2022年12月17日 星期六

積壓如山煲劇單(2022年12月)

魔術師有個壞習慣,就係睇續集電影例必翻煲前作,結果睇《恐懼鬥室(Saw)》系列呢類擺明玩伏線不斷 continue 的就會好過癮,但好似《狂野時速(Fast and Furious)》系列呢類「劇集化」的電影就變得很無謂,反正核心人物外,舊角色會 fade out,又有新角色加入,想知某角色的前文後理只需翻睇幾集就夠。

但煲劇就唔同玩法,劇集季與季之間可以隔好耐,睇完一季到第二季上畫時,隨時乜都唔記得,角色情節都接唔上。好似《獵魔士(The Witcher)》咁有前季 recap 已經很好,畢竟劇情比較易明,但好似《闇(Dark)》呢類「燒腦劇」就好難 recap 了。所以魔術師對追劇有啲保留:拖得太長又驚爛尾,一季完又驚成套劇都爛(例如《81號檔案(Archive 81)》),認真係矛盾人生。

由於近月工作忙碌,返到屋企又要做投資策略同埋睇波,變咗睇劇時闇都少咗,最叻就係完成咗半小時一集的紀錄片《遠古啟示錄(Ancient Apocalypse)》:

另外,仲有一堆 Netflix、Disney+劇要睇(或唔知睇唔睇好):

1. Netflix:《今際之國的有栖(Alice in Borderland)》第2季

上年「唔小心」睇咗第一季,只覺倭劇完勝同期寒劇《Sweet Home》。好在本片劇情簡單,唔想翻睇第一季直接落第二季都得;不過花啲時間重看亦無妨,畢竟一眾女角相當養眼也!

2. Netflix:《飄洋1899(1899)》

本劇亦為《闇(Dark)》創作團隊出品,雖然網上妄想風評話本劇燒腦度一般,但魔術師依然心大心細,唔知好唔好入坑:

3. Netflix:《星期三(Wednesday)》

魔術師一睇個 trailer 就鍾意咗呢套劇,個調子對哂魔術師胃口,而且睇落似每季不同的單元故事,追看難度不大。睇真啲原來係「from the imagination of Tim Burton」,怪唔得呢個「愛生事家庭」的角色咁有性格!

4. Disney+:《美國恐佈故事(American Horry Story)》第11季「New York City」

季度單元故事,共用相同或類似的世界觀,追看無難度。本來係幾好睇的劇集(魔術師個人喜歡 Season 2《Asylum》、Season 1《Murder House》+Season 3《Coven》=《Apocalypse》),但愈拍愈頹,由第10季開始覺得有啲無厘頭,故事亦開始唔吸引,無乜新意和追看性,加上元祖演員全數退場,無哂癮,追看下去也只是情意結而已。

5. Disney+:《美國恐佈故事集(American Horry Stories)》

American Horry Story衍生出來的1季完作品,每集單元故事,bookmark 咗好耐,似乎還可以一看。

6. Disney+:《心冤(Stained)》

巷產犯罪推理劇,最想睇惠英紅,又係 bookmark 咗好耐未睇。原來仲有一個單元同最近大收的巷慘(黃?)片《正義廻廊》的主題案件一樣。

6 則留言:

  1. 煲劇係最kill time 嘅活動,沒有之一。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無乜 time 好 kill,所以進度差啲都情有可原也!

      刪除
  2. //而且睇落似每季不同的單元故事,追看難度不大
    最近真喺好多人睇呢齣(好多喺ig抖音學佢跳舞),好似都有啲伏筆要留意下...

    //由第10季開始覺得有啲無厘頭,故事亦開始唔吸引,無乜新意和追看性,
    一堆Y毛同嗰兩個點,冇晒胃口了XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //最近真喺好多人睇呢齣(好多喺ig抖音學佢跳舞),好似都有啲伏筆要留意下...

      女主角實在太型!

      刪除
  3. //Netflix:《星期三(Wednesday)》
    用怪獸殺人事件嚟包裝嘅少女成長故事。不過好正! 2 日追晒。除了「星期三」,同房小狼女都好好睇

    //《獵魔士(The Witcher)》
    因為電視編劇亂改原著,睇埋第三季,就唔係亨利演傑洛特了。

    //畢竟一眾女角相當養眼也
    三吉彩花(指紋鑑定官)好靚。反而人人都讚嘅水雞婆朝比奈彩)就覺得一般。

    WILL


    回覆刪除
    回覆
    1. //不過好正! 2 日追晒。

      咁真係要睇了。

      //唔係亨利演傑洛特

      出《天蠶變》嗰招。

      //三吉彩花
      //水雞婆

      妄民都係睇邊個啲布少啲啫!

      刪除