2022年4月19日 星期二

疫情忍忍忍

魔術師都不時都有碎碎念,777正苦對於第五波的抗疫政策,基本上係唔科學兼無厘頭:之前晚市禁堂食好似 work,今次又照辨煮碗「扮做咗嘢」,但呢啲舊招數就好似對住聖鬥士出招咁,用過嘅招式對第五波係唔 work 嘅。於是正苦就開始亂咁嚟乜都禁,就連剪頭髮都禁埋。其實想減人流,點解唔用禁足令或者宵禁,反而搞幾個月禁這禁那,但實際作用就真係無乜,反而等到要死的都死了,要中招的都中了,群體免疫,疫情自動減弱為止。

在呢幾個勁難捱的日子,魔術師雖然可以 work from home 亦無中過招,但依然有好些事情是睇唔順眼,情緒十分燥動:

1. 鐵騎士頭盔

疫情肆虐兩年以來,只要係在晚市禁堂食的日子,魔術師一係就自己煮,但更多時都係外賣自取,從來無試過叫外賣仔送上門。原因好簡單,就係唔知運送過程中會唔會有啲「不為外人道」的事情發生(例如外賣仔偷食,食物倒瀉跌落地由外賣仔執返...等等,自己諗)。

而最令魔術師心中「唔舒服」的就是班外賣騎手好鬼鍾意戴住頭盔拎住啲外賣周圍行,蒙住面目跟本唔知佢係乜人,令到魔術師諗起黑暴,非常之無安全感。明白外賣車手一個人一雙手要從電單車後尾箱取出食物之後將頭盔放回可能有啲難度,但其實所有鐵騎士都會遇上「落車後如何放置頭盔」的問題,除了車尾箱之外是否還有其他方法呢?總唔會所有鐵騎士都係戴住頭盔周圍走吧?

(圖片來源:【新冠肺炎】自僱外賣員如染病無薪兼扣分 工會倡改用僱傭模式, HK01 2020-09-02)

2. 全天候鴨舌帽

都係唔知點解,工人姐姐們都好鍾意以厚框眼鏡,鴨舌帽造型示人,不論日夜陰晴,都係咁樣穿戴。有時假日出門,在巴士站排隊等車,一條隊隨時有好幾個同樣造型的姐姐們伸手隻手高舉手機嗶哩吧啦地玩 video call,好鬼有《The Matrix》feel。魔術師心諗,又眼鏡又鴨舌帽又口罩,蒙哂面好似去做賊咁,仲使乜視像通話呢!

無錯,魔術師就係介意成街人蒙住面,唔知好似做賊、定係毀咗容、定係入咗毒氣室咁,人人個樣都好似唔見得人咁,個心好唔舒服。特衰正苦幾時先可以俾我地光明正大咁以真面目示人呢?

3. 硬膠鳩嗚車

以前就話「鄉趕人」成日被蝗民自由行拖喼輾腳,但疫情兩年以來,目測卻是愈來愈多傷民用上鳩嗚車,仲要唔只係廢老、大媽、或者係工人姐姐會拉車仔,就算係衣着光鮮貌似中剷的時髦巷婦都係照拉如儀,橫衝直墥魯莽「駕駛」,惡形惡相不下於「無文化」的蝗民。而魔術師最討厭的就係以下呢類硬膠鳩嗚車,蝗民拖喼最多都只係輾腳背,但呢類硬膠鳩嗚車幾隻尖角四圍刮,被佢刮中「上五吋下五吋」真係好鬼痛!

(圖片來源:HKTV Mall > 紅A - 塑膠輕便購物車 - 紫色, captured on 18 Apr 2022)

4. 滑板車、風火輪

本來都唔記得寫,但是日竟然有新聞係「電動滑板車襲警」,即時醒起魔術師都有幾次差唔多俾無聲無息的「電動車」墥親,個「司機」仲要拎住外賣食品添!真係又係俾晚市禁堂食玩死!

駕電動滑板車疑收掣不及撞警員 男子涉危駕、無牌駕駛等7罪被捕 2022-04-18 15:27:04

【有線新聞】有警員午夜在沙田被電動滑板車撞到,兩人受傷送院。

網上片段見到,涉事警員當時正在科學園路、近馬料水公眾碼頭的路邊抄牌,一名男子在行人路上駕駛電動滑板車,警員嘗試截停他,滑板車收掣不及撞向警員,兩人跌在地上,警員的手、腳擦傷;該名25歲男子涉嫌危險駕駛、無牌駕駛等7項罪名被捕。

18 則留言:

  1. 我村又係好多人叫騎士外賣,但呢期只送到大門。小的基本上除了薄餅鋪自家僱員做返,而偶爾叫到送上門外,所有都是自己拎的。同魔術師一樣咁諗,點知中間做咗乜,可免則免。同道理,其實買外賣,都唔知廚房裡面做咗乜。買生鮮料自煮,都係唔知成條產物鏈做咗乜.. haha... 結論可能要自己種!

    你個黑暴心理陰影面積都幾大...

    回覆刪除
    回覆
    1. //唔知廚房裡面做咗乜。買生鮮料自煮
      //點知中間做咗乜,可免則免

      咁你買嘢自然唔知人地廚房搞乜, 無可避免,只能眼不見為淨; 之不過經外賣仔手真係可以避免的, 而且外賣仔唔係食店員工, 唔怕整衰個名, 個風險完全唔同講法.

      //你個黑暴心理陰影面積都幾大...

      我係一向都唔鍾意啲人無端白事戴帽蒙面...

      刪除
    2. //其實買外賣,都唔知廚房裡面做咗乜。

      經驗分享,當年朋友去親戚日本餐廳廚房做咗幾日,然後表示以後都唔會再食雞軟骨,問佢佢死都唔肯講發生咩事XDXDXD

      刪除
    3. //問佢佢死都唔肯講發生咩事

      又「自己諗」,咁似黃人嘅?

      刪除
    4. // 問佢佢死都唔肯講發生咩事XDXDXD

      像鴨舌的相反,找人吮走那些雞肉?
      從食剩的雞取軟骨?

      刪除
    5. //像鴨舌的相反,找人吮走那些雞肉?
      從食剩的雞取軟骨?//

      唔會O者, 咁搞人工仲貴啦....起碼唔係自己餐廳整, 最多都係後廚流傳既"都市傳說"...卦

      --Dogdogchi

      刪除
  2. 我係4月4日完成WORK FROM HOME (返1放1),已經正式返工,日日返
    同返D(女)同事一齊返工LUNCH(公司CANTEEN), 傾閒計(只有在LUNCH)都係以輕鬆為主
    但傾傾下,都可以講到去大陸人身上(佢地講),我就非常不滿(心入面,有試過去辯解)
    我既感受就好簡單,佢地覺得自己咁高尚,咁高尚既人又點會如此嫌棄'低下階層'做了一些不'文明'的行為,因為擁有高尚文化的人係應該去接受並教育佢地,就算唔出聲指正,都應該將不滿放在心內,而內心唔好對佢地抱怨,事因佢地只係沒機會接受教育
    而且每個人對標準都有所不同,何解佢要將自己的標準放在別人身上,而佢地根本唔認同大6人都係自己人,何解佢地要大6人跟香港果套?但我也不見得香港有多高尚
    正如我在日本旅遊時,有同行友真的對一位老人讓座,但該老人是不坐亦在面上表違了不滿
    可知日本人文化,並不接受讓位,包括對懷孕女性, 咁樣日本又是否高尚?
    我係咁樣諗
    每次我聽到佢地又講大6人壞話,我就好唔開心,一來本是同根生,二來我覺得佢地講鄉下人壞話才是沒文化的人
    而有好多時佢地講既大6都非事實或我在過去30幾年來往大陸的生涯都未見過, 佢地都對非事實深信不疑
    我覺得同佢地講野都浪費GAS
    究竟點解咩事都要跟大6扯上關係?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如掉返轉諗, 究竟係乜嘢人先會最鍾意將啲「無文化」嘅人來跟自己比較, 來突顯自己叻啲?

      當然, 一個族群裡有部份人「無文化」, 亦有部份係叻人. 以上述的「人」, 又點解唔將自己同叻嗰班比較? 係要專門「欺負」唔叻嗰班? 諗吓呢班人點解會有咁嘅心態?

      刪除
    2. //點解唔將自己同叻嗰班比較?
      想被輾壓到體無完膚咩,哈哈哈哈哈哈。

      WILL

      刪除
    3. 其實呢D係咪人類嘅地域壁壘文化?
      即係在香港,住係島上的就會睇低住九龍,住九龍的又睇低住新界.
      又好似球賽咁,某兩個市/州的球隊球迷可以互相好不友善.

      刪除
    4. //想被輾壓到體無完膚咩,哈哈哈哈哈哈。

      「鬥爛」真係可悲!

      //即係在香港,住係島上的就會睇低住九龍,住九龍的又睇低住新界.

      某程度上類似,但球賽又好、居住地又好,都未去到好似「巷蟶仇視」的程度;而且球迷的「敵對」是在場內,球賽完了便煙消雲散,有流氓賽後搞事打人是唔會有人幫好的,球會也會跟這些流氓割蓆,而唔係好似傷民咁個個都「同情黑暴」。

      刪除
  3. //而唔係好似傷民咁個個都「同情黑暴」
    傷民: 佢代我出番啖氣呀! 竟然因為有得分阿公錢就可以嚟HK要我服侍佢買咩買咩!

    WILL

    回覆刪除
    回覆

    1. //竟然因為有得分阿公錢就可以嚟HK要我服侍佢買咩買咩!

      回流拎着數的傷民仲衰過豉油行!人地都叫真金白銀拎自己錢出嚟鳩嗚消費;回流傷民卻只是食阿公。

      刪除
    2. //回流傷民卻只是食阿公。
      就如提督大人所言: 「有奶便是娘,我城有着數,認契弟都制」。不過總比另一批想北上搵著數但又要心裡睇唔係阿爺政權嘅嚟得正常。

      WILL

      刪除
    3. //另一批想北上搵著數但又要心裡睇唔係阿爺政權嘅嚟得正常

      令我諗起2014年換樓時的地產經紀, 猛咁擦我鞋話我好人易話為唔刁難人, 「唔似嗰啲大陸人咁麻煩」, 然後鬧咗一輪啲「內地大款」睇樓時指指點點的態度... 又要做大陸客生意, 表面上要奉承佢地, 背後就D人地係西客, 真係精神分裂, 果然幾個月之後就變咗黃人(FB 頭像變咗黃C帶).

      刪除
    4. //唔似嗰啲大陸人咁麻煩
      即係人地俾錢佢賺都要令佢搵得舒服。咁高要求點可能OFFER 到呀? 去日本做收租仔好過啦!

      WILL

      刪除
    5. 「鄉下幣」最近大跌,梗係搵返人仔生意妥妥當啲!不過兩年多,未能通關,「嗰啲大陸人」想睇樓都落唔到嚟,地代哥哥想做契弟都無得做🤣

      刪除