2018年2月14日 星期三

蝗國抹窗機

年近歲晚,又係大掃除之時。魔術師腿傷新癒,自然唔想擒高擒低抹窗。剛巧年前購入的 Winbot(見舊文《做一個人家務》)機件故障,魔術師亦無意修理(主要係因為機身太大部,抹唔到面積較細的窗戶),故此便將舊機作環保回收,再轉會到疑似呆灣牌子 Hobot。


Hobot 同樣有類似 Winbot,非常型仔的旗艦抹窗機 Hobot-288,但大機抹唔到細窗,細機卻抹到大窗,魔術師今次選擇的是價格較相宜,但體積較細,跟 model 288 同樣可以用手機操控的 model 198:

魔術師經網購訂了一部主機及一套原裝替換抹布。網上商店靠順豐送貨,如果係送到工商區或順豐收發站是可以免$50運費,所以住宅區附近有順豐服務站就變得很重要了。幸好魔術師放工回家途經順便智能櫃,同樣可以省回運費:

魔術師都算係港燦,今次係第一次使用順豐的服務。順豐將貨派到智能櫃後,智能櫃便會發出SMS通知魔術師取貨:

魔術師放工後去到智能櫃,在螢光幕輸入取貨密碼,櫃門便會自動打開,極度方便:


查實網上商店遲了幾天發貨,順豐送貨又要幾日lead time,搞到年廿七晚先收到部機。順豐的 tracker 都算 update 得快,魔術師取貨後不久回到家中,上網查看就見到 status 已 update:

打開包裝,個盒竟然係蝗文,原來係蝗國牌子,但卻是 design/made in Taiwan,唔通係出口變內銷?

就連保用都係用微信,比在我城買電器仲要寄保用卡先進得多:

主機體積不大,並附有安全繩(火牛就唔影了):


仲有藍芽 app 可以遙控:

由於魔術師家居示範欠奉,只好同場加映我城地產霸專項、窄窗示範:

***
伸延閱讀:
Hobot 官方網站
做一個人家務

16 則留言:

  1. 好心王油雞真係要利用下SF, 仲堅持搞自己物流車隊...
    話時話, 呢家番得大陸做野的朋友仔都一定會講一句: 我城實在落後太多
    人家CASHLESS 已經好耐, 而TECH方面都比香港先進好多 (抄考有抄考好,最緊要係快+改良)
    然而我城有青卻固步自封, GLOBAL MENTALITY的優勢早已蕩然無存

    回覆刪除
    回覆
    1. //呢家番得大陸做野的朋友仔都一定會講一句: 我城實在落後太多

      摩摩深有同感喇!

      //而TECH方面都比香港先進好多 (抄考有抄考好,最緊要係快+改良)

      抄到識得改良,即係要識 reverse engineering,呢下工夫都唔易的。

      //我城有青卻固步自封, GLOBAL MENTALITY的優勢早已蕩然無存

      其實我都好想知道有青們的 demographics,唔知佢地多數從事邊一類行業,可以淨係靠笨土搵到食咁巴閉。

      刪除
    2. http://www.jsdrobot.com/cpdetails.aspx?id=9a356f2d-4bb5-4c9c-91a3-642221eb0f02&mid=2

      https://kknews.cc/zh-hk/tech/963ekj8.html

      呢間嘉世達好似本身幾勁,但點解一個咁耍家既產品會在寶島生產就真係不得而知。

      如果呆灣淪為幫蝗國企業做OEM成為趨勢,真系唔知蔡大媽點面對...

      //而TECH方面都比香港先進好多

      http://linepost.hk/?uid=23135.2.0.0

      //摩摩深有同感喇!
      //人家CASHLESS 已經好耐

      我好多年前已經成日同人講,話蝗國對新嘢接受程度比傷港高和快,系因為以前蝗國一窮二白,好多嘢根本未形成習慣,到高速發展時(即大約入世貿時期)剛趕上互聯網大潮,在一張白紙下接受新事物會快好多--簡單如睇電視,好多人上世紀細細個可能仲要出村口鄉公所先有得睇,十幾年後有錢買時已經連機頂盒,根本就無養成“慣性收視”自然會好易接受on demand呢個概念。相反嚟計,傷港同好多已發展地區一樣,舊習慣比較難改變,同樣地皇國的無現金支付滲透率一樣非常低。

      其實cashless不是重點--重點是“internet payment"。有好多服務例如共享尿袋同單車,經互聯網是支付的唯一辦法。

      本來八達通掌握住傷民咁大既transaction system,應該可以早着先機,但問題系佢地太死守NFC技術行先,一定要張卡為主internet為輔,大大影響技術發展;其實深圳廣州地鐵站已經有深圳通/羊城通充值機,擺張卡上去用手機系部機掃個碼就可以充值,但八達通十零年前EPS充值爆鑊後,竟然到而家都放棄唔fix呢個problem,枉論cashless充值了。

      //GLOBAL MENTALITY的優勢早已蕩然無存
      //其實我都好想知道有青們的 demographics

      以前傷港系買辦經濟,少數一班買辦(廣東省開OEM廠接鬼佬單某程度都屬買辦經濟之列)可以賺到盤滿缽滿,然後衍生既非直接對蝗國產業或滴漏效應形成的內需消費行業就養到大部份傷民身光頸靚;而班有青系唔知或刻意avoid呢個傷港歷來的business model的.

      //抄到識得改良,即係要識 reverse engineering,呢下工夫都唔易的。

      所以MCU要protected以防止有人抄hex code、IC要將上面既絲印抹走。不過睇hex code去還原返源代碼我就真系諗下都頭痛,對做到既人真系服到五體投地.

      刪除
    3. "不過睇hex code去還原返源代碼我就真系諗下都頭痛,對做到既人真系服到五體投地"

      當代AI已經進化至可以睇end product,然後自行還原(編寫)coding
      將來目標是用自然語講出需求就變個prog/app出嚟
      碼農絕種相信係不久將來嘅事,只有進化為AI工程獅才能生存

      刪除
    4. //如果呆灣淪為幫蝗國企業做OEM成為趨勢,真系唔知蔡大媽點面對...

      蝗國資本果然識得用盡22k優勢!

      //廣東省開始試行一集式社保資訊處理, 支援刷臉識別, 可能改寫基層政治狀態和觀感。
      //話蝗國對新嘢接受程度比傷港高和快,系因為以前蝗國一窮二白,好多嘢根本未形成習慣,到高速發展時(即大約入世貿時期)剛趕上互聯網大潮,在一張白紙下接受新事物會快好多


      你都咪話. 我依家在舊公司搞project,將某些手動工序電腦代,就發現好多所謂的「高層」係唔願意接受新事物的,下下都叫秘書/助理手動幫佢地做。

      //本來八達通掌握住傷民咁大既transaction system,應該可以早着先機,但問題系佢地太死守NFC技術行先,一定要張卡為主internet為輔,大大影響技術發展

      傷民好奇怪的,佢地真係對「慣性」有種情意結,用開就唔多願意去改變(對 sunk cost 投入太多感情?)。

      //有青系唔知或刻意avoid呢個傷港歷來的business model的.

      做買辦要睇客人面色,依家碰口碰面都係蝗民, 班有青過唔到自己嗰關.

      //睇hex code去還原返源代碼我就真系諗下都頭痛,對做到既人真系服到五體投地.

      我畢業後第一份工就係睇8-bit CPU HEX code 去 reverse engineering XD

      //當代AI已經進化至可以睇end product,然後自行還原(編寫)coding

      好似8051嗰類CPU,ASM 變化有限, 其實可以寫到程式去decode.

      //只有進化為AI工程獅才能生存

      數理邏輯能力好重要就真.

      刪除
    5. //做買辦要睇客人面色,依家碰口碰面都係蝗民, 班有青過唔到自己嗰關

      以前傷港系好少人做買辦就可以養活好多傷民(當然亦包括蝗民二奶,例如都算系買辦經濟、靠個中港牌就可以三四萬月薪的貨櫃車司機),而且呢啲買辦睇既系老外面色,對蝗民就呼來喝去(例如廠佬找數一定將蝗民出糧priority擺最尾),有青ignore咗呢段唔多唔少系因為錯覺--反正又唔使我接觸蝗民,接觸嗰批又同我講明明上去頤指氣使好風光.

      //我畢業後第一份工就係睇8-bit CPU HEX code 去 reverse engineering XD

      我不嬲都好服魔兄架 XD

      //數理邏輯能力好重要就真.

      對一啲特定hardware的驅動(driver)、尤其需要對背後hardware原理理解的話,AI不一定能代替寫code;不過嗰啲4-bit仔玩具,最終用AI寫UI就應該走唔甩了.

      刪除
    6. //貨櫃車司機

      即刻諗起《天水圍》中任達華的造型...可能唔少有青都會係從呢類家庭而來.

      //我不嬲都好服魔兄架 XD

      謝謝摩摩, 新年快樂, 財源滾滾, 身體健康!

      刪除
    7. 大家咁話,新一年賺多啲!

      刪除
    8. 漏咗一句...傷患早日康復呀~

      刪除
    9. 謝謝. 我都好返八八九九咯, 正如前述, 只係易啲攰,要做返啲運動「改善持久力」囉! XD

      刪除
  2. 用蝗國科技,有青話會俾X共掌握晒啲行蹤資料,一地兩剪,隨時被捉上洗頭列車㗎!

    我住低層,所以今次理性消費我淨喺掛住睇嗰youtube着背心小短褲嘅金髮少婦。XD
    玻妞嗰logo好似一對盪漾緊嘅波波..

    回覆刪除
    回覆
    1. //有青話會俾X共掌握晒啲行蹤資料

      用抹窗機即係俾人知道你地址!

      //淨喺掛住睇嗰youtube着背心小短褲嘅金髮少婦。

      證明蝗國的 marketing 係好有 heart 咁去打入外國(傷港)市場 XD

      //玻妞嗰logo好似一對盪漾緊嘅波波..

      情人節令你充滿幻想...

      刪除
    2. 英文仲要係HOBOT(好波),哈哈, 好鬼抵死

      刪除
    3. 架機仲可以幫你按摩,震下震下咁!

      刪除
  3. // 用蝗國科技,有青話會俾X共掌握晒啲行蹤資料,一地兩剪,隨時被捉上洗頭列車㗎!

    佢哋覺得自己真係好重要.....對土共好有威脅力.....

    回覆刪除
    回覆
    1. //對土共好有威脅力.....

      大殺傷力到殺人政權要請佢地回鄉一遊.

      刪除