2007年3月27日 星期二

過程與結果

魔術師近日忙於公司上半年剩下的兩單小茶飯,小茶飯一號倒還罷了,小茶飯二號卻真傷透了腦筋.

事緣老細月前從美國學習回來,帶來了一套陪訓(不要想歪了)課程,也叫我們一組人想一想如何可以照搬來香港.不消片刻,魔術師便想到了一些問題,要找老細問一問佢係美國的經驗:


魔:呢個training成個business case study咁,既多閱讀資料,又多financial statements和financial terms,班IT人會唔會唔識,覺得太困難呢?

老細:我響美國時,班人都唔係好concern識唔識,唔識咪skip左佢law...


魔:係je,但係我怕班人太過result oriented, 唔識做會有挫折感...


魔:呢個比賽有乜評分標準架?

老細:無架,我響美國時,班人都唔太care.


魔:下?香港人最鍾意問marking scheme架喎,上之前幾次training都有眼見,大老細在場喎,班人無理由會唔緊張...


魔:好奇問下,咁其實響美國會有d乜野獎品架呢?

老細:無架,大家拍下手,嘻嘻哈哈一餐咪算law.


魔:下?要班人趕頭趕命趕deadline交report比賽,結果係拍下手?點都要大老細頒個獎掛?


和大多數香港人一樣,魔術師也是一個result oriented的人,追求結果而忽略過程.就等於班美國人著重享受學習的過程,而香港同事則著重勝敗一樣.可能,魔術師也要放開一點.

再想,人生是由結果組合而成的過程.你在這年會考的成績,那年大學畢業,再那年找到工作,再再那年結婚,...,這些都是你在人生上某時某刻的結果,而你的人生也由這些結果串起來成為一個過程,直到你死去的那一刻,你的人生便就此終結.

2007/03/26 19:21:42

4 則留言:

  1. > 這些都是你在人生上某時某刻的結果,而你的人生也由這些結果串起來成為一個過程,直到你死去的那一刻,你的人生便就此終結.
    咁人生咪好似 resume?

    而通常 resume 呢

    係比其他人睇既

    咁,比自己睇既呢?

    嗯。


    有冇諗過傳聞中死前的片斷重溫

    會係 resume 定係其他野?

    回覆刪除
  2. 我又要quote返d智慧之言:
    成功就是起點

    失敗就是經驗

    過程就是結果

    現在就是全部
    我地都慣性會追逐結果,而忘記左此時此刻才是全部.
    有位法師話人生就好似一餅帶,但係d人吾係rewind就係fast forward,從來都吾play.(我諗果時cd未普及).
    要play,先係真正地活着.

    回覆刪除
  3. 不敗的魔術師2007年3月27日 清晨5:41

    70/F:
    我指的,是點(事件,結果)和線(串流起整個人生,而又流向另一些事件和結果)的關係

    回覆刪除
  4. 當下一刻好像一個點,似有還無.

    回覆刪除