2019年10月11日 星期五

新聞雜評(二百四十二)

中大女生指被捕後遭性暴力 除口罩要求校長譴責警方 段崇智:譴責所有暴力
2019/10/10 — 21:33

中大校長段崇智今日再次與學生及校友舉行對話會。在活動上,有中大學生自稱被捕後在遭受性暴力,她之後在眾人面前除去口罩,並要求校長鼓起勇氣譴責警方。段崇智則重申會譴責「所有暴力」,言論引起在場學生不滿。
該名中大學生吳傲雪向段崇智發問時讀出自己全名,證實自己就是早前於毛孟靜記者會化名龍小姐、民間記者會的S傷者,亦是927新屋嶺被捕人士集會的S同學。
她指自已是831太子站的被捕人士。她反問段崇智,是否知道中大被捕學生需要甚麼,「你知不知道被捕一刻,我們會被警方收起電話、關掉我們電話、用粗言穢語鬧我們?你知不知道警方要我們去邊就去邊、入黑房就入黑房、除衫就除衫?你知不知道我們有人被速龍打到這一刻也要覆診?」
她亦指控新屋嶺內有人遭受性暴力:「你知不知道新屋嶺搜身室全黑?知不知道不只我一人遭受性暴力?其他被捕人士曾經遭受不只一名警員、不分性別,性侵及虐待。」吳是太子站七名傷者之一,曾化名S傷者指在葵涌警署內遭男警反鎖雙手再「拍胸」,及在新屋嶺拘留中心無門房間內搜身。
吳傲雪發言時指自己生於家暴家庭,中大才是她唯一的家,「我希望這屋企可以關懷我們這批被捕人士,可以真真切切擔心我們、顧慮我們安全。當我們被打、遭性暴力時,你可以先關心我們,而不是譴責我們爆玻璃」。
吳傲雪之後除去自己的黑色口罩,並問道:「校長,我願意鼓起勇氣除低呢個口罩。請問你願唔願意同我一齊鼓起勇氣,同學生同行,譴責警方對被捕人士,包括中大學生施暴?」
段崇智則回應稱暴力並不對,包括是警方的暴力。如果警方作出不合理暴力行為,他就會譴責。被追問是否會發聲明譴責警方,他僅重申會譴責所有暴力。現場有不少學生對段崇智的回應感到不滿,並不斷以粗言穢語辱罵校長。
1. 其實所謂「在新屋嶺的性暴力」是指甚麼?強姦?呢個指控好嚴重喎!可不可以說得具體一點?事後有無去家計會?
2. 其他所謂「被速龍打」係因為你暴動;「被警方收起電話」、「去邊就去邊、入黑房就入黑房、除衫就除衫」就要視乎是否乎合警方程序喇,照計你被拘留的地方都唔會係好似酒店咁招呼你掛?在睡夢中驚醒,那是你心靈脆弱啫。乜唔係咁大個人,早就諗過有乜後果,連死都不怕,nothing to lose 嘅咩?咁身嬌肉貴,又點搞時代革命,光復我城呀?
3. 「吳傲雪發言時指自己生於家暴家庭,中大才是她唯一的家」魔術師成日都問點解唔見被捕、受傷的義士的家人出來喊苦喊忽,唔通個個都係同家庭關係不和嘅?唔通所謂「太子站打死人」事件的「死者」,又通通都係斷六親,無父母親人朋友老師同學僱主同事嘅?

***
【警方記者會】空投單車重創警員 示威者設路障截車揪出休班警

突發 撰文:楊婉婷朱雅霜彭愷欣陳浩然 2019-10-08 19:51 最後更新日期:2019-10-08 22:04
《禁蒙面法》生效的前後四天,全港多區爆發激烈衝突,示威者的暴力程度亦有所提升,未因新規例生效而降溫。警方表示,過去周末的衝突中,共有14名警員在行動中受傷,包括昨晚在將軍澳,有示威者由天橋高處向下投擲共享單車,擊中一名警員,導致其頭、頭重傷。警方又提到,示威者設非法路障截查車輛,檢查車上人士的隨行物品及手機,以揪出休班警或持相反意見的人。警方加強路面巡邏打擊非法路障,共拘捕19人,年紀最細僅13歲
警察公共關係科署理總警司江永祥,截至昨日的行動,警方於周末衝突中有14名警員因行動而受傷,包括10月4日一名便衣警在元朗執勤時被示威者圍毆及用汽油彈襲擊,他左前額、後腦等多處受傷;10月7日晚上,一名警員在將軍澳驅散示威期間,被人從高處投擲單車襲中頭部,受傷倒地,他頭及頸部重創。10月7日晚,一名警員在將軍澳唐德街進行驅散行動時,有人突由高處投擲單車,擊中一名警員,涉事警員即時倒地,頭及頸部受重創,送往醫院治理。
他續指,更令人髮指的事是,有「暴徒」在馬路上強行截停路上車輛,強行檢查司機及乘客的隨身物品及手機,他們表明截車是為了揪出休班警或持相反意見的人,警方嚴正指出公然侵犯市民行為,有機會干犯遊蕩、非法集結、刑事恐嚇等,一經定罪,遊蕩罪最高可判兩年監禁,其餘兩罪名則可判五年監禁。
江表示,警方已加強路面巡邏,並在過去數天在至少五個地方,包括元朗、屯門、將軍澳、荃灣、東區打擊非法路障,共拘19人,包括17男2女,年齡介乎13至32歲,涉嫌非法集結、身處非法集結時使用遮面用品、藏有攻擊性武器、阻止警員執行職務等罪名。
4. 咦?唔通臨時政府經已開始運作,要向市民徵收過路稅?其實使乜搞啲咁嘢呢?200萬+1人,每人捐$100,都有2億資金運作喇!義士們又點會窮過鬼?
5. 777正苦又係嘅,完全制止唔到呢類「地下政府」的運作,無能程度無以復加。看來殺人政府真係要諗諗點解 restructure 我城正苦喇!

***
昨晚有人在彌敦道投擲燃燒彈2019/10/07 00:48
昨晚有人在彌敦道近旺角道的路障投擲燃燒彈。 昨晚 10 時半後,有速龍小隊從旺角道跑出,穿過路障跑出彌敦道,快速向前,往油麻地方向推進,馬路上的人即時四散。裝甲車銳武以及水炮車駛到彌敦道上候命。
6. 呢位女義士街坊同黑警的亙動真係搞笑。黑警要求女義士街坊脫下口罩,女義士街坊就只係脫下幾秒鐘,趁黑警擰轉背又戴上。黑警再來警告,女義士街坊便以「生暗瘡」為由狡辯,而黑警(仲要兩個)又真係陪佢癲,走去叉能廚佢有無醫生紙,真係夠哂黑色幽默。
7. 如果係真記者,的確可以豁免《禁蒙面法》;但呢位黑警都依然話記者不可蒙面,唔知係 briefing 無講定係黑警故意咁做,用來控制場面就不得而知了。不過起碼呢位黑警EQ都算高,被記者叉能廚都無衝動發惡,算係咁喇。
***
警方昨日在多區施放催淚彈驅散示威者2019/10/07 01:32

昨日港九下午有人發起遊行,抗議政府以緊急法立禁蒙面法,並在金鐘和灣仔聚集。警方發射多輪催淚彈驅散,並制服多人。
8. 呢位 angel 樣子娟好,又不省人事,拉燈仔快啲去搶犯喇!否則俾黑警捉咗去,肯定渣都無得剩(誤)!
***
伸延閱讀:



121 則留言:

  1. 她的語言偽術,說的性暴力,可能是警察對她說粗口⋯⋯

    叫兩百萬人捐款,就要有人負責收,不就變相承認有大台了?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得有問題。好少人會話「佢地性暴力我」,而唔直接了檔話「佢哋強姦/非禮我」,至於「性侵」是不是強姦,又不知道了,畢竟這是發生在「其他被拘捕人士」身上。

      我唔知段校長是否真係咁君子,聽了這位吳「慰安媂」一面之詞便相信了。畢竟類似事情有女運動員事件在先。

      刪除
    2. 無錯。講得模糊一點,因為根本無咁嘅事,又無咁易被告。

      刪除
    3. 係喎,果位女運動員結果點樣?告唔告得入?

      刪除
    4. 跟住有15歲女死者浮屍海上又入埋警方數
      其實更正路且令人不安的推論是,依家乜都入警方數ge社會氛圍係真.強姦殺人犯的最好cover,而警力又可能真係不足,查案慢左,犯罪成本低左好多,仲唔趁機出嚟犯案?
      更唔好講如果受害者係有青黃屍佢地分分鐘連警都唔敢報,然後佢地啲「私了」又只針對政見不同的人而制裁唔到真罪犯...
      潘多拉的盒子大開

      刪除
    5. 最慘係傳媒都只追住政治新聞,可能都唔夠人手(同版面)報導真罪案

      其實真正犯罪率會唔會已經激增都冇人知?

      刪除
    6. 佢哋以家成日講到好大但好含糊. 都係應咗黃絲成日掛係口唇邊嗰句:"自己諗!"

      問多少少, 又話背後有好多嘢.... "自己諗!"
      無謂無巨...咁即係咩呀...."自己諗!"
      民不了生....咁樣了生法啊..... "自己諗!"

      D....講乜都得架拉....

      刪除
    7. // 其實真正犯罪率會唔會已經激增都冇人知?

      我正正就係擔心呢樣嘢. 佢靜悄悄咁嚟, 而大家仲係成舊飯咁.

      刪除
    8. //果位女運動員結果點樣?

      告唔入教練,但教練已身敗名裂。

      //講得模糊一點,因為根本無咁嘅事,又無咁易被告。
      //佢哋以家成日講到好大但好含糊. 都係應咗黃絲成日掛係口唇邊嗰句:"自己諗!"

      在傳霉前就講到自己好似慰安婦,之後在FB澄清,社混女/自由西/天使的用心真係毒,係要將你人格謀殺咗先。


      跟車太貼好易炒車。

      Sonia NG [澄清]
      本人只在葵涌警署受性暴力對待(包括男警拍打胸部、被女警望性器官及如廁、女警於身旁有男警的環境下掀起本人tee至肚臍)
      原句「你知唔知有其他被捕人士被不止一名警員 不分性別 性侵及虐待」乃代表其他被捕人士發聲(當中一名表示未來將會挺身而出指證),澄清已出,以正視聽。請停止抹黑,只會嚇怕更多受害者。

      ***

      蕭雲
      1 小時 ·
      吳同學冇講大話,她受性侵的地點是葵涌警署
      * * *
      自吳同學除下面罩親身指控,警方旋即撇清無關新屋嶺,網絡亦多有質疑,筆者願為佐證協助澄清。
      早於九月初,筆者已訪問過吳同學。在兩小時的訪問中,她詳細講述 831 太子站被捕者的拘押過程:
      太子站>荔枝角站>瑪嘉烈醫院>葵涌警署>新屋嶺>保釋
      一個月前吳同學已向筆者清楚憶述她在葵涌警署遭性侵的詳情,筆者有錄音存案。
      在 927 的中環集會,仍然幪面的吳同學都有清楚交代,她受性侵的地點是在葵涌警署(bit.ly/35ngnh1)。
      回顧她向段校長的申訴(bit.ly/2OCoPTv):
      「你知唔知道被捕嗰一刻我哋會被警方收電話?會用粗言穢語鬧我地。
      你知唔知道警方要我地去邊就去邊,入黑房就入黑房,除衫就除衫。
      你知唔知道我地有人俾速龍用棍打到呢刻都要覆診?
      你知唔知新屋嶺個搜身室係全黑架?
      你知唔知唔止我一個受到性暴力?
      其他被補人士遭受不止一名警員不分性別性侵和虐待。
      你知唔知我地俾人打時,港鐵職員望住我地視而不見?
      你知唔知我地係拘留過程中俾人肉隨砧板上任人魚肉?」
      她在申訴時不可能詳細交代時地,只能概述她和一眾被捕者的經歷。
      除了極少數變態,沒有人會預先拿著錄影機錄音機侵犯受害者。因此性侵的控訴從來都相當依賴受害者供詞,這是無奈亦殘酷的事實。一些受害者因創傷而記不清楚時序,不幸地由原告變被告。
      然而吳同學由始至終都沒說過她在新屋嶺遭性侵。筆者特地重聽訪問錄音,她的證詞與她在中環在中大的發言一致,沒有出入。
      筆者沒有資格對恩恩怨怨置喙。但僅論 831 被捕的遭遇,筆者從未見吳同學有誤導隱瞞說謊。
      謹此澄清。

      刪除
    9. 有人出來認'受害者'是好事,可以開file調查,公佈真相

      刪除
    10. 我覺得依家做大學校長,需要明白社混有青的套路,否則好易被人呃。

      刪除
    11. //有人出來認'受害者'是好事,可以開file調查,公佈真相//

      挑, 港囡受過高等教育又有國際視野, 識好多野

      學識咩?

      含糊其詞, 講到兜唔返O米喊囉

      搏新聞版面, 搏公眾同情

      DKLM

      --Dogdogchi

      刪除
    12. 1. 你知唔知新屋嶺個搜身室係全黑架?
      2. 你知唔知唔止我一個受到性暴力?
      3. 其他被補人士遭受不止一名警員不分性別性侵和虐待。
      4. 你知唔知我地俾人打時,港鐵職員望住我地視而不見?

      1, 2, 3 一氣呵成,我覺得是在發生在新屋嶺。當然忽然之間4又跳返去黨鐵站,其實都可以質疑佢1-4每一句所發生的時地次序。

      //她在申訴時不可能詳細交代時地,只能概述她和一眾被捕者的經歷。
      //然而吳同學由始至終都沒說過她在新屋嶺遭性侵。

      咁都話唔算誤導,呢位蕭雲明顯是幫天使兜。

      刪除
    13. 諗諗下暴大整臭自己個朵係咪想少啲國內人入讀,冇人同佢哋爭學位。

      吳同學講啲嘢出嚟就叫性暴力,佩服。如果有人認同,更加佩服。成日問校長“你知吾知”,校長更係吾知,校長都冇似你哋咁變態。依家個代好naive定係我OUT。



      刪除
    14. //女警望性器官及如廁、
      以後入更衣室唔好四圍望,否則隨時告你性侵。

      // 女警於身旁有男警的環境下掀起本人tee至肚臍
      Oh, my god. 有青係咪成功光復o左香港返清朝 喇!


      婆娘

      刪除
    15. //女警於身旁有男警的環境下掀起本人tee至肚臍

      今日返工先見到同lift有條露臍女,唔覺意望多咗兩眼。

      //以後入更衣室唔好四圍望,否則隨時告你性侵。

      痴瘋仔話佢要全身赤裸踎低抬頭以含羞答答的目光望住懲教處職員,咁又算唔算「無差別性侵」?

      刪除
    16. //今日返工先見到同lift有條露臍女,唔覺意望多咗兩眼。

      你咁樣望多幾眼好易構成性暴動+性暴力,到時你水洗吾清個人格,全職在這裡蒙著面執筆。

      刪除
    17. //痴瘋仔話佢要全身赤裸踎低抬頭以含羞答答的目光望住懲教處職員

      反告佢引誘

      刪除
    18. //諗諗下暴大整臭自己個朵係咪想少啲國內人入讀,冇人同佢哋爭學位。

      成班黃醫/黃師可以嚇怕蟶媽唔敢落嚟生仔/讀書?

      //成日問校長“你知吾知”,校長更係吾知,校長都冇似你哋咁變態。

      佢地明顯係想引誘校長同佢地一齊「同行」(抗爭、掟汽油彈)...

      //反告佢引誘

      河童都食得落咁重口味?

      //全職在這裡蒙著面執筆。

      下個甜古會寫。

      刪除
    19. //包括男警拍打胸部、被女警望性器官及如廁、女警於身旁有男警的環境下掀起本人tee至肚臍
      以後"和平示威",不如將啲幪面黃C囡囡做先鋒,着比基尼一字排開操出去或者再加強戰鬥值淨喺貼三粒星星,咁樣啲黑警望都唔得(掂就更加唔得啦),等於盲晒咁,仲勁過雷射筆喇。

      刪除
    20. //不如將啲幪面黃C囡囡做先鋒,着比基尼一字排開操出去或者再加強戰鬥值淨喺貼三粒星星

      聽講越戰係咁打,擺晒婦孺喺前線。

      刪除
    21. //比基尼一字排開操出去或者再加強戰鬥值淨喺貼三粒星星

      Wonderbra Women?

      刪除
    22. 其實佢哋成日話nothing to lose,都唔怕赤裸裸咁行出黎,以示自己喺清清白白nothing to lose nothing to hide嘛,一定上思鶯鶯頭條啦。
      呢幾日又有環保撚敦倫阻街,上星期人哋都未出敦倫黑警就上門充公啲資源又拉埋人,真喺黑暗,今日連比利時公主都夠膽拉埋嘩哈哈!

      刪除
    23. //以示自己喺清清白白nothing to lose nothing to hide嘛

      天體遊行??

      刪除
    24. 天體遊行and Wonderbra Women
      **************
      會惹起更大關注及喚醒更多的人呢

      刪除
    25. //會惹起更大關注及喚醒更多的人呢

      仲可以用觀星筆「觀星」XD

      刪除
  2. 成班友係度公開度橋寫淫慾小說。嘻嘻!

    回覆刪除
  3. 連登都話條女大話精:https://lihkg.com/thread/994868/page/2

    回覆刪除
  4. //如果係真記者,的確可以豁免《禁蒙面法》;但呢位黑警都依然話記者不可蒙面,唔知係 briefing 無講定係黑警故意咁做,用來控制場面就不得而知了。

    記者可以帶防毒面具,係指有工作需要,例如放催淚彈期間仍要留在前線拍攝
    但係未放催淚彈,代表面具冇必要性,記者一樣冇權蒙面
    --呢個係我對法例嘅理解

    另外蒙面法有兩條
    一為示威中不準蒙面
    二為公眾場所蒙面的話,警察有權截查核實身份
    好多人都撈亂咗兩條嘅分別

    回覆刪除
    回覆
    1. //記者可以帶防毒面具,係指有工作需要,例如放催淚彈期間仍要留在前線拍攝

      片段全文係有講已經放咗催淚彈的。

      刪除
    2. ////記者可以帶防毒面具,係指有工作需要,例如放催淚彈期間仍要留在前線拍攝////
      //片段全文係有講已經放咗催淚彈的。//

      我理解係某D專業/職業需要喺示威/暴動場合工作係可以蒙面,但警察當時亦有權去查看對方身份以作出識別。唔通放完催淚彈之後所有着反光背心寫住PRESS既都可以戴住防毒面具四圍走?邊個知係真記者定假記者?有暴徒抄記者唔通又由得佢地走?就算係有show記者證,面具後面既又係咪證件本人?之前都已經發現過有假記者證,點知仲有幾多?

      至於警方會唔會逐個警員行過經過見到"記者"都要求對方除面具,咁呢個係執行方法之一嚟,我好老實地講出我覺得係可以咁做囉。

      刪除
    3. //察當時亦有權去查看對方身份以作出識別。
      //就算係有show記者證,面具後面既又係咪證件本人?

      正解。

      //至於警方會唔會逐個警員行過經過見到"記者"都要求對方除面具,咁呢個係執行方法之一嚟,我好老實地講出我覺得係可以咁做囉。

      警方有權咁做,用唔用就視情況而定。

      刪除
    4. 再咁落去,除衫搜怕且遲D都得

      刪除
  5. 這些正是黃黑常用的手法:能投訴的就小題大作,亂作罪名作狀投訴,間中還編制故事抺黑。

    校長的回應很合理,難道因為事主把故事說得淒慘無比,便要認同暴力破壞有理?有青要求所謂與他們同行,根本即是叫人放棄思考,跟他們一樣以政治立場定對錯而已。要是校長有更大勇氣,甚至應反問這位同學可知自己被捕的原因,是否願意為暴力行為認錯,並堅持自己只與和平理性同行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 校長已經跪底了,坐正暴大校長個位

      刑事犯罪保留學籍仲要10年,給刑事罪犯提供經濟援助,這些我全部無法理解

      今天到城大校長見面會了...

      刪除
    2. 其實乜嘢係“不分性別性侵”?

      刪除
    3. 意思係咪等同無差別性侵

      刪除
    4. 求能其是但就手 立個鲜奶樽塞落去 咪煩

      刪除
    5. //其實乜嘢係“不分性別性侵”?

      https://zh.wikipedia.org/wiki/黑魔術學園

      刪除
  6. 唔通校長公開譴責克警,同學口中做出性暴力既克警就會自動坐監?不如搵犯民議員加理父母親朋會唔會有力啲?
    令我諗起之前個爆眼女,又話係克警射爆眼既?點點宜家好似不了了之?真係越問就越多疑問。

    燒豬頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 如無意外,警方應已掌握醫療報告內容,可能佢地都知已炒車唔再提,嗯,正如八萬五冇再提即係唔存在

      刪除
    2. //唔通校長公開譴責克警,同學口中做出性暴力既克警就會自動坐監?

      校長係咁用的...

      【修例風波】中大校長指閉門對話具建設性 承諾譴責警暴保護學生

      有校友指,中大校長地位比一般校友高得多,希望校長陪同學生到警局及上庭,以示學生有人保護,或可減少學生被捕或警暴情況。

      刪除
    3. 校長剩係幫佢哋做呢尾嘢都夠忙,仲洗理屋企,仲洗理學校行政。班學生好自私,什麼都只係顧自己。

      刪除
    4. 段校長本來就黃,半遮半掩半推半就,扮被學生挾持。如有風骨,根本一早不用理暴徒學生。

      刪除
    5. 現在的校長, 已淪為高級sales一名了...

      刪除
    6. 我唔明同學犯法, 校方點解有義務提供法律、財政、情緒支援等?

      刪除
    7. //我唔明同學犯法, 校方點解有義務提供法律、財政、情緒支援等?//

      因為學校應該有敎無類,視學生如子女. 常被引用的例子是蔡元培在五四運動時,向北洋政府要求釋放火燒趙家樓的北大學生. 暴大的有青應該認為自己有如五四運動的愛(香港)國學生, 所以校方應學蔡元培!

      potato

      刪除
    8. 因為學校應該有敎無類,視學生如子女
      =================
      咁佢哋有冇當過學校係佢哋老豆老母,冇事屌老母,有事揾老母

      刪除
    9. 唔好話,佢地可能真係咁對老豆老母,不過父母無奈忍受佢地,然後佢地以為都可以同樣對待所有人,而所有人都好似父母咁奉旨忍受佢地,滿足佢地

      刪除
    10. //佢哋有冇當過學校係佢哋老豆老母,冇事屌老母,有事揾老母
      //所有人都好似父母咁奉旨忍受佢地,滿足佢地

      無糖食就扭計, 掟嘢, 劃花屋企牆壁, 大吵大鬧, 十足十BB咁, 仲唔係當咗社會係佢地父母?

      //蔡元培在五四運動時,向北洋政府要求釋放火燒趙家樓的北大學生. 暴大的有青應該認為自己有如五四運動的愛(香港)國學生, 所以校方應學蔡元培!

      估唔到臘腸都有呢篇批評煉穴腫同埋理宜的文章

      殺君馬者道旁兒 — 對練乙錚擱筆有感 2017/9/30 — 12:33

      「一九一九年在北京發生了『五四運動』,當時擔任北大校長的蔡元培隨後請辭,辭職時給北大師生留了一封信,上面簡單說著:『吾倦矣!殺君馬者道旁兒也。民亦勞止,汔可小休。吾欲小休矣。』裡面用了一個冷僻的典故,出自東漢時的《 風俗通義 》,講的是一個人得了一匹好馬,很喜歡騎著馬在道上行走炫耀,道旁小兒看熱鬧就頻頻鼓譟,人和馬受了鼓勵,就愈跑愈快、愈跑愈狂,終致好馬累倒不起。有識者嘆息地對馬主說了這句話:『殺君馬者道旁兒也。』蔡元培看到了,推動學生上街的,除了愛國的理想主義之外,還有其他的因素,他最擔心的,最覺得需要提醒學生防範的,不是逮捕學生、試圖鎮壓學生的北洋政府,而是表面上看來站在學生這邊,鼓掌叫好催促學生更積極、更激進的群眾們。」

      (作者按:本文因點評練乙錚和李怡,被蘋果日報網上論壇退稿。)

      刪除
  7. 可以喔,呢個劇情我睇過
    https://baijiahao.baidu.com/s?id=1613927363003372049&wfr=spider&for=pc
    當時件事新聞平淡消去無最後下文,警方無公佈錄像我估都係啊蛇口吐芬芳“delay no more”之類嘅原因,就因此話人性暴力,咁我一日經常丟丟聲咪性暴力好多人(笑)

    睇返近幾月香港情況,唔簡單通過暴力機關去解決問題我相信亦有國家意志考虑大局情况在內。

    题外看法,我啲九零後接觸唔到六四無機會親身了解真相,班友成日話六四又鎮壓學生又坦克車轆死人要平反。個人雖無神論,亦可以話天有眼,李鵬先過身三個月唔到,我觉得佢地而家真係嚮度用實際行動幫李鵬當年選擇平反,回頭看更體現出鄧小平談六四相當客觀,粗人一個無法評論老一輩政治家,只能講句牛逼

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人發起聲援反人性暴力遮打花園集會

      刪除
    2. 一有疑似#MeToo事件就會觸動女權主義者的神經.

      刪除
  8. 何止越問越多疑問,簡直越問越傷心,明明無餘地又再過問,唉!

    回覆刪除
  9. 發言的吳姓女生今早(11日)接受商台節目電話訪問時澄清,自己並沒有在新屋嶺被性侵,而是9月1日在葵涌警署遭遇性暴力,在新屋嶺拘留中心的情況是其他被捕者的指控

    吳姓女生又說,警方昨晚發出聲明表示會主動接觸她,如同恐嚇,令她害怕再被捉回去「再來48小時」,怕再要去新屋嶺。

    她重申,希望校長段崇智譴責警方對被捕人士包括中大學生施暴;若校長無正面回應、仍表示要詳細研究,她會好難過,會質疑校長「是否不信任我」、是否待中大生如子女。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經完全不理解其中的邏輯了。

      刪除
    2. 問問中央有冇地方借用短暫安置他們

      刪除
    3. 即係話我受害好慘呀好大勇氣行出嚟講經歷blah blah blah,然後求ge就只係校長你老人家一聲譴責就夠喇我好滿足喇,嘩我直情當你係老豆呀,否則就你無恥唔信任我我好難過呀

      嘩校長開金口講一聲譴責真係價值連城呀

      刪除
    4. 段校長一度落淚,好同情校長,其實段校長有冇擁躉

      刪除
    5. 有一班正義教職員看不過眼上次段被圍,打算出來撐段反暴。如果出來,已經被段賣給學生了。

      中大內地女生十一宿舍窗口掛國旗,被男暴徒入女舍圍攻恐嚇,宿舍門都毀壞,不見段校長出來保護學生,譴責暴力!

      刪除
    6. https://www.google.com/amp/s/www.orgs.one/show/865514.amp

      中大內地女生的文章講述事情經過

      刪除
    7. //若校長無正面回應、仍表示要詳細研究,她會好難過,會質疑校長「是否不信任我」、是否待中大生如子女。

      脅逼已是新常態!

      //舍監表示:

      1. 尊重我們的表達方式,但在建築物外懸掛國旗是違規行為,表示我們可以換到窗戶內側;

      2. 近期是非常時期,人們十分之不理性,不可以常規思維方式度量,希望我們不要硬剛;

      3. 接受我們夜裡保留的受到騷擾的證據,但相關人員極有可能因為證據不確鑿而免於處罰;

      4. 院長、院務主任、書院輔導長、副校長已知悉此事並將開會討論,如受到威脅請立刻召援。

      舍監、樓導師先後與我們進行談話:

      1. 各自表達意見很正常,但特殊時期人心不穩,建議撤下國旗以避免激化矛盾;

      2. 門鎖已壞,安全無法保障,必須立即換房。

      我們追問涉事學生是否會被追責,答案是由於證據不確鑿(宿舍走廊沒有監控;我們的錄像沒有拍到臉;電梯有監控但無法證明其後續動作),無法追責。

      我們收好國旗,開始收拾行李。其間一位室友提出不搬寢室(我們都很喜歡自己的寢室),等待門鎖修好;修好之前的這一夜我們壘起行李箱堵門,並輪流把守。出於安全考慮,提議遭到舍監堅決拒絕。

      02:00左右,寢室搬遷基本完成。//

      所謂舍監, 基本上就係承認了暴生的地下統治櫂.

      刪除
    8. 在中國領土上,要撤下中國國旗避免激化矛盾,這是何等的屈辱

      刪除
    9. 正常的舍監,這樣的情況,就算不敢追責暴徒,不是應該搬一把椅子在門口坐一夜替女生守門麼?

      刪除
    10. 中大舍監跪低。

      乜依家咁多掛住中國國旗,掛同吾掛其實都冇話愛國吾愛國。內地女生又刺激咗啲獨裁者。

      刪除
    11. 舍監同保安部根本無盡本份。

      刪除
    12. 又咁講, 呢個係蝗生一面之詞, 暫時疑中留情喇.

      刪除
    13. 如果係真,呢個時勢,佢先係真勇武。
      有前輩講過,公義/民主/自由都係“堅守”而來,靠爭取而來的,只有錢同權。

      刪除
    14. //公義/民主/自由都係“堅守”而來,靠爭取而來的,只有錢同權。

      呢句真係發人深省!

      刪除
    15. //又咁講, 呢個係蝗生一面之詞, 暫時疑中留情喇

      我信佢多過港生囉。睇下阿校長同學生開会,仲有理大附屬乜乜講師被禁錮事件,真係對港生死心。

      刪除
    16. //我信佢多過港生囉。

      同感. 呢個同 level of details disclosed 有關. 黃C講嘢總是語焉不詳, 誘騙人自行聯想的.

      刪除
  10. 回覆
    1. 哈哈,你班藍絲吾好咁衰,又屈警察,哈哈,sorry忍吾到吾笑。

      刪除
    2. 哎呀,唔小心嘔左啲隔夜飯出嚟

      刪除
    3. 下次唔該先出「家長指引」的 warning -_-

      刪除
  11. 3. 「吳傲雪發言時指自己生於家暴家庭,中大才是她唯一的家」魔術師成日都問點解唔見被捕、受傷的義士的家人出來喊苦喊忽,唔通個個都係同家庭關係不和嘅?唔通所謂「太子站打死人」事件的「死者」,又通通都係斷六親,無父母親人朋友老師同學僱主同事嘅?

    呢樣野都同公司黃色同事講過... 佢地回應係...
    1. 死者可以係無父無母無親友無朋友無老師同學/事
    2. 死者父母及親友/朋友/同學/事已被遠軟禁或己被殺害
    3. 死者父母同樣可以無父無母無親友無朋友無同事及死者父母的親友/朋友/同事已被遠軟禁或己被殺害
    4. 死者可以沒有上學上班, 是獨居人士
    5. 全港傳媒已被中央禁聲, 所以沒有報導被失蹤人口此事
    6. 再反駁的話... 佢地會冷笑一聲, 裝作高深莫測話... 共產黨係無野做唔出架, (拿), 一陣收工我地就返深圳食酸菜魚, 你黎唔黎呀? 我: 唔係喎, 你地唔怕一陣比人拉咩? 黃色同事: 挑, 冇犯法洗咩怕呀...
    呢一刻我先發現, 原來同事們另有一個身份...間諜(my name is 諜, 間諜 from 黃子華)
    原來佢地全部都係有精神分裂既... 之後, 我就冇再起公司參與任何政治問題了

    回覆刪除
    回覆
    1. //挑,冇犯法洗咩怕呀

      呢位同事對殺人政權的司法與公義十分有信心,黃屍也有愛國的!

      另一邊廂,佢曲線話緊啲失蹤者全部都係犯法所以先有如此下場,身在黃營心在共,可昭日月呀

      刪除
    2. 個地球再咁落去,襯火打劫真係好多。

      刪除
    3. //5. 全港傳媒已被中央禁聲, 所以沒有報導被失蹤人口此事

      我叫呢d 叫認知障礙,醫學上暫時係冇得醫

      刪除
    4. 先唔講香港有幾多人會中1-4其中一項
      就算有一半人中,連續命中嘅機會率都會以幾何級數降低
      試計一下轉幣連續出十個公嘅機率就知係幾冇可能發生

      刪除
    5. 黃色同事們好單純地相信, 所有陰謀論只會發生起政府同中共身上,
      再爭拗落去, 佢地就會用中國過去發生既事去証明自己所做是對的
      例如: 64, 大頭奶粉, 地溝油, 食狗肉(韓國都有9肉食, 不過佢地可以接受)等等,不能盡錄
      其實佢地所講既, 完全同反送中無關...

      刪除
    6. //全港傳媒已被中央禁聲, 所以沒有報導被失蹤人口此事

      係嘅話就唔會有「黑記」、「偽記」呢種說法喇.

      //原來佢地全部都係有精神分裂既.
      //就算有一半人中,連續命中嘅機會率都會以幾何級數降低
      //黃色同事們好單純地相信, 所有陰謀論只會發生起政府同中共身上,

      我成日話以我班校友、前同事等, 個個教育程度都咁高, 依然會去「相信」拉燈仔的謠言, 我覺得未必係精神分裂,而係情緒完全支配理性, 明知唔合理但都會「有意識地選擇去相信」,用來安慰自己,逃避原來自己一向所相信的「民主自由原來可以演變成邪惡」呢樣事實.

      又, 今日拉燈網一片愁雲慘霧, 似乎《反蒙面法》開始有用.

      有無人解釋到點解呢個禮拜形勢可以急轉直下得咁誇張

      冇哂人了 運動已死

      [極緊急]星期日急需一場真正嘅十八區再開花

      刪除
    7. 中美貿易談判達成部分協議, 甘Q呢個星期就少左人出黎...
      唔係真係要休息甘簡單掛

      刪除
    8. 魔術師,你睇拉登網可以吹埋一份,搭下休息L。混入去做卧低。

      //似乎《反蒙面法》開始有用

      長沙灣蒙面暴徒爆緊中銀。
      道聽途說依家係另一黑幫吾肯停。老美叫食自己,係咪老解出都關人隱事。


      刪除
    9. //長沙灣蒙面暴徒爆緊中銀。

      睇緊新聞有報, 有但scale 唔大. 仲有人在九龍塘站閘機掟汽油彈. 總會有啲死硬派有青的, 唔出奇.

      //混入去做卧低。

      P 牌會俾人趕.

      又, 拉燈網有幾條thread 都話前線多數係中學生, 同之前我目測屯門成班有青都係學生look, 拍拖更的情況一樣.

      證明主要係教育(學校、家庭、傳霉)出問題, 由仇共(不承認中共在港的管治權)衍化至仇警(警察是維護政權的正規部隊).

      刪除
    10. //P牌會俾人趕

      係咪只準齋睇?

      前線多数中學生,咁啱中槍嗰兩個,周圍爆嘢嗰啲又吾似係。但今晚破壞力蔓延到其他中資銀行。

      講開又講單印尼姐姐記者傷眼,走位係咪有D問題抑或係臨記。初初個律師已經成個醫生話佢失明,大佬呀打緊杖,肢體走避郁來郁去,射到任何部位都有機會啦。真係吾出奇。

      //拍拖更的情況一樣

      我見過有個憤青同個有青印尼姐姐去吃茶記,啲食物嚟遲咗幾威武走去鬧人,印尼姐姐笑住嗒糖咁,就係有青有種英雄咁,逗得「美人」一笑。

      刪除
    11. //甘Q呢個星期就少左人出黎... 

      肥老泥話不是硬併的時辰嘛

      //似乎《反蒙面法》開始有用

      政府好過乜鬼都冇

      班銀髮族48小時静坐,得小^ↀᴥↀ^小( ´(00)`)幾隻。好嘢。

      刪除
    12. 姓Trump大總統要make a deal,黎代言人就話不要硬拼,下面艇仔立即收手,唔出錢唔出人唔出武器。
      今日上街都係d被洗腦傻仔,攻擊力同組織性都低好多。

      刪除
    13. //今日上街都係d被洗腦傻仔

      照計今日應該易捉到啲破壞王

      刪除
    14. //大佬呀打緊杖,肢體走避郁來郁去,射到任何部位都有機會啦。

      後果自負.

      //今日上街都係d被洗腦傻仔,攻擊力同組織性都低好多。
      //周圍爆嘢嗰啲又吾似係。但今晚破壞力蔓延到其他中資銀行。

      可能嗰班係帶磚生, VTC 仔, 又或是車房、地盤、廚房之類的有青也說不定.

      //政府好過乜鬼都冇
      //姓Trump大總統要make a deal,黎代言人就話不要硬拼,下面艇仔立即收手,唔出錢唔出人唔出武器。

      兩者邊樣是真, 好難講.

      //班銀髮族48小時静坐,得小^ↀᴥↀ^小( ´(00)`)幾隻。好嘢。

      終於見到200萬+1都有失敗的一天.

      今朝出咗街, 見到黨鐵荃灣站有工人髹外牆,蓋過有青的噴漆標語, 即時疑問係黨鐵咁有把握清理完又唔會再俾有青噴過?今晚又竟然可以安全地出屯門市中心食飯, 天橋上本來貼滿流膿紙, 部份亦開始被剷走, 亦唔見再有新加貼紙.

      上星期我本來好悲觀, 以為以班裝修工、破壞王的實力, 打劫銀行、劫獄、攻陷黑警宿舍捉家人來做人質應該無難度, 到時警隊投降就可以成立革命政府. 點知一個星期就收哂皮, 唔知有無能力東山再起; 睇嚟有青都係信半成都死, 佢地所謂無希望, nothing to lose, 死都唔怕之類的豪情壯語根本唔係真, 否則早就出人肉炸彈暗殺777喇!

      刪除
    15. 結局尾聲,唯有攬住段校長嚟喊,又要問段校長借錢,段校長改名叫段水泡。

      刪除
    16. //魔術師,你睇拉登網可以吹埋一份,搭下休息L。混入去做卧低。

      笑咗.

      藍絲:「政府已經回應左五大訴求。」 點駁?

      1. 講訴求係俾面佢咋 講到我地好似乞佢咁
      主權在民 五大訴求係佢必須要比既

      2. 就係因為唔答應咪要繼續抗爭

      3. 不嬲都講緊五大訴求,缺一不可
      有咩問題

      4. 係逼啊,吹咩
      口號都有得你叫缺一不可啦

      5. 的確係回應晒,不過做唔到 個隻回應嘛
      特赦 >違反法治( 咁成立ICAC個時特赦 呢屌你)
      暴動定性> sorry你問我都覺得冇咩意思,的確告暴動罪 同 政府定唔定性冇關連
      雙普選就話 未係時侯政改囉,要理性討論乜乜物物,on99:o)
      監警會就唔洗講啦

      6. 而係迫政府答應五大訴求。
      <<<無L錯, 宜家係誰大誰惡誰正確
      是你教會我和平是沒有用的

      7. 政府本來就係聽人民命令
      要佢答應有咩問題?
      加拿大總理俾人屌2句就衝出黎道歉
      先叫正常

      8. 你搞錯D野
      唔係迫
      只係拿返應該有既野
      即係有人拿左你200蚊, 你問佢拿返200蚊, 然後佢比返40蚊你, 之後話唔會比返160蚊你
      你就係個個藍絲, 話, 人地咪講左唔比返160蚊你囉, 你仲想點?

      9. 佢真係回應左,話比你聽做唔到又另一回事
      當然明顯就係要逼你仆街政府做
      唔做就攬炒
      憑咩永遠唔聽民意 政府贏晒,咁一齊輸啦屌你

      10. 嗱即係咁
      係迫架啦
      應有嘅野俾人拎走 攞番係天經地義
      唔得咪繼續到得為止囉
      好似做生意咁
      個project proposal階段搵到個business partner夾唔埋嘅
      搵過另一個好正常啫
      因乜野事個人唔夾就要放棄成個peoject呢
      忽L咗?

      11. 又駁唔到喎
      家陣係迫你應承 吹咩

      12. 現實咪係逼到一個囉
      咁咪繼續逼囉

      13. 事實就係人夠多夠勇就有結果:)
      總有班柒頭唔知革命就係靠人海拳頭大

      14. 你要思考:
      1. 政府喺社會應該扮演咩角色?
      2. 政府有冇責任要回應?
      3. 政府做啲咩先稱得上「回應」?

      我嘅諗法:
      1. 政府係人民公僕,服務大眾,所以所有決定都以民意為本,比起社會經濟發展更重要。
      2. 有,因為就算唔係過半,都有明顯一部分人有意見,所以以民意為本嘅政府必須回應。
      3. 雖然叫「五大訴求」,但現在不是人民請求政府做,而係人民一定要政府做,人民唔係畀政府有唔做嘅選擇。所以話唔接受訴求唔係一個可接受嘅回應。即使唔接受五大訴求,真正回應至少係斯於五大訴求,在大眾認同基礎下,推行其他政策以示政府有慎重反思五大訴求。

      刪除
    17. 15. 正常deal係我講完offer 你覺得唔ok 咪比個counter offer出黎囉
      你一句做唔到唔傾
      咪即刻係唔deal lor 唔deal咁咪爭取囉

      16. 呢個世界係有政府先定有人民先? 自己諗下:o)

      人民成立政府的原意,係等社會有效地運作。政府的權力係來自人民,人民有權收回。人民的權利係生有之,而非政府賦予。

      現今政府妄顧社會利益,剝削人民基本權利。人民推倒重立,何其正常。 一開始平心靜氣只係同你遊行示威已經算係比面。
      同埋而家係2019年喇,人類都準備登陸火星喇,5大訴求你話係唔現實做唔到?

      17. 做唔到?
      咪革命咯
      毛魔夠知道蔣魔回應唔到佢訴求啦:o)
      民主從來都係減少戰爭既手段而唔係減少紛爭既手段
      成班支那人從根本上搞錯獨裁同民主到底有咩唔同

      18. 社會上8成人都讚成,政府唔答應咪即係與民為敵,咁示威都唔會停

      19. 不嬲擺到明係逼㗎啦
      人民幾時都有監察政府嘅權力
      當唔可以從制度中發聲
      就要打破制度逼佢跪低
      唔係咩叫民主

      20. 無錯
      人民係莊
      政府先係閒
      政府係要服務市民
      依家呢個政府本身已經無人民授權
      仲要咁撚串
      好似要我哋求佢咁
      根本就係賊嚟
      所以先叫共匪
      我地而家只係爭取番我哋應得既野

      21. 你知唔知政府係咩嚟?
      政府係一個由人民給予權力去處理各項事務,令件事更具成本效益,而唔需要事事自己落手,去幫助社會發展
      情況就好似老闆畀錢員工去幫公司賺錢,你老細叫你做嘢,你做唔到會點呀,炒囉
      而家人民畀稅政府,畀權力政府去協助社會發展,哩個員工(政府)做唔到大部分股東(人民)想要嘅嘢,咁要點做呀,炒囉,換人囉
      而家香港係個員工因為唔想做老細order而打鳩個老細呀,你同我講點駁?

      刪除
    18. 好扭曲...好恐怖...

      刪除
    19. 這些似是而非,有些甚至是疑似幻覺的說話,我未有時間細看,可能亦無耐性看完。

      //8. 你搞錯D野 唔係迫 只係拿返應該有既野
      即係有人拿左你200蚊, 你問佢拿返200蚊, 然後佢比返40蚊你, 之後話唔會比返160蚊你
      你就係個個藍絲, 話, 人地咪講左唔比返160蚊你囉, 你仲想點?//

      班友仔居然幻想自己出了200蚊,然後叫人還?佢哋究竟付出咗咩野?交過稅,做過義工,建設過香港(那些銀髮除外)?定係佢哋只記住有渣男/女話過以後會有人俾佢哋200蚊,所以而家見人就話人哋欠佢哋200蚊?好啦,俾你哋煩到跪了,好,俾你40蚊,你居然講價心理戰也不懂,只要all or nothing?

      刪除
    20. 如果袋住先即係向市民派40蚊,真普選即係派200蚊,那如果政府一開始就派200蚊,相信真普選就會變成派1000蚊了。因真普選只是一個偽命題,是有些政棍想令政府和追求民主的市民,永遠都談不攏而已。

      其實,用錢去比喻真普選,本身已有很大問題。錢正常嚟講是越多越好,但民主也是越多越好嗎?我就不同意了。

      刪除
  12. 美國佬話停
    肥佬話停
    反對派行動上割席,轉口風
    中美話會有協議
    暴亂降溫

    就係咁,你話邊個係因邊個係果呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可信性大過「黑警打死有青棄屍海上」囉.

      刪除
  13. 其實其他地方可能怕咗香港的蝴蝶效應,trump trump怕香港死人俾國會搞大件事,明明有副好牌諗住選舉年先食(中美貿易談判),而家都拿拿淋食住雞胡先。
    話唔定約翰遜都心英國變成香港咁,脱欧又會有得慢慢傾。

    婆娘

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得成件事最危險的就是200萬+1 endorse 了有青「你批評義士, 你就係衰人, 我幫你裝修就是正當的」呢一種想法, 基本上就係無政府主義, 順我者昌逆我者亡(雖然佢地口中成日都在叫民主自由). 呢一種意識形態如果散播開去, 無一個政府可以不以武力解決.

      刪除
    2. 其實武力令表面平靜咗又點....個d 200萬+1 再加個d海外港人,佢哋永遠都晤會甘心,只會無時無刻事無大小,小則日日鬧,大則樣樣反,到時到刻又再endorse 過「義士」又嚟過..... 跟本晤會解決到個問題

      刪除
    3. 小型化風土病就當是黃背心小眾活動, 唔好搞到我城經濟崩潰就好.

      刪除
  14. 回覆
    1. 嘩個環保組織發起周圍「反抗滅絕」示威,佢哋只是堵路嗌口號,如果依家喺香港搞,肯定會有conflict,其實滅絕人類或開發星球畀人住,可能幫到手。

      刪除
    2. //其實滅絕人類或開發星球畀人住,可能幫到手。

      建議睇哂成個序章:

      銀河英雄傳說 飛翔篇 序章 地球衰亡記錄

      刪除
  15. https://www.facebook.com/186040714921338/posts/1237662746425791/

    觀塘的黃屍刺客教條上身,行刺警員失敗。黃屍還死撐是有人嫁禍他們,智力無下限。

    我用刺客教條去形容他們,是因為他們核心思想太似他們。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今晚本來想寫塞內設計, 好耐無寫過, 但係又可能要暫緩了!

      刪除
    2. 塞內設計乜東東塩西葱

      刪除
    3. https://magicianyang.blogspot.com/2019/07/blog-post_6.html
      這集我地全家人睇完都屌到七彩,至今都印象深刻!應該是睇了那麼多年這環節,最差的設計。「共享空間」,間屋咁大,但將來個小朋友考試測驗連留係自己間房溫書都做唔到。一家人食餐飯都坐得唔安樂,吊哂腳,搞到全家人都要係兜巴星setting或者酒吧住,痴線!傷巷宗剷渣庭真係註定無河蟹的基因...

      刪除
    4. 鎢絲 sir 的設計, 不嬲都係咁「前衛」, sell 到俾客真係有佢一套.

      刪除