2017年12月21日 星期四

無圖無真相

早前無想問魔術師「有乜擇偶要求」;其實魔術師都唔係好高要求啫,唔一定要好似吳美珩咁嘅!
(網上圖片)
***
眼緣
1. 眼睛要有神,不可以太小,矇豬眼唔得。
2. 鼻要直要企,不可以扁小(女性面相,鼻為夫宮,扁小者老公都唔慌好得去邊)。
3. 上下咀唇要齊,「吻」唔可以突。
4. 當然唔可以生就一副蠢樣喇!
5. 身材唔使太誇張,適度即可。
性格
1. 唔可以港女、公主病。
2. 孝順父母。
3. 思想成熟、體貼、唔自私。
4. 有獨立思考,有立場(即是 decisive)。
5. 喜歡動物(最好係貓喇),千祈唔好鍾意「玩具狗」。
行為
1. 唔可以扮「身嬌肉貴」。
2. 唔可以語言無味,開口埋口娛樂八卦嘢、無聊嘢。
3. 可以接受少許粗魯語言(女中豪傑也);污言滿天飛當然唔得喇!
4. 唔介意陪魔術師搭巴士(佢自己喜歡揸車的話,當然可以)。
5. 最好樣樣都食得(洋腸除外),度度都肯去,辣嘢海鮮無敏感,亦唔會嫌大排檔污糟。
能力
1. 識煮飯、會做家務。
2. 有健康的理財習慣。
3. 有獨立財政能力(即係唔好好似個廢人咁等魔術師養)。
整體印象
1. 要有知性美
2. 唔可以有 LKF 味(即係鄉下唔興「用 pat pat 打招呼」)。
(以上「要求」,只要仔細咀嚼字眼,就可以知道邊啲條件係 must have,邊啲條件係 should have,係咪好 Agile 呢?)
***
即係好似靚姐姐咁,都 fit 到8成以上架!

***
伸延閱讀:
【妙手仁心III】仙氣12年都keep到 吳美珩老公身家過百億唔憂做(香港01 2017-06-02)
香港網絡大典:我kiss都和律師kiss啦!
與蝗妹對話
有樓萬事joke(一):有樓有真愛?
信報 2017年12月2日
人言人語
真人騷慳妹:金龜婿難求 不如買磚頭
免費電視的影響力無遠弗屆,今年初,一個真人騷節目,一度令我Inky(謝雅櫻)成為網民熱門談論對象,甚至被冠以「貼樓招親港女」標籤;其實招親或出名,均不是我主要目標,我希望透過自身的「零存致富」置業經歷,帶出一個訊息:男生不一定有樓揸手才成家立室,姐妹們也毋須朝思暮想嫁個有錢人。這世上金龜婿不易求,不如自力更生買磚頭。
生於香港這錢銀掛帥的商業社會,我從小就明白財富的重要性;小學時期會儲起文具贈品,讓同學付錢抽禮物,每次5元,賺些蠅頭小利。自己性格不愛靠人,中三起已再無問過家人拿零用錢,做兼職賺學費使用,讀夜校時試過日打5份工,飲食、電訊、零售都做過;同學們閒時愛出街玩,我寧願用該些時間兼職,不用消費之餘又有錢袋,自食其力更滿足。
頭髮自己剪 月儲半份糧
做part-time收入不多,儲錢秘訣是要慳;親友都知我一向不太愛吃東西,覺得餓着工作更有存在感,一餐可頂整天,頭髮也自己動手剪,每月儲到逾半份糧,18歲已有6位數字驕人積蓄,適逢2003年沙士樓價低,新界區一個蚊型單位不用100萬元,我當時已考慮「上車」,最終臨門一腳膽怯縮沙,畢竟置業這回事,對一個剛成年的少女來說,委實太沉重。
其後母親生意上出現問題,我要動用「私己錢」給她周轉,積蓄數度歸零,加上樓市拾級而上,置業夢似乎愈來愈遠,幸好自己心態上放得開,上車雖重要,養育之恩更可貴,錢花光了最多從頭再賺;我亦逐漸明白到,單靠死慳死抵非長遠之策,所謂開源節流,要有足夠彈藥才置業,「開源」理應行先過「節流」,所以我學習投資,又與朋友合作推出手機應用程式和搞生意。
皇天不負有心人,2015年終於儲到30%首期,購入佐敦一個303萬元、樓齡40多年的單位,正式榮升業主;雖然面積不大,兼要供30年,總算有自己的安樂窩,現時是半自住,間中以友情價短租予熟人,幫補一下按揭開支;買樓是人生大事,上車前我特意報讀投資課程,期間認識兩位物業投資顧問,經他們介紹,參與今年初的真人騷。
以為只是一般置業個案訪問,沒想到引來網上那麼大迴響;初時我連節目也不敢看,更不要說看網上評論,猶幸其後聽聞大部分網友評價均屬正面,負評不多,更試過在街上當面被女生讚「好型、好真」;出名非我本意,卻無可否認,人氣急升確實帶來不少機會,舊朋友、舊同事紛紛聯絡我,敍舊、傾合作,也有很多機構及企業邀請我任講者,分享理財之道,算是意外收穫。
旅行不掃貨 背包深度遊
這些年來我拚命賺錢儲錢,只想生活過得安穩,從不渴望有朝一日飛黃騰達或飛上枝頭變鳳凰,做人還是腳踏實地較好。我很喜歡旅行,可不是那些瘋狂掃貨購物團,而是孭起背包深度遊,自由自在多寫意,之前曾擔任由一班背包客自發組成的組織「香港背包達人」任主席,宣傳推廣工作假期和backpacker。
或許大家未必認同我的價值觀,覺得我很港女, 然而人總不可能討好全世界,別人要評頭品足,我也控制不來,唯一可以做的是調節心態,避免太過介懷;說起上來,像我這樣的港女,靠自己不用人養,也算不錯吧?
採訪、撰文:許鎮邦 攝影:何澤




信報 2017年12月2日
人言人語
貼樓招親噱頭催旺桃花
謝雅櫻(Inky)今年2月出演真人騷,同一輯節目另外2名女生,分別憑「有樓有高潮」及「月儲105%」言論而出位,論話題性,Inky雖有所不及,網上負評也少得多,甚至有人形容她猶如一道清泉;對於真人騷往往被質疑造假,Inky強調節目內的言論,全屬肺腑之言,沒有劇本,只是節目組為搞噱頭,建議她以「貼樓招親」作招徠,「咁我又冇乜所謂,反正自己未嫁得出,又真係冇拖拍。」
擇偶揀專一 願做湊仔婆
事過境遷,Inky笑言,自節目出街後桃花運的確旺盛,「最近仲有唔識嘅人送花畀我,好搞笑。」那姻緣是否已有着落?「都有嘅,始終拍拖都係開心事,我唔會唔認。」惟被問到是否好事近,她卻說言之尚早,又列出對真命天子的要求,「專一、事業心重、鍾意小朋友,外形年齡唔重要,總之心智夠成熟,溝通到就OK。」Inky更表明可為另一半放棄事業,全職在家湊仔,聽落似乎幾吸引。

46 則留言:

  1. 朱晨麗岩唔岩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇過J圖,Okay 但輪廓線條唔夠突出。

      以前啲女星個個樣子都唔同,但依家可能流行整容,個個都係套餐面形,人人一樣樣都分唔清邊個打邊個。

      刪除
  2. 我既擇偶條件同魔術兄好似啊~!

    魔術兄對年齡無要求?符合哂所有條件,但60歲,OK? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. BTW 吳美珩好有氣質 :D

      刪除
    2. //我既擇偶條件同魔術兄好似啊~!

      英雄所見略同!

      //魔術兄對年齡無要求?

      基本上「合眼緣」三個字已經可以foul咗大部份半老徐娘。

      //吳美珩好有氣質

      吳美珩嗰隻係古典美,楚漢搵佢做虞姬真係無得輸,個人認為係CCTVB歷年來最佳選角,比年青版邵美琪做小昭更要勝半籌。

      刪除
    3. 吳美珩真人性格好港女mode的.....忍唔住講句。幻想永遠是美好的.

      刪除
    4. 咁我都係講緊吳美珩個樣啫,我又唔識佢真人,性格無從置評呀!

      刪除
    5. BTW 魔術兄識唔識睇八字?

      刪除
    6. 咁我同意吳美珩個樣係幾得既

      F

      刪除
    7. //魔術兄識唔識睇八字?

      紫微斗數我會熟啲。

      //咁我同意吳美珩個樣係幾得既

      Me too!

      刪除
    8. 魔術兄得唔得閒幫我睇下呢:P
      有人睇過我八字,話我係「傷官傷盡」
      唔知用紫微斗數睇會係點 :O

      刪除
    9. 要算命可以電郵聯絡,私人問題絕不公開。

      刪除
    10. 已SEND EMAIL! 麻煩哂了魔術兄~!

      刪除
    11. 收到了, 俾少少時間我, 呢排多嘢寫... :)

      刪除
    12. take as much time as u want :D

      刪除
  3. 對唔住,雖然我素來好中意魔先生既blog,但見到你既擇偶條件,忍唔住想講2句,no offence.
    1)魔先生既要求,如果係晌大學時代,其實唔少女仔係中8成的,但去到工作時,已經只係得3、4成,過30歲而又未結婚未拍拖既,一係港女性格一係心頭高一係朱朱,魔先生應該唔想要吧。(唔好俾新聞介紹誤導,識落就知龍與鳳)

    2)我普遍見到既情況係,人品好心地善良既女仔,多數都唔識打扮(未必係唔靚只係老土),結果俾男仔嫌棄。又靚又識打扮個d多數都係揀富二代。正常都諗到,如果個女仔咁叻有本事,樣唔差又識打扮,咁佢應該好多人追啦。咁多選擇,而個女仔又係有腦唔蠢既,會唔會揀個物質條件最好又聽晒佢話既男仔呢?一睇就知魔先生依種男仔係無可能為女死為女亡啦,所以有條件既叻女一定會做對自己最有利既選擇,嫁富二代生仔做少奶奶。

    唔係想留言諷刺,只係覺得可惜,點解香港好多好女仔無人要,但港女mode就多數有人埋單?sad.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔覺呢D要求大學時會中8成,例如"眼緣"項,最多人大左識打扮左,豬唔豬都定左型。其他"性格", "行為", "能力"等如公主病, 孝順父母, 做家務等直頭要由細培養。要收兵同興「用 pat pat 打招呼

      」既,十幾歲都會。

      而係整個香港女仔質變左。

      亞力士

      刪除
    2. //有條件既叻女一定會做對自己最有利既選擇,嫁富二代生仔做少奶奶

      好難講。首先系“叻女”是指點叻?如果叻是指“有能力自食其力過物質上有質素既生活”,未必會揀富二代;而更實在系,富二代亦未必肯揀呢種“叻”女。

      //揀個物質條件最好又聽晒佢話既男仔呢?

      或者有啲細個中咗毒既窮小子港男,即使成功反底會變成咁,但相信唔會系富二代囉。小弟有中學同學(雖然唔系好熟)做咗某市某區政協委員,成日聽埋啲富豪間小道消息,某個取明星、屬“四大”之一既富二代到而家都系玩到癲架啦!

      刪除
    3. //最多人大左識打扮左,豬唔豬都定左型

      打扮、思想(影響外在氣質)同修身可以影響好大。唔好話女,仔都可以變做另一個人。

      小弟覺得大家相處吹到水系必要條件,外貌作為必要條件只要過到某個threshold就得;大家相對無言,真系話知你索若天仙同性格有幾好,都系味同嚼蠟。

      刪除
    4. //大家相處吹到水系必要條件,外貌作為必要條件只要過到某個threshold就得;大家相對無言,真系話知你索若天仙同性格有幾好,都系味同嚼蠟。

      呢句真係不能同意更多!
      多口問句,摩摩係已婚男士定鑽石王老五?

      刪除
    5. //忍唔住想講2句,no offence.

      無相干.

      //如果係晌大學時代,其實唔少女仔係中8成的, 但去到工作時,已經只係得3、4成

      所以讀大學就應該談戀愛! 不過又咁講,讀書時對物質真係睇得淡好多就真。

      //人品好心地善良既女仔,多數都唔識打扮
      //又靚又識打扮個d多數都係揀富二代

      咁又未必. 我會話係因為某些人 target 住富二代, 所以打扮得特別誇張(即係隨時用 pat pat 打招呼的 LKF 味)。

      //如果個女仔咁叻有本事,樣唔差又識打扮,咁佢應該好多人追啦。咁多選擇,而個女仔又係有腦唔蠢既,會唔會揀個物質條件最好又聽晒佢話既男仔呢?
      //如果叻是指“有能力自食其力過物質上有質素既生活”,未必會揀富二代

      我識得一個, 就係靚姐姐. 佢學歷唔高,甚至因為父母健康問題而中途退學出嚟打工, 後出搞生意做得有聲有色, 又識煮飯又孝順. 大把有家底的人追佢但係佢都 prefer 某些「有嘢要交換」的情緣...

      //有條件既叻女一定會做對自己最有利既選擇,嫁富二代生仔做少奶奶。

      咁又唔係個個女仔都鍾意做「配種的豬」嘅.

      //富二代亦未必肯揀呢種“叻”女。

      富二代可能真係想揀隻「配種的豬」(例如千億新抱)...

      //唔係想留言諷刺,只係覺得可惜,點解香港好多好女仔無人要,但港女mode就多數有人埋單?

      言重了, 唔覺得有諷刺意味. 港女mode 多人埋單, 都係因為物以類聚,人以群分, 女的不安好心, 難道男的又是「純情小乖乖」?

      //其他"性格", "行為", "能力"等如公主病, 孝順父母, 做家務等直頭要由細培養。要收兵同興「用 pat pat 打招呼」既,十幾歲都會。

      正解呀!!

      //小弟覺得大家相處吹到水系必要條件,外貌作為必要條件只要過到某個threshold就得;大家相對無言,真系話知你索若天仙同性格有幾好,都系味同嚼蠟。
      //呢句真係不能同意更多!

      所以思想同價值觀係非常重要,溝通唔到,再索都只係一件 Mary 而已。

      //摩摩係已婚男士定鑽石王老五?

      如果摩摩無沉船的話, 應該仲係「單身狗」掛?

      刪除
    6. //所以讀大學就應該談戀愛! 不過又咁講,讀書時對物質真係睇得淡好多就真。

      大學時比較單純,啱feel就好,唔會過慮,價值觀亦接近。不過香港多單細胞中學,拍拖經驗少,大學先真正學點男女點樣交往。失敗一兩次大學也讀完了。

      刪除
    7. 男女擇偶好似博奕咁,聽下朋友呻可以學到好多野,幾得意。

      幾同意一個諗法:碰到感情問題,其實係應該搵個信得過既異性朋友呻,而唔好幾個同性晌度圍爐取暖。因為同性太了解呻方既思想嘞,好容易就變成同仇敵愾,咁係唔會有成長的。我失戀既時候,試過問信得過既男性朋友自己到底衰乜,結果好好,俾人媽叉完成個醒左,對我日後既感情路好有用。所以結論係:魔先生睇下C嬸留言應該會有得著.XP

      刪除
    8. //不過香港多單細胞中學,拍拖經驗少,大學先真正學點男女點樣交往。失敗一兩次大學也讀完了。

      更怕的就是信主的單細胞中學

      //魔先生睇下C嬸留言應該會有得著.

      看來我的感情問題不用寫給池兄了 XD

      刪除
    9. 等我開個信箱先 XD XD

      刪除
  4. 符合魔兄擇偶條件既女性應該同魔兄自己好似。XD

    //過30歲而又未結婚未拍拖既,一係港女性格一係心頭高一係朱朱,魔先生應該唔想要吧

    有D女性三十幾時甩左拖,當中可能有唔少好野的。

    //正常都諗到,如果個女仔咁叻有本事,樣唔差又識打扮,咁佢應該好多人追啦。

    有可能正正因為人人咁諗,大家都唔敢追,搞到有D又靚又叻既女性最後變成冇乜人追。我見過真實例子架。
    又,據聞高學歷的女性,就算生得靚都好少人敢追。

    //揀個物質條件最好又聽晒佢話既男仔呢

    如果女方係咁揀,就真係算了。比佢揀中對唔係好開心。

    //一睇就知魔先生依種男仔係無可能為女死為女亡啦

    我諗魔兄唔係唔肯為女付出、犧牲既人,只係唔會好似某D港男咁,乜都就晒條女。

    回覆刪除
    回覆
    1. //符合魔兄擇偶條件既女性應該同魔兄自己好似。

      其實我都幾懷疑坊間話搵個伴要complement到你個缺點呢個睇法. 如果思想價值觀完全相反,應該溝通唔到;如果我做事係快夾果斷,但係遇着個優柔寡斷,畏首畏尾的人,又只會睇唔順眼.

      //有D女性三十幾時甩左拖,當中可能有唔少好野的。

      正解.

      //搞到有D又靚又叻既女性最後變成冇乜人追。

      都係正解.

      //比佢揀中對唔係好開心。

      如果係叻的女仔, 再揀物質條件好的, margin utility 就唔夠高了; 所以物質唔會係重點囉.

      //只係唔會好似某D港男咁,乜都就晒條女。

      Exactly!!

      刪除
  5. 魔術兄咁叻,養多幾個都得啦,反而轉數同你咁勁真係難
    不如就下人啦
    Max

    回覆刪除
  6. 條件大都和我的相同。我覺得肯設身處地為我着想,及能體諒我處境也重要。
    靚姐姐是誰?
    畫中兩位是誰?下圖是江欣燕?

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐是我現實中的朋友呀! 舊blog有提過.

      我來來只係知道有人話靚姐姐勁似鍾嘉欣, 估唔到我將佢兩張私影變咗素描之後,會變咗「江欣燕」 XD

      刪除
    2. 原來如此。上面那張側面素描似劉嘉玲。:)

      刪除
    3. C, F:

      使乜講,靚姐姐係有返咁上下的。

      刪除
  7. //上下咀唇要齊//
    爭一塊唔得 XD XD

    //唔會嫌大排檔污糟//
    真污糟都唔嫌得?

    //知性美//
    咩嚟?

    //唔可以有 LKF 味//
    MK 味? XD XD

    //朱晨麗//
    我啱呀!

    //符合哂所有條件,但60歲//
    玩嘢呀!

    //「配種的豬」//
    哈哈哈哈哈哈!好抵死嘅形容!

    //摩摩係已婚男士定鑽石王老五?//
    //應該仲係「單身狗」掛?//
    點解我一直都以為摩摩結咗婚嘅?

    條件還條件,到時又未必果回事。我有幾個單身女朋友,遭遇一言難盡。
    有啲遇過一個衰人,糟蹋一生。有啲死咗另一個。有啲細個家庭重男輕女嚴重,超冇安全感。
    得佢哋 recover,從新起步,已經三張幾啦!
    然後有啲就係怕冇人要,家暴呀乜呀物呀都忍,有伴重衰過冇。

    回覆刪除
    回覆
    1. //有伴重衰過冇

      呢樣真,亦都係我最大恐懼。現在我一個人好地地都OK吖。亦都被人話你慣咗一個人太耐啦!

      刪除
    2. 無錯,同意“條件還條件,到時又未必果回事“.

      F

      刪除
    3. //真污糟都唔嫌得?

      知你有潔癖.我講緊嘅係嫌環境污糟嗰隻嫌,唔係個別碗筷污糟.

      //知性美

      百度:知性美

      知性美是一种聪明的美,智慧的美。感性、知性与理性,这中间是有很大区别的。感性偏向热情,理性偏向冷静,而知性应该是介于两者中间,偏向智慧。

      性美也是一种淡定的美,成熟的美。知性美介于感性和理性的中间。知性的意义在于使人由不知到知,由无知到有知,简而言之,就是由无到有,这应当是质的变化,由无到有,由浅知到深知,由知其表到知其里,由知其一到知其二、知其三乃至知其万物。知性美须有超越利害的纯粹求知态度,需要有尊重公理、尊重逻辑的精神,需要一种容忍不同见解的雅量。
      知性美的人拥有比较丰厚的知识底蕴,对其思想、观念、性格、爱好等方面产生了深厚的影响,因此形成了某种具有文化气息的气质和风格,并在言行举止中表现出来,使接触到的人都能感受到其深厚的文化背景,从而透出源源不断的魅力,这是知性美的一大特征。

      //MK 味?

      LKF味係「ABC食洋腸味」.

      //得佢哋 recover,從新起步,已經三張幾啦!
      //然後有啲就係怕冇人要,家暴呀乜呀物呀都忍,有伴重衰過冇。

      真係「人生有幾多個十年」?

      //現在我一個人好地地都OK吖。亦都被人話你慣咗一個人太耐啦!

      所以我唔鍾意「單身狗」呢個term.你話有自嘲或嘲諷的意味,說穿了就是成浸毒男式「溝女不遂」的酸味,作為男人,發姣發到出哂面,真係唔要得。 我就鍾意用返「單身貴族」呢個 term,掌控權在自己手中,夠哂「命運自主」。

      //條件還條件,到時又未必果回事。

      始終條件只係外在 package,重點係「路遙知馬力,日久見人心」。

      刪除
    4. //知性美//
      嘩!世間上有冇啲咁嘅嘢㗎?

      //MK 味?//
      我係話冇 LKF 味,有 MK 味得唔得? XD XD

      //「單身狗」//
      我鍾意狗,所以我覺得 OK!������

      //條件還條件,到時又未必果回事。//
      首先 D 條件 set 成點?現唔現實?可唔可行?然後係咪就一定啱先?即係好多女都 set 個條件「嫁個有錢人」,但係有錢人D生活方式未必想像中咁過癮。到最後可能死又死唔去,生又冇樂趣。
      不過,我覺得瞭解咗自己真正想要乜時,set 好條件係好嘅。我經歷過兩條蛋散之後就清楚曬自己低線係D乜,準備好若然遇唔到唔符合條件,我就自己過!

      刪除
    5. //世間上有冇啲咁嘅嘢㗎?

      所以我話「印象」,即係起碼俾到人一種「識嘢、有智慧」的氣質,唔係白白痴痴咁。

      //我係話冇 LKF 味,有 MK 味得唔得? XD XD

      視乎年紀,年輕的有少少MK味反而有活力,年紀大仲MK當然唔得。

      //即係好多女都 set 個條件「嫁個有錢人」,但係有錢人D生活方式未必想像中咁過癮。到最後可能死又死唔去,生又冇樂趣。

      所以我初出茅廬時就俾班港女同事的功利主義嚇怕咗,潛心修練完好幾年,金融風暴、沙士之後,叫做有小成,但發現原來班同事又唔係佢地口中咁富貴,cheap 咗好多。

      刪除
  8. //朱晨麗

    其實我都系在茶記邊睇魔兄篇文邊食早餐時睇cctvb宣傳套《兄弟》第一次知道朱晨麗系咩樣,覺得頗符合魔兄個criteria,所以拿拿臨留咗言.

    //富二代可能真係想揀隻「配種的豬」(例如千億新抱)...
    //某個取明星、屬“四大”之一既富二代到而家都系玩到癲架啦!

    I didn't say anything at all XD

    //佢都 prefer 某些「有嘢要交換」的情緣...
    //如果係叻的女仔, 再揀物質條件好的, margin utility 就唔夠高了; 所以物質唔會係重點囉.

    每一種人際關係其實都是價值交換,這個價值並不局限於有形物質,而是包括感情、趣味、...。

    //估唔到我將佢兩張私影變咗素描之後,會變咗「江欣燕」

    第一張我以為系酒井法子或宇多田ヒカル.

    //“條件還條件,到時又未必果回事“

    Steve Jobs:

    “Some people say, "Give the customers what they want." But that's not my approach. Our job is to figure out what they're going to want before they do. I think Henry Ford once said, "If I'd asked customers what they wanted, they would have told me, 'A faster horse!'" People don't know what they want until you show it to them. That's why I never rely on market research. Our task is to read things that are not yet on the page.”

    “You have to trust in something - your gut, destiny, life, karma, whatever."

    //摩摩係已婚男士定鑽石王老五?

    無錯,“鑽石王老五”系小弟簡稱,全稱系“鑽爆石頭都出唔到血王老五”.

    //沉船

    沉唔沉船都要講雙向的.

    //呢句真係不能同意更多!

    呢句系小弟廿幾年做過既柒事或胡天胡帝事(亦可能系同一件事)領悟出來的.

    不過如果完全將婚姻睇做功能性(即是傳宗接代及以家庭形式更有效利用社會資源),啱唔啱key就不是一個factor。事實上就算中世紀既歐洲,婚姻從來與愛情無關,婚姻完全link with愛情是20世紀之後的概念。

    //再索都只係一件 Mary 而已

    有時好奇怪一啲男純粹因為條女樣貌而低聲下氣就晒條女既情況。照計咁既關係,條女床上(對你既)反應都唔慌好,隨時換個姿勢都唔制,咁個樣幾好又有乜關係呢?仲十零歲青頭仔咩...

    只能夠話性格不合不代表床上唔夾只會淪為Mary,但sex partner同真正另一半是兩件事,畢竟性對生活只佔很少時間比例。

    //現在我一個人好地地都OK吖。亦都被人話你慣咗一個人太耐啦!

    你應該反問:無啦啦塞個女人俾我,對我有咩用處先???

    回覆刪除
    回覆
    1. //第一次知道朱晨麗系咩樣,覺得頗符合魔兄個criteria,所以拿拿臨留咗言.

      朱晨麗 | 香港網絡大典

      2013年9月,朱晨麗被周刊指她整容變臉,原本起角的腮骨離奇變平,沒有了「包包臉」。報導更指她變臉後,由出道的「清純版蔡依林」變了倒模陳法拉。報導一出,朱晨麗立即於微博澄清:「笑一笑十年少,謝謝你們看得起我,悄悄告訴你們個秘密:我其實扮演的是朱晨麗。」

      //第一張我以為系酒井法子或宇多田ヒカル.

      嘩,咁正?

      //People don't know what they want until you show it to them.

      又係製造需求...

      //“鑽石王老五”系小弟簡稱,全稱系“鑽爆石頭都出唔到血王老五”.

      只要爆石唔出血就得 XD

      //事實上就算中世紀既歐洲,婚姻從來與愛情無關,婚姻完全link with愛情是20世紀之後的概念。

      又令我諗起hard sell 鑽石的廣告。

      //仲十零歲青頭仔咩...

      張家輝條片又loop出嚟。

      //無啦啦塞個女人俾我,對我有咩用處先???

      等你唔使搵 Mary...

      刪除
  9. 我覺得你既要求非常合理,仲好似講緊我TIM

    回覆刪除