2022年12月23日 星期五

啃老最高境界(2nd edition)

巷女戶主搶了條洋腸人才做老公,但就收埋自己唔出鏡;相反洋腸就好鬼大方,一啲都唔介意話俾觀眾聽自己在啃老(00:00 - 09:30)!

樓盤傳真 17/12/2022 第四節 2022年12月18日

設計廊:外國人來港生活,盡量也想保持外國的生活質素,由選擇家具至運用顏色配搭,混合出中西合璧的家居,成為獨有的外國風情家居。

來自楓葉國的洋腸真係幸福,娶咗個巷女老婆又生咗個HBC(Hong Kong Born Chinese XD),仲貼埋大屋(貼唔貼大床無所謂喇!)...真係點只係「中西合壁」,用「又食又拎」嚟形容就更貼切!

大屋本來係巷女老婆同父母一家的安樂窩,但自從嫁咗俾洋腸仲生埋B之反,外父外母便索性俾埋間大屋阿囡一家三口住(左上、右上、左中、右中)。不過,作為廢老,無理由有孫仔都唔湊...唔通「贈屋」的原因係鵲巢鳩佔?廢事眼冤?)。洋腸戶主便搵切雞C來將大屋打造成楓葉國的 dream house(左下、右下):

客廳有多座位梳化(左上),牆上仲有個疑似係掏返嚟的假壁爐,有「中西合壁」的「圍爐取暖團聚」feel(右上)。作為音響發燒友的岳父仲將一對高級揚聲器留給洋腸,(2nd edition)但就唔見有其他音響設備...抑或係岳父搬去納米屋住,無位擺對喇叭?(左中、右中)。飯桌上方有別緻水晶吊燈,係以手工製的瘋葉形燈飾,以解洋腸思鄉之情(左下、右下):

切雞C在客廳區做咗張吧枱作為輕食區(左上),又在以趟門分隔的閞放式廚房中設有中島枱作早餐(右上),枱上加兩盞吊燈成為早餐區(左中)。廚房中有高身大雪櫃(右中),廚房有掛牆水龍頭,烤爐焗爐等(左下、右下),可供洋腸大顯身手整意粉及蛋糕:

客房貫徹典雅風格,床尾有電視一部(左上、右上);囡囡仲係BB,所以無固定傢俬,可以隨住囡囡日漸長大添置傢具佈置(左下、右下):

主人房當然大過客房,同樣都係典雅設計(2nd edition),但就無電視睇(左上、右上);拉閞半圓形金屬把手趟門,就係有得浸浴同淋浴的主人套次,不過浴缸同花洒都隔得幾近,空間好似窄咗啲(左下、右下):

全屋2,300呎(左上),有好多地方都係一閃而過:例給大門口(右上)和洋腸的書房(左中)等。另外,單位可能係大廈複式設計,可以經有滲燈的樓級上半層到寢區、衣帽間等。女戶主衣帽間大門是跟套次同樣的半圓形金屬把手趟門(右中),內有梳妝枱、衣櫃和包包櫃、和(左下、右下):

精華版如下:

***

伸延閱讀:

(圖片來源:淘寶 > 1.2/1.5米歐式簡約現代輕奢美式實木壁爐裝飾櫃電壁爐芯仿真取暖, captured on 23 Dec 2022)

15 則留言:

  1. //外國人來港生活,盡量也想保持外國的生活質素
    竟然唔帶屋企人去瘋業國,傷巷咁民不聊生又冇豉油聞煮又冇前後花園點得㗎
    //貼唔貼大床無所謂喇!
    四球切雞費喺唔喺洋腸出?間屋嘅名喺邊嗰?第時如果要分身家點分....
    //主人房當然大過客房,同樣都係典雅設計,但就無電視睇
    床尾喺電視,同假逼爐上面喺同一款。

    唔見有工人姐姐房,兩廢老又被踢開,老公喺做家庭主夫抹呢二千幾尺嘅屋??

    回覆刪除
    回覆
    1. //竟然唔帶屋企人去瘋業國,

      楓葉腸唔知有無交楓葉全球稅... 廢事返去老家自投羅網。

      //床尾喺電視,同假逼爐上面喺同一款。

      哎,我仲以為係幅畫 XD

      //老公喺做家庭主夫抹呢二千幾尺嘅屋??

      要逐粒抹水晶燈擺設 XD

      刪除
    2. //楓葉腸唔知有無交楓葉全球稅... 廢事返去老家自投羅網。//
      乜啃老咬老軟都要交稅?
      西鬼稅務局太可怕了XD
      --Dogdogchi

      刪除
    3. 哈哈,我假設咗洋腸唔係家庭主夫,係工資奴。貧窮限制了我的想像。

      刪除
    4. 應該喺三叔嘅the frame電視(加咗幾舊用咗金邊包起),好快就認出嚟皆因曾經諗過就好似咁擺喺床尾, 平時整幅畫出嚟就唔會對"鏡"

      又,睇番嗰精華板(睇吓又有冇彩蛋XD),呢位洋腸疑似唔喺真.瘋葉國人(所謂old stock Canadian)。英文有口音,又唔喺太似法語區嗰啲。就算喺法語區,除非喺廢老,英文都唔會有口音喇。

      刪除

    5. 不敗的魔術師2022年12月24日 晚上10:48
      //平時整幅畫出嚟就唔會對"鏡"

      我對三叔真係無研究 XD

      //睇番嗰精華板(睇吓又有冇彩蛋XD)

      長腿記者妹應該完咗 intern 返緊 last year,畢業之後唔知會唔會返畸寶繼續(今集兩位女主持都係由 intern 做起)。

      //呢位洋腸疑似唔喺真.瘋葉國人

      認口音估鄉下呢樣嘢真係唔識(應用淨係識 Singlish 同 Chinglish) -_-

      刪除
  2. 在香港, 三代同堂幾乎就是家嘈屋閉的代名詞, 兩老主動離場實屬英明決定

    回覆刪除
    回覆
    1. //三代同堂幾乎就是家嘈屋閉的代名詞

      三代同堂家嘈屋閉是否因居住環境太窄?

      刪除
    2. 第一位該是婆媳/翁婿永不兩立, 環境太窄只是一個很次要的因素

      刪除
    3. 核心是爭奪家中的話語權, 或者是權利和義務的分配權
      環境太窄就是把"地方使用的分配權"矛盾激化
      其他的"資源不足"是同類
      沒有不足, 也不代表唔駛爭, 已劃分的空間大D細D座向都可以爭一餐

      非"資源爭奪"都會出現有話語權的爭奪,
      比如
      育兒的方向, 幾多時間讀書幾多時間玩
      餸菜"健不健康"
      信西教VS拜祖先觀音(特別要燒香燒衣紙),
      諸如此類, 不勝枚舉
      --Dogdogchi

      刪除
    4. //婆媳/翁婿永不兩立
      //育兒的方向, 幾多時間讀書幾多時間玩
      //信西教VS拜祖先觀音(特別要燒香燒衣紙)

      外父外母送得間大屋俾阿女同洋腸老公,照計都係開明派,唔會係小氣之人

      刪除
  3. 巷仔真係唔好咁易放棄(笑),鄉巷仲有好多公主。追唔到公主都可以追母后吖!
    楓糖腸今次真係人生勝利組,同天龍八部嘅虛竹、最後武士嘅湯告老師一樣, 爽!!

    WILL

    回覆刪除
    回覆
    1. 很多巷仔和巷女一樣, 多年來都接受了很不適當的教育, 以致兩者都走了很多冤枉路. 傳統思想明顯不合時宜, 偏偏成為了很多人的包袱, 而崇洋媚外, 往往又與擺脫傳統混為一談.

      他們很多一生都無法悟出正確答案, 又或理解得太遲, 青春已一去不復還. 追個母后沒問題, 但當心母后可能都未開竅

      刪除
    2. //楓糖腸今次真係人生勝利組//
      無得玩
      西鬼天然高人一等
      巷女揀巷男要滿足條件ABCDEFG
      西鬼只要滿足一樣: 我係西鬼
      點鬥
      --Dogdogchi

      刪除
    3. //天龍八部嘅虛竹

      虛竹才是啃老界最強宗師 XD

      //西鬼天然高人一等
      //最後武士嘅湯告老師

      仲有《金陵十三釵》呢!

      //匿名2022年12月23日 中午12:48

      Sorry,我智慧有限,完全理解唔到你講乜。

      刪除