2019年10月29日 星期二

新聞雜評(二百四十三)

醫護人員發起集會抗議警方濫暴更新:2019/10/26 23:11

有醫護人員發起集會,批評警方濫捕。大會播出一名經過示威現場的市民錄音,他指手指被布袋彈或橡膠子彈,打至變形、斷骨,但不敢到公立醫院求醫。
遮打花園坐滿人,大會擺出「追究警暴」的直幡,批評警方多次全副武裝進入醫院,甚至有男警進入產房。有醫護人員表示,最怕是人們受傷都不敢求醫。
大會展示多名示威衝突傷者的傷勢相片,又播出一段傷者錄音,他說當時在旺角吃飯後,經過示威現場,正在離開。他指手指被布袋彈或橡膠子彈,打至變形、斷骨,但不敢到公立醫院求醫。公共醫療醫生協會會長馬仲儀稱,自己以個人身分出席,她反駁有人批評醫護人員在醫院集會等等是有立場、不專業。
集會開始前,大會曾提醒在場的人禁蒙面法已經實施,戴著蒙面物品可能會有風險,不過在場的人沒有理會,繼續戴口罩。集會獲發不反對通知書,到晚上八時多,遮打花園附近的花園道,有防暴警察戒備,有人向他們照射鐳射光,警方就以大光燈照射,集會到約九時多結束。

1. 呢班黃醫真係有趣。在魔術師的認知裡,被警察打傷唔敢去醫院求醫,反而要找地下醫生的,就只有葉國歡呢類汪洋大盜先會咁做 — 即時在魔術師腦內浮起的畫面,就係《省港旗兵》中,旗兵到城寨的赤腳醫生求醫,反被出賣,引來一眾黑警圍剿的一幕。現在班黃醫是否想反其道而行,開返班地下診所為班自稱「路過」而被黑警打傷的「市民」呢?
(圖片來源:《摩摩電影節之《省港旗兵(Long Arm of The Law)》:資本主義多美好》)
***
畢業生戴口罩上台 理大校長滕錦光沒握手 (14:29)

理工大學今日(27日)舉行第25屆畢業典禮頒授哲學博士學位暨榮譽學位,典禮由理大校董會主席林大輝及理大校長滕錦光任主禮嘉賓。頒授學位時,有兩名畢業生戴口罩上台,校長滕錦光沒有與兩人握手。
一名女畢業生戴黑色口罩上台,走向滕錦光並伸手,但滕未有伸手,學生改為鞠躬,兩人未有合照。另有一名女畢業生戴外科口罩上台,滕錦光亦未有與該學生握手。
滕錦光致辭時提到,當前社會產生嚴重分歧,令人擔憂。他希望各方加強溝通,使暴力在香港消失,讓社會盡快走出困局,回復原來的秩序;希望能秉持大學教育理念,以尊重和理性態度表達意見,擁抱多元文化,容納不同觀點,並履行個人責任,同時尊重他人權利。
香港賽馬會行政總裁應家柏,以及清華大學校長邱勇獲頒榮譽博士學位。理大今年有逾萬名畢業生,包括326名哲學博士、119名專業博士、37名哲學碩士等。典禮後不設傳媒訪問。

2. 同幾年前畢業禮打黃傘一樣,魔術師就唔明,畢業禮戴口罩上台有乜意思?你係病咩,咁校長有櫂唔同你握手,怕俾你傳染吖嘛!你係宣示政治意見咩?咁校長有櫂唔同你握手,佢都有權宣示政治意見架喎!個世界唔係得段皇爺一把聱音的!眾大學校長加油!校長們,反抗!
3. 魔術師又唔明,呢兩位係博士學位畢業生?睇件袍無理由咁 hea。如果只係榮譽學位畢業生,咁就不如快啲轉去暴大進修讀上去,到時畢業,話唔定段皇爺會同你攬摷,順手除埋口罩啜啜添呢!
***
葉劉指紓困措拖成效低籲多搞噱頭2019/10/24 12:36

行政會議成員葉劉淑儀認為,政府近日推出紓緩經濟措施是「擠牙膏式」,幫助不大,建議搞多些噱頭,例如呼籲全港名店、商場大減價。

4. 哇!葉劉呢個提議,魔術師真係舉腳贊成呀!不過唔能夠淨係提供折扣俾遊客,本地人一樣可以享用,到時魔術師「豪擲」返筆閒錢置下西裝皮鞋手錶眼鏡,促進我城經濟又點話!

56 則留言:

  1. //現在班黃醫是否想反其道而行,開返班地下診所為班自稱「路過」而被黑警打傷的「市民」呢?

    光復到九龍城寨未拆時,目標係全香港城寨化,三不管,中共唔管,港共唔管,老美唔管

    回覆刪除
    回覆
    1. //目標係全香港城寨化,三不管,中共唔管,港共唔管,老美唔管

      依家都庶幾近矣。

      刪除
  2. 女生上台只戴口罩並不足夠,上身應該只戴黑色奶罩,才可徹底宣示立場。嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種“黃”尸我係支持嘅,雙手雙腳支持,哈哈

      刪除
    2. //第五隻腳

      未必個個申得直,你問下岑哥仔

      刪除
  3. 終於DQ黃之鋒,為選舉主任的勇氣和專業操守鼓掌,為其他允許港獨入閘的選舉主任感到悲哀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 想參選想要加入呢個萬惡嘅威權政府真係辛苦同屈就咗佢,去老美搵彭屍或者佩落屍啦,唔好留響香港啦~

      刪除
    2. 係呀!真係屈就呢位黃上鋒大爺,管我哋呢啲下等奴才太睇少佢喇。

      刪除
    3. 呢個理由有啲牽強... 咁講法, 777話發動《禁蒙面法》, 但想加強阻嚇, 減少學生參加違法活動; 咁即係話「學生不參加違法活動」,是因為《禁蒙面法》「嚴詞威脅」,並非真心唔出嚟抗爭?

      黃之鋒選區議會被DQ:「是否打算終身剝奪我參選權?」

      8)蔡亮引述黃之鋒10月26日第3次回覆選舉主任(蔡亮)的信件,指黃之鋒回覆引用習近平說法「在中國搞分裂,結果只能粉身碎骨」而表示不支持港獨,只是因為習近平「嚴詞威脅」,而非黃之鋒真心放棄主張。

      刪除
    4. 如果佢真係做到嘢又點吖,脾氣咁鬼大,做乜嘢都禍啦,佢一吾老泥就至人於死地,謝Sir畀佢玩殘。又吾尊重人,彷彿個世界得佢一個人咁。

      刪除
    5. //彿個世界得佢一個人咁。

      不過如果選民buy佢, 選到佢的話, 我地就要尊重呢個「優質的民主選舉結果」喇.

      刪除
    6. // 如果佢真係做到嘢又點吖,脾氣咁鬼大,做乜嘢都禍啦

      所以應該俾佢入閘。我係政府,寧願將黃之鋒嘅精力消耗係南港島線班次、海怡半島管理費呢啲佢明顯唔在行嘅嘢,消耗佢嘅聲望。
      而家將佢變成「暴政」下嘅烈士,俾本錢佢做海外游說,對某啲人嘅仕途或者好,但點睇都唔係香港之福。

      刪除
    7. 前輩傳授落嚟教既「閂埋門打仔」係畢生受用,記得以前呆灣成日都播佢哋開會打交閙交掟嘢,依家冇咗?依家我哋香港反而多到無極限,好心打打閙閙啲柒嘢吾好出街,醜出國際你估好。

      刪除
    8. //將佢變成「暴政」下嘅烈士,俾本錢佢做海外游說,對某啲人嘅仕途或者好,但點睇都唔係香港之福。

      都係架。中剷巷豬最濫情,話唔定成個海怡區投哂俾痴瘋仔個 plan B.

      //好心打打閙閙啲柒嘢吾好出街,醜出國際你估好。

      如果你有睇拉燈網,就知道「醜出國際」係攬炒手段之一。

      刪除
  4. 李家派糖簡單直接過政府派糖,審批容易,起碼三千幾間食店收惠。

    https://www.facebook.com/186040714921338/posts/1254886884703377/

    回覆刪除
    回覆
    1. 6皮可以做啲乜?
      一個圈, 原來最後嘅業主係X哥.....XDDD

      刪除
    2. 咪玩啦X哥,6皮?買兩個香耐兒手袋都冇鬼晒。每間1球就差吾多。

      刪除
    3. //6皮可以做啲乜?
      //買兩個香耐兒手袋都冇鬼晒

      不患寡而患不均(但照計+X哥應該係開咗無限金錢 mode?)

      刪除
  5. //建議搞多些噱頭,例如呼籲全港名店、商場大減價

    最重要係班有錢佬自動自覺減價,消委會之前先踢爆超市mark高晒個價再扮減價,HKTV實體店賣套餐西冷400g、雞下脾2lb、豬梅頭230g,全部來路只係二百幾,超抵,咁先係人。

    回覆刪除
    回覆
    1. //HKTV實體店賣套餐西冷400g

      Wiki 王有啲嘢又真係幾抵嘅(雖然我未幫襯過, 只係在網上睇).

      刪除
    2. 佢得promote緊清存貨嘅嘢先抵,其他係偏貴

      刪除
    3. 我即刻開個冰箱睇,喂,三包都係2020年8月10月噃,老細。

      刪除
    4. 清存貨又未必等於就過期嘅...(兜)

      刪除
    5. 出貨之前改一改個到期日就搞掂喇。

      刪除
    6. 「Wiki 唔係啲咁嘅人嚟嘅!」

      刪除
    7. // 出貨之前改一改個到期日就搞掂喇。

      佢都只係一個細路嚟啫....

      刪除
  6. 黄護士嗰幾張相會發惡夢

    回覆刪除
  7. G Phone 話唔比佢踢地方賽,佢就走去踢世界盃。睇下殺人政權覺得邊樣頭痕啲喎。真係唔講唔知佢咁把炮。

    燒豬頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 真正要民主國家大把工作做,印尼、菲律賓、中東痴瘋要做,大把有得佢做啦,洗淨係做傷港咩。

      刪除
    2. 痴瘋仔是流着傷巷血的傷巷仔!

      刪除
  8. 恐怖分子在輕鐵路軌鋸出裂縫,意圖製造大規模人命傷亡的恐怖襲擊。

    回覆刪除
  9. 恐怖分子向港大校長發出’回應(答應)’譴責警暴的最後通牒。週五港大大龍鳳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 8間大學校長及老師都要㩦手共同商討對策先得。佢哋就係恃住人多,欺壓校長及老師。譴責警暴?首先你們學生静止暴力先,睇下警察會吾會暴力你們先。倒那轉晒啲嘢嚟講。

      刪除
    2. 段爸譴責完當堂有覺好瞓有得休息,張校長吾知會吾會一樣跪低。

      刪除
    3. 我覺得所有大學校長最終都會變(扮)黃. 對抗班「(真/假)學生」對自己無着數.

      刪除
    4. 現在科大史維很強硬,港大張翔相信也不會低頭

      刪除
    5. // 8間大學校長及老師都要㩦手共同商討對策先得。佢哋就係恃住人多,欺壓校長及老師。譴責警暴?首先你們學生静止暴力先,睇下警察會吾會暴力你們先。倒那轉晒啲嘢嚟講。

      唔單止係學生, 連家長都覺得, 係警察係度, 先至咁暴力喎.....

      刪除
    6. 今時今日, 教學工作/經營院校都只係一個JOB泥O者
      收生足/院校排名高/論文評分高重要 定 校風好重要?
      當市場選擇前者, 用道德要求人選係唔係過份佐呢?

      -- Dogdogchi

      刪除
    7. //當市場選擇前者, 用道德要求人選係唔係過份佐呢?

      黃子華:
      「做人過得人過得自己咪得囉」
      這句話有四種可能性,1. 過唔到人,過唔到自己 2. 過得人,過唔到自己3. 過唔到人,過得自己 4. 過得人,過得自己。要達至4似乎是最難。

      刪除
    8. 微信有個投票,八大校長誰最剛正不阿

      目前理工第一,港大第二,科大第三

      刪除
    9. 哈哈,同黃C搞的公投一樣,兒戲鬥兒戲。

      刪除
    10. 黃c肯定段爸第一,那個去過元朗遊行的校長第二,理工科大港大排末尾

      刪除
    11. //唔單止係學生, 連家長都覺得, 係警察係度, 先至咁暴力喎.....

      黃C家長的想法不是我輩所能理解。

      刪除
    12. 只係一般怪獸家長模式,一定要仔女啱,唔啱就是老師錯,評審錯,老闆錯,拖友錯,警察錯,法官錯,政府錯。
      總之唔係仔女錯。

      刪除
    13. 又話黑警開親記者會都有90幾個藉口去解釋, 永遠都無錯; 其實黃C一樣係幫親不幫理.

      刪除
  10. 好文推介

    駱應淦大狀 ( Lawrence ) 的一位老同學給他發了一封回信


    文章雖是出自律師(疑似)之手,但寫的只不過是一些顯淺易明的道理(包括守法/誠信/暴力源於暴力等),眼見香港人可以因政治立場而將一切道理歪曲後,再大言不慚地冠以公義/自由等虛無飄渺字眼,便可欺騙得一大群人無條件支持,實在令人心寒

    回覆刪除
    回覆
    1. //你信中所謂的「暴力的種子」和一些暴徒喜歡慣用的「雞蛋與高牆」的比喻如出一轍,只是暴徒用來為自己的違法行為製造一個高尚及冠冕堂皇的藉口,以營造一種受壓迫者反抗的英雄浪漫感,從而令自己感覺良好,並替自己的暴行找一個美麗的藉口去作開脫。

      一些如你信中所見的似是而非的歪理充斥於今天的香港社會,甚至由部份知識分子人云亦云地去胡亂散播,實非香港之福。專業人士不應利用自己的身份地位妖言惑眾,應該對社會有正確的承擔。//

      拉登仔的「因果論」(因為警察打我,我才會還手;因為藍店藍人幫警察,所以我要打他們;因為政府不聽民意,和平表達無用,所以我才要以激進手段(其實是恐怖手段)增加政府管治成本;因為殺人政權不兌現普選承諾,所以我要攬炒,拖死蝗國)都是歪理,完全漠視社會其他人的權利,這是很淺而易見的道理。

      一眾高級知識份子無可能「唔知」,只係為了鞏固有青的正當性而故意忽略而已。一切,都是來自於「文明人被野蠻人管治」而感到不服氣吧了。

      刪除
    2. //一切,都是來自於「文明人被野蠻人管治」而感到不服氣吧了。
      一切都已經平衡了吧,只因文明人將自己退化成野蠻人

      刪除
    3. //只因文明人將自己退化成野蠻人

      「返祖現象」

      刪除