2019年8月25日 星期日

女聲就是王道

明明係民選公投出來的結果,但似乎米民都怕咗嚟緊嘅硬脫 out,影響所及便疑似造成公司米民的「逃巷潮」。於是魔術師個 team 又大執位了,包青天上司的 title 無變都仲係 project lead,但就只係名義上的「上司」,在組織架構上空降了件米婆M過來睇住我城分部,變相包青天上司同埋魔術師都係 report to 米婆M。
作為一個 typical 的米民,米婆M當然只係識得手指指,毫無智慧可言(魔術師有啲懷疑米婆M當日公投是否投贊成脫 out的)。由於公司的方略是想慳得就慳,所以便想公司全體同事都以 online training 的方法,只睇片便可以學識點用:不過米婆M呢類「冷氣軍師」當然就只會以「廁紙筒看世界」,以為英語是世界語言,所有同事都能掌握;但事實上「前線同事」唔同我等坐在冷氣辦公室的後勤部,並唔係咁多「前線同事」可以無字幕咁一面聽英文解說一面睇片學識用個新系統的。到得米婆M知道「前線同事」有反彈,唯有急急腳搵 vendor 做我城方言配音講解。包青天上司仲推薦魔術師幫手驗貨做校對,話魔術師係個「very good editor」咁話。
結果,米婆M交出的第一稿,那個 voice over 着實令魔術師嚇了一跳:仆佢個街呀,男聲嚟嘅!講嘢語調仲要係黃C式陰陽怪氣,十足十睇緊毒果動新聞咁!
可能魔術師真係見識少(或者係米婆M俾人呃),講真所見過的 voice over 都係用柔和女聲(即係好似前同事A咁),而唔係整把鴨仔聲出嚟的...
***
歌劇系列文章之外,魔術師不時也會將網文加上歌曲,以作潤飾之用;而魔術師選曲的主旨就係,除非原唱已是全無敵手,否則都係揀有質素的 cover version,順便將一些另類選擇介紹給讀者。雖然現在是數碼化年代,最近都依然有女聲CD推出,唱的主打都是翻唱版。魔術師為表支持,當然唔介意掃返幾手:

陳潔麗來自蝗國廣東,我城話字正腔圓(各位如果怕咗有青,又唔想聽同講太多蝗話,廣州也是一個不錯的退休選擇),有發燒碟天后之稱。不過,今次新碟發佈會竟然無準備唱 track 01 的《別人的歌》,搞到要清唱又唔係好記得歌詞,魔術師就好難「理解和明白」,扣咗些少分:

不過,對比係原唱,始終係陳德彰高一皮:

另外就係「整容界天后」Sukie S 石詠莉的新碟,但今次呢隻碟好似唔及得佢之前幾隻。魔術師覺得翻唱版最緊要係選曲同埋編曲要夾返歌手味道,好似主打呢隻「輪流轉」咁,走輕快路線魔術師就真係唔係好接受到:

秋官原唱版版基本上就是無敵:

Susan Wong(黃翠珊,唔係王迪詩)也是發燒碟天后,不過主打係英文歌。唔怕貨比貨,三把女聲之魔術師始終都係比較鍾意「攬炒洋腸」的黃小姐的聲音:

最後,又再聽返最前期的 Fly Me to the Moon,Susan Wong 過咗檔去 Evo Sound,MV 係靚咗,但選曲編曲卻是笨土的 Rock in Music 稍勝:

***
伸延閱讀:

165 則留言:

  1. 其實國內多了好多口水歌女歌手,例如童麗、陳果、劉德麗、李爍、梁玉嶸(把聲好似呂珊)等。啲 CD 碟錄音、編曲一啲都唔差,好多比香港出果啲所謂 Hifi 碟更認真。

    以 Hifi 碟作來算,又一例子國內起初抄香港,但慢慢進步而超越香港,因為香港只是食老本原地踏步,好似環球啲舊碟,loop 完又 loop。

    Momo

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽過陳果同劉德麗, 啲翻唱歌的編曲都唔差的(個人覺得蝗民用結他伴奏有一手).

      //香港只是食老本原地踏步

      都係仲食緊個唱, eg 容祖兒...

      刪除
    2. //都係仲食緊個唱, eg 容祖兒...

      都係蝗民支持

      Momo

      刪除
  2. //以為英語是世界語言,所有同事都能掌握

    米腸以為自己嘅英文口音喺全世界冇理由聽唔明,殊不知好多英語為主國家(例如美加)或者操流利英文嘅歐洲人,好多時都聽唔得十足要估估吓。例如公司新嚟兩嗰牛劍畢業生,其他歐腸嗌話聽唔明佢地噏乜,話我啲仲容易聽得明!哇哈哈

    //仲要係黃C式陰陽怪氣,十足十睇緊毒果動新聞咁
    哈哈米婆貼地嘛,知道黃C式有200幻+1嘅人like

    //並唔係咁多「前線同事」可以無字幕咁一面聽英文解說一面睇片學識用個新系統的
    //講真所見過的 voice over 都係用柔和女聲

    請游BB用鴨脷洲口音咪得囉 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //操流利英文嘅歐洲人,好多時都聽唔得十足要估估吓。//
      因為英語人好多時唔學外語,講嘢唔識遷就其他人。
      《Native English speakers are the world’s worst communicators》
      https://www.bbc.com/worklife/article/20161028-native-english-speakers-are-the-worlds-worst-communicators

      刪除
    2. //哈哈米婆貼地嘛,知道黃C式有200幻+1嘅人like

      米婆可能識聽「人話」(誤)...

      //游BB用鴨脷洲口音

      正喎呢個... 又係喎, 搞到咁大單都唔見小麗老千佢地出嚟捍衛深水埗嘅?

      刪除
  3. 我好耐無聽廣東歌,聽中文歌時開著蝦米找合口型的 playlists 來聽。很可惜沒有支付寶(馬雲唔中意外匯?)不能入會選擇少好多。最近心頭好是趙雷,創作歌手,是blues/rock/folk 傳統風味,歌詞更韻味無窮。

    回覆刪除
  4. 在下喺英國做嘢。試過online training有得揀要男定女聲(可能係男女平等嘅考慮)。

    我一開始都係揀咗女,點知把聲又尖又難聽,於是轉台。不得了。男聲有如電台黃昏節目DJ般帶磁性,順耳好多。

    所以都係人嘅問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似馬鞍山阿sir 咁又唔拘。

      刪除
    2. //好似馬鞍山阿sir 咁又唔拘

      啲人話把聲似鄭子誠,其實都有啲似陳志雲

      刪除
    3. 其實我覺得呢啲男人聲好姣!打冷震!

      刪除
    4. //陳志雲

      EQ 議員話馬鞍山阿 sir 係談判專家來的!

      https://www.facebook.com/Dr.ElizabethQuat/videos/374692666761553/

      葛珮帆 Elizabeth Quat
      8月18日 12:28 ·
      好有愛 ❤
      林Sir是談判專家,十大傑出青年,也是我的好友😊
      希望青年學生可以放下仇恨🙏🙏
      相信愛與善良的力量🙏🙏

      #葛珮帆 #警察 #相信愛與善良
      -----------------------------
      唔想錯過EQ最新動態? 立即點擊「搶先看」,即時追蹤啦!



      刪除
    5. 好深刻N年前有條片EQ和長毛一齊拍,爭取女護士懷孕廿幾週豁免輪夜更至放產假,兩個扮護士真是很搞笑,笑到碌地;如果建制和泛民議員帶給市民歡樂之如又合作幫市民爭取權利,那就更好,一定不會淪落到今天這樣的田地。

      刪除
    6. //兩個扮護士真是很搞笑,笑到碌地

      其實是傷民太過欠缺幽默感了.

      刪除
    7. TB,呢個我認同,建制那邊的工作真的做得太差。回歸前建制受殖民地政府打壓,出了一大班人才,那些年民建聯有四大天王,氣勢不比李柱銘司徒華差。工聯會的規模也是職工盟的好幾倍,畢竟老共是靠群眾起家。政府方面,梁愛詩的專業性更是無論泛民都不論忽視。只二十年過去,民建聯蜀中無大將,一個可以擔大旗的人都沒有,連自己的群眾都團結不到,真的十分失敗。

      刪除
    8. //回歸前建制受殖民地政府打壓,出了一大班人才
      //二十年過去,民建聯蜀中無大將,一個可以擔大旗的人都沒有,連自己的群眾都團結不到,真的十分失敗。

      當年建制派是弱勢, 當然要自強; 回歸後成班人以為有殺人政權撐腰,訓係度都贏, 變成偏安江左之局;反之,販民真係幾時都咁多動力(起碼要落力搲捐款), 呢樣要俾個讚佢地.

      刪除
  5. AV片叫床聲都只有女音,無男音,就知道女音幾咁重要喇!嘻嘻!

    回覆刪除
  6. Lily唱得咬字多R音,Sukie唱到好多氣同把聲吾得,Susan聲掂唱得掂但樣同個MV設計就....
    最近似乎HANA比較突出。
    前輩提攜後輩好緊要或培養新一代,可惜宜家年青一代嫌老一代阻訂。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hana OK

      所以 Susan Wong 以前都只係出聲唔出樣 (有幾張 poster 影到佢有啲似 Daisy 嬸).

      //Lily唱得咬字多R音

      坊間話佢換氣聲勁,不過唱 Live 換氣聲應該走唔甩.
      講起R音, 許冠傑都有 XD

      刪除
  7. 做乜召喚我...................

    對上一次做VO,講「breathe in, breathe out,放鬆再放鬆.... 」,我諗太柔和,估完第一個clip後,老細最後自己落場 XXXDD

    關淑怡都出咗張叫做hifi的翻自己舊歌... errr... 你有興趣就聽吓

    好似阮兆祥都就出

    回覆刪除
    回覆
    1. //老細最後自己落場

      其實無論你講成點, 老細都係要親身落場的 XD

      //阮兆祥都就出

      喔!

      刪除
  8. 今晚警察比人打又比人拮。睇到好心up。又要開槍示警先解到圍~
    我真係唔係好明點解會有人支持呢啲暴徒。
    我加拿大啲[識得嘅人]都支持暴。有啲就話難辨是非。
    又唔使翻牆有幾難辨是非?睇到佢哋咁樣破壞都辨唔到是非?
    無言~

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲“記者”仲要追住嗰幾個警察,質問點解用槍指向佢哋。多Q餘,周圍都係所謂記者,咁指向邊都係会指向記者㗎喇。

      刪除
    2. //今晚警察比人打又比人拮。

      咁警察有無生命危險先?

      //周圍都係所謂記者,咁指向邊都係会指向記者㗎喇

      好得意的文宣, 依家係鍾意用「市民」呢個 collective term.... 警察係一種職業, 做警察的人也是市民; 但黃C文宣就會講「黑警毆打市民」...

      刪除
    3. //咁警察有無生命危險先?//
      我覺得有

      刪除
    4. 睇直播,警察幾次都差少少就被氣油彈掟中,但 so far 又未中過,但又可能遲早中,咁算唔算危險?

      Momo

      刪除
    5. 現場深水埗警署外有一個有青肥胎手搖5星國旗,吸引示威者向其投射激光後,肥胎被警員帶進警署內。
      事情有點奇怪,有青肥胎是否幫警察定是示威者派來的。

      刪除
    6. //警察幾次都差少少就被氣油彈掟中

      有劑氣油彈險些成堆記者燒死,今次仲鬼咁大火。

      Blybala

      刪除
    7. //咁警察有無生命危險先?
      我都覺得頭先攞槍出嚟果時係有生命危險。

      //依家係鍾意用「市民」呢個 collective term
      黑衣人被打,或被驅散嘅時候就係市民,或者當地居民。但係白衣,藍衣果啲就唔係,仲可能会被認為是黑社會!

      刪除
    8. 落大雨啲催淚彈會吾會冇煙出冇作為?

      刪除
    9. //質問點解用槍指向佢哋。多Q餘,周圍都係所謂記者

      記者自己應該有所準備將會在今次革命為人民犧牲而賠上性命,那便好過得多了。

      刪除
    10. //落大雨啲催淚彈會吾會冇煙出冇作為?

      效用應該唔大.

      下一篇標題/歌名會貼題. 凌晨12點開估.

      //我覺得有

      C嬸偏幫警寫,唔算數.

      //警察幾次都差少少就被氣油彈掟中,但 so far 又未中過

      即係話有青都係就住嚟.

      //有劑氣油彈險些成堆記者燒死,今次仲鬼咁大火。
      //記者自己應該有所準備將會在今次革命為人民犧牲而賠上性命

      記者係有青自己人,無理由會整傷佢地嘅(偷笑) - 但不擔保掟汽油彈時會牛油手 XD

      //我都覺得頭先攞槍出嚟果時係有生命危險。

      有青持有甚麼武器? 咁多人打付國豪, 如果係出真力, 佢至少斷幾條肋骨喇... 其實有青係就住來打的.

      //黑衣人被打,或被驅散嘅時候就係市民,或者當地居民。但係白衣,藍衣果啲就唔係,仲可能会被認為是黑社會!

      要用返佢地嘅邏輯擊倒佢地先算贏...



      刪除
    11. //我覺得有
      //C嬸偏幫警寫,唔算數.
      //即係話有青都係就住嚟.

      我講咗我會盡力幫警察增取最大利益。不過唔等於我無理據。
      本來做警察就有一定風險/身命危險。況且而家暴動,仇警情緖極為高漲,網上殺警迫死警察家人言論瘋狂。今日死唔去唔係因為暴徒專業咁恰到好處咁打,而係警察拼命求存,互相保護。睇下受傷數字,暴徒行動升級,加上人數多,又遮住曬口面。連速龍最強亞頭都受傷!綁手綁腳咁行動。

      我認為,做又死,唔做又死。不如如班「市民」所願由得香港自爆!班「市民」唔見棺材唔留眼涙。由得佢哋嘗嘗 poor guy 嘅滋味!

      香港警察咁專業,又克制又有經驗,相信亞爺一定可以比大灣區容納埋佢哋。

      刪除
    12. 警方好似有出過相片表示尖沙咀警署有人中過汽油彈

      婆娘

      刪除
    13. //仇警情緖極為高漲
      //今日死唔去唔係因為暴徒專業咁恰到好處咁打,而係警察拼命求存,互相保護。

      somehow 係黑警 not doing their jobs right. 警方人數遠少過有青, 所恃者只不過係武器精良而已; 而對住人數較多的有青而唔能夠用比有青更強的武器, 那就是置已身於不利. 更大的問題是, 警方一旦用更強武力, 就更不能輕率地犯錯, 誤傷良民(真或假都好), 一來有損自己的專業, 二來亦易遭人捉住話柄.

      你講到黑警要「掙扎求存」未免太誇張. 有青仲未出真功夫, 要真暴動應該會更升級, 對都水炮車竟然要走. 其實水炮車也不是無敵, 車轆/水炮發射裝置等都是弱點吧.

      //班「市民」唔見棺材唔留眼涙。由得佢哋嘗嘗 poor guy 嘅滋味!

      記住,有200萬+1人支持攬炒呀! 咁小意思點算攬炒?


      //警方好似有出過相片表示尖沙咀警署有人中過汽油彈

      燒爛咗條褲嗰幅? 好小意思咋喎. 家家酒程度.

      刪除
    14. //我覺得有
      //我都覺得頭先攞槍出嚟果時係有生命危險。

      好簡單, 警員如真係覺得生命受威脅, 即係好似上次個女警咁, 就應該即場將兇徒擊殺, 而唔係娘娘腔咁向天開槍示警.

      睇返電視片段,有青持竹枝/棍棒襲警, 如果真係想攞命, 應該將刀綁在棍上當成是長矛用吧.

      刪除
    15. 哦。原來係咁先可以叫有生命危險。半生不死都唔算有生命危險。有生命危險應該射殺暴徒,唔係向天開槍。咁今次水洗都唔清囉,冇危險都開槍!
      竹枝/棍係唔死得人嘅。無危險。一定要去盡先可以叫有生命危險。

      刪除
    16. //一定要去盡先可以叫有生命危險。

      Exactly. 半桶水的就係有留手喇. 即係好似付國豪, 真打的話, 幾十人打頭打腰椎, 佢唔死都要癱瘓, 仲可以過兩日就出到院咁小事?

      所以,有青其實都係有某程度的克制, 依家大家都是在打擦邊球而已.

      刪除
    17. //我講咗我會盡力幫警察增取最大利益。不過唔等於我無理據。

      C 嬸,我撑你!

      Momo

      刪除
    18. 我都撐C嬸!

      刪除
    19. 一大班黑衣人用長棍,行山杖攻擊,可以死人㗎。行山杖個頭好硬,通常係“尖尖地”㗎。我如果係警察,佢哋咁樣攻過來,我無法知佢会唔会就住咁打,又或者突然失控咁捅死我㗎喎,所以係有需要用有阻嚇力嘅武器,但唔代表我一攞槍出來就要射佢哋。如果見到佢哋退後,就唔一定要開槍。

      機場付先生單嘢,班人係為過手瘾,而且只係用手,冇武器。一班人圍住打其實大家都冇辦法好用力去打,因為被大家互相“阻住”,所以唔係好傷。仲有係佢哋可能唔係同一“類”黑衣人。去坐,同去冲可能性格本身有唔同。

      刪除
    20. 第一槍? 唔係嘛,香港黑媒已經講咗好多次黑警「近距離開槍」。
      看過一篇分析報導,說近年香港警察訓練,目標是做「市民公僕」,所以可以變成亞洲第一警。也變成對今次的暴徒手足無措,軟弱無力。
      傅國豪是手無寸鐵的支那賤民,打他是少少懲戒。睇下星期六九龍灣(?),黑衣人全部攞曬長棍,好似黃飛鴻咁狂打防暴警察。
      昨晚開槍的,是普通警察,冇龜殼保護,一畀黃飛鴻襲擊,就要掹槍。
      防暴警察依靠的就是暴力,暴力控制。我見到佢哋揸住支伸縮棍打交,成個姐姐仔咁。英語叫做 cat fight。真係慘不忍睹。
      摩連奴兄看得多「黃媒不會告訴你的事實」網頁,自然不忍警隊所受的屈辱。

      刪除

    21. 我自己就唔睇藍C網頁,只睇深黃網頁,好似臘腸同拉燈網咁。
      暫見唔到佢地真係想殺警,否則用的就不是鈍頭武器,用火攻可以好似黑社會收數咁用鐵縺鎖警署大門再縱火,呢啲才是殺人手段。根本拉燈仔就狠不下來,只係比拳頭交 advance 少少而已。

      刪除
    22. 多謝大家撐警察。
      仇警訊息就係要去傷害警察,包括警察屋企。最終目的係要消磨警隊銳氣。激起儍雞(小兵)出嚟襲擊警察,死就儍雞死。佢哋(帶頭或軍師)唔會 care 警察死活,亦唔會 care 儍雞死活,但會 care 自己死活,所以出手有所不同。

      暴徒入面有各方各面,各懷鬼胎,各有目的,乜人都有。呢個就係難處。

      警察需要將真正嘅市民同反政府軍分開。
      材鄭係阿頭,局然話「累」!攰你就落嚟俾葉劉上(佢恨咗好耐)!佢都黐孖筋!
      我依然堅持我係特首就犧牲我聲譽,強硬手段制暴,挽救警隊與香港!

      刪除
    23. 點強硬法?當場射殺?打斷手腳?全數收監,不准保釋?

      所以我都唔明老解/武警可以幫到乜。佢哋唯一的好處就係可以出重手真.打殘班有青而唔怕被起底。

      講到尾,我城一係投降俾有青管治,一係趕絕有青,放棄一個、二、三袋年青人,佢唔係死路、坐監,就係趕出境(貼錢俾佢地走都得,但只限無案在身的和理非)。

      刪除
    24. 我就不會盲撐警方。社會安寧不是靠警力,而係靠市民珍惜和自律。依照民主原則,有200萬+1人支持有青,少於100萬人反暴力,答案顯而易見,主流取態就是「不珍惜」,大家要的是攬炒,異見份子就是 collateral damage.

      刪除
    25. 撐C嬸。

      照魔術師邏輯,警察一係唔拔槍,拔槍就一定要射殺示威者。但警察武力最大目的係制服唔係殲滅,向天開槍警告,謷告無效再開槍正常不過。生命威脅亦不同於生死一線,拳如雨下都可以打死人。

      示威者枝行生杖,有指引唔可以直制?

      刪除
    26. 陰謀論如果把香港事情關連到貿易戰,美國目的係打擊中國,侵侵、傳媒由一開始仇警到萬咁吹解放軍落香港,其實都是想制造六四v.2.0,等其他國家一起制裁中國。中國衰,香港死梗,中國唔死,香港重有得救。

      上兩個星期開始淡化冇咁暴力(美國冇錢到?),今個星期亞爺反擊,激到侵侵死下死下,就嚟料,有冇咁橋呀?

      所以警察是香港最後一根稻草,雖然有時做嘢有些甩漏,正所謂做法不完美,但可接受,要改善。但唔撑,香港就真係玩完。

      希望克警兄及同僚努力,香港真係靠哂佢哋。

      以上純段估,冇得 fact check,請魔術師見諒。

      Momo

      刪除
    27. 示威者無守則,可以無底線抗爭;警方武備精良,但就有守則制約。這就是 balance.

      魚蛋革命亦有警員向天開槍,當時都有被黃霉質疑;要贏得愚論戰,就唔能夠有位俾人入。

      而且,如果講到行山杖可以刺死人(有生命威脅),暫時未有案例,如果咁都驚,其無理程度就跟反送中派話「殺人政權會揑造罪名捉傷民」一樣。

      邏輯上我們不能雙重標準。

      刪除
    28. C嬸講得好。

      魔術師的留言 感覺像鼓吹示威者行動還有空間升級咁!

      刪除
    29. //傅國豪是手無寸鐵的支那賤民,打他是少少懲戒。

      何以有這樣標籤便可打人?

      刪除
    30. //魔術師的留言 感覺像鼓吹示威者行動還有空間升級咁!

      客觀分析與鼓吹是兩回事,鼓吹能否變事實要取決很多客觀因素。

      如果鼓吹就可變事實,咁沈大師就唔使“鼓吹”個市要冧“鼓吹”足兩年,先至成事實了。

      刪除
    31. //示威者行動還有空間升級

      無論是軟性還是武裝革命,的確還有很多升級空間。得閒就睇多啲拉燈網學嘢,唔好睇咁多藍霉。好似港人港地/正言香港/G報嗰類叫人收手的文章,真係睇完IQ會跌幾十點。

      刪除
    32. 我睇藍網,係尋找黃媒刻意忽略的片段。我拍過電視,多數蠱惑剪片,做手腳都可以睇穿。我找的是事實,他們多數的意見,也跟黃 KOL 差不多水平,不敢恭維。要愛國,要護旗的,就更加肉麻。

      刪除
    33. 我討論主要係「有冇生命危險」,其他就係局勢可以點。危險一定有,生命危險就未必。無論如何,討論可以搵出盲點,正確調整心態再戰!

      直到今日,以我一個C9水平,我認為警方可以選一個攪事點,重錘出擊!全部塔曬番去先!其他地區就由得啲「市民」suffer 下惡果。

      刪除
    34. //我認為警方可以選一個攪事點,重錘出擊!全部塔曬番去先!其他地區就由得啲「市民」suffer 下惡果。//

      同意!圍攻中聯辨就一定要驅散, 否則阿爺認為警察冇用,就會出老解. 到時一國兩制玩完. 示威者堵路佔路便任由他們.強硬清場的策略其實相當消耗警方資源, 亦對人員造成危險.

      一廢老

      刪除
    35. //得閒就睇多啲拉燈網學嘢,唔好睇咁多藍霉。好似港人港地/正言香港/G報嗰類叫人收手的文章,真係睇完IQ會跌幾十點

      每個人都有陰暗一面,睇個人會否發掘出來,拉登網只不過挑起自己陰暗古惑一面出來啫,吾覺得有什麼聰明可言,depend個人良知問題。
      藍媒多重於報導,by個人自己分晰。

      刪除
    36. //藍媒多重於報導,by個人自己分晰。

      只能說個人覺得藍霉的說法不似黃霉咁有「誠意」,呃唔到人.

      //危險一定有,生命危險就未必。

      同意呀, 所以咪有位俾黃霉入囉.

      //警方可以選一個攪事點,重錘出擊!全部塔曬番去先!其他地區就由得啲「市民」suffer 下惡果。
      //示威者堵路佔路便任由他們.強硬清場的策略其實相當消耗警方資源, 亦對人員造成危險.

      都同意. 被有青破壞了的東西唔好咁快傷復, 由得那些「時代革命」的噴漆留在牆上, 香港人出醜!

      刪除
    37. 我只係話有危險≠有生命危險嘅邏輯。我依然係覺得有生命危險。 XD XD

      特別係嗰啲錯別字千祈唔好清潔。

      刪除
    38. //我依然係覺得有生命危險。

      你真係藍得太固執. 我有少少唔高興了.

      我都再重申一次: 警察一定無生命危險. 呢個係你嘅偏見. 如要證明請舉警察會被打死的實例.

      刪除
    39. 你唔覺得有生命危險一樣太固執,不過我唔會唔高興。

      飛磚係會死人,又唔係飛磚專家,大家亂飛,風險係高呀!未中唔等於冇生命危險。

      沙田果單就踢到昏迷。

      掟氣油彈中咗至少2個警察。

      暴徒目的要警察拔鎗。如果死一件先拔,我覺得都有人敢。所以我有理由相信係有生命危險嘅。

      如果有警察死咗嘅實例,我就好唔高興啦!

      刪除
    40. 重有單就係刀仔拮。一路走一路拮,真係好彩無拮中肺咋!好危險!

      刪除
    41. 仲有星期六用壘球棍打速龍個暴徒。雖然速龍裝備係最top,但壘球棍只要打中一嘢要害係會死人的!

      刪除

    42. //你唔覺得有生命危險一樣太固執,不過我唔會唔高興。
      //如果有警察死咗嘅實例,我就好唔高興啦!

      我唔係固執,都係理性比較。

      個個警察行得走得,可以且戰且退,係有輕傷但無大礙。睇有青動作亦唔係想攞命。

      相比魚蛋嗰次,警員跌咗係地無法自衛,有人再想用硬物扑落去,其動作係想攞命,其他警員鳴槍示警我覺得可以。

      今次風頭火勢叫幾個低武裝的警員去處理事件,指揮官有問題多啲;依家又跌槍又俾人黃霉捉住把柄,都唔知為乜。

      //重有單就係刀仔拮。一路走一路拮,真係好彩無拮中肺咋!好危險!

      唔多覺有呢單。

      如果有青出刀,黑警當場斃了他也可以。

      //仲有星期六用壘球棍打速龍個暴徒。雖然速龍裝備係最top,但壘球棍只要打中一嘢要害係會死人的!

      那就更離奇,為何當場不就斃了那壘球棍有青?今次卻反而向天開槍?

      刪除
    43. //今次風頭火勢叫幾個低武裝的警員去處理事件,指揮官有問題多啲//

      同意. 在同一地點, 有警員在警車內被暴徒以削尖鐵枝刺傷,情況嚴重.暴徒暴力升級, 亦是事實.

      刪除
    44. Yes, 削尖了的鐵枝、向人身掟汽油彈,用刀刺、用壘球棍打等,已經係想攞命,黑警理應將兇徒即場正法,震懾 200萬+1人,方為上策。

      向天開槍,浪費彈藥,又令人感到自己並唔係生死一瞬間,仲可以有時間「叫對方冷靜」,其實不太理想。

      刪除
  9. //根本拉燈仔就狠不下來
    雖然佢哋未必夠膽,但係有時会出意外,唔係話一定有心殺人至会死人。等到真係“確定”会死人果時就太遲,想攞槍出來都攞唔到喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我話佢地係打緊擦邊球。否則真係武裝革命,有青要搶槍搶警車攻佔警署大把機會,亦睇唔出警方在「不殺傷原則」下有能力防守。

      留意有青後援分幾組:
      在前缐的有記者/社工,無武裝街坊
      後一線的有黃C中剷,專業人士,愚樂圈(半勇武半和理非)
      再後一缐的就是媽媽和銀髪族(主要是和你非)

      佢地就係 200萬+1支持有青抗爭/增加政府管治成本的力量。到最後目的,就係「軟性革命」成功,搞衰自己陀衰家,逼蝗國趕我城出埸,咁就巷蜀成功了!

      (呢個 model 下一篇再寫)

      刪除
    2. 魔術師兄是講中了問題核心,如果不是那200萬+1死蠢,啲有青更本玩唔出花樣,但問題攪了唔咁耐,還是有170萬死蠢支持,咁有咩辨法?

      Momo

      刪除
    3. 如果係楊提督打仗,不戰而凹人之兵就係要斷人糧草。除了實質上的支持例如錢及裝備,心理上斷糧亦很重要。200萬巷豬當佢有80萬是不可動的深黃,起碼仲有6成可以爭取。

      刪除
    4. //所以我話佢地係打緊擦邊球。否則真係武裝革命,有青要搶槍搶警車攻佔警署大把機會,亦睇唔出警方在「不殺傷原則」下有能力防守。//

      同意有青打擦邊球,但條邊已經越擦越過。一言不合就打人,推人出車,同四圍破壞。
      警察亦唔係任何時間都可以克制。特別好似尋日咁,警察睇起黎冇前日咁fit(警區唔同問題?), 壓唔過有青。長始落去,走火機會都好大下。
      我係幾擔心下

      刪除
    5. //我係幾擔心下

      不用擔心, 這是200萬+1人的選擇. 我地唔夠佢地人多, 無法子喇.

      刪除
    6. //不用擔心, 這是200萬+1人的選擇. 我地唔夠佢地人多, 無法子喇

      唔係話串你,你而家仲下下同班拉燈暴徒玩君子制,如何凝聚到反對佢地既人團結埋一齊?

      道理邏輯是太平盛世時教化講的,戰爭時凝聚民氣是靠感性團結的;cancer都生埋先講健康生活唔講化療,其實同黃屍下下講「理解有青背後的原因」沒有分別.

      刪除
    7. okay, 苦肉計出幾件黑警誘餌被有青殺了,然後黑警再出來亂槍掃射又得唔得?向天開槍示警,搞到大事不成,該當何罪?

      刪除
    8. //依照民主原則,有200萬+1人支持有青,少於100萬人反暴力,答案顯而易見

      有無人同我一樣,身邊好多黃黑,怕俾人影到,俾身邊嘅黃黑見到,而唔敢去反暴力集會...:’(

      刪除
    9. //不用擔心, 這是200萬+1人的選擇. 我地唔夠佢地人多, 無法子喇//

      今個星期六,又到盤點背書人數既時間.
      反正冇乜成本,應該都仲係咁多人架啦

      反而我覺得下星期一,二既罷工,參加人數先係見真章.

      刪除
    10. //反正冇乜成本,應該都仲係咁多人架啦

      怕777立咗緊急法無得再去遊行, 今次要 showhand!

      //反而我覺得下星期一,二既罷工,參加人數先係見真章.

      我要準備 work from home 了.

      刪除
    11. //我要準備 work from home 了.//

      結果又要威又要戴頭盔既香港人,蒙面遊行示威就樂此不疲,實名罷工就不了了之。

      刪除
    12. //罷工

      尋日(2019年9月2日)罷工無哂聲氣, 罷課就有(啱啱開學有乜所謂)...

      刪除
    13. 送張藝術成份好高既圖俾大家:

      罷x夠未啫?

      刪除
  10. //否則用的就不是鈍頭武器
    行山杖唔係鈍頭㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 行山杖我都有好幾枝,尖端係「尖」,但唔係「開鋒」,殺傷力只有直刺才能有可能令人受傷;如果係橫揮,杖身太弱做不到木棍的效果。

      刪除
    2. 都係果句,雖然佢哋唔係真係想殺人,但係警察仍会有生命危險,所以要出動有阻嚇力嘅武器。當然你可以話警方部署不周,但前線人員要保命就要立刻做反應,唔係去埋怨上頭冇俾夠人手。
      行山杖就算唔係直插,横揮過來可能都会俾佢劃傷,咁係咪唔係即死就唔可以攞槍出嚟?其實評估生命会唔会受威脅,應該要睇埋當時仲有幾多攻擊者,有冇退路等,呢啲要前線警員自己判斷,雖然有指引,但係指引唔可能講到咁“死”嘅。

      刪除
    3. 我「理解和明白」向天開槍的決定,但始終覺得,警方事事防範未然,愚民反而唔知實際危險,反而易受黃霉煽動。

      要令傷民知痛,那就要令他們受有青傷害,或以真實鏡頭將有青的兇殘呈現給世人看(萊茵哈特對付貴族的手法)。

      刪除
    4. 咁可能真係要有人死至有“效果”。

      刪除
    5. //那就要令他們受有青傷害,或以真實鏡頭將有青的兇殘呈現給世人看

      當你的FB 10個新post有9個都是黃絲文宣的時候,那一個真實鏡頭是會被人選擇性怱略的

      刪除
    6. //那一個真實鏡頭是會被人選擇性怱略的

      又唔可以咁講。某些鏡頭下的事實,不容有青狡辯(eg, 斷指、機場阿伯、付國豪),黃霉只能唔提就當唔存在。

      刪除
  11. //我自己就唔睇藍C網頁,只睇深黃網頁,好似臘腸同拉燈網咁。
    去揾下外洩資料,睇下魔術師贊助咗幾多錢。第日殺人政權追查港獨支持者,可能有份 :)

    回覆刪除
  12. 看法先不多說了,我分享一下呢兩日收到的資訊。

    尋晚踢波,有個波友做裝修的,對草根階層比較熟悉,相信亦接觸過好多搵人炒散的艇仔(5年前佔領期,曾經有短暫數天的“佔尖”,佢係第一個話有艇仔俾錢叫人去尖沙咀,事實上當時所見“佔尖”的南亞裔特別多,當然僱傭兵越多亦更易散);但今次不是講收錢派錢既嘢,而係佢一個朋友個仔前一輪做咗曱甴。

    個“前”曱甴應該是廿歲出頭年紀,我唔記得問佢是否大學生;而家話唔再去,雖然仍然支持暴動理念,但話“裡面已經變晒質,多咗好多中學生“。同時老竇老母看管得非常緊,在家亦前一句後一句”曱甴“串個仔...

    而同一日華記亦有類似資訊,由9:00開始:

    華記825直擊報導

    綜合以上兩段資訊,再睇呢幾日開始有無差別破壞情況出現,小弟認為所言非虛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我覺得華記仲未習慣做KOL,就算唔識技術無embed阿婆段錄音入片,但播錄音時應該將手機更靠近個咪,而且應該在播完之後先再旁述。

      段片一晚有接近20萬view,受眾不少的。

      刪除
    2. 敢言的有米男人是這麼吸引啊

      刪除
    3. //“裡面已經變晒質,多咗好多中學生“

      中學生同變質有乜關係? 變做玩玩下?

      //華記

      做乜鬼連茶餐廳老闆都變咗 youtuber... 唔怕資訊氾濫乎?

      刪除
    4. //中學生同變質有乜關係? 變做玩玩下?

      我波友無講點變質(佢亦不是當時人),但觀乎華記個阿婆錄音,似乎真的同招啲貪過癮當打機的有少有關。

      //唔怕資訊氾濫乎?

      唔好咁吹毛求疵啦...深黃難道資訊唔氾濫?多一個反黃出聲,就讓同路人多一分力量,亦讓同路人更勇於發聲。而且華記的叫座力似乎出奇地好。

      我認為對方已經泥漿摔角,我地多一把聲音絕對無壞,仲打君子制就絕對是讓round了。

      刪除
    5. //我認為對方已經泥漿摔角,我地多一把聲音絕對無壞,仲打君子制就絕對是讓round了

      我係無咁多體力跟咁多嘢啫... 而且華記條片好嘈, 唔係好聽得清佢想表達乜.

      刪除
    6. The New York Times 追訪細路暴徒,佢哋話當打 GTA。究竟係 stage 出嚟吖定係真嘅呢就唔知啦!但係實有啲真係當打機嘅。不過透露左原來佢哋父母係唔知嘅,而呢個亦都係佢哋嘅弱點。
      https://m.youtube.com/watch?v=ikJmbuEzf_c&feature=share

      所以其實我係入邊係混雜左好多唔同嘅人,而佢哋唯一嘅共識就係可以出嚟搞事。香港政府嘅滲透工作同情報收集簡直係零!坐低講都唔知同你講咩!

      刪除
    7. //不過透露左原來佢哋父母係唔知嘅,而呢個亦都係佢哋嘅弱點。

      知都控制唔到佢

      //香港政府嘅滲透工作同情報收集簡直係零!坐低講都唔知同你講咩!

      所以依家另一條計就係坐大有青的氣燄, 令佢錯到轉唔到彎時再大舉反攻. That's why 我地要幫有青打氣! 警方最好就係hea 做. 香港人加油!

      刪除
  13. 睇咗好多留言,我講下我嘅感受。重伸,只代表我自己,一個當咗廿年差,七十後嘅感受。我寫得好慢,可能要分幾個post.....

    關於開槍
    之前有好多次開槍事件發生咗之後,報纸都有報導過警察通例裏面例明有乜情况下可以開槍。大家揾google大神search一下,不難找到,我在此不轉載。
    我想講嘅係,要開槍射向一個人,唔係好似睇膠劇咁樣。我未試過「真開槍」,只係試過支援某位同事因開槍而要上死因庭。但當中同事要承受幾大壓力,係現場果一秒半秒嘅決定,唔係我坐係度指指點點,就可以扮專家吹虛。
    再說,係「樹大招風」果個年代,開槍射嘅都係悍匪,七百萬零一人都支持。
    今天槍咀要對住嘅,係乜嘢人?二百萬零一隻巷豬!
    比我自已,如果係仲有得揀,會手下留情。
    但係,如果我同事係尋兩日嘅情况真係開咗槍,我百分之二百撐佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我百分之三百!

      其實昨日個畫面,如果係古惑仔年代,只不過係一班古惑仔開片(破壞麻雀館,黑吃黑?)。阿sir嚟到,點知班人連阿sir都追打,咁阿sir開槍辣低幾件,幾咁正常。

      死啦!我本來好中立,點解越變越藍?

      Momo

      刪除
    2. //只係試過支援某位同事因開槍而要上死因庭,但當中同事要承受幾大壓力...

      謝謝克警兄分享。已故水警及公共關係科劉啟法總督察CPM在著作中曾詳細探討警察開槍的心理壓力。他也舉了兩位在一九七六年殉職的警員馮志祥及蔡冠來的事例,估計他們因區沛權射殺路人黎漢成被控謀殺,而在用槍時太多顧慮,以致被殺。

      刪除
    3. 其實跪地男係演員,被東方拍到跪之前同暴徒一齊向前衝,同時響貨van後面等機會,警察一拔槍就立即走出黎扮市民阻警察再向前。
      612,721,公文袋已有前科,太多演員扮市民,再配合黑記做文章。
      Btw,有傳跪地男被影到掟磚,O記已做緊野,求克警放料。

      刪除
    4. 在黃黑宣傳中,搞事者被制裁後就變街坊、路人、記者。

      刪除
    5. 我都想黑警辣低幾件有青, 不過要有正當理由, 我等緊催化劑.

      //跪地男

      其實演唔演員唔係問題,應先警告叫他行開, 唔行就先鎖了再說. 唔使一腳踢埋去嘅.

      刪除
    6. 今日警方記者會,啲記者問題異常溫柔,感覺好似柴玲所講,其實個個都好似係到等緊開鎗,流血,然後冇死的就可以回家了。

      Momo

      刪除
    7. //個個都好似係到等緊開鎗,流血

      我都等緊.

      刪除
    8. //我都想黑警辣低幾件有青, 不過要有正當理由, 我等緊催化劑.

      揸槍(怎知是氣槍或真槍?)指向前方的黃黑人士、掟汽油彈暴徒、揸鐵通襲警者通通都係靶。

      不過,每區每次暴動時,集中精神氣力捉五十個然後收隊,效果更好。

      開槍後心理問題:
      https://www.police.gov.hk/offbeat/701/1201_c.htm

      「啲記者問題異常溫柔」
      黑記!黑記!DLL味!今日轉性?

      刪除
    9. //掟汽油彈暴徒、揸鐵通襲警

      鐵通打唔死人. 係就要等同袍受重傷才開槍將有青殺死, 這才是完美的制暴行為.

      //汽油彈

      汽油彈都唔係往人身去掟, 唔係想攞命, 明顯係就住來掟的.

      刪除
    10. //汽油彈都唔係往人身去掟, 唔係想攞命, 明顯係就住來掟的

      尋日Hk01有條片,有人響天橋向黑警掟汽油彈,跌中警員腳邊,非常牙煙,感覺真係似想攞命的。

      刪除
    11. 我睇有線都見到,但在場警員又好似無乜嘢咁,只係手指指。我覺得要有狙擊手,當場斃了那些有攞命行為的有青。

      刪除
  14. 拉登仔會唔會夠狠去殺警?

    我自己曾參與過幾單調查謀殺case。又千其唔好信膠劇,好多時真係估佢唔到。
    有一單case,我親耳聽住兩個廿零歲「有青」,講佢哋自己點樣將一個佢哋兩個都認識嘅「朋友」,監生桔死。
    而佢地殺人嘅動機係同小學雞嘈交無分別。
    所以我絕對唔會低估佢哋儍起上嚟會做D乜。
    就正如你唔會明白點解ISIS佢地會做得出果種恐佈行為

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,只是看始作桶者點計畫去台灣殺咗個女朋友,就知啲有青諗嘅嘢,唔係我哋呢啲老嘢可以理解得到。他們真的不只是個小孩啊!

      Momo

      刪除
    2. //而佢地殺人嘅動機係同小學雞嘈交無分別。

      我買咗《慈雲山十三太保》DVD,不過未睇未寫得影評.

      刪除
    3. 魔兄和克警兄,請容我在此為本港警隊奉上最高的敬意。兩個多月的騷亂,你們盡責保護香港。謝謝您們

      刪除
    4. 剛睇完有線訪問三位黑警的專輯,有黑警講到好似係為咗保護我城,唔好等老解有藉口入城咁!

      刪除
    5. //拉登仔會唔會夠狠去殺警?//

      我覺得唔會,今日睇臘腸,前綫示威者話連燈係冷氣軍事的地盤,我覺得冷氣軍師未必夠膽去殺警。反而是前線那些打紅了眼的人,一時衝動,不受控制,反而對警方傷害最大。

      如果現在有青還有少少自制能力,即係仲有得救。那麼黃絲內討厭暴力的站出來安撫有青,可能仲有彎轉,所以大家要同這班人做朋友,慢慢影響佢地。

      刪除
    6. 按我理解,好多拉登仔都係前線,佢地有唔少唔妥班冷氣軍師。

      刪除
  15. //所以我都唔明老解/武警可以幫到乜。佢哋唯一的好處就係可以出重手真.打殘班有青而唔怕被起底。

    係標少度有人quote咗雷鼎明嘅文章。節錄一段:

    "根據李浩然對《基本法》的分析,一旦人大常委宣佈香港進入緊急狀態,那麼全國性的相關法律立時便可在港實施,又因為內地與香港司法體系不一樣,很多案件不會在香港法院審理,改在熟悉全國法的內地法院進行。根據中國的慣常做法,服刑地點一般與審判地相同,即被判刑的暴徒很可能在內地監獄坐牢。此點也是我以前讀《基本法》時的理解,李浩然則是詳述了當中的理由。至於誰去執法?原來中國法律早有規定,這是武警的責任。按照這個邏輯,內地派武警來港的機會很大,香港一些評論人不明中國的法律,對此未必了解。"

    即係話出咗劍十八,我就可以舒舒服服係屋企食花生。
    班有青曱甴以為可以be water返屋企瞓覺?
    Sorry lor,一隻一隻捉返內地受審受刑。
    香港法庭無法亦無權審理,公文袋大撞亦上唔到去辯護。
    走佬?出得劍十八,曱甴仲可以出到境?洗頭艇我估去唔到呆灣咁遠囉

    回覆刪除
    回覆
    1. //走佬?出得劍十八,曱甴仲可以出到境?洗頭艇我估去唔到呆灣咁遠囉

      哈哈,這個我同克警兄抬摃。

      假如真的走到呢一日,我估除咗班大佬外,殺人政權會不明言地開一個空窗期,俾一眾嘍羅逃亡。

      反正你好我好,眼不見為乾淨;最好全部同我去晒呆灣,等你個鬼島養多幾個閒人。

      刪除
    2. 我始終覺得亞爺唔會出劍十八,一出就輸,以習習的聰明才智,唔會咁傻。

      好多香港人太抬舉自已,以為香港對亞爺好重要,其實真係唔係囉。

      Momo

      刪除
    3. 同意殺人政權未必懀會出劍十八,一出就全國性法律在巷實施,一國兩制玩完。

      如果係777求救出劍十四,老解/武警亳不留手將所有有青鎖上,然後「返屋企訓覺」,則一國兩制不變,但就等於廢了警隊。

      再唔係,由得班有青搞軟性革命,但巷蜀永不成功,受折磨的是700萬-200萬-1位善良百姓。

      刪除
    4. 警隊和政府應該還有大量手段沒有採用

      反蒙面法和辱警法有無辦法迅速通過?

      刪除
    5. 好不幸地,我覺得最後個 choice,就係領導人而家嘅選擇,除非有青可以提升做武裝革命,而警察冇招架能力。

      又可以話以(700萬-200萬-1)比較(14億-700萬-200萬-1),殺人政權毫無疑問地選擇攬多人個邊,而放棄少人個邊,民主制度嘛!

      Momo

      刪除
    6. //反蒙面法和辱警法有無辦法迅速通過?

      儍喇!有青知唔知襲警係犯法?暴動罪判刑不重嗎?佢哋知都去做,即是已經豁咗出去。就算有反蒙面法,佢哋犯咗法又如何?大不了加刑,分期執行,阻嚇作用極低。

      刪除
    7. 打黑警既係義士,邊有犯法

      刪除
    8. 立法不是阻嚇硬暴力,而是阻嚇謂和理非和街坊

      出來遊行蒙面就已犯法,看看他們還敢不敢自稱和理非,亮出本來面目。再扮街坊罵黑警,也可以直接抓,比告阻差辦公成功機會大多了。

      當軟暴力示威者被克制,硬暴力示威者就會凸顯出來,有利警隊執法。

      刪除
    9. //由得班有青搞軟性革命,但巷蜀永不成功,受折磨的是700萬-200萬-1位善良百姓。

      這是最可能的戰略,用二零一四年的故智最好。為何要快快清理修復被黃黑人士破壞的設施?沒智能燈柱便在夜間封路吧;在港鐵站破壞便封站維修。黃黑人士即管罵政府吧,事實擺在眼前:破壞造成不便,是誰的責任?

      刪除
    10. 到時啲白衣人出嚟,黑衣人陪報警,又話啲警察咁遲都唔出嚟救佢哋。 XD XD

      就算地鐵站封咗站都有人可以係一啲陰濕位嗰度擺定啲衫比暴徒換或放補給物資。相信地鐵依然係有好多鬼。

      刪除
    11. //又話啲警察咁遲都唔出嚟救佢哋。

      所以心戰室實在萬分重要。七二一一役實在做得太差,事後公關更差!

      //就算地鐵站封咗站都有人可以係一啲陰濕位嗰度擺定啲衫比暴徒換或放補給物資。

      封站已能發出強烈信息令市民知道誰造成大家不便。

      刪除
    12. 佢哋都唔係真係豁出去㗎。機場同地鐵有禁制令之後係少好多人去搞㗎。

      刪除
    13. //出來遊行蒙面就已犯法,看看他們還敢不敢自稱和理非,亮出本來面目。再扮街坊罵黑警,也可以直接抓,比告阻差辦公成功機會大多了。

      真正和理非不蒙面, 不怕反蒙面法; 蒙面有青本就不怕犯法, 所以點睇《反蒙面法》的作用都不大.

      //沒智能燈柱便在夜間封路吧;在港鐵站破壞便封站維修。黃黑人士即管罵政府吧,事實擺在眼前:破壞造成不便,是誰的責任?

      啱. 而且咁快整好,無幾日又被班有青破壞, 只是浪費物資而已.

      //封站已能發出強烈信息令市民知道誰造成大家不便

      黃C:「造成大家不便的, 是777政權的冷漠和不作為!」

      //七二一一役實在做得太差,事後公關更差!

      此役黑警失分太嚴重, 尤其是那位睇錶sir, 真係....!@#$%^

      刪除
  16. //反蒙面法和辱警法有無辦法迅速通過?//

    如果有方法,逃犯條例就唔會攪成咁。
    而且而家推反蒙面法和辱警法即係火上加油。
    話時話,非法集結都係犯罪,大家咪都係咁集結。有反蒙面法都係一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. //有反蒙面法都係一樣。

      有分別嘅,可以睇完CCTV去捉人,有啲阻嚇力慨。

      刪除
    2. //有分別嘅,可以睇完CCTV去捉人,有啲阻嚇力慨。//
      我既意思係,就算有蒙面法,佢地都會照蒙面

      刪除
    3. 「立法會數夠票就通過, 這是制度暴力!」

      刪除
  17. 不止女聲,女警也是王道!

    女警太「胸猛」 網驚呼:要挺港警了!
    https://www.chinatimes.com/realtimenews/20190822000002-260402?chdtv

    回覆刪除
  18. 看畢以上留言,覺得魔術師也甚偏執,特別是「要用返佢地嘅邏輯擊倒佢地先算贏」這點。

    面對堅持強盜邏輯的無賴,例如:鐵通/疊球棍/竹支是鈍器不是利器,行山杖暫時沒刺死過人,打人有留手沒打死人,掟磚掟路牌都被盾擋下沒死人,雷射筆是用來觀星用等... 而堅稱這是克制的表現,從而要求警方一樣克制,否則便是「有位比人入」。這種說法,我覺得只是針沒有刺到肉的不知痛,是一種故作清高的矯情而已。

    其實,無賴要找籍口自圓其說,根本你永遠都不能以牠們的邏輯擊倒牠,因為牠們根本就不講邏輯。就算警察被鈍器打爆頭死了,牠可以說是對方自己沒擋好,是對方的頭對好擺在他揮動的位置上,是警方採購的頭盔質素太差,是鐵通太重很難控制,是沒人想發生的意外。牠做了什麼錯事都不會承認,正所謂人無恥則無敵,試問你有可能擊倒牠嗎?挑戰不可能擊倒的對像,代價卻是由前線警員來付,夠矯情吧?

    而因為雙方強弱不對等,便要求公權力一方克制,我覺得是混淆了事件的本質,把它當作了公平決鬥。執法人員的功能是維持治安,面對不同場面,該使用什麼程度的武力,本應是他們的專業決定。客觀而言,今天的情況,他們維持了治安嗎?阻嚇力足夠嗎?如果已經足夠,為什麼還是不斷有人敢挑戰他們?武力程度明明太低了,卻還要罵他們濫用暴力?還要讚他們表現克制?前者是掉進了暴徒的陷阱,後者是一種捧殺。

    制衡警方武力程度這種想法,其實都是一種民綷取代專業的表現。而這種表現的後果,都是在削弱他們維持治安的功能,助長了無賴們去挑戰,把城市變成了格鬥場。我不是說可以任由警方濫用武力,不需要任何制衡,但制衡亦該由專業判斷,是故我們有警察投訴科,有監警會,有法庭,而不是聽信別人在FB進行公審,或傳媒為求目的不擇手段的劣質立場報導。

    回覆刪除
    回覆
    1. //是一種故作清高的矯情

      向天開槍,一樣是矯情呢。你真受性命威脅的,當然就是開槍向人射。

      //挑戰不可能擊倒的對像,代價卻是由前線警員來付,夠矯情吧?

      如果有青的強盜邏輯是不可被擊倒的話,那不如找個正當理由射殺他們吧。那就不會出現「驅散後再來」的無限 loop 了。

      //因為雙方強弱不對等,便要求公權力一方克制,我覺得是混淆了事件的本質,把它當作了公平決鬥。

      不同意。拉燈仔要求黑警除裝備隻揪才是「公平決鬥」。這不合理。黑警只是受守則制約,至於守則是否太嚴,以致黑警綁手綁腳,「人權」反而過大(有青話「警權過大」,要綁手黑警幾下添!),那是另外的問題:究竟這些「武力守則」是誰sign off 的呢?

      //執法人員的功能是維持治安,面對不同場面,該使用什麼程度的武力,本應是他們的專業決定。
      //制衡亦該由專業判斷

      同意。如果該些人員一直都保持專業態度,言行令人信服的話。
      可惜今日我城黑警的表現遠遠未如理想,無論係行動組定係公關組都係咁差,俾唔到「專業」的信心我喎。

      //監警會

      正正就係俾人 challenge 自己人查自己人囉。

      我這兒不是藍C撐警場,黑警有錯、言行矛盾等我一樣會鬧。我都想我城黑警硬起來,做事唔好咁多甩漏,咁我都「過到自己過得人」,「同情地理解和明白」警方的難處,而唔需「執拗地」要200% whiter than white 咁去 follow 黃C的強盜邏輯。

      刪除
    2. //向天開槍,一樣是矯情呢。你真受性命威脅的,當然就是開槍向人射。
      不同意,向天開槍是警告,勿謂言之不預而已。
      責罵警員向天開槍的傳媒,或質疑警察沒有克制的人,才是故作清高的矯情。

      //那不如找個正當理由射殺他們吧。那就不會出現「驅散後再來」的無限 loop 了。
      要是警察開槍射傷,甚至射殺幾個暴民,我完全不反對。問題是,像我這種想法的人太少了。
      而很不幸地,警隊也被民綷言論影響,沒有把維持治安和警員的安全放在首位,致行事畏首畏尾。

      //黑警只是受守則制約,至於守則是否太嚴,以致黑警綁手綁腳,「人權」反而過大
      //究竟這些「武力守則」是誰sign off 的呢?
      今天的情況,到底是否守則過嚴所致,有待知情人仕說明。個人認為,是民綷影響執法表現居多。

      //可惜今日我城黑警的表現遠遠未如理想,無論係行動組定係公關組都係咁差,俾唔到「專業」的信心我喎。
      表現好與壞,也視乎觀點與角度,建議少看黃媒吧,天天看別人說歪理,怎會有所謂「專業的信心」?

      //正正就係俾人 challenge 自己人查自己人囉。
      自己人查自己人的好處,是清楚警例,以及明白前線的難處吧?這總比由那些為求目的,不擇手段的立場人仕公正吧?如果認為是調查警隊的機制失效,當然可以檢討,但也要小心以制衡為名,實則企圖廢掉警隊功能的建議。

      //我這兒不是藍C撐警場,黑警有錯、言行矛盾等我一樣會鬧。
      完全支持,正如我也很不滿警隊辦事不力,沒有做好維持治安的基本責任。

      刪除
    3. //向天開槍是警告,勿謂言之不預而已。

      警告可以用言語,警槍指向暴徒(就如機場那次),也是有效警告;而且就證明了不是受生命威脅了(起碼不是拿刀衝你,你不射他自己有可能會死)。
      向天開槍一來浪費子彈,二來不知道會不會誤傷他人,我有保留。

      //質疑警察沒有克制

      我不是質疑警方不克制,而是對於「生命受威脅」的說法。講真,類似警員被眾人用棍打的鏡頭不知凡幾,真要開槍的話理由很多呢。

      //問題是,像我這種想法的人太少了。
      //警隊也被民綷言論影響,沒有把維持治安和警員的安全放在首位,致行事畏首畏尾。

      你見我所寫,我是非議「向天開槍」,有搞如果真係存心想攞命,我也是贊成當場格斃的。射殺「平民」當然會激起民憤怒,轆死陰影等等,這就要意警方高層肯擔當,前線警員也不能隨意開槍被人捉到話柄,才可以成事。

      //自己人查自己人的好處,是清楚警例,以及明白前線的難處吧?這總比由那些為求目的,不擇手段的立場人仕公正吧?

      同意自己人可以提供專業意見,但不等於全數抹走,請回來的人也不一定是「不擇手段的立場人仕」。不能如此二分法。

      //建議少看黃媒吧,天天看別人說歪理,怎會有所謂「專業的信心」?

      我主要睇有線,報導已經算是無咁黃。
      藍霉的惡俗反智,我接受不了。
      警方發言人的言論,「我無時間睇錶」、「(為什麼過了八個字才到)我們用了39分鐘」等比較深刻的發言,也不分甚麼黃藍媒體,看得出是否有專業態度吧。

      刪除
    4. //警方發言人的言論,「我無時間睇錶」、「(為什麼過了八個字才到)我們用了39分鐘」等比較深刻的發言,也不分甚麼黃藍媒體,看得出是否有專業態度吧。

      警隊的專業,本來就是維持治安。公關工作,並不是他們的專業,他們處理得好不好,並不是評價他們表現的恰當指標。所以,對於警方公關方面的拙劣表現,我完全同意魔術師的看法,但卻覺得一點也不重要。

      其實,不知何時開始,大家都很留意警隊,以至政府各級人員,在公關技巧方面的表現,彷彿工作表現如何也是次要,最重要是公關做得夠好。然而,資源是有限的,投放在公關上,其他方面就要作點犠牲。當然,理想是兩者都做到100分,但兩者選擇一樣的話(又來二分法了,抱歉),我覺得維持治安的表現,才是最重要的。(可惜,他們目前這方面的表現,是完全不合格。)

      或者有人會認為,兩者都做到60分合格,不就好了?可是這合格線,沒有客觀準則,都是長在別人口中的。有些人,特別是傳媒,總愛以鞭策政府為名,今天70分,他堅持要71分才及格。到某天80分了, 又要81分才及格。或者,對他們而言,政府永遠都不及格。即使我認為,維持治安至少要90分,公關0分也沒所謂,但是,誰知道我會這樣想呢?結果,當然是被傳媒代表了,去爭取全部的100分去。

      然而,警隊及政府各部門,因本身就是眾矢之的,規距程序必需跟足,處事上彈性較少,先天就有公關方面的劣勢,而且,因為組織規模龐大,運作效率低下,想它的公關好得挑不出任何毛病,恐怕就真的只能靠暴力濫權,又或要花上不知多少資源了。

      刪除
    5. //公關工作,並不是他們的專業,他們處理得好不好,並不是評價他們表現的恰當指標。

      完全不同意。做人無公關,食得屎的。
      而且,警方有公共關係科,they should do their jobs,這應該要有KPI。
      又好似睇錶 sir 咁,佢唔係公關專才,但既然出到嚟,被授權可答記者問題,咁就要基本態度,呢樣嘢不能以「無受訓」為藉口 - 一係警隊就唔容許未受過訓練的人出來講嘢。

      //大家都很留意警隊,以至政府各級人員,在公關技巧方面的表現,彷彿工作表現如何也是次要,最重要是公關做得夠好。

      所有政策的施行,行動的理據,都要同 stakeholders 交待。不錯這社會 stakeholders 氾濫,但不等於「好官/警」我自為知,全然不理外間觀感。Perception is their reality,你要人地 buy,就要遷就對方。

      係好可悲架,好似做 sales 咁。我依家做IT business analyst 一樣要寫 communication、講稿等,否則 user 「不合作運動」,自己都無運行。

      //規距程序必需跟足,處事上彈性較少,先天就有公關方面的劣勢,而且,因為組織規模龐大,運作效率低下

      其實所有官僚架構都係咁。不過可能警隊 training 偏向紅褲子,出問題被人捉到的機會會較大吧?

      刪除
    6. //係好可悲架,好似做 sales 咁。我依家做IT business analyst 一樣要寫 communication、講稿等,否則 user 「不合作運動」,自己都無運行。

      怎樣去處理公關,要視乎工作性質和對像吧。在個人的工作上,我們能彈性地向不同對像選擇怎樣解釋。例如,知道對方是針對你的,就不會沒完沒了地以理服人,最有力的支持,就是拿出實績。

      但換成作為企業公關,一方面需要企業的形像需要,另一方面也要兼顧員工士氣,甚至護短的需要。結果是因應對像而發言的彈性減少,例如,馬時亨的「我哋話你知OK,就得㗎啦」,同樣是以實績支持自己而已,就變成了公關災難,換來「好官我自為之」的批評。

      刪除
    7. //又好似睇錶 sir 咁,佢唔係公關專才,但既然出到嚟,被授權可答記者問題,咁就要基本態度,呢樣嘢不能以「無受訓」為藉口 - 一係警隊就唔容許未受過訓練的人出來講嘢。

      什麼是受過訓練的做法呢?警隊,政府,體制龐大,質素良莠不齊,任你如何能言善辯,大概也只能多說些含糊不清的場面話,去掩飾真相,迴避問題,輸少當贏吧?那怎樣才能做好公關呢?去刊登些感動人心的鱔稿,在社交媒體買like,請些演員來客串做媒讚好之類?明白了公關背後的虛偽,便對此道越加的不欣賞了。

      而且,公關可以被反過來使用。例如,政府迴避問題,對手也可critical thinking,大問陰謀論尖銳問題和無限質疑。政府找人寫鱔稿,買like,找人做媒,對手也可「報導真相」,找人多寫批評言論,派演員來抺黑做媒,甚至策反演員背叛。

      香港言論自由,反公關是幾乎必然的存在,正公關只有挨打的份。而人性的弱點之一,就是容易被煽動,猜疑和仇恨制造不難,但卻是難以被清除。所以,與其投放資源搞公關,還是做好正事吧?

      刪除
    8. //在個人的工作上
      //企業公關

      我覺得兩者本質上差不多,只是面對的受眾不同而已。Internal 來說,其他部門(eg IT) 做錯事,俾其他部門鬧,甚至嘈上管理層,甚至鬧上傳霉/政府監管機等都會發生,能否補鑊如何護短(或者某程度上有人要出來負責)就是project team,管理層和公關部的工作,看如何做 risk management.

      //明白了公關背後的虛偽,便對此道越加的不欣賞了。
      //做好正事
      //馬時亨的「我哋話你知OK,就得㗎啦」,同樣是以實績支持自己而已

      閣下字裡行間很明顯是「實鋪實作」型,而完全非議「語言技巧」,不知道是否跟閣下的專業有關。在我對現實世界的理解,實續固然重要,但 perception is reality,你是否「好官」,你的「實績」是否令人受落,也不是自己說,而是受眾說的。我「理解及明白」實績、邏輯的重要性,但旁人「程度低」,最後也只能儘量教育加上一些「虛偽」(必要之惡),而不是「只做正事,不理公關」(投放太多資源做正事也有 diminishing marginal return,兩者應有平衡)。

      //警隊,政府,體制龐大,質素良莠不齊,任你如何能言善辯,大概也只能多說些含糊不清的場面話,去掩飾真相,迴避問題,輸少當贏吧?

      睇錶 sir 不是一般散仔,要升上去就要有溝通技巧。況且,如果連「我無時間睇錶」這類明顯違反了常識的說話(你幾時幾刻到現場,應該 report 中要有提及吧?),根本不需要任何 training 也可以避免。同樣「我話OK就OK」也是違反常理的(馬大亨是哪方面的權威呢?可以評論鋼筋問題?)。

      良莠不齊更不是藉口。「良莠不齊」這四個字,我認為放在地產經紀和保險顧問身上會較適合。
      警隊是紀律部隊,要受嚴格訓練,要面對市民(無論有無惡意都好),對警察的要求不能太低。散仔不懂回應的便不回應,或叫記者問公共關係科,這也是一般可以接受的「套招」。

      (剛剛我就被公司幾名洋腸/婆捉咗去幫做 comms,因為我有「實績」支持去以數據和理據解釋俾受眾知道具體情況,就算有人以 critical thinking 來 challenge 我也不怕。我真的看不出「實續」和「虛偽的公關」有何抵觸之處。)

      刪除
    9. //不知道是否跟閣下的專業有關。在我對現實世界的理解,實續固然重要,但 perception is reality,你是否「好官」,你的「實績」是否令人受落,也不是自己說,而是受眾說的。

      關於這點,應該是跟小弟的口才不佳有關,所以比較同情那些公關能力不足的人吧。

      關於警隊或政府的公關,我想可能要多寫幾千字,才能說明我的想法。而當中涉及一些主觀的判斷,例如是不是「反向共關」的存在,致「正向共關」失效呢?而限制言論自由,又是否阻止「反向共關」的好方法?結果是好像扯得太遠了,我想還是不寫也罷。

      而其實,的確也可能是這些機構不作為,或者做得特別差而已,並非不可能做到。不過,要求它們把公關與實績兩者都要做得好,隱約是感到有點不對。就像泛民政棍,把問題都簡化成政府無能,擺著老闆款指點河山的感覺。兩者之間的想法,大概是明白這不容易,但希望它們做得比現在好一點吧。

      刪除
    10. 道真兄,您和我一個親戚一樣,覺得有真材實料就不用公關。我的想法和魔術師兄接近(可能因我曾在IT界 :))。現今香港像是全方位打仗,香港人被餵反政府輿論二十年(反共輿論更久),政府現在應視您說的正反公關為要務,爭取民心。David Ford 霍德(據聞是英國秘密情報局MI6特工並領導MI6分支「政治部」)曾在香港長期掌管新聞工作,之後任布政司,可見殖民地政府對公關、訊息戰的重視。

      刪除
  19. 片子唔同平台剪接長短、同邊到開始、邊到 cut 都唔一樣。以下我見過嘅連接出事件。

    片A:二坡坊破壞店舖,警員去,後嚟寡不亂眾,向十字路口後退。

    片B:附近有一架警巴,向十字路口可能係想接二坡坊果邊嘅警察,比暴徒追同襲擊,sliding door 個窗都爆咗。入面有 2 名警察落咗車。原本暴徒可能唔知咩料先向後退。有啲片會清楚聽到隔籬有人講波咁大叫「得伸縮棍。普通裝備。」。然後暴徒湧上前。2 名警察勁跑到十字路口會合二坡坊果隊。據一啲文字新聞報導,成隊只有 6 個警員,而暴徒已聚集上百,一直追打警察。絶大部分襲警黃智賢形容好貼切「往死裡打」。警察向第三個方向撤退,但暴徙追上亂棍打,差點將警員圍到,四邊有雜物扔向警察,非常混亂。然後就係拔鎗,向天開。

    片C:持鎗警員冇收起鎗,6名警繼續跑,後面暴徙保持住一定距離。有一暴徒趁警員唔為意標前插咗最後警員一下。持鎗警員以鎗指向暴徒,靠近就開鎗,繼續跑,直到會合防暴警察。

    硬照D:被插警員右背腋下滿是血,防暴警察圍住佢。

    硬照E:係救護車拉起衣服清楚睇到一個整齊切口,好恐怖。初頭以為係白衫人,因為見手臂有紋身。後來有人話係警察,見佢陀住鎗先知原來係警察。

    以上情況得出有「生命危險」的理據。感覺呢家嘢各人接收不一。你問我,我就答。

    如果你斷咗拮警察嘅片就係你嘅渠道唔夠全面。我唔用咩黃霉藍霉,咁講太模糊,因為首先咩叫黃咩叫藍呢?呢到算黃定藍?好多時事件要多邊拼出嚟再推論。但咁又好費時der。

    回覆刪除
    回覆
    1. 討論時請大家不要人身攻擊。
      亦請尊重魔術師喜歡點樣討論嘅自由。
      最重要係茅奬der!

      漏咗再強調:沙田無線記者要挺身護警大叫「唔好再打啦!打死人啦!」算唔算 solid proof?

      刪除
    2. //片C:持鎗警員冇收起鎗,6名警繼續跑,後面暴徙保持住一定距離。有一暴徒趁警員唔為意標前插咗最後警員一下。
      //硬照E:係救護車拉起衣服清楚睇到一個整齊切口,好恐怖。

      如果E係C片的傷者,因為早前已鳴槍警告在先,條友再撲埋嚟用尖物刺向警員,如果警員見到,我贊成開槍打人;但結果係倖佢偷襲成功,警員負傷(雖然不算嚴重),兇徒逃入人堆,咁就無法追究了,總不成向人群亂槍掃射吧。

      刪除
    3. 我冇話過要射人啊~
      我只係講解有冇生命危險呢點啫。

      刪除
    4. //我只係講解有冇生命危險呢點啫
      同意。
      另外,向天開槍雖然唔理想,但係當時情況可能係唯一可以警告暴徒走開嘅方法。用口講未必夠大聲啊。

      刪除
    5. C 嬸,我又撑你。

      我覺得開槍一定在有生命危險時是有些商榷,如果處於當時只有百份之一秒去決定,我認為對手的反應,會更加直接影響警察的決定。

      開鎗前一定是先舉槍,指向危險人物,然後再以當時危險人物的反應,再決定是否開搶。簡單來說如果一舉槍,危險人物退下,當然不用再開槍。但是如果一舉槍,危險人物不但沒有退下,反而撲前, 尤其是手揸攻擊性武器。我想無論是普通人或是警察,本能反應就是開槍,擊退敵人,因為嗰一刻人會感到恐懼及有危險感覺。

      睇返之前啲 case

      1) 之前女警深水埗地鐵開槍,雖然 CCTV 看不清楚,但看到警員有後退,而疑兇沒有退下,反而向前行,用以上邏輯女警開槍是合理的。 雖然其實疑兇未必係襲擊警員,可能只係叫警察望下把刀只係用嚟開工用,但警察叫佢唔好喐,佢唔聽就有問題。

      2) 機場警察被圍毆然後拔槍, 上次好明顯警察一舉槍,圍住佢啲人全部鳥獸散,用以上邏輯佢冇開槍係合理,因為冇人再襲擊佢。

      3) 今次荃灣事件, 雖然拔槍嗰刻啲人阻住鏡頭,但我哋可以睇到聽到槍聲之前,啲人羣係繼續推前。咁即是當六個警察拔槍嗰一刻,啲人係冇退下的,而冇退下警察可以選擇向沖埋嚟嘅人羣開槍,因為唔係單一目標,或先向天開槍示警,再看羣衆反應,再決定是否向暴徒開槍。如果以一步步來看,警察今次開槍應該是合理。因為警察開槍示警之後,啲人就退下。警察都是人,我想如冇必要,都唔會一開槍就想打人。

      我覺得魔術師今次太過理性,沒有考慮到真實情況警察在當時的心理影響及變化,還有對方的反應和環境因素而作出的決定。

      Momo

      刪除
    6. 正如C嬸 description, 刺嗰吓係「有生命危險」,之前(向天開槍)有幾「危險」,待考。

      同意向天開槍可以「叫暴徒冷靜」,但我覺得拔槍直指都夠震懾效果。

      刪除
    7. 但當面對一群人,都唔知指邊先有用,蟻多“嬲”死象...

      刪除
  20. 看完以上各位言論,有贊成有不贊成。大家可否同意以下一點?
    當警察清楚警告後,而有人仍在近距離內手持可致死亡或重傷的武器向警察方向移動,警察即可開槍。

    我十分贊成魔術師兄所說「做人無公關,食得屎的。」心戰是致勝之道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確,所有政府部門在公關方面都要大幅度改善。

      刪除
    2. 現在似在打仗。黃黑人士不停在社交媒體及網上製造輿論及假消息,政府及警方在公關方面一開始已陷被動,自己沒有可靠喉舌(網上尤其弱)。在不能替前線人員解圍之餘,也俾了不少位人入。奈何?!

      刪除
    3. 警方可唔可以在記者會先此聲明,如果用到汽油彈,鋼珠襲警,或者攻擊警署,攻擊紀律部隊宿舍等,警方可以用實彈還擊。至少在心理上有個阻嚇作用,而且事先講明,還要來犯的,便可以合法開槍?

      刪除
    4. //所有政府部門在公關方面都要大幅度改善。
      //政府及警方在公關方面一開始已陷被動,自己沒有可靠喉舌(網上尤其弱)。

      呢個問題已經拖咗好耐,正苦根本就無心改善, 唉.

      //攻擊紀律部隊宿舍等,警方可以用實彈還擊。至少在心理上有個阻嚇作用

      記者會上的阿sir 死定了 XD

      刪除
    5. //呢個問題已經拖咗好耐,正苦根本就無心改善, 唉.

      面對沒完沒了的指罵和抺黑,政府還能改善多少?最有效的方法,我覺得可能是像美國或中共一樣,控制傳媒/社交平台,監控清除不當言論,還要再罵的,可能冒上很大代價,結果讚美和愛國成主流了,公關便容易的多,但你喜歡這樣的管理嗎?

      或者因為習慣了自由,我認為「好官我自為之」比較好一點。又或者,香港需要的,是兩者中的一個平衡點。

      刪除