2017年6月2日 星期五

手工啤酒(下)

6月1日,既係老豆忌辰,亦係楊威利的死忌,見到雪櫃枝手工啤酒已釀成了好幾個月,再唔飲只怕變壞,便開嚟奠一奠佢。


樽蓋是密封的:

開咗倒出嚟,色水唔差喎!嗒落真係一流,好飲過喜力,味道有啲似 Hoegaarden:

飲完竟然醉醉地,就連事後相都唔記得影...
***
伸延閱讀:
手工啤酒(上)

6 則留言:

  1. 哈,尋日飲啤酒時無厘頭諗起魔兄幾個月前篇手工啤好似冇左下文,今日上來就見到呢篇.

    //再唔飲只怕便壞

    是否typo,「變」壞?

    回覆刪除
    回覆
    1. //尋日飲啤酒時無厘頭諗起魔兄幾個月前篇手工啤好似冇左下文,今日上來就見到呢篇.

      咁鬼心靈相通??

      //是否typo,「變」壞?

      係呀,已改!我打字成日都係呢個字未打完,便去諗咗下一句,好多時會有呢類奇怪的錯誤。

      刪除
  2. 手工會唔會酒精成份高啲呢?見到呢嗰色水同嗰head就覺得好好飲

    回覆刪除
  3. 外國哋finance bloggers好鍾意自家釀酒,話去少咗pub慳多咗$😂

    回覆刪除