2017年6月5日 星期一

八的平方(2017)

六四28週年支聯會維園辦燭光晚會 更新:2017/06/04 23:04

六四事件二十八週年,支聯會在維園舉行燭光晚會。大會宣布有十一萬人出席,警方指有一萬八千人。參加的有不少是年輕人,有人表示,即使未能平反六四,但拒絕遺忘,已算是成效。 
悼念六四的燭光,第二十八年鋪滿維園。傳統燭光交織大會,首次讓人從手機下載的電子燭光,照亮六個足球場。 
燭光晚會結束後,社民連、大專政改關注組、香港眾志及人民力量等逾一百人,由維園遊行往中聯辦,沿途佔用了一條行車線。警方在銅鑼灣向遊行隊伍展示黃旗,警告遊行未經批准,要求遊行人士立即停止,及返回行人路,否則可能檢控。
1. 真係一年容易又轆死,今年有電子燭光,環保好多(不過一眾手機應該要叉尿袋),勉強叫做有少少新意,唔算行禮如儀喇!
2. 之但係,點解大會與警方人數可以差成10萬咁多嘅呢?淨係靠數燭光都應該知道大概人數。
3. 點火把咁行禮如儀的活動,點解唔見阿作人哥嘅?
4. 呢幾位同學都幾得意:

Ricky仔(左上):「佢地(藍大鄉大等)有佢地嘅退,我地有我地嘅進」,其實就係「佢不代表我」,但大學學生會乜唔係真普選選出來的嗎?你想不被代表都幾難!
Jacky仔(右上):「有啲嘢(建設民主中國)係明知不可為而為之」,你要「為之」,都要講 how? By what means?如果講唔出「平反轆死」的方法,其實其內涵就同巷蜀派差唔多。
姜小姐(左下,右手邊細畫面隻小豬扒):「拒絕淡忘,已經算是成效」,乜有人強逼你去淡亡咩?
林伯(右下):「對年輕人話要淡忘轆死有點意外,希望佢地能夠成熟啲」喂,阿伯你最好叫阿孫仔教你上網,學下咩嘢叫笨土先喇!
***
李對新一代質疑平反六四感痛心 更新:2017/06/04 17:01

中大學生會今年沒有舉辦任何有關六四的活動,稱悼念六四需要劃下休止符,前會長張秀賢認為做法非常不恰當,支聯會秘書李卓人指感到痛心。
今年中大只有各間書院舉辦聯合論壇討論六四事件,學生會沒有舉辦任何有關六四的活動,又發聲明指六四需要劃下休止符。 
中大前學生會會長張秀賢指,一班師弟的做法非常不恰當,他認為即使不認同支聯會,亦可以舉辦其他與六四相關的活動。在港大,學生會繼續舉辦六四論壇,有學生表明不會參加維園的燭光晚會。 
出席論壇的支聯會秘書李卓人指,想不到質疑六四意義的不是親中人士、而是年輕人,感到痛心。他又認為大家即使意見不同,都應集中力量,對抗專制的政權。
5. 哈,呢位鄉大學生會會長好啲似後生版鄭蟲蟲,笨土真係有樣睇!
6. 呢位藍大正字及法律第二系一年級學生陳同學,果然人如其名,見賢思齊,話唔認同紀念轆死呢種跟蝗國人身份綑綁在一起的活動,而更新奇的就是接下來的一句:「轆死對我來說就是巷蜀(!!!)」吓,乜當時有巷蜀呢個議題架咩!?藍大正字及法律第二系,見識果然高人一籌,讀咗區區一年就見功效!

***
天安門母親乘公安安排車輛拜祭 更新:2017/06/04 18:11

今天是六四事件二十八週年,在北京,部分六四事件遇難者家屬,包括「天安門母親」成員,乘坐公安安排的車輛,到安葬部分六四遇難者的萬安公墓拜祭。他們指,不會忘記對親人的思念,強權也壓不垮對親人爭取正義的決心。
六四二十八周年,十多名天安門母親成員和部分遇難者家屬,去到安葬他們家人的萬安公墓,拜祭遇難的親人。
部分家屬年事已高,要坐著輪椅到場。近年相繼有離「天安門母親」成員離世,過去的一年更有六位成員過身,現時的「天安門母親」成員只剩一百二十六名,但她們指,無論如何都會完成前人的遺願。她們之後逐一向遇難的家屬奠酒。
和往年一樣,天安門母親成員,都被要求乘坐當局安排的車輛,進入萬安公墓拜祭,期間有便衣全程監視,並拍下整個過程。拜祭期間墓園停止開放,門口大閘緊閉,多名公安在入口把守。
「天安門母親」一直堅持的三點要求,就是真相、賠償和問責,要求政府對話,並堅持以行動說出真相,拒絕遺忘。
7. 睇見個畫面,當年的「天安門母親」老的老,死的死,再過多幾年,就真係會好似傷港笨土話齋,自自然然「被人淡忘」。可能支亂會咁關心參加悼念的年輕人人數,就係心底裡怕無人接捧,薪火不能相傳,2047(到時89年出生的都58歲就退休咯!)後唔提就無咗回事吧?
***
信報 2017年5月31日
專訪
李卓人冀六四晚會年輕化
稱支聯會目標與「自決派」無矛盾
多年來一直高喊平反六四、 結束一黨專政,香港市民支援愛國民主運動聯合會(支聯會)像凝住了1989年天安門廣場的塵土。這份一路走來的信念,近年在年輕人眼中顯得遙遠而不可及;各大專院校的旗幟也在質疑聲中逐漸淡出。
支聯會秘書李卓人明白,大專組織不會再為六四晚會動員,原因或是年輕人誤將出席六四晚會等同愛國,「我唔覺得嚟燭光晚會就等於愛國……你愛國定唔愛國,對六四晚會意義嚟講,係冇任何必然關連。」「我個女都唔會愛國㗎,咁我可以點要求人哋愛國?」李卓人的女兒也去六四晚會,但只為反對專政,他也深明「年輕一代有乜邊個愛國?大家覺得好遙遠。」對於有年輕人認為出席晚會等同愛國,他指那是誤會,「誤會嚟燭光晚會就等於愛國,當然唔係,我覺得你嚟六四(晚會),就係追求公義、控訴屠城開槍,係反對中國共產黨屠殺嘅一個集會,唔一定係愛國。」
批評「不出席才政治正確」
李卓人尤其記得六四20周年的燭光晚會,維園足球場上都是中學生稚氣未脫的面孔,笑說:「我對麥當勞特別敏感,你班友,全部食麥當勞。但算啦,你肯嚟,我執到啦。」他回想2009年,當時出席六四晚會是「in」,現在看來,建設民主中國等論述卻像「out咗」,彷彿不出席晚會才是「政治正確」,新的潮流變成了本土意識,甚至將參與六四晚會與港人身份置放在對立面上。所以他總說,不如別管政治正確與否,就由心出發判斷應否出席六四晚會。
據李卓人觀察,近年有年輕人為表示與中國切割,也選擇與「六四」切割,自覺無義務建設民主中國;但在他看來,年輕人眼中的「鄰國」並不那麼遙遠,更一直着力干預香港。李卓人終究將香港與中國的民主發展連結在一起,認為支聯會的目標,與渴望自決以至獨立的年輕人間並無矛盾,「始終要搞掂中國共產黨,先可以攞到我哋要有嘅權利。」
這也成了他眼中可能出現的「最大公約數」。為抗衡中央干預香港,他相信可透過連結中國公民社會,以及觸碰中共屠城痛處作「反攻」。他也強調支聯會做法非唯一路徑,「有時攻佢『六四』,有時可以攻佢第啲(死穴)」,即使有人不願參與支聯會活動,他認為彼此仍可「agree to disagree」,在不同崗位思考如何動員更多人走出來。對於年輕人近年看待六四事件的疏離感,李卓人似乎顯得很樂觀。他深信時代不斷轉變,下一代學生未必抱持同樣看法;同時支聯會也致力透過六四紀念館等渠道向中學生播種。
李卓人只盼彼此明白,共同敵人終究是中共,「我唔擔心而家一片『out聲』,我哋亦都堅持、解釋,將來可以in返都唔定……無論in、out都要守住(六四記憶),(『六四』)唔係過去,『六四』每一日都喺中國同香港發生緊,專政、橫蠻、謊言係冇停過。」他總是相信,還是會有認同理念的人繼續傳承,對抗從未歇息的專制。
信報 2017年5月31日
盼大家認清「支援」角色
要說年輕人對支聯會的批評,隨手拈來也能數出一堆:燭光晚會行禮如儀、訴諸情感、抗爭不力。
維園燭光晚會舉辦了27年,李卓人認為主題在於控訴專政。有人質疑每年高舉燭光如何能推翻中共,李卓人反指情緒是高貴的表達方式,「真相對抗謊言好重要」, 在沒有武器、未有革命準備時,「我哋無權者有咩力量?就係靠情緒,就係靠高舉道德控訴。」至於「行禮如儀」指控,他則認為「任何嘢都係行禮如儀」,有其程序所在,重點是如何藉「行禮」表達感情。
寄望其他組織共同承擔
李卓人強調,支聯會的角色除紀念六四外,亦在於支援中國公民社會及民主運動,他舉例,像「709大搜捕」、劉曉波判刑等事件,支聯會都會遊行聲援;但他強調,支聯會主要角色在於支援,不在此列的須待其他組織負責,「我哋冇理由做晒全世界嘅嘢」。
「我唔係好叻㗎咋,真係最叻去中聯辦抗議,我係有我限制,我唔係叻晒呀嘛。」但在他看來,批評聲音中仍未見任何特別的新方向,「我掉返轉問,未來你哋覺得應該點呢?可能後生會話,未來咪獨立囉,跟住點呢?路線圖點呢?做啲咩令你獨立呢?大家都係答唔到。」「天黑了,路無法延續到黎明」,六四流亡領袖王丹當年寫下一首小詩,由台灣歌手張雨生唱出《沒有煙抽的日子》。李卓人說這歌好聽,但堅持下去可否走到晨光初現,大概他也不無茫然。
8. 「我對麥當勞特別敏感,你班友,全部食麥當勞。」DKLM,佢啲錢呢?係咪變哂帝幣?
9. 「至於『行禮如儀』指控,他則認為『任何嘢都係行禮如儀』,有其程序所在,重點是如何藉『行禮』表達感情。」知喇知喇,人哥你同老婆,做咗咁多年夫婦,周公之禮,梗係,行禮如儀」喇!
10. 「向中學生播種」,配埋幅笑淫淫嘅相,真係好AV!
***
伸延閱讀:


58 則留言:

  1. 唉,睇完成篇,真係唔x識講。

    回覆刪除
    回覆
    1. 補返藍大同學張玉照同埋加咗鄉大篇聲明落伸延閱讀,睇完更是speechless...

      刪除
    2. //轆死對我來說就是巷蜀

      笨土講嘅嘢真喺常人不能理解,呢嗰仲奇過南海鑽油。。不過呢位毛都未生齊嘅小孩當年未出世,之後嘅希望工程華東華南水災香港人捐X千萬去大陸嘅又未必記得。我就同情地理解佢圖樣圖森破喇。

      刪除
    3. //不過呢位毛都未生齊嘅小孩當年未出世

      阿陳同學個名咁典雅,睇怕父母都係讀過下書的黃C, 情是笨土濃呀!

      刪除
    4. 咁本身阿陳同學個名,簡寫都係CCC

      刪除
    5. //簡寫都係CCC

      C 字打橫成為一排, 是為「橫C」...

      刪除
    6. 真系侮辱咗我最愛其中一套電影的主角個名...

      https://youtu.be/u-pDAFytCT0?t=57m20s

      刪除
    7. //我最愛其中一套電影的主角個名...

      摩摩果然係港產片之王,連角色名都記得咁清楚!

      刪除
  2. 又六四,以往我一直認為屠城係鐵一般的事實,但上年(咁快又一年)上網做下research, 已經唔太肯定了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果由我當年睇電視的記憶,和前幾年搵到的資料,死得人最多應該是軍隊由外圍攻入去廣場的路程;中途有暴徒襲擊軍隊,亦令軍人情緒火上加油,對抗一發不可收拾。

      軍隊咁趕頭趕命,估計到應該有高層(老鄧?)立咗軍令狀,當晚一定要來個了斷。

      而西班牙攝製隊的錄影,是最好的證據軍隊進入廣場內反而無動手(至少無大規模殺戮),正苦亦通過大喇叭廣播勸諭現場人士離開(我最記得一句是“學生們,請不要再燒垃圾"...),而學生有序離開的錄影片段,是直至天亮之後的。

      至於學生撤離時是否有人放冷槍,則人言人殊...從實用角度,場面已經受控,軍隊並沒有放冷槍的必要。

      近年我都好懶再搵呢啲資料,因為網上資料一定被包圍在三幅被的口水仗中,一諗起就奄悶。

      另外有評論(好似系蝦餃)話佔中系直接導致好多去開轆死集會既中年人唔再去的原因,因為突然明白正苦、甚至整個社會面對呢類純一腔熱血但收唔到科的學生運動的難處;當然咁”政治不正確”的觀點,自然唔會有“學者”去研究可能性。

      刪除
    2. // 另外有評論(好似系蝦餃)話佔中系直接導致好多去開轆死集會既中年人唔再去的原因,因為突然明白正苦、甚至整個社會面對呢類純一腔熱血但收唔到科的學生運動的難處;當然咁”政治不正確”的觀點,自然唔會有“學者”去研究可能性。

      識得諗HOW TO DO, 就會知, 當時廣場幾十萬人, 要處理嘅難度其實係好高. 可惜,啲人總係唔理, 或者唔諗. 淨係一味要跟自己嗰套.

      刪除
    3. //如果由我當年睇電視的記憶,和前幾年搵到的資料,死得人最多應該是軍隊由外圍攻入去廣場的路程;中途有暴徒襲擊軍隊,亦令軍人情緒火上加油,對抗一發不可收拾。//

      參加得群眾運動, 個個都食晒過期偉哥咁

      幾個人大叫話軍隊入天安門殺學生

      "有血性"既都會同軍隊死過

      刪除
    4. // "有血性"既都會同軍隊死過

      香港嗰啲就會變身做路人甲

      刪除
    5. //如果由我當年睇電視的記憶,和前幾年搵到的資料,死得人最多應該是軍隊由外圍攻入去廣場的路程;中途有暴徒襲擊軍隊,亦令軍人情緒火上加油,對抗一發不可收拾。

      C嬸樓下嗰幾條link言之成理.

      //而西班牙攝製隊的錄影,是最好的證據軍隊進入廣場內反而無動手(至少無大規模殺戮),正苦亦通過大喇叭廣播勸諭現場人士離開(我最記得一句是“學生們,請不要再燒垃圾"...),而學生有序離開的錄影片段,是直至天亮之後的

      跟本無可能有「坦克轆豬」的畫面,唔知點解當時咁多人都唔曉得challenge 柴0, 點會有可能坦克行緊過嚟, 班學生仲可以在帳篷大覺訓?

      幾個人大叫話軍隊入天安門殺學生

      //"有血性"既都會同軍隊死過

      又魚蛋革命?

      //香港嗰啲就會變身做路人甲

      港豬最叻咪係遊下行,唱下K囉!

      //當時廣場幾十萬人, 要處理嘅難度其實係好高.

      //另外有評論(好似系蝦餃)話佔中系直接導致好多去開轆死集會既中年人唔再去的原因,因為突然明白正苦、甚至整個社會面對呢類純一腔熱血但收唔到科的學生運動的難處;當然咁”政治不正確”的觀點,自然唔會有“學者”去研究可能性。

      呢個都幾明顯,戴當家係幫緊殺人政櫂解畫.

      刪除
    6. //而西班牙攝製隊的錄影,是最好的證據軍隊進入廣場內反而無動手(至少無大規模殺戮),正苦亦通過大喇叭廣播勸諭現場人士離開(我最記得一句是“學生們,請不要再燒垃圾"...),而學生有序離開的錄影片段,是直至天亮之後的。

      呢條片我印象都好深(我上年先睇),廣場著火嗰幕我之前一直以為係軍人放火,可能係比當時d洗腦片誤導左.

      又,另一印象深刻嘅片係袁木公佈軍方同人民死傷嘅報導, 印象中當年電視就只係不斷loop佢話冇死過一個人...

      刪除
    7. //可能係比當時d洗腦片誤導左.

      同情地理解,軍隊沿路入廣場那一段太嚇人,事實上該段軍隊真系有遇神殺神遇佛殺佛之勢,亦的確有暴徒之外的無辜群眾被軍隊槍殺身亡、或死於坦克轆過之下,但當晚到廣場後就cctvb直播就斷咗片,觀眾一定會認為軍隊會射9死晒啲學生。(其實這種想當然,系咪當軍隊入廣場系打機打大佬?)

      到幾年後,二奶台先公佈西班牙電視台的片段,但當時開始支聯會及販民已經完全佔據描述事件的話語權(直至現在都是,笨土只是challenge佢地的立場和儀式,而不是如何講述當晚的經過),結果當然是“啱就buy,唔啱就bye bye”了。

      我絕對承認軍隊入廣場路上有殺害無辜平民,C嬸段link話連軍警約四百人而我估計是數百至一千人左右,這本身已經是不義之舉;但死都要執著“廣場亂槍掃射同坦克轆豬”,是否正如侯德健所講,“用另一個謊言駁斥一個謊言”?定話佢地知道,如果絕大部份無辜平民都只在沿路身亡,就變成“執行任務時不顧百姓安危”(呢樣嘢美軍打越戰時天天都在做),罪名不及“任務本身就是屠殺異見者”?所以成件事的描述,就仿如教義般不能挑戰?

      支聯會同笨土都系相信同一個神,只是好似天主教同伊斯蘭教,演化成兩個宗教而已...

      刪除
    8. //印象中當年電視就只係不斷loop佢話冇死過一個人...

      其實呢個應該係斷章取義,只取soundbite 失去 attention to details 的元祖

      //當晚到廣場後就cctvb直播就斷咗片,觀眾一定會認為軍隊會射9死晒啲學生。
      //二奶台先公佈西班牙電視台的片段
      //支聯會及販民已經完全佔據描述事件的話語權

      傷民戰地妓者身嬌肉貴,無話好似西班牙電視台咁由夜晚跟到天光,證實在廣上的確係安全撤離(如果根據現時的笨土邏輯,離西班牙十萬八千里的「別國」,發生的事根本就唔需要咁搏,西班牙記者實在太7),挑戰了支亂會咁多年來有關「殺人政權」的「暗示」與及港豬們的「腦補」既定印象...

      //軍隊沿路入廣場那一段太嚇人,事實上該段軍隊真系有遇神殺神遇佛殺佛之勢,亦的確有暴徒之外的無辜群眾被軍隊槍殺身亡、或死於坦克轆過之下

      咁樣嘅理解似乎較合理。

      //如果絕大部份無辜平民都只在沿路身亡,就變成“執行任務時不顧百姓安危”(呢樣嘢美軍打越戰時天天都在做),罪名不及“任務本身就是屠殺異見者”?所以成件事的描述,就仿如教義般不能挑戰?

      //支聯會同笨土都系相信同一個神

      如果殺人政權的「殺人程度」是跟美帝一樣的話,那就是說傷民發現自己一向的信念的不再是真理,他們很自然便會去 refuse to believe.

      刪除
    9. 柴0都已經寬恕咗鄧李楊喇,仲年年搞呢啲。。。

      刪除
    10. 因為"學生"係響廣場集會,而軍隊入廣場路上遇到既就未必係"學生"了。
      問題在於,要攬住"學生"呢個光環,所以"學生"們就必需要「在廣場被殺害」

      佔完過中,就更加清楚,其實有幾多真。學生啊...

      刪除
    11. //軍隊入廣場路上遇到既就未必係"學生"了

      馮莖陰都一樣「裡通外敵」,跟校外人一齊威嚇理過彰喇!

      //"學生"們就必需要「在廣場被殺害」
      //佔完過中,就更加清楚,其實有幾多真。學生啊...

      唔通戴當家真係鬼?

      //柴0都已經寬恕咗鄧李楊喇

      呢篇夠哂頂癮...

      http://www.sydneytoday.com/content-166186
      柴玲原谅了李鹏 上帝却不曾原谅柴玲
      来源: 多维新闻 作者:louisliu
      素来不喜孔庆东的一些极左言论,但没想到,他在这段专谈“六四”的视频中所讲话语,实在不似他往日的高度。对于孔庆东此次所言,除了那些刻意的趁机自我表扬外,我基本都赞同。虽然孔庆东所说那些学生领袖在“六四”前已拿到美国护照或绿卡缺乏实际证据,但并不表示学生领袖们当初对美国绿卡的向往不是事实,更不代表他们对这场灾难的发生没有责任。尤其是柴玲。
      似乎从一开始,柴玲就不曾期盼学运能够朝向好的方向发展,她期盼的是矛盾的激化:“其实我们期待的就是,就是流血”,“只有广场血流成河的时候,全中国的人才能真正擦亮眼睛。”然而,期待广场血流成河的柴玲原来并不想死,她所期待的流血,原来是流别人的血。“下一步作为我个人,我愿意求生下去。广场上的同学,我想只能是坚持到底,等待政府狗急跳墙的时候血洗。”这就是柴玲宽以待己、严以律人的人生态度,也正是柴玲最为被外界不齿的地方。自己逃命,却期待别人去流血牺牲,用那么多“六四”学子的血去浇灌自己的功与名。
      身为80后,我虽然没有亲眼目睹1989年的那场运动,但却不止一次地听当年参与该事件的师长们谈到那段历史,他们去到天安门广场之后,现实的场景并不似他们想象的那般。尤其是到了学潮后期,好多学生开始疲惫、退缩,但每到这个时候,柴玲便开始激情演讲,重新将学生“逼回”广场。可到头来,这位鼓动大家去流血牺牲的激进分子却选择保存力量,并承诺“在下一次运动中我们一定会站出来”。
      除了贪生怕死,柴玲还是个谎言的制造者。1989年6月8日,柴玲曾录制一盒长达35分钟的录音带,两天后传到香港,并于无线电视播出。她说曾见解放军在广场向纪念碑开枪,提到坦克施放毒气并追压撤退学生。其中提到:“他们太疲劳了,还在帐篷里酣睡的时候坦克已经把他们辗成了肉饼。有人说同学死了两百多,也有人讲整个广场已经死了四千多”。但柴玲的这一说法却被“天安门四君子”中的侯德健与刘晓波拆穿。而侯德健、刘晓波关于天安门没有死人的说法,与解放军总政治部的官方录像片段吻合。侯德健称其在天安门广场留守至6时半,但在广场上没有看见柴玲所说情况。对于柴玲的谎言,侯德健表示:“如果我们真的需要用谎言去打击说谎的敌人,也许你的谎言会先被揭穿”。
      当年,以柴玲为代表的少数激进学生和中共内部的强硬派通过各种行为阻挠甚至破坏改革派化解矛盾的努力,可以说是导致最后的流血冲突的始作俑者。然而,2012年6月4日,柴玲突然以英文发表了一篇名为《我原谅他们》(I Forgive Them)的公开信,信中说“因为耶稣,我原谅邓小平和李鹏。我原谅1989年冲进天安门广场的士兵们;我原谅现任的中国领导人,他们仍然继续压制着自由并实行残酷的一孩政策。”。2013年5月,柴玲接受香港电台专访时再次表示因信奉基督教并受洗的关系,已原谅当年的中共领导人及进行镇压的士兵,更表示对六四纪念日的到来由痛苦转为感到喜悦。柴玲如此表现激起众怒,香港支联会指责柴玲是在天安门母亲的伤口上撒盐。
      一直把自己摆在道德制高点,甚至借上帝之名原谅邓小平与李鹏的柴玲,可曾在上帝面前反省自己当初对学生的鼓动?上帝可以原谅所有向他忏悔的信徒,却无法原谅一个从不忏悔的人。柴玲,你原谅了邓小平与李鹏,上帝却不曾原谅你!

      刪除
    12. 根本就是個變態!

      刪除
    13. 大部份死傷平民都在沿路,佢地真係多得柴女士唔少...好多隨時本身唔支持學運,而只是軍隊向攔截人群開槍時誤中的,有個案話有人只不過是開窗望下出面,就被流彈打中.

      真係"咁多人死唔見佢死".

      刪除
    14. //根本就是個變態!
      //佢地真係多得柴女士唔少
      //好多隨時本身唔支持學運,而只是軍隊向攔截人群開槍時誤中的

      即係好似帶埋啲「小朋友」去遊行,「感受下個氣氛」,點知前面有青搞事,結果一家人俾黑警的胡椒噴中咁.

      刪除
    15. // 柴0都已經寬恕咗鄧李楊喇,仲年年搞呢啲。。。

      鄧李楊使L佢寬恕!

      刪除
    16. 人總要自我感覺良好一番。

      刪除
  3. 人哥應設止賺,撈咗咁多年油水,見好應收。新嗰班,火棒都唔接。
    讓一切隨風。
    外國搞既顔色革命,你死你事。

    回覆刪除
    回覆
    1. //人哥應設止賺

      我諗佢都想, 但係衰在司徒老鬼「臨終托孤」,佢想唔搞都好難搵到下台階, 仲要條「產業鍊」咁深咁長, 大把人要搵食呀.

      刪除
  4. 六四惦念,年年一樣,歡樂今霄都無得做啦!喺人都悶死喇!搞啲新意,仁哥剖腹自盡,人哥就引火自焚。咁,以後就可以追封仁哥做香港山島由紀夫,人哥做殉道(神道)者。香港有青咁崇尚日本文化,吊念六四自然可以薪火相傳喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. //仁哥剖腹自盡

      佢除衫會突出個肚腩架!

      //人哥就引火自焚。

      呢齣真.自焚者好睇喎!

      刪除
    2. // 仁哥剖腹自盡

      佢咁肚滿腸肥, 想睇佢點天燈.

      刪除
    3. //點天燈

      哈哈,「董卓人」。

      刪除
  5. 其實當年大家都被柴玲,吾爾開希騙了。他們以別人作賭注換取自己的地位。

    另外香港人當年支持學運有部分人(支聯會)其實是真心想中共倒台。如果當年中共不出手,有可能像蘇聯和東歐一樣四分五裂,那就真的不堪設想了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲人成日話要小朋友知道"真相",其實根本佢地所知嘅係咪真相?淨係一味識重覆支聯会嘅版本,其他有矛盾嘅资料就話係假嘅,真係吹脹!

      刪除
    2. 呢d 所謂既"真相",正如方東昇話齋,岩就buy,唔岩就bye bye。

      題外話,75年前6月4日,爆發左著名既中途島海戰,下次唔想「行禮如儀」,可以搵埋架妹一齊搞紀念活動,紀念當年被老美霸權炸死既架仔(都係學生黎嫁)。

      題外話2,某介紹歷史既facebook page,6月4日唔講8964而講中途島海戰,係會被人網上批鬥的...XD

      刪除
    3. 陳 H 文:
      http://linepost.hk/?uid=17001.7.0.0

      刪除
    4. //淨係一味識重覆支聯会嘅版本,其他有矛盾嘅资料就話係假嘅,真係吹脹!

      支亂會的洗腦最勁,第二就係教怯,兩者都係司徒老鬼的baby.

      //正如方東昇話齋,岩就buy,唔岩就bye bye。

      呢啲嘢不嬲都係 perception is their reality.

      //那些曾經出錢捐助北京民運的港人, 不妨捫心自問: 當日捐錢的目的, 其實為了什麼? 他們本來期望的民運「最好結局」, 又是什麼?
      //難聽一點說, 他們當日捐錢, 查實只不過是想「借刀殺人」: 用錢資助, 或僱用北京的民運分子, 直接跟中共對抗, 自己則可坐享其成

      當年我只是中學生,但已經有跟文少一樣的想法,所以我從來也沒有捐過錢,遊過行.

      //香港人當年支持學運有部分人(支聯會)其實是真心想中共倒台。
      //你出錢叫人家幹事, 結果對方當了你的替死鬼, 每年你去祭奠一下, 只是一種最基本的道義責任而已。

      港豬們恐怕沒有這種覺悟.

      刪除
    5. //當年我只是中學生,但已經有跟文少一樣的想法,所以我從來也沒有捐過錢,遊過行.

      其實就是”殺君馬者道旁兒“,只是當時小弟並沒有如魔兄的insight.

      刪除
    6. //只是當時小弟並沒有如魔兄的insight.

      當然嗰時我無文少的思路咁清晰,只係隱約覺得不妥:當時局勢緊張,傷民又「聲援」又捐捐,係咪想班學生推翻殺人政權先?如果唔係,咁做乜要遊行,要捐款?

      所以,以正字捐款/遊行來說,我依然是「處」XD

      刪除
    7. //六四事件的發生, 港人, 特別是曾經出錢捐助北京民運的港人, 需要負上不可推卸的責任。//

      要負責任...? 講呢d...XDXD

      刪除
    8. 抗日紀念又唔見啲人出嚟!又唔見有人抗議侵侵退出巴黎協議攪遊行?
      轆死亦有好多軍人死,又唔悼念下整個「長安街媽媽」?
      柴0 喊住話要迫政府武力鎮壓,而家話原諒人?我係咪要笑啦?
      返港大見到個又柒又核突嘅豉油女神就眼怨兼反胄!
      咩係自由,咩係民主,班豬都未攪清。揀老婆揀老公同婚呢啲使唔使普選出嚟呀?

      刪除
    9. 當年係聽到郭啟華係電台講:你再唔出去遊行支持民主中國,將來中國民主就無你份。好似講了幾星期...


      Lawrence

      刪除
    10. //要負責任...?
      //揀老婆揀老公同婚呢啲使唔使普選出嚟呀?

      奉子成婚就真係「負責任」, 一條精蟲就同你選咗喇!

      //你再唔出去遊行支持民主中國,將來中國民主就無你份。

      咁係咪即係話民主中國只會接受預早表態的人做公民? 無出過嚟行就無資格「入籍」?

      刪除
  6. 各人有各人的尺去評論事情。但一個不完整的圖形,尺有多精準也是難以量度正確。

    這不是一個早上呯一聲發生的事,而是個多月的演變,牽涉不同的人和事。如果只看一段時刻的一個面積來評論整件事,就等同用廁紙筒框著某一角來試圖量度整個圖形。還有,這世上不是只有方形、三角形和圓形的。

    悼念就唔可以係屋企悼嘅?咪同番教會一樣囉!我同天父傾計關你哋咩事?重點係損獻!
    同番學亦一樣,最緊要交學費!
    同攪乜差差周年紀念、生日都一樣,要有禮物!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一身
      https://www.facebook.com/shi.feng.1848/posts/514292105439253
      https://www.facebook.com/shi.feng.1848/posts/515337308668066

      刪除
    2. //各人有各人的尺去評論事情。但一個不完整的圖形,尺有多精準也是難以量度正確。

      想當年我都給傷港民主派騙了.

      //第一身

      C 嬸呢兩條link精彩喎!

      刪除
    3. 我細個時直頭係十下十下! XD XD XD
      當年中四考 mock 前嘅假期,所以直頭可以佈住向電視前面 update。此外就應該係 911 先再有如此震撼嘅感覺!直頭係靈魂出竅咁!

      刪除
    4. 哈,你地兩位都大過我... XD

      刪除
    5. 哈,我當年都係中四.記得有幾日阿sir唔上堂,比我地喺堂上討論甚至唱歌(愛自由),更曾經有同學建議上北京支援.D! 真係又柒又核突.

      刪除
    6. //你地兩位都大過我... XD

      都只係差好少啫! XD

      //比我地喺堂上討論甚至唱歌(愛自由),

      傷港愚樂圈最叻就係萬人大合唱,一人一句幫手打氣...好多次「支援內地蝗胞」活動都係咁。
      又,《愛自由》首歌的旋律其實好差,都唔好聽嘅!

      //我細個時直頭係十下十下!
      //真係又柒又核突.

      https://www.youtube.com/watch?v=d2jA40EI_Xk

      刪除
    7. 柒都有得點唱?!
      笑死嬸 XD XD XD

      刪除
    8. //柒都有得點唱?!

      魔術點唱,可不是浪得虛名!

      刪除
    9. 綜合多年、各方資料,C嬸條link真係至今可信性最高的。

      刪除
    10. 同意呀, 加咗落去伸延閱讀...

      刪除
    11. 我當年中三......過咗陸死之後, 就發覺香港泛民有古怪.

      刪除
    12. //就發覺香港泛民有古怪.//
      你哋都識得泛民呀民主黨呀咁。
      我直頭一舊飯,只聽過李呃人㑭大陸扣留。
      佢係乜水做乜㑭人拉都唔知。
      條起跑線 ⋯⋯ 直頭跑錯線呀! XD XD XD

      刪除
    13. //我當年中三.

      估唔到自由人你原來都有返咁上下年紀。XD

      //我直頭一舊飯,只聽過李呃人㑭大陸扣留。

      C嬸你讀單細胞中學的,諗嘢係偏向純真一啲架喇。

      刪除
  7. 謝謝你的連结

    回覆刪除