2020年8月1日 星期六

魔術師資產配置(2020年7月結)

疫情當前,晚市只准外賣,魔術師有時唔想走出去「外賣自取」,便煮吓簡單晚餐(包括出前一丁);反正魔術師間屋的先天財位(八白土)在廚房,火生土,開明火煮吓嘢食有利財運。本月結算,沉船基金由於美帝科技股大幅造好,重奪第一名,收報每單位$143.42(我城貨幣,下同),較上月大升10.56%。侵侵話功 flu 熊貓搞垮美帝經濟,其心可誅;聯儲局加息無期,金價大漲,商品基金V彈至第二位,收報每單位$141.55,較上月大升10.56%。第三波疫情打沉我城「五窮六絕七翻身」之願景,複式盈富收報每單位$139.85,較上月升1.49%,守第三位。
上月將部份 MPF 恆指基金轉為環球債劵,強積金組合得保不失,收報每單位$128.29,較上月升5.45%,守第四位。第五位的是生活基金,收報每單位$115.26,較上月微跌0.05%,正反映出經濟差生活都唔慌好得去邊。債券反彈,作為合格市的現金及債券組合較上月升3.77%,收報每單位$102.14。疫情搞到收租霸無啖好食,房託組合持續不振,收報每單位$96.58,較上月跌1.80%。

米帝大開BNO方便之門,唔知係黃C中剷開始賣樓套現搞移民,魔術師屋企樓價估值亦微跌少許,但由於整體投資組合向好,故身家(資產淨值)亦有所增長,收報每單位$15,287,較上月升3.64%;其中流動資產較上月升6.00%,抵銷樓價跌幅:

屯門區連環有新樓盤開售,都係「納米則」扮豪宅的設計,lump sum 低谷起收租回報率。對好多人來說,如果有閒錢又熟地區的話,係不妨考慮入手分散投資;不過魔術師對於做收租仔就無乜興趣,主要就係唔想搞大個負債。諗過就算買樓都係為退休鋪路大樓變細樓;當然賣樓或出租現居,好似一眾廢老一樣搬返大灣區但保留垃圾會投票權都係其中一個選項:

本月魔術師身家的 beta 值為0.36,correlation 為56.24%,V彈之餘數字較上月稍低,甚為僥倖:
***
伸延閱讀:
新聞雜評(二百七十五)

6 則留言:

  1. 魔術師兄,
    李天命的新書, 前半部是舊作, 我記得肥輪那部分.
    後面的變奏篇, 有些文章應該未在之前的作品出現.

    (P.S. 真羨慕你的財務自由.我沒有這方面的智慧.)
    QA上

    回覆刪除
    回覆
    1. //李天命的新書

      明天去書局睇吓先

      //財務自由

      你絕對有條件做得到. 唔識投資可以簡單地買指數基金 (ETF) 即可, 最緊要係揀啱市場, 例如美股標普500(VOO, 03140), 科技股(VGT) 抑或係巷股(盈富 2800), 蝗股(華夏滬深三百 03188), 美帝長債(TLT)等...

      刪除
    2. 魔術師兄,
      "有些文章應該未在之前的作品出現."
      但都是明報月刊的文章, 最近的是2010年. 我沒有看明報月刊, 所以覺得比較新.
      大部分思想在哲道行者有提及.

      QA 上

      刪除
    3. QA 兄不用太執着是李天命的文章的發表時間吧, 反正佢嘅中心思想有時都會頗重覆, 只是用不同的 case study 表達吧了. 作為書迷, 當係 collection 也好, 當係促進我城經濟都好, 一定捧場.

      刪除
    4. 李天命早已公佈十三、四本著作的寫作大計,到現在應出了一半左右。可能因他十年也未交新書稿,出版社先出他文章結集。他已年過七十,希望別爛尾。

      香港作者中,我覺得可惜的爛尾案例是畢華流的歷史小說「桑梓荒原記」,只出了十三卷的六卷,就因出版社改變出版方向而停止。

      刪除
    5. 吓?我仲以為爛尾王之稱號非田中莫屬。

      刪除