2018年8月3日 星期五

上甜網時不要打JJ

魔術師成日都唔明,點解啲電話騙案好似好易得逞咁:乜鬼自稱蝗國公安話你掏寶掏來的貨已被扣押,要俾幾多幾多錢保證金之類,咁都有人信嘅?唔通個個都身有屎?
呢篇電郵真係呢!呃人都要錯漏百出,一啲誠意都無!呢封電郵所 capture 的電郵地址,係鄉大校友會所提供的轉發服務,魔術師根本就唔會用佢嚟登入任何網站,又點會俾 capture 到一面上甜網一面打JJ的醜態呢?
1. 咩叫 Hello there?又話 in possession of 魔術師的 personal information,你唔擺返魔術師個名落去封電郵度,叫人點信你呀?
2. 咩叫 forward "playing with your stuff" 的 evidence 俾 all of my friends?可唔可以 name 魔術師的幾個朋友出來呀?寫個 SQL 好易啫!
3. 你唔俾魔術師識埋嘅都係一齊打JJ的豬朋狗友嘅咩?又唔俾魔術師完全無朋友嘅咩?點解要好似好驚咁俾錢佢?
呢條友唔知係邊度買來一堆電郵戶口,再以 spam mail 形戌以極低能的手法恐嚇他人拎「贖金」,真係叫人睇佢唔起。其實同前文《孤獨的推銷員》一樣,魔術師最討厭的人就是以漁翁撒網形式 send spam 搵食的人,騙子如是,亂咁打電話俾人叫人同佢 discuss job opportunities 的廢柴 recruiter 亦如是。
係,呢個世界的確係會有唔少蠢豬,係咁撞終歸會撞正的...不過,要搵食,可唔可以都俾返少少技術含量,而唔係好似當年 sell 去蝗國做生意咁:「13億人,一人做一蚊生意,有10%市場份額已經不得了!」呢類咁「奸商管你」的套話先得架!

***
伸延閱讀:
孤獨的推銷員

24 則留言:

  1. Cap 到我打 JJ 就好好珍藏佢。賣出去唔止 850。Okay?

    回覆刪除
  2. 有一種說法係特登要錯得離譜,因為要集中最"白痴"嘅連呢啲錯誤都睇唔出嘅人上釣,其他醒少少嘅即刻delete唔會浪費騙徒時間。
    http://uk.businessinsider.com/why-nigerian-scam-emails-are-obvious-2014-5

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. //The best defense against these crooks is to game their system and waste their time. Ideally, he says, this would take the form of a chatbot that engages with scammers, to make them put in the effort toward the false positives they're trying to avoid.

      哈哈, 搵個 chatbot 同佢玩都好喎!

      刪除
  3. 呢個真係好笑,我覺如果佢真係有片,應該係佢俾錢魔兄啦

    回覆刪除
  4. 公司電郵都不停收到不同種類的SPAM MAIL。有些連發出者的EMAIL都見唔到,連用垃圾電郵過濾器都過濾不到... 真係騙徒手法層出不窮呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. spam mail 騙案,我懷疑會有乜人會上當囉!

      刪除
  5. 魔術兄可以幫佢個EMAIL訂閱下大紀元時報等功德無量訂閱套餐,到時CHECK EMAIL都CHECK死佢XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,睇唔出你都幾歹毒! XD

      刪除
    2. 做善事咋喎!! 我平時都係咁,用佢:http://www.mailbait.info/run.html
      然後就好似無咗煩惱咁

      刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. //但係又有無人會拎住部手機嚟打丁呢?

      https://www.sohu.com/a/244431107_381121

      (其實得尾段同呢個問題有關係...不過真係寫得好好笑)

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 最尾段嗰兩個屌絲“光著屁股搖着JJ刷手機”啊! XD

      刪除
    4. //但係又有無人會拎住部手機嚟打丁呢?

      呢位收租仔真有趣

      //这是一对情侣,他们有一个爱好,啪啪啪的时候不拉窗帘(真是极品搭档),结果对面楼的一户人家找过来了,要求他们立即停止这种没羞没臊的荒诞行为。因为他们家里的小孩一大乐趣就是趴窗户上看他们解锁新姿势,不让看就又哭又闹。

      哈哈XD

      //摇着JJ刷手机。

      笑到肚痛...

      刪除
  7. SPAM MAIL係無成本嘅,而且唔需要做咁真,皆因呢個世界騙子多,但蠢人更多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係認真,只係慣性地 pro 啫!

      刪除
    2. 我意思係SPAM Mail唔使做得咁合情合理,呃到最蠢嘅人就足夠了。

      刪除
    3. 咁又係,廢事呃到勁人,到時惹禍上身(《贖金風暴(Random)》⋯

      刪除
  8. 我分享下自己這半年的經歷, 我FB好幾次有囡囡白撞來message我, 幾次都係˝你係上星期查經班借聖經俾我既男仔?), 跟住叫我 add we chat , 好奇add下佢有何後續, 跟住就會不停關心你,不停讚我好人, 如是者密集message幾日之後, 就想約我出來, 不過去既地方幾次係: 美容院做facial, 當然我立即delete佢......
    佢見我FB status 係single就白撞? 咁我可能要改改佢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢單明顯同美女敦倫金騙案一樣啦!

      又,黠解要用查經做開場白,唔通基教天教人真係 pure 啲 true 啲易呃啲?

      刪除