2008年3月5日 星期三

兩套西裝

魔術師一向抗拒所謂既IT look,覺得似生意失敗或者MK7頭潮童,所以公司雖然容許casual dressing,但係魔術師始終都係堅持西裝恤衫領帶,著得醒醒然,人都精神d.
回想魔術師第一套既「西裝」係一套「單吊西」,大學時見到BBA同學仔/女著到咁行,忍唔住跟風買左套,但係發覺買現成既,始終都唔係百分百稱身.

到得大學畢業,魔術師便狠下心來去「官琦」做左套三件頭,都洗左成幾千蚊.雖然係大陸製,但係只要度身度得好,都會好啱身著得好舒服.如此這般,日後魔術師既西裝全部都係做三件頭,件背心就唔係成日都用唔著,不過魔術師始終都喜歡全套全套咁做.
前幾年要影畢業相,見好耐無做過西裝,「年瓜佛」又黎cold call,賣點係有「意大利裁縫度身,件衫又會飛去米蘭剪裁」,魔術師便本著人一世物一世的心態去試下.嗯,件衫係咪真係飛左去意大利魔術師就唔知喇,但係要讚既係,個裁縫真係好熟手好掂,又真係會講「意大利文」(魔術師不能分辨,唯有相信),不過果時未有「威尼斯人」,否則魔術師真係會哈哈大笑.
早前,魔術師又見都有兩年幾無做過衫,便狼下心來去中環Ermenegildo Zegna做返套.去到睇下,見有好多現成尺碼再改既款式都啱心水,雖然唔係三件頭,都無問題啦,便索性改變主意買現成,連問度身都慳返.
到得魔術師換好由sales妹妹提供既恤衫皮鞋,站上那三面鏡既試身台時,幫魔術師mark cutting既竟然係sales妹妹,最後先由裁縫師傅出手執執.雖然sales妹妹既髮香十分誘人,當玉手掃上魔術師既肩背時又十分好受,但係魔術師信心方面始終都係爭左d.
去完Zegna,索性一不做二不休,行去隔離Giorgio Armani睇野,結果又忍唔住手做多一套.Armani沒有Zegna咁grand的試身台,sales妹妹借出的恤衫皮鞋又無Zegna咁靚,但卻有個裁縫師傅mark cutting,並非由sales妹妹兼任,印象較好;美中不足既係,個裁縫係中國人囉!
2008/03/05  00:00:14

2 則留言:

  1. 不敗的魔術師2008年3月7日 上午9:32

    QUOTE
    迷途小書僮 :

    魔術師都幾駛得喎,我諗緊兩套加埋可能夠買一手中人壽

    我日日返工都着西裝,都好想整番套 Armani,我估如果差唔多布料同做法(e.g.現成改小小)係咪Zegna貴啲呢?

    UNQUOTE

    一手匯豐 > 兩套加埋 > 一手中人壽
    Zegna 平均都係貴過 Armani
    男人既西裝,只要能力許可,最好儘可能做好d,畢竟呢個世界先敬羅衣後敬人,我見某些同事,著到好似mk仔咁,唔講仲以為佢係oa添.

    回覆刪除
  2. 魔術師都幾駛得喎,我諗緊兩套加埋可能夠買一手中人壽
    我日日返工都着西裝,都好想整番套 Armani,我估如果差唔多布料同做法(e.g.現成改小小)係咪Zegna貴啲呢?

    回覆刪除