2020年8月21日 星期五

深喉

(幕開)
(車輛的前座,甚麼人都沒有。)
(車輛的後座門,忽然被人從外粗暴地打開。)
(一名長髮及肩的白衣少女,雙手收在背後,被人用力推入後座。)
(車門隨即關上。)
(少女掙扎着坐起來。)
(少女發現鄰座坐了一個被黑布蒙頭,只露出雙眼的胖子,大驚。)
少女:(尖叫起來)哇...救命呀!色狼呀!
胖子:(冷冷地)喂,庭妹。係我呀,唔通你唔認得我把聲?
庭妹:(疑惑地)肥...肥叔叔?你點會係度架?
胖子:(冷靜地)我係度又有幾出奇?
庭妹:(牙關打震)我...我聽人講你個基地被人大肆搜查,仲話要送你返去審,到時終身監禁都有你份?
胖子:(依舊冷靜)Then so what?你又驚乜9嘢?
庭妹:(慌張地)依家我同你困在同一架車...我怕我都會被返去...你知喇,我都有份打國際線...
胖子:(氣定神閒)要驚都未到你驚喇!嗰班人口講愛國,但身體就最誠實,實際上就當正日本係第二故鄉。日本仔又咁冧你,嗰班人唔敢對你下重刑的。陳大狀那天在酒吧同我講,你大概最多只會坐十年。
庭妹:(大驚)吓!?十年!?我依家都只係得23歲咋!咁我放返出來都變中女咯!(唱)
「自分とは何で どこへ向かうべきか 自己究竟是誰 該朝何處前進
問い続ければ 見えてくる 只要你捫心自問 到底為何目的向前 一定可以找到答案的
荒れた青春の海は厳しいけれど 青春的海雖然波瀾萬丈險惡無邊
明日の岸辺へと 夢の舟よ進め 讓我們乘著希望的船 朝著明日的岸邊前進吧
今 負けないで 泣かないで 現在 不要輕易認輸 不要哭泣
消えてしまいそうな時は 每當覺得自己快不行時
自分の声を信じ歩けばいいの 相信自己的聲音勇敢向前就行了
大人の僕も 傷ついて 大人的我 偶而也會受傷
眠れない夜はあるけど 也會難以入睡 活在苦中帶甜的當下
人生の全てに意味があるから 人生的一切啊 其實都有它的意義
Woh...
恐れずにあなたの夢を育てて 所以不要害怕 去建築你你的夢想吧
La...La...La...
Keep on believing
La...La...La...
Keep on believing *3
今 負けそうで 泣きそうで 現在 我不行了 我好想哭 好想消失在世界上
消えてしまいそうな僕は 彷彿下一秒就要消失的我
誰の言葉を信じ歩けばいいの 究竟該相信誰的話?」

胖子:(以權威語氣)庭妹,你又唔使咁擔心嘅。陳大狀話你讀嗰間中學校名同佢母校差唔多,份外親切。佢好歹都係我派召集人,佢個黨又多能人義士,一定可以保住你,唔使送上去嘅!
庭妹:(狐疑地)係咪真架?肥叔叔你咪氹我喎!乜你同陳大狀好 friend 嘅咩?
胖子:(豪情地)哦...陳大狀舊年被條矮仔踮高腳嘴咗嘢,佢咁大個女都未被人性暴過,於是咪問我有無手下影到證據,一於告到條毒L褲都甩,跪地求饒都無用!
庭妹:(歡天喜地)哇!咁你今次幫咗陳大狀,陳大狀一定會幫返你的。咁我...咁我可唔可以搭單...
胖子:(豪情地)無問題!庭妹,你嘅事即係我嘅事!你唔好唔記得,我一直都係咁支持你打國際線架嘛!
庭妹:(有點擔心)但...但...那個安安法如此霸道,我怕無大狀肯接我地啲 case...到時佢地一定會以疫情做藉口,拎我啲DNA去送中!甚至要我做人體實驗!(唱)
「時間令痛苦都醫好
戀愛命運就像感冒
誰人又會受傷到老 亦難幸福到老
為何去又來也不知道
誰也沒法可免疫吧
失戀都似是斷斷續續感冒吧
完全在意料中變化 或長或短進化
治療那來又去的感情 不可怕」

胖子:(豪情地)嘿!怕他個鳥!殺頭生意有人做,蝕本生意無人做。我手頭上的股份,幾日之內就可連升幾十倍,而且報紙又會加印成百萬份,到時有錢嘅手足就去買手股票,無錢嘅就買份報紙,齊來幫我眾籌。到時打官司又好、着草都好,總之我地一齊大碗酒大塊肉,大秤分金銀,人生便會更精彩!
庭妹:(仰慕地)嘩!肥叔叔到時位位手足都拎住份報紙自拍出 po,到時你咪好威囉?
胖子:(奸笑)哈哈,乜你講到班手足好似俾人綁架咁!你記住,佢地都係自願幫我,抗爭係一種情懷!
庭妹:(囁嚅地)但...但...如果我着草去到日本,我...我怕無人接濟...要錢債肉償拍AV出...咁點算呀?點解我要搞到咁折墮?羅大哥講得無錯,我地最錯嘅就係太愛我城!(唱)
「重重心中癡債
原是欠下你一世
無限無盡愛在我心底
悠悠心中癡意
源源不絕撫慰
只望可補償一切
明明用盡了努力
明明事事都不計
為什麼萬般癡心
都等如枉費
原來今生心債
償還不是一世
千代千生難估計」

胖子:(柔聲安慰)庭妹,你定啲嚟。煮到嚟就食,擔心唔到咁多。肥叔叔向你保證,你就算入咗冊,每日都有我份報紙睇。我入便有大把手足,日日都可以幫你影相拍片於上網,你拎住份報紙呃 like 就得!
庭妹:(有點擔心)吓!?咁咪好似俾人綁架咁?
胖子:(嘆一口氣)唉!庭妹,我都係想你撐落去啫!你係咪怕好似阿雪咁,俾人捉咗去爛屋嶺性暴呀?你咁受日本歡迎,呢點我明白嘅!
庭妹:(有點害羞)唔...唔係呀。我係擔心入冊時,會俾人深喉...到時我啲DNA...
胖子:(恍然大悟)啊!原來係咁。來來來,庭妹,不如我先來幫你放入深喉樣本!班狗要攞,就攞我啲DNA喇!(唱)
「其實妳眼中 浮著柔情千種
遮掩不到背後愛的暗湧
其實我心思 一早已不受控
午夜時更交給妳操縱
Linda Linda
Linda Linda 可不可不要走
美麗長夜不應有著缺口
纏綿時辰還未見盡頭
Linda Linda
Linda Linda 可不可不要走
這是時候交出與及接收
當妳我被愛佔有」

庭妹:(奇怪地)肥叔叔,又關 Linda 咩嘢事呀?
胖子:(語塞)呃...大X蓮你未聽過咩?大個女喇!未就睇多啲豪情版!
庭妹:(一臉狐疑)咁...咁即係點呀?
胖子:(興奮地)來來來...你彎低腰,將個嘴仔對住我褲檔,你自然就知點做架喇!
庭妹:(有點害羞)咁咪好似嗰段的士片段咁囉?呢度係狗車,怕唔怕架?
胖子:(急不及待)狗隊有大把黃狗,大家都係手足嚟。如果唔係我地邊有得傾咁耐!
庭妹:(有點遲疑)但...但係,肥叔叔你年紀咁大,咁玩法安唔安全架?
胖子:(慾火中燒)咁你驚唔驚DNA被送中吖?死妹釘,我唔係被反鎖雙手,早有撳住你後腦來個張弛有道喇!
庭妹:(點了點頭)哦!為咗繼續在抗爭圈打國際線,我一定唔可以被送中。我乜嘢犧牲都願意,更改深喉樣本就靠哂你喇!肥叔叔你肚腩咁大,縮龍成寸,千祈唔好前列腺有問題,唔出到不特只,反而會倒流喎?(唱)
「不知道在那天邊可會有盡頭
只知道逝去光陰不會再回頭
每一串淚水伴每一個夢想
不知不覺全溜走
不經意在這圈中轉到這年頭
只感到在這圈中經過順逆流
每顆冷酷眼光共每聲友善笑聲
默然一一嘗透
幾多艱苦當天我默默接受
幾多辛酸也未放手
故意挑剔今天我不在乎
只跟心中意願去走
不相信未作犧牲竟先可擁有
只相信是靠雙手找到我欲求
每一串汗水換每一個成就
從來得失我睇透」

(胖子面色大變。)
胖子:(有點心虛)這...這...
庭妹:(豁了出來)算喇!肥叔叔你同肥龍、骨精強咁熟,唔滾唔知身體好,一定無事嘅!來來來,等我捽慶佢先!
(庭妹撥一撥頭髮,彎下腰去有所行動。)
(忽然閃光燈狂閃。)
(一群記者衝出來瘋狂影相。)
胖子:(愕然)庭妹,乜都唔係俾黑反鎖咗雙手嘅咩?)
庭妹:(嫣然一笑)咩喎?我係扮吓嘢想呃 like 之馬!
(警察走來,開門上車。)
警察:(不解地)我地手足擺明俾機會你地傾吓,你地都唔識珍惜,反而引來咁多記者。走喇,無戲睇喇!
(警察把警車駛走。)
(幕下)
***
伸延閱讀:
維基百科:周庭
維基百科:陳淑莊



林鄭FB請小鳳姐出場 《順流逆流》自勉公僕生涯:從來得失我睇透

撰文:黃鳳儀 2020-08-18 12:37 最後更新日期:2020-08-18 18:41
「小鳳姐真係好忙!」繼網民不時「有請小鳳姐」出來助慶之後,今日就連特首林鄭月娥亦於其Facebook回顧其公務員生涯,引用殿堂級歌手徐小鳳於2018年紅館演唱會中送給她的《順流逆流》這首歌來自勉一番,並以「從來得失我睇透!」來作結語。
林鄭自稱40年公僕生涯不群不黨
林鄭月娥今日於其Facebook帖文中,稱自從1980年8月18日「懷着戰戰兢兢的心情,走進下亞厘畢道政府合署報到,加入政務主任(AO)行列」,40年的公僕生涯擔任過接近20個工作崗位,強調自己於不群不黨,政府內既無「馬房」,又不是「手袋黨」,曾遭前輩笑稱不利仕途,尤幸「遇到好上司、好同事,在工作上有很大的滿足感」,並趁機強調公職人員須秉持誠信(in good faith),無畏無私(without fear or favour),並時刻以最大公眾利益為依歸(in the overall public interest)。
以徐小鳳名曲《順流逆流》自勉
林鄭曾於今年7.1回歸酒會上形容過去一年,是其40年公務生涯中最嚴峻的考驗,承受着前所未有的人身攻擊和面對深感擔憂的艱難日子,美國財政部早前更宣布制裁包括特首林鄭月娥在內的11名中港官員,她早前就曾以「嗤之以鼻」來回應,今日又在於其FB表示「隨着外國政府和政客對香港事務的無理指控和粗暴干預,這些人身攻擊將提升到國際層面,但我仍會以當年無畏無懼的精神,維護國家安全和香港市民的福祉,並時刻以小鳳姐在2018年紅館演唱會中送給我的《順流逆流》這首歌來自勉」。
信報 2020年8月14日
周庭被捕效應 日外相發聲關注
壹傳媒創辦人黎智英及前香港眾志成員周庭等10人,周一被指涉及觸犯《港區國安法》及串謀欺詐被捕,其中懂流利日語的周庭遭拘留引起日本政界及民間高度關注,不少日本電視台都有報道消息。日本外相茂木敏充【圖】昨天再發聲,形容事件引起各界質疑香港是否仍有言論及出版自由。
正出訪新加坡、馬來西亞、緬甸等東南亞6國的茂木敏充,昨與新加坡外長維文(Vivian Balakrishnan)會面,兩人就香港事務交換意見。茂木敏充會後說,日本政府對香港局勢表示嚴正關注,日本會與新加坡及其他友好國家適切回應事件。
台外交部籲大陸聽民意
台灣繼總統蔡英文表態後,當地外交部發言人歐江安昨譴責香港警方拘捕傳媒及民主派人士。她稱黎智英雖暫獲保釋,但事件證明香港新聞自由、自治與法治蕩然無存,人權遭侵融與剝奪,不但造成香港社會動盪,亦衝擊區域和平、穩定與繁榮。她再次呼籲大陸聆聽民意、落實民主,從根本解決爭議,強調台灣會繼續支持香港爭取民主。
信報 2020年8月11日
黎智英涉國安法被捕 警搜壹傳媒
《港區國安法》生效後再有多人被捕,昨天警方引用《國安法》及其他法例共拘捕至少9男1女,當中包括壹傳媒(00282)創辦人黎智英及多名高層、前香港眾志常委周庭等,黎智英兩名兒子亦涉案被捕【表】。警方指部分被捕者曾涉及宣傳參與要求外國制裁香港行動和串謀詐騙,據指事件與「我要攬炒」外國文宣團隊有關,眾人直至截稿前仍不獲保釋,通宵扣查。
共拘10人涉國安或欺詐
除拘捕行動外,警方高調派出約200名國家安全處及軍裝警員,大舉封鎖搜查將軍澳工業邨壹傳媒總部逾9小時,檢取大批證物後離開;行動期間大樓內外均有傳媒採訪受阻,有警員曾翻查編採部員工桌上文件,做法惹來外界批評。未有涉案的副社長陳沛敏在社交平台指出,員工會繼續發布新聞,報紙「照常出街」。壹傳媒股價先跌後受追捧,收市飆183%,成為昨日升幅最大港股。除壹傳媒大樓外,黎智英次子黎耀恩在中環開設的兩間餐廳「四季常餐」及「YakiniKuu」,昨午亦被大批警員入內蒐證。
港澳辦斥反中亂港分子
國務院港澳辦發言人就案件表示,支持香港警方依法對黎智英等人採取行動,懲處他們是「法治的必然要求」,形容黎智英作為勾結外部勢力危害國家安全的反中亂港分子代表,「此患不除、香港不寧。」
壹傳媒晚上發聲明,斥警方企圖以威嚇手段侵害新聞自由,「製造白色恐怖」,感到極度憤怒並予以最強烈譴責,批評警方公然違規濫權,是「不合法、不合理的橫蠻行徑」,強調捍衞新聞自由「一定撐下去」。
黎智英及壹傳媒行政總裁張劍虹,昨均曾被帶到集團總部調查,期間遭手銬反鎖雙手,黎在離開時向記者說,「煮到嚟咪食,擔心唔到咁多」,而張亦聲言「《蘋果》一定可以撐落去」。集團昨於警方搜查期間,一度通知員工因辦公室有突發狀況而不要上班。
約200名警員昨晨掩至將軍澳壹傳媒大樓,帶同爆破工具等進入搜查,總編輯羅偉光要求警員先出示搜查令,否則會提出司法覆核,要求帶隊的國安處高級警司李桂華暫停行動但不果,羅偉光與陳沛敏亦因警員在大樓內設封鎖線與在場警員理論。
大樓內有員工被要求出示證件確認身份,根據《蘋果》直播片段,有員工因座位處於封鎖線內而中止工作,部分警員翻閱記者桌上文件,《蘋果》指警方在不同樓層的集團秘書部、財務部帶走《蘋果》基金文件,甚至整台電腦伺服器。
警方在社交平台澄清,根據法庭手令進入及搜查壹傳媒總部,已向大樓內職員展示及解釋手令內容,重申根據《港區國安法》獲授權行動,李桂華解釋,警員進入2樓編採部,只因被捕人士的辦公室在該樓層,故須入內搜證。
多個傳媒組織表達不滿
李桂華晚上見傳媒時形容,警員已按「雙重測試」處理新聞材料,即如探員認為物件屬新聞材料時,即使或屬證物亦不會檢取,並指警員會以常識判斷何謂新聞材料,例如文件有否印有涉案公司名字。他補充,驅趕員工離開室內封鎖線,只因避免拍攝到被告的敏感文件。
多個傳媒組織發聲明對警方行徑表達強烈不滿,新聞行政人員協會表示高度關注事件,認為警方必須尊重記者個人私隱及保障新聞消息來源,不能威嚇及阻礙傳媒採訪,確保新聞、言論及出版自由不受損害,促請警方公開交代行動理據。
記者協會連同各大涉事傳媒工會聯署,批評警方行動侵犯記者私隱,漠視搜查新聞材料機制,對事件表示震驚,要求警方盡快交代。壹傳媒工會指執法人員搜查報館屬本港歷史上極為罕有及嚴重的事件,影響屬災難性,形容「歷史會記下這一天發生的事」。
人鏈夜陳淑莊疑遭強吻 被告:閃光影響無意撞到

【明報專訊】去年8月23日網民發起人鏈築成「香港之路」。公民黨立法會議員陳淑莊活動後在街上疑遭一名男子強吻,案件昨於東區裁判法院開審。陳淑莊出庭供稱,當時上唇附近被人觸碰,被告向她下跪道歉。被告自辯稱,不少人亮起手機閃光燈,導致他的眼睛被燈光閃到,無意間「撞落個女人到」。案件押後至本月31日裁決。
無業的被告樊家豪(現年40歲)否認非禮罪。陳淑莊供稱當晚9時打算和同事吃飯,她在筲箕灣道等候過馬路時,突然感到右唇及鼻翼之間的位置被觸碰,「記憶中係軟嘅,唔係濕嘅」。她未及反應,就被一名男子碰撞右臂位置,當時被告站在身旁。她隨即抓住被告上衣,以防被告逃跑,亦有旁人大喊「非禮」。
陳指被告事後跪地道歉
陳淑莊稱,被告隨即向她跪地道歉,重複說「你原諒我啊!」她要求被告站起來,並與另一名女子捉住被告的雙手,惟被告掙脫逃去。她遂致電報警,追截時發現被告將一隻波鞋遺留在電車路上。被告最後在柴灣道附近被警員截停,當時有一隻腳沒有穿鞋。
陳淑莊在辯方盤問下承認,當日有人發起「香港之路」行動,但她記得活動至晚上9時許已完結,案發時無人亮起手機閃光燈響應行動。辯方建議陳淑莊和被告並排站立,以比較兩人身高,惟裁判官認為不適合。陳淑莊最終在庭上脫下高跟鞋,由法庭書記將便利貼黏在牆上度高。
與陳淑莊同行的議員助理梁靜友供稱,被告當時踮起腳尖親吻陳淑莊的右臉,感錯愕。
被告自辯稱,當晚由寓所步行到西灣河一帶吃飯,不少人在街上亮起手機閃光及電筒,發出的光線令「我隻眼唔舒服」。被告為避開閃光,轉身不慎碰到一名女子的面部。被告否認有意觸碰對方,又指當下沒認出該女子是陳淑莊。
被告供稱,由於陳淑莊表明會報警,唯有向對方道歉,「仲驚到跪喺度」。被告提及現場被人推撞施襲,令他手腳受傷,並有5顆牙齒被打脫流血。

31 則留言:

  1. //公民黨立法會議員陳淑莊活動後在街上疑遭一名男子強吻,
    //無業的被告樊家豪(現年40歲)
    "我kiss都同律師kiss喇"

    //她隨即抓住被告上衣,以防被告逃跑,
    身手敏捷,身體頭腦好健康,可喜可賀

    //「記憶中係軟嘅,唔係濕嘅」
    軟就唔會濕喇XD

    //被告提及現場被人推撞施襲,令他手腳受傷,並有5顆牙齒被打脫流血。
    濫用暴力班劣C又點睇呢

    //之前 ,因為英國開放BNO政策,好多人一窩蜂去報名參加英國講座,但到最後繼續和我 follow-up 關於搵工、移民的人減到一半都沒有。
    冇生意發脾四,真好笑。咁人哋覺得米帝有啲搵笨嗰市又咁差打退堂鼓都好正常嗟

    回覆刪除
    回覆
    1. //"我kiss都同律師kiss喇"

      衰在唔記得先用pat pat 打招呼.

      //身手敏捷
      //濫用暴力

      其實呢篇新聞可以 extend 成為甜古 XD

      //咁人哋覺得米帝有啲搵笨嗰市又咁差打退堂鼓都好正常嗟

      好多人都係當買保險... 保險呢樣嘢係 luxury 唔係必需品.

      刪除
  2. //最後繼續和我 follow-up 關於搵工、移民的人減到一半都沒有。
    //冇生意發脾四,真好笑。

    佢講乜3、5、7年大計係咪有啲誇張?佢可以refer咩工俾人地咁勁先?
    吹到天花龍鳳咁,唔通佢啲客個個都係精英?

    headhunter肯定有作用,但好多時都好睇各方面配合嘅。佢地都唔會個個求職者都跟進啦,部份人覺得不合適唔再搵佢好正常。

    一般人知自己斤量,既然嬰國話可以俾做工,若果有決心要走,都係去到先搵工架啦。搵份洗碗又要headhunter 咩唔通

    回覆刪除
    回覆
    1. //佢可以refer咩工俾人地咁勁先?
      //唔通佢啲客個個都係精英?

      無花無假:

      https://www.facebook.com/fulltimeheadhunter/posts/1235998936764674

      客戶是一家潮流生活品牌和內容平台公司。該公司的原創內容體現了獨立女性生活文化,涵蓋從綠色生活,創業,時尚到健康飲食的流行文化主題。該公司是千禧一代和Z代女性尋求美好生活的首選平台,重視健康綠色生活,乾淨飲食,富意義的工作與生活。
      客戶將在香港推出首個實體體驗零售空間。

      https://www.facebook.com/fulltimeheadhunter/posts/1230404903990744
      開始有啲懷疑人生:兩個黃色熟客俾咗兩個Roles俾我,真係好棘手,唔知各位可唔可以幫幫手?
      1. 外籍男私人助理,最好剛剛大學畢業,170cm以上,最好德國、意大利或者法國籍,並擁有香港車牌,18K。(因為老闆想搵人教佢英文同埋有時可以幫手做私人司機)
      2. 香港女私人助理,最好兩至三年工作經驗或者剛剛大學畢業,最少有168cm,可以說普通話, 20-25K,需要大學畢業。(因為老闆有1米85咁高,所以陪佢出席活動嗰個助理唔可以太矮)
      搵咗成個星期都搵唔到,係真係我廢,定係真係咁難搵?
      即係搵個外籍小鮮肉及一個模特兒。
      有錢人的生活,往往就是這麼樸實無華,且枯燥。
      如果有讀者介紹,我唔介意同你分Recruitment Fee。
      認真問,真係唔好笑,其實係咪真係咁難搵?
      其實我寫完都覺得有少少唔現實,但係 #客戶永遠是對的
      📍我覺得應該要搵啱啱大學畢業嘅外籍小男孩及空中服務員。

      //headhunter肯定有作用,但好多時都好睇各方面配合嘅。

      其實好多 headhunter 同埋 recruiter 都係白墥, 多數手上都係無 job, 只係想呃人份CV 同埋 呃 call quota. 呢班人最叻就係英文流利, 懶係做 pre-screening 咁問你呢樣嗰樣. 試個有次個 recruiter 問我 CV job 1 做過乜乜乜乜, "can you tell me more about this?"; 然後 job 2 又問 "tell me more"... 我見佢不停咁問我, 我就反問返佢, 我的工作經驗, 做過乜 project 都寫在CV上了, 你有無睇過呢? 如果你想我 tell you more, 你可唔可以具體講吓想知邊方面的心得? 不如你講下手上份有乜 job, 等我知道可以 focus 係邊方面講返 detail 啲俾你聽吖.

      結果佢就係話無 job D...

      刪除
    2. //推出首個實體體驗零售空間
      "新店開幕"可以寫成咁,真喺大開眼界

      //最好德國、意大利或者法國籍,並擁有香港車牌,18K。(因為老闆想搵人教佢英文
      德國都勉強OK,搵法腸意腸教英文就真笑死人,不如搵嗰賓佬司機教喇可惜唔喺真.洋腸。原來獵頭喺做埋扯皮條嘅。

      //其實好多 headhunter 同埋 recruiter 都係白墥,
      記得以前魔兄提過有一嗰仲喺疑似hehe...都幾驚嚇吓XD

      //好多人都係當買保險...
      可能佢做埋米帝地剷經紀,以為多人買埋樓多一層保險可以大撈一筆,點知冇乜客。

      //其實呢篇新聞可以 extend 成為甜古
      就咁都已經甜甜哋喇好有potential XD

      刪除
    3. //不如搵嗰賓佬司機教喇可惜唔喺真.洋腸。

      咖喱仔啲英文都唔錯.

      //原來獵頭喺做埋扯皮條嘅。

      請 PA 嗰段真係笑咗. 黃C 真係估佢唔到.

      //記得以前魔兄提過有一嗰仲喺疑似hehe

      佢借啲易問我如果有job 要 travel 有無問題,使唔使慰妻照顧小朋友。 我話我係單身狗,於是佢就話佢自己都係單身加自己住,得明就去吓老蘭, 如果自己一個人感到寂寞就會打JJ...問我有無興趣「做個朋友」...@@"

      刪除
  3. 黃色經濟圈offer出來啲工都幾有「黃色意圖」喎⋯⋯

    //最好德國、意大利或者法國籍,並擁有香港車牌,18K。
    最好識埋睇風水

    //最少有168cm,可以說普通話, 20-25K,需要大學畢業。
    果位headhunter 又啱....呢個係要請空姐(而家冇得飛大把人選了。但重要搵個識普通話,即係要招呼蝗國人呀?有冇理過手足嘅感受呀?

    //其實好多 headhunter 同埋 recruiter 都係白墥
    係呀都,不過我真係識得經agent搵到工。我試過幾次覺得此路不通都廢事再浪費時間。
    我以前東家條件太差成日請唔到人,搵到agent 都一樣請唔到....所以agent 都未必有咩好工係手呢。


    其實而家都講明左BNO可以自由搵工,去完啲移民講座,呢點肯定係會講的。既然唔駛好著意搵間公司肯幫你搞working visa 先ok, 所有野可以自己搞同遞表俾嬰國政府自己搞,咁搵agent幫手搵工,疏通各種問題嘅必要性又少了。

    甚至如果夠膽嘅話可以直接去自己心儀嘅公司申請或者LinkedIn 去試下同對方聯絡下,對方HR一定重清楚過你係咪請緊人。

    //有無興趣「做個朋友」...
    佢特登約你上office講呢啲?睇佢都唔係想用pat pat打招呼咁簡單了

    回覆刪除
    回覆
    1. //重要搵個識普通話,即係要招呼蝗國人呀?有冇理過手足嘅感受呀?

      氹首觸話要深入敵陣做臥底囉。

      //我試過幾次覺得此路不通都廢事再浪費時間

      係呀,真係10個有9個 agent 都係白墥。

      //既然唔駛好著意搵間公司肯幫你搞working visa 先ok

      如果全日禁堂食,就連洗碗都無得做呢。

      //對方HR一定重清楚過你係咪請緊人。

      正解。

      //佢特登約你上office講呢啲?

      係呀!我見佢一轉話題便藉故走人了。驚驚。

      刪除
  4. 香港 hehe 在 IT / 銀行 /教書/設計/ ...各行业都有。以前有個 hehe 教我點樣分辨, 佢話通常在健身中心會搵到佢哋, 因為佢哋會比較注重身型 。 佢自己就經常在健身中心被人 approach, 他說 他們這個圈子的人好快就可以分辨 對方是否同路人。

    回覆刪除
    回覆
    1. //他說 他們這個圈子的人好快就可以分辨 對方是否同路人。

      咁嘔條 hehe recruiter 一定搞錯左。

      刪除
    2. 我見過嘅,都幾乾淨、斯文、有禮,對佢地的印象都幾好。

      刪除
    3. //原來獵頭喺做埋扯皮條嘅。

      X2

      //他說 他們這個圈子的人好快就可以分辨 對方是否同路人。

      覺得自己識分同事實係咪識分未必有關..

      同信仰果啲一樣,人人喜好唔同,唔影響人我會接受到,但會成日攞黎講要人接受果啲就唔同感覺了..

      -Z

      刪除
    4. //成日攞黎講要人接受果啲就唔同感覺了..

      多謝教晦。我從來都沒有想過要逼人接受,也不會為了迎合,而去附和。

      請求版主把我這串留言刪去,以免別人以為我在「傳教」。謝謝了。:)

      刪除
    5. //請求版主把我這串留言刪去,以免別人以為我在「傳教」。謝謝了。:)

      網友留言前請先思考某些話題、與及閣下的意見是否具爭議性. 如果唔想被人 comment 或者接受唔到其他人有可能有其他看法, 又或者怕人「誤解」的話, 大可不留言.

      其實我版規寫咗係度, 刪留言多是牽涉敏感資料和其他不當留言; 一般理性討論, 多角度思考, 不屬此例; 我亦唔會服侍「網友自己忽然之間唔想再見到留言」呢類 request, 免開先例, 增加自己工作量.

      如果網友希望可以刪除自己留言的話, 那就請用 email login.

      免謝.

      刪除
    6. //以免別人以為我在「傳教」

      利申,我無咁嘅意思也,果句只係in general咁comment

      -Z

      刪除
    7. 被打臉了。:(

      今天早上遇到一件事情,心情很差。就衝口而出了。請見諒。

      其實大家評論也沒什麼,今次是我小氣了。

      刪除
  5. 第一次認識陳顈欣,睇開陳怡多,係好嘅,有依類型肯分辨陰謀,不過中毒太深嗰啲人都會覺得佢哋醒唔會覺得佢哋古惑,永遠覺得佢哋被老屈。

    把友仔口口聲聲話撐蘋果,扮晒嘢引人落搭後叫人入托高自己高位沽貨,係撐就放長線啦,又話賺咗買報紙,我又真係唔9信,隻股一跌個個鷄咁腳狗咁走。

    回覆刪除
    回覆
    1. //陳顈欣

      都係有網友介紹. 蛇齋黨嚟講佢算係青春有活力, 樣子都唔錯.

      //扮晒嘢引人落搭後叫人入托高自己高位沽貨,係撐就放長線啦

      其實班首觸一係就好天真、真心膠, 一係就好古惑好識搵錢.

      刪除
    2. 陳怡沒講 "正字" 好耐,轉左教人投資,不過怪怪地。

      陳穎欣節目比較凝重,想輕鬆D,大樹與木頭吧。

      https://www.youtube.com/watch?v=RfpugTXAaS4

      P.S. 欣宜開始瘦返 DD ^_^

      刪除
    3. 我可以睇完條Youtube,節奏夠快清楚,夠晒8又幾搞笑都唔悶,聽可以畀對眼休息。

      刪除
    4. //夠晒8

      啱哂語娘。

      //我可以睇完條Youtube
      //幾搞笑都唔悶

      陳穎欣、 veronbunny 、 黑超係我少數可以睇完片的 youtuber。
      沖 san 有時睇唔哂(講嘢大慢,玩 repeat message,同埋有時會有邏輯謬誤)

      //陳怡沒講 "正字" 好耐,轉左教人投資

      一般普通首觸想憑黃色 label 賺錢其實有啲難,做黃店、區蟻員表面上正正當當,但可能要被要求放置武器、巷蜀文宣等。呢啲嘢風險較大(有可能要坐監),倒不如去做投資好過靠黃色經濟圈。

      刪除
    5. //都係有網友介紹. 蛇齋黨嚟講佢算係青春有活力, 樣子都唔錯.

      論“青春有活力, 樣子都唔錯”一同另一營比就比下去了,但我覺得唔重要,形像健康就得,主要欣賞佢地(佢自己同大樹與木頭兩個channel)有做功課,有做資料搜集,又有認真諗presentation同控時,呢啲真係蛇齋黨少見,無學佢地咁那俹簁
      另外佢紅少少已經俾人係拉登網追擊,有片攪到就咁播唔到
      都留意到佢同葉柳果邊都有合作,但果邊嘅後生都係求求其其咁
      有高質啲嘅新血係好開始,建制同正苦質素可以逐步提高就好了

      -Z

      刪除
    6. //同另一營比就比下去了

      都唔係架,黃 C妹妹都唔少省鏡架,不過中女就差啲。男嘅呢多數都三尖八角。

      其實好似陳穎欣咁,放佢出嚟同黃營 free fight 賺經驗賺人氣,都係好策略。建制派應該多啲培養呢類生力軍接棒。

      刪除
    7. //都唔係架,黃 C妹妹都唔少省鏡架,不過中女就差啲。男嘅呢多數都三尖八角。

      印像中嘅黃C妹妹好多都係識打扮又青春外型好吸引(尤其對男性而言XD),所以一同佢地比就會比下去(逃)
      anyway支持佢地,我都係鐘意形像健康有內涵多啲XD

      //放佢出嚟同黃營 free fight 賺經驗賺人氣,都係好策略。

      認同也!其實都放左唔少,但做得好又有準備嘅就唔多囉,仲要做得唔好都見啲留言為讚而讚咁..

      -Z

      刪除
    8. //所以一同佢地比就會比下去(逃)

      應該是

      所以一同佢地比就會「被」比下去(逃)

      //仲要做得唔好都見啲留言為讚而讚咁..

      花花轎子人抬人... 千穿萬穿, 馬屁不穿.

      刪除
    9. 哎呀係喎XD中文退步

      -Z

      刪除
    10. //花花轎子人抬人... 千穿萬穿, 馬屁不穿

      都可能係忍得“主流”嘅野周街都係太耐,好渴唔係“主流”嘅野
      同埋要保住呢面聲音,好似都要用讚黎抵抗啲追擊

      -Z

      刪除
    11. //同埋要保住呢面聲音,好似都要用讚黎抵抗啲追擊

      又要唱返首 You'll never walk alone.

      刪除
  6. //都係有網友介紹. 蛇齋黨嚟講佢算係青春有活力, 樣子都唔錯.//

    呢排佢用 "美顏"...^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. //美顏

      當係網上化妝,無問題嘅。

      話說我有時會將「美團」當成係「美臀」XD

      刪除