2021年9月15日 星期三

別離・星夜

千祈唔好話777諮詢會參加者係經過篩選,只能講好說話,原來都有人仲幫跟黃人大和解呢!

林鄭預告不會大增開支 沒空間推長者免費乘車、免隧道費 提設政策局推動文化 2021-09-12 21:22:50

【有線新聞】行政長官林鄭月娥預告,新一份施政報告不會有空間大幅提高開支,因為未來幾年庫房入不敷支,沒空間推出長者免費乘車、免隧道費。

施政報告前最後一場公眾諮詢會,有長者重提前年政府派4,000元的關愛共享計劃。鄧女士:「4,000元我沒有受惠,我是耿耿於懷的。我與家人花了4.5萬元買了700呎的農地,我打算退休消閑,原來這樣都沒有政府福利。長者退休是否要呆坐家中?等政府布施呢?」林鄭月娥:「我完全聽到鄧女士那種耿耿於懷的心情,不好意思。因為派4,000元應該是這屆政府財政司司長第一次所謂的派錢,是要按需要的,但我們都汲取了教訓,如果政府財政理想冀與市民分享,不需要做那麼複雜的東西。」

張先生:「市民每天都在隧道擠塞,會否逐步讓它免費,令交通更暢順?」林鄭月娥:「未來四至五年都是赤字、都是入不敷支的局面,未來的施政報告實在不會有空間大幅提高開支。我一定想大家免費乘車,我一定想過海隧道不用收費、不用擠塞,但是不行,尤其是我們沒能力加稅。」

有市民關心香港出現移民潮,陳先生:「你是否認為應該推出政策措施,令到香港人可以同心同德、開開心心共同建設更美好香港,而不是去諷刺、訕笑那些移民離港的家庭?」林鄭月娥:「我必須強調對香港市民選擇移民是完全沒意見,每個人在每個階段都有自由想在哪裡生活、工作或者想子女接受甚麼教育,這個完全沒問題。香港未來會如何?必定答案一定是融入國家發展大局。」

市民:「十四五規劃中,提出要將香港成為中外文化藝術交流中心,香港如何加強藝術科技?」林鄭月娥:「是時候可以大膽、大刀闊斧想一想如何重組,所以大家共識應是有一個文化專門政策局,來推動香港文化工作。」

有人問到公職人員宣誓會否延伸至醫護、社工及教師,林鄭月娥指會盡快公布,暫時不能透露是哪一類公職人員。

創新辦指有115人參加諮詢會,其中91人由各區民政處提名邀請參加,24人由嶺南大學隨機抽樣,參與人士涵蓋不同年齡組別、性別,包括少數族裔。

1. 陳先生:「你是否認為應該推出政策措施,令到香港人可以同心同德、開開心心共同建設更美好香港,而不是去諷刺、訕笑那些移民離港的家庭?」林鄭月娥:「我必須強調對香港市民選擇移民是完全沒意見,每個人在每個階段都有自由想在哪裡生活、工作或者想子女接受甚麼教育,這個完全沒問題。香港未來會如何?必定答案一定是融入國家發展大局。」

魔術師都同陳先生一樣,一向都唔同意藍營「諷刺、訕笑」那些移民離港的首觸,反而應該鼓勵一眾首觸早走早着,一於有咁優祟咁優,走咗就千祈唔好返嚟。777就講得啱,我城遲早都「一定是融入國家發展大局」,即係一國一際,首觸們一定氣不過來,住得唔開心,勉強又點會有幸福呢?呢位陳先生的想法未免比蟲蟲同阿嬌更天真,點會認為走都走唔切嘅黃人首觸會「同心同德、開開心心共同建設更美好香港」呢?

專訪流亡香港區議員李家偉:“用盡一切方法回家”

自從中國當局在香港強行推出“港版國安法”後,導致香港的政治與言論自由空間愈來愈狹窄,不少香港的傳媒和政界人士對香港現狀感到不滿,或避免人身安全在將來受到威脅而離開香港。

簽署《墨落無悔》聲明後受親中媒體攻擊

香港前區議員李家偉從今年三月來到英國,至今將近半年。他在倫敦接受美國之音記者鄭樂捷採訪時說,目前面對的不只是一個新環境,更要處理自己的身份危機。

李家偉指去年十一月開始,他發現有人跟蹤他。身為屯門區議員,他曾倡議的“公民議政平台”被香港政府猛烈批評後解散,曾經參選過後來被延遲的立法會選舉,亦有簽署《墨落無悔》聲明。雖然他參與的“區議會(一)議席”初選只是區議員互選而無公開投票,不過香港警方卻在一月初拘捕數十名初選參與者,官方媒體亦開始攻擊他,令他意識到有危險。

正在等待英國居留身份

剛到達英國時,他住在“家長屋” – 即支持民主派的海外香港人家庭 – 大約一至兩個月。在英國期間他嘗試在此定居,但他發現當中出現甚多問題,最大的莫過於身份以及生計問題。李家偉並沒有辭去區議員的議席,也表明拒絕根據香港當局的新規定宣誓,他的議員辦事處一直在營運到六月底,而他在七月才被政府取消資格。由於李家偉沒有英國國民(海外)護照(即BNO護照),所以他在英國只能等待而未有正式的居留身份。

李家偉說:“不想因為宣誓而令到自己不能說應該要說的話。不辭職是因為覺得區議員這個身份其實仍然能夠幫到人,仍然可以做到一點事。”

他認為,區議員身份能讓他幫助流亡抗爭者,為他們寫讀書推薦信或是庇護求情信。但當做了一段時間,僅僅25歲、沒有太多工作經驗的的他慢慢摸索他還能做甚麼,發覺自己沒有頭緒,因為他連一個月後自己究竟會在哪裹、到時會發生甚麼事,都完全沒有答案。

李家偉對美國之音說:“現時,自己想做的事,或者能夠做的事就是,希望做到盡到一切方法,令到自己可以盡快回家,我想這個現在是我或者很多流亡的人在想的事。”

流亡者需要調整心態等待機會

在被問到如何“回家”,李家偉說他眼看朋友入獄,香港公民社會急速瓦解,他感到“慚愧同內疚”,又認為自己當時能夠選擇留下或離開香港是一件“好奢侈”的事情。

令他重新振作的是一位跟他一起住在家長屋的“手足”。李家偉說,該人到埗第一天,已經在煮早餐和健身,積極得令他感到神奇。不少在英國流亡的香港人,不論是等待政治庇護申請或是轉到加拿大,中間都有一個漫長而甚麼也不能做的過程。

李家偉說:“這位‘手足’跟我說,不想自己每日只是吃、拉、睡就完結一天,不想白白渡過日子。他不知道香港日後會變成怎樣,不知道自己生活日後會變成怎樣,但是佢唯一清楚的就是,如果這一刻都不做好自己,不顧好自己的話,以後有甚麼困難的時候,他都未必處理到。”

這個抗爭者的說話,令李家偉察覺先要照顧好自己,再考慮自己能力所及的事。慢慢,他說他開始放開區議員身份,而視自己為其中一名“流亡手足”來幫助他人。

繼續聯絡海外港人工作並關注最新局勢

面對無法親身在香港聲援被捕人士,李家偉坦言有無力感和挫敗感,只能參加海外集會盡一分力。李家偉亦指港人眼見太多政治打壓新聞,或會冷感麻木,但他堅持在英國的深夜收聽香港的早晨新聞節目,跟港人聯繫。他對記者形容,“呢個係一生既課題”(這是一生的課題)。

李家偉說:“有甚麼在香港不能講的話,海外的人能否幫忙講?這個我想是暫時唯一做到的事。”

在擔任區議員之前,李家偉曾經在網媒《香港01》擔任政治記者,而該媒體曾公開表明不支持他參選。在《蘋果日報》因打壓而被迫終止營運,香港記者協會也面對中國官媒重大壓力之際,李家偉希望能夠聚集一群在海外的香港記者,讓他們能報道在香港難以刊登的文章。這個想法源於有記者問他還有沒有其他香港媒體訪問他,讓他了解到原來有不少香港傳媒因安全考慮,未必希望訪問流亡海外的香港人。

在訪問尾聲,李家偉提到離開香港前,他曾探望過一些因參與民主派初選,在“港版國安法”下被控“串謀顛覆國家政權罪”的朋友。李家偉對記者說,即使他感到內疚離開香港,但朋友的回覆卻令他感到意外。

李家偉說: “他們給我的答覆是,‘明白的’。(他們)覺得,(我)要好好照顧自己,不要擔心他們,去做自己應該要做的事。”

2. 香港前區議員李家偉從今年三月來到英國,至今將近半年。

呢位李前衰蟻員的辦公室再過兩間鋪就係水電貓屋企。原來李前衰蟻員在3月已經閃咗去嬰國搵事頭婆打救,唔怪得隔離香燭鋪在準備清明衣包時可以擺到過去衰蟻員辦公室門口,順便請埋李哥仔食元寶爉燭都無人理喇!

(攝於2021年3月20日)

3. 剛到達英國時,他住在“家長屋” – 即支持民主派的海外香港人家庭 – 大約一至兩個月。在英國期間他嘗試在此定居,但他發現當中出現甚多問題,最大的莫過於身份以及生計問題。李家偉並沒有辭去區議員的議席,也表明拒絕根據香港當局的新規定宣誓...他認為,區議員身份能讓他幫助流亡抗爭者,為他們寫讀書推薦信或是庇護求情信。但當做了一段時間,僅僅25歲、沒有太多工作經驗的的他慢慢摸索他還能做甚麼

李前衰蟻員雖然只係得25歲,又無乜工作經驗,但就好識得舐正苦着數舐到盡。明明三月已經去咗搵事頭婆,辦公室亦長期關門,但就死都唔辭職收正苦份糧。你自己乜經驗、社會地位都無,又唔係身在我城,自身都難保就單憑個衰蟻員身份去「寫讀書推薦信或是庇護求情信」?公信力何來?為咗「糧支」講埋啲咁低質的狡辯,真係「人無恥便無敵」,只有黃人才做得出。

4. 他的議員辦事處一直在營運到六月底,而他在七月才被政府取消資格。...慢慢,他說他開始放開區議員身份,而視自己為其中一名“流亡手足”來幫助他人。

李前衰蟻員流亡在外的時候唔知有無交租呢?魔術師就留意到居屋商場業主好似都係過咗七月先扑咗李前衰蟻員的辦公室重新招租,仲好快有承租裝緊修添!

(攝於2021年8月22日,現時已開業,係隔離設計工程公司搬過一格)

5. 由於李家偉沒有英國國民(海外)護照(即BNO護照),所以他在英國只能等待而未有正式的居留身份。...李家偉對美國之音說:“現時,自己想做的事,或者能夠做的事就是,希望做到盡到一切方法,令到自己可以盡快回家,我想這個現在是我或者很多流亡的人在想的事。”

根據有時唔太準確的維基百科,李前衰蟻員於1996年4月4日生於我城,本來係合資格申請BNO嘅,但就可能佢李老豆老母無申請或唔合資格申請BNO,又或者無幫個乖仔登記落BNO的子女欄位,結果阿囝咁就一世,仲要諗住返嚟呢個令黃人恐懼的地方!命運弄人,對李仔的人生波折,魔術師只能深表同情呀!

***

伸延閱讀:

維基百科:李家偉

維基百科:英國國民(海外)


28 則留言:

  1. "市民每日都要塞隧道, 會唔會免費, 令到交通更加暢順?"

    乜野邏輯, 想要著數就要著數啦, 扮晒為大眾交通著想

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使錢,多人用,只會更塞,會考級econ題
      反而加價先會唔塞,車主應該支持加價先啱

      當年中信泰富市值雷曼價得144億
      政府竟然唔收購佢拎返西隧經營權,而一心等2023

      刪除
    2. 想想看, 如果所有隧道都不用收費, 除了省卻排隊比錢的時間外, 亦會令車主選擇最快(而不是最便宜)的隧道, 的確有助解決擠塞問題

      Wing

      刪除
    3. 其實定係最方便既紅隧要加價比其他兩隧貴,而冇乜人行既西隧要減到最平先啱呢

      刪除
    4. //省卻排隊比錢的時間外, 亦會令車主選擇最快(而不是最便宜)的隧道, 的確有助解決擠塞問題
      唔好忽略咗因為免費而增加的車流,條數冇咁简单嘅。

      刪除
    5. //因為免費而增加的車流

      同意。提議的傷民應該無諗過。

      //想要著數就要著數啦
      //反而加價先會唔塞,車主應該支持加價先啱
      //除了省卻排隊比錢的時間外, 亦會令車主選擇最快
      //最方便既紅隧要加價比其他兩隧貴,而冇乜人行既西隧要減到最平先啱呢

      因為地理位置的關係,紅隧應該係最多 demand 嘅,但佢嘅 capacity 就最低,所以就最塞。由此路進紅隧收費高過兩隧,即係要駕駛者以錢買方便,呢個做法係將三隧以收費作 load rebalancing 的手段。

      如果大幅加價到某個點,令某些駕駛者棄某條隧道唔用,咁個 absolute demand 才會減少。

      不過我都同意,傷民頭腦無咁清楚,主要都係想搲着數多啲 XD

      刪除
    6. //唔好忽略咗因為免費而增加的車流,條數冇咁简单嘅。

      每逢長假大陸高速都免費,之後就塞到pk囉
      我自己亦親身感受過由深圳去珠海原來3小時既車程變成12小時既惡夢

      刪除
    7. //我自己亦親身感受過由深圳去珠海原來3小時既車程變成12小時既惡夢

      大小二便點搞??

      刪除
    8. 笑話轉載…

      国庆第一天,一男子开车从深圳回东莞,他已经在虎门大桥那堵了10个小时了,突然,他气冲冲的拿起方向盘锁,打开车门,走了下车,其他车主一脸诧异的看了他,以为他要去砸前面的车,谁知道,他突然一把往地上砸,砸死了一只蜗牛,一边砸还一边说,我忍你好久了,从深圳开始你就很着我,现在到虎门大桥还跟着我,甚至还把我超过了。

      刪除
    9. //他突然一把往地上砸,砸死了一只蜗牛

      都話咗蝗民係野蠻人, 蝸牛係動物, 點可以將其虐殺! XD

      理大博士生鹽殺蝸牛被拘(頭條日報 2021-08-17)

      刪除
    10. 我時常用鹽去殺花園嘅鼻涕蟲(鼻涕蟲食晒啲菜), 仲以為喺最對環境無害添 XD

      刪除
    11. //鼻涕蟲

      動物的定義係視乎佢有無脊髓。

      刪除
    12. //大小二便點搞??

      忍!!!忍到加油站,停左兩次咁大把

      //蝸牛

      係新界,夜晚比人踏死唔少

      刪除
    13. //忍到加油站,停左兩次咁大把

      真係飽嘗職業司機之苦.

      係第二啲國家/地區我就唔知, 但係以我城來說, 太易塞車, 搵車位泊又難, 摌車其實好費心神, 有啲貼錢買難受 feel.

      刪除
  2. //4.5萬元買了700呎的農地

    咁平??邊度有得賣??

    //一向都唔同意藍營「諷刺、訕笑」那些移民離港的首觸,反而應該鼓勵一眾首觸早走早着,一於有咁優祟咁優,走咗就千祈唔好返嚟。

    我都好讚同,不過正如職場上好多人日日嫌公司鬧上司但又死都唔轉工,d首觸應該都係咁。

    //明明三月已經去咗搵事頭婆,辦公室亦長期關門,但就死都唔辭職收正苦份糧。

    唔駛返工又有人工,完美好工

    回覆刪除
    回覆
    1. //正如職場上好多人日日嫌公司鬧上司但又死都唔轉工,d首觸應該都係咁。

      要跳出 comfort zone 真係唔易!

      //唔駛返工又有人工,完美好工

      財務自由鳥!

      刪除
  3. //慢慢,他說他開始放開區議員身份,而視自己為其中一名“流亡手足”來幫助他人。

    一名香港嘅區議員,到低有咩份量,死都要捉住一個咁卑微嘅身份, 相信人生高峰已過

    回覆刪除
    回覆
    1. 25歲就人生高峰, 足球圈叫「早熟早殘」.

      刪除
  4. 想魔術師講多啲國家O既新方向, 新策略, 例如共同富裕 (好多人拍手叫好, 但不知道條線係邊, 即係多過百萬資產叫'富'? 千萬叫'富'? 就算係千萬, 相信好多藍尸都會喊死, 黃尸大家認為係窮L, 可能第時藍尸比返錢黃尸使?)
    國家咁樣打法, 仲有咩板塊係有前景/ 安全?
    呢D咩777, 區議員, 既影響唔到大局, 亦影響唔到我地O既生活 (冇得投, 又或者投完都DQ), 就講黎屣氣啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個我也說兩句,引來討論。首先,這一波是自80年代開始的新自由主義退潮,注意這並不限於中國,是全球都退潮。金融海嘯後華爾街的瘋狂貪婪,以至疫情顯出所謂小政府的極限。
      至於共同富裕問題,其實只是那些互聯網巨頭太貪婪太托拉斯。中國其實是全球資本最放任的地區之一,主因是法例不夠成熟健全,互聯網巨頭無所不用其極的做成龔斷。我給你一個數據,美團外賣一杯奶茶20元,只提供平台的美團收到11元到了,另外5元外賣收入,1.2元作為補貼,只有2.8元到了餐飲店。去到這樣極端市場,只會劣幣驅逐良幣。這些事情在歐美都難以想像,他們起碼會被罰上千萬歐元的罰款,現在內地只罰五十萬,都唔知係咪幫緊佢。

      刪除
    2. 同埋眼光闊一些,互聯網巨頭是上千傹甚至萬億的,千萬身家真的只是平民。米哈遊這種年入百億收入的遊戲公司,照樣被騰訊迫害。

      刪除
    3. /例如共同富裕 (好多人拍手叫好, 但不知道條線係邊, 即係多過百萬資產叫'富'? 千萬叫'富'? 就算係千萬
      //千萬身家真的只是平民

      我諗匿名講緊的是個人發展. 咁在香港, 千萬身家的確只是平民, 不過「平民」得嚟算係比上不足比下有餘, 應該都唔使憂柴憂米。
      所謂監管企業, 都係「撥亂反正」的手段;不過國情唔同,大陸就會用約談勸籲,叫巨頭捐錢共富;歐美就玩打官司反壟斷法。兩者各有好壞。

      //黃尸大家認為係窮L, 可能第時藍尸比返錢黃尸使?) 國家咁樣打法, 仲有咩板塊係有前景/ 安全?

      我眼見傷巷真係好多基層, 但亦都有唔少身光頸靚食好住好(以前)唔去旅行會死嗰隻, 照計正苦數據人均收入係計少咗的, 都可以解釋到點解傷民咁鐘意用現金。

      人口老化係全球趨勢,醫療護老之類我覺得比較可取。

      //呢D咩777, 區議員, 既影響唔到大局, 亦影響唔到我地O既生活 (冇得投, 又或者投完都DQ), 就講黎屣氣啦.

      我講我城啲衰嘢都旨在拎嚟笑吓,做人輕鬆啲。 要融入國家發展, 大把藍營文章可以睇, 個個都好似阿爺肚裡的蟲蟲咁權威, 唔到我講喇。XD

      又或者我搵篇人言報評論文章來玩吓閱讀理解。

      刪除
  5. //就可能佢李老豆老母無申請或唔合資格申請BNO
    李老母老豆睇嚟喺蝗蟲,原來李前衰蟻員喺蝗一袋

    //香港前區議員李家偉從今年三月來到英國,至今將近半年。他在倫敦接受美國之音
    "U.S. troops: pleas for help to protect HK people"

    //僅僅25歲、沒有太多工作經驗
    照理做區蟻員應該喺唔錯嘅工作經驗,除非喺自己不務正業說溜了嘴

    //李家偉指去年十一月開始,他發現有人跟蹤他。
    有冇搵吓釘豬脾問吓佢嘅經驗?XD

    //李家偉說,該人到埗第一天,已經在煮早餐和健身,
    //李家偉說:“這位‘手足’跟我說,不想自己每日只是吃、拉、睡就完結一天,不想白白渡過日子。
    只喺多咗一嗰健身,有咩分別...坐監都有得放風去跑圈,又有得打康樂棋
    不過真喺要留意身體,喺嬰國有病連醫院都未必有位收,有嬰國同事家姐跌斷手臂,俾啲止痛藥,話要排唔知幾個星期喺屋企等吓喇,等咗幾日嬲過頭索性飛去意粉國(老公喺意粉國人)一日搞掂。冇得似小膠樽坐監都有得醫好調理好身體的

    //而不是去諷刺、訕笑那些移民離港的家庭
    唉,好心講吓提吓就話喺諷刺訕笑,陳先生同啲小粉紅一樣真喺玻璃心碎了一地XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //陳先生同啲小粉紅一樣真喺玻璃心碎了一地XD

      所以777諮詢會應該無做假 XD

      //原來李前衰蟻員喺蝗一袋

      係蝗「二」袋, 同我一樣 XD

      //照理做區蟻員應該喺唔錯嘅工作經驗,除非喺自己不務正業說溜了嘴

      佢19年尾當選, 之後就有疫情來襲, 好多嘢都搞唔到, 我當年好多時行過都係見佢個辦事處無開門的, 唔知係咪有時間都去搞了黃人嘢。呢啲又點能夠寫落CV呢?

      //不過真喺要留意身體,喺嬰國有病連醫院都未必有位收

      都話唔好訕笑嬰國咯!

      刪除
    2. //共同富裕
      阿爺打擊嘅係資本巨擘,能夠動搖國本嘅。幾百萬、幾千萬......單係義烏市一日嘅GDP 係4億囉! (2020年義烏市GDP 1486億/365)要擔心,不如擔心在美元不停印下,掛咗勾嘅巷紙點算。

      //呢D咩777, 區議員, 既影響唔到大局, 亦影響唔到我地O既生活
      影響唔到大局? 2019年唔係咁講噃!

      //不過國情唔同,大陸就會用約談勸籲
      捉到出台前俾我地睇到開波嘅,已經係多次約談之後嘅後果。

      //但亦都有唔少身光頸靚食好住好(以前)唔去旅行會死嗰隻
      現在都有吖! 仲有名車代步。

      //只喺多咗一嗰健身,有咩分別
      所以有做運動同無做運動差幾遠! (笑)

      //話咗蝗民係野蠻人, 蝸牛係動物, 點可以將其虐殺
      呢單真係國情唔同。國內係鼓勵人民自發消滅蝸牛,因為蝸牛會破壞農產品。但我市就連老鼠都要優待。令我想起有次野豬衝入某商場之後,有三隻野豬......吖!三個保衛野豬的人舉牌要求保障野豬權益......

      //僅僅25歲、沒有太多工作經驗
      點解佢2019年尾又認為自己可以勝任區議員?
      區議員「影響唔到大局」 但能影響居民生活喎!至少派5000元消費卷時可以填下表吖! 糧支就識,工作唔識,之前唔係咁罵李大媽嘅「禮義廉」咩?

      //有冇搵吓釘豬脾問吓佢嘅經驗?
      食魚柳包可定驚安神(HAHAHA)。釘豬脾嘅經驗最值得參考係: 當你無理用價值,闔黨上下都會當你透明。不過又啱,白鴿嚟家嘛!

      WILL

      刪除
    3. //影響唔到大局? 2019年唔係咁講噃!

      其實「攬炒」真係 work 的. 尋日我搭車都已經聽到後面個阿婆話唔會去打針.

      777係市長, 更加不能說不會影響大局.

      //三個保衛野豬的人舉牌要求保障野豬權益......

      左膠的偽善真係非常討厭.

      //點解佢2019年尾又認為自己可以勝任區議員?

      可能李仔認知上的衰蟻員職責就真係派吓蛇齋餅糭(舊年佢好似有派過搓手液), 開會時鬧吓官員, 用自己辦公處做黃謍支部.

      //能影響居民生活喎!至少派5000元消費卷時可以填下表吖!

      呢句真! 民生無小事. 不過幫廢老填表就可能窄窄地, 畢竟黃人同廢老係敵對的.

      //當你無理用價值,闔黨上下都會當你透明

      所以首觸們又同白鴿黨傾唔埋.

      講講吓首觸們都幾孤立, 吓吓都視其他人為敵人, 唔怪得要主張齊上齊落, 核爆都唔割才支持軍心.

      刪除
  6. 與家人花了4.5萬元買了700呎的農地 ~~~ 我也想買農地玩,這種農地是永久業權麼?

    回覆刪除
    回覆
    1. //我也想買農地玩,這種農地是永久業權麼?

      哈哈, 我無時間 fact check 了 XD

      刪除