2017年12月9日 星期六

家居保果然 claim 唔到

上文《出院後記》曾提及過申請家居保的住院現金,結果好快就有回電郵返來,答案果然就係無得賠喇!

睇返保單,原來唔係在家身體受傷入院便有得賠,而係要因為家居物件損壞而導致身體受傷入院先有得賠:



今次魔術師入院係因為地板太平整太滑而跣倒,所以保險公司不受理;反之如果今次係因為地板破爛而跌倒,仲要影埋相證明地板的破裂程度,咁相信就可以 claim 到錢(住院現金)了!

***
伸延閱讀:
出院後記

8 則留言:

  1. 你腳板太嫰滑,地下亦太乾淨 ⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 男人老9竟然有「嫰滑的腳板」...未免太過變態 XD

      刪除
  2. 食物中毒原來都得,但喺冇講淨喺屋企食定喺街外食番屋企先發作都得,或者俾人落迷藥...

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係屋企雪櫃壞咗令到食物變壞, 搞到食物中毒入院...一係就係食錯咗家用曱甴藥 XD

      刪除
    2. 屋企釘書機壞咗打到上大脾有冇得claim?

      刪除
    3. 咁可能要將部釘書機寄埋去做證物至得!

      又, 好似我做手術個傷口咁,所謂「縫針」,其實都係用類似釘書釘的方法「縫」好; 所以「拆線」,其實就係「將釘書釘從我的大腿上拔出」,完係係唔痛嘅...

      我隔離床嗰位50歲大漢見(男)護士話幫我拆線(當時我無着底底), 唔使幾分鐘就完事, 大漢問:「唔痛架?」
      我回應:「應該同肥豬腱個case差唔多...」XD

      刪除
  3. //見(男)護士話幫我拆線(當時我無着底底), 唔使幾分鐘就完事,

    肥豬��可能都係喺冇着底底嘅情況下被(男)人搞嘅...不過就唔喺幾分鐘囉,又沙灘又麥記

    //我回應:「應該同肥豬腱個case差唔多...」

    之後有冇搵老處同AV先 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //不過就唔喺幾分鐘囉,又沙灘又麥記

      佢直程被人搞到暈咗添喇!

      //老處同AV

      我識佢佢唔識我(不過我仲記得當年仲係中環返工的時候, 司徒老鬼當選議員勝利大巡遊, 唔知點解嗰時成條街無人得我一個, 結果司徒老鬼仲好親切咁對住我笑同埋揮手...)

      刪除