2016年5月26日 星期四

城市論壇論得哥(2016年5月22日)

其實咩叫「初心」?日文來的嗎?殺人政權偏係鍾意用埋啲奇奇怪怪的用語,學佔派話齋,「毋忘初衷」才對吧?
城市論壇:泛民初見黨中央 放開矛盾追理想?德江籲勉記初心 自決港獨苦自嚐?( Discussion on :Reaffirmation of One Country Two Systems)

RTHK 香港電台
發佈日期:2016年5月22日
論題 (Topic): Discussion on : 泛民初見黨中央 放開矛盾追理想? 德江籲勉記初心 自決港獨苦自嚐? Reaffirmation of One Country Two Systems
譚惠珠 Maria Tam Wai-chu 港區全國人大代表 Member, National People’s Congress Hong Kong Deputy
何秀蘭 Cyd Ho Sau-lan 泛民會議召集人 Spokeswoman, Pan-democrats
劉銳紹 Lau Yui-siu 時事評論員 Commentator
羅冠聰 Nathan Law Kwun-chung 香港眾志主席 Chairman, Demosisto
日期(Date): 22/5/2016・星期日 (Sunday)
地點 (Venue): 維多利亞公園 Victoria Park

何瘦爛

1. 何仙姑最爆 soundbite 的就只是「我地的忠誠只係俾傷港人」(4:35—4:38),其他嘢唔使再 quote。只見何仙姑作為販民代表,嘴角含春,那夜獲張得哥寵幸,馬上升呢出哂水,靈魂兒升了上天,即時覺得自己跟笨土派係兩個 level。成個節目俾人的感覺是,販民俾笨土壓住嚟打咗咁耐,終於可以一吐烏氣,你班柒青成日搞街頭運動有乜Q用,一啲統戰價值都無,都係和理非非先有得面聖!

2. 講到北上會面,何仙姑話最怕就係無agenda。主持人隨口問一句:「你想見乜嘢官員?」何仙姑竟然話「我地唔識國情」,即係都唔知要同邊啲蝗官見面先叫「有意義的接觸」,真係DKLM,又係典型「我唔知自己想要乜,淨係知道自己唔想要乜」的廢人(12:05—13:00)。

譚餵豬

3. 譚餵豬的表現就只係得一個字:「霸」。首先佢不徐不疾,氣定神閒地發表了開場白,拿起稿子讀出張得哥訪港的 objectives,話口未完就浪費了好幾分鐘 airtime(5:12—6:35),官樣文章官樣腔調,完全唔發表自己意見。

4. 譚餵豬話人大的工作係同中央溝通,處理內地、中央、全國性的事務,我城的事務「是由何仙姑處理的」,語帶不屑(13:55—14:05)。咁講法,除咗話自己 level 遠高於你地班港豬之外,唔通何仙姑難道有機會出嚟跑馬仔?

5. 譚餵豬又花咗好幾分鐘讀出「傷港前途決議文」,官威十足。譚的論點係評論講毒不可行也是「言論自由」,不是打壓,輕易便KO了佔派獨派的一貫「自己是被逼害的弱者」的論點。(18:35—20:25)

6. 譚餵豬再三澄清「要槍有槍,要炮有炮」只係當時做 clear choice 的可能性之一,但最後已被「排除」,結論係對抗獨派言論需要以「法律和輿論」解決(21:45—23:05),語氣堅決,亦肯去「搶咪」,奪取話語權的技巧不在販民佔派之下,直把羅37壓了下去(見第10點)。

7. 好戲在後頭。主持人問到有關「外國勢力」,譚餵豬一句「我唔係做情報組,所以我唔知喎」便輕鬆打發了,轉數真係快!

羅37

8. 羅37原名羅冠聰,唔係「滾滾長江東逝水,浪花淘盡英雄」的羅貫中,成日諗住打機玩《三國志》就以為可以「爭霸天下」。羅37無厘頭話張得哥以「君臨天下的姿態來訪,希望粉飾太平,呈現蝗港之間的主僕關係,完全唔尊重傷港民族...在831框架下,蝗港對話並非『初衷』」(10:40—11:30)。

9. 羅37話區議會制度都算係「自決」,係直接民主的體現;所以「對於我城未來前途的體現以自決來決定,只不過係將傷民的自決權利擴大到城市未來的想像當中」,然後又轉到去講連討論也不可以就是打壓言論自由,破壞傷港柒心價值云云(15:45—16:30)。魔術師最怕就係佔派獨派呢啲乜QQ的性幻想,想來想去起哄,圍威喂發表煩膠言論,但係又乜業績都無。就如魔術師一向以蒼蠅舉例,呢班人未必真係有乜大害,只係煩到想一嘢拍扁佢,剝奪其生存權利啫。

10. 羅37又以波波事件挑機,講到波波被擄係事實一樣,結果被譚餵豬大笑恥笑,一句「我只相信當事人所說...佢又唔係去咗帝國」便被擊破了(23:27—24:32)。查實你可以唔信殺人政權,但始終無證無據,憑乜講到似層層?唔通正義的民主志士只需要憑「想像」,跟手學埋CCTVB膠劇對白話「呢度唔係法庭,唔使講證據,邊個係人邊個係鬼,我好清楚」?

劉夫子

11. 一貫的「一不怕苦,二不怕死」、「一個原則、三個堅持、五個反對」的以數白欖表達方式。雖然完全無心機聽其佢講,淨係記得佢話張得哥來訪係「港人鍥而不捨(縮骨遮革命?魚蛋革命?)爭取而得來的成果」(8:05—8:15),但仍然非常佩服夫子竟然可以心算用口逐點講返一份 Powerpoint 出來,其 organised 的程度非一般人能及!



12. 現在的學生,基本上九成都係黃絲,不出所料一發言又係針住譚餵豬有關「要槍有槍,要炮有炮」同埋張得哥來訪係違反《基本法》同中國憲法,破壞一國兩制(29:35—30:55)。譚餵豬當然可以輕易解決,將黃絲同學刻意將對方說法扭曲的技倆打破(34:15—35:42),真係好少見到建制派可以有咁強又宥力的人出來講嘢。

***
伸延閱讀:
香港前途決議文
(一)前言
我們是一群來自不同民主派團體的中青代。
1980年代,民主派按「民主回歸」的理念,參與《基本法》的起草工作,力爭在《基本法》的框架下,實現「港人民主治港」的理想。從過渡時期爭取「民主基本法」、八八直選、九一直選、彭定康政改方案,到主權移交後力阻23條立法、爭取普選時間表,民主派一路走來,為守護香港孜孜不倦力戰到底。
但「民主回歸」之路,至今已經走到盡頭。民主派在1980年代支持「民主回歸」,是設想了中國大陸在經濟改革後,會逐步走上政治改革之路,令中港處於良性互動循環,並最終實現「港人民主治港」的理想 ── 但30年過去,中國大陸始終未見開啟政治改革,反而走上了結合威權專制政治和國家資本主義的「中國模式」;而中港良性互動的願望,亦在2014年被「人大831決定」無情地壓碎。
今天,「民主回歸」之路走盡,香港主體意識抬頭,我城政治正經歷30年未有之大變。為總結過去、並展望未來,我們聯署了這一份決議文,向各界表明現階段我們對香港前途的主張,以迎接新時代的挑戰。
(二)主張
(1)香港我城,自治傳承:
我們認知,英國按照《中英聯合聲明》,在沒有經過香港人民的民主授權下,在1997年7月1日將香港主權移交給中國。香港,依目前政治地位,是中國的特別行政區,按中國在《中英聯合聲明》和《基本法》的承諾,實行一國兩制、港人治港、高度自治。
《基本法》根據《中英聯合聲明》制定,並没有得到香港人民的民主授權,部分條文亦為北京政府所利用,以控制香港的自治空間;但《基本法》畢竟沿襲了香港政府自二次大戰後逐步建立起來的廣泛自治權,並且將《中英聯合聲明》這條國際條約所保障的各項自治權予以成文化,是我城自治地位的具體體現。我們認為,香港人民必須捍衛《基本法》下我城的各項自治權,並爭取修改當中的不合理條文,以充分確立和保障香港的自治地位。
(2)香港人民,內部自決:
我們認為,香港人民應該團結爭取「內部自決」,以實現由香港人民自行管理香港事務 ── 即透過內部方式實現《公民權利及政治權利國際公約》和《經濟社會及文化權利國際公約》所保障的人民自決權,由香港人民自由決定香港的政治地位,並自由謀求經濟、社會和文化的發展。
根據《中英聯合聲明》第三條,中國承諾香港可享有廣泛的自治權,由1997年7月1日起維持50 年不變。我們認為,2047年後香港的政治地位,必須經由香港人民透過有充分民主授權、以及有約束力的機制,自行決定;而只要香港人民能夠按「內部自決」原則實現自決權,「永續自治」將是處理二次前途問題的恰當選擇。
(3)主體意識,核心價值:
香港,歷來都是華洋共處的社會,不同族裔的香港人民,定居香港都能以港為家,自由生活和平共存,形成一個獨特的政治社群。
我們認為,香港人民的主體意識,根本體現在一種對我城核心價值和文化的認同 ── 任何香港居民,無論什麼時候來到香港,只要認同香港這片土地、認同香港核心價值和文化,就是香港人民。
(4)多元爭取,政治革新:
我們認為,非暴力抗爭 ── 包括議會抗爭、佔領、抵制、罷工、罷課、罷市等等 ── 能夠凝聚大多數香港人民的認同,應該是爭取政治革新的主流方法。
在公開和透明的原則下,我們不反對就香港政治地位問題,與北京政府談判。
(三)結語
我們對香港有最深厚的感情,最堅定的信念。我們深信,只要香港人民團結起來,共同承擔起時代的責任,我們終會在香港這片土地上,真正確立香港人民的主體性。 
信報 2016年5月25日
「動槍動炮」不符中央想法
中澳法學交流基金會早前訪京,團長馬恩國與《基本法》委員會副主任張榮順會面後,引述張榮順指出,中央處理港獨「要槍有槍,要炮有炮」。繼隨團的港區人大代表譚惠珠澄清中央的意思是排除使用槍炮後,立法會主席曾鈺成亦認為,動槍動炮的表達不符合中央想法,「(全國人大委員長)張德江強調要有耐心,講到要動槍動炮,肯定不是一個耐心的表現。」
曾鈺成昨日說,張榮順歷來個人講話風格都「色彩豐富」,他不認為中央有任何政策認真考慮「出槍出炮」。他相信,中央最新和最權威的訊息,來自張德江訪港時的各項活動,包括其發表的講話。曾鈺成說,張德江的講話表明中央明白香港人有多元特色,「動槍動炮」不符合張德江提到的「三個心」。
特首稱樂創議員北訪機會
特首梁振英昨日表示,有關港獨問題,張德江上星期訪港已公開講得非常清楚。梁振英重申,在香港有港獨的言論,確實影響香港與中央的關係,影響中央對香港的信任,亦影響香港與內地、 包括與內地人民之間的關係,對香港絕對沒有好處。
有消息指中央及特區政府正籌備立法會70名議員下月訪問深圳,與京官會面。曾鈺成稱,至昨日仍未有聽聞會面消息。他認為,安排會面技術上沒有問題,反而是中央政府及立法會同事的意願問題。梁振英則重申,本屆政府十分樂意創造各種機會,讓立法會內各個黨派議員到內地參觀訪問,以及與中央負責香港事務官員交流。他又稱,泛民議員上星期與張德江會面的酒會,是他本人向中央提出,獲得中央同意始成事。

37 則留言:

  1. //其實咩叫「初心」?

    原來魔兄也有同樣問題,我還以為是我中文差。

    //譚餵豬再三澄清「要槍有槍,要炮有炮」只係當時做 clear choice 的可能性之一,但最後已被「排除」

    Sherlock Holmes 排除法的實例。不過柒青們可能唔識。

    // 羅37又以波波事件挑機,講到波波被擄係事實一樣,結果被譚餵豬大笑恥笑,一句「我只相信當事人所說...佢又唔係去咗帝國」便被擊破了(23:27—24:32)。查實你可以唔信殺人政權,但始終無證無據,憑乜講到似層層?唔通正義的民主志士只需要憑「想像」


    當然波叔被擄不一定是事實。但從他回來後的各種表現(例如其說話和說話時不自然的表情],他被失蹤後官媒沒有立刻否認,王振民形容失蹤案「非常不幸」,並說這樣的事情不應該在香港重演等等,似乎也可算是印證波叔被擄的頗強證據。

    //現在的學生,基本上九成都係黃絲

    從個人經驗所得,這應該是真的。堂上鬧689全班拍手,指出痴瘋等人的謬誤全班靜默。未過course evaluation,我其實都不太敢用黃C的某些言論做反面教材。唉......

    回覆刪除
    回覆
    1. //來魔兄也有同樣問題,我還以為是我中文差。

      阿得哥來吹「和風」,可能即係用日文咁解。

      //似乎也可算是印證波叔被擄的頗強證據。

      惹人懷疑還惹人懷疑, 就算刑事案不到當事人說不追究便可結案, 但當事人卻可以以「不合作運動」「抗爭」,警方亦難以調查.既然沒有真憑實據, 有幾多內情旁人亦不得而知, 茶餘飯後小圈子當八卦嘢講下無妨,在公眾埸合以黨主席身份發言講到似層層,卻又是另一回事,不能妄下結論.

      //我其實都不太敢用黃C的某些言論做反面教材

      原來無想是教書的. 大學定中學?定係補習天王? 見你客仔是黃, 老婆又是黃, 谷埋谷埋, 好彩有我呢度俾你洩下慾啫.



      刪除
    2. //茶餘飯後小圈子當八卦嘢講下無妨,在公眾埸合以黨主席身份發言講到似層層,卻又是另一回事

      補充後明白亦同意魔兄的真正批評.也是的,我也只是心��懐疑,在公眾場合講到事實般必須有更強更實質的證據.

      //有幾多內情旁人亦不得而知

      我諗起李天命的政治盲雞論 .政治d野外人根本好多都唔知,都係靠估.

      //原來無想是教書的.

      某大專的一名細薯. 搞d真.離地哲學

      //好彩有我呢度俾你洩下慾啫.

      呢句真.可惜佔中時未睇呢個blog. 個期慘到呢.校內屋內都被黃c轟炸,無法宣泄!

      刪除
    3. //我諗起李天命的政治盲雞論 .政治d野外人根本好多都唔知,都係靠估.

      李天命本新書唔通要到書展先有?

      //呢句真.可惜佔中時未睇呢個blog.

      等我搬文搬到去前年, 開返個tag叫「佔中通識」俾你過下癮.

      刪除
    4. 書展出到都叫好彩.

      佔中通識(同你唔少舊文) 我都㷛完了.

      刪除
  2. 點解羅灌沖雙眼經常眼琼琼,好似撞邪咁?被汲精女鬼上身都唔會咁!好似癡癡呆呆咁!莫非……佢晚晚幻想何仙姑嚟打飛機?被何仙姑吸了魂魄乎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 相由心生, 班柒青係咁上下貨仔, 鬼知佢地夜晚黑搞乜!

      刪除
    2. 我都覺佢對眼怪里怪氣,有些陰陽眼feel, 好恐怖~

      Btw, 看了Mr Magician上一篇的"葉問3"影評,我覺得你也會喜歡睇張家輝的"陀地驅魔人",入面講哋人生哲理、因果輪迴等,算係近期港產片中冇咁流的一部~

      刪除
    3. //算係近期港產片中冇咁流的一部~

      多謝推介,已入database.

      刪除
  3. sinablog 個 RSS 似乎又壞左, 蝦餃大叔出左篇道別文都唔識了......

    回覆刪除
  4. 譚餵豬係港英年代打滾到現在,見人講人話,見鬼講鬼話已臻化境
    唔係爆左佢的士牌單野, 都唔會咁快轉身埋呀爺堆.
    炮兵團單野條友又係轉身快過師父, 同台既人邊係佢個皮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 同樣在港英年代打滾到現在的「政壇猛人」一樣大不乏人,卻又唔見有人好似譚咁「滑不溜手」.

      刪除
    2. 政壇猛人是唔是猛人就唔知啦. 不過大多人都立場分明,或中或英,唔會「滑不溜手」.
      餵豬呢類人好聽就係識時務者,難聽D就係政治投機分子,正常就應該被人批鬥,不過統戰既野,敵人既敵人就係朋友.
      出名的變色龍除譚餵豬就數犯婦人,唔係變色龍做唔到「滑不溜手」

      刪除
    3. 「世界仔」、「變色龍」、「滑不溜手」本來就是80年代以來的傷港核心價值,只是近年被「道德高地」、「政治潔癖」取代了;但看看價值大師、收租仔、乜sir之類的fans,無所不用其極地搵錢找著數依然存在在某些港人的DNA之內.

      話又說回來, 蛇齋黨也是看風駛舵的投機份子, 不過技巧總是肉肉酸酸, 表現出來就是沒有譚餵豬咁「舉重若輕」.

      刪除
    4. 蛇齋黨由始至終都心繫家國中央統領,點會係投機份子?只不過人員質素每況愈下,咪肉肉酸酸囉同飯民一樣.
      「世界仔」、「滑不溜手」都有立場,不過手段高明圓滑.對方都會比返幾分面你,就好似回歸前既英方人馬.
      變色龍再白D 就係養唔熟,勢在保皇變色龍只會出現係飯民身上, 垃圾筒同FB專員咪又係咁出道.
      真真正正顯示傷港核心價值係忽左忽右,間中抽下水既傷人黨, 不過昆仲手法又不如前朝高段位人士啦.

      刪除
    5. //蛇齋黨由始至終都心繫家國中央統領,點會係投機份子?

      蛇齋黨雖然唔敢「擺明作反」, 但係講到選票呀, 議題呀之類, 明顯又係左搖右擺, 唔係「姓黨」囉.

      //「世界仔」、「滑不溜手」都有立場,不過手段高明圓滑.對方都會比返幾分面你,就好似回歸前既英方人馬.

      呢句真.

      刪除
  5. //「對於我城未來前途的體現以自決來決定,只不過係將傷民的自決權利擴大到城市未來的想像當中」//

    區議會同獨立公投完全係兩個層次嘅事,點可以用一個「只不過」就胡混過去?區議會點搞都係地區民生事務,而且一般市民得閒無事都唔會去理區議員做乜;獨立公投影響嘅係成個社會,政策經濟嘅大方針都會受影響。

    假如有一日政府立法規定唔可以食任何肉類,可唔可以話「只不過係將貓狗的保護擴大到所有動物」?

    回覆刪除
    回覆
    1. 羅37真係話如果要打壓自決,係咪要打壓埋區議會. 最攞命的是黃絲同學會又照單全收,奔走相告(這是魔術師對黃絲們的想像).

      刪除
    2. 實際都應該差唔多。我最近係臉書先見到D100貼咗張圖,內容只係quote兩個老人家不滿政府同老共乜乜乜,但係又無相又無來源証明,都呃到幾百個like同share,可見有堆人真係講乜信乜。

      刪除
    3. K100 除了販賣仇恨之外,就什麼也沒有了, 想不到當年頗為正氣的鄭大班竟會淪落至此, 實在叫人婉惜.

      刪除
  6. //堂上鬧689全班拍手

    講返中學一件往事.

    升預科時,有兩班同學想各自搞學生會莊(當時中學係無「莊」呢個term的,在此說「莊」是為了易於明白),兩班同學都係理科高材生。其中一方本來想拉攏文科第一名的,後來不了了之仲好似鬧得有d不快,最後兩個莊決定聯手,放左個文科仔飛機。

    雖然即使一個莊,但都裝模作樣要全校投票。當年中六分6A(文)、6B(理)和6C(理)三班,論會考成績兩班理科係好過文科頗多的;結果6B同6C超過9成投贊成,而6A就全部投反對票!

    但故事仍未完。一年後,三班接近同班升中七。新一年新一班中六選學生會,又係得一個莊,記得是文理科生混編的...結果,去年的6A今年的7A,照舊全部投反對票!

    去年全投反對票可以理解,畢竟大家組莊時有d是非,再而文科班成績上是underdog,有怨氣全反對可以理解;但新一年的師弟與你地全無恩怨,而且是文理混編,你地照樣全投反對票,唯一解釋是:(經過上一年後)對「建制」已慣性不信任,以反對發洩情緒!

    對這班鼓掌的學生,亦可作如是觀。

    //指出痴瘋等人的謬誤全班靜默

    雖然老美已經多方面證明講理據並不能快速地進入潛意識說服一個人,而要用「側面」、「包裝」等方法打入受者心坎(Inception?),但我始終覺得這只是用迷信換迷信,用理據擊破歪理雖然短期內會令相信歪理者更不服氣,但經過長期社會經驗教訓後,當年激到自己死的理據會慢慢浮現,結合實際經歷後,在潛意識會更加深刻(雖然不能立即見效)。

    沒聽過理據但經過實際教訓後,都會不再信歪理,但始終會流於「知其然不知其所以然」,也只是另一種從一個迷信跳到另一個迷信;正如大把港豬,年少時都是憤世嫉俗的,可大個後「反佔中」就講來講去剩係講個「亂」字,就是只懂教訓不知理據之過也。

    當然還有:睇到滿嘴歪理的人被實在理據駁到口啞啞係好過癮的,即使當時人心裡仍然不服;而且對中立者或立場不堅定者等第三者,理據會更有說服力!

    //羅37真係話如果要打壓自決,係咪要打壓埋區議會.

    每樣自由都有界限的,咁叻走去美帝,宣揚「打壓IS就是打壓宗教自由」吖笨.

    另外你一講羅37我就想起狄威飾演的羅三炮。當然狄威梗係型好多啦:

    https://www.youtube.com/watch?v=mUKKkgro2QU


    //最攞命的是黃絲同學會又照單全收,奔走相告(這是魔術師對黃絲們的想像).
    //都呃到幾百個like同share,可見有堆人真係講乜信乜。
    //K100 除了販賣仇恨之外,就什麼也沒有了

    張得哥來港,K100整左幾張直旛圖,仲問「你最想掛邊張」,結果剩係得爛民連掛張最不痛不癢的「我要真普選」,似乎佢販賣仇恨去到瓶頸,有「邊際效應遞減」之像。

    其實呢班人係咁反芻已可預知,在傷港生活一生中梗會遇到幾個冥頑不靈的耶撚,大家咪當佢地係另類耶撚囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. //新一年的師弟與你地全無恩怨,而且是文理混編,你地照樣全投反對票,唯一解釋是:(經過上一年後)對「建制」已慣性不信任,以反對發洩情緒!

      在語法上,要投票決定的議題通常是「正方」,希望的是一種改變。例如說「英國應該脫歐」,或「加泰隆尼加應該獨立」,「脫歐」和「獨立」皆是改變,投反對票的就是 by default remain status quo,要改變的人是要需要別人支持(投贊成票)的。所以我們不會見到「英國應該留在歐盟」或「加泰隆尼加應該留在西班牙」,因為 remain status quo 是不需要 explictly 去搵人「贊成」的。

      我反而係覺得呢班中七文科同學忽然有所「覺醒」,就係用投「反對票」(無論任何議題,總之就係要反對)來證明自身的存在價值,因為「贊成票」有價,你要來求我。看着人向自己苦苦哀求,當然就有高峰體驗喇!

      //經過長期社會經驗教訓後,當年激到自己死的理據會慢慢浮現,結合實際經歷後,在潛意識會更加深刻(雖然不能立即見效)。

      未必,有些人係牛皮燈籠,缺乏自省能力,自己的不幸自是別人做成,覺得全世界都要來害自己的。

      //沒聽過理據但經過實際教訓後,都會不再信歪理,但始終會流於「知其然不知其所以然」

      過度着重經驗世界的老一輩人尤甚。

      //睇到滿嘴歪理的人被實在理據駁到口啞啞係好過癮的,即使當時人心裡仍然不服;而且對中立者或立場不堅定者等第三者,理據會更有說服力!

      所以,文章不是用來說服人,而是用來sell俾其他人!

      //咁叻走去美帝,宣揚「打壓IS就是打壓宗教自由」吖笨.

      「美帝走的是修正主義道路。」

      //其實呢班人係咁反芻已可預知,在傷港生活一生中梗會遇到幾個冥頑不靈的耶撚,大家咪當佢地係另類耶撚囉.

      我又想起周蟲蟲話有錢人可以買麵包,窮人無錢就唔得,來說明「有錢人較自由,因為自由可以用錢買」的「政治道德」歪理。

      刪除
  7. //其實咩叫「初心」?

    應該是指「初學者的心態」,主要是講每樣學問不論修煉了幾耐、修為幾高,都要「保持初學者心態」,類似Steve Jobs的「stay hungry, stay foolish」。張得哥呢度講「初心」應該是叫傷民銘記「獅子山下精神」吧。

    //區議會同獨立公投完全係兩個層次嘅事

    明顯滑坡謬誤.

    回覆刪除
    回覆
    1. //張得哥呢度講「初心」應該是叫傷民銘記「獅子山下精神」吧。//

      獅子山下精神, 面就係宣揚小市民自強不息, 鄰里互助
      底個浸其實係推介小市民如何係[霸權下委曲求全]做順民
      留意返, 港英年代既港台節目係維穩節目泥 - 港台既支出係要計入維穩費

      得哥以主政者身份講獅子山精神合理
      黃屍以反對派身份講獅子山精神就錯檸晒

      難得係主流媒體上無人踢爆佢同話佢知佢柒佐

      刪除
    2. //初學者的心態

      我仲以為係「初戀的心態」XD

      在香港, 「初心」已被日文supersede了.

      http://www.zdic.net/c/d/3d/93818.htm
      初心
      最初的心意。
      唐.吳融.和楊侍郎詩:「煙霄慚暮齒,麋鹿愧初心。」

      //明顯滑坡謬誤.

      佔派理論多多,其實邏輯謬誤多到無倫, 所以索性無視, 集中鼓動情緒算數.

      刪除
  8. 而家先知原來魔兄搬咗竇,blogger啲字大粒啲易睇啲嘅。
    原來何仙姑洋名喺Cyd,真男性化。譚豬豬為Maria,亦甚有賓賓味。
    中箭黨嗰小子乳臭未乾,又好似未瞓醒咁,對住呢班大人真喺覺得佢好幼稚。

    回覆刪除
  9. 好掛住ec你呀!幾驚你失聯!

    過幾日寫返篇八的平方,更好笑呢!

    回覆刪除
  10. // 譚餵豬的表現就只係得一個字:「霸」
    // 轉數真係快!

    阿花師奶靜若處 x 動若脫兔, 點會被人欺的凡品?

    // 「我唔知自己想要乜,淨係知道自己唔想要乜」的廢人

    「原來你什麼都不要」

    // 羅37話區議會制度都算係「自決」,係直接民主的體現

    冇對手就直出咁係咩民主的體現?

    回覆刪除
    回覆
    1. //冇對手就直出咁係咩民主的體現?

      你唔見摩摩話「雖然即使一個莊,但都裝模作樣要全校投票。」嘅咩!

      刪除
    2. // 你唔見摩摩話「雖然即使一個莊,但都裝模作樣要全校投票。」嘅咩!

      冇 (未有時間詳細睇)。

      街道委都要選, 咁咪好唔得閒?

      刪除
    3. //街道委都要選, 咁咪好唔得閒?

      事無大小都要自決嘛, 代價總是要付的.

      刪除
    4. //選到選擇困難

      「莫非太多選擇即是冇選擇?」

      刪除
    5. // 「莫非太多選擇即是冇選擇?」

      就係因為太多選擇, 所以都係去返公立, 鹹肉粽就咁為粒肉寧為肉碎了, 真教人情何以堪。

      刪除
    6. 公立唔失禮吖!乜班有青唔係最鍾意食政府福利架咩?

      刪除