2017年4月1日 星期六

魔術師資產配置(2017年3月結)

又係魔術師每年年結的時候,適逢公司多嘢做,公私兩忙之下實在透不過氣來。好在今年3月31日是星期五,剛好給魔術師一個周末回氣計下數。
三月無論港股和美股都有進賬,美股更是新高一日接一日。由於匯豐控股(00005.HK)及宏利金融(00945.HK)表現回穩,加上摩根亞洲股息(人民幣對沖-每月派息-現金)基金繼續賺息賺價,沉船基金依然大幅領放,收報$130.31;下年表現能否保持優異,就要睇下組合重組成點了。第二位不出所料係複式盈富,報$120.00。第三位係逆市輕微回調的生活基金,收報$113.87似乎非藍籌(或藍籌股份只佔小部份)的投資組合要跑贏指數成份股直係不是易事。緊隨其後的是有所反彈的房託組合,收報$113.02。
由於 HSEA/HSEB 在月內大升,故此以收息為主的債券及現金組合的合格線竟然都收報$109.52,排第五;強積金組合排第六,收報$106.26;包尾的依然是商品組合,雖然因為金價反彈,令組合能收報$101.07,但成年計算則依然跑輸通脹矣。

投資組合表現不俗,令流動資產又創新高;但更恐怖的是自住樓樓價,銀行(大貓,小貓,阿爺)的估值不斷你追我趕,好似賭 showhand 咁愈叫愈大,兩者相結合之下令魔術師身家亦再創新高。怪唔得傷民咁鬼嚮往一生三宅,一面做收租仔等租客供養自己,一面不斷加按將金套現了:

再睇返呢幅 waterfall 圖,只見自住樓大升之下己佔自己份身家愈來愈多,睇返 detail breakdown(呢度無 show 出嚟)原來魔術師已經因為樓價上升而「自動」變成5成按揭:

要 encash 呢啲咁嘅賬面升幅,唔通真係要加按套現先可以「鎖定利潤」?雖然現存按揭未過罰息期,但轉按套現現金回贈而足夠 cover 有突,而且仲要低息啲添!嗯,睇怕又要諗諗佢至得。再唔係,又要學求死隊長咁摔下啲按揭 agent(雖然多一事不如少一事,唔轉按 remain status quo 也是可以的)...

4 則留言:

  1. //以收息為主的債券及現金組合的合格線竟然都收報$109.52

    呢個真係估佢唔到咁強,咁都有九厘真係重駛乜買賣股票。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你有睇我 2016-17年結,生活基金中某些成分股表現都幾誇張,仲要係揸足12個月唔使出出入入,簡直就係坐係度贏。

      https://magicianyang.blogspot.hk/2017/04/blog-post_2.html


      刪除
    2. 有睇呀,流到一地口水

      刪除