2020年8月23日 星期日

開心大發現之外賣 app 初體驗

晚市禁堂食一個月,搞到魔術師苦不堪言。事關一來外賣 app 之中唔係咁多食店啱魔術師口味,二來外賣仔多數係黃C有青,魔術師亦唔想用佢地的外送服務,所以寧願每天 work from home 收工之後出去行吓,順便外賣自取買個飯返屋企食。
這天行行吓去到置樂,諗起好耐都無食過印度咖哩,於是便行去睇下:

正價 set dinner 一人餐,如果魔術師叫個咖哩羊肉就要$90,有湯有飯有餸有汽水;依家因為無堂食,同樣的咖哩羊肉餐外賣特惠價就$70,不過就少咗個例湯:

正想落單之際,魔術師想起早前安裝了熊貓外送 app,印象中多數的食品價格比正常價都 markup 了不少,就算外賣自取打了折也較親身去落單貴,相當唔值。今次便手痕,先 check 吓熊貓 app,咖哩餐外賣自取打8折,又是否跟人肉落單有差別呢?

Click 入去選單,出乎意料之外,個 menu 是跟 set dinner 的$80,但竟然係打7折(即係$56)而唔係 banner 上的8折:

魔術師點了個咖哩羊肉餐,實在睇唔佢個 set person for 1 person = $87.7 係點嚟,但下面個 section 寫小計$91就尚算明解(正價$90,外賣加$1),7折之後就係$63.7。即係話魔術師在餐廳門口用 app 落單,係平過人肉落單的,認真神奇。橫掂都係,魔術師便順便叫多個雞湯,$26打7折,即係$18.2,加埋主餐$63.7,實俾$81.9:

拎返屋企打開外賣袋,賣相都相當唔錯,塊 Naan 用鍚紙包裝,仲係熱熱地;個雞湯就一個膠碗都裝唔哂,要另外用紙杯裝,非常均真:
***
伸延閱讀:
政府指健康碼無追蹤功能 待疫情穩定會逐步落實 特首批用作評定市民進出食肆不切實際 2020/08/22 14:37

【有線新聞】政府指當本港疫情穩定會逐步落實香港健康碼,強調港康碼無任何追蹤功能。對於有政黨建議利用系統評定市民可否進出餐廳,林鄭月娥指是不切實際。
現時經由香港入境內地或澳門如果無豁免,到埗都要醫學隔離,政府指當本港疫情穩定就逐步落實健康碼,恢復內地與港人往來。政府指香港健康碼只會記載出入境所需的個人資料,包括姓名、性別、出生日期、證件號碼及聯絡電話,還有醫療機構名稱及檢測結果,強調港康碼無任何追蹤功能。
市民需要在網上預約系統,先取得入境廣東省及澳門豁免檢疫的配額,再到衞生署認可的醫療檢測機構做核酸測試,結果會上載到衞生署「香港健康碼」系統。市民取得結果後,需自行再申請入境廣東省或澳門的「粵康碼」、「澳康碼」,申請人要表明同意港康碼系統,轉交資料給廣東省及澳門當局。
創新及科技局局長薛永恒:「有關過程完全符合個人資料私隠條例,我們亦徵詢了個人資料私隠專員意見。」
對於早前有政黨提議市民可使用健康碼來進出餐廳,行政長官林鄭月娥:「這是不切實際,亦出現不公平現象,入一入政府寫字樓、餐廳就要做檢測,所以完全沒考慮過這些建議。」
政府又指未來一周會密切觀察確診個案的下降趨勢,若無出現反彈,首階段會考慮開放晚市堂食、重開戲院、美容院及部分運動場所。
疫苗方面,政府指會雙管齊下,參與全球疫苗免疫聯盟等機制,希望為兩成市民提供安全網。另外,會以協議方式向各疫苗製造商直接採購,已聯絡候選製造商索取臨床數據。政府亦已向中央提出請求,一旦內地疫苗面世,希望支援香港。

31 則留言:

  1. 香港既印度菜已經地道化左, 同正宗印度菜唔同. 我自己就唔太中意

    回覆刪除
    回覆
    1. 人言報副刊都有講飲食文化,見有唔少發展多酒店西廚來到我城,煮「家鄉菜」時一樣要「地道化」,照顧返本地人的口味,正常不過。中菜去到外國都是一樣要「被地道化」喇。

      對某些奄尖腥悶的中剷傷民來說,要試「原來口味」的外國菜,「一定」要去當地試,咁就製造了唔少「唔去旅行會死」的「lifestyle 一族」。我呢啲有得食已經很好的鄉下仔真係識條鐵。

      刪除
    2. 呢間鋪我以前經常去,算抵食夾大件。

      刪除
    3. 差不多度度食個餐都要接近成舊水,以前覺得外賣仔好貴,依家間間貼近佢個價錢。
      我都好注重外賣餐具,如果還有用發泡膠,我會盡量唔買除非真係好好食,試過膠蓋溶晒落湯麵,發泡膠又唔實漏晒汁液,有樣都重要就係湯、麵分開上會企理好味啲,所以要符合食家設計,如果冇,我會覺得佢哋好冇誠意做餐飲業,聽執頂就有怪莫怪。

      刪除
    4. //呢間鋪我以前經常去,算抵食夾大件。

      原來六十兄以前都是住大西北, 真是想不到.

      //我都好注重外賣餐具

      盡量環保啲囉.

      //泡膠又唔實漏晒汁液

      我又未試過. 就算係買碗碗仔趐, 店家的發泡膠碗蓋都吸得好實 未試過漏.

      //有樣都重要就係湯、麵分開上會企理好味啲,所以要符合食家設計

      依家好多食店都識分開裝湯同麵. 我有次去大檸樂叫個冬瓜盅餐, 佢竟然識得湯同冬瓜分開包裝. 不過返到屋企, 見無乜理由將啲湯倒落去個空心冬瓜咁鬼嘥, 結果就湯還湯飲, 冬瓜還冬瓜食.

      刪除
    5. 最緊要好唔好食嗟..就好似茶餐廳嘅意粉日本嘅咖喱

      //要試「原來口味」的外國菜,「一定」要去當地試
      米帝前幾年開咗鼎XX有人話小籠包唔夠呆灣正宗,D,喺米帝咁遠都有得食又唔喺洋腸包仲要挑剔成咁。我試過就覺得很好喇,不過人哋條脷可能天賦異稟,"真係識條鐵"

      //即係話魔術師在餐廳門口用 app 落單,係平過人肉落單的,認真神奇。
      用app落再少啲接觸都喺一件好事

      刪除
    6. //茶餐廳嘅意粉日本嘅咖喱

      巷式日本咖哩我就真係唔多好.

      //人哋條脷可能天賦異稟

      舐慣X

      //用app落再少啲接觸

      不過我城日式餐廳啲妹妹仔知客都唔錯的.

      刪除
  2. 聽聞置樂有一間泰國店可以食咖喱,定係我聽錯,其實是印度店?

    //發泡膠外賣盒

    發泡膠外賣盒現在可以回收啦,只要冲走食物殘渣就得。

    朋友試過,傅信息如下:
    「回收中心,123456號膠,發泡膠,生果套,都有得回收。什麼奶盒,果汁盒通通都有得收。」

    佢講嘅是全港九新界都有的「綠在區區」回收中心。

    回覆刪除
    回覆
    1. //聽聞

      置樂係有間泰國菜的, 有咖喱食唔出奇. Be specific 你可以寫出店名來, 或者 openrice 吓 copy link 都得. 當然你有可能「唔想寫咁白」, 咁我也不補充了.

      //123456號膠

      我就唔識乜叫「123456號膠」, 不過相信各位網友有心的話可以 search「綠在區區」, 我也不補充了.

      刪除
    2. //回收...

      三色回收桶/綠在區區 都系旨在教育 實際回收量唔大 我甚至都唔知綠在區區存在😓
      必須要學臺灣/日本/中國等 快d實施垃圾徵費/垃圾強制分類

      刪除
    3. //置樂係有間泰國菜的

      置樂有3間食泰國菜,一間係小曼谷、一間係X泰X(唔記得個名)、一間係學校對面(完全唔記得個名XD)

      因為我唔鍾意食咖哩,所以冇點係咖哩屋食過,不過佢應該抵食,尤其是中午飯,以前好多中學生排隊食午飯的;另外隔幾間舖有間叫王子餐廳,係咖哩屋太子爺開的,係食啲好似土耳其薄餅、墨西哥卷餅之類的食品的。

      刪除
    4. /我甚至都唔知綠在區區存在

      Me too.

      //必須要學臺灣/日本/中國等 快d實施垃圾徵費/垃圾強制分類

      淨係叫傷民買特製膠袋做垃圾徵費已經係勁難. 以傷民走精面的慣性, 無乜可能「強制」到佢地做唔願意做嘅嘢.

      //X泰X

      金泰軒

      //一間係學校對面

      今次到我唔知你噏乜. XD

      //王子餐廳,係咖哩屋太子爺開的

      呢間就未食過.

      刪除
    5. //今次到我唔知你噏乜

      小學對面就係金泰軒

      反而X泰X係指象泰宴。XD

      刪除
    6. //123456號膠

      少少補充,膠制品底部,如果印有一個中間有數目字的三角形圖案,代表可回收塑膠的種類號碼。但有些回收中心不是每一種號碼都收的。

      我都係最近才知道「綠在區區」,難得佢幾乎每一種塑膠都收。

      刪除
    7. //置樂有3間食泰國菜

      多謝地膽的介紹:)

      刪除
    8. //如果印有一個中間有數目字的三角形圖案

      原來如此. 謝謝告知.

      刪除
    9. 咦....(つд⊂)
      揀錯時間睇文,睇完攪到想食野

      //淨係叫傷民買特製膠袋做垃圾徵費已經係勁難. 以傷民走精面的慣性, 無乜可能「強制」到佢地做唔願意做嘅嘢.

      認同!尤其後生果啲,明明都係一齊由細到大都有教要環保,剩係學校都睇唔少關於人對生態嘅負面影響嘅內容,都唔知點解唔少都係可以勁唔環保...對住佢地都無計,唯有做好自己,少用包裝自備袋,係公司盡量幫埋佢地分類同拎去回收,外賣走餐具,可以嘅話就用自備餐盒,希望影響下其他人

      -Z

      刪除
    10. //外賣走餐具,可以嘅話就用自備餐盒

      有時都幾無奈. 好多時食店都有 SOP, 尤其是連鎖店, 你想要少飯都唔係咁易. 太多 customized 嘅嘢反而令佢地難做.

      刪除
  3. //店家的發泡膠碗蓋都吸得好實 未試過漏

    我諗係一人份的關係。我叫親都係大堆頭,無一次唔漏的。我研究過吸得實唔實只係其中一個因素,另外係碗疊碗個風險好大,因為個蓋唔係設計用來承重的,就算上面hea放一片唔知邊度剪出來的瓦通卡紙都作用不算好大(小的勁驚這片卡紙,真係覺好好好污糟),五至十分鐘路程返到家,一係甩蓋,一係裂蓋地漏。

    解決方法:咪就係盡量唔好叫有湯的外賣囉....

    不過最近見到有間laksa用一體碗有內隔分裝。湯放下層,上面放麵同餸,一個蓋。層層疊都少咗機會直撞湯層,好似又好少少。可惜呢間是$90一碗先有咁嘅待遇。$60價位的就冇了。

    回覆刪除
    回覆
    1. //另外係碗疊碗個風險好大,因為個蓋唔係設計用來承重的

      我有一間買開的食店, 佢個膠碗極密實, 我返到屋企都要花一番工夫才搣得閞個蓋. 非常令人安心.

      //小的勁驚這片卡紙,真係覺好好好污糟

      我又完全無咁蛇 quare.

      刪除
    2. //小的勁驚這片卡紙,真係覺好好好污糟

      外賣好少會用到果啲,仲以為係唔會掂到架添..咁其實蛋撻果啲隔嘅卡污唔污糟架?買咁多次都以為蛋撻果啲係乾淨紙..

      -Z

      刪除
    3. //咁其實蛋撻果啲隔嘅卡污唔污糟架?

      仲有個錫紙兜呢.

      我唔係潔癖嗰類人, 而且要懷疑的話, 應該由廚房開始懷疑. 咁不如自己耕種仲好 XD

      刪除
    4. //仲有個錫紙兜呢

      會掂住下層果啲撻面架XD

      //要懷疑的話, 應該由廚房開始懷疑. 咁不如自己耕種仲好 XD

      安慰左我XD魔兄開口中XD我真係有種香草XD好鐘意佢地陣味♡同埋都好鐘意植物,如果有得耕種我好樂意架XD

      -Z

      刪除
    5. //有得耕種我好樂意架XD

      曾幾何時,「調理農務」係一大社混議題. 不過依家班抗爭派都只係掛住打國際線, 崇優去也.

      刪除
    6. 咁都仲係有班人真係鐘意調理農務嘅XD我都要多謝佢地有份保住啲郊野公園(´∀`)雖然都有堆口講鐘意..識過有啲唔使返工,攞埋正苦資源,但自己種嘅勁頽種,天生天養咁,平時就係文青地方同人講到自己好專業咁,然後實際似專業係分租格格田俾人多啲,又有啲人講到自己種野自己食幾咁正,但平時行遠少少食飯都嫌遠又怕晒XD矛盾得黎都幾攪笑XD

      -Z

      刪除
    7. //平時就係文青地方同人講到自己好專業咁

      寶寶琳

      刪除
  4. 一餐超過50蚊我都嫌貴,所以自己食自己多。不過仲系中意睇分享飲飲食食嘅 唔知點解。

    前幾日睇鏗鏘集:生活與生存 講的是外賣仔的派送日常
    外賣員做一單有50蚊 外賣平臺的價錢卻平過店家的正常價 即系話店家俾左大折扣外賣平臺

    回覆刪除
    回覆
    1. //一餐超過50蚊我都嫌貴

      「錢使咗才是自己的」

      刪除
    2. 所以我成日講辛苦賺來志在使,揾個藉口畀自己飲飲食食上網買嘢,郁啲又話助長經濟,到時人在天堂錢在銀行,仲幣。

      刪除
    3. //到時人在天堂錢在銀行,仲幣

      哈哈, 呢句真.

      刪除