2008年3月11日 星期二

忍得辛苦

這天魔術師在樓下茶餐廳吃早餐,搭了中年師奶A的檯.本來平平安安,但這是卻來了師奶B及其女兒(都有成廿歲),在座位與座位之間的空隙鑽過來跟師奶A搭訕,兩人都是豆沙喉,一開聲便知是煙酒過多.接著兩人便像街市婆一樣說過不停.
師奶A:你擠唔擠得過呀?
師奶B:我個女話要我陪佢食早餐,擠唔過都要擠得過啦,唔係咪即係話自己肥?
(魔術師:擺明你就係肥喇!)
這時師奶A不小心弄趺了一隻湯匙.
師奶B:晨早流流,做乜掟野呀?
師奶A:係呀,我發脾四呀!
(魔術師:無聊,無野搵野講.)
兩師奶說著說著,便說起電視劇來.
師奶A:以前d武俠片真係好好睇架,呢,果套呢,白彪做郭靖果套呢...
(魔術師:嘩,竟然有人講佳視...)
師奶B:係呀,果套叫咩話...
師奶A:...係嘞,叫「射鵰」!古龍d故事真係好睇!
(魔術師:吓!古龍!?)
師奶B,B女:(齊聲)係金庸呀!
師奶A:呀,係,係金庸...不過古龍d古仔都好好睇架,好好笑.你地有無睇過「歡樂英雄」?
(魔術師:「歡樂英雄」咁偏門你都識?主角係郭大路喎!)
師奶B:未聽過!
師奶A:咁你都唔識?小魚兒果套呀!
(魔術師幾乎要噴通粉.)
B女:果套係「絕代雙驕」喎!
師奶A:...係咩!?咁梗係以前「歡樂英雄」,而家改左名叫「絕代雙驕」嘞!
(魔術師:你咪死撐啦!仲要自己催眠自己!)
B女:(懷疑地)係咩!?
師奶A:(得意洋洋)古龍另外有一套都好好睇架,叫「武林外史」...
(魔術師:沈浪同朱七七呢次會變成邊個呢?)
師奶B:又係未聽過!
師奶A:(有點懷疑自己的記憶力)er...唔係,係叫「儒林外史」至真...
(魔術師:唔係化,明明啱都可以講返錯!但係你又竟然識「儒林外史」喎!)
B女:吓?係武俠片黎架!?
師奶A:(肯定地)係呀!
B女:都唔似既!
(魔術師:哈哈哈哈哈...)
魔術師在這時實再也忍受不住眼前這人,胡亂拉扯倒還罷了,仲要句句都係錯,無句啱.再坐落去魔術師怕自己會忍唔住去糾正佢,便連忙結賬離去.
2008/03/10  22:58:24

1 則留言:

  1. 我都忍得好辛苦呀,唔咁俾啲同事見到我對住個Mon 傻笑。唉....

    回覆刪除