2022年2月13日 星期日

《一路有你(The Road Less Traveled)》:蝗女是如何吊打巷女的

魔術師都幾鍾意聽 CD 界 HiFi 女聲(唔好浪費了套影音組合),除了陳潔麗之外,馬怡靜亦係其中之一。早前意外地在油管 come across 呢首《世事何曾是絕對》,本來是《一路有你》的電影主題曲(由莫文蔚唱的我城方言版及蝗話版),上載網主將電影片段剪輯作為 MV,並以馬怡靜版取代,又係另有一番滋味:

另外,有跟開魔術師審美觀的就應該知道魔術師會女主角黃奕「吸」咗去,於是便趁放假 NOW TV 又未下架之前煲完(時間關係就不截圖了)。

***

張謙與妻子陸茵(黃奕飾)在惠州經營一家路邊食店,主打川菜。某天張謙得知陸茵懷孕,興奮異常,更是工作到深夜。由於趕住返家見老婆,張謙過馬路時匆匆忙忙,遭中港貨櫃車司機許城亮(古天樂飾)意外墥飛,奄奄一息。阿亮下車救助,張謙吐血幾升,染滿阿亮的衣衫,仲記住要打電話俾老婆。

張謙傷重不治,公安查明阿亮駕駛態度良好,此事純屬意外。公安幫阿亮計算,張家寡婦連未出生的孩子的養育費計算在內,都只係需要賠24萬,連監都唔使坐;但公安所在落口供時卻沒有私隱,給阿亮聽到了陸茵的困境。阿亮心中不安,亟想跟陸茵當面道歉。跟阿亮拍拖8年、從事地產代理的未婚妻 Susan(莫文蔚)幫手打點,找到律師處理賠償,叫阿亮不用跟陸茵見面。

阿亮回到我城,休息多時卻仍然未能放下這件交通意外,晚晚發噩夢,縱使 Susan 不停安慰也是無用。阿亮結果都係忍唔住,趁工作時揸車到惠州陸茵的小店幫襯。因為之前在公安所未見過面,陸茵只當阿亮是個平常的中巷司機客人招呼。阿亮見陸茵的生意不太好,便叫埋一眾損友來幫襯;又借啲易叫朋友自稱係幫「許城亮」給錢陸茵當是私底下的賠償。阿亮就繼續「隱姓埋名」地做陸茵身邊的暖男,又建議陸茵煮一些口味較淡,比較合傷民口味的小菜,甚至連阿亮自己的拿手菜式「清蒸桂花魚」都傳授給了陸茵。陸茵也是對阿亮有好感,但老公死了不久,自己又大住個肚,又知道阿亮有個未婚妻,便把感情按下去。

Susan 見阿亮的心神愈來愈放在陸茵身上,巷女病發作,便開始數說阿亮的不是,話佢已經太過「照顧」陞茵了,但阿亮只是逃避儘量唔駁嘴。兩人為婚事去睇樓,Susan 喜歡的是屋苑細單位,勝在易做按揭,又可以樓換樓;阿亮喜歡的流轉度低的村屋,最緊要住得舒服又可以種吓花,住一世都願。兩人講極都係傾唔埋,結果 Susan 先斬後奏用聯名戶口的錢下了訂買屋苑,阿亮知道後發作起來,但卻給 Susan 反將一軍,話阿亮都係偷偷地從聯名戶口提了8萬元給陸茵咁話。

某天陸茵要回鄉探老媽子,阿亮又借啲易載陸茵一程,又好暖男地俾自己件外套給陸茵披上。陸茵回到家中,脫下外套,卻給舅仔發現了阿亮留在外套的銀包,知道阿亮就是墥死自己哥哥的兇手,馬上便捉住陸茵,話佢同個兇手交往,好不要臉。舅仔率眾將阿亮鶳,陸茵也因阿亮隱瞞身份而嬲咗佢,兩不相幫。最後都係老媽子出來村口喝止,阿亮才拾回性命。

阿亮回到我城屋企,Susan 見到阿亮咁傷,便靜靜雞走上惠州去找陸茵的小店會一會呢位「二奶」。Susan 見小店竟然有港式小菜,仲有「清蒸桂花魚」,便叫了這道菜式。陸茵不虞有詐,依照阿亮教的手藝起了菜。Susan 見竟然在惠州吃到自己條仔的手藝,仲要係個蝗婦整嘅,兩人關係明顯唔簡單,於是便又發作,數說了陸茵一頓。陸茵知道 Susan 是阿亮的未婚妻,今次是來踩場,便將那8萬元原封不動的送回給 Susan。Susan 走出店子之外,見到道上的菜田,知道陸茵又靚又溫柔又會持家又會種菜,甘願過些平淡日活,同阿亮好夾,自己卻連飯都唔識煮,反而似個小三,結果回到傷巷便把錢給回阿亮,二人分手告終。

6個月後,阿亮儲夠錢財務自由話要退休(那些年的中巷司機果然好搵!),再也忍不住去找陸茵,但小店卻已結業關門。阿亮再到陸茵的家鄉,見到陸茵的老媽子在照顧小孩。老媽子異常開明,無話要趕阿亮走,反而告訴他陸茵在深圳打工的地址,要他好好「照顧」陸茵。阿亮到深圳找到陸茵,講返近況。陸茵雖然明白二人的感情,但想到如果同阿亮結婚,孩子大咗點同阿仔交代?自己竟然嫁俾「殺死」阿仔生父的「兇手」?阿亮知道陸茵心結難解,只好轉身離去。

就在二人分手後,路上傳來交通意外的聲音。陸茵非常緊張,馬上去找是否阿亮遭到不測。當然,好人一世平安,阿亮就在對面馬路,見到陸茵的關切。

然後,就沒有然後了。

***

本片係一套老土文藝愛情片,bug 就真係無謂捉;open ending 無交待陸茵對兒子的心結都算處理得宜。另外,觀眾可以認識到以前蝗巷司機係幾咁好搵,同埋「二奶」係幾咁有競爭力。

演員方面,莫文蔚飾演 Susan 呢條地代巷女真係做到個 stereotype 出嚟,巷男點解轉投蝗女懷抱,原因「可以理解」。當然更唔少得的就是終於可以見識到古天樂的蝗話 :D

另外,公安負責計交通意外賠償呢吓嘢真係開眼界,唔知係唔係真。一條大人性命加未出世的寶寶都只係賠廿幾萬,唔怪得成日俾黃人話蝗民人命唔值錢。又,如果呢單交通意外發生在我城,阿亮應該以「不小心駕駛導致他人死亡」被捕(即使真係唔關阿亮事),而唔會以「只需負次要負任」,賠錢了事。究竟我城同蝗國的做法孰優孰劣,真係值得深思。

最後,黃奕在網上的照片真係幾兩極,有靚樣又有大媽樣,蝗女/婦係真唔係太襟老...

(圖片來源:演員請就位2|黃奕認婚姻失敗拖累事業 飽受網路暴力7年唔敢見人,香港012020-09-26)

魔術師評分:80分(100分滿分)

22 則留言:

  1. //就在二人分手後,路上傳來交通意外的聲音。陸茵非常緊張,馬上去找是否阿亮遭到不測。
    要做open ending應該喺呢嗰位停

    //6個月後,阿亮儲夠錢財務自由話要退休
    以為喺六年後,六個月真喺神奇。可能因為同嗰巷女分開後,支出大減唔使買包包食好西去旅行"返鄉下",即刻儲夠錢財自

    //當然更唔少得的就是終於可以見識到古天樂的蝗話
    中巷司機應該時不時要換撚太XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //要做open ending應該喺呢嗰位停

      Good idea, 有啲似《雪山飛狐》feel. 不過好多傷民都係想畫公仔畫出腸多啲.

      //六個月真喺神奇

      陸茵個BB都只係得幾個月大, 咁放心留低俾鄉間的老媽子照顧, 呢吓嘢都好難講得通.

      //換撚太

      哈哈X10

      刪除
    2. //陸茵個BB都只係得幾個月大, 咁放心留低俾鄉間的老媽子照顧, 呢吓嘢都好難講得通.

      因為大陸啲社會福利同免費教育係同戶籍掛鉤,你出去做嘢都係想賺錢養家,無理由帶埋個無戶籍嘅B一齊去,淨係個B搞兩搞都洗晒你辛苦工作啲錢,所以大陸啲人離鄉去城市打工,都只能夠放低啲仔女畀啲老人照顧,呢啲就係傳說中嘅留守兒童。

      刪除
    3. //大陸啲社會福利同免費教育係同戶籍掛鉤
      //留守兒童

      我知呀. 但留守兒童都有幾歲, 唔係未戒奶的BB. 老媽子搞得掂開奶粉? 抑或請奶媽? XD

      刪除
    4. //我知呀. 但留守兒童都有幾歲, 唔係未戒奶的BB. 老媽子搞得掂開奶粉? 抑或請奶媽? XD

      陸茵表示:咁多人一定有個識開嘅,就算唔識,咪學返以前煮米糊囉,一時三刻死唔去嘅,千幾萬人都係咁,老媽子YOU CAN MAKE IT,BB YOU CAN MAKE IT TOO XD

      唔係㗎,好多留守兒童一出世就變咗留守兒童。

      "新生的宝宝,本该迅速成长,可来自监利的壮壮(化名)却没有这么幸运。出生时5斤2两重的他,40天后体重仅剩3斤半。壮壮的父母在外打工,生下他没多久,就把他送回老家由爷爷抚养。可爷爷不懂如何冲牛奶以及喂奶间隔时间等问题,导致壮壮越吃越少,重度营养不良。“孩子送来的时候,看上去就像一只瘦小的流浪猫。”昨日,武汉大学人民医院儿二科主任姜毅一脸同情地告诉记者说,“瘦得皮包骨。”"

      真係有你講嘅情況發生,但都無辦法啦,要養家嘛,唯有求神拜佛,希望無事。不過而家社會發展好咗,都多咗父母帶埋子女去外地打工啦,不過都仲係有上千萬留守兒童。而家又多咗一個新嘅原因,就係啲人生唔想養,就送返鄉下迫父母幫手養.....

      刪除
    5. //多咗父母帶埋子女去外地打工啦,不過都仲係有上千萬留守兒童。而家又多咗一個新嘅原因,就係啲人生唔想養,就送返鄉下迫父母幫手養.....

      其實我城都有咁嘅情況, 又係靠四大長老帶細路. 不過我城面積細唔需要「出城」咁解. 而且我城又有咁多工人姐姐...外來輸入個案多啲都無辦法.

      刪除
  2. //終於可以見識到古天樂的蝗話

    “省姐撚,撚呔撚!”咁出名都無聽過?XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢嗰老梗,舊博客都有出現過喇XD

      刪除
    2. //呢嗰老梗,舊博客都有出現過喇XD

      證明我係新客,無睇過舊BLOG XD

      刪除
    3. 個廣告都只係幾句, 今次係第一次聽古仔講咁多蝗話對白 XD

      https://www.youtube.com/watch?v=Xx_XBHSigv4

      刪除
  3. 睇完你講既內容,THX
    係香港即使以不小心駕駛導致他人死亡,都係好大機會唔洗坐監架,只要係死傷者都有錯就得架啦,只要做社會服務令就可以了
    真人真事,我身邊有一單,果位撞死人既司機唔洗坐監,當然賠錢方面就唔會24萬咁少既,我諗香港同內地生活既差距比較大
    內地雖然好多大小城市,唔計層樓我估一個人既生活費在1500蚊咁上下,即係唔包你買名牌袋,咁20年咪36萬囉,大約係咁啦,我估計咋,別當真

    上面套片既內容令我諗起一套粵語長片叫做 窗 ,係4哥謝賢同芳芳拍既,內容都係咁上下,當年約1968年左右? 拍得好好睇呀

    另外中港司機真係好好搵架,我同學老豆做左幾十年,一個月搵十皮架,仲做到自己做蛇頭
    佢幾年前同我講走一轉3000蚊,一轉咋,都唔知係去,定係來回果隻,咁3000蚊入面要自己供車既
    咁當你唔死得,每日都一轉,一個月咪9萬囉? 咁當然無咁多生意做既

    回覆刪除
    回覆
    1. //係香港即使以不小心駕駛導致他人死亡,都係好大機會唔洗坐監架,只要係死傷者都有錯就得架啦,只要做社會服務令就可以了

      但有理無理就話「以不小心駕駛導致他人死亡」被控, 就有少少未審先判, 講到似層層咁.

      //賠錢方面就唔會24萬咁少既,我諗香港同內地生活既差距比較大

      公安條數 exactly 就係反映出兩地生活指數的方別.

      //諗起一套粵語長片叫做 窗

      都有一套類似的巷片《忘不了》, 張柏芝和劉青雲主演.

      //我同學老豆做左幾十年,一個月搵十皮架

      果然係財務自由之路.

      刪除
  4. //另外中港司機真係好好搵架,我同學老豆做左幾十年

    我都有幾個親戚做呢行,不過見佢哋都做到好傷咁,一個糖尿上眼,幾乎盲咁滯(唔知關唔關份工事),一個肝有事,一個膝關節出問題,不過之前的確見到佢哋係幾好搵咁,不過因為健康問題,又儲到些少,買到居屋,就退休。

    回覆刪除
    回覆
    1. //糖尿上眼,幾乎盲咁滯(唔知關唔關份工事),一個肝有事,一個膝關節出問題

      職業司機飲食不健康, 熱量過高, 又要忍屎忍尿, 坐得多又屈住對腳, 真係好傷身架!

      刪除
    2. 其實呢啲病好多人都有。肝有事好多時係因為飲酒,另外乙型肝炎亦係一大原因。糖尿就主要係因為肥。膝關節就因為冇做適當嘅運動。從事任何工作嘅人都可以有呢啲問題,就睇佢哋自己肯唔肯去改變生活習慣。

      刪除
    3. 飲食失衡,缺乏運動呢啲好多「佬」都會中招.

      好少會見到OL囡囡食碟頭飯掛. 保持健康都同工種與及 lifestyle 有關.

      刪除
    4. 糖尿同肝, 最掛勾係中港司機"暴發"土豪系大陸飲大食大,
      乙肝可能太多人與人連結有關
      都可以係土豪病 - 唔知可唔可以歸入職業病

      --Dogdogchi

      刪除
    5. //系大陸飲大食大

      傷民都好多暴飲暴食的大肥肥, 然後又話自己三高打唔到針, 喊苦喊忽話醫生唔肯寫紙.

      刪除
  5. //糖尿就主要係因為肥。

    但佢又唔係肥喎,唔知係咪已經減咗,抑或係遺傳個隻。

    回覆刪除
  6. 哎~有咩慘得過忘不了又放不下又拎唔起又舍不得
    我應該去睇吓部戯順便流返兩公升馬尿

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢套都唔算係悲情戲. 無奈、唔啱 timing 嘅感覺多啲.

      刪除