2022年2月15日 星期二

與感冒共存

(幕開)

(偌大的辦公室中,一名髮線只有稍微後移、踏入初老階段的男子,一面吃飯盒,一面全神貫注望着辦公桌上的電腦畫面。)

(一名戴着黑色口罩、身穿黑色低胸小背心、黑色 bra 帶和熱褲的少女衝了進來。)

(少女身手矯捷,甫踏入辦公室,便用後腳將門關上。)

(少女一個箭步衝到辦公桌前,拋下背囊。)

(少女從背囊中取出一個工具包,放在辦公桌上打開。)

(男子看傻了眼,目瞪口呆。)

男子:(口窒窒)阿雪,你又想搞到呀?

(阿雪從工具包中掏出一把剪刀,在男子面前揚了揚。)

阿雪:(嗲聲嗲氣)爸爸~~~

爸爸:(大驚,雙手掩向胯下)阿...阿雪,你...你咪亂嚟呀!

(阿雪順手把束起來的馬尾拆開,揚開一頭長髮。)

阿雪:(心心眼)爸爸,你做咩喎?我今次係特意嚟幫你剪頭髮;我幫你剪,你又幫我剪,將頭髮動L清零,你說好不好~~?(唱)

長髮為君剪 短髮為君留 髮型永不變 以示長相守

  兩情相繾綣 花香枕邊留 妾心已屬君 莫讓妾消瘦

  往事如雲煙 長記妾心頭 願君情未了 來世皆白首

爸爸:(岔開話題)阿...阿雪,你今日咁好相與,一定有古感。嗯...你頭先入嚟有無掃安心碼?

阿雪:(拿出手機給爸爸看)爸爸,梗係有喇!我仲將電子針卡綁埋落安心碼度添!我有通行證架!你話我乖唔乖?

爸爸:(再找藉口)阿雪乖...但係,咁嘅時勢,我地都係唔好有不必要的跨家庭聚會,萬一中咗招要罰好多錢架!

阿雪:(用手指梳了梳頭髮)爸爸,我地係兩父女,又點算跨家庭呢?

爸爸:(語塞)總...總之唔係咁好喇!我校已經有幾個同學中咗招,萬一我同學生聚會中咗招,搞到警方要入嚟圍封校長宿舍,我校的自主又再受損,我就要學那徐局長咁自行離去,隨時比張校長仲要早退休!(唱)

聚散匆匆莫牽掛

  未記風波中英雄勇

  就讓浮名輕拋劍外

  千山我獨行不必相送

(阿雪走到去爸爸的背後,幫他搥背。)

阿雪:(柔聲安慰)爸爸,唔使怕喇!依家疫情已經遍地開花,be water 咁傳播開去,封關都阻唔住,有個別手足中招都唔能夠懶落爸爸度。

爸爸:(不停抓頭,頭皮如雪片紛飛)哎,阿雪你又點可以咁講呢?就算倉倉都係性命,何況係人?你都識講佢地係手足嚟㗎!

阿雪:(柔聲安慰)爸爸,唔使咁擔心,無事㗎喎!我地班手足咁後生,中咗就當係流感,自己摳摳吓就好返㗎喇!

爸爸:(苦着臉)阿雪,你咁講即係話我係廢老,隨時打咗針係無用,一樣會死啫!

阿雪:(抱緊爸爸)爸爸,我又點會係咁嘅意思呢?你係醫生嚟㗎馬!隨時可以學袁教授咁打針,令自己多啲抗體,邊會咁易中呢。你仲幫我評估過再幫我打針,我信哂你㗎!(唱)

黑色天空瘟疫放的煙花

  骯髒的基因人人變怪物它

  欠缺了怨氣過重的解藥要路人受靶

  誰人被注射 yeah~你被誰惹

  誰被注射 yeah~黑色怪病

  誰人被注射 yeah~有罪難赦

  有沒有惡毒了一些

  誰人被注射我問你你被誰惹

  誰被注射發病了醫生救命

  誰人被注射惡毒到有罪難赦

  有沒有過份了一些

  尖酸加刻薄摑一巴

  腥風之中無暇看落霞

  一呼一吸僵硬帶一點可怕  

  討厭他你先有資格取替他

  空虛的心迂腐到不開花

  高不可攀的人人變了學家

  控制了每個跳脫的想像叫萬人造假

爸爸:(沮喪地推開阿雪)阿雪,就連皇太子都中完再中,仲惹埋老婆,事頭婆又唔知有無事,你就知個病毒係幾咁勁。為咗大家好,你都係唔好痴埋嚟好啲。

阿雪:(激昂地)爸爸,你咁講就唔啱喇!中完又中,即係病情輕微;人地老太婆都無事,即係爸爸你就更加唔使驚!

爸爸:(拍一拍額頭,恍然大悟)阿雪你咁講真係有道理!人地皇室同平民一樣,有招齊齊中,夠哂貼地。睇嚟我都唔怕學蛇齋黨一樣,走出去關心吓啲學生,就算中招都可以話係因為關心學生啫!

阿雪:(靠在爸爸的肩背)如果爸爸中咗招,我就叫老公豬揹你上我校最高的水塔頂,等爸爸可以一面隔離一面指點江山,豈不美哉?(唱)

無論有幾高 就如絕路

  隔絕塵俗只想要跟你可終老

  來跨出那地圖

  不需好報 都只想你好

  能共你

  沿途來爬天梯 不用忌諱

  中傷流言全悍衛

  留住你

  旁人如何 話過不可一世

  問我亦無愧

  有你可 失去我一切

爸爸:(大喜)阿雪,你也說得太誇張了。其實,你只要育生返個孫仔比湊吓,我就已經心滿意足了。

阿雪:(不屑地)爸爸,依家醫院系統都崩潰緊,點會仲有人肯生仔呢。而且,我聽手足講,正苦為咗谷針,大肚都要你打針,都唔理會唔會影響到個胎;條婆娘同比加超兩個搞唔掂要去求人,就連我地班手足的「五大訴求」都抄埋!真係唔知個「醜」字點寫!我同班手足都一致決定,要生都去外國生,無謂做永久性居民!

爸爸:(有點失望)唉,人各有志,都無辦法勉強你回心轉意㗎嘞。係呢,阿雪,你一場嚟到,唔會真係為咗幫我剪吓頭髮,揼吓骨就算掛?

阿雪:(拋媚眼)爸爸,你真係醒目~~~我係想你幫我寫張醫生紙...

爸爸:(奇怪地)醫生紙?我都已經幫你打咗針好耐,仲要乜醫生紙?

阿雪:(捉住爸爸攬頭攬頸)爸爸,其實我幾日前已經開始作感冒,摳咗幾日,諗諗吓都係搵爸爸你幫我寫張醫生紙去配藥好啲!(唱)

等 若是再能捱過多一晚

  便會醫得好心內舊患

  全憑愉快的晚餐

  時間令痛苦都醫好

  戀愛命運就像感冒

  誰人又會受傷到老

  亦難幸福到老

  為何去又來也不知道

  誰也沒法可免疫吧

  失戀都似是斷斷續續感冒吧

  完全在意料中變化

  或長或短進化

  治療那來又去的感情

  不可怕

爸爸:(大驚)吓!咁你剛才嗰張安心碼,點解無警力字眼嘅?

阿雪:(古惑地)爸爸,乜你咁 low tech 㗎?原來我用張截圖就真係可以呃到你!

爸爸:(氣弱遊絲)阿雪,你仲攬到我咁實,播毒犯法㗎,今次真係攬炒喇!

(爸爸呼吸困難、嘴唇發紫,四肢抽搐、心跳加速、精神開始迷糊。)

(幕下)

***

伸延閱讀:

不尋連任 張仁良明年離教大 帶領「正名」獲讚 學生校董:近日不承認學生會 損自治(明報 2022年2月8日星期二)

數千人未送院 醫局增設社區病患查詢專線 籲現高燒心口痛等徵狀即召白車 2022-02-14 21:03:06

【有線新聞】醫管局承認數千名病人仍在社區等待送院,會新增一條熱線讓初步確診者查詢,呼籲病情惡化,如呼吸困難、心口痛的病人,立即召救護車送入急症室。

數十名病人在博愛醫院門外等候,人多得連急症室也未能進入,門外亦放滿病床,醫管局承認有數千名病人等候入院。醫院管理局總行政經理何婉霞:「如果病人情況轉差,包括呼吸困難、持續高燒,看到他抽筋或嘴唇發紫,有心口痛、心跳加速,或看到他的精神開始迷糊,請你們家人立即叫救護車把病人送到急症室,我們會盡快處理。」

要處理的還有查詢熱線,大批初步確診或者確診但又未能入院的病人,投訴「護訊鈴」電話熱線多次打不通,醫管局將加開一條熱線,何婉霞:「專門讓社區的初確病人打來查詢,如果他們有醫療或感染控制問題,醫護人員可透過這些電話提供支援,希望大家可安心。」

她相信熱線需求殷切,呼籲確診者透過其他途徑,如政府社交網頁或新聞公告查詢疫情資訊。

男子涉於「連登」鼓吹染疫者四處播毒、稱疑染疫未有上庭 月底再訊、期間需還柙 2022-02-14 19:01:24

【有線新聞】一名男子涉嫌在網上討論區鼓吹染疫人士四處播毒,案件今日提訊。

32歲被告鍾志超涉嫌在「連登」網上討論區,鼓吹染疫人士「四圍播毒」。經調查後再被發現,他去年曾經在同一平台鼓吹他人對法官使用暴力,被控兩項煽惑他人使其他人蒙受感染的風險,及一項煽惑他人有意圖而傷人罪。被告稱懷疑自己感染病毒而沒有上庭,案件押後至本月22日再訊,期間被告需還柙。

民建聯鍾港武染疫、李慧琼料落區有關 黃俊碩快測陽性、會計師樓多兩人中招 2022-02-13 20:43:47

【有線新聞】民建聯會計界議員黃俊碩昨日快速檢測呈初步陽性,民建聯新增一名選委初步陽性。

主席李慧琼表示,現任選委油尖旺區議會前主席鍾港武,檢測結果呈初步陽性,估計與他落區接觸不同人士有關,他現時留在家中,等候衞生署進一步指示。

另外,黃俊碩在社交網站表示,他工作的黃龍德會計師樓,有兩名員工快速檢測初步陽性,他們已經打了兩針,最後上班是星期五,自己今天亦已做了核酸檢測,會計師樓已經消毒。

中大多8名學生染疫 確診學生轉住獨立套房 同層宿生已完成快測 2022-02-13 17:33:27

【有線新聞】中大新增8名學生初步確診或確診新冠肺炎。

中大昨日接獲通知,8名學生中,2人確診,6人對病毒呈陽性反應,校方已消毒他們去過的宿舍房間等校園設施,並安排確診學生入住有獨立浴室及廁所的房間,等候政府進一步安排,居於同一座相同樓層的學生亦已做快速病毒測試,校方會與衞生防護中心保持聯繫,採取必要措施跟進。

稱中央原則上同意港府五大請求 李家超料可解決樽頸問題 強調目前無計劃封城 2022-02-12 23:06:58

【有線新聞】政務司司長李家超在深圳出席內地與香港第二次疫情專題交流會後返港,引述中央原則上同意港府五個請求,包括派內地專家來港協助病理分析,興建隔離設施及提升檢測量等。李家超相信可以解決抗疫樽頸問題,強調現階段沒計劃封城。

李家超聯同四名局長與國家衛健委等開會後重申,香港仍然以「動態清零」為目標,現階段無計劃「封城」。政務司司長李家超:「世界衛生組織亦清楚說明封城是最後的手段,我們不覺得我們需要考慮封城,其中一個我們有信心的地方是現時的措施會有效用,因為最近才推出一系列嚴謹要求高的抗疫措施,我們現在所出現的問題是因為Omicron傳播速度快,導致我們在不同的設施出現樽頸問題。」

要解決樽頸問題,李家超說向中央提出五個請求,包括派內地專家協助病理排查及分析;提升檢測能力;興建檢疫及隔離設施;提供快速測試套裝及病床、家具、口罩等物資,李家超說中央原則上接納,並會保障鮮活食物等供港。不過要加建多少火眼實驗室,要不要建港版火神山醫院,則未有細節。李家超:「增加我們不同設施方面,包括醫療、檢測以及任何防疫設施,我們已經提出請求,協助建立數方面設施,實際設施涉及多大規模以及在哪裏,當然專班會積極認真盡快深入討論,目標很清晰,檢測能力一定要提升,希望提升是以倍數計。」

專班是中央、廣東省及港府共同成立,香港這面由李家超與四名局長負責,範疇包括流行病學專家組、檢測、檢疫設施、醫療物資組。

信報 2022年2月12日

英女皇檢測無透露有否染疫

英國皇儲查理斯確診前兩日見過英女皇伊利沙伯二世,英女皇因此須接受幾日新冠病毒檢測和接受醫生密切監測,但官方拒絕透露她有否感染病毒。南韓連續第二天新增逾5萬宗確診,俄羅斯單日感染人數首破20萬創新高。

英國《每日郵報》報道,白金漢宮拒絕透露年屆95歲的英女皇接受新冠檢測的結果,僅堅稱她沒有病徵。據悉,由於女皇周二(8日)曾接見後來確診的皇儲查理斯,皇室醫生將會對為女皇進行檢測。

由於英女皇已經完成接種第三針新冠疫苗加強劑,除非本人確診,否則毋須自我隔離。至於第二次中招的73歲查理斯也已打第三針,在出席公職活動前的例行檢測得知再確診,意味沒有明顯病徵,其夫人卡米拉的檢測結果呈陰性。

俄羅斯單日確診首破20萬

南韓中央防疫對策本部統計周五公布,周五新確診病例53926宗,較周四54121宗確診新高稍低,但是連續兩日破5萬宗。該國人氣電視節目Running Man藝人金鐘國亦確診,導致拍攝暫停。

日本厚生勞動省周四特例批准使用美國藥廠輝瑞(Pfizer)的新冠口服藥Paxlovid,最快可於下周一(14日)開始用藥。

俄羅斯疫情則持續惡化,官方周五宣布單日新病例首次破20萬,報203949宗,24小時內病歿人數達722人。

英國王儲查理斯確診4日後 妻子卡米拉同告染疫 2022-02-14 22:43:35

【有線新聞】繼英國王儲查理斯後,他妻子卡米拉亦確診新型肺炎。

英國王室周一公布,74歲的卡米拉確診。已經打齊三針的卡米拉是首度確診;查理斯則是繼兩年前染疫之後,上周四再度確診。卡米拉當日有公務行程,出席慈善機構開幕儀式。

王室發言人指,卡米拉目前正自我隔離,會遵守政府防疫指引。

開業約十天遇停業令 理髮店變陣上門做生意 有市民指無奈下願試:其實都驚 2022-02-11 19:21:06

【有線新聞】政府進一步收緊防疫措施,髮型屋即日起停業至本月24日。有髮型師就「變陣」,走出髮型屋,帶同工具上門替客人剪髮。

「14天沒有收入,對於我們來說是很嚴重的影響。」Alex上班的髮型屋剛開業約10天就遇上政府宣布要關髮型屋,不能做生意,老闆Byron就想到轉型上門剪頭髮。Byron:「我們是點對點接送,有專車全日接送師傅,不會乘坐公共交通工具,甚至的士、貨車也不會,減少接觸街外人的機會,司機和師傅每天會做快速檢測。」

要將髮型屋「搬上」客人家中亦不簡單,每次都要帶整箱工具上去。髮型師Alex:「主要帶電鏟、剪刀、理髮梳及造型用具。我們會做足一定防疫措施,例如上門剪髮會帶消毒用具,在客人面前消毒。慶幸僱主想到這個方案,起碼讓我有一點收入,我們這行(無工作)就手停口停。」

他們想到這個辦法,市民又會不會嘗試?謝先生:「250元當然不願意付,昂貴、要250元剪頭髮,對我沒有影響,頭髮可剪可不剪。」羅先生:「如果太長我都會嘗試,但是硬着頭皮、無可奈何,其實也害怕,應該要有很適當、很好的保護才上門,如罩着全身、或有頭套。」

老闆預計上門服務只能幫補兩至三成生意,他們對兩星期後可否重開髮型屋不樂觀,預計上門剪髮服務會維持一段時間。

20 則留言:

  1. //我就叫老公豬揹你上我校最高的水塔頂,等爸爸可以一面隔離一面指點江山
    車公話咗唔好人扳高處喎,仲要逞英豪XD

    //英女皇因此須接受幾日新冠病毒檢測和接受醫生密切監測,但官方拒絕透露她有否感染病毒。
    真喺好笑,封建成咁咩都唔講,其實呢個都喺屬於大眾知情權,點解冇人嘈話黑箱作業?
    又,好彩前幾日事頭婆終於欽賜將來嗰馬面嬪妃可以扶正做皇后,如果有咩三長兩短阿婆"精神開始迷糊"到賓天前冇鬆口,馬面真喺喊都無謂。

    回覆刪除
    回覆
    1. //車公話咗唔好人扳高處喎,仲要逞英豪XD

      依家啲後生, 點會聽車公話呢?

      //封建成咁咩都唔講,其實呢個都喺屬於大眾知情權,點解冇人嘈話黑箱作業?

      事頭婆應該係世襲, 無經人民授權架喎!

      //如果有咩三長兩短阿婆"精神開始迷糊"到賓天前冇鬆口,馬面真喺喊都無謂。

      咁似啲宮心計膠劇情節 XD

      刪除
    2. 今朝睇到話前排事頭婆寫咗封書話希望佢龍御歸天之後,萬年王太子即位之時,卡米拉可以做到王后。難道萬年王太子係因為喺出面同人進行人與人嘅連結搞到中招,所以事頭婆寫封信警告佢,再搞3搞4就無得做?(小報記者mode)XD

      刪除
    3. 萬年王太子: 橫死掂死, 大不了攬炒!(攬住阿媽)

      刪除
    4. 欽賜王后喺兜風耳王子中招之前,所以應該喺��到老太婆點頭後,先至苦肉計放毒,搏有得早啲登基XD

      //無經人民授權架喎
      但喺有"公務"又有用納稅人嘅錢呢,正如最近有人嘈話鹹濕二王子嘅劣C費同庭外和解有幾多喺納稅人嘅錢定喺阿媽用自己嘅私房俾阿仔...
      Prince Andrew's 'NOT a wealthy man' - expert demands 'where's the money coming from?'
      Speaking to BBC News, Mr Cawthorne said: "We don't have much of the details yet about how much money is involved and of course who is going to pay for it.
      "He's not a particularly wealthy man. Where is this money coming from?
      "I'm sure all taxpayers in this country would like to know that."

      刪除
    5. //攬炒!
      話說無返公司5日,今日終於驚世現身(此處應有:Spider-Man, Spider-Man...Look Out!Here comes the Spider-Man...),結果一返去發現已經有無數人成家一齊攬炒咗.....

      首先,有一位美少女(頭盔:見仁見智...)聽講尋日喺公司四圍遊,結果返屋企就悲劇了,全家快速測試陽性,得佢一個死裡逃生-陰性,但因為居安抗疫,佢應該最後都在劫難逃,因為佢好鍾意同佢同期啲人圍埋一齊食飯,搞到公司成堆人要強檢,然後佢又過嚟我個組度交嘢,又四圍吹水,公司就向每個同佢吹過水嘅人都派咗快速檢測包,因為我阿姐淆底,就算我無返,佢都照幫我爭取到一份檢測包,話一齊檢測安心啲(此處應有,陳姑娘心心眼....嘔)。

      第二,我上星期收到關於果個男同事畀女朋友連累嘅假消息....今次竟然成真,但係應咗係果位男同事嘅男同事身上,佢女友又成家驗到陽性,但問題係呢位人兄同個女友同居,於是乎佢星期一返完最後一日工之後,呢位細膽嘅人兄就同條真正嘅發瘟女一齊係到手騰腳震等結果(此處應有,周星馳:嚇得我騰騰震...),佢內心都好明白走唔甩㗎啦,果然今日不過檢測結果都仲未出就疑似發病,又咳又發燒...佢終於都可以無隔閡咁攬住條女溫馨咁一齊炒返碟小菜...睇嚟聽日我又要再檢測...

      第三,隔離組個美人妻(再頭盔:都係見仁見智...)嘅細佬全家都係驗出陽性,唔知點做,結果佢哋選擇咗條不歸路...(誤),佢哋心諗留返係屋到唔掂喎,於是乘夜出逃,去搵酒店自行隔離,去到酒店正打算隱瞞全家陽性結果去登記入住,好在呢個時候人妻打去問候佢哋,佢哋先懸崖勒馬,返去居安抗疫,等正苦指示.....

      第四,隔離組個阿姐靠害喉嚨痛話自己可能中咗,但唔戴罩四圍噴....真係中咗就死,佢同我只係一板之隔....

      刪除
    6. //He's not a particularly wealthy man. Where is this money coming from?

      梅媽與梅啟明 XD

      //就算我無返,佢都照幫我爭取到一份檢測包

      幾舊水的福利呀!

      //佢星期一返完最後一日工

      點解唔繼續返?

      又話說我公司都有好多同事鍾意返 office 而唔係 WFH, 唔通真係因為住納米樓/公屋, 間屋太細 Work 唔到 from home...?

      //乘夜出逃

      我仲以為係「偷渡返大陸」...

      據報有15人由香港非法入境內地 當中至少4人染疫2022-02-16 21:54:53
      【有線新聞】內地星期二新增46宗新型肺炎本地個案,而廣州公布兩宗香港輸入個案,患者是於周一凌晨懷疑由香港非法入境內地,據報一同非法入境的有多達15人,珠海等地懸賞巨額獎金打擊偷渡。
      廣州衛健委星期三公布兩宗香港輸入個案,患者為23歲及21歲中國籍女性,周一凌晨入境內地,坐網約車前往廣州,確診前到過廣州太古匯、番禺長隆歡樂世界及多間酒店,相關地點要臨時關閉。
      湖南郴州市周二亦公布當地兩名確診者同樣是於周一凌晨由香港坐船入境珠海,當地公安星期三表示,兩人透過非法途徑由香港入境,再利用提前準備的車輛和手機到郴州,他們涉嫌妨害傳染病防治罪等罪名,被公安機關立案偵查。
      有傳媒引述消息表示,聯同上述4人,星期一凌晨共有15人由香港偷渡回內地,當局已追蹤到其中12人,行蹤遍布廣東、湖南和福建。
      因應偷渡的情況,珠海多地發布懸賞通知,鼓勵民眾舉報偷渡走私行為,最高可獲得10萬元人民幣的獎勵,而惠州大亞灣更懸賞最高50萬元。
      而內地星期二新增46宗新型肺炎本地個案,其中江蘇蘇州有18宗。當地政府徵用西交利物浦大學部分宿舍作為集中隔離點,並在沒有提前通知下進入宿舍並將私人物品搬走。蘇州學生:「你們是誰啊?你們是物業公司嗎?你們是甚麼啊不好意思?我們是園區的。園區的甚麼人?你們就等通知好了好不好?」
      事件引起廣泛爭議,當地政府最終幾個小時後撤銷了強制徵用。

      刪除
    7. //梅媽與梅啟明 XD
      笑C我,吖又真喺幾似XD
      講真鹹濕王子分分鐘冇可能財自, 比魔兄差十嗰馬位XD

      //幾舊水的福利呀!
      我最近先知原來米帝嘅快速包喺每廿四小時就可以拎一盒,一盒有七支!難怪乾塘要加稅

      //唔通真係因為住納米樓/公屋, 間屋太細 Work 唔到 from home...?
      有位擺中島擺包包擺公仔冇位擺電腦?

      刪除
    8. //唔通真係因為住納米樓/公屋, 間屋太細 Work 唔到 from home...?
      //有位擺中島擺包包擺公仔冇位擺電腦?

      咁又唔好咁講,話說係我住緊座大廈,頂樓間咗好多房,裝修到好似旅館咁,其實係針對真死窮鬼嘅劏房,裡面有好多長腿鬼妹,同爆炸頭鬼仔,相信來源地係東歐,南美等,可能佢啲同事都係住啲咁嘅地方呢....環境一流,細到撼頭XD

      刪除
    9. //裡面有好多長腿鬼妹,同爆炸頭鬼仔,相信來源地係東歐
      //環境一流,細到撼頭

      有無烏妹? 住咁細影響發育的...XD

      刪除
    10. //有無烏妹? 住咁細影響發育的...XD

      有,連蒙古妹,哈薩克仔都有,聯合國一樣。唔怕,都已經發育得好好XD

      刪除
    11. 住得細會搞到應大的變細.

      刪除
  2. //欽賜王后喺兜風耳王子中招之前,所以應該喺��到老太婆點頭後,先至苦肉計放毒,搏有得早啲登基XD

    宮心計小編,死雞撐飯蓋道:二次確診,肯定係上次東窗事發,隔咗一,兩年事頭婆見到前殖民地啲廢老都搞成咁,自己都命不久矣,所以好言相勸,結果萬年兜風耳王太子把心一橫趁事頭婆有傳位之心,就播毒送佢一程,然後同小四雙宿雙棲....將小三消失掉...

    回覆刪除
    回覆
    1. //結果萬年兜風耳王太子把心一橫趁事頭婆有傳位之心,就播毒送佢一程,然後同小四雙宿雙棲....將小三消失掉...

      《屍戰米帝》劇情簡介 XD

      刪除
    2. 事頭婆真係確診了
      英國皇室鬥長命之戰係唔係終於有結果呢
      究竟係萬年王子可以登基
      定係一個唔覺意係地中海王孫登基呢

      刪除
    3. 話唔定前事頭婆會變喪屍, 永續帝位 XD

      刪除
    4. //話唔定前事頭婆會變喪屍, 永續帝位 XD

      用鐵鍊綑綁嘅前事頭婆.....真係好重口味....XD

      刪除
    5. //鐵鍊綑綁嘅前事頭婆

      正...

      刪除
    6. 太有畫面了,我仲啱啱食完lunch

      XC====

      刪除
    7. 千祈唔好嘔, 會被人以為中招...

      刪除