2017年12月29日 星期五

新聞雜評(一百八十)

人大常委會通過西九站一地兩檢 更新:2017/12/27 19:38

全國人大常委會全票通過,批准在高鐵西九龍站設立口岸實施一地兩檢,並確定有關安排符合憲法及《基本法》。人大常委會副秘書長李飛指,決定具有憲制性地位,享有最高法律效力,一言九鼎、不容質疑。 
人大常委會全體會議以 158 票贊成、沒人反對和棄權下,通過實施一地兩檢的決定,批准廣東省與香港特區政府簽署的《合作安排》,並確認是符合憲法和《基本法》,香港特區應當立法落實。決定指,西九龍站內地口岸的設立及具體範圍由國務院批准,內地口岸區由啟用當日起,由內地依照內地法律和合作安排管轄,並派駐出入境邊防檢查機關、海關、檢驗檢疫、口岸管理及公安機關,依法履行職責,不得在口岸以外區域執法。日後如要修改合作安排,須由國務院批准,報人大常委會備案。
決定亦提到,一地兩檢不抵觸《基本法》第 18 條,有關全港性法律不在香港實施的規定,因為內地機關的執法範圍只限於內地口岸區,並非在整個香港實施。而內地口岸區的使用權、期限和費用,由特區政府與內地機關簽訂合同,符合《基本法》第 7 條關於香港土地使用管理的條文。
決定指,一地兩檢不改變香港行政區域範圍,不影響香港高度自治權,不減損香港居民依法享有的權利和自由。而合作安排,明確了西九龍站內地口岸區是視為處於內地,亦是適當的。人大常委會副秘書長李飛強調,人大常委會已經確定了一地兩檢符合憲法和《基本法》,是最高決定、不容質疑。他又指有合理判斷的人都會知,一地兩檢是大好事,只有好處、無壞處。 
今次人大常委決定,是一地兩檢「三步走」的第二步,最後一步還要經過香港本地立法。
1. 哈哈,好一句「一言九鼎」說了算!果然阿爺說的就是法律,話合法就是合法,「不容質疑」!膠鐵這樣天大的好事,港豬仲要反抗,就是「腦袋進了水」;呢幾句,真係好威風、好煞氣!販民又有得食住上了!



2. 販民怕老解將膠鐵當成係洗頭列車又或者係軍事運輸,你恐懼你你嘅事,你唔鍾意咪唔好行近西九方圓十公里。到時你誤判、你愧疚就係你嘅事。理非也太殘酷了,簡短幾句就點出了販民的死穴...不過,乜唔係話「對敵人仁慈就係對自己殘酷」咩?販民當阿爺係敵人,咁阿爺又無乜理由唔殺返販民一個下馬威架喎!
李飛指不可狹義理解基本法第18條 更新:2017/12/27 22:15

全國人大常委會全票通過,批准在高鐵西九龍站設立口岸,實施一地兩檢。
一直有質疑指,一地兩檢繞過了《基本法》第 18 條,即「全國性法律除納入附件三外不在香港實施」,李飛指不可用狹義角度,或普通法的字面意思理解第 18 條。 
在香港正中心劃出一個地方執行內地法律、由內地執法,一直有質疑指是直接衝擊《基本法》第 18 條,即是除非被列入基本法附件三,否則全國性法律不在香港實施。李飛說,不能單憑字面理解第 18 條,他指這條條文,意味香港原有法律可繼續實施之外,中央亦保留一些對特區事務的立法權,而且一地兩檢的範圍很窄,跟 18 條不同。他舉例在香港舉行人大選舉,就是跟內地選舉辦法,一樣沒有引入附件三。 
就著人大決定,港澳辦主任張曉明作出七頁說明,提到一地兩檢的權力來源,還包括《基本法》第 2 條,香港特區實行高度自治,第 22 條及第 154 條關於出入境管制條文,以及第 118 條及 119 條,特區政府制定政策,鼓勵投資及促進各行各業發展等等,但就沒有第 20 條。李飛指,不只特區政府,內地都有些專家提過第 20 條,但最終人大認為第 20 條解決不了所有問題。
一直保密的《合作安排》文本,在人大常委會作出決定後公開,詳細列出內地及香港口岸的範圍,並列明乘客在西九龍站出入境,要接受內地機關檢查,違反內地法律的,會由內地機關根據具體情況,依法採取相應法律措拖。
合作安排亦列明如有突發事件,例如列車運行異常,嚴重暴力事件或恐襲等,要經內地派駐機關請求並授權,香港人員才可在內地口岸區協助。至於內地口岸區的場地使用費、期限等,雙方會簽合約,但未有公開金額及年期。
3. 傷民最愛新C坑,真係理鬼你咁多艱澀的法律概念和字詞。當膠鐵開通,唔知會唔會有成班港豬去試新嘢呢?如果真係發生「火車迷變身洗頭列車迷」,卻又叫窮盡畢生精力反膠鐵的販民情何以堪?

4. 哈哈,呢幾句真係好鬼正。理非即係話如果我喜歡的話,將所有全國性法律放哂落《附件三》,咁就可以即時一國一制了。依家殺人政權尚算「克制」,你班傷民仲咁「三分顏色上大紅」,不識抬舉?
一地兩檢關注組批人大是預先釋法 2017/12/27 19:51

全國人大常委會全票通過,批准在高鐵西九龍站設立口岸實施一地兩檢。
一地兩檢關注組認為,人大常委的做法是預先釋法,毀滅一國兩制、港人治港。全國人大常委范徐麗泰就表示,合作安排符合憲法及《基本法》,不相信有足夠理據提出司法覆核。
在北京,全國人大常委范徐麗泰表示,今次決定即使有人想提出司法覆核,都未必有足夠理據。
在香港,一地兩檢關注組表示,人大常委的做法是預先釋法,立法機關跟著做,市民亦沒可能從司法方面挑戰。 
經民聯就歡迎全國人大常委會通過一地兩檢安排,又希望泛民議員不要拖延第三步本地立法程序。
5. 唔聲唔聲咁就完成咗「第二步走」,就算戲子陳叫到聲嘶力遏,傷民都似乎覺得「洗頭列車」之說太過科幻,反膠鐵實在無乜民氣。又放長雙眼睇下「元旦『大』(?)遊行」會唔會打着反膠鐵旗幟,會唔會示威變示弱?
***
台新護照誤印美機場圖案須回收 2017/12/27 00:02
台灣發行的第二代晶片護照,內頁被發現誤用美國機場的圖案,須全部回收及重新印製。
護照內頁原本是介紹台灣特色景點,但其中一頁出現美國弗吉尼亞州杜勒斯國際機場的手繪圖,外交部稱廠商設計人員原本參照,桃園國際機場航運大樓的照片,但被網上圖片誤導,設計出錯,當局會回收已發出的 285 本護照,原本印製的 20 萬份新護照,會要求廠商重新設計圖案再印製發行,預料新護照一個月後可領取。
(圖片來源:《新護照誤植》照片爆烏龍 綠委建議停發回收新護照誤植》照片爆烏龍 綠委建議停發回收
6. 話說魔術師做網站和手機應用程式的 projects 時,都知道 design team 會上網搵圖片,或俾錢買,或左抄右抄。但係估唔到呆灣政府都可以「被網上圖片誤導」咁兒戲。會唔會係當事人英文太渣?抑或係缺少 attention to details?又或者直程係「心繫(美帝)家國」?
7. 又,回收再印過未免太唔環保,用貼紙貼上去遮咗張錯體圖又得唔得?
***
金判坤獲任南韓隊教練招募總監 更新:2017/12/26 21:02

南韓足總宣布,委任金判坤作為國家隊教練招募總監,意味這名港隊教練將會離任。
南韓足總於官方網頁公佈,任命金判坤成為新增設的國家隊教練任命委員會總監,專責處理任命國家隊教練,以及 U23 代表隊教練的事宜,而首要任務是為二零二零年東京奧運代表隊物色教練。
有南韓傳媒引述當地足總指,雖然金判坤作為足球員,並未有突出的表現,但他已證明自己作為教練的能力,今次任命證明即使球員未曾代表國家隊,仍可以憑能力擔任重要職位
現年四十八歲的金判坤,二零零零踢過港甲,二零零八年擔任南華主教練,翌年帶領南華衛冕聯賽,及晉身亞協盃四強後,兼任港足主教練,並奪得東亞運金牌,二零一零年因身體問題回家鄉休養,兩年後再次擔任港足主帥至今,並在年初取得香港身份證。
足總接納金判坤請辭 2017/12/27 20:01

香港足總發聲明,接納主教練金判坤請辭。
足總表示,金判坤明年一月將出任南韓足總技術總監,經商議後同意解除明年六月到期的合約。行政總裁薛基輔表示,金判坤在足總五年半期間,令港隊成績突飛猛進。足總感謝他所付出的努力和貢獻,並祝福他在新崗位順利,足總將會積極尋找繼任人選。
2000 年開始效力港甲的金判坤,則感謝香港市民十八年來的支持,他對香港足球付出了最大的努力、熱情及真心真意,未來日子會繼續以香港市民身分支持香港隊。
8. 泡菜國民例牌愛國,睇返當年金融風暴,班國民爭住去捐金就可見一班。依家國家叫到(仲要係單方面出聲),金 sir 真係無可能唔走;不過金 sir「在年初取得香港身份證」,又話在「未來日子會繼續以香港市民身分支持香港隊」,咁即係會唔會同啲笨土波迷一樣噓國歌?點解又唔見有妓者好「正字化」咁問金 sir,如果我城對南韓,金 sir 又會為邊隊打氣呢?
9. 足腫話金 sir「令港隊成績突飛猛進」又未免過譽。睇返龍獅隊世界排名,雖則話在所提升,但表現都唔係咁穩定,時升時跌:主要就係扯蝗豬隊後腿,要粉碎習總的足球夢,就打得特別醒神;如果係為自己而踼嘅沒呢,龍獅隊就真係乏善可陳,對住東南亞次一級嘅球隊都唔係話佔到乜嘢上風,咁自至慘。
(圖片來源:FIFA/Coca-Cola World Ranking - Hong Kong, retrieved on 28 Dec 2017)

7 則留言:

  1. //依家國家叫到(仲要係單方面出聲),金 sir 真係無可能唔走

    最主要系高升...佢呢個位系足協內已經系共事既洪明浦級數...當年洪明浦系02世界杯英雄呢,而佢只系淪落港甲之輩。

    而且佢仲剩半年約下仍未有腥氣足腫會續約,加埋近排有“kim out”之聲,謀定後路都好合理。

    //不過金 sir「在年初取得香港身份證」

    如 果 你 是 非 中 國 籍 的 香 港 特 區 永 久 性 居 民 , 你 會 在 下 列 情 況 下 喪 失 永 久 性 居 民 身 份 :

    如 果 你 在 不 再 通 常 居 於 香 港 後 , 有 連 續 36 個 月 或 以 上 不 在 香 港 。

    http://www.immd.gov.hk/hkt/faq/faqroa.html

    咁要睇下佢會唔會每三年起碼返嚟一次勒.

    //點解又唔見有妓者問金 sir,如果我城對南韓,金 sir 又會為邊隊打氣呢?

    當年在皇國睇東亞杯,皇國對龍獅軍時,皇民系會同龍獅軍打氣的;反而對泡菜時真系打仗一樣。

    其實同你打氣即系暗中睇你唔起嗻,話唔定龍獅軍作客泡菜會勁多韓妹同你打氣添!

    //足腫話金 sir「令港隊成績突飛猛進」又未免過譽

    金sir系13年3月接手龍獅軍,11-12年(我無記錯應該系一個叫摩力克既蘇格蘭佬做教練)的確系排名低谷兩年,佢接手後實在系止跌回升,但都只系最高去返16年初的136位,大部份時間都只在140-150間浮沉,比08-10年最高去過117位,只有退步之像。

    所謂突飛猛進,我估應該系話“場面上有極大改進”,例如主場逼和蝗豬、落後卡塔爾三蛋追返兩球之類,或者逼和烏茲別克、朝鮮等等,二仔底下風波下,唔會好似以前慣性崩盤咁解;但這對世界排名和實際大賽出線沒有絲毫幫助(世界排名亦會影響大賽分組的種子排列)。事實是,世界排名積分,取勝同一隊是打和分數的三倍,打和強隊對提升排名幫助不大,可龍獅軍已經超過五年無贏過世界排名130名以上的對手(我本來以為13年3月主場贏越南是五年內唯一一次,但翻查當年越南排名應該啱啱跌出130位),所以長期在140開外浮沉,的確是真實實力的反映-畢竟-踢波,最重要都系結果,而唔系場面。

    好多友話唔妥佢用太多入籍兵--先不論入籍兵都系在傷巷熬咗八年老襯(七年居留+一年改國籍手續),無貢獻都有苦勞,排斥入籍兵其實是政治不正確呢類形而上觀點,光論技戰術,好多入籍兵都系在球會有正選壓住笨土兵的,你睇最多入籍兵既傑志長期聯賽頭兩名就知道好多入籍兵的確系技高一籌,你班笨土波迷嘈咩呢?況且,雖然耐力上入籍兵未見特別突出,但身體對抗性的確有優勢,這亦是為何對強隊時場面不落下風之原因!

    至於排名停滯不前...金Sir只是一個代表隊教練,而球員底子系靠平時球會操練提升的,佢除咗搵最好既組合、同每次短期集訓時盡量灌輸新概念、以及最重要的“die for Hong Kong”思想外,平時可以做既嘢其實好有限;連羅傑承當年咁高調管埋南華結果都無以為繼,金Sir又可以做到啲咩呢?

    //對住東南亞次一級嘅球隊都唔係話佔到乜嘢上風

    李家坡同馬拉比龍獅軍更淪落,已經跌到160幾位...不過龍獅軍對佢地都唔系贏硬;而且最搞笑系,緬甸、同埋我稱為“世上最後一個足球沙漠”既呆灣,世界排名都已經過咗傷港了...

    其實以前龍獅軍在亞洲點都算二三線,都只是因為好多國家處於貧窮同戰亂之中未發展足球嗻,你睇返呢十年,越南、菲律賓、印度都一個一個咁拋離毫無寸進的傷港了...金Sir離開後,相信世上已無第二個人鎮得住足腫同球圈班麻煩友、鼓動到班球員、同封得住“以為笨土球員真系好勁”既笨土波迷把口,要長期突破140位只會更難...不過又唔緊要,150名下既五六十隊絕大部分系足球未發展國家,笨土波繼續攞住本老皇曆經營,點都會有兩年唔會長期跌破160位的 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔記得提被當正自己友的堅仔。成日話太多入籍兵唔好,咁如果堅仔突然“大發慈悲”認祖歸宗,你地又排唔排斥佢呢?要知道堅仔入籍系唔使熬七年的,佢肯放棄德意志護照,一年手續就可以搞掂。

      NOW634無笨土波睇好耐了,呢兩年巷超要在東網睇網上直播。

      或者我同魔兄都系數理人,尤其魔兄應該唔似我咁黑心,得閒無事就睇FIFA個world ranking(仲要主力睇AFC嗰part),但一講“突飛猛進”就即刻cap龍獅軍歷年排名既圖。畢竟場面既嘢好唯心,計死數排名方為實,不過既然傷民最緊要有noise,足腫網頁仲要話18年世界杯外圍賽系“畢生難忘”,世界排名呢啲咁冰冷無情既數字就擺埋一邊啦。

      刪除
    2. //最主要系高升...佢呢個位系足協內已經系共事既洪明浦級數...

      原來如此, 都無留意添!

      //佢仲剩半年約下仍未有腥氣足腫會續約,加埋近排有“kim out”之聲

      今次係笨土波迷定係笨土球霸搞事?

      //咁要睇下佢會唔會每三年起碼返嚟一次勒

      竟然有人要在傷港坐「移民監」,都算是奇事一樁。

      //其實同你打氣即系暗中睇你唔起嗻,話唔定龍獅軍作客泡菜會勁多韓妹同你打氣添!

      開心死班毒男喇!

      //佢接手後實在系止跌回升,但都只系最高去返16年初的136位,大部份時間都只在140-150間浮沉,比08-10年最高去過117位,只有退步之像
      //可龍獅軍已經超過五年無贏過世界排名130名以上的對手
      //而且最搞笑系,緬甸、同埋我稱為“世上最後一個足球沙漠”既呆灣,世界排名都已經過咗傷港了...

      其實唔算係「止跌回升」,只係「止跌回穩」,沒有再崩盤式下跌

      //你睇返呢十年,越南、菲律賓、印度都一個一個咁拋離毫無寸進的傷港了...金Sir離開後,相信世上已無第二個人鎮得住足腫同球圈班麻煩友、鼓動到班球員、同封得住“以為笨土球員真系好勁”既笨土波迷把口,要長期突破140位只會更難...

      好在球隊排名唔會好似股票咁可以十合一再向下炒,如果唔係龍獅隊排名真係可以呈「斬倉式下跌」的。

      //李家坡同馬拉比龍獅軍更淪落,已經跌到160幾位...不過龍獅軍對佢地都唔系贏硬

      要刷排名,唯有多約戰呢啲次一級球隊,反正又唔係贏梗,唔會俾人話大蝦細的 XD

      //主場逼和蝗豬、落後卡塔爾三蛋追返兩球之類,或者逼和烏茲別克、朝鮮等等,二仔底下風波下,唔會好似以前慣性崩盤咁解

      班球員(入藉兵?)的鬥志同精神面貌係好咗,所以先打到啲熱血波吸引到班笨土球迷。

      //光論技戰術,好多入籍兵都系在球會有正選壓住笨土兵的,你睇最多入籍兵既傑志長期聯賽頭兩名就知道好多入籍兵的確系技高一籌,你班笨土波迷嘈咩呢?

      D,德國隊都唔係全部係純種優秀日耳曼民族喇!米國啲黑人球員祖先又係邊度嚟?

      //金Sir只是一個代表隊教練,而球員底子系靠平時球會操練提升的

      呢樣先係最基本的問題.

      //如果堅仔突然“大發慈悲”認祖歸宗,你地又排唔排斥佢呢?

      堅仔要學好啲我城方言先!

      //得閒無事就睇FIFA個world ranking(仲要主力睇AFC嗰part),但一講“突飛猛進”就即刻cap龍獅軍歷年排名既圖。

      我幅圖都係今日先cap,不過 FIFA 個 site map 幾清楚, 資料好易搵.

      //不過既然傷民最緊要有noise,足腫網頁仲要話18年世界杯外圍賽系“畢生難忘”

      我諗足腫同班笨土波迷都只係以為龍獅隊全年打咗兩場波, 就係摸和蝗豬!

      刪除
    3. //原來如此, 都無留意添!

      正式嚟講,係擔任一個由大國腳以下各級梯隊教練團的遴選委員會的技術總監,係負責"小圈子選舉"既阿頭.

      //竟然有人要在傷港坐「移民監」,都算是奇事一樁。

      佢話過die for Hong Kong嘛!

      //其實唔算係「止跌回升」,只係「止跌回穩」,沒有再崩盤式下跌

      Exactly.

      //今次係笨土波迷定係笨土球霸搞事?
      //班球員(入藉兵?)的鬥志同精神面貌係好咗,所以先打到啲熱血波吸引到班笨土球迷。

      "Kim out"咪就完全係"真係以為笨土兵好勁"既笨土球迷發起囉,唔關球員事.

      HK01有葉鴻輝訪問,話金Sir係歷來最令球員對龍獅軍有歸屬感的教練; 以前大家對龍獅軍態度都係"選到就去,落選就算"的被動心態,甚至如果去一啲落後地區踢友誼賽的話,好多人選到都會詐傷唔去的.

      所以我先話金sir唔撈,真係世上再無人可以勝任呢個位周旋於足腫球會球員同球迷之間...

      //好在球隊排名唔會好似股票咁可以十合一再向下炒
      //要刷排名,唯有多約戰呢啲次一級球隊

      無得十合一,係因為150名以下就係嗰五六十支廢隊,唔會突然拆開變一百隊俾你繼續跌.

      除咗因為禁賽而幾年無積分燉咗落去既印尼同科威特外(呢兩隊都啱啱解禁,過返傷港頭只是時間問題),呢五六十隊好多都係老堝柬埔寨東帝汶蒙古汶萊馬交之流,點都會墊住龍獅軍一段時間的,剩係今年龍獅軍都搵咗老堝同柬埔寨刷積分啦!

      但唔知係咪嫌傷港排名低,無演練同刷積分既價值,感覺上鄰近較強既球隊近年都唔係好肯同龍獅軍踢友賽.

      //D,德國隊都唔係全部係純種優秀日耳曼民族喇

      佢地介意唔係族裔,而係至少要"土長",證明笨土青訓唔差(吓?)。例如鬼仔麥基,細細個就嚟我城讀小學,就感覺比其他入籍兵認受性大得多.

      刪除
    4. //係擔任一個由大國腳以下各級梯隊教練團的遴選委員會的技術總監,係負責"小圈子選舉"既阿頭.

      我初頭以為係好似「校長遴選委員會」咁,選完個 job duty 就完,但依家係技術總監,似乎仲有份寫埋新教練的 apprasial。

      //"Kim out"咪就完全係"真係以為笨土兵好勁"既笨土球迷發起囉,唔關球員事.

      其實即係又係「我淨係知想唔要啲乜,但就唔知想要啲乜」,同「689下台」一樣。你無人選提供,689走了,咪來了個777囉!

      //金Sir係歷來最令球員對龍獅軍有歸屬感的教練; 以前大家對龍獅軍態度都係"選到就去,落選就算"的被動心態,甚至如果去一啲落後地區踢友誼賽的話,好多人選到都會詐傷唔去的.

      金 sir 能夠 motivate 到班球霸的確是難能可貴,但問題卻先出在龍獅隊班球員,其工作態度同公司個肥仔一樣咁差,簡直是 not doing his job.

      //但唔知係咪嫌傷港排名低,無演練同刷積分既價值,感覺上鄰近較強既球隊近年都唔係好肯同龍獅軍踢友賽.

      人地怕咗班笨土周圍搞事,免得過都廢事嚟我城一日遊;要班「未富先嬌(身「嬌」肉貴的「嬌」)」龍獅球員去第三世界國家?叫佢地去死好過喇!

      //至少要"土長",證明笨土青訓唔差(吓?)。

      我諗應該唔係用來「證明笨土青訓唔差」,而只係用來 fit 返笨土的定義而已。

      刪除
  2. 想當年游生未過檔CCTVB時都成日搞睇波團撐下傷港隊,在下那些年都有一齊睇下波支持下,雖然結果未盡如人意,但當年金Sir帶隊後其實算係好睇左好多,起碼有D Noise ,之後634台先會有得睇下笨土波丫

    回覆刪除
    回覆
    1. //在下那些年都有一齊睇下波支持下,雖然結果未盡如人意

      你講緊嘅係羅傑承年代? 可惜當年的 marketing 谷唔起, 無以為繼.

      刪除