2018年2月17日 星期六

解車公靈籤(2018戊戌狗年)

去年車公話(見《解車公靈籤(2017丁酉雞年)》)「傳來信息果無差」,早已指出樁秧總可以一錘定音;「轉運時來自興家」」、「財運:可得豐利」亦指出了大牛市和北水的重要性;而「篤志雲程須著力,何天今日賜榮華」更係777的寫照;只有「訴訟:可有和解之機會」就麻麻地準,畢竟藍C埋怨假髮人放人,法治已死;黃C又話假髮人重判義士,法治又已死云云...
劉業強車公廟為香港求得中籤 更新:2018/02/17 14:12

年初二車公誕,鄉議局主席劉業強在車公廟為香港求得一支中簽,寓意家宅興旺、求財半遂,但過程混亂,懷疑與另一支為沙田求得的中簽調轉。
年初二車公誕,一眾鄉紳、按傳統到車公廟求簽。鄉議局主席劉業強為香港求,他右邊、是沙田鄉事會副主席李志麒,就為沙田求簽。
為香港求的一支率先揭曉,遞予司儀時,見到寫著第四十一簽,不過他說錯了劉業強銜頭。同一時間,沙田的簽亦有結果,今次更清楚見到是第二十一簽。 
就這樣,第二十一簽、變成為香港求,簽文是︰頃畝之田歲月深,祖宗創積到于今,勸君勿論多和少,寸土原來一寸金。解曰:家宅興旺,自身平安,求財半遂,占病不妨。 
至於第四十一簽、就變成是幫沙田求,都是一支中簽。簽文指︰攝衣欲過灘頭海,轉計回來怕濕身,人若不信辛苦事,何能取得保安寧。寓意凡事小心、求財吉利,解簽師傅指,即做事要腳踏實地,不付出就沒有收穫。 
往年大年初二求簽,香港與沙田一般分開求,求完香港、才求沙田,甚少如今次般,兩人同一時間搖簽筒。
睇嚟魔術師上年的睇法無錯,車公都係怕咗俾班社混仔同解籤佬胡亂曲解,呢一兩年的籤文真係愈來愈淺顯,解籤人不宜過份解讀。不過,解籤前首先籤號要準;神明之言豈能夠擅自調包,解籤佬仲要賴三賴四將責任推卸給神明,如此不敬真係小心有報應:
負責遞簽人員認或因緊張調亂簽 2018/02/17 12:03

負責遞簽的李先生承認可能因為緊張,調亂了兩支簽。
負責每年求簽儀式的沙田鄉事委員會、主席莫錦貴翻看過求簽片段,他認為工作人員不是有心調轉,相信是菩薩旨意。
本來為我城求的應該是第四十一籤,神喻不因人為錯誤而變:


第四十一簽.中簽
攝衣欲過灘頭海,轉計回來怕濕身;
人若不信辛苦事,何能取得保安寧。
自身:要勇敢果斷 財運:可有財運 訴訟:和談可解決
行人:途中有阻 生育:不順但無礙 出行:合宜
事業:起步難  姻緣:退縮則不成 家宅:先苦後甜
搬遷:不宜   疾病:可痊癒
魔術師都係覺得呢枝籤先係講我城大局。頭兩句「攝衣欲過灘頭海,轉計回來怕濕身」,表面上是指傷民「又痕又怕痛」;但想深一層,其實呢兩句已包含有幾種意思:
一、 「灘頭海」既然可供人涉水而過,水深應該甚淺,只屬「小灣區」格局。
二、 這位人士(傷民)為何要匆忙「攝衣欲過」,而唔係慢慢行陸路呢?明顯就係想抄捷徑,怕失了飲頭啖湯的先機。
三、 「怕濕身」的意思,其實就是「過灘頭海」時所受到的短暫影響;因為身濕了會乾,衣服濕了海水,也看你肯不肯報銷,抑或洗多幾次晾乾也可以再穿。「濕身」的「付出」,其實只是短暫性、表面性的,不必過慮。
第二段「人若不信辛苦事,何能取得保安寧」就更淺顯,涉水而過當然辛苦,但如果你「唔信」辛辛苦苦「過了灘頭海」之後會「保安寧」,咁就做鬼都唔靈矣!
整段來看,籤文內容是講中港融合,由「大灣區」至「港豬噢」,傷民想「早着先機舐着數」就要「下海濕身」,或稱「蝗巷融合」;不過「打鐵還需自身硬」,「蝗文化」的影響是短暫的,可被我城文化兼收並蓄的,「不存在」笨土派所謂的「學蝗話等於文化入侵,消滅我城方言」的情況。
當然,「涉水過灘頭海」是要付出體力的,但憑籤文卻讀不出「體力付出」這回事;所謂「辛苦事」,應該是指文化共融(普通法 vs 大陸法?)過程中令傷民感到不舒服、辛苦的地方。而只要傷民有「信念」,坎坷過後自然有艇搭。係就係「辛苦」啲,但只要大家傾得埋,有「真・對話」,蝗國公安也不會坐洗頭列車到我城胡亂抓人,傷民便「得保安寧」矣!
又,「自身:要勇敢果斷」、「財運:可有財運」、「訴訟:和談可解決」、「行人:途中有阻」、「生育:不順但無礙」、「出行:合宜」、「事業:起步難」、「姻緣:退縮則不成」、「家宅:先苦後甜」等,其實都只是籤文的延伸解讀,只要依照車公所言「信辛苦事」,便可「保安寧」,最怕就係傷民唔話極唔聽啫。
再睇返理應屬於沙田的籤文:
第二十一簽.中簽
頃畝之田歲月深,祖宗創積到於今;
勸君勿論多和少,寸土原來一寸金。
自身:修身行善 財運:需艱苦  訴訟:勝望較高
行人:在途中  生育:可得男孩 出行:皆宜
事業:守業為佳 姻緣:合意   家宅:興旺
搬遷:不宜遠遷 疾病:小心大病
頭兩句「頃畝之田歲月深,祖宗創積到於今」語意明顯。「頃畝」指面積大,如果語境只係講沙田,就係指整個區;如果語境係講我城,就係指整個城市。又如果依照笨土派所言,我城由開埠計只得百幾年歷史,咁似乎傷民開埠先輩亦未夠班自稱「祖宗」;沙田有唔少「原居民」,就似乎更能代表「歲月深」、「祖宗創積」之意。就此兩句而言,車公再一次否定了笨土派的歪論。
後兩句「勸君勿論多和少,寸土原來一寸金」頗堪玩味。「勸君勿論多和少」首先就係叫傷民唔好貪;「寸土原來一寸金」的重點係「原來」,「一寸土」對應返「一寸金」,講的就係地產霸現在係以高溢價賣樓,「一寸土」的定價就是「好多寸金」。如果傷民夾硬要上車,小心樓市爆破,價值回歸,「一寸土」變返只值「一寸金」之時,借得太盡就會變負資產了。
之後解釋謂「財運:需艱苦」、「事業:守業為佳」、「搬遷:不宜遠遷」、「疾病:小心大病」,其實都係引伸義。魔術師就同意呢位師傳所言,如果夾硬話幫我城求得的是第二十一籤,咁睇就真係無第四十一籤咁好了:
師傅指為港求之21簽不如沙田簽好 2018/02/17 11:21

有解簽師傅指,最終鄉議局稱是香港求得的二十一簽,反而不及沙田求得的四十一簽好。
***
參考資料:
福山堂:車公靈簽
***
伸延閱讀:
解車公靈籤(2017丁酉雞年)

12 則留言:

  1. 睇返魔兄2017年解籤:

    先睇解釋,財運(股市樓市?)可得豐利,出行搬遷(一帶一路?)合宜,事業順利、疾病痊癒、家宅大吉等等,似乎社會撕裂可以癒合,甚至乎訴訟都有和解機會

    整後籤文其實係先睇後兩句,再睇前兩句:要贏選戰就係要做好自己,專心一致為「當今聖上」分憂,擔當起國家大事,「皇上」自會賜你榮華富貴,到時再打點信息,時機到時一眾選痿自然識得點樣投票...

    ===============

    整體上都中,尤其係財運...哈哈哈!

    至於為「當今聖上」分憂,777基本都做到,除咗某啲偽建制派係咁話佢仲未夠綏靖之外...

    //神明之言豈能夠擅自調包,解籤佬仲要賴三賴四將責任推卸給神明,如此不敬真係小心有報應:

    認同,夾硬話神明安排,同柏天尼話"球證錯判是比賽一部份"而堅持唔用VR執法既歪理並無分別。

    //頭兩句「攝衣欲過灘頭海,轉計回來怕濕身」,表面上是指傷民「又痕又怕痛」
    //「灘頭海」既然可供人涉水而過,水深應該甚淺,只屬「小灣區」格局

    「又痕又怕痛」應該無異議,本來諗巷蜀自决仔會話形容佢地既"志向"都啱,但正如當年"呆蜀教父"岩理正男先生都被比喻為"帶呆民渡紅海的摩西",用"灘頭海"來比喻巷蜀自决呢個"紅海"實在太侮辱啦,有青都唔受啦,所以形容為潮退時甚至部份可以涉水而過的深圳灣比較合理,咁即係"大灣區"啦!

    //「財運:可有財運」

    回覆刪除
    回覆
    1. //「財運:可有財運」
      //「財運:需艱苦」

      四十一簽是大局,"可有財運"可能是指股票波動性高,但把握到時機都"可"有財運; 二十一簽指沙田,沙田是新界東的樓價指標亦是消費中心,卻欠缺金融一瓣,似乎來年樓市同內需會有啲窄.

      刪除
    2. 咱等親中的已經認為林鄭已經是漢奸了, 那只是綏靖這麽輕鬆
      先放生肥佬黎, 再停煙花向犯民跪低
      林鄭之破壞力比曾議長還要厲害

      不過無線播嗰個解簽佬
      根本全程都係個記者喺度解
      個解簽剩係識附和
      都唔知邊個搵佢出嚟
      仲未話佢啲白話一啲都唔本土

      刪除
    3. //整體上都中,尤其係財運...哈哈哈!

      嘻嘻!

      //除咗某啲偽建制派係咁話佢仲未夠綏靖之外...

      《孫子兵法》軍爭第七:「三軍可奪氣,將軍可奪心。是故朝氣銳,晝氣惰,暮氣歸。故善用兵者,避其銳氣,擊其惰歸,此治氣者也;以治待亂,以靜待嘩,此治心者也;以近待遠,以佚待勞,以飽待饑,此治力者也;無邀正正之旗,無擊堂堂之陣,此治變者也。故用兵之法,高陵勿向,背丘勿逆,佯北勿從,銳卒勿攻,餌兵勿食,歸師勿遏,圍師必闕,窮寇勿迫,此用兵之法也。」

      所謂「將軍可奪心」、「圍兵必闕」,不用每一場戰役都嬴,趕盡殺絕,放一些活口回去,讓他們舐傷口的同時在敵軍其無力感,更可瓦解敵軍士氣。項羽在烏江自刎,都係衰在無士氣,無鬥志而已。

      //柏天尼話"球證錯判是比賽一部份"而堅持唔用VR執法既歪理並無分別。

      睇咗德甲大半季, 覺得VAR個做法幾好, 容易令人接受;反之歐聯的底線裁判真係唔知佢有乜用.

      //用"灘頭海"來比喻巷蜀自决呢個"紅海"實在太侮辱啦,有青都唔受啦,所以形容為潮退時甚至部份可以涉水而過的深圳灣比較合理,咁即係"大灣區"啦!

      哈哈,摩摩講得啱!

      //咱等親中的已經認為林鄭已經是漢奸了, 那只是綏靖這麽輕鬆
      //林鄭之破壞力比曾議長還要厲害

      所以話「親中的」那麼不受歡迎,就是因為下下要嬴到盡,赤裸裸的劍及履及, 一點策略都沒有。

      //四十一簽是大局,"可有財運"可能是指股票波動性高,但把握到時機都"可"有財運;

      「可」的意思係「有機會」,要有技巧先捕足到財運, 而唔係「阿豬阿狗」都贏的大牛市.

      //沙田是新界東的樓價指標亦是消費中心,卻欠缺金融一瓣,似乎來年樓市同內需會有啲窄.

      沙田都是「守業」和「不直搬遷」,似乎都係塘水滾塘魚, 樓價可能有所放緩, 畢竟第一城實用呎價都$15000+, 睇我堂家姐間屋,真係唔知點解可以咁值錢.

      //無線播嗰個解簽佬

      我一向極少睇CCTVB.

      刪除
    4. //咱等親中的已經認為林鄭已經是漢奸了,
      //所以話「親中的」那麼不受歡迎

      在我城的語境,親中可包括:深藍,親蛇齋(包括但不限民賤聯),親西環。以上三者有共通但並不完全重疊。脫離我城語境,親中亦包括親PRC,甚至親GC(Greater China)。

      魔兄言不受歡迎應該是指我城語境的前三樣。幸好小弟都不屬此三樣之列。

      //先放生肥佬黎,

      放生肥佬黎好似標少有解釋過,事實上假髮人才更不受控制,既然不一定打得贏又何必急於一時自討沒趣。

      //再停煙花向犯民跪低

      http://linepost.hk/?uid=23155.7.0.0

      //放一些活口回去,讓他們舐傷口的同時在敵軍其無力感,更可瓦解敵軍士氣

      http://linepost.hk/?uid=22843

      你問我親乜...我就梗係親"大老闆"啦!

      刪除
    5. //魔兄言不受歡迎應該是指我城語境的前三樣。幸好小弟都不屬此三樣之列。

      正解呀摩摩.

      //不一定打得贏又何必急於一時自討沒趣。

      不打沒把握的仗, 咁先係戰略家. 「親中的」好多時都係唔識睇大局,只見樹木不目森林.

      //所謂反對派聲勢, 在姚松炎入閘後即刻如放了氣的氣球。

      黃C的弱點係無底氣,只靠一時衝動和勇銳(例如放僱淚彈後), 持久力欠奉, 士氣容易喪失, 所以最佳的打擊之法並非將其全殲(全殲反而會激起其鬥志), 而係磨蝕其心志.

      //至於花車巡游, 本人又真係唔介意取消的啊? 少辦一屆半屆, 又有乜所謂呢? 那些質疑點解唔停花車巡游的人, 又是否真心贊成取消先? 還是無野搵野鬧先? 大家心照啦。

      班為反而反(不論藍黃)會話「雙重標準就唔得」架!

      //我就梗係親"大老闆"啦!

      未買到《奪命金》,剛睇完《戰狼2》,準備起稿,不日推出.

      刪除
    6. >>放生肥佬黎好似標少有解釋過,事實上假髮人才更不受控制,既然不一定打得贏又何必急於一時自討沒趣。

      假髮放是一回事, 律政司放就係另一回事
      假髮放咗, 就會再一次向廣大中國人民強調"一國兩制"係如何不可行, 令中共正式取消一國兩制更有決心同有更廣大嘅民意基礎
      香港嘅事唔只係香港嘅事, 一直只識睇住香港, 係香港人一直以來嘅盲點

      普通法同外籍法官真係香港僅有的賣點, 但唔清除司法界遺毒, 中央對香港亦難以管治
      香港的繁榮和香港的管治是一個對立選項
      一國兩制存在與否, 全看香港能給予大陸多大的利益, 能大至中共願為此吞下面子問題
      所以重商先可以保到一國兩制, 而唔係街頭抗爭

      而標少
      佢以律師身分, 分析法律論點, 係佢行文嘅宗旨
      但事物本身很多時根本不以法律邏輯而行, 事物本身也不是佢寫文嘅重心
      因此佢經常以法律觀點, 放棄對真理、民主、人權同平等嘅追求, 而一切以法律至上

      刪除
    7. //假髮放是一回事, 律政司放就係另一回事
      //假髮放咗, 就會再一次向廣大中國人民強調"一國兩制"係如何不可行, 令中共正式取消一國兩制更有決心同有更廣大嘅民意基礎

      律政司有無政治任務去設個局行用肥佬叫假髮人「失盡民心」,「令中共正式取消一國兩制更有決心同有更廣大嘅民意基礎」我就唔知;不過我相信樁秧的決心是不需要這些小動作去support的. 況且在我城,依然有大把傷民是撐肥佬(即使唔認同佢,亦唔想佢被滅聲);而在23條立法都要戰戰兢兢,我睇唔到樁秧點解要提前取消一國兩制, 萬一搞出第二次佔中就真係自己攞嚟衰.如果等到2047才取消,那現在一時的才數民氣也是無用,倒不如到時再說.

      又如果國內大城市真係可以取代我城,咁傷港對蝗國再不重要,就更加等到2047才review也不遲,犯不着冒大不諱搞乜嘢「提前取消」.

      //香港嘅事唔只係香港嘅事, 一直只識睇住香港, 係香港人一直以來嘅盲點

      同意「香港嘅事唔只係香港嘅事」, then? 一國兩制「如期取消」是依計劃而行; 咁心急都係想「提前取消」,可不可以再詳細解釋一下「唔只係香港嘅事」的後續? 武力攻呆?

      //香港的繁榮和香港的管治是一個對立選項

      睇唔出點解係對立.

      //一國兩制存在與否, 全看香港能給予大陸多大的利益, 能大至中共願為此吞下面子問題

      現在的一國兩制, 都係得班販民吵吵鬧褊, 係好似烏蠅咁煩但又唔死得人, 我又唔覺得會令樁秧好無面.

      刪除
  2. 要攝衣過海,我聯想到喺要走難,如果一早計劃要過海,應該唔使攝衣(唔喺就喺打仗,不過軍人應該唔會攝衣)尤其個目的只喺"保安寧"。又要唔辛苦,又想安寧,仲要"轉計回來"退縮,結果可能會夾係中間。

    兩個都喺不宜搬遷,可以死左移民去呆灣條心喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. //要攝衣過海,我聯想到喺要走難

      一係就係趕住去渡頭搭洗頭艇...可能係講緊啲有青嘅「祖宗」偷渡嚟我城的景象, 逃離殺人政權咪可以「保安寧」囉!

      //如果一早計劃要過海,應該唔使攝衣
      //仲要"轉計回來"退縮,結果可能會夾係中間。

      咁多顧忌, 婦人之仁, 有乜計劃都無用, 實走唔切.

      //兩個都喺不宜搬遷,可以死左移民去呆灣條心喇。

      哈哈!!

      刪除
  3. 解得太過正了! 講中港融合再切合不過

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞。

      「相信『中港融合』」係「保安寧」的必要條件,而非充分條件;而傷民就係成日想搵個充分條件出來,呢個就係落差。

      刪除