2018年2月6日 星期二

魔術師資產配置(2018年2月)

魔術師資產配置每月重整比例的日子為每月第一個星期日之後的首個交易日(適用於港、美、及/或其他海外市場),如果因為資金調配需時或等候除淨等因素有所延誤,則相關投資項目會在最切實可行的時間點內實行;同時,資產配置所有買賣均於開市前以市前競價盤沽出,或以限價競價盤買入,定價為前收市價。呢個係魔術師做資產配置的既定規律。
不過,無論公務私事,「一個月難免有幾日唔方便」,所以便又再新加「釋法條文」:如果預期因公私事忙未能兼顧下單狀況,則以市價競價盤買入和沽出。
同樣咁做都係為咗限制自己視乎市況氣氛作出任何搞捉價位的投機行為,一切都係以機械式操作為要旨。
***
2018年1月結,由於股票組合升得太過誇張,資產配置比例(股票:商品:房託:現金及債券)為36.8:2.0:27.0:34.2,要重整就要做大動作,今次沽出股票數量比較多,所得資金約一半用來買入房託類,另外一半現金就買些收息證券和基金,以達致35:2:28:35的最終目標。每100萬股票所需資金調配如下:

當中賺息蝕價的 Qwest Corporation 6.75% Notes due 2057 (CTDD.NYSE) 將會全數沽出止蝕。雖然投資額不大,輸極有個譜,但當初由 HSBC HOLDINGS PLC. 8.00% Series 2 Perpetual Subordinated Capital Securities (HSEB.NYSE) 轉入 CTDD 就係想減低 HSEB 被贖回的風險;點知就算 HSEB 被贖回,都會收返 25.00 帝幣,但 CTDD 一跌卻可以跌到 21.46 帝幣(2017年2月2日收市價,下同)。加上大貓已於上月宣佈 HSEB 未來兩季的派息,以現價 26.46 帝幣來說,溢價也只是 0.46 帝幣而已,收多一期息已經可以打和;再退一萬步講,在加息環境下以同樣跌穿 25.00 帝幣來說,大貓周轉較 CeuntryLink(或其發債體 Qwest)有利,魔術師要吸納都入 HSEB 而唔會入 CTDD 喇。
再正統啲嚟講,想為一個投資組合降低風險,加入的個別投資項目應該係比整個投資組合的風險為低才對,咁先有攤薄效應。 CTDD 做唔到呢一點,倒不如買回 HSEB 算了。
(圖片來源:dividend.com > HSEB, captured on 3 Feb 2018)
***
本月魔術師資產配置為:
甲. 股票組合(35%)
1. 複式盈富基金
  • 盈富基金(02800.HK):減持,微調投資比重。所得資金部份轉入沉船基金以認購期權長倉保持倉位。
2. 生活基金
不變。
3. 沉船基金
  • 匯豐控股(00005.HK):減持,微調投資比重。
  • 希瑪眼科 (03009.HK):全數沽清,完成短線投機操作。
  • 盈富基金(02800.HK)認購期權長倉:新加入,微調投資比重。保持複式盈富倉位。
4. 強制性公積金
不變。

乙. 商品組合(2%)
1. 實物基金
不變。
2. ETF/ETN
不變。

丙. REIT組合(28%)
1. 個別股票
  • 領展房產基金(00823.HK):增持,微調投資比重。
  • AGNC Investment Corp. (AGNC.NASD):增持,微調投資比重。
  • Hannon Armstrong Sustainable Infrastructure Capital, Inc. (HASI.NYSE):增持,微調投資比重。
  • New Residential Investment Corp. (NRZ.NYSE):增持,微調投資比重。
2. ETF
  • Vanguard REIT ETF (VNQ.AMEX):增持,微調投資比重。

丁. 債劵及現金組合(35%)
1. 債券基金/ETF
  • Guggenheim Strategic Opportunities Fund of Beneficial Interest (GOF.NYSE) :增持,作帝幣餘額寶,停泊資金用。
2. 收息證券/ETD
  • Qwest Corporation 6.75% Notes due 2057 (CTDD.NYSE):全數沽出,止蝕,資金轉回 HSEB。
  • HSBC HOLDINGS PLC. 8.00% Series 2 Perpetual Subordinated Capital Securities (HSEB.NYSE):增持,趁低吸納。
3. 強制性公積金
不變。
4. Mortgage Link
增持。
5. 現金活期、定期存款(港元、人民幣)
不變。

***
沽清 CTDD 後,每月收息表更新如下:

資產配置理念更新如下:

***
伸延閱讀:
開始收到 Interactive Brokers 退稅(2017年度)

7 則留言:

  1. 而家咁既形勢,魔兄系咪時候寫《奪命金》了? XD

    http://www.dailymotion.com/video/x2sxvf6?start=1570

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,呢隻未買。

      諗住寫完新版小丑之後就到戰狼2或者閃光妹妹...

      刪除
    2. 哇,乜咁快睇兩套"新時代"蝗片呀~

      咁我更推薦之後睇埋«奪命金»啦...你會更體會到兩地近年情緒既反差。«奪»拍於2012年,當時傷民應該屬Kübler-Ross model既denial階段,相信2022年前戲內既意境都啱傷民既情緒...至於之後仲啱唔啱,就睇下到時傷民可唔可以捱到去acceptance了.

      刪除
    3. //你會更體會到兩地近年情緒既反差。

      新片易買吖馬!《奪》曾幾何時我見過某DVD鋪有100元3隻, 要返去再睇.

      刪除
    4. 《奪命金》記得欣賞秘書helen既精湛演出

      亞力士

      刪除
    5. //秘書helen

      我第一次睇都覺得奇怪,點解間公司啲女會着到咁既?但睇咗套戲N次我都猜唔到阿杜既用意.

      或者魔兄睇咗後可以估下

      刪除
    6. 見亞力士同客席主持咁大力推薦,一於將《奪命金》排個快期先!

      刪除