2019年8月15日 星期四

有青大鬧赤臘角 鎧淳BB柔剋剛

機場再有集會航班登記服務暫停 更新:2019/08/14 00:10

機場連續第二日,因為市民集會影響航班,示威者在一號及二號客運大樓用行李手推車阻塞離境禁區入口,航班登記服務四時半起暫停,期間不時有旅客跟示威者口角。
下午兩時半,一批原本在抵港大堂的市民拿著標語轉到離境大堂,坐在登記櫃位前各個入口,旅客仍可經通道進入辦理登機手續,之後有人用行李手推車擋住自助保安閘口,大批旅客排隊等候進入離境禁區,有人乾脆抬起行李越過人海,示威者用身體擋住,不讓旅客通過,他們的航班前一日取消了,再來到機場準備回澳洲,英國領事館派人員在場協助,間中有人越過障礙,進入禁區。
二號客運大樓亦有大批示威者聚集,阻止旅客進入禁區離境有旅客跟示威者口角、推撞,當中有游泳港隊成員歐鎧淳,她和隊友要去新加坡比賽,示威人士讓了一條路,令他們可以入閘,到晚上約十時半,示威者讓其中一個出口運作。
1. 班有青真係有眼不識泰山,連鎧淳BB都敢阻!好在女神臨危不亂,只消適時派吓清涼軍糧(例如低胸小背心仔)、賣吓口乖咁「回應」吓,班毒男有青自然就會「收貨」。呢啲才是 be water 的真義:「以柔制剛」,「兵無常勢,水無常形」(《孫子兵法》虛實篇)是也!

2. 呢位傷巷黑媽媽真係搞笑!當旅客被逼取消預定要辦的事,質問佢點解要「(被)幫」黑衣增塞機場的時候,傷巷黑媽媽答不上嘴,於是就話「我就想問點解正苦唔做嘢,令到我啲細路俾人打?點解!?」,同時向後怒吼,身後的一群支持者就歡呼拍掌。傷巷媽媽不滿正苦,就去搵正苦拆掂佢,呢個「理性」根本就解釋唔到堵塞旅客的正當性。又,原來傷巷黑媽媽都幾好生養,生埋「啲」細路通通都係有青,日日被黑警打,果然真係有爺生無乸教也。

3. 有青以「阻人前進」的身法堵塞旅客,無郁手就算是非暴力。然後又有有青夾硬屈旅客來得我城就係愛我城,再「希望」班旅客可以一齊付出,俾返啲自由我城(咁旅客的自由呢?)咁話。有青講講仲要喊係上來添!睇嚟真係信到十足十!究竟要有幾低嘅IQ、黐得幾勻循先可以講得出呢番歪理出嚟呀?
***
警方指警員拔槍做法正確英勇果斷 更新:2019/08/14 19:13

昨晚機場首輪衝突,有內地人被懷疑是公安,被示威者包圍數小時,救護員到場想接走事主亦被阻攔,防暴警察到場後,有警員被示威者推撞,拔出配槍,警方解釋當時警員生命受威脅,拔槍是保護自己,做法正確、英勇、果斷。
警方星期二晚十時許,開始在機場驅散示威者,一名警員按下一名女子,隨即被示威者包圍,逼到一邊,他舉起配槍,之後跌下,要由同袍攙扶。警方在記者會解釋,警員有必要拔槍。 
星期二機場的衝突由傍晚開始,示威者懷疑一名內地人是公安,將他包圍,有示威者取索帶想綁著他,其他示威者及機場保安阻止,該男子的物件散滿地上,有木棍、內地身份證等,救護員到場後,未能將男子送走,當時是九時多,警方到場協助,出動防暴警察,身穿特殊制服機場特警無配戴委任證奉召到場。
警方指在機場行動中,沒有任何警員喬裝示威者,衝突中拘捕五人,警方形容示威者極端暴力,並且可能構成非法禁錮內地男子,警方會嚴正執法、追究到底。

4. 黑警記招話有青搶去呢位舉槍嘅警員枝警棍同胡椒噴霧,咁即係有無捉住條有青,抑或警棍同胡椒噴霧已經落入拉燈仔手中呢?
5. 魔術師同意因為黑警有精良裝備,受過專業訓練,隨時可以合法地置人於死地,所以行使呢種公權力要有守則,要受監察,對黑警的要求唔能夠跟「無底線抗爭」的有青相提並論。正正如此,只要黑警係依從守則指引使用相應的武力,則有青有任何損傷,亦不能怪罪黑警,對不?但依家傳霉乜都質疑一番,好似想將黒警廢哂武功咁,黑警用任何武力、手段都會被 D,那就是為有青助攻了。
6. 其實呢位蝗民都有可疑喎!點解會有棍嘅呢?網傳係鼓棍,但係睇相唔似喎?鼓棍唔係相同長度架咩?點解會一長一短嘅?當然,點講都係,有青完全係無任何正當性去搜別人的隨身物品的。無論佢係唔係蝗民,係唔係公安都好,有青根本無權私人執法。
示威者用索帶將環時記者綁於行李車 更新:2019/08/14 19:16

在機場昨晚的示威集會再次演變成衝突,在另一波衝突,是有示威者將內地《環球時報》一名記者用索帶綁於行李車上,又用腳踢,最後由立法會議員調停,事主送院。
晚上十一時許,該名內地男記者在機場被示威者包圍,當時他身穿反光背心,被示威者按下,有人問他是誰,他被搜袋、物品散落一地,有人民幣、多張內地銀行卡,雙程證、香港警務人員卡片和一張環球時報姓趙的記者卡片,還有一件淺藍色印有「我愛香港警察」的 T 恤,男子之後被人用索帶綁著雙手,坐在行李車上,他的中國護照被拿出展示。 
立法會議員張超雄和郭家麒大約十一時五十分到場調停,雙手仍被索著,被強光照射,男子倒在地上,有示威者用腳踢,議員、記者和一些示威者喝止,救護員到場,用了三分鐘將他送上救護車。有示威者事後解釋男子沒有表明是記者,張超雄強調不是割席,期望政府盡快與示威者溝通。

7. 點解環拖時報的記者自稱係遊客,同時又身穿反光背心呢?當時佢係做緊採訪,定係只係一個「休班記者」呢?如果「記者身分」係免死金牌的話,佢更加要早早表明身份喎!抑或蝗霉的記者身份只會令佢恐得更加慘呢?點都好,今次都算係輕輕的勝回一個回合,挫一挫班有青的銳氣都好!
8. 拉燈仔又係話因為怕有臥底,所以咁緊張。咁即係佢地明知自己係做緊違法嘅嘢喇!但就算蝗民真係臥底,捉住咗佢之後又點?當眾行刑,家法處置?無限期扣押,要殺人政權交贖金放人?抑人係除咗佢條褲幫佢紋身(見《終極無間》)?
9. 張超超真係慘,仲唔敢割蓆,只係輕輕的責難一下,幾十歲做人做到咁,何必呢?
民主派指暴力是錯誤年輕人已檢討 2019/08/14 17:15

民主派認為暴力是錯誤,但年輕人已經檢討,亦有到機場道歉,民主派包容、不會「割席」。多名建制派議員則譴責示威者包圍和毆打內地男子的行為暴力,損害香港國際聲譽和經濟。

10. 毛掹淨好一句割蓆係無可能!道歉都可以不代表其他人嘅啫。之後仲要加句要擁抱運動嘅精神,就真係此地無銀。魔術師即時聽到有些少後悔,捉蟲入X忽嘅意味...
***
國泰解僱兩名機師 2019/08/14 21:18

國泰解僱兩名機師,據了解,其中一名早前被控暴動罪。
國泰證實根據聘用條款中止兩名機師的合約,一名涉及司法案件。據了解,該名機師被控上月二十八日在中西區參與暴動,國泰指另一名機師在星期一運作一班航班時不當取公司資訊,國泰重申就任何正進行的程序事宜,均不會發表任何意見。
11. 都算係好消息!機師行頭咁窄,睇怕兩位都好難重拖故業,可以要去幫譚仔做助理搵兩餐了!
***
伸延閱讀:
終極無間
【逃犯條例】深水埗警員以「話劇式」聲調嗌咪 勸告示威者變對罵(HK01 2019-08-15)




179 則留言:

  1. 傷港最深黃界別:全霉、社攻、教慾,都有兩個共通點。
    1)經濟好唔好唔關佢地事,即係就算經濟轉差,而佢地可以keep到個穩定收入之下,其實更著數,所以攬炒對呢3批人係一個好嘅選擇。
    2)夠晒笨土,唔洗理大陸客,唔洗中港交流,連回鄉證都隨時冇。
    阿爺依家用國泰殺雞儆猴,令到響中國有業務嘅公司都不得不支持止暴制亂。問題係阿爺可以點搞到3大黃界?

    回覆刪除
    回覆
    1. 全霉靠郁幕後金主。你以為四大產霸今次除左買大包圍外真係無其他嫌疑?

      刪除
    2. 除了SHK誤中副車,其他三個咩事都無事。領展場又無事、巷交所又無事。攬咗咩?
      DM

      刪除
    3. //全霉靠郁幕後金主

      諗起早2日係Facebook見到某區議員幫毒果站台sell壹會員

      阿甄同蘋果日報喺「兆禧橋」開街站,幫大家登記蘋果動新聞

      張相好似話緊俾大家知:肥佬黎,收咗你錢,我有做野架!

      好好笑,不過我真係諗唔到區議員咁樣同毒果站台。

      //以為四大產霸今次除左買大包圍外真係無其他嫌疑

      所以8月6日的大公報和8月13日的星島日報都批評商界,有唔少藍屍friend好想阿爺之後向商界秋後算賬的。

      刪除
    4. //經濟好唔好唔關佢地事

      照咁講,黑警同公墓園應該最黃

      傳媒,公認人工最低XD

      刪除
    5. //全霉、社攻、教慾

      傳霉有佢地嘅存在價值,畢竟我地都要靠記者跑新聞才知道世事。

      //好好笑,不過我真係諗唔到區議員咁樣同毒果站台。

      醜唔醜呀,簡直好似肥佬黎贊助咁。

      //傳媒,公認人工最低XD

      老老實實,我認同加人工俾傳霉的(高斯養廉?)。

      刪除
  2. 首先俾段片大家睇下,反黃文宣來講算幾正
    https://www.facebook.com/834591649886233/posts/2667175199961193?s=1275985268&v=e&sfns=mo

    講返正題,班民主派成日以為有青可以幫佢地干一番大事贏民心得天下,真係天真!係佔中時都睇到啦,仲冇汲取教訓,撐有青最終都係引火自焚!有青靠得住,豬乸都會上樹!

    講開佔中,就係當時警察放第一粒催淚彈開始,黃藍已誓不兩立。我好記得當時我睇住電視,係最前面班人不斷衝擊警方防線,警察先放催淚彈既!但香港人太身嬌肉貴心靈脆弱,平靜安穩既日子過得太長,一放催淚彈個個好似中左炸彈咁,猛話警察唔岩乜乜物物...... 大佬呀,你地個個棟篤企係度唔郁警察無端端放催淚彈就話唔岩啫,而家係有人不斷衝撀呀,而且只係催淚彈唔係放炸彈炸你地呀,唉!以我既認知,催淚彈係國際上驅散人群阻止衝擊既最低武力(有錯歡迎指正),唔用催淚彈其實仲可以用乜嘢?
    或者對佢地黎講,警方應該企定定乜都唔做由得佢地衝撀(甚至讓路)先合理?

    A c9

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭先post漏左一段:
      https://www.facebook.com/PeopleOfHK/photos/a.834595969885801/2672269442785102/?type=3&theater
      #沒有暴政袛有暴徒

      有青真係幾好笑,都話身體最誠實啦!

      A c9

      刪除
  3. e+個個都話解放軍係深圳,話好快嚟香港。我睇咗個張衞星相同係體育館裡面既twitter video。個d 係武警既2-1/2 ton trucks 咋喎。其實坦克類既嘢係城市戰係完全廢同無用,只係活靶。

    同埋,殺雞又點洗用牛刀?不戰而屈人之兵先係上策麻。

    外國有d site都話,只要學印度對Kashmir 既方法,cut晒所有mobile 同land既網絡。停海陸空交通加有限供水電,就已經足夠。你睇下e+仲有幾多新聞係講緊Kashmir?

    回覆刪除
    回覆
    1. // 解放軍係深圳,話好快嚟香港。

      啲人有無腦架. 解放軍係香港已經超過廿年啦喎. 我最近同佢哋揮過手添. 講咩好快嚟香港啫. XDDDD

      刪除
    2. 我也有公安腰牌 公安部出入境管理局欽賜

      下次出埠除了護照還要帶著腰牌 飛機降不了還可以轉道深圳

      刪除
    3. //cut晒所有mobile 同land既網絡

      咁即係叫肛交所停市啫!

      //飛機降不了還可以轉道深圳

      三跑不用起了!有青得償所願!

      刪除
  4. 年輕記者是一腔熱血,頭腦簡單之輩,睇下大部分同黑衣人年紀相近。CCTVB ,明報同経濟日報管理層都管唔掂D記者仔,與老頂方針有別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 初級記者收入一向偏低,同付出完全不成比例,佢地肯入行做真是要靠一腔熱血。但有熱血不代表不明是非,不明是非的熱血就會變成恐怖主義的暴徒,佢地完全認同黃屍理念其實是香港過去十幾年的教育是完全失敗,國家民族觀念欠缺,連一些基本是非邏輯沒有,所謂通識教育就變成黃屍的洗腦工具。

      刪除
    2. //香港過去十幾年的教育是完全失敗,國家民族觀念欠缺

      想推國民教育,一大班人又出來反對!

      香港人最欠缺就係國家民族意識,殖民地時代冇,回歸後都冇,整科國民教育都話中共洗腦。全世界邊個國家冇呢種愛國教育?而且從幼兒做起,全部入心入肺!美國有英國有,美國既愛國教育直情傳播全世界添!

      冇國家民族意識,做任何事都唔會係國家層面諗嘢,只係睇到自己個小城點點點。中國咁大,近14億人口,實際上真係好難管,睇下美國3億人口,英國6千幾萬人口,俄羅斯1億人口,成個歐洲加埋得中國一半人口,適合歐美國家既制度在中國點適用呢?要管治一個人口大國,政策上就必然多顧慮,全部要以保障國家利益為前提。而家香港人諗嘢就係skip左"國家"呢個前提!

      A c9

      刪除
    3. //初級記者收入一向偏低,同付出完全不成比例,佢地肯入行做真是要靠一腔熱血。但有熱血不代表不明是非

      同意。記者仔人工太低,對世間上的不平事好易感同身受,好易在採訪期間企埋雞蛋嗰邊。加人工係 justify 嘅,只要自己唔覺得被欺負,看事情才會中立客觀。

      刪除
  5. 何謂真誠道歉,只要有一個是打過記者肯去自首或者親自去找環球記者道理。這才算一條好漢!他們有膽做,無膽道歉,香港將來靠他們肯定變蕉土!

    回覆刪除
    回覆
    1. 𣟗機場阿伯事仵,成班有青話阿伯應該向被打的當事人道歉,但成班人圍住阿伯,卻無人站出來自稱被阿伯打了。

      阿伯的道歉要 specific, 有青的道歉卻可以對住空氣講 XD

      刪除
  6. //究竟要有幾低嘅IQ、黐得幾勻循先可以講得出呢番歪理出嚟呀?//
    我以前都有去學校教,呢種人由名校到 band 3 都有,只係名校可能得一兩個。香港係充滿著呢種人,黃人就是如此鍊成的。

    我比個例子:
    Band 3。要見一個中三女同學家長,訓導主任請每個教呢個女同學嘅老師向年邁嘅媽媽講下佢個女上堂嘅情況。我話家課唔交就普通,連堂課都唔交。
    媽咪「你點解唔聽老師話做功課?」
    訓導「咁當時佢做緊咩?」
    我「瞓覺。」
    女學生「咁你都冇叫我起身?」
    媽咪「你點可以咁同老師教嘢?」
    我「留心上課,做功課係你嘅責任。我嘅責任係教書。我無責任叫你起身。」
    女同學「我唔鐘意你呀!」
    媽咪「你唔可以咁樣同老師講嘢㗎!」
    我「我又唔係歌星明星,我只係個老師,我唔需要你鐘意我。」

    年邁嘅媽媽好言相勸,不過講唔出個道理,當然唔會令佢反判嘅女服。佢個女用佢哋相處嘅方法去睇呢個世界,所以就會用殺手鐧「我唔鐘意你」。佢以為人哋鐘意自己係必然。我哋盡量都唔會請家長去學校,因為大部分家長係手停口停。佢媽咪係特登請假去學校,但係聽到自己個女係學校咁嘅表現,差啲要喊。

    呢個 case 已經好普通。

    回覆刪除
    回覆
    1. C嬸 要小心遲的被群這樣的學生圍攻 香港已經沒有不可能 自己保重

      我估你個學生好似地鐵綠髮妹

      刪除
    2. //年邁嘅媽媽講下佢個女
      孫定女呢...

      //女同學「我唔鐘意你呀!」
      //媽咪「你唔可以咁樣同老師講嘢㗎!」

      哈哈我自己會覺得嗰阿媽潛台詞就喺佢都唔鐘意,不過阿女呀唔好當面講嘛...

      //我「瞓覺。」
      講真如果冇太大影響其他學生,瞓覺都好過啲擾亂衝擊行為嘅 XD

      刪除
    3. 當時我只係代課3個月。不過過咗1.5個月已經頂唔順辭退。我係 freelance,接 job 做。除咗芝麻灣果間,幾乎乜鬼嘢學校都去過。依家CC服服係上海同上國際學校嘅學生補習。

      瞓覺只係佢唔交堂課果刻嘅動作,唔係見家長主要原因。主要原因同我無關,係瞓導安排續個老師見,而上面只係我同佢家長會面嘅一節。從呢個case想像下全日對住成班咁嘢係點。好絶望,無力感! XD XD XD

      刪除
    4. 同黃人既關聯是什麼?

      刪除
    5. 一開始咪講咗囉!

      刪除
    6. 又係呢一招「我唔鍾意你」「你唔鍾意我」,將所有針對事情的意見鄭都當成是針對個人。好難溝通。

      刪除
  7. 爆眼女唔知咩料....單野咁爆,居然到今時今日都冇人起到個名出來,呢個人相當有嫌疑....

    另外凱淳BB已在今年3月成功上車買樓....祝佢好運啦

    //阿伯的道歉要 specific, 有青的道歉卻可以對住空氣講 XD
    七月十四丫嘛⋯⋯劑劑撤溪錢都吹返有青自己度,都咪話唔邪

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日報紙有全版廣告,即係「當他們來攻擊我的時候,已經無人為我説話了」非常正,轉頭再加伸延閲讀。

      刪除
    2. 還有紅衣女子電影海報

      喪尸圍城之返歸

      熱賣超過山竹返工大片

      刪除
    3. 改圖低成本,出全版廣告都幾揼本的。

      刪除
    4. //爆眼女唔知咩料....單野咁爆,居然到今時今日都冇人起到個名出來,呢個人相當有嫌疑....

      https://www.youtube.com/watch?v=zx7IJ4Is0NE#t=3m42s

      留意3:42,底未起到,但佢著黑衫數錢張相已經傳到去台灣了。

      另外咁多醫護出嚟企,但佢留醫既伊院竟然完全無動靜...

      //「當他們來攻擊我的時候,已經無人為我説話了」

      已花八蚊買左份星島!

      刪除
    5. 網上有人講冇人証嘛,咪即刻有個rich7出來囉。詭計到死

      刪除
    6. //爆眼女

      條片返去先睇。
      派錢相已經被廣傳,我初初以為佢同凶姐都係啲小頭目(凶姐被捕時,有隻神秘之手搶走佢身邊黑袋,應該有啲野),佢被捕又全世界影晒佢個樣,正常好快被人起底。不過到而家FB相又無,名又無,完全無任何關於佢背景嘅資料流出,得一啲唔知真定假嘅流言....好唔尋常。

      刪除
    7. 現在反黃起底組功力都唔弱,所以我極度懷疑佢根本唔係傷民。

      刪除
    8. 請看看,有識之士對"彈珠傷眼"的科學分析:

      /【神探拆解】女子疑中彈爆眼 盧覺強:示威者誤傷可能性不大

      一名女示威者周日晚在尖沙咀警署外右眼疑布袋彈射中,眼球爆裂恐終生失去視力,警方高層事後稱因資訊不足,未能確定女子如何受傷,而內地媒體更指女傷者是被「豬隊友」誤傷。本報綜合現場新聞片段及地理資訊,向「港版神探伽利略」、理大前機械工程學系工程師盧覺強查詢,由他拆解女傷者被示威者以彈弓射出鋼珠誤傷的可能性。

      綜合新聞片段,當時有一批示威者集結在彌敦道往尖沙嘴方向的行車線、古物古蹟辦事處對開,亦有零散示威者在聖安德烈堂對開,其中一名拿著彈弓的示威者蹲在分隔兩邊行車線的花槽旁邊,而女傷者則身處尖沙咀警署正門外的巴士站。盧覺強表示,根據新聞片段,他估計示威者所用的彈弓,射程可達50至70米,理論上可以射到女傷者所在位置,但考慮到威力在遠距離下會降低,他認為鋼珠不足以射穿女示威者的眼罩,「除非近到10米咁射」。

      盧覺強補充,新聞片段顯示女傷者是右眼及鼻樑位置受傷,估計女傷者從巴士站廣告牌中間探頭望向警署時受傷。他又稱,當時示威者身處女傷者的左方,鋼珠難以「轉彎」射中女傷者右眼。他總結認為,女傷者由示威者以鋼珠誤傷的可能性不大。他又說,有片段拍攝到眼罩卡著一塊布,質疑「射鋼珠唔應該有塊布卡在眼罩。」/

      要繼續沒完沒了的說陰謀論的話,或者你也可以懷疑,盧覺強收了美金,所以作偽證了。

      刪除
    9. //估計女傷者從巴士站廣告牌中間探頭望向警署時受傷。

      估計咋喎,証實左?一鎚定音?
      咁真係要快啲請女傷者報警等盧sir上庭作供喎。

      刪除
    10. 呢條藏頭露尾的匿名真係多9餘,你搵人解釋到點解無槍聲先算啦。我當晚係睇住直播的,突然見條街無明顯槍聲下咁多人衝去巴士站都打咗個突。而且布袋彈係帶火藥既,點解女子面上無燒傷既痕跡?

      咁中意quote嚟quote去,你究竟有無自己觀點定純粹係一部錄音機?

      刪除
    11. 盧某立場行先咪會,有張相有條女暴徒玩丫叉鋼珠。

      個人証rich7網上比人篤爆後,返去現場睇之後又上網改正,冇他既,邊有人似佢咁多時間玩。

      刪除
    12. 吾好話吖,之後搏到同情呼籲籌款

      刪除
    13. 摩連奴有冇發覺相片,相片個布袋彈冇血漬,條女爆晒缸

      刪除
    14. 各位,我一向唔玩陰謀論(「數錢」 video 未睇),有線記者報話見唔到布袋彈( 見上一篇 Perception is our reality),有青提供相片話有,盧姓「有色芝士」也估算了一些情況,網友(包括錄音機匿名)亦有唔同睇法,我通通尊重。不過無進一步資料,無嘢可以當真,討論、估估下就當是茶餘飯後的話題好了。

      至於錄音機匿名,奉勸大家不用理會,反正他/她/牠/它/祂(?)是不會回態的。

      刪除
    15. 上面盧嘅估計,都係基於我哋已知嘅非常有限的資料,都係靠估,冇乜權威性。

      刪除
    16. 大家唔洗估喇,個女傷者其實就係魔術師「终極無間亅裏面嘅女主角,而家比克仔收埋咗係宿舍。遲D魔術師會出下集End Game講條女係平行宇宙嚟嘅 Captain Magic.

      刪除
    17. //遲D魔術師會出下集End Game講條女係平行宇宙嚟嘅 Captain Magic.

      咳咳,乜搵啲咁嘢搞...

      刪除
  8. 曾幾何時 隔壁的警署被圍痛心疾首

    現在一晚若沒有警署被圍 反而才是新聞

    回覆刪除
    回覆
    1. 照意思即係雙方都上了癮
      打者會更愛也

      刪除
    2. 即係喪尸病毒已擴散

      沒人圍警署挑釁,警隊何來合法驅散之舉?

      刪除
  9. 綑綁內地記者的有青,應該喺基佬,所以搵男人黎玩SM。嘻嘻!

    強超雄唔肯割蓆,喺因為佢認為搵男人玩SM無問題,不過唔可以公開玩。其實佢自己都想玩埋一份。嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. //強超雄

      佢個造型太過丐幫... 應該無人咁重口咪同佢「玩」的 XD

      刪除
  10. //立法會議員張超雄和郭家麒大約十一時五十分到場調停,雙手仍被索著,被強光照射,男子倒在地上,有示威者用腳踢
    //警方形容示威者極端暴力,並且可能構成非法禁錮內地男子

    相對釘豬機幻想/自虐出來嘅被老X強力部門非法禁錮鞭豬肚打釘,呢嗰就喺真.禁錮走唔甩啦,真好笑,有青仲邪惡過X共。嗰記者快啲學釘豬機同老處男咁開個會,展示一吓傷痕啦。

    //有示威者事後解釋男子沒有表明是記者
    即喺如果唔喺記者就可以點劏都得?

    //立法會議員張超雄和郭家麒大約十一時五十分到場調停,雙手仍被索著
    仲調咩停,有心就叫有青即刻放咗人先啦。同幫凶冇分別。兩位蟻員對住嗰女犯會唔會話慢慢來射完先掹番出嚟

    //民主派指暴力是錯誤年輕人已檢討
    有青都話冇大台,其實呢嗰毛婆成日走出嚟指指點點做乜啫。人哋可能應為唔需要對班巷豬廢老(可能包括毛婆)檢討呢。

    //民主派包容、不會「割席」
    有青未必會包容你哋民主派呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 多重角色扮演,啲議員調調下最好比暴徒嫌阻住執鑊勁既嘆下。

      刪除
    2. //嗰記者快啲學釘豬機同老處男咁開個會,展示一吓傷痕啦。

      如果肯作證的話,可以告班有青傷人罪(白衣人偷笑中)...

      //有心就叫有青即刻放咗人先啦。同幫凶冇分別
      //有青未必會包容你哋民主派呢

      販民蟻員這些假惺惺的「調停」真係好討厭,擺明班有青係唔會俾面佢地的。

      刪除
  11. change.org上發起的簽名運動,大家請支持!

    Enough for Hong Kong! 5 Demands to Restore Law and Order!

    我們是一群土生土長、熱愛香港的市民。近日破壞香港安寧的暴力違法行動越演越烈,令我們十分痛心。我們於2019年8月15日在明報、星島日報、頭條日報及南華早報刊登廣告,發起網上簽名運動 ,希望凝聚市民力量,發出理性呼聲,齊心捍衛香港的社會秩序。懇請廣大市民簽名支持以下五大訴求,撥亂反正:

    1. 堅決支持政府及警隊嚴正執法,制止一切違法、欺凌、破壞及暴亂行為。

    2. 要求政府在社會秩序恢復之前暫停批准一切公眾遊行集會活動;以及港鐵及機管局提升保安及應急計劃以防止服務受示威行動干擾。

    3. 敦促家長、大中小學校長及老師盡力勸止學生參與違法活動,阻止他們自毀前程。

    4. 要求執法部門嚴懲一切資助、教唆及協助暴力和騷亂的非法行為。

    5. 要求政府嚴懲任何傳媒透過發放失實新聞来混淆視聽、縱容和美化非法行為和暴力、鼓吹民眾擾亂社會秩序、阻礙警方執法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 已支持, 不過這類網上聯署, 和 yahoo 那種民調是差不多的東西, 其實參考性不大.

      刪除
    2. //和 yahoo 那種民調是差不多的東西

      不完全,起碼change.org可以睇到自己個簽名,同自己傳出去條link有多少人響應.

      刪除
    3. 這些正路正常訴求

      刪除
    4. //3. 敦促家長、大中小學校長及老師盡力勸止學生參與違法活動,阻止他們自毀前程。

      最無可能發生應該係呢一點。

      刪除
    5. 見到係家長鼓勵,老師陪同

      刪除
  12. 有青大鬧机場當晚,只有它和阿根廷選舉爆冷,令股市大跌。黑衣人好可能是今次股災的黑天鵝。

    回覆刪除
  13. 有青大鬧機場,地型上很適合警方全面包圍佢地,一網打盡,為什麼放棄這麼好的機會,又放生了他們?

    請大家指教。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為大家都珍惜這塊珍貴的禮物,是港英政府送給我們的。
      起完後交還香港。

      刪除
    2. //為什麼放棄這麼好的機會,又放生了他們?

      為咗一班有青放棄機場?應該係放棄有青(一袋年青人),保住機場至啱。想攬炒?無咁易!

      刪除
  14. 在機場一網打盡係冇可能,有好多旅客仲係度,一定傷及無辜(係民居放催淚彈趕有青走都俾人鬧啦!)
    先唔好講輿論會點指責警方,相信到時機場會滿目瘡痍不堪忍睹,大概要關閉成個月吧!

    A c9

    回覆刪除
  15. 呢條片我睇十次笑足十次

    https://www.hk01.com/%E6%94%BF%E6%83%85/363949/%E9%80%83%E7%8A%AF%E6%A2%9D%E4%BE%8B-%E6%B7%B1%E6%B0%B4%E5%9F%97%E8%AD%A6%E5%93%A1%E4%BB%A5-%E8%A9%B1%E5%8A%87%E5%BC%8F-%E8%81%B2%E8%AA%BF%E5%97%8C%E5%92%AA-%E5%8B%B8%E5%91%8A%E7%A4%BA%E5%A8%81%E8%80%85%E8%AE%8A%E5%B0%8D%E7%BD%B5

    我非常欣賞我同事能苦中作樂。我仲收到一條係馬鞍山警署,影果個真街坊都頂唔住一路影一路笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都收到深水埗條片,我親戚仲話下次使唔使揾陳志雲懶深情配音。我話,咁可能是最低「武力」驅散的方法... XD

      刪除
    2. 摩兄,咁你收唔收到馬鞍山果條片呢,有嘅話post上嚟比大家開心一下。

      刪除
    3. //咁你收唔收到馬鞍山果條片呢

      https://www.facebook.com/862040031/posts/10162110002230032?sfns=mo

      係咪第一條片? 我係公司只能帶耳筒聽。哈哈哈

      刪除
    4. 我都download左,並send左自己Google photos條link俾魔兄。

      刪除
    5. //摩兄,咁你收唔收到馬鞍山果條片呢,有嘅話post上嚟比大家開心一下。

      就係無呀!

      刪除
    6. *POE勸喻/警告排行榜*
      _(as at 2019-08-15)_

      1) NTS - 顏聯武聲線演繹唐僧梵音,其實會唔會驚吸引到一班失眠嘅忠實聽眾晚晚圍住base聽呢?

      2) SSPO - 跟據暴徒粗口内容,以喜感聲線一一作出回應,另外,富抑揚頓挫嘅演繹方法亦係加分位。

      3-10) 留待各大環頭爭奪 (排行榜每日update)

      刪除
    7. clarify一下...我WhatsApp收條片係HK01收錄時段之前的,當時個廣播好撚深情,無叫班友收的.

      因為是WhatsApp收的,所以只能傳自己Google photos俾 link魔兄,試下貼上延伸閱讀...

      刪除
    8. 屋企影的馬鞍山深情對話應該榮登冠軍,好正。

      刪除
    9. 笑死,未見過差人咁,其他警署真係可以仿效下,有助緩和氣氛。不過啲傳媒而家係電視質問緊,話個警察有問題。啲記者姐姐真係冇情趣,怪不得個個好似老處女,內分泌失調,亂咁嗌。��

      刪除
    10. 香港剩女衆多,馬明話過吾揀港女都啱。
      惡鷄乸一隻!

      刪除
    11. 馬鞍山真係超正,呢排難得既開懷大笑。

      刪除
    12. //我非常欣賞我同事能苦中作樂。我仲收到一條係馬鞍山警署,影果個真街坊都頂唔住一路影一路笑

      好Hyper 的說...好似開緊演唱會咁...

      //馬鞍山果條片

      阿 sir 把聲真係好聽.

      照計只有特定人員才可以用得PA廣播系統(克警please correct me if I am wrong),兩位黑警應該係獲受權咁做,起碼不以代表警署仝仁。

      刪除
    13. //照計只有特定人員才可以用得PA廣播系統

      又唔洗特定嘅,有程序啫.....
      係咪代表警署仝仁?佢一開聲,就已經係代表警署去講啦。警署其他人鍾唔鍾意我唔知,不過我比個like。開咪講咁耐都無人stop佢,証明係現場嘅上级都唔反對佢講。

      刪除
    14. //起碼不以代表警署仝仁。

      Typo: 起碼可以代表警署仝仁。

      //証明係現場嘅上级都唔反對佢講。

      對住有青, 可能認真就會輸咗一半.

      刪除
    15. 阿sir話檢討有冇其他嘢,提議可以播歌或兄弟唱歌,但會吾會比人投訴噪音滋擾。

      刪除
    16. 諗諗開唸佛機都得,抗衡啲聖詩

      刪除
    17. 感譏香港警察一直的付出, 慶幸香港警察仍能保持克制。

      刪除
    18. 大丈夫舊左少少,不如新少少

      硬漢子

      刪除
  16. 喵兄,就係第一條片,應該係馬鞍山,我都頂唔住個同事深情嘅警告。

    摩兄,究竟你條片係咪喵兄果兩條嘅其中一條?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,第一條係馬鞍山來,笑死人了。

      刪除
    2. 是的,喵兄post馬鞍山段片的就是我收到的,係我認錯是深水埗警署了... (汗)

      刪除
    3. 克兄啊,我在上班啊...

      刪除
    4. 剛剛直播又比記者啄深水埗,呼籲一句粗口都冇仲想點。

      刪除
    5. 笑死我,啱嘞,無賴對無賴

      刪除
    6. 明明係唐僧!邊係無賴?

      刪除
  17. 聽完錄音笑到流眼淚,哈哈哈!

    回覆刪除
  18. 馬鞍山有分上下集的說,我覺得把聲似區瑞強

    上:
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1260424577462775&id=446178005554107&__tn__=-R

    下:
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1260461510792415&id=446178005554107&__tn__=%2As%2As-R

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!下集真係仲正!笑到標眼水

      刪除
    2. 我想要深水埗果個呀!點 load 㗎?用手機。

      刪除
    3. 用 電腦就好容易, 如果用iphone... 可能要裝 app...

      https://www.gihosoft.com/iphone-tips/save-facebook-videos-on-iphone-ipad.html

      刪除
    4. 多謝。等我試吓先!

      魔術師!魔術師!「大聲啲!大聲啲!聽唔到再大聲啲!OH YES」果段可以變做甜故喎!

      刪除
    5. 想問C嬸D名點整,揀邊度開可以click吾到入個名去睇

      刪除
    6. 匿名12:32 我唔明你問咩

      //穿橋// 咩嚟?唔明。

      刪除
    7. Oh! 我明穿橋。你delete咗果個comment吧!

      刪除
    8. 呀!我諗我明你問咩啦!應該係 “Find a vaild workflow order on the Internet, or open this link on Safari browser to initiate the function of Facebook video downloading.” 入面個 “this link”。不過去睇完之後我決定放棄啦!好複雜咁。 XP

      刪除
    9. //我明穿橋。你delete咗果個comment吧!

      無所謂喇!聽晚我都唔寫甜故住,星期五晚寫啲輕鬆啲嘅題材。

      刪除
    10. 我嘉許呢位阿sir嘅柔情似水 XD

      刪除
  19. 下週一新聞是 多區警員開咪先笑場 示威者怒斥巨大的人格侮辱 我們在革命黑警認真地好不好 記恊投訴警方無證開咪

    回覆刪除
  20. 各位 不做鍵盤俠 週六去添馬

    如果週六人多過週日 給警隊和政府一個明確信號果斷止暴

    回覆刪除
    回覆
    1. 有沒有連結?時間 地點 主題

      刪除
    2. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2493728590861743&id=2446501835584419

      集會時間太短得個半鐘

      刪除
    3. //集會時間太短得個半鐘

      唔通又係玩「引蛇出洞」?

      刪除
    4. 點解建制唔出來搞個300萬+1嘅遊行咧

      刪除
    5. 因為建制太多言行怪異的騎呢怪,「真.有色芝士」都廢事與之為伍。

      刪除
    6. 撐警集會又要警察當值維持秩序,不如比多D時間佢哋休息好過

      刪除
  21. 今次亞 Sir 表現真係好正,其實有時政府做嘢就係要破格下,試下試下可能有好效果呢。好似財爺,又係針對性,大專生又冇份,比我係有青都嬲啦,全民派錢有幾難呢?

    Momo

    回覆刪除
    回覆
    1. 有青最憎人話佢地收錢, 點敢俾錢佢地呀?

      刪除
    2. 講就無敵,身體最誠實,可以去轉3日2夜喎,邊會唔開心。而家冇就緊係嬲嬲豬啦。

      Momo

      刪除
    3. 已經有人疑問藉呢場運動而派錢換取民心,為免學生懷疑利益輸送未吾送囉。

      刪除
    4. 咁啫係示威破壞打人打警察係比係立法會爭取有效好多?咁係晤係再激d 會再多d 㗎?係晤係可以慳反立法會議員既人工㗎?

      刪除
    5. // 大專生又冇份,比我係有青都嬲啦

      有青有邊一刻唔嬲?!

      刪除
    6. //咁啫係示威破壞打人打警察係比係立法會爭取有效好多?

      班有青又唔係爭取派錢...

      //有青有邊一刻唔嬲?!

      講來講去,都係要有私淫空間給有青們降火才對。

      刪除
    7. //班有青又唔係爭取派錢...

      爭取釋放機場成為第6掃球,派錢排第7啦

      刪除
    8. 小那聲,咪越整越多訴求喎,有破壞冇貢獻先得喎

      刪除
    9. 降火?偉哥任啪,大麻任隊,乜都冇用

      刪除
  22. 醫管局員工著制服示威静坐舉字牌係吾係代表醫管局立場?

    公衆平台有護士在FB表示會危害入院的警察在插尿喉或救命時作出恐嚇性言論有違專業操守

    醫管局應該要發聲明道歉

    如果佢哋崇拜美國,美國法例好嚴,可以告佢危害公眾罪

    已經致信醫管局投訴有待跟進

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,魔術師仲有邊到可推介blog睇

      刪除
    2. 本 blog 網絡版(即係唔係手機版), 右手邊 column.

      刪除
  23. 看新聞嚇一跳 90%中學生支持罷課

    仔細看內容,20%支持課餘參加集會,30%支持在課室掛有關飾物,還有40%支持罷課。

    課餘,即要上課
    課室,即要上課

    所以玩弄統計結果相當明顯

    何況,這2萬個採樣的公正性,也隨統計者的中立性成疑

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾藉口學生唔使返學,問贊唔贊成,這調查真有趣。

      刪除
    2. 教師都唔使做,罷課照出糧,幾開心

      BTW, 剛剛睇到環時個記者既訪問,佢真係好嘢,當時俾人打到咁,佢話佢都想還手,但一還手將來就會俾正常/不正常的媒體寫:中國內地記者打人。於是佢忍左手

      EQ同IQ都俾我城記者高得多!

      A c9

      刪除
    3. //EQ同IQ都俾我城記者高得多!

      有青的「因果論」(例如:黑警出動臥底是因,搞到我地人心惶惶,打人是果)就證明了他們自己的IQ和EQ都相當低。人地點對你係一回事,但手腳頭腦由自主意識控制係另一回事,打唔打人絕對係可以「自由選擇」。

      刪除
    4. 老師呢幾年做的成績來

      刪除
  24. //打唔打人絕對係可以「自由選擇」。
    非常同意

    另一則新聞,聽到戴妖話香港既黃金時代即將到來
    瘋言瘋語,坐監坐到傻左?

    A c9

    回覆刪除
    回覆
    1. //黃金時代即將到來//

      黃金-->Golden-->高登 時代


      耳屎

      刪除
    2. //聽到戴妖話香港既黃金時代即將到來

      人生精彩咗,即時腦活神通。

      //黃金-->Golden-->高登 時代

      係拉燈時代至真!!

      刪除
    3. 戴妖又可以返出黎搞大台,雷動3.0,仲唔係黃金時代?

      刪除
    4. 我諗佢又會變無兵司令...岑哥仔又有挑戰者了.

      刪除
    5. 戴妖話要了解岑哥仔星期日遊行乜料先,可能嚇那死玩D咁既嘢,情願冇眼睇入返去坐。
      岑哥仔未必侵戴妖玩,學生都未必,嫌戴年紀大,走又走吾郁,依家吾洗嗌,做手語一錘窩埋去,搞掂,走佬。

      刪除
    6. //做手語一錘窩埋去,搞掂,走佬。

      原來監房給你精彩人生是真的...

      刪除
  25. 今次李嘉誠的廣告太精彩。

    個解讀藏頭詩「因果由國,容港治己」

    黃屍如獲至寶

    回覆刪除
    回覆
    1. 說話含糊 任君解讀 商人本色 甚討厭
      反暴力:反邊個暴力?
      黃台之瓜何堪再摘:邊個係摘瓜人?

      刪除
    2. //個解讀藏頭詩「因果由國,容港治己」//
      係唔係應該噉解:
      少少外國勢力(圓卷),不能阻擋共(產黨的武)力
      唯有犧牲(義)一些人(愛自己),才能停止憤怒。

      刪除
    3. 誠哥是我偶像,沒有指他是指揮的意思。

      刪除

    4. 黃台之瓜


      巷慘片之王話你知,誠哥係想借羅家英把口同阿爺講呢句話:


      若然再foul人出局,只怕再無人比賽架啦

      刪除
    5. 黃瓜台係俾中央睇嘅,叫中央唔好再搞9佢,你要我表態?我表

      露尾c 係俾傷港人睇嘅,最底係“義憤民誠”,差唔多等如禿鷹名句:你地冇做錯到。
      冇左HKSAR,都仲有LKSAR,李+×行政區是也。

      刪除
    6. 《光明頂》話施老闆忽然叫777跪低, 加埋李+X的廣告, 話聞到endgame 就來咁話.

      刪除
    7. 老老實實
      港獨係吾認老母
      港自治係認有老母不過獨立生活和工作
      李+x係想港自治
      港獨人自high

      刪除
    8. //港獨係吾認老母

      蜀派: 生娘不及養娘大.

      刪除
    9. 如果養娘斷奶,仲係唔係娘?

      刪除
    10. //斷奶

      女人年紀大是會踏入更年期的, 一眾孝子們都會體諒及理解.

      刪除
  26. 高永文話係彈珠!克警兄,警方係唔係一早知?

    Momo

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到有人提出,是那位女士用彈珠失手所造成的意外。

      當右手拿著彈弓,放手的時候鋼珠彈穿護目鏡後側。護目鏡前方反彈鋼珠落眼球方向。所以,護目鏡前方,有向外爆烈的痕跡。

      同時,因為自己造成的意外,所以沒有驚慌和大聲呼救。

      刪除
    2. 係就笨Q實

      Momo

      刪除
    3. //克警兄,警方係唔係一早知?

      我都好想知

      刪除
    4. 如果唔係冇理由777及三合會警司係咁叫事主報警,好似知道道理在自己個邊。

      Momo

      刪除
    5. //好似知道道理在自己個邊。

      千祈唔好高估班豬隊友.

      刪除
    6. 高永文話冇話邊一方造成,哈,夠玄。
      事實警署好多彈珠鋼珠執。

      刪除
    7. 不過比較其他政府官員出嚟講嘢,直播幾個亞 Sir 好似三合會警司,未來一哥,真係好勁,EQ 一流,即時對答又得體,對住啲淨係識得嗌嘅八妹記者,完全壓得住。我覺得回歸之後,最做到嘢嘅政府部門,都係警察。只係啲人完全唔記得以前治安唔係咁好時係點。

      Momo

      刪除
    8. 茂波記招同警方記招對比大,茂波開口埋口多謝咁多耐性聽我講嘢,禮貌又斯文到瞓著覺。

      刪除
    9. //對住啲淨係識得嗌嘅八妹記者,完全壓得住
      //茂波開口埋口多謝咁多耐性聽我講嘢,禮貌又斯文到瞓著覺。

      咁波叔份工個 character 唔使佢硬,同黑警梗唔同.

      刪除
  27. 回覆
    1. 幻想明天女傷者出現在台上說出真相

      刪除
    2. 我唔明點解建制永遠都係彈弓手嘅呢...

      【811衝突】提眼中槍女遭彈珠傷引爭議 高永文:無意指由誰造成

      全國政協委員、食物及衞生局前局長高永文今日(16日)於「守護香港大聯盟」記者會上形容,有示威者用金屬彈珠攻撃,一名示威者眼被彈珠射傷。他被記者追問是否意味女示威者是被其他示威者射傷,該說法引起爭議。

      他今晚隨即發聲明補充,稱當時表達的重點是希望各方正視現時大型示威運動中,衝突持續升級所帶來的問題,「沒有亦無意指出,該傷害是由誰人或何方造成,希望外界不要誤會有關言論」

      刪除
    3. 說出自己點暴法?

      刪除
    4. 可能驚比有青圍

      Momo

      刪除
    5. 記者加塩加醋加主觀睇法。

      刪除
    6. //可能驚比有青圍

      高醫生 has something to lose,梗係唔敢得罪班革命小將。

      刪除
    7. 佔日三子美齡出來認同高醫生之後,聽人話的即要她滅聲。

      刪除
    8. //匿名2019年8月17日 下午3:17

      依家啲匿名相當有 Roger 風.

      刪除
    9. 唔記得講,以上條連结係話陳美龄懷疑單眼女唔係俾布袋彈打傷,網民就嬲喇。

      刪除
    10. //依家啲匿名相當有 Roger 風

      魔術師,呢句到底點解呀?

      刪除
    11. 以前有個叫Roger嘅網友寫啲嘢一忽忽好難跟。呢個匿名網友就有啲似佢。

      刪除
    12. //以上條連结係話陳美龄懷疑單眼女唔係俾布袋彈打傷,網民就嬲喇。

      我估到係陳美齡, 但無去做research; 而且「佔日三子」亦唔明是甚麼意思.

      //以前有個叫Roger嘅網友寫啲嘢一忽忽好難跟。呢個匿名網友就有啲似佢。

      謝六十後補充.

      根據呢位 Roger 所言, 佢似住在法國的僑民, 但又經常返吓我城. 其留言特色是碎片化、間中加插一些法文、與及愛打一些只有他自己才看得懂的啞謎, 隱誨到魔術師要花上唔少時間做 research 方可明白一二, 回應時十分辛苦, 又或者是根本無法回應. 由於本blog留言版是用來給網友交流分享討論,而唔係供人打謎語兼洗版, 故以魔術師只好紅牌請他出場(本blog開業10多年,被魔術師明言以紅牌趕出場者不出五人),他要像個瘋子一樣自言自語便自行開blog好了.

      又, Roger 最近似乎又「重出江湖」,以匿名身分轉戰標少陣地了.

      刪除