2019年10月25日 星期五

貓仔大過主人屋

上一集就睇靚女設計C(見《天使設計C》),今集就吸貓,夠哂治癒(36:47—47:58)!
樓盤傳真 2019/09/212019/09/21 23:43
戶主夫婦與女戶主老媽子加埋隻貓仔一齊搬入777的2018新居屋啟明苑,單位面積460呎,與啟德區貴價私樓為鄰,真係蔗渣價錢食到燒鵝的味道。不過,居屋交樓標準甚 hea,預咗戶主拆過再整。今次男戶主喜歡工業風(其實魔術師唔明點解有人鍾意屋企搞到好似間工廠咁),而媽媽就鍾意北歐風,於是設計C便要將兩者炒埋一碟:

戶主又未有生育打算,又話喜歡煮食,於是便將廚房拆牆,改成開放式,擴闊空間(左上、右上);廚櫃係黑色系列房,牆身用白雲石,洗碗盤用重金屬材質,加強工業風(左中)。次所改門位,變成趟門,騰出空間放洗手盤,但次所門現在就竟然對住廚房,認真匪夷所思(右中);次所中黑色層架的燈槽可令光線柔和,令貓仔在洗手盤下方方便時唔會覺得有壓逼感(?)(右下):

居屋圖則基本上已經「教咗」戶主要將房間分置屋的右上和右下兩個角落,中間長形位就是客飯廳。客廳電視牆隔離的是條子特色牆,內藏通往睡房的暗門(左上、右上)。白雲石飯枱對住一列又係黑色做主調的長櫃,貯物兼做 display,擺滿男戶主心愛的 figure 模型,可能只有男戶主才有胃口望住嚟食飯(左中、右中)。大櫃延伸到門口位,用來做鞋櫃(左下)。另外,展示櫃都有玻璃門分隔,避免貓仔將 figure 模型撥走(右下):

設計C話戶主鍾意幾何形狀,於是便整了些三尖八角的畫框迎合,飯枱上又用上網形燈罩的設計燈,將幾何圖案打上天花板,作為點綴之用(左上、右上)。主人房設計簡約,以深藍色做主調,床頭燈同燈槽可供睇書睇報紙(左中);媽媽房同樣簡潔,以淺藍色做主調,窗簾係藍天白雲(右中)。貓仔應該係媽媽所養,所以唔會搞亂媽媽床頭的書和後生時的靚相(左下、右下):

由於貓仔甚為活躍,成日跳來跳去(左上、右上),所以成個廳都無層架,唔會俾貓貓跳到上燈槽(左中)。凳腳包上麻繩,以供貓仔磨爪(右中)。地板以防刮防水地磚鋪成,唔怕貓仔刮花,又易於清潔(左下)。最後,窗戶有加貓網,以防意外(右下)。

***
伸延閱讀:
天使設計C
五星級貓窩

31 則留言:

  1. 提供一個好環境俾貓咪幾周到。嗰張凝望(估)figure相巧得意

    回覆刪除
    回覆
    1. //嗰張凝望(估)figure相巧得意

      想掂但係又掂唔到。

      刪除
  2. 簡簡單單都整得幾靚, 本身單位個積都唔差, 四四正正

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢整埋廚廁鋪埋地板都只係38萬,應該有啲嘢無計到。

      刪除
  3. 虎紋貓貓,黑色腳板,看不到肉掌

    回覆刪除
  4. 隻貓似足友人家六貓的老大,通人性。平日一定要出去散步,不出門就在地上打滾抗議。出門也就在花園,抱著也不肯走遠家門。平時不算親熱,友人病了在家臥床休養就乖乖臥在友人手邊大半天任摸任揉,友人病一好貓貓又去過自己的生活了。

    回覆刪除
    回覆
    1. //平日一定要出去散步

      最怕佢受驚走失。

      //平時不算親熱,友人病了在家臥床休養就乖乖臥在友人手邊大半天任摸任揉,友人病一好貓貓又去過自己的生活了。

      好有靈性。

      刪除
  5. 裝修價錢都合理,房門吾知要吾要換過或油過,有張相似抹貓si。

    回覆刪除
    回覆
    1. //房門吾知要吾要換過或油過

      唔知, 但一道門換過要幾千的說。

      //有張相似抹貓si

      係示範抹水漬。

      刪除
  6. 夫婦房冇相睇到個衣櫃,居屋論價錢及質数其實係OK

    回覆刪除
    回覆
    1. //夫婦房冇相睇到個衣櫃

      個節目都無影到.

      //居屋論價錢及質数其實係OK

      一手價真係幾好的, 用來退休都okay.可惜我已無機會, 二手居屋又炒到唔合比例咁貴。

      刪除
  7. 小小題外話,有青駁斥藍絲民主論調,一般藍絲是幾難駁。

    ///我哋成日將民主自由掛係口邊,但究竟我哋對民主嘅認識係咪已經足夠呢?我哋又會唔會對民主存在一啲誤會呢?對於一啲藍絲成日講嘅濕鳩謬誤,我哋又可以點樣回應呢?

    Gay礎公民教育系列之民主ABC(一)

    希特拉都係民主選出嚟喎,民主又點姐?
    希特拉正正係親手摧毀咗民主制度變成獨裁軍政府,所以先冇人制衡到佢。為咗確保唔好有獨裁者嘅出現,我哋更加應該維護民主制度。更何況,如果冇民主,個個都可以係希特拉,個個都可以有無上權力,你睇下習近平,你睇下林鄭。

    特朗普都係民選架啦,點確保唔會選垃圾或者黐線佬出嚟先?
    民主的確唔一定選到最叻嘅人出嚟,但定期嘅選舉絕對可以確保質素差嘅政治人物係下次選舉被拉落嚟,呢個亦係成日講嘅「用選票懲罰」。民主選舉嘅好處係,面對做得差嘅人,唔洗革命,唔洗咁激進,用選票就搞掂。如果特首有得普選,我哋就唔洗搞到今日咁啦!

    民主係大多數人嘅暴政,淨係少數服從多數,邊度公平姐?
    對於保護少數,就係憲法嘅功能。憲法係講緊所有人都享有嘅基本權益,例如言論自由,就算你有幾多人幾聲大夾惡都唔可以任意推翻,所以話一人一票就可以分李嘉誠身家呢啲無知比喻係不知所謂,因為只要憲法有保護私有財產就無事。民主的確唔係萬能,所以其實要有好多機制一齊行,例如歐洲嘅比例代表制同美國嘅兩院制,都係確保唔會咁容易出現民粹。

    呢個世界邊有普世價值架姐,民主淨係適用西方社會架咋,香港點會啱呢?
    民主背後嘅價值好簡單,就係權力來自個人,而每一個人都係自由而平等嘅個體。你否定民主姐係你否定自己,你覺得某啲社會精英天生權力比你大,你覺得你唔值得享有平等,你覺得習近平天生就可以掌權係公平。就算你真係覺得自己唔需要民主,你都無權逼人哋同你一齊做冇政治權力嘅賤民。

    民主要有好多條件配合架,香港政治意識、公民教育都未夠,咁急要民主都唔會有好結果架!
    民主嘅唯一條件係人民意識到每個人都係自由平等嘅個體,權力係來自個人,政府係必須要取得人民授權。更何況,香港嘅政治意識同公民質素全世界來講,真係數一數二,如果香港都唔得,咁真係成個世界都唔洗要民主。

    民主唔係萬能,民主都有好多問題,你睇下美國,你睇下英國脫歐!
    而家得兩個選擇:不民主vs民主,兩個都唔係萬能,但邊個好啲先?不民主就係而家咁,中央欽點,無上權力。民主就係有得揀,衰咗下次有得換,做任何嘢都要同人民交代。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係話唔能夠反駁。

      反駁論點要把「民主」不是良政必要存在說出來。

      講起有青所反感殺人政權,有位殺人政權的辯護家好出名,叫李世默。主力辯護中國模式的好處。

      刪除
    2. //主力辯護中國模式的好處。

      不是不可以,但你有好處,我也有好處, 這樣辯論便會流於主觀好惡的選擇, 最後各說各話.

      我要辯的通常是以邏輯入手,下篇會寫。

      刪除
    3. 小弟受教,多一個防身術學習個案

      刪除
    4. 成日話中央欽點,又話有巨型投票機器。
      但成個選舉制度都係要拎住香港身份證嘅人先可以參與。
      (中央最大嘅權力係唔跟據選舉結果委任,將來唔知會唔會發生)
      講到民主選舉咁平等,點解會長期麻木接受君主歛財制,麻煩大劣師公會主席返去光復大畢裂癫,時代革命先。話晒現代民主制度都係西方嘅產物。


      婆娘

      刪除
    5. //希特拉正正係親手摧毀咗民主制度變成獨裁軍政府

      咁點解損民唔vote him out,仲咁支持同擁護希特拉?呢個就正正係民粹嘅問題,不過黃屍就係中意不負責任咁推卸落其他人到

      //定期嘅選舉絕對可以確保質素差嘅政治人物係下次選舉被拉落嚟,呢個亦係成日講嘅「用選票懲罰」

      販民參選人得票比率越來越少,近兩次補選由64比變55波,咪證明販民越來越不得人心。正因為正常途徑選舉中失勢,販民先要搞革命奪權。

      //憲法係講緊所有人都享有嘅基本權益,例如言論自由,就算你有幾多人幾聲大夾惡都唔可以任意推翻

      黃人就最冇資格講呢d,佢地最叻網上起底滅聲,甚至連講句我係中國人都俾人打,依家正正係俾黃人搞到其他人冇晒言論自由

      //民主背後嘅價值好簡單,就係權力來自個人

      Again,有權利就有義務,亦都有法律規範,暴徒有咩權力可以刑毀同打人?如果暴徒有權力私了,警察點解冇權力打7暴徒?

      //民主嘅唯一條件係人民意識到每個人都係自由平等嘅個體

      好明顯暴徒就係冇呢種意識

      //政府係必須要取得人民授權

      邊個話? 全部人? 咁點解兩歲唔可以投票?

      //而家得兩個選擇:不民主vs民主...民主就係有得揀,衰咗下次有得換,做任何嘢都要同人民交代

      黃人思維就係狹隘,淨係識睇有冇得揀,我會睇民主嘅程度,例如想參與嘅人可以參與嘅程度

      刪除
    6. 其實我都想問下邏輯呢樣嘢係唔係天生,因為見到好高學歷嗰啲邏輯上都好似有啲問題咁,同等高學歷邏輯上又會吾同,冇咁高學歷邏輯上又分析得好正確,真係吾知係邊個問題或是冇一定的對錯。

      刪除
    7. 謝謝各位回應,新一篇已出版:
      https://magicianyang.blogspot.com/2019/10/blog-post_27.html

      //想問下邏輯呢樣嘢係唔係天生

      我覺得一半半。思考方法、邏輯辨證等方法學校有教,亦可睇書自學;但有工具也要視乎個人肯唔肯去用。我有好多讀物理、工管的同學都係無可理喻的黃C,以他們的教育程度不可能不懂得邏輯,而係個人思維感性遮蓋理性(例如恐共大於一切),所以根本無法跟他們講道理。

      刪除
    8. ///販民參選人得票比率越來越少,近兩次補選由64比變55波,咪證明販民越來越不得人心。正因為正常途徑選舉中失勢,販民先要搞革命奪權。

      不過以現在的洗腦和反政府攻勢,今次區議會選舉對建制選情不樂觀。

      ///黃人就最冇資格講呢d,佢地最叻網上起底滅聲,甚至連講句我係中國人都俾人打,依家正正係俾黃人搞到其他人冇晒言論自由

      這是號稱國際都會東方之珠的醜態。沒有包容內地人的氣度。

      ///黃人思維就係狹隘,淨係識睇有冇得揀,我會睇民主嘅程度,例如想參與嘅人可以參與嘅程度

      我覺得小國寡民,一人一票影響政府比較大。

      刪除
    9. //今次區議會選舉對建制選情不樂觀。

      建制太過不爭氣, 成日諗住訓係度都贏, 俾啲危機感佢地, 等佢地做返次在野黨都是好事.

      //我覺得小國寡民,一人一票影響政府比較大。

      瑞士糖公投否決派錢才叫人津津樂道.

      刪除
  8. 水龍頭咁諗個設計好好,其實香港屋細可以生產好多有創意既設計師,政府幫下手宣傳可以揚威海外,可惜上面既人睇吾到下面啲人做緊乜。

    咁樣洗頭幾好

    回覆刪除
    回覆
    1. //水龍頭咁諗個設計好好

      位位膠官間屋都鬼咁大,唔使諗埋啲咁嘅縮骨嘢。

      刪除
  9. 點解咁多人廚房用黑或紅? 風水唔好

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑屬水 啱廁所多啲. 廚房係木火, 可用青、藍、紅.

      刪除
    2. 米白色好嗎? 淺色的?

      刪除
    3. 白色屬金, 金剋木, 火剋金, 其實不太適宜用作廚房主色調. 當然這是 generally speaking, 真睇要起飛星盤才能算.

      刪除