2021年7月23日 星期五

瞬間睇廣告(四)

話咁快是日(2021年7月22日)已經是大暑,農曆六月十三,離中秋兩個月竟然已經有月餅開賣了!美心月餅繼續搵歸隱多時的陳慧琳賣廣告,但就唔知點解要在中國節日唱英文廣告歌...雖然所有年紀層由巷孩到學生到有青到有中到廢老都有出現在個廣告裡面,不過中剷黃人點都只會說「美心,不了」,考慮到呢一點早啲開賣怕濟銷都係人之常情。點都好喇,個廣告最後得啲巷孩被Kelly「從娃娃抓起」(首歌都唔知唱俾邊個聽),正合美心老太婆「放棄一袋年青人」的心意。

今年魔術師買唔買美心月餅好呢?

***

老老實實,魔術師真係不知男女主角是誰!睇最後個 shot 仲要好似人人都應該知道女主係邊個咁。魔術師連忙上 youtube看 tag,這才知道男主是 Mirror 仔(唔識佢地唔出奇);而廣告主有賣馬拉回教產品,唔知係有意定無意就搵馬拉妹 Gin Lee(李幸倪)做女主。記起在巴士站見過吓 Gin Lee 啲CD廣告,唔怪得有啲眼熟,但無乜留意佢啲歌所以唔認得!真係唔話同時代脫節都唔得!

***

魔術師一向對奶粉廣告無乜好感,總係覺得只有怪獸嘉獎才會 buy 那些由 ABCD、WXYZ 幾個英文字母合成的「配方」。但以呢個奶粉廣告就完全唔同,片中媽咪不停地叫「污糟、污糟、污糟呀」(要阿囝唔好碌地)、「冷親、冷親、冷親呀」(要阿囝多穿衣),然覺才 sell 呢個品牌賣點「一次成粉入罐,拒絕高溫重複處理」,對應返「重要嘅嘢要重複三次」(「污糟」、「冷親」的對白)。將「妄語(妄民語言)」放入 sell 俾怪獸嘉獎,十分之有創意同埋大膽,寫呢份稿的廣告公司真係好值得欣賞!

***

伸延閱讀:

32 則留言:

  1. Mirror/Error 你唔識唔緊要, Yumi 同國民初戀你一定要識 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有 Gigi 火星人

      刪除
    2. 米個樣最四正, 仲要帶啲 MK 味嗰吓正. 睇過佢唱都幾 ok 嘅, 14歲妹妹仔脆卜卜竟然唱國貨城...

      Gigi 有啲似冼樸隊長 XD

      姚焯菲唱可以, 樣子我就覺同一般巷妹差唔多, 唔太突出.

      刪除
    3. 是不同年齡層的關係嗎?我家啲少男好愛chantel...

      刪除
    4. 唔知魔術師十四歲又是怎樣?香港年青人可能就是少了成年人的鼓勵及肯定,大家的鴻溝變得越來越大。

      刪除
    5. //我家啲少男好愛chantel...

      藍C廢老台都睇!

      //唔知魔術師十四歲又是怎樣?

      當時我是住在天神村的怕醜薯仔少男一名.

      用以前來對比是沒有意義的. 80年代只有初代的怪獸嘉獎, 跟現在年青人可以輕易做網紅可以學十八般武藝已是大不同. 每個年代都有它的艱難和機遇, 老土但卻是事實.

      //香港年青人可能就是少了成年人的鼓勵及肯定,大家的鴻溝變得越來越大。

      鼓勵及肯定「有青黑暴」的成年人還唔夠多嗎?

      我一向都話傷巷妄民有創意(應該算是肯定年青人吧?), 但多數都不是用在正途上而已.

      有網友話我的留言很天真, 低這樣的 comment 似乎「更勝一籌」. 「鴻溝」就是來自「沒有成年人的鼓勵和肯定」這樣簡單的嗎? 起碼我見到的包括我樓上的留言, 都無話「14歲就出來拋頭露面同啲 dancers 摸身摸勢」- 我唯一想到有可能講呢類說話的, 就是墥棍搖之類的保守派「藍C廢老」群組.

      其實不論是有青還是廢老, 想得到別人的肯定, 就拿些本事出來, 金融、創科、新聞、電影、文藝、甚班沖咖啡都得, 唔需要世界第一但做到有聲有色就是對自己的「鼓勵及肯定」.

      刪除
    6. 聲夢這幾個年青人在很多人眼中已經做得幾好,但都好像得唔到魔術師的鼓勵及肯定,香港就是太多鍵盤戰士只係識得批評,但自己又有什麼本事,做人真難啊!

      刪除
    7. //米個樣最四正, 仲要帶啲 MK 味嗰吓正. 睇過佢唱都幾 ok 嘅
      //姚焯菲唱可以
      //但都好像得唔到魔術師的鼓勵及肯定
      覺得摸術c已經俾咗個like佢地架喇
      今輯星夢除咗見到班後生一集比一集嘅進步, 仲見到各導師, johnnyyim同麥生嘅talent同付出, 好正面. 仲好過睇住一班蒙面嘅神獸C

      刪除
    8. //聲夢這幾個年青人在很多人眼中已經做得幾好,但都好像得唔到魔術師的鼓勵及肯定

      我根本無睇過個節目, 只係睇咗幾條 youtube 片, 沒研究就沒發言權, 我只能很 mild 地 comment 幾句, 你想我可以給些甚麼 comment 呢? 而且廣大的我城觀眾不是已經給予了肯定嗎?

      //香港就是太多鍵盤戰士只係識得批評,但自己又有什麼本事,做人真難啊!

      你這句話是對我的評語嗎? 請不要怪我對號入座、玻璃心. 如果是, 那就請過主吧, 沒的浪費了閣下的時間.

      //覺得摸術c已經俾咗個like佢地架喇

      我忽然記得, 好像早前有個匿名屈過我唔打疫苗. 現在的匿名真有趣, 「只係識得批評,但自己又有什麼本事,做 blogger 真難啊」!

      刪除
    9. //匿名2021年7月24日 下午4:15

      聲夢這幾個年青人在很多人眼中已經做得幾好,但都好像得唔到魔術師的鼓勵及肯定,香港就是太多鍵盤戰士只係識得批評,但自己又有什麼本事,做人真難啊!//

      O岩O岩學人追星?
      歌手偶像講到尾只係娛樂事業, 有人唔認同唔欣賞係好正常, 大陸網最常用既一句係:XX又不是人民幣, 怎會人人都喜歡
      咁緊張少少批評(甚至只係唔認同)都唔見得, 真係唔好追星, 否則隨時"愛偶像變成害偶像"

      分享一個早兩年大陸追星變"害死"偶像既事件: 肖戰
      肖戰一套劇集紅佐, 最紅果隻
      但係因為粉絲以"保護肖戰之名"舉報佐一個外國以藝術為牌頭三不管網站 - 當中好多黃相關(色情, 唉, 點解要解釋....)越線野犯法野, 以致政府全力封殺, 翻牆都唔到, 引發全網既"藝術愛好者"杯葛, 搞到代言走晒, 節目唔敢請, 年幾後先出返泥

      --Dogdogchi

      刪除
    10. //歌手偶像講到尾只係娛樂事業, 有人唔認同唔欣賞係好正常
      //咁緊張少少批評(甚至只係唔認同)都唔見得, 真係唔好追星, 否則隨時"愛偶像變成害偶像"

      其實我都 on and off 講過我無睇 CCTVB 好耐,只係有時見網友講得有趣便找些 youtube 片來看。說來好笑我係無直駁牆身天線落去部電視度!即係想睇都無得直接睇,要經 NOW TV 個盒才可以轉到台。

      而且我又不是從事唱歌跳舞、娛樂事業,大抵上的 comment 只是唱得好唔好聽、順唔順耳、跳舞啱唔啱拍子、會唔會唔夠氣 live 一面唱一面跳、造型順唔順眼等,可謂十分之 layman,真係唔會有乜真知灼見,亦無話認同定唔認同。唔明白我的「鼓勵和支持」會有幾重要。

      至於問我14歲時做乜,就更顯得呢位匿名思緒混亂。人地14歲時點點點同自己14歲時點點點有乜關係?唔通只有球王才有資格評論他人踢波?古時女仔14歲嫁得人添喇!痴瘋仔14歲時搞緊學人高潮啊!講返今時今日,足球壇上都有唔少青訓,天份好的就會被提拔上去打職業波,甚至10幾歲就代表國家出戰。每個時間、地域、專業都有不同的生態,在我城敢相信絕大部份的怪獸嘉獎都係要14歲的子女好好讀書,而唔係去參加選秀比賽,跟別人比較實在看不出有什麼意義。

      事實上係近年有青成日都話自己懷才不遇,無上流機會,看不到未來;但你有本事就自然有人賞識,會唔會係有青自己覺得自己「有才」但其實實力只係一般?又有無付出努力去鍛鍊?球王都要練波架喇!仲有運氣,呢樣就唔係人可以控制的了。我自己就無話覺得「懷才不遇」,人生上起碼都算對得住自己,做個「鍵盤戰士」comment 一下那些怨天尤人的有青,邏輯上看不出有甚麼問題。

      //粉絲以"保護肖戰之名"舉報佐一個外國以藝術為牌頭三不管網站

      該三不管網站有肖戰的「陳冠A閃卡」? 即係好似最近吳亦凡咁?

      刪除
    11. //該三不管網站有肖戰的「陳冠A閃卡」? //

      可惜, 係無肖戰既閃卡, 滿足唔到魔兄既興趣XD

      係以演藝人為主角既同人小說
      肖戰紅既劇集《陳情令》係俾某D女觀眾解讀為鮮肉的愛, 另一角係王一博, CP(COUPLE)名係博君一肖, 當時雄霸CP榜NO.1。
      文筆好既女觀眾就寫佐 HEHE 小說, 詳細描繪肖戰俾人通櫃.....放佐系AO3呢個三不管網站

      閉門自HIGH 都算, 有人將有關既段落拎去微博週圍貼, 粉絲O米走去舉報

      肖戰相關既我就無謂挑戰, 特登上去個網站用"火箭少女"泥SEARCH
      前5個結果, 有3篇有好野, 會讀到 未成年, 轉性 - 女偶像褲內藏大棒, 然後格劍, 問你死未

      --Dogdogchi

      刪除
  2. //買唔買美心月餅好呢?

    今年向係美心做的朋友用員工價訂,但只能訂普通的月餅。人氣的流心奶皇無得用員工價訂。

    流心奶皇最後都是要問有大貓信用卡的朋友訂,仲要用埋積分先得。

    我估今年應該幾好景,唔係唔會咁多限制。

    回覆刪除
    回覆
    1. //大貓信用卡

      咦, 你唔提我都唔醒起去 check 吓!

      //我估今年應該幾好景,唔係唔會咁多限制。

      應該無乜人買嚟送禮, 都係家庭裝自己食吧...

      刪除
    2. 我係怡X集團做,以前美心年年都上嚟搞員工優惠訂購,年年都排晒隊,但係呢兩年都無晒影,連宣傳都無乜,前年我無留意E-MAIL,過晒預購期,膽粗粗博一博照上去買,點知一個人都無,啲職員欣然接受,睇嚟公司啲黃C好絕,搞到今年好似連影都無(費事晒GAS宣傳?)的確公司太多黃C,雖然平好多,但竟然真係無一個人買美心嘢............

      刪除
    3. //睇嚟公司啲黃C好絕

      聽你講你公司好似係黃人大本營咁 :D

      又,唔知美心員工使唔使跑數賣月餅呢?

      刪除
    4. //聽你講你公司好似係黃人大本營咁 :D

      我嗰DEPARTMENT有個女仔之前做東海堂,即係美心啦....佢而家想搵返啲舊同事幫大陸親戚買餅....佢自己黃到咩咁,如果唔係佢阿媽迫佢,梗係唔會買美心嘢....結果佢搵返啲舊同事,發現全部都好黃咁,辭職走晒...當然呢啲只係鋪頭啲小職員,走十幾個應該唔算咩大事...但我發現美心啲鋪頭越來越少...黨鐵入面啲鋪頭又被A1佔晒.....唔知係佢自己戰略收縮,唔去投...無錢投...定黨鐵怕咗佢,驚黑暴再起嘅時候,本來拆一次,見到有美心拆多佢幾次....

      刪除
    5. //佢自己黃到咩咁,如果唔係佢阿媽迫佢,梗係唔會買美心嘢....

      佢應該教育吓佢阿媽, 好多網上黃人故事都係咁開頭 XD

      //定黨鐵怕咗佢,驚黑暴再起嘅時候,本來拆一次,見到有美心拆多佢幾次....

      唔會嘅! 蛇鼠一窩吖馬!

      刪除
    6. //又,唔知美心員工使唔使跑數賣月餅呢?

      呢樣佢又無提過喎,佢只係講過鋪頭CCTV原來有收音,同有客拎食剩1/8嘅蛋糕返嚟話畀錯蛋糕要換,啲券過晒期強行要換餅之類...

      刪除
    7. //鋪頭CCTV原來有收音

      哇! 好重成本喎!

      //有客拎食剩1/8嘅蛋糕返嚟話畀錯蛋糕要換

      佢係咪本來想買生日蛋糕, 但食咗7/8才發現沒有「happy birthday」的糖膠牌?? XD

      //過晒期強行要換餅

      我都有試過唔記得 expiry date 無去換餅, 但就自己硬食咗個損失算...

      刪除
    8. //但我發現美心啲鋪頭越來越少...

      我就發現美心MX明顯頽左一段時間,餐牌少左又無再出新野又早關門,好似晚市都唔想做咁,唔知係個別分店早關定點
      但最近終於正常返啲,新出個花膠燉湯小菜,有張相似係蘿蔔炆牛,想試:P
      今晚睇下會唔會咁岩輪到佢出場可以試下XD

      (離題)放假食到好味嘅野好開心呀!XD

      -Z

      刪除
    9. //我都有試過唔記得 expiry date 無去換餅, 但就自己硬食咗個損失算...
      聽講佢哋以客為先,如果你死嘈話要換,佢都會畀你的(被迫地)....

      //鋪頭CCTV原來有收音
      就係因為嗰條女同個客嘈,第2日區經理御駕親臨照佢肺,佢先發現原來個cctv有收音

      刪除
    10. //餐牌少左又無再出新野又早關門,好似晚市都唔想做咁

      係呀, 我去過幾次荃錦商場的美心MX, 晚飯款式 hea 到一個點, 好似係有限聚令堂食限人數之後就係咁.

      //放假食到好味嘅野好開心呀!XD

      Me 2!!!

      //如果你死嘈話要換,佢都會畀你的

      我就無謂搞 cheap 哂自己的形象喇!

      //佢先發現原來個cctv有收音

      咁佢平時有無講經理壞話? XD

      刪除
    11. //係呀, 我去過幾次荃錦商場的美心MX, 晚飯款式 hea 到一個點, 好似係有限聚令堂食限人數之後就係咁.
      開始限聚令之後,我都有幾次剛入黑嘅時候去上環嗰間,已經差不多熄晒燈,喺度消毒緊。晚餐款式少對我嚟講無咩所謂,反正我來來去去都係食嗰幾樣...哈哈

      //咁佢平時有無講經理壞話? XD
      佢無,但佢個FD臨終(止合約)前,大鳴大放,可能差不多終了,就無人搵佢尋仇,無仇報了 ...

      刪除
    12. //我嚟講無咩所謂,反正我來來去去都係食嗰幾樣...哈哈

      我都去咁上下, 每一間餐廳都有定食. 跟同事一齊出去食佢地通常都呆咗, 我完全係唔需要揀的 XD

      //但佢個FD臨終(止合約)前,大鳴大放,可能差不多終了,就無人搵佢尋仇,無仇報了 ...

      哈哈, 呢啲就係工作自由.

      刪除
  3. 毡LEE那個廣告是用來趕客的吧。幾時先有大客戶明白馬拉口音係唔吸客的呢?聽到佢講嘢就打冷震...

    回覆刪除
  4. 陳慧琳keep得唔錯,有中產fu,再加一堆新人,包羅萬有廣告做得OK算喺咁。不過咁早賣月餅有啲怪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係想製造手快有手慢無的認購潮, 好似買棲咁 XD

      刪除
  5. 似乎吸引到渴望得到鼓勵及肯定的鍵盤戰士...(逃)

    //不過咁早賣月餅有啲怪。

    端午未過我已見到其他月餅廣告XD

    //瞬間睇廣告

    我覺得DrXyer'X廣告個女仔討好:)

    -Z

    回覆刪除
    回覆
    1. //似乎吸引到渴望得到鼓勵及肯定的鍵盤戰士...(逃)

      鍵盤戰士唔識呃like就唔係鍵盤戰士喇! 不過...呃我唔到嘅!

      //DrXyer'X廣告

      未見過, 等我搵吓先!

      刪除