以較溫和武力,達到目的及平息騷動等情況下,才可使用槍械。警方事後解釋,這名警員當時被十多人襲擊,搶走防暴頭盔,為保護自己以免生命受威脅,舉起裝上布袋彈的長槍戒備。警方又指,有警員遭示威者淋潑刺激性液體,亦有警車玻璃碎裂,衝突中有二十四名警員被襲,五人要送院。

      刪除
    2. 舉槍警長俾人打到黑眼圈眼白爆紅幅相出咗啦

      刪除