2017年6月7日 星期三

城市論壇論轆死暨 Sunday 有你講轆死(2017年6月4日)

今次二合一,所以繼續唔逐句 quote,講大約意思就算,反正主角都係班柒青,佢地表達能力不嬲低到喊,要 summarize 真係難過登天。
城市論壇:六四悠悠廿八載;身份認同問兩代(WHAT HAS ‘JUNE 4TH’ TO DO WITH ME? )

發佈日期:2017年6月4日
嘉賓:
蔡耀昌 支聯會副主席
Richard Tsoi Yiu-cheong
Vice-chairman, Hong Kong Alliance in Support of Patriotic Democratic Movements of China
麥筠瑋 浸會大學學生會外務副幹事長
Mak Kwan Wai
Vice President (External Affairs), Student Union , BU
林樂 教聯會副秘書長
Lam Lok
Deputy Secrectary General,
HK Federation of Education Workers
陶君行 前學聯秘書長
Andrew To Kwan-hang
Former Secretary general, Hong Kong Federation of Students
蘇敬恆 主持
地點: 九龍城賈炳達道公園
沉大學生會愛無褲幹事長麥柒青言論大致上可以分為以下幾點,講來講去都係係度 loop,認真得啖笑,好多時即場已被嘉賓及主持人KO:
1. 鄰國
麥柒青:蝗國係「鄰國」,我地要關心笨土議題,而唔係別國的事。悼念轆死就係承認自己係支那人,身邊的多數年輕人都唔認為自己係中國人。
主持人:你所謂的「鄰國」,都有唔少有心人為了支持縮骨遮革命而身陷囹圄,咁你係咪都係認為佢地其實都唔使咁多事,叫我地理掂自己先算呢?
(魔:主持人輕易便擊倒了呢條柒青。況且呢個「鄰國」可是我城的宗主國呢!仲要槍有槍,要炮有炮添。睇怕麥柒青又係巷蜀仔了!究竟係咪唔巷蜀就唔夠激去做大豬學界代表呢?人以群分,物以類聚,你麥柒青有無做過公投,全傷港年輕人有幾多係完全 detach from 蝗國呢?)
2. 矛盾
主持人、蔡要娼:一年有365日,悼念一日都唔肯做?你仲有364日去做笨土議題喎!
麥柒青:我地需要追究轆死,殺人政權要為此付出代價。
蔡要娼:你又話要追究,但連悼念一日都唔做,咁又點追究呢?口講關注,你卻乜都唔做,咁是否前後矛盾呢?
(魔:連蔡要娼都可以輕易KO,呢條沉大仔真係死得!)
3. 福利套
掏9痕:你話要殺人政權「付出代價」,咁係「付出」啲乜嘢「代價」?你轆死乜都唔做,卻在校內派避孕套,搞系制足球比賽,同工聯會有甚麼分別?跟笨土有甚麼關係?
麥柒青:我地需要追究轆死,但我地並無道德責任去做關心轆死嘅嘢。我地學生會都會搞福利,有乜問題?)
(魔:又話搞笨土嘢已經搞到無暇分心理會轆死,唔通笨土嘢就等於扑嘢?即係「笨土=扑」?)
4. 胡亂 generalization
麥柒青:我同意轆死係反人類(非人道?)嘅;但地球上反人類的事件無日無之,咁多事情又唔見你去關心同悼念?
(魔:呢一點台上無人駁倒,就讓魔術師說兩句。其實好簡單,關注某件事,與關注跟某事同類型的所有事,是兩碼子事,也不能說關注A但不關注B就是不公平,偏心,缺乏大愛。除了客觀上是否有足夠的資訊可以容許你去關心之外,更重要的一點是,你是否喜歡去關注這件事。等於某港男喜歡某港女,但不必所有港女(包括豬扒)都要喜歡。再簡單一句,就係「我鍾意呀,吹咩!」就得了。所如,如果麥柒青乾脆說一句:「我地大豬生就係唔鍾意關心轆死!」,唔使搵咁多冠冕堂皇的藉口仲好!
***
咦,點解講轆死,竟然會唔見咗支亂會「官方代言人」人哥嘅?
哦,原來兵分兩路,人哥佢去咗畸寶:
年輕人點睇六四? 2017/06/04 18:53

六四晚會踏入第二十八年,每年台上都說薪火相傳,不過點點燭光是否不再觸動年輕人的心?支聯會預料將有十萬人今年燭光晚會,但自去年學聯退出支聯會,大專院校在校園舉辦論壇及晚會。一年過去,今年只有個別院校繼續舉辦論壇,究竟年輕年對六四有甚麼看法?
今集主持︰李家文、劉紫鳳,及嘉賓︰嶺南大學學生蕭翠萍、支聯會秘書李卓人、中大學生會外務秘書李文耀,討論「年輕人點睇六四?」。
鄉大學生會愛毛秘書都係差唔多,又係話啲港豬唔知悼念轆死係為咗乜,反問返李作人悼念的理由,然後又同支那人身份呀、不滿支亂會的表現可呀、行禮如儀無作用呀等等,又「行禮如儀」地控訴一番:

5. 李柒青:「有10萬人出席燭光晚會,即係有720萬港豬唔認同支亂會」,即時便被李作人以「689都話你地得10人參加縮骨遮革命,有720萬傷港人唔認同你地嘅做沒法」一句便KO了。
6. 李柒青:「假如建設了民主中國,但如果中國人民選到共產黨,支亂會係咪都係會支持?」,即是又被李作人KO:如果有政黨輪替,選到老共又有甚麼問題呢?
7. 李柒青:「我地自小被培養了關心轆死,但結果我地本土所發生的事,例如銅鑼灣書店事年,關注的人數便少很多了。」,喂,兩件事係唔同性質,一個係國家層面,一個係地區笨土層面,level 都唔同,點有得比?
8. 殺人政權巧驚驚
李柒青:公民抗命唔 work。
李作人:咁你有啲乜嘢係 work 嘅呢?
李柒青:我們要給殺人政權最大的威脅。當我們唔要身份認同,不承認自己是他們的一份子,那不是可以爭取到更多嗎?這就是殺人政權最大的恐懼。
主持人:殺人政權才不稀罕呢!佢地成日有官員話你地唔鍾意做支那人,你地咪走囉!佢地有的是人,你走咗,佢地咪換啲人入嚟。我就唔認為你唔承認自己係中國人,殺人政權就會巧驚驚嘞。
(魔:DKLM,呢啲就係鄉大學生會的柒青笨土論述?竟然以為「唔承認自己係支那人」就可以威脅到殺人政權(跟賭仔以「我跳樓架!我真係跳架!」來威脅家人幫佢還錢一樣)呢柒青話讀哲學架喎!弱智成咁嘅?)

28 則留言:

  1. //關注某件事,與關注跟某事同類型的所有事,是兩碼子事,也不能說關注A但不關注B就是不公平,偏心,缺乏大愛。

    我比較左膠,傾何認為人或多或少有責任關注世上不人道不平等的事,但比較關注與自己有關的不平不人道事也無厚非。

    //我們要給殺人政權最大的威脅。當我們唔要身份認同,不承認自己是他們的一份子,那不是可以爭取到更多嗎?這就是殺人政權最大的恐懼。

    呢句堅!睇到呢句真係呆左。

    //柒青話讀哲學架喎!弱智成咁嘅?

    都係個句,好睇人同睇讀乜哲學。又,可能我有偏見,入得學生會攪呢攪路的都唔方醒得去邊。

    回覆刪除
    回覆
    1. //與關注跟某事同類型的所有事,是兩碼子事,也不能說關注A但不關注B就是不公平,偏心,缺乏大愛。

      班笨土柒青明顯只係藉口,佢地又唔係全職做笨土工作,點會關注咗笨土就「無暇顧及」轆死呢?明顯就係想吃掉班老鬼,但自己卻沒有實力,只是在胡言亂語出醜露乖。

      //入得學生會攪呢攪路的都唔方醒得去邊。

      佢地應該只係搏出風頭吧?

      刪除
  2. 學生會都係諗點去搞男女同學,個腦可以裝D乜?

    回覆刪除
  3. 不通呢様係大陸樂見。

    回覆刪除
  4. 李同學問吓人哥悔過書同埋筆錢嘛,總好過講來講去三幅被咁悶。

    //我們要給殺人政權最大的威脅。當我們唔要身份認同,不承認自己是他們的一份子,

    公民抗命至少都有啲實質嘅行動(例如瞓街甚至跌錢之類),"唔要身份認同"只不過喺你哋啲柒青喺屋企開着冷氣鍵盤上腦裏面打丁丁,我諗佢哋連走都唔夠膽走喇,至多喺本特衰護照貼嗰香港國label之後post去臉書..

    //如果有政黨輪替,選到老共又有甚麼問題呢?

    聽說東歐前共X國家嘅共X黨支持率有啲回春,唔喺完全得嗰零。

    回覆刪除
    回覆
    1. //我諗佢哋連走都唔夠膽走喇

      佢地會話黠解要佢地走?佢地都無錢!

      //至多喺本特衰護照貼嗰香港國label之後post去臉書..

      呢句笑咗!

      刪除
  5. //我們要給殺人政權最大的威脅。當我們唔要身份認同,不承認自己是他們的一份子,

    我真喺唔明蝗國驚乜!美國大把人反政府,南方依然大把人要求獨立,美國都未曾驚過。美國人最驚喺真主偉大啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. //美國大把人反政府,南方依然大把人要求獨立,美國都未曾驚過。

      美警是會將示威者打殘的!

      刪除
  6. //These accounts were true and well documented. It would not be difficult to imagine how violently the Pentagon and U.S. law enforcement agencies would have reacted if the Occupy movement, for instance, had similarly set soldiers and police on fire, taken their weapons and lynched them when the government was attempting to clear them from public spaces.//
    http://www.globalresearch.ca/what-really-happened-in-tiananmen-square-25-years-ago/5385528

    //唔使搵咁多冠冕堂皇的藉口仲好!//
    講「道義」根本就矛盾。支聯會之舉道義嗎?學生領袖道義嗎?國內四處動亂道義嗎?要求就餓死嘅人講道義容易過要求卑鄙小人講道義啦!有啲嘢就唔到你攞條道義之尺去量。大家爭著企道德高地真係為咗道德咩?係為咗呃班豬啲錢咋!要建立新品牌隊林老牌十字教真唔容易啊!

    果喳唔認係中國人嘅中國豬同呢位C9茅分別:
    https://m.youtube.com/watch?v=jQ6OC_aulek#
    無論佢攞住個咩銜頭,都唔盼望有咩出色嘅表現。

    回覆刪除
    回覆

    1. //係為咗呃班豬啲錢咋!

      仲有就係「武林盟主」的名銜,要一個比一個激先得架!

      //果喳唔認係中國人嘅中國豬同呢位C9茅分別

      佔派思維都係咁,一有唔順意便𦧲地的。

      刪除
  7. 好明顯, 班老野唔扺得笨土派目中無人日日9吹, 趁轆死搵個機會俾佢地出醜而已. 而麥柒青, 李柒青又真係笨土柒青的表表者, 讓人大開眼界.

    回覆刪除
    回覆
    1. 人必自柒, 然後人柒之.

      刪除
    2. // 麥柒青, 李柒青又真係笨土柒青的表表者, 讓人大開眼界.
      //人必自柒, 然後人柒之.

      佢地都幾夠薑,唔知醜出嚟獻世。

      刪除
  8. 魔術師兄,
    自從城市論壇在港台播放後,都沒有看了.
    有個Blogger Setting問題想請教,
    怎樣設定首版出現多篇文章,如有意自就按"閱讀更多 »"?

    回覆刪除
    回覆
    1. //自從城市論壇在港台播放後,都沒有看了.

      我有錄港台31

      //怎樣設定首版出現多篇文章

      Settings > Posts, comments and sharing > Posts > Show at most

      //如有意自就按"閱讀更多 »

      在 post editor 中, Compose view > Toolbar 選 Insert jump break > 插入位置就係「閱讀更多」的 breakpoint.

      刪除
    2. Thank you very much indeed!
      不過要每一篇改.

      刪除
    3. //不過要每一篇改.

      因為每一篇的break point都可以不同, 所以不能automate.

      刪除
  9. 其實係唔係小學雞才上莊去做學生會?咁低能嘅嘢都講得出?
    口口聲聲鬧支那,但又揸本支那香港護照,笑死。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有啲想知道,呢班柒青會唔會將「上莊做學生會」寫落去份CV度...見到呢班友,除咗肥佬黎,仲有邊個夠膽請佢地?

      刪除
    2. 就算Intern都不會考慮.

      刪除
    3. 哈哈, 咁即係上莊經驗淪為負資產.

      刪除
  10. 本來我都想對麥李兩柒所言逐點寫啲嘢,但覺得佢地講嘢真係太柒,都係懶的寫啦。我只能夠話相對賤仔派,笨土真係低處未算低,鼎爺唔記得delete track change算仲係智商正常了。

    總括而言,雖然佢地未必服國師,但國師理念"理自己就得,唔使理蝗國"真係對笨土影響好大,而家佢地知道靠入建制會DQ,搞多次魚旦革命又唔敢,唯有秉承國師所言,將自己關埋房門唔出嚟就可以逼到屋企人讓步,"加重管治成本"喎! 先不論呢一招一般work唔work,但現實形勢是: 短期內殺人政權最倚重傷港金融業,而傷港金融業已完全被殺人政權控制,早就過了"滲透"的階段,咁你自己匿埋係房打飛機人地又驚你啲乜呢?

    唯一講下李柒青呢句:

    //「我地自小被培養了關心轆死,但結果我地本土所發生的事,例如銅鑼灣書店事年,關注的人數便少很多了。」

    呢兩件事,你地非建制是一直認為屬同一政權所為的...

    //至多喺本特衰護照貼嗰香港國label之後post去臉書..

    如果好似上次寶島綠營拿住本貼咗台灣國label護照入德國,被德國官員召咗入小黑屋...我估佢地會即刻要求蝗國領事館營救。

    回覆刪除
    回覆
    1. 補充一下: 佢地行為最好的解釋,就係對現實"denying心態"的反應,口中所講只不過想合理化自己行為而已。

      刪除
    2. //都係懶的寫啦

      我都係hea寫,無乜心機理佢地.

      //國師理念"理自己就得,唔使理蝗國"真係對笨土影響好大

      呢個係笨土基本concept,港中區隔(「港中」排名一定分先後)吖馬!

      //將自己關埋房門唔出嚟就可以逼到屋企人讓步,"加重管治成本"喎!

      唔明呢個邏輯點會有人 buy...

      //你地非建制是一直認為屬同一政權所為的...

      殺人政權在蝗國幹的,是鄰國的事;殺人政權在我城幹的,是笨土的事

      //台灣國label護照

      笑咗.

      //就係對現實"denying心態"的反應,口中所講只不過想合理化自己行為而已。

      同感,自己做埋啲柒嘢,就要搵返啲理論來自圓其說。

      刪除
    3. //不承認自己是他們的一份子//
      不嬲已經係,有幾大威脅?

      //對現實"denying心態"的反應//
      直頭係對現實認知decaying

      刪除
    4. //不嬲已經係,有幾大威脅?

      所以畸寶個主持串完李柒青之後即係轉話題,唔俾佢回應.

      刪除