2016年12月4日 星期日

《十年(Ten Years)》之《本地蛋(Local Egg)》:脆弱蝗蛋硬撼笨土高牆

2025年,還有一年就是文鴿完結五十周年,森哥(廖啟智飾)在屋村開設糧油(!)雜貨鋪,老年得子,兒子明仔卻要去參加神神秘秘的少年軍。這天,森哥收到祥仔電話,告知我城的最後一個雞場的結業消息,是故「本地蛋」與及「Local Egg」(為什麼不是 Eggs?)中的「本地」與及「Local」都給刪了去.

28歲的祥仔子承父業,在打鼓嶺開設雞場(有關祥仔、祥父、與及森哥的事蹟,請參閱後續故事)。父子倆處處遷就特衰政府,但正苦依然以不同的藉口打壓,今次就話佢地好似「馬Poo Poo」咁「借農場反正苦」。祥仔認為正苦咁做只係為了整死本土雞農,蝗港融合只為補貼支那人(見後續故事),好為蝗雞蝗蛋開綠燈云云,看來本地雞和本地蛋真的給蝗國產品造成了極大的威脅:

祥仔意興闌珊,在父親離世後一年便要關閉雞場(見後續故事),原來係因為寶島的雞場甚為落後,要引入祥仔的技術,所以祥仔便打算移民寶島,調理農務去了。祥仔又問森哥有無打算一起移民,如果明仔想吃蛋的話可以去寶島,對白明顯跟寶島人一樣反智。森哥由於仔細老婆又唔係係邊,脫離不了 comfort zone,便回絕了祥仔,逕自提着少得可憐的幾排本地蛋離開。森哥回到店後,供應商疑似以推銷價錢較低的某國進口蛋,但森哥是良心商人,一切以食物安全為依靠,改問泰國蛋的價錢:

某日,有穿革命小將裝的紅領巾少年軍到森哥店內拍照,謂售賣「本地蛋」是犯法的。森哥問明所以,原來「本地」二字已成為「過街老鼠」,只要將標籤寫成「傷港蛋」便可以了。森哥不忿,便以邏輯分析駁倒少年軍的肥仔;肥仔推說不知道,長官叫做便做,森哥便又忍不住幫人教仔,叫肥仔要有獨立思考:

明仔的任務是要去查封有「長壽漫畫」、寫到2025年的《進擊的巨人》出租的租書店。只見明仔初頭手裡還拿了一張紙,轉過頭把漫畫放回書架後卻不見了那張紙,鏡頭卻影住不見了《死亡預告》第六冊,也不是明仔是否中飽私囊。明仔回到家中,森哥見學校通告神神秘秘,家長無從得知少年軍的活動,於是問起明仔有關「本地蛋」的事宜。明仔說有一張官方的「不推薦名單」,但卻不肯將名單交給父親,只推說不見了:

森哥於是又來說教,雖然不知道膽固醇會不會超標,但明仔是吃祥仔農場的本地蛋大的,吃本地蛋賣本地蛋並無錯,有錯的是那些搞文字獄的衰人,所以做事前先要三思,不可人云亦云:

某日,少年軍到租書搗亂丟疑似是蝗國來的雞蛋,脆弱的蝗蛋撼上了租書店的高牆鐵閘,碎滿一地。森哥接到消息,連忙去制止;一眾少年軍見狀,便作鳥獸散,留下明仔面對父親。明仔解釋,人在江湖,身不由己,不來又不成,只好不參與丟雞蛋的行為。森哥又發揮雷鋒精神,叫明仔一起去清潔。原來租書店文青老闆就早躲了起來,拉起鐵閘跟森哥報平安:

謎底終於揭曉了。文青老闆帶森哥和明仔到一疑似公屋單位,說這單位是跟幾位熟客夾錢租的,用來放違禁刊物,「館藏」愈來愈多,甚至乎比鋪面還要豐富;看來這公屋單位的業主應該是白表投資者,否則文青老闆就有濫用公屋之嫌。文青老闆解釋說,原來明仔是無間道,將「不推薦名單」夾在漫畫中給文青老闆通風報信,所以便躲了起來,反正以往也有疑似是「維圜阿伯」的成年人來搗亂,都習慣了:

森哥最後說出了 motto,說不能給溫水煮蛙,不能就「習慣」了,又懺悔地說就是上一代的港豬事事都「習慣了」,便留下了這不堪的社會給下一代。明仔附和,說在自己出身之前多年經已「政治正確」了的《叮噹》漫畫也被禁(可能只容許看《多啦A夢》),傻的嗎云云:

***
影片最後引用舊約聖經中,預言者阿摩司Amos)在公元前800年所寫的「時勢真惡(It is an evil time)」、「你們要求善,不要求惡(Seek good, and not evil, that you may live)」,為「抗爭」添上幾分殉道宗教色彩;並以「為時已晚(Already too late)」變成「為時未晚(Not too late)」作結:

***
以角色論,廖啟智當然是《十年》中最重份量的演員,但劇本中可以發揮的,就只有「拍下明仔個頭」的「父子情」,另外就是跟祥仔話別與及教獄電視式說教(睇返文青老闆揭曉答案的那一埸戲就知咩嘢叫演技);如果可以講返由年輕時勇武(見後續故事)到了上年紀後心態的轉變就更好。如今想睇多啲都無,實屬可惜。
全片短小精悍,劇情簡單,但劇本卻多錯漏(不如看廖啟智的父子情表現好過)。首先革命小將服飾只顯露了有青對「文鴿50年不變」的既定印象。
講到寶島要輸入我城養雞技術,又幾風趣,唔至同寶島票房慘淡有無關係。至於,祥仔說被趕絕云云,佢地作為我城最後的一所雞場,按市場經濟應該對蝗國輸入的雞和蛋成不了競爭;但本地蛋物以罕為貴,只要標籤為「傷港蛋」便不犯例,卻可以給打造成「高檔有機食物」品牌,供應給中高檔超市賺那些中剷港豬的血汗錢。
另外,明仔將「不推薦名單」夾在漫畫書中通風報訊,明明動仍是放回書架,但鏡頭所表達的卻是卻少了一本第六冊,後來又要隱瞞父親等動作,委實叫人摸不着頭腦(可能真係連經常說教的老豆也信不過);而租公屋作「收藏館」更是不合理。
而最令魔術師不滿的,就是拍丟雞蛋那場戲浪費了不少食物,非常之不環保;不過有青大可以說「蝗蛋食壞人」,有如林則徐後銷毀了,好過毒害港人吧?
***
《本地蛋》的襟章自然就是一隻本地蛋:
(圖片來源: Post76玩樂網:[港版] Ten Years【十年】BD / DVD

而凸字書籤就是森哥的 motto:

導演訪談中表達了革命小將的服飾是在控訴洗腦教育,又拉到去「學普通話就是消滅我城方言」的歪理;如此說來,中剷怪獸嘉獎時常要以英文跟子女溝通,眾ABC更以「唔識我城方言」為榮,一早就是「消滅我城方言」的幫兇:

後續故事是祥仔父、祥仔與森哥的前傳:講述祥仔父事事忍讓,特衰正衰話殺雞便殺雞,話不得散養家禽便不散養家禽,最後給正苦氣死的故事;而森哥年輕時則是一名勇武份子,曾因拳打高官而入獄,糧油鋪就係祥父介紹給頂讓過來的;不過最搞笑的就是「母雞下了蛋,我們可以吃又可以賣錢;而母雞最後又會給我們吃了,所以我地要對母雞好啲,佢地就會好味啲」的怪論,見到呢句魔術師實在接受不了(見《吃寵物》):

***
伸延閱讀:
千呼萬喚始出來:《十年(Ten Years)》DVD Boxset 開箱
吃寵物
陳佐洱:要讓港獨像過街老鼠 在香港人人喊打 (AM730 2016年11月30日 12時35分)

82 則留言:

  1. 魔術師兄你仲睇緊“十年”?實在太好耐性了~
    我未看過“十年”,但單係睇你的介紹,便對此戲亳無好感兼非常忟憎=_=

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係睇緊,係睇完成個月有多,不過分開5篇來寫...截圖花時間, 唯有留在周末出.

      刪除
  2. 哈你硬系要曼聯踢果晚先嚟出《十年》文(我唔系曼狗,不過近排想睇下真。摩佬咁頹,會有乜符拂扭轉劣勢...雖然佢今晚停賽不在場邊)

    今晚睇唔切就留返聽晚睇勒.

    回覆刪除
    回覆
    1. //哈你硬系要曼聯踢果晚先嚟出《十年》文

      鬼叫曼2無歐聯踼,賽程定在周日就唔出奇了!

      //今晚睇唔切就留返聽晚睇勒.

      慢慢, 聽晚我會出12月資產配置.

      刪除
    2. D,終於都睇埋了 &*%$^@

      - 劇本最弱系呢套,仲衰過《冬蟬》--因為《冬蟬》起碼無乜對白,可以故作留白;可《本地蛋》唔系《方言》式多個短劇集合,又唔系《浮瓜》式一個完整故事,成套“戲”全無起承轉合,大部份“情節”都系靠對白讀出來...

      - 以上取向唔知系唔系因為搵到智叔擔正,所以可以放心將“講對白”任務交託俾佢...事實上其表現的確鶴立雞群,剩系講對白的入戲度已經秒殺同佢做對手戲的祥仔(反而我覺得書店老闆仲叫合格,雖然語氣有d皮笑肉不笑,但起碼似一個文青sell自己的社企project);但十零分鐘(呢套嘢應該唔夠四個字),靠晒佢乜都教欲電視式說教講對白,父子一段仲要一個shot一take過,真系好似02世界杯施丹一個負傷撐住法蘭西、結果都要小組一分出局咁辛苦。

      - 即使睇過魔兄cap圖,但我睇到少年軍個look都打左個突:好多文鴿時代既海報,已經俾蝗青不停改圖調侃,你仲攞出嚟想“諷刺”人地?似乎“諷刺”緊自己跟唔上時代多d啵!果個帶頭指責智叔個肥仔,我覺得佢似金三胖多d...

      - 放字條落書又系語焉不詳:點解明仔放嘢上書櫃後就無左第六集?之前亦無交待本身書櫃上有無第六集...

      - 話要禁《叮噹》又會令中立甚至一般觀眾捉錯用神:一講“禁《叮噹》”,大部份人只會想起系皇國版權持有人話要全部改名做《多啦A夢》喔?

      套戲真系無乜嘢好講,慣性地藝術價值同感染中立觀眾能力都欠缺。另外唔知點解蝗盒個VOD最後白色畫面句經同DVD版本唔同,只是簡單一句過(不過我記憶變左金魚,已經唔記得果句系乜,我又唔想開嚟睇返)。

      個後續故仔反而可以講多d:

      - 1997年(其實應該是1998年年初過年前)殺雞呢一招除了被有青認為中共已控制的世衛認可之外,仲要之後世界各國一出現禽流感都會效法。世事不是好似煉腫咁樣,上妄搵下資料就可以教人救火的。

      - 2015年大陸雞出事,正苦禁止入口,傷港一段時間只能賣笨土雞,搞到家禽經銷商怨聲載道,系咁逼正苦幾時放返大陸雞入口...呢一節你又唔撚加落去?

      - 而家唔敢講,但所有兩邊走過一段日子的港豬,都知道十零年前在大陸“叫雞”系最開心--我講真系叫雞食落肚。當時系人都知笨土雞打針、d肉得個厚字又鞋,骨頭拗開系空心的;相反大陸雞有雞味之餘骨頭又實淨--因為都是走地也。這其實也不是笨土雞有什麼罪惡,只是兩地發展程度唔同,傷港要打針先維到皮而蝗國就唔使;事實感覺上上面成本飆升下,d雞都好似無以前咁好味...但請不要嚟橫折曲,話上面d雞會“食死人”!

      - "只係為了整死本土雞農,蝗港融合只為補貼支那人"呢個好彩佢只在後續故事講,影片無明顯提及呢一點,唔系真系笑撚死人...不過連埋“過寶島調理農務”,另文再講。

      最後想指正魔兄第三張cap圖,右上角的小圖應該cap錯左。

      刪除
    3. //只係為了整死本土雞農,蝗港融合只為補貼支那人

      呢個其實同“少年軍”個造型一脈相承:就是活在過去也。

      唔好話農慘品蝗國自己內銷市場已經足夠大,即使是近年冒升最快的手機,傷港從來都唔系蝗國機主打的市場--唔好話OPPO、VIVO而家打到去歐洲都仲未在傷港,就算近年聲勢銳減的小米,今年重點作搵到偉仔做袋炎人,但都未計劃打傷港市場:

      http://www.mi.com/minote2/

      咁你話人地使唔使你養住?唔好扯去什麼福利綜援先,而家系講緊生意!

      其實佢轉一個講法,話蝗國傾銷農慘品入港,不為賺錢,純粹為摧毀傷港農業,令傷港少少希望自給自足都無,巷蜀百份之二百煙消雲散...呢個理據都仲講得通。

      佢地咁諗,唯一解釋是:仍然活在八九十年代,傷港GDP仍是蝗國20%的時候...所以蝗國先要傷港養住...

      講真,港英時期,米帝反而有更強烈被港豬養住痕跡:據死鬼黑警老豆所講,以前所有正苦部門既用品,全部都系米帝出產;97前傷港的地鐵車廂,地板近出口處就好大隻字系住“England”--但全世界相信除米帝本土外,都好難搵到米帝出口的鐵路設備;老豆仲提過,70年代定小巴規格時,本來是想判晒俾米帝廠商做小巴出口傷港的,只不過米帝工人擺工擺死晒d廠,想益自己友都益唔到,焗住要俾皇民做而已...

      你睇97後,傷港市面仲有乜嘢系made in england或UK?根本系97前焗你用...唔好話全歐洲人都笑米帝無嘢系自己製造,米民自己都攞呢樣嚟自嘲啦...

      刪除
    4. //成套“戲”全無起承轉合,大部份“情節”都系靠對白讀出來...
      //靠晒佢乜都教欲電視式說教講對白,父子一段仲要一個shot一take過,

      說對白式劇本竟然可以拎出嚟賣,呢份勇氣真係唔簡單!

      //好多文鴿時代既海報,已經俾蝗青不停改圖調侃,你仲攞出嚟想“諷刺”人地?似乎“諷刺”緊自己跟唔上時代多d啵!
      //大部份人只會想起系皇國版權持有人話要全部改名做《多啦A夢》喔?

      可能全場得個導演編劇覺得好笑(純粹係自娛).

      //我記憶變左金魚,已經唔記得果句系乜,我又唔想開嚟睇返

      呢啲嘢, 過去咗就算, 舊夢不須記.

      //世界各國一出現禽流感都會效法。

      肯定係蝗國買通咗聯合國喇!

      //當時系人都知笨土雞打針、d肉得個厚字又鞋,骨頭拗開系空心的;相反大陸雞有雞味之餘骨頭又實淨--因為都是走地也。

      昔年老父在元朗打工時,有時見村民「散養家禽」,有時都會買返隻回家斬料的(見《元朗緣》)


      //2015年大陸雞出事,正苦禁止入口,傷港一段時間只能賣笨土雞,搞到家禽經銷商怨聲載道,系咁逼正苦幾時放返大陸雞入口...
      //"只係為了整死本土雞農,蝗港融合只為補貼支那人"呢個好彩佢只在後續故事講,影片無明顯提及呢一點,唔系真系笑撚死人...

      我的記憶力都同金魚一樣,差啲又俾班有青 fake 到....

      //最後想指正魔兄第三張cap圖,右上角的小圖應該cap錯左。

      謝, 已改.

      刪除
    5. 摩摩: // 唔好話農慘品蝗國自己內銷市場已經足夠大,即使是近年冒升最快的手機,傷港從來都唔系蝗國機主打的市場--唔好話OPPO、VIVO而家打到去歐洲都仲未在傷港,就算近年聲勢銳減的小米,今年重點作搵到偉仔做袋炎人,但都未計劃打傷港市場

      佢哋仲以為香港以家好L巴閉, 點知人哋當香港係一塊踏腳石而已. 以以家嘅邊緣化程度嚟講, 香港會走向四小龍嘅宿命.......

      刪除
    6. //呢個其實同“少年軍”個造型一脈相承:就是活在過去也。
      //仍然活在八九十年代,傷港GDP仍是蝗國20%的時候...所以蝗國先要傷港養住...

      又話時代唔同咗? 都唔知班有青做乜咁有興趣回顧幾十年前殺人政權的衰嘢.

      //唔好話OPPO、VIVO而家打到去歐洲都仲未在傷港,就算近年聲勢銳減的小米,今年重點作搵到偉仔做袋炎人,但都未計劃打傷港市場:

      //不過米帝工人擺工擺死晒d廠,想益自己友都益唔到,焗住要俾皇民做而已...

      米豬宜程係世界性蝗蟲添喇.

      //點知人哋當香港係一塊踏腳石而已

      傷港人仲係浸淫在買辦文化中,想唔做踏腳石都幾難.

      刪除
  3. 我仲以為明仔喺反無間道,引蛇出洞,一舉消滅公屋收藏館,所以要隱瞞老豆添。

    少年軍革命小將呢啲騎呢劇情,而家大陸仲會搞呢啲?你估喺朝鮮金三肥咩。

    話要去呆灣調理農務,去班門弄斧乎?傷港有青真自大得可愛....喂,去呆灣冇得講我城話要煲冬瓜,即是蝗語支那語喎,「除左向中共政權獻媚,表達政治效忠之外,實在無其他嘅理由做呢樣驚人嘅舉動」,中大學生會話㗎。

    最後心臟病發,食得太多香港蛋膽固醇過高之故。

    回覆刪除
    回覆
    1. //一舉消滅公屋收藏館,所以要隱瞞老豆添。

      智取威虎山!

      //話要去呆灣調理農務,去班門弄斧乎?傷港有青真自大得可愛....

      呢一段劇情真係睇到我笑...

      //最後心臟病發,食得太多香港蛋膽固醇過高之故。

      祥仔老豆仲有糖尿添, 食本地蛋搞到有三高...

      刪除
    2. 有青以為喺2025年做農場,喺咁意土法跟阿爺學吓養雞就得,仲可以去呆灣教人,勁過人哋嘅專業大學農科政府研究所。有冇想過喺自己幾十年有冇改進嘅問題,同上一集唔識講蝗語嘅的士司機一樣。。

      [吃寵物]又咁啱喺十年前...2006年12月5日!

      刪除
    3. ec: // 勁過人哋嘅專業大學農科政府研究所。

      港青覺得睇懶人包睇得多,會勁過專家.

      有時我真係唔明, 有啲做電台嘅DJ, 書都讀唔成, 點解佢可以明白深奧嘅法律條文, 或者係政府各種規章, 而且可以加以評論.

      刪除
    4. 好多歪理口水都可以從讀過好多書嘅人把口噴出嚟。
      呢個世界除咗好多蠢人,重有好多心理唔平衡嘅人,多 L 到你唔 L 信呀! XD XD

      刪除
    5. ec:

      //勁過人哋嘅專業大學農科政府研究所。

      人地有真.調理農務系, 班有青憑乜Q走去丟人現眼?

      //[吃寵物]又咁啱喺十年前...2006年12月5日!

      你的觀察力很強!

      Freelancer:

      //港青覺得睇懶人包睇得多,會勁過專家.

      睇得AV多會勁過加藤大師.

      //有啲做電台嘅DJ, 書都讀唔成, 點解佢可以明白深奧嘅法律條文, 或者係政府各種規章, 而且可以加以評論.

      霸咗個地盤(大氣電波),就有佢講無你講架喇!

      c 嬸:

      //好多歪理口水都可以從讀過好多書嘅人把口噴出嚟

      語不驚人死不休, 吸睛吖馬!

      刪除
    6. //睇得AV多會勁過加藤大師.

      加藤大師系碼有兩隻手指,齋睇AV只會變“做愛評論員”.

      //話要去呆灣調理農務,去班門弄斧乎?傷港有青真自大得可愛....
      //仲可以去呆灣教人

      自己都做過哎吔台迷(仲要系第一代),我嘗試現身說法講下。

      笨土台迷一個好重要特徵是,唔知點解好鍾意向寶島展示傷港嘢,尋求認同感--呢樣最大例子是《古惑仔》故事:

      https://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%8F%A4%E6%83%91%E4%BB%94%E8%A7%92%E8%89%B2%E5%88%97%E8%A1%A8#.E6.AF.92.E8.9B.87.E5.B9.AB.28.E5.8F.B0.E7.81.A3.E7.A4.BE.E5.9C.98.29

      你睇毒蛇幫的人物故事,就有經常過傷港同笨土幫會爭地盤的事蹟...最離奇當然系幾年前好出名的情節:山雞做到幫主,仲要返傷港打乜9「江湖巨人排名戰」,唔同傷港除左調理農務出色d外,d地盤比寶島仲肥沃得多乎?

      其實全世界大城市,不論落後定先進,傷港從來都唔系黑社會最好油水的地方--從來黑社會最高境界,就是官黑不分(寶島皇國是最好例子),可傷港97前後,最大的黑社會就系正苦,我好地地在寶島官黑勾結不亦樂乎,仲乜走過嚟傷港睇你米帝或殺人政權面色?

      (唯一比較合理是電影《古惑仔2》講毒蛇幫過回歸前的馬交爭地盤開賭,因為澳葡政權自己都無力掌握大局只懂刮籠;99年後除非阿爺首肯,否則寶島幫想在馬交插旗都沒門)

      呢d心態除左自戀狂之外,我真系諗唔到解釋.

      刪除
    7. //你睇毒蛇幫的人物故事...

      我除咗頂你唔順之外,都唔知講乜嘢好...

      又, 港漫查實又唔使諗咁多合唔合理...基本上都只係搵個藉口洒下血漿鹽花, 識得lobbying已經算係有板有眼, 點會去到「官黑不分」咁高境界(「傷港97前後,最大的黑社會就系正苦」,其實同政府分庭抗禮矣)...

      刪除
    8. //港漫查實又唔使諗咁多合唔合理

      但佢地寫乜嘢唔合理嘢,系反映佢地個“情懷”的.

      //其實同政府分庭抗禮矣

      呢句不明?

      刪除
    9. //其實同政府分庭抗禮矣)...

      打錯: 早就同寶島政府分庭抗禮矣...

      刪除
    10. c嬸:// 語不驚人死不休, 吸睛吖馬!

      我好多年前已經講, 傳霉根本就係食腐動物嚟, 唔臭唔食, 唔臭就攪到佢臭. 呢啲人, 除咗吸睛, 唔會理啲嘢啱唔啱. 真係仆街.

      刪除
    11. 有咁嘅讀者就有咁嘅傳霉, 蛋先定雞先的問題.

      刪除
  4. 一意見不同就話獨立思考。獨立思考係包拗頸?

    回覆刪除
  5. 什麼本土派O米就係學足紅衛兵囉
    掟雞蛋? 掟磚, 菠蘿都準備緊

    驚中共? 大陸都無紅衛兵啦
    本土派既喪屍就周FB咬人

    回覆刪除
    回覆
    1. //掟雞蛋? 掟磚, 菠蘿都準備緊

      佢地要娼無娼, 要炮無炮, 邊有能力整菠蘿呀?

      //本土派既喪屍就周FB咬人

      屍殺FB.

      刪除
  6. 蝗國都否定了文革,十年後何來紅衛兵?呢班友,避孕都諗住只有三千年前古埃及人之法,用檸檬汁或蜜糖塞入女人嗰度,唔知道有避孕工具或藥物這回事。

    打飛機就只識得用手,比個吹氣公仔佢,佢就會問:「個公仔有窿,用來做乜架?」

    回覆刪除
    回覆
    1. //蝗國都否定了文革,十年後何來紅衛兵?

      返返去Do Do姐做表姐的年代...

      //「個公仔有窿,用來做乜架?」

      排泄

      刪除
    2. //「個公仔有窿,用來做乜架?」//
      性教育。
      我諗起最近有新聞話接受過高等教育嘅純情小 couple 分唔清尿道同陰道。
      MY GUT! 點樣 x 尿道呀?
      就算個男嘅唔識,個女嘅都有月事,知道嗰到有個窿㗎化?
      佢哋唔係以為 BB 係尿道或肛門唧出㴝呀?

      刪除
    3. //我諗起最近有新聞話接受過高等教育嘅純情小 couple 分唔清尿道同陰道。//
      嗰篇報導真係讀完〇哂咀( ̄O ̄"")~~~囧~~~
      有咩理由對自己的身體構造可以無知成咁!!個學位用$買架?就算有讀咗書,呢類人都唔見得會有真學識囉⋯⋯

      刪除
    4. //我諗起最近有新聞話接受過高等教育嘅純情小 couple 分唔清尿道同陰道。//
      嗰篇新聞讀到O哂咀╮( ̄〇 ̄"")╭
      有咩理由可以自己嘅身體結構咁無知?!個學位用$買架?就算書真係讀咗,但呢類人不見得會吸收到咩知識囉~更不用說見識或智慧了!簡直低能,可以養得大已等同神蹟⋯

      刪除
    5. //佢哋唔係以為 BB 係尿道或肛門唧出㴝呀?
      //個學位用$買架?就算有讀咗書,呢類人都唔見得會有真學識囉⋯⋯
      //簡直低能,可以養得大已等同神蹟⋯

      怕貓淘婦前同事: 「阿仔要唸經, 性呢啲嘢好污穢的.」

      刪除
    6. 係咪佢地作架?真係純情到咁?令我諗起好耐之前有報導話有對couple一路生唔到仔,原來佢地以為拖下手咀下就會有BB.

      刪除
    7. 有啲人信教係會信到痴痴呆呆咁嘅...

      刪除
    8. 真人真事:
      話說有兩公婆,之前塊面成日生暗瘡。後嚟信咗教,叫敬拜會。我成日笑佢勁拜會! XD XD
      信教後一次食飯,有人留意到問佢哋啲皮膚靚咗咁多,做過咩嚟。佢哋答,祈禱。
      當時有成 5-7 秒 dead air,差啲頭頂有隻烏鴉飛過話「儍瓜!儍瓜!」
      我忍唔住問『點樣呀?上帝伸隻手落嚟同你唧暗瘡呀?』然後我自己一個响到笑。

      刪除
    9. 哈,多謝提供post hoc fallacy 例子. 下個sem用下先.

      刪除
    10. //我忍唔住問『點樣呀?上帝伸隻手落嚟同你唧暗瘡呀?』然後我自己一個响到笑。

      點解無其他人笑?

      //多謝提供post hoc fallacy 例子. 下個sem用下先.

      另類天狗食日.

      刪除
    11. 無想轉生:
      據我觀察,佢們信教後,生活方式大變。以前虛榮,現在實際,這已經大大減低財政壓力。係教會得到關懷及幫忙,心理壓力亦減低。屋企冇電視,都係睇聖經唱詩歌,早睡早起。食嘢簡單咗,冇咁多出街食,因為要慳錢,酒肉朋友少咗來往。呢啲都可以調節內分泌失調,特別係保肝。腸胃好,肝好,皮膚當然好!點都合理過祈禱啦!

      魔魔:
      一般人認為尊重其他人信仰就係唔好指出他人信仰荒謬之處,而且可避免 confrontation 產生嘅尷尬。
      我就認為,我唔係寂寞到要氹氹咁蠢蠢嘅人嚟 keep 住做朋友。君子之交,坦蕩蕩。
      不過我都唔係每次都篤爆人,亦唔係每次篤都篤到應。閒人,我唔得閒理。Life is very short! XD XD

      刪除
    12. //話說有兩公婆,之前塊面成日生暗瘡。後嚟信咗教,叫敬拜會。我成日笑佢勁拜會! XD XD
      // 信教後一次食飯,有人留意到問佢哋啲皮膚靚咗咁多,做過咩嚟。佢哋答,祈禱。

      其實我有時覺得, 有啲教友真係好特別. 佢哋覺得, 上帝要幫佢哋, 一定會用超自然嘅嘢, 先叫幫佢哋.
      呢對真係人版嚟.

      講真, 上帝叫人要愛惜自己身體, 其實咪即係叫你唔好亂咁透支自己嘅健康. 凡事都可行, 但不都有益處. DIU, 文盲嚟架咩.....

      刪除
    13. 魔魔: // 怕貓淘婦前同事: 「阿仔要唸經, 性呢啲嘢好污穢的.」

      咁佢個仔都好污穢喎.

      刪除
    14. //呢啲都可以調節內分泌失調,特別係保肝。腸胃好,肝好,皮膚當然好!點都合理過祈禱啦!

      謎底終於解開了!

      //閒人,我唔得閒理。

      Ignorance is bliss!

      //佢哋覺得, 上帝要幫佢哋, 一定會用超自然嘅嘢, 先叫幫佢哋.

      有超能力先可以係上帝.

      //咁佢個仔都好污穢喎.

      呢個問題valid...但...

      有次開會我講了句「仆街嘞」, 佢已經向當時的老細妹頭投訴我「說話粗鄙」(我都唔係罵佢), 所以呢個問題我吞回肚裡去.

      刪除
    15. //有超能力先可以係上帝.

      DIU!!

      如果下下都用超能力, 咁上帝SET好呢個世界嘅物理定律嚟托咩?! 都唔知佢哋個腦生咗係邊?!

      佢哋信神創造天地, 咁以家呢個天地之間, 係有個定律一早由佢SET好哂啦. 下下打破自己SET個律? 上帝真係無佢咁低能啦.

      刪除
    16. 用超能力等於用人大釋法...分別在於「上帝用超能力打9信徒」,「殺人政權則以人大釋法去打壓班有青」.

      刪除
    17. 我即時諗起呢個故事

      (一)上帝的直升機

      有一位牧師,從年輕時就一直守著他的教堂。

      有一天,外面下起傾盆大雨,釀成水災。雨水慢慢淹過稻田,淹過道路,淹進教堂裡了。

      牧師跪在教堂裡祈禱,他懇求上帝保護他,救他脫離眼看就要來臨的水災。

      大水淹進教堂了,淹過了地板,淹到牧師的腳。

      一個救生員划著小艇過來,跟牧師說:「快上來!牧師!大水快淹上來了!」

      牧師搖搖頭說:「不行,我要守著教堂。沒關係,上帝會派天使來救我的!」

      大水仍然一直往上升高,淹過了教堂的椅子,牧師只好站到桌子上。

      這時,又一個拯救人員划著一艘船過來,跟牧師說:「牧師!快!快!快上來!再不上來你會被淹死的!」

      牧師還是搖搖頭說:「不行,我要守著教堂。沒關係,上帝會派天使來救我的!」

      大雨仍然沒有停歇,水一直往上升,牧師從一個桌子爬到另一個更高的桌子,最後爬上了屋頂,坐在屋脊上,握著教堂的十字架。

      這時,一架直升機緩緩飛過來,救生員丟給牧師繩梯,要他握緊逃生。他喊著說:「牧師!快上來呀!不然你會被淹死的。」

      牧師仍然搖搖頭說:「不!我要守著教堂。沒關係,上帝會派天使來救我的!」

      在大水不斷洶湧著襲擊大地後,牧師被淹死。

      牧師死後上了天堂,見到了上帝。他埋怨地問:「上帝呀!您怎麼沒有派天使來救我呀?」

      上帝說;「怎麼沒有?我第一次派天使划著救生艇去接你,你不接受;我又派天使划一艘比較大的船去接你,你仍然不接受。最後,我再派天使駕著直升機去接你,你還是不接受。那就沒辦法了呀!」

      刪除
    18. 呢個故事我都聽過。yeah....

      刪除
    19. 上咗天堂咪打救咗佢囉!

      刪除
    20. //你還是不接受。那就沒辦法了呀!

      「乜天使唔係都係處女嚟架咩?」

      刪除
    21. 「香港老樞機陳日君:教宗不了解中共」

      刪除
    22. 天主讓中共幫了教宗
      天主讓教宗幫了中共

      刪除
    23. 上帝說有中共,便有了中共。

      刪除
  7. 仲用老毛年代的刻板印象, 證明呢班黃絲編劇導演已經追唔上時代
    人地習帝的真.紅衛兵, 已經網絡結合大數據了
    做搬運工一篇好文章
    https://theinitium.com/article/20161205-opinion-siuchiu-robertchow/

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇完...

      周小平是網絡當紅寫手,在亙聯網時代中有利用價值,但薑蓉呢? 看來看去,他有甚麼軟實力可以出賣啊?

      刪除
    2. 其實全世界政權都會搏老命學習最新潮流同妄落文化,以打造自己“軟實力”。

      至於薑蓉...或者佢有d本錢系我地唔知的吧

      我反而幾buy佢所講:乾脆放棄90後至05前一代...

      刪除
    3. 另外一d皮毛的見聞,可以對照返所謂“少年軍”。

      上蝗工作多年,其實都聽過一d蝗同事講返大學時“入黨”的事情。表面理解,“入黨”的最初步有d似“社會服務令+蛇齋餅粽“--即是你申請左入黨後,唔會即刻批,而系要你參與活動幾多幾多小時,出席率又幾多幾多...而入到後,在社區或文娛活動舔到的著數,會抵得過你俾的年費有餘(不過年費其實也不是什麼錢)。

      我聽好多人都話,即使大學糊里糊塗填左form,通常都系“未能滿足社會服務令”要求,最終不了了之...而我識得個成功入到黨的,平時講嘢工作都正正常常,唔好話無將什麼黨國掛在口邊,基本連政治都唔講的...唔系果日一齊食飯佢地傾開我都唔知佢系黨員...

      我好表面印象睇,覺得蝗們睇“基層黨員”呢樣嘢,似乎似社區活動多d,當然佢地亦明白背後的政治背景...不過佢地只系自己傾唔怕我聽到,好少在我面前主動講呢d話題,佢地傾時我又唔完全知道佢地講乜(主要是唔了解背景所以好多詞彙不明白),一個傷民主動追問又好似好怪,所以只停留在好皮毛的印象。

      刪除
    4. //乾脆放棄90後至05前一代...

      問題係點「放棄」?唔好好似琦天梁咁得把口就得嘞...

      //我識得個成功入到黨的,平時講嘢工作都正正常常,唔好話無將什麼黨國掛在口邊,基本連政治都唔講的...唔系果日一齊食飯佢地傾開我都唔知佢系黨員...

      我啲蝗親國戚都係一樣, 平時正正常常的, 有時講到國策時就會幫下政府(始終佢地係寶安縣發展地皮的既得行益者)...

      //覺得蝗們睇“基層黨員”呢樣嘢,似乎似社區活動多d,當然佢地亦明白背後的政治背景...

      我「鄉下」好似仲有「大隊」呢個concept,真係「基層」到無倫。

      刪除
  8. //乾脆放棄90後至05前一代...

    我覺得係LOSER 化佢地

    政府工同大機構都唔請呢班人
    以最嚴格既要求去批核佢地既任何申請
    申請車牌都排個最嚴既考官俾佢
    睇佢地飛得去邊

    當然, 前題係要先打壓....
    ...至少係淡化佐班濕鳩全霉
    沖淡佢地煲既 D 傻仔精神價值

    比起一般政府/政治宣傳易D
    畢竟都係還原基本步
    純以經濟成就去評價一個人
    香港80年代後就係咁架啦

    回覆刪除
    回覆
    1. //放棄90後至05前一代//

      需要整個社會配合。

      其實都唔使太做啲乜,淘汰賽一直都運作緊。
      只要適當時機再伸一腳加速下。 XD XD

      刪除
    2. //以最嚴格既要求去批核佢地既任何申請
      //純以經濟成就去評價一個人
      //其實都唔使太做啲乜,淘汰賽一直都運作緊。

      其實唔使針對佢地, 只要減少酌情, 樣樣渣正來做就可以了.

      刪除
    3. C嬸: // 需要整個社會配合。
      魔魔: // 其實唔使針對佢地, 只要減少酌情, 樣樣渣正來做就可以了

      社會風氣真係要清理一下. 以家啲年青人, 以自嘲為樂, 而自嘲之餘, 又不思進取, 呢家嘢就好難攪.
      以前有句:
      鬼叫你窮啊, 頂硬上啦.

      自嘲之餘, 有種有困難都頂住嘅骨氣係入邊. 以家.... 唉....

      刪除
    4. /自嘲之餘, 有種有困難都頂住嘅骨氣係入邊

      以前係苦中作樂, 有困難依然都會面對, 自嘲只係紓緩一下壓力而已.

      依家? 仲啲就有怪獸家長出嚟口水鼻涕一齊流咁濫情(又要講起國教時, 痴瘋仔接力絕食, 班家長都唔知喊乜), 班後征又有乜可能會有進取心呢?

      刪除

      刪除
    5. 軟皮蛇呢個問題,真係要講七七四十九日~

      刪除
    6. 願聞其詳! 我成世人最憎就係軟皮蛇!

      刪除
    7. 唔講 7 7 49 日啦!講一個都幾經典,真人真事:
      話說有個 St Paul 小學女仔搵我補英文。但係佢亞媽係嶺南教英文㗎喎!哈哈!因為據介紹人講解,亞媽太錫個女,教唔到佢。結果亞女就變成一條蛇。連玩遊戲都懶!我話你乜都唔學,咁你啲同學都識你又唔識,講乜你又聽唔明,玩遊戲又輸,咁咪好蠢囉?佢答我「係呀!我好蠢㗎!」我聽到跌咗落地咁滯!
      佢上最後一堂係咁嘅:最後一日考試,咁亞媽就諗住放咗學照上堂咪咁懶啦!點知佢喪喊話唔想上堂。工人姐姐㑭個電話我聽,我話咁不如 skip 一堂啦!但亞媽決定上堂,叫我同佢玩下遊戲。當時已經 5 年班啦佢!亞媽要上堂,交帶咗㑭工人姐姐同我知,就唔會再聽電話。但亞女猛叫工人姐姐用工人姐姐手機打㑭亞媽,工人姐姐話亞媽一定知係佢扭計唔會聽。亞女係都要佢打,打咗真係唔聽。我同工人姐姐又氹又剩夾佢坐埋位。然後我就叫工人姐姐交㑭我啦!佢都要煮飯呀剩呀㗎嘛!我對住亞女,佢係咁喊,出力喊!得佢回下氣時,我問『你做乜喊呢?』
      女「我唔想上堂!」
      『點解唔想上堂呀?』
      「因為我好攰!」
      『做咩咁攰呀?』
      「因為我呢幾日都要溫書考試!」
      『咁考完未?』
      「今日考完。」
      『既然今日考完,依家上一個鐘頭堂都唔會好攰啫!』
      「唔得!我好攰好攰!」
      『你咁攰都大叫大喊咗成半粒鐘路喎!』
      佢忽然呆咗!好尷尬~
      『不如咁啦!都喊咗半堂去咯,我哋就玩遊戲玩埋嗰半堂去啦!你咁攰唔好喊啦!你睇下我個遊戲先啦!睇下好冇玩先啦!』
      終於安靜落嚟玩遊戲。
      從此我冇再見過佢。佢亞媽話掟佢去補習社,專補 St Paul 嘅。佢應該唔夠膽係同學面前扭計喎。其實我都想話唔補啦!又唔係千幾蚊一個鐘,咁辛苦做乜?最多咪唔出咁多街唔買咁多嘢!望住個天花板都好過對住隻咁嘢!

      刪除
    8. //連玩遊戲都懶!//
      呢個經典中的經典!連玩都懶,咁除咗瞓覺之外佢仲有咩會想做?浄係成條蛇咁灘係度乜都唔做?會唔會連用眼睇電視,用手指打吓機都嫌麻煩?

      學業上我覺得我個大女都好懶,做功課唔夠五分鐘就打喊露;但講到玩就一定鬼打咁勤力,明明前一秒成副就恰着咁款,但你一話有新野玩(遊戲/玩具)/去公園/出街,即刻彈醒。環顧我兩個女的同學仔丶師兄姊弟妹丶興趣班朋友仔丶公園識的朋友仔丶鄰居親戚小孩丶以前幫補習的,真未有「幸」遇到過連玩都懶咁軟的軟皮蛇。佢嘅人生仲頹過喪屍!

      刪除

    9. //佢應該唔夠膽係同學面前扭計喎。

      軟皮蛇應該無乜羞恥心的...

      //「唔得!我好攰好攰!」
      //『你咁攰都大叫大喊咗成半粒鐘路喎!』
      //佢忽然呆咗!好尷尬~

      哈哈哈,你話俾佢聽, 對坐佢你自己都好攰...

      //學業上我覺得我個大女都好懶,做功課唔夠五分鐘就打喊露;但講到玩就一定鬼打咁勤力,明明前一秒成副就恰着咁款,但你一話有新野玩(遊戲/玩具)/去公園/出街,即刻彈醒。

      即係搵藉口逃避唔鍾意做的事,成年人都會,何況細路.

      刪除
  9. 拍左《本地蛋》就不如拍埋《本地雞》,背景係2025年,東莞洗太平地洗到雞不聊生,而又咁岩,會計界梁雞昌又成功跨界搞埋黃業,見link:
    https://hk.news.yahoo.com/%E5%80%A1%E8%A8%AD%E7%B4%85%E7%87%88%E5%8D%80-%E6%A2%81%E7%B9%BC%E6%98%8C%E8%A2%AB%E6%8A%A8%E9%BC%93%E5%8B%B5%E8%B3%A3%E6%B7%AB-221121871.html
    所以大量北菇雞湧入,影響本地雞的生計。。。

    28歲的祥仔子承父業,在砵蘭街開設雞場(有關祥仔、祥父、與及森哥的事蹟,請參閱後續故事)。父子倆處處遷就特衰政府,但正苦依然以不同的藉口打壓,今次就話佢地好似「馬Poo Poo」咁「借雞場反正苦」。祥仔認為正苦咁做只係為了整死本土雞頭,蝗港融合只為補貼支那雞(見後續故事),好為蝗雞進駐開綠燈云云,看來本地雞真的給北菇雞造成了極大的威脅。。。

    文青老闆帶森哥和明仔到一疑似公屋單位,說這單位是跟幾位熟客夾錢租的,用來養私家雞,「囡囡」愈來愈多,甚至乎比鋪面還要豐富;看來這公屋單位的業主應該是白表投資者,否則文青老闆就有濫用公屋之嫌。。。

    其實當時系人都知笨土雞打botox、d肉得個厚字又鞋,骨感又重;相反大陸雞有雞味之餘又有前有後,因為都是走地也。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂魔兄,eric個提議諗得過啵!(我指同人志嗻...)

      https://zh.wikipedia.org/wiki/2014%E5%B9%B4%E4%B8%9C%E8%8E%9E%E6%89%AB%E9%BB%84%E4%BA%8B%E4%BB%B6

      http://www.jiapujidi.com/content-644178.html

      http://news.sohu.com/20160729/n461695254.shtml

      “呢幾年叫我地起呢個拆果個,俾佢玩咗幾年,到頭來原來想整死我地呢個行業...SN要變汽配城,KTV要變養老院,酒店房要變農家樂...”

      “農家樂?咁我地咪養得返真雞囉!”

      刪除
    2. //拍左《本地蛋》就不如拍埋《本地雞》,背景係2025年,東莞洗太平地洗到雞不聊生,而又咁岩,會計界梁雞昌又成功跨界搞埋黃業
      //喂魔兄,eric個提議諗得過啵!(我指同人志嗻...)

      咁我係咪仲有四篇同人誌要寫???

      刪除
    3. 每兩年一篇,剛剛可以寫到2025年嘞.

      刪除
    4. 隔咁耐, 乜「民氣」都無哂喇...

      刪除
  10. 28歲的祥仔子承父業,在砵蘭街開設_場(有關祥仔、祥父、與及森哥的事蹟,請參閱後續故事)。父子倆處處遷就特衰政府,但正苦依然以不同的藉口打壓,今次就話佢地好似「___」咁「借_場反正苦」。祥仔認為正苦咁做只係為了整死本土_頭,蝗港融合只為補貼支那_(見後續故事),好為蝗_進駐開綠燈云云,看來本地_真的給___造成了極大的威脅。。。

    文青老闆帶森哥和明仔到一疑似公屋單位,說這單位是跟幾位熟客夾錢租的,用來養私家_,「__」愈來愈多,甚至乎比鋪面還要豐富;看來這公屋單位的業主應該是白表投資者,否則文青老闆就有濫用公屋之嫌。。。

    其實當時系人都知笨土_打_、d_得個_字又_,__又_;相反大陸_有_味之餘又有_有_,因為都是_也。。。


    自己行業自己填.

    回覆刪除
  11. 睇晒五個故仔,我嘗試wrap up下究竟《十年》有乜野問題。

    一般港豬嚟計,斷估究竟最珍惜傷港d乜嘢呢?以下排名越高珍惜度越高

    1)廉潔

    這是毋庸置疑的,根據透明國際2015年的結果,受調查的167個國家地區中,只有54個廉潔度合格(100分為滿分,假設50分合格),傷港以75分置身全球18位,亞洲第2位(首名是獅城),其實十分難得;尤其很多老港豬都是呂樂藍江年代一路走來,曾深受過貪污之苦,自然不想傷港重蹈覆轍。

    http://www.transparency.org/cpi2015#results-table

    2)法治

    最主要是由廉潔衍生出來的部份:即是不受金錢收買的法官和執法者;但港豬一般接受在法律遊戲框架內,跟規矩玩仍然是越有錢越有優勢這個事實。另外對政治冷感港豬,正苦開動國家機器用法律處理政治事項其實並不太反感,例如斯樂冰唔敢返美帝、獅城經常用法律告到異見者破產著草,但港豬並未因此對兩地產生很大惡感(已覺醒的有青就唔同,所以移民都取寶島唔取獅城也)

    3)言論及資訊自由

    最主要是能監察正苦及維持正苦透明度;同時上網唔使翻牆是必須的。另外港豬對被無國界記者評為“無言論自由”的獅城一般不太反感,已覺醒的有青當然就取亞洲最自由的寶島而捨獅城啦。

    https://rsf.org/en/ranking

    4)政府的高效服務

    好多在白人發達國家(特別是西歐)轆過的港豬,都受過當地公務員按章工作的氣,自然對傷港怕晒投訴文化的“服務型正苦”甘之如飴。

    5)資本主義的商業社會

    好多老港豬就是適應了這個遊戲規則而發跡的,特別是七十年代由極左時期蝗國逃來的那一批…

    而不能否認的是,蝗國到現在為止以上幾點雖然相對以往比大有改善,但和現在傷港比仍然差強人意;這亦是97前港豬最恐懼的,亦是當時大部分關於回歸的笑話的泉源(例如《表姐》系列,或《精裝追女仔3》)。

    其實不論以前的笑話,還是《十年》,利用的都是邏輯謬誤中的scare tactics。而我地了解過港豬的口味了,咁《十年》對唔對接到佢地的恐懼點呢?

    先不論表達手法只講主題。五個故事中,

    《冬蟬》環繞保育,根本上違背了很多港豬取向;
    《方言》講普通話越來越強勢,但捉錯用神地強調了“市場”在當中的作用,反而令港豬覺得是主角適應唔到時代;
    《本地蛋》講笨土農業,但港豬從來覺得傷港大規模复耕根本是無稽之談,農業淡出傷港產業只是社會發展的必然結果;
    《浮瓜》、《自焚者》和《本地蛋》(少年軍部份)有涉獵“3)言論及資訊自由”部份,但《浮瓜》只牽涉促成立法的政治陰謀,《自焚者》主力講“巷蜀主義者被拘捕”,而這兩者都太政治性,離港豬的生活太遠,尤其“巷蜀主義者”只會被視為等同“撕裂社會的極端主義者”,同時從來無提過國安法立法後,一般港豬的生活有什麼變化;《本地蛋》少年軍部份就連裝束都無稽過人,作風似北朝鮮多過似蝗國,港豬又點會有共鳴?

    如果要真正對一般港豬宣傳,就一定要從之前提過港豬口味幾點着手:例如講十年後正苦和民間越來越貪污腐化,就算殺左人有錢就唔使坐監,上FB要翻牆,蝗國轉播傷港電視台新聞唔使過濾(因為電視台已自己過濾),公務員個個晚娘面孔,地鐵巴士話脫班就脫班,正苦肆無忌憚干預股票市場…啊,當然仲有蝗民買晒傷港d樓,傷民連中慘都全部要住劏房…總之將蝗國呢幾十年最衰又最貼近一般港豬生活既嘢擺晒落去,話十年後會在傷港發生,咁對港豬唔系更好的propaganda咩?

    其實以上各種,大部份在97前的眾多影視創作已出現過(如果當時有上網,亦肯定會包括上FB要翻牆),雖然好多都是以笑話戲虐式出現,但不能否認當年的創作人比現在的貼地得多。你班有青全部剩系識碎碎念一d形而上的概念(環顧五個故仔,呢d概念一言蔽之就是“笨土”而已),彷彿只要樣樣都笨土,生活其他的問題都不是問題…咁點引起“馬斯洛金字塔”底層的港豬共鳴?佢地點會睇到唔忟憎?

    拍攝於1989年《精裝追女仔3》,末段原來晶哥一早已經有佢自己版本的"十年":
    https://youtu.be/jpsVxdZeYOA#t=91m19s

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁既然口味上本身不符合港豬的口味,《十年》的表達手法又能否感染港豬、接受有青形而上的概念呢?

      《浮瓜》一開頭已想渲染「國安法立法如火如荼」,但氣氛鋪排嚴重不足,有青可能現在每日都恐懼立法,但這不是其群體以外的思維,你不營造國安法如何可怕,人地睇完都只會當係一個政治陰謀故事而已;
      《冬蟬》就算知道「阿迪」係邊個都未必知套戲想表達d乜,港豬們就更捱得晒20分鐘就已經係勝利;
      《方言》本來可以入到位的,但偏重了「普通話強勢是市場需要」是捉到鹿唔識脫角的敗筆,尤其是鬼佬遊客都講普通話一幕更只會令主角無可能得到港豬的同情。我來編的話就會講鬼佬用英文抱怨「而家傷港點解無人識講英文」,以彰顯「漠視市場力量純靠行政手段強推普通話的虛妄」;
      《自焚者》本來製作技術ok,但故事混亂之餘,又無發揮「港豬士多老闆被迫遷」條線,有青主角「我都想打佢地」就更是將港豬推向自己對立面的敗筆中的敗筆;對《中英聯合聲明》的曲解,亦會令稍有見識的港豬反感;
      《本地蛋》劇本太弱,「有人邀請我去台灣發展農業」只會令人失笑,「少年軍」的形象離地非常,電影暗示「只係為了整死本土雞農,蝗港融合只為補貼支那人」更是違反經濟大勢的無稽之談。我來編的話,「摧毀傷港農業令巷蜀自給自足的希望徹底落空」還能說得過去,亦會對港豬還有d感染力。

      魔兄對《自焚者》的評價其實可apply落整套《十年》:「對同路人別具洗腦煽情效果,更能堅定信念,作為propagandist 算是頗成功的「樣板戲」」;但對「異見份子」,感染力欠奉之餘,更形同「趕客」。

      正如佛爺所講,「美國和德國,拍攝為了政治目的的敵對電影,原來也要講求它們的藝術性,務求使電影的藝術感登峰造極。」。《十年》製作技術参差,劇本粗疏,致命傷是對非同路人毫無感染力,但「今屆香港電影金像獎,有不少獲得提名的電影,藝術性也高於《十年》,卻名落孫山,將來的導演,應該何去何從呢?獎項給了他們一個方向,藝術性,忘記它吧!」「倘使這種低成本、低藝術、低水平、極狹隘的獨立電影繼續受到影評家的讚賞,香港本來已經是低迷的電影製作行業,十年之後,安息吧!」

      最後講講《十年》在寶島票房仆直。又quote返佛爺:「翻譯成廣東話的韓劇,可以在香港風行,是因為它們的藝術感和對人性刻劃的描繪,躍出了韓國文化的領域,使不同族群也產生共鳴。倘若把《十年》翻譯成韓語,韓國是否有戲院願意播放呢?」成套野除了低水平外,對外地觀眾更大鑊是:個個故事已經假設了觀眾有同路人的認知,最明顯例子是,在寶島阿水知你「阿迪」係邊個咩?中立港豬已經難被感染,寶島觀眾更只會變成「不明真相的圍觀群眾」,仲要第二個故仔就係最莫名其妙的《冬蟬》,隨時頭三十分鐘已經有一半離左場.....

      刪除
    2. 摩摩, 多謝幫忙wrap up, 感激不盡!

      //雖然好多都是以笑話戲虐式出現,但不能否認當年的創作人比現在的貼地得多。你班有青全部剩系識碎碎念一d形而上的概念
      //成套野除了低水平外,對外地觀眾更大鑊是:個個故事已經假設了觀眾有同路人的認知

      當年的作品的主題無話去到只供圍內人睇,niche market 到極致,結果就係個餅永遠都做唔大。

      刪除
  12. 我超遲咁抽一下水LA~
    其實消委會驗完本地雞...出黎係仲遠過蝗雞...含耐藥菌乜乜乜
    唔通學老美咁用抗生素餵雞~說好的香港良心呢?
    叫班有青情何以堪呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. //唔通學老美咁用抗生素餵雞~說好的香港良心呢?

      「出口賣返蝗國,毒死班支那人!」

      刪除