2022年11月3日 星期四

疫監後最要緊的事

這天(11月1日)已是魔術師中招後的第七天,一早起身快測,果然都是一線,連同前一天(第六天)的一線已足夠剪手帶、del 居安抗疫 app,解除疫監的限制:

但,坐疫監不只是戴手帶不得外出,仲有那勞什子的安心出行,只要係紅碼你就邊度都唔使去。剪手帶、del app 唔會同安心互聯互通,咁究竟點先會拎返安心藍碼呢?

魔術師上網查找,很快便得到答案 - 只要在「2019冠狀病毒病電子疫曲接種及檢測紀錄系統」中按「快速抗原測試陰性結果或康復出院聲明」,填寫個人資料自行申報(正苦信哂「市民」!),安心便會變回藍碼:

(圖片來源:2019冠狀病毒病電子疫曲接種及檢測紀錄系統, captured on 1 Nov 2022)

又,原來以上係「傳統」的申報方法,又上網又填呢樣嗰樣恐怕會玩死廢老。於是正苦便「從善如流」,於10月31日更新了安心為3.5.0版,提供「一鍵申報」功能。一眾網霉均圖文並茂奔走相告,有咁易明得咁易明:

(圖片來源:安心出行更新|增3功能 確診者「一鍵申報」快測陰性紅碼變藍碼, 香港01 31-10-2022)
(圖片來源:安心出行|今推3.5.0更新版本 新增同行人士自動檢測「紅黃碼」功能等, AM730 31-10-2022)
(圖片來源:「安心出行」更新 「一鍵申報」完成隔離, 文匯報 01-11-2022)

奇怪的是點解幾篇新聞的截圖都是一模一樣的呢?原來都是來自正苦新聞網:

(圖片來源:香港特別行政區政府新聞公報 >「安心出行」流動應用程式推出3.5.0更新版本(附圖), 2022年10月31日)

之不過正苦新聞網的排版真係不敢恭維,題目所謂的「附圖」竟然唔係 inline,而係細細格放在旁邊...呢個 look and feel 似係數十年前 Lotus Notes 的「附圖排版」模式(有錯請更正),而唔係近年 web publishing content management system(例如 Sitecore)的產物,老土成咁一啲都唔吸睛,呢個「新聞網」真係搵鬼睇,就連文匯報的排版都醒目過佢,唔該創科局「跨部門」幫手搞搞佢喇!

***

有網友提供話中完招後最好睇吓中醫調理吓,可以用呢個 app 去申請:

(圖片來源:中醫門診特別診療服務 (2019冠狀病毒病中醫復康治療)

不過輪街症不嬲都唔易,而且好似係非辦公時間 book 唔到(乜個 app 唔係 24x7 嘅咩?)...點都好,輪到的話咪睇吓囉,公司又唔係對魔術師特別好,病假真係不請白不請呀!

8 則留言:

  1. 首先恭喜終於可以剪手帶!

    //中醫門診特別診療服務,參與條件:本港確診/感染
    即喺外國中招就唔可以嘞(防止5+1黃C喺米帝中招回巷攞著數?),仲諗住聖誕返巷有得用添---不過豈不是財長冇份XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //聖誕返巷有得用添

      你在我城無中招 record,倒不如自費睇中醫。

      刪除
  2. 恭喜提督大人破關而出。

    //乜個 app 唔係 24x7 嘅咩?
    可能係上報資料係24x7嘅,但處理資料嗰個唔係

    WILL

    回覆刪除
    回覆
    1. //恭喜提督大人破關而出。

      謝謝!到今日幾乎咳嗽清零了。

      //處理資料嗰個唔係

      我諗起古早櫃員機剛出現時有「阿燦」以為機入面係有位「同志」,客戶「撳」完錢之後就數錢你 XD

      刪除
  3. 你大獲了 長新冠 短2cm

    回覆刪除
  4. 岩岩好返又秋天,煲/燉啲清潤野調理下都好也 (唔知點解頭先果下變左去隔理,唔好意思也)
    -Z

    回覆刪除