2017年12月6日 星期三

酒池肉林屋

明明移咗民去澳洲,居屋已於06年補地價用嚟放租,但係依家又要回流,係咪即係撈唔掂,返嚟我城搞住家網吧(34:20—45:48)?
樓盤傳真 2017/11/11 2017/11/11 23:10

政府今年加強公屋富戶政策,未迫到住戶交還公屋前,先迫出一批天價公屋成交、免補地價下仍高見三、四百萬一間。同一銀碼,本周有迷你新盤大圍薈蕎開出,首批折實呎價萬八元,但最大缺點是環境。
第三季公屋第二市場成交連升三月,當中位處九龍市區及將軍澳的屋邨升勢更拋離其他地區。今集參觀一個未補地價、呎價逾7,000元的竹園北邨單位。
二千呎豪宅,全屋沒有客廁,廚房空間狹窄,卻有四間套房,難道豪宅也要改作高級劏房?其實這是一個新盤的原裝間隔,豪宅劏房化是否出路?
天水圍天愛苑一個用黑色做主調的設計,全屋富酒吧氣氛,業主夫婦由澳洲回流,一班朋友聚會聊天,昏暗環境下也許不知時光過!

天水圍天愛苑,中低層望樓景,和諧式居屋間隔,客廳預留位置可以間多一間房,而主人房就更奇特,係房中有房設計。戶主例牌唔會係無飯夫婦,仲要係鍾意煮食嗰隻,又例牌喜歡招呼十幾廿個豬朋狗友來開無遮派對飲酒作樂,加埋一大堆大型電器同唔等使嘢,600幾呎屋又點夠住呢?

大門用烏卒卒格仔設計,懶係有型(左上);門口右手邊係吧枱,櫃頂放紅酒,然之後先至係鞋櫃,夠哂「主次分明」(右上、左下、右下):

設計師將廚房和工作平台打通,變成半開放式,擴闊空間(左上、右上),得出兩片三尖八角的工作枱面,並收納咖啡機、洗衣機、洗碗碟機、微波爐,仲有雙門大雪櫃等大型家電(左中、右中)。為求「麻雀雖小,五臟俱全」(設計師語),仲整多咗個高身拉籃,之不過一拉開,本來就狹窄的通道更被封死,行都行唔到(左下)。記者妹就展示了如果唔係煮大餐,工作枱面仲可以拉長,食個杯麵都仲得(右下):

戶主本來在客廳間多咗一間房,現在還原(左上、右上),面對住窗的位置放跑步機,貼牆放高架床,可以招呼朋友留宿(又話成班豬朋狗友來聚會,一張床點夠?),床底下可以放雜物(左中);而客廳的另一邊就升高地台,層層疊滿電視和擴音機、喇叭等影音器材(右中),再放張大梳化,中間有設計師話嘅「日式茶几」(左下);不過由於電動機關,壞咗唔上唔落都唔知點算,倒瀉嘢落去個窿亦唔知點清潔,魔術師就唔會認為一向心思慎密的大和民族會咁 ON9。但係,點 ON9 都好,都ON9唔過放鬼迷咁大隻啤啤熊在客廳,個廳已經唔係大,仲要阻頭阻勢(右下):

為咗遷就部跑步機,廁所縮細咗(左上),廁所門改用工業風趟門(右上),內竉貫徹黑色風格,同樣鋪磚紋磁磚,仲封埋個窗,自製黑廁(左下、右下):

書房擺電腦檯同鋼琴,同埋終於有窗可以見光(左上、右上),但其實U字型都幾窄,窗前擺到兩張椅,但係係咪真係可以坐到兩個人就成疑問(左中)。睡房又係升高地台,增加收納空間,衣櫃就沿住鑽石型牆壁打斜咁安放。睡房窗又封埋,用來掛電視;配合全屋都係叮噹擺設,就連被單都要係叮噹,直叫石大大汗顏(左下)。女戶主叫 Carman,可惜結婚相比較模模糊,睇唔清真面目(右下):

記者妹話屋主「朋友多,聚會多」,魔術師呢類無乜朋友嘅人,真係好難理解啲人咁鍾意叫人上自己屋企玩,事後執屋都執餐死!仲有間屋搞到一級高一級低,又多雜物阻咗;又唔知係唔係怕人見到自己日扑夜扑,搞到封哂啲窗,萬一火燭都唔知點算!
***
伸延閱讀:
佔中通識(四十八)之八月照妖館

17 則留言:

  1. 大隻啤啤熊真係超阻碇。自製黑廁係咩玩法,嫌間屋風水太好想減運?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個應該係港女+宅男互不相讓 mix 後的結果。

      刪除
  2. 咁迫重擺部跑步機係度...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩喎!人地間屋已經無乜窗,依家專登留返個窗口位俾部跑步機,都算係咁喇!

      刪除
  3. 個工作室個兩張凳,拍埋坐,望住窗,真係痴痴呆呆坐埋一台!
    兩個人咁大嘅熊唔知做乜。

    回覆刪除
    回覆
    1. //痴痴呆呆坐埋一台!

      好應!

      //兩個人咁大嘅熊唔知做乜。

      第一次睇真係嚇咗一跳..可能係拍拖時夾公仔的戰利品。

      刪除
  4. 廚房張工作檯點解零舍突左出黎?嫌條通道唔夠窄?

    個所謂「日式茶几」,我覺得似電動麻雀檯要洗牌時,中間一忽升起俾你推d麻雀入去洗。

    回覆刪除
    回覆
    1. //廚房張工作檯點解零舍突左出黎?

      可以煮煮下飯將下身挨埋去磨/玩happy corner.

      //似電動麻雀檯要洗牌時,中間一忽升起俾你推d麻雀入去洗。

      哈哈,笑咗!

      刪除
  5. 好似考眼力遊戲咁我淨喺掛住數匿埋有幾多隻叮噹 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲叮噹同闇黑設計格格不入。

      刪除
    2. 數完叮噹,睇番間屋,又封窗又搞磚牆又黑麻麻,好似住喺監獄咁。"工業風"趟門就似足監獄嘅門。

      //又唔知係唔係怕人見到自己日扑夜扑,搞到封哂啲窗,萬一火燭都唔知點算!
      封咁多窗有冇犯法?真喺火災消防員以為有窗點知來到現場先至發覺冇。想射水救都射唔到。

      由澳洲回流去天水圍...乜傷巷唔喺非常"民不聊生"嘅咩?

      刪除
    3. //又封窗又搞磚牆又黑麻麻,好似住喺監獄咁。

      咁剩低嗰幾面窗應該裝上粗鐵枝設計 XD

      //由澳洲回流去天水圍...乜傷巷唔喺非常"民不聊生"嘅咩?

      澳洲唔係有大堡礁導遊筍工嘅咩? 袋鼠國又係有青 working holiday 的熱門地點, 點解走咗仲要返嚟呢?

      刪除
  6. 鬼迷咁大隻啤啤熊可能是: (1)當大cushion用;(2)是家庭一份子:D
    跑步機佔用一間房,有些誇張。

    回覆刪除
    回覆
    1. 跑步機係應該要佔用一間房,不過唔係同张床同其他野一齊。咁迫跑起黎感覺唔会好。

      刪除
    2. //是家庭一份子

      正解 XD

      //跑步機係應該要佔用一間房

      以前住居屋時,我都有部跑步機,不過就放係廳,對住電視,一路睇一路跑。

      刪除
  7. 可能個 theme 係「睇唔到地板」

    回覆刪除