2017年6月4日 星期日

不去旅行會死?

話說日前,魔術師FB loop 來了以下的一篇 Advertorial 洗腦文,似乎頗能道出了有青們的心聲:
掌控自己生活 | 唔明白點解你班人咁鍾意去旅行
藍橘子 on May 28, 2017 at 3:35 pm

「又想請假,又去旅行?我真不明白,為什麼你們這麼喜歡去旅行?」我公司的上司,他從不去旅行……他完全對旅行沒興趣,也不明白為何我們這麼喜歡去旅行。其實我很想告訴他,我每天上班,領薪水,其實就是為了去旅行啊……
只有旅行 才能過自己想要的生活
「不去旅行會死」的病,大概是全世界最多人會患上的病,而且要治療這種病,唯一只有去旅行這個方法,但副作用是會泥足深陷,越病越深。而我今次想說的是,到底為什麼我們覺得,去旅行是件快樂、幸福的事呢?
其實主要的原因,就是……
因為「旅行才是你為自己計劃的生活啊」!
上班無限輪迴 私人時間少
試想想你日常的生活,每朝一早,你為了1件不喜歡的事(上班),而被可惡的鬧鐘吵醒。出門後,坐着擠滿人的公車回到你不喜歡的地方(公司),做着你根本不喜歡的工作。
午飯時間有限,你不能吃到你喜歡的餐廳,隨隨便便填飽肚子,又要回去繼續工作了。終於撐到下班回家,你只想要一點點的私人時間,但想起明天要早起,只好不情願地上床睡覺……
總結來說,你的整天都是無奈啊~
旅遊行程自己掌控 享受每一刻
但去旅行就不同了。雖然你去的國家未必有你預期的好,期待已久的食物也許不如你想像中好吃。但是!至少每日的行程,都是由你自己一手掌控,一大清早起床,是為了趕去更多的行程,欣賞到平日看不見的風景,嘗到不一樣的體驗。
別人常說,「活在當下」是最幸福的。而去旅行的時候,正正你能享受眼前的每一刻,為自己計劃每1天的行程,這就是真正的活在當下。
相信這就是大家都這麼喜歡去旅行的原因吧。不是因為其他國家比自己國家好,而是因為我在旅行時,能夠完全計劃自己的生活。
「世界是1本書,不旅行的人只讀了1頁。」哲學家聖奧古斯丁。
「The world is a book and those who do not travel read only one page.」St. Augustine.
其實講來講去,本文作者都係講緊:
  • 不喜歡上班(但喜歡出糧?)
  • 不喜歡被鬧鐘弄醒(喜歡自然醒?)
  • 公司不是自己喜歡的地方
  • 工作也不是自己喜歡的類型
  • 日復日,月復月,年復年,過着刻板忙碌的生活,沒有私人時間,就連自己吃了什麼都不知道,無限循環
  • 只有旅行,身在外地,才能夠掌控自己的日程,能夠為自己的生活做計劃,這叫「活在當下」...
咦,這就真是奇怪了。你旅行的資金從何而來呢?不也是因為從你那不喜歡的工作得來的嗎?
而且,世界各地的恐怖襲擊事件頻仍,萬一閣下很「活在當下」地遇上了,只怕你也「掌握不了自己的生命」吧?
說到底,如果以旅行去體現所謂「活在當下」,「掌握自己的生活」的話,其實是很短視了:你去完旅行,返來還不是一樣要上你不喜歡的班,為下一次旅行儲備彈藥?
讀者看倌讀到這裡,大概也能明白魔術師的意思吧?
上文作者所謂的「活在當下」,「掌握自己的生活」,唔想做不喜歡的工作,奪回私人時間,其實就係講緊近年隻隻港豬都追求緊嘅「財務自由」:只係一般人沒有足夠資金去達成「一世唔使做」,但是以「旅行」的形式,短暫去過幾天「財務自由」的生活,甚至乎藉機跟伴侶尋找「私淫空間/時間」,經濟上倒還是應付得起的。
公司部門中就有好幾位呢類小妹,也都是「不去旅行會死」的「旅遊達人」的。
又,其實魔術師都策劃緊裸辭的。上次考AO衰咗(本來寄望就不大),又過咗幾個月,都係時候諗下何去何從。畢竟現時工作並不完全「啱魔術師做」,工種、體驗也只是很一般,工作量多、繁重得來卻又沒有甚麼滿足感能夠帶給魔術師(夜晚心掛掛發噩夢驚醒倒是試過,如果當時量下血壓恐怕唔會低過絕食中的痴瘋仔),只是流水賬地接完一件 job 又一件 job,加上公司的制度和文化跟魔術師所想的也有些落差,作為過渡性工作,賺一些以前未曾試過的經驗是可以的,長期做落去就似乎不太可能。
事實上公司近月有多名同事辭職不幹,魔術師心算一下,恐怕走咗差唔多一成人左右;而作為一間電車公司,落手落腳做核心工作的電車部流失率竟然不少,雖然話無人係無可取代嘅,但新請返來的同事是否又能夠快速地接到上手的棒呢?否則的話,甩轆和亂子就是從這樣而來。
至於裸辭,基本上可以俾人有充足時間去思考、準備同搵工,記住「搵工」都可以係一份全職工作(有獵頭公司主動撬你過檔就另計喇!),唔使話返緊工要去見工又要搞請假或者詐病之類,做得多都唔好喇。
當然,裸辭的最大考慮就係要有足夠儲備先夠「安全」,其實魔術師只要肯將某些投資組合解散再重組,是可以將其變成自給自足的「財自組合」,供樓卡數等都可以自行搞掂,到時就真係可以「掌控自己生活」了。問題是魔術師肯唔肯搞咁大工程而已...
有時魔術師想,自己會唔會「諸葛一生唯謹慎」,太過「老司機」,「諗得太多」?以一般好似上文的有青作者甚至是公司離職的同事,佢地的考慮未必太多,有青裸辭也是常態,辭職之後便「去旅行去到盡」,也許這就是「青春的本錢」吧?
***
伸延閱讀:
魔術師資產配置(2017年5月結
裸考JRE

58 則留言:

  1. //「世界是1本書,不旅行的人本書,不旅行的人只讀了1頁。」哲學家聖奧古斯丁。
    //「The world is a book and those who do not travel read only one page.」St. Augustine.

    我只覺得以下呢句更貼合傷民:

    Travel makes a wise man better, but a fool worse -- Thomas Fuller

    旅游使智者更智, 愚者更愚。

    https://www.brainyquote.com/quotes/quotes/t/thomasfull151910.html

    況且,所謂「世界是1本書」,如果用潮文中心態旅行,都只不過是逃避緊自己每日都要讀的那一頁而已.

    回覆刪除
    回覆
    1. //Thomas Fuller

      幾乎以為係 Thomas Muller... XD

      //只不過是逃避緊自己每日都要讀的那一頁而已.

      「不去旅行會死」呢種想法基本上和福壽膏一樣, 都係毒品而已.

      刪除
    2. 最近自駕遊去左一次日本,深深體會到「Travel makes a wise man better, but a fool worse」。

      友人只在意去最多的地方,影最多相,滿足口腹之欲,卻沒有靜下來體驗當地文化,浪費了一次長時間的旅程,可惜。

      刪除
    3. //友人只在意去最多的地方,影最多相,滿足口腹之欲,卻沒有靜下來體驗當地文化,浪費了一次長時間的旅程,可惜。

      去完旅行,呃唔到like,豈不是等於沒去過? 而鍾意俾like的人,都是着重睇相,食嘢的人吧?

      話說不時有財經博客話寫文不求點擊率, 不為觀眾而寫, 只求我手寫我心,同上述呃like心態,可謂南轅北轍.

      刪除
  2. 小弟都係好鐘意去旅行的人, 不過其實去旅行都不是想像中咁自由, 又要PLAN 行程又要去景點又要趕交通, 如果真正係想暫時過財自的生活, 還不如請一個月假留係本地更能體驗吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. //其實去旅行都不是想像中咁自由, 又要PLAN 行程又要去景點又要趕交通,

      潮文作者都承認要plan要趕景點趕行程,但係佢會覺得呢啲都係樂趣: 其「自主生活」的重點就係自己掌握了 plan 的權利, 行程鬆緊自己定義.

      //如果真正係想暫時過財自的生活, 還不如請一個月假留係本地更能體驗吧?

      呢樣我某程度上同意潮文作者, 佢無講出來的是去了外國,你就有藉口唔attend 公司的事務(即係好似鄧桂思的醫療失誤咁,醫生不在港也可以是藉口);否則以傷港公司的要求,不論大小機構都是assume 你放咗假都要attend urgent calls 的, 所以與其「請一個月假留係本地」,倒不如裸辭算了.

      刪除
  3. 因厭惡工作而把旅行成為生活的主要目標,或因而追求財務自由,說到底並非因為討厭工作,而是因為自覺生活乏善足陳。一旦去旅行成為家常便飯,或是終於達到財務自由,人生便好像再無可奮鬥的目標。如果此刻有人問他們到底人生裏想做什麼重要的事,又有什麼可為他們帶來持續的滿足感,恐怕大部分人﹙如果不是全部的話﹚都沒有答案。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見! 先祝生活愉快!

      //因厭惡工作而把旅行成為生活的主要目標,或因而追求財務自由,說到底並非因為討厭工作,而是因為自覺生活乏善足陳。

      Well said.

      為減壓而去旅行, 實際上是本末倒置. 正如摩摩所言, 其實是逃避而已.

      //人生便好像再無可奮鬥的目標。如果此刻有人問他們到底人生裏想做什麼重要的事,又有什麼可為他們帶來持續的滿足感,恐怕大部分人﹙如果不是全部的話﹚都沒有答案。

      我諗我的滿足感,會係來自「做到一啲嘢出嚟」: 「嘢」可以無論係有形的或是無形的, 依家的工作太多係駁腳形式, 的確係無咗嗰種 sense of belonging 的感覺.

      刪除
    2. //好耐無見! 先祝生活愉快
      多謝!大家咁話~ 其實我成日都上黎,只係冇留言 :p
      //為減壓而去旅行, 實際上是本末倒置. 正如摩摩所言, 其實是逃避而已.
      係呀,摩兄一針見血
      //我諗我的滿足感,會係來自「做到一啲嘢出嚟」: 「嘢」可以無論係有形的或是無形的, 依家的工作太多係駁腳形式, 的確係無咗嗰種 sense of belonging 的感覺.

      其實工作係一個好重要嘅滿足感來源,能夠親手創造一樣野,已經為世界帶來一點點不同。

      刪除
    3. //其實我成日都上黎,只係冇留言 :p

      咁我都有留意你FB的 infrequent status update.

      //能夠親手創造一樣野,已經為世界帶來一點點不同。

      係囉,所以呢份工認真雞肋。愈遲走,年紀愈大,愈難再轉工;所以趁賺咗工作經驗就要走。

      刪除
    4. 多謝你咁留意我﹙真係講出黎都會面紅﹚!

      求其搵一份工好易,要搵到自己想做嘅除左靠實力,仲要緣分

      刪除
    5. 係呀,我同黃C上司就無緣嘞!

      諗返,佢係下三白, 有時仲會四白眼添!

      http://www.yusoo.com.tw/mobile.php?dir=Physiognomy&web=type

      下三白眼
      與上三白眼恰好相反,即白眼在下。

      為人較富自信、個性好強固執,勇於挑戰,為人亦較自我,比較不會去體會別人的感受,雖然也喜歡駕馭他人,但這樣的人重義氣,容易堅守原則。有此眼者男女均狠毒,有虎狼之心,男多奔波勞碌,刑剋六親,女則有弒夫可能,生產前後必有驚險。

      四白眼(回白眼)
      眼瞳居中,在黑眼珠四周,都有眼白露出。

      有此面相者,通常都很聰明,頭腦靈光、反應快,做事果斷,又有才能,適合居於領導地位,但不論男女心狠性暴,為人偏於邪惡,口蜜腹劍,品德不定,喜好酒色,心浮氣燥,雖能顯達但到底不得善終,但多死於非命。

      刪除
    6. 面相我無乜研究,不過睇黎你返工冇耐已經覺得同佢唔係好夾。上司夾嘅話,工作氣氛已經好唔同

      刪除
    7. //不過睇黎你返工冇耐已經覺得同佢唔係好夾。

      係呀, 初頭in我嗰位部門阿頭,在我上班後幾個星期就離職了; 呢位黃C上司係係後來請的.

      呢間公司的員工turnover都大, 搞到好難適應, 啱啱夾得熟咗就話要走.

      刪除
    8. 岩岩夾得熟就走,唔怪得你冇sense of belonging。希望你早日搵到份可以比你「做到一啲野」出來、有sense of belonging 嘅工!

      刪除
  4. 唔知邊到見過呢個論述,就係如果你一路睇戲一路要食啲嘢(我就最中意 popcorn),其實意味著套戲未能完全滿足到你,需要加多啲阿之阿咗嚟加強滿足感。
    你睇過友清係生活上邊乜差都唔滿足就知點解佢要食 popcorn 啦!
    有好多人係咁,乜差都唔滿意,但係又唔諗住改善嗰樣嘢架喎!譬如呢啱啱出嚟做嘢嗰啲呢,成日又話呢個老闆乜乜乜,轉工換咗老闆又話嗰個老闆點點點。經過好多份工之後,佢都冇話去檢討下係咪佢自己有問題!Conclude 全部老闆都係刻薄嘅就算。
    其實呢個有青所講嘅旅行,都係佢自己一廂情願以為會好正。只要佢帶住「乜差都唔啱」嘅態度去旅行,即港女精神,一樣會呢樣唔啱個樣唔妥!

    //裸辭,基本上可以俾人有充足時間去思考、準備同搵工,記住「搵工」都可以係一份全職工作//
    我從來都係咁。專心一意搵工。

    //Travel makes a wise man better, but a fool worse -- Thomas Fuller//
    Life is about attitude.

    回覆刪除
    回覆
    1. //你睇過友清係生活上邊乜差都唔滿足就知點解佢要食 popcorn 啦!

      黃台瓜會食偉哥的!

      //經過好多份工之後,佢都冇話去檢討下係咪佢自己有問題!

      咁可能我自己都有問題...:b
      不過我只係會話公司/部門同自己唔夾而已.

      //只要佢帶住「乜差都唔啱」嘅態度去旅行,即港女精神,一樣會呢樣唔啱個樣唔妥!

      咁咪又可以寫文插下啲航空公司職員, 旅遊景點當地的無文化人士, 蝗蟲遊客之類囉!

      //我從來都係咁。專心一意搵工。

      Bingo!

      刪除
  5. 最近蝦餃叔叔可好? ��

    回覆刪除
    回覆
    1. 月前跟蝦餃老兄通過電郵,佢話封筆唔寫,蝦餃家書也就無限期擱置了。

      刪除
  6. 根本係以逃避現實的心態去旅行,睇多一百頁書都冇用

    回覆刪除
    回覆
    1. 「唔係連『逃避現實』呢個咁卑微的願望,你都唔俾我實現下話?」

      刪除
  7. 祼辭去旅行、再出書分享的人,都做到KOL...😨

    可能有人視“裸辭遊世界”為一個career,哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 潮文作者無話去「裸遊」,放完假佢都係要返工的.

      刪除
    2. //可能有人視“裸辭遊世界”為一個career,哈哈~
      //「不去旅行會死」呢種想法基本上和福壽膏一樣, 都係毒品而已.

      對毒癮太深的道友來說,毒販可能都被視為一個career.

      刪除
    3. //可能有人視“裸辭遊世界”為一個career,哈哈~

      又唔見游小三視“裸體遊行爭取扑嘢空間”為一個career喎!

      //對毒癮太深的道友來說,毒販可能都被視為一個career.

      同演而優則導一樣...

      刪除
  8. 自己嚮往旅遊,特別係冇乜人既地方。可能香港太多人,已有人多恐懼症。
    近日都有裸辭念頭,無啦啦被轉role兼日日做代表被抦,工時長咗,真係要搵仁哥侵侵。無魔兄咁叠水,不過將資源放在收息類都可生活。只係度梗醫療保障既取捨。
    工作如此,其實浪費時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. //可能香港太多人,已有人多恐懼症。

      我都係好鬼怕人多, 所以住遠啲都唔拘.

      //工作如此,其實浪費時間。

      正是如此!

      //只係度梗醫療保障既取捨。

      建議睇下你自己有無已存在病症claim 開公司medical, 如有的話再睇下公司plan 離職後有無得將existing plan轉去街plan. 如果病歷可以carry forward, 就值得轉; 否則一切健康的話, 直接格價買街plan 好過了.

      刪除
  9. //我每天上班,領薪水,其實就是為了去旅行啊……

    咁嘅人生未免太可悲了.

    //我都係好鬼怕人多, 所以住遠啲都唔拘.

    我都好怕多人.我住馬鞍山,以前唔算太多人,但家陣多人到呢.

    //有時魔術師想,自己會唔會「諸葛一生唯謹慎」,太過「老司機」,「諗得太多」

    我做會計時都裸辭過幾次,有幾次停兩三個月又係做番會計,最後一次之後係讀翻書.可能魔兄真係太謹慎了,有經濟能力做得唔太開心咪祼辭休息下囉.中年時期有個break都係一件好事.(雖然我都幾滿意現在的工作,但都有諗過停薪留職休息幾個月).

    回覆刪除
    回覆

    1. //我住馬鞍山,以前唔算太多人,但家陣多人到呢.

      又被陸客攻陷嗎? 馬鞍山已經唔算係 straight through 港鐵直達, 要轉車的說...

      //,有經濟能力做得唔太開心咪祼辭休息下囉.中年時期有個break都係一件好事

      你都講得啱,上次被分手,剛巧又搞緊轉按,啲錢銀嘢搞到亂哂籠;依家經濟上的事情叫做上返軌道(還需要調整一下).可以休兩三個月,睇下會唔會繼續 chur 抑或搵返份人工低啲但無咁辛苦嘅工.

      刪除
    2. 馬鞍山無被陸客攻陷 只係可能太多人逃離陸客攻陷區,越住越多人啫
      早幾年雙非可以落黎生仔就大把人係美食沙漠果頭安胎既,依家少左好多了。

      萊茵

      刪除
    3. //只係可能太多人逃離陸客攻陷區,越住越多人啫

      "Crowd out effect" XD

      //早幾年雙非可以落黎生仔就大把人係美食沙漠果頭安胎既,依家少左好多了。

      689的功績,夠講十年喇!

      刪除
    4. //689的功績,夠講十年喇!

      仲有”一週一行“,的確杜絕了蝗民水貨客,上水一帶的水貨客真系少咗...雖然亦同蝗國網購越來越方便亦有關係

      當然這只是biz model的轉變,水貨客現在俾返晒傷民做,模式是落馬洲一帶的村屋存貨,本地傷民晨早七點拉架空莢坐B1入去村屋等分貨,分晒貨就用綠的載去落馬洲站過關。

      這對落馬洲一帶的鄉民亦頗為滋擾,但當地人口稀疏,無乜選票,販民自然關人個關了。

      刪除
    5. //當然這只是biz model的轉變

      所以那個邊境鳩嗚城,開業得來也只能食水尾了。

      刪除
  10. //又被陸客攻陷嗎? 馬鞍山已經唔算係 straight through 港鐵直達, 要轉車的說...

    唔係呀, 都係港人(馬鞍山好少見有大陸客),最多人係d商場,好多父母加bb車,又有好多怪叫尖叫的細路...

    回覆刪除
    回覆
    1. //最多人係d商場,好多父母加bb車,又有好多怪叫尖叫的細路...

      都話我城生育率高返架喇! 一隻二隻金叵蘿,又多怪獸嘉獎, 睇嚟補習股可以趁低吸納.

      刪除
  11. 搵到錢,駛錢去玩係人都識,三萬幾一個月單身貴族一年兩次日本差電就正常,只是我好奇,年輕一代明明事業剛起步,做緊萬鬆d一個月文員仔/sales仔,旅行密度居然比我這個公務員仲要多,我一想起自己一對手搵錢三個口吃飯,就無可能去旅行去到盡,定依家後生其實好有辦法搵錢只係我睇少左佢地?

    回覆刪除
    回覆
    1. //做緊萬鬆d一個月文員仔/sales仔,旅行密度居然比我這個公務員仲要多

      人地興「月光窮遊」, 點係你呢啲有頭家嘅人可以想像?

      刪除
  12. //我每天上班,領薪水,其實就是為了去旅行啊

    呢位仁兄/大姐唔使食飯交租/供樓乎?啃老族?

    回覆刪除
    回覆
    1. //呢位仁兄/大姐唔使食飯交租/供樓乎?啃老族?

      答:所以…為了將來的子孫著想,就算不去旅行也多做點「與工作無關」的事吧。

      子孫輸在起跑線,首先要怪的就是這位「旅行爸爸」了!
      http://hktext.blogspot.hk/2015/04/disease.html

      2015-04-09

      【輔仁媒體】藍橘子:我患了不去旅行會死的病 (18797)

      「放假喎,有冇去旅行?」每逢長假期後,返到公司一定會聽見的問題。

      而通常聽得最多有以下幾種種答案。

      「邊有錢啊,去旅行咁貴。」說無錢的,多數成世人去得最多就是中國大陸,最遠最挑戰極限都只是去台北,仲要係跟團嗰隻!

      「挑,香港咩都有啦,洗乜去旅行咁辛苦自己,又要搭飛機咁遠。」這種人自暴其短,很大機會從來沒去過旅行。其實復活節去長洲等兩粒鐘船,可以搭一轉飛機去台灣有突。

      「無,咁忙邊有時間?!」請問每日加班到九點的閣下,除了返工有乜咁忙?

      其實他們可以大大聲答:「我好鍾意香港,唔想去旅行。」但是,若聽到以上幾種答案,說穿了,那些人不是沒錢,而是沒種去旅行!

      從小到大,我就患了不去旅行會死的病,所以…就算扣錢請假,我每年都要去旅行。

      話說,家父看到報導那些上樓勵志故事,便開始絮絮叨叨地發牢騷。「你睇吓人地幾叻吖,慳足八年,年紀輕輕就買到樓。」我只好拿出特地準備好的剪報說:「你睇吓人地個老豆幾叻吖,俾600萬個仔上車,個仔每個月儲1000蚊就得,幾勵志。」說畢,對話終結,兩仔爺又默默吃著早餐準備各自各上班。

      每個月儲錢其實唔難,但我把錢都花在去旅行上。若然花八年青春支付首期,再花廿五年人生去供樓。到樓供完了,寶貴的青春沒了,人生也只剩一半或者更少。

      我覺得花費生命為供樓而努力,就等如向地產霸權妥協。就好像放工回家立刻乖乖睡覺,養足精神迎接明天的工作,就是對無賴老闆投降一樣。

      所以,我要去旅行!

      今時今日去旅行,飛機票有廉航,住宿又可以網上訂酒店,根本不用靠旅行社,選擇更多豐儉由人。至於去旅行的洗費,其實可以換個方法思考,譬如你很喜歡吃韓式燒肉,香港的又貴味道又一般。

      這樣的話倒不如直接去一轉韓國,朝早到鷺梁津海產市場吃海鮮,夜晚吃燒肉或炸雞,食足一星期…往後你就不會再想吃香港的「偽韓燒」了,一年去一次,計落其實更慳錢。

      所以我說,有些人死也不願去旅行,其實是沒種。我指的沒種不是怕坐飛機。而是有些人,就是寧可蝕畀公司也不敢請大假。又怕將工作暫時放下,回來後自己的座位會坐著一個陌生同事。更怕行程要一手一腳自己揸主意,連地鐵飛都不懂買,又不敢用英文叫司機有落,於是就算沒攜同家中兩老,也只會跟團去被騙買所謂的當地特產。

      其實,還有一個不能啟齒的原因,就是沒伴…這類例子其實頗多的,所以建議大家鼓起勇氣,尋找另一個沒伴的可憐蟲,搭著膊頭一起去旅行吧!奇怪?一點也不奇怪!近年很多人都在網上招人去澳洲Working holiday一年,招網友去旅行一個星期一點也不奇怪呢!

      人生苦短,當你白髮蓋滿頭頂,回首一看自己的人生,只有供樓供樓和供樓,多可惜。他朝一日將你的人生故事告訴孫兒,恐怕他五歲就會看破紅塵,察覺到原來活著不是想像般快樂的事,當場割脈自殺。

      所以…為了將來的子孫著想,就算不去旅行也多做點「與工作無關」的事吧。

      刪除
    2. 講一大堆,佢都無講自己"好鍾意去旅行",表達既意思係"用旅行做啲與工作及供樓無關的事"而已,似對自己不喜歡的事發晦氣多過做自己喜歡的事。

      以前見過一啲真•發燒友,根本唔會為自己喜歡的事俾咁多理由,例如玩自己砌膽機嗰啲--要知道玩膽機,係被譽為男人最敗家的三種嗜好之一(另一個係玩車,另一個唔記得咗)

      又係"唔知自己喜歡咩,只知自己唔喜歡咩"的典型傷民柒青, 尤其篇嘢寫於15年,係有青輿論氣勢最旺時。

      待續

      刪除
    3. //"用旅行做啲與工作及供樓無關的事"而已,似對自己不喜歡的事發晦氣多過做自己喜歡的事。

      人在外地,咪唔使聽阿爸阿媽三姑六婆係度阿支阿咗囉!

      //男人最敗家的三種嗜好之一

      https://forum.hkej.com/node/20266

      影音相機我都有玩,不過遠遠未到發燒友級別.

      刪除
    4. //每個月儲錢其實唔難,但我把錢都花在去旅行上。若然花八年青春支付首期,再花廿五年人生去供樓。到樓供完了,寶貴的青春沒了,人生也只剩一半或者更少。

      我覺得花費生命為供樓而努力,就等如向地產霸權妥協。就好像放工回家立刻乖乖睡覺,養足精神迎接明天的工作,就是對無賴老闆投降一樣。

      所以,我要去旅行!//

      我覺得這幾段非常disgusting.

      - 去旅行原來只為了證明自己青春過,以及不向地產霸權和無賴老闆妥協。咁其實你係咪真係鍾意去旅行? 定話只是借旅行證明自己啲乜嘢?

      - 養足精神返工,不是為了你的老闆,而是為了培養自己的職場競爭力---當然你可以唔care,但這種"勞工"思維,其實停留在勞動密集工業年代,亦因為太多呢類僱員,才造就咁多無賴老闆。當年C朗出第一次高薪,第一項花費是請了一個私人健身教練--佢咁早不是為了曼聯和費格遜,而是為了自己!

      // 但是,若聽到以上幾種答案,說穿了,那些人不是沒錢,而是沒種去旅行!

      佢字典裡面是沒有"我不喜歡去旅行。"這一句--似乎人人都要喜歡這個活動咁,唔做只是搵藉口。

      非常討厭的有青思維,就如黃C認為你一定要支持佢,唔支持就是搵藉口的港豬一樣。

      諷刺是,如果佢同潮文作者真的是同一人的話,兩篇我都完全feel唔到佢真心鍾意旅行,而好似借旅行洩憤多啲。

      而且佢對自己列出來的同事回答的反駁,
      完全是沒理會背後別人可能的難處的--尤其是「無,咁忙邊有時間?!」一段,人地晚晚加班,放假要留港處理私人事務都唔得? 更重要是,別人唔同你交待,唔代表背後無難處...反正講完你都唔諒解架啦!

      //就算不去旅行也多做點「與工作無關」的事吧。

      說穿了,旅唔旅行並不重要,有青都只不過認為"工作"屬底層馬屎撈底層,要努力擺脫"工作"才能上塔頂而已。

      //影音相機我都有玩,不過遠遠未到發燒友級別.

      哈,估唔到有人列埋第四樣--因為我本來估女人賭博呢類大路嘢唔會列入的。

      另外"女人"呢項,其實唔只話好色,而係非常喜歡同女人搞affairs,即使已經有老婆仔女都係咁話--我有個損友正是呢類人.

      影音發燒友,最癲要去到自己揸辣雞砌機嘞--不過去到呢個位,就算後生既個樣都唔有青得去邊,而成個佬一樣。

      佢地都知呢味嘢花費大,但如果你問佢地係咪"借玩音響拒絕向地產霸權無良老闆妥協,做多點與工作無關的事",佢地只會認為你癡x線--況且好多發燒友一話本身做相關行業,或者玩到自己開舖trade嘢的.

      刪除
    5. //我覺得這幾段非常disgusting.

      同感.

      //不向地產霸權和無賴老闆妥協
      //咁其實你係咪真係鍾意去旅行? 定話只是借旅行證明自己啲乜嘢?

      因為去旅行係有一種不羈的浪子感覺. 「不向地產霸權和無賴老闆妥協」都要型架,唔通好似龐一鳴咁咩?

      //而是為了培養自己的職場競爭力
      //停留在勞動密集工業年代

      呢條友,自己明明是奴隸思想,卻去笑人地奴隸思想.

      //如果佢同潮文作者真的是同一人的話

      是同一人,都是藍橘子.

      //人地晚晚加班,放假要留港處理私人事務都唔得?

      無格, 咁咪唔「型」囉! 藍橘子口中話去旅行可以很低消費,但他心裡可不是這樣想,否則就唔會以「不去旅行會死」來differentiate 自已喇.

      //有青都只不過認為"工作"屬底層馬屎撈底層,要努力擺脫"工作"才能上塔頂而已。

      去旅行可以self actualise.

      //而係非常喜歡同女人搞affairs

      嘩,摩摩乜識埋咁多極品男?

      //況且好多發燒友一話本身做相關行業,或者玩到自己開舖trade嘢的.

      咁就真係寓工作於興穀嘞!返工一啲都唔會悶.

      刪除
    6. //佢字典裡面是沒有"我不喜歡去旅行。//
      人人都好似自己,因為佢根本就唔識得幾多個人,人生閱歷錢,人際關係窄,無法體會諒解別人。

      //呢條友,自己明明是奴隸思想,卻去笑人地奴隸思想.//
      豬到唔知自己豬!

      會去旅行有幾勁啫?無唔無聊啲呀?鍾意去咪去囉!唔鍾意佢咪唔好去囉!使唔使長篇大論寫完一篇有一篇呀?

      刪除
    7. //無法體會諒解別人。

      有青不嬲都係自我中心架喇!

      //使唔使長篇大論寫完一篇有一篇呀?

      呃稿費。

      刪除
    8. 睇完覺得,佢係一個無用,只能用旅行先搵到話題,搵到自專的可憐蟲

      刪除
    9. //睇完覺得,佢係一個無用,只能用旅行先搵到話題,搵到自專的可憐蟲

      死,我忽然諗起某些財演博客:

      「睇完覺得,佢地係一班無用,只能用假值投資先搵到話題,搵到自尊的可憐蟲」

      刪除
  13. 可能香港人真係好有壓力, 我見未有小朋友的朋友(大部份都是80後)很多真係一年見佢發好幾次FB又飛啦(日本居多),差唔多一季一飛
    有小朋友的就通常一年一次

    回覆刪除
    回覆
    1. //我見未有小朋友的朋友(大部份都是80後)很多真係一年見佢發好幾次FB又飛啦(日本居多),差唔多一季一飛

      班有青要發情嘛!要搵私淫空間發洩。

      //有小朋友的就通常一年一次

      遊學團 XD

      刪除
    2. 第日小朋友大咗,榮升有青,可能會怪父母用哂啲錢旅行,仲乜唔供多層樓俾佢做私淫空間^_^

      刪除
    3. //仲乜唔供多層樓俾佢做私淫空間^_^

      供樓好過供仔女讀書喇!

      刪除
    4. 自「沙士」計起,如果選擇供樓已減少旅遊、教育開支,仔女係今日就有父幹,真正贏在起跑線^_^

      刪除
    5. 不過就無得同其他怪獸嘉獎鬥哂命鬥仔女邊個上興趣班上得最多了.

      刪除
    6. 怪獸嘉獎係「唔幫仔女追起跑線」會死的人嘛。

      話時話,如果唔係樓價狂升,供到樓點會係勵志故事?

      98-03年之間,D女聽到供樓的仔,反而係掉頭走的多。父母仲分分鐘叫佢止蝕賣樓。

      香港人D價值觀真係⋯⋯

      刪除
    7. //香港人D價值觀真係⋯⋯

      所以阿蔥仔咪話山港豬係「勝利球迷」囉! 同班選痿話「投咗贏嗰個」一樣.

      刪除
  14. //說無錢的,多數成世人去得最多就是中國大陸,最遠最挑戰極限都只是去台北

    大陸近過呆灣?青藏唔挑戰極限?

    //到樓供完了,寶貴的青春沒了,人生也只剩一半或者更少。

    年齡大就唔去得?歧視老年人?好多人喺仔女大晒退休就去環遊世界。

    //兩仔爺又默默吃著早餐準備各自各上班。

    原來真喺啃老!難怪可以咁hea喇。

    //其實復活節去長洲等兩粒鐘船,可以搭一轉飛機去台灣有突

    條數點計㗎,唔使預早去機場過海關?你住喺機場大堂?

    回覆刪除
    回覆
    1. //青藏唔挑戰極限?

      曾老師呢個題目,排咗期好耐都出唔到。

      //歧視老年人?

      呢個世界又真係有好多人睇啲老人唔順眼的。

      //你住喺機場大堂?

      可能佢地好似 Tom Hanks 在《機場客運站(The Terminal)》咁樣,無護照濟留在機場。

      刪除