2018年2月2日 星期五

終於 claim 到家居保

記唔記得魔術師呢套十分有型的大作家系列一套三枝(鋼筆、走珠筆、鉛筆)限量版呢(見舊文《言出必行買鋼筆》)?

話說在去年年底,魔術師唔小心跣手,枝 Montblanc 走珠筆頭下腳上的從書枱掉到地上,摔破了筆蓋頂端,印有枝筆編號的膠環:

唯有嗱嗱聲走去專門店求救維修。店員小姐話要送返去德國修理,淨係打價都要幾個星期。最後返嚟係要俾$1,445,不過就算唔整,都要收返$320,計返個差價,其實又真係唔貴:



諗下諗下,魔術師有買到家居保,家居財物意外受損,應該有得賠至係喎!魔術師買的唔係較 cheap 的 Plan A,而是 Plan B,連自負額都唔使俾:



由於(1)購買單據早已丟棄,魔術師便只提供(2)損毀程度的相片與及(5)修理報價單:

這家保險公司的回應非常快速,也想不到非常順攤,沒有跟魔術師在購買單據上糾纏,竟然一天內便應承了理賠,變相維修係免費的了:

呢次應該係除咗 claim 醫保之外,最滿意的索償經驗了!
***
伸延閱讀:
言出必行買鋼筆

14 則留言:

  1. 喺大團圓結局。千幾真喺OK,又洗又檢查埋其他部分,可能整完之後仲新過冇跌爛之前呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次整隻江詩丹頓,真係同我拋光換埋錶帶扣,真係有九成新。今次整筆就唔知了。

      刪除
  2. ZURICH一年保費幾多?@0@
    我諗魔術兄一枝筆已經CLAIM返哂返嚟XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 保費視乎你間屋幾大同埋買乜嘢 plan 。其實有自負額都無所謂的,保費仲平啲添。
      我間屋較大,又買 plan B,每月要$210, 一年都係賺少少而已。

      刪除
    2. 係時候瘋狂跌筆了。

      家居保有冇類似車保果種NCD?CLAIM過下年會唔會加保費?

      刪除
    3. 實報實銷,瘋狂跌筆係無用的。

      家居保無NCD,claim 過亦不會加保費。

      刪除
  3. 原來有得咁CLAIM...
    上年有支筆的筆咀染左色, 揾MB換, 整左2800大元.....蝕晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 染咗色?如果唔係「損壞」,保險公司未必肯賠喎!

      刪除
  4. 真係想唔到連筆都可以保
    正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Plan B 連手機都有得保,我就唔會要 Plan A 了!

      刪除
  5. 竟然冇留難你是否真的在“家居”損壞.
    WWW

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁搞法我搵證人簽名都可以DQ我架喇! 剝奪索償權行可恥呀!

      刪除
    2. 咁其實保險公司都好大機會賠死啫
      WWW

      刪除
    3. 我未聽聞過有保險公司因為家居保而「賠死」,咪當人地的索償調查部係流嘅。

      刪除