2019年11月21日 星期四

唔使覆的讀者來信之今期再講貓

隨着保你大之戰散場,都係時候吸吓貓,放鬆一下心情:
今期再講貓
自從搬到新居,生活充實了許多。男戶主負責買餸煮飯,我和女戶主分擔洗碗抺廚房的工作。做完家務之後,就是玩貓、看電視和吹水時間,之後入房上網一會兒,就夠鐘瞓覺啦。
話說戶主夫婦10月底要去旅行,我可以獨享三貓一個星期,當然有享受,就要有付出,鏟屎官的工作當仁不讓。過了兩天,我向同事「投訴」點解貓屎咁臭,不戴口罩頂唔順。她說她不知道,因為她家的小動物都是在自家農場自己搞掂,從來不勞煩主人動手。她説,有我在她好開心,因為之前是她幫忙的,現在我頂了她的工作。但是她又告訴我,每次上去幫忙,她都會出動老公或者兒子作為鏟屎官,她只負責玩貓!
因爲要清年假,我揀星期三早上放假半天,一心想relax 吓,玩玩貓,hea做公司嘢。早上起床洗臉後,好悠閒地正想回房敷一下面膜......發現房間反鎖咗,電腦、手機、銀包、鎖鑰全部在房內......身上只穿著睡衣,哈哈,這是什麼狀況,在拍電視劇嗎?!於是,我決定先餵飽貓貓和自己,補充了能量之後,才慢慢想辦法吧。
我記得以前曾用過clear folder 的膠封面,成功開過反鎖了的房門,於是照板煮碗,但今次不顺利,因為不忍心剪戶主裝教會歌曲的clear folder,只好用其他類似的物料,但試了三樣物料,出晒汗,都係搞唔掂。只好在洗衣機翻出未洗的污衣,穿上後打算去鄰居家借電話求救。因為鐵閘鎖匙在我房內,如果鐵閘也反鎖了,就真係好麻煩,希望不需要行得太遠,就可以求助。
天助我也,一開門見到3樓的工人姐姐正在清潔樓梯,工人姐姐也非常好心,把她的手提電話借給我。(所以,平時出門見到鄰居,一定要笑笑口。)
因不記得戶主或者同事的電話,故我打1823,電訊公司服務員態度非常之好,她很快幫我找到一個在屯門的鎖匠。鎖匠先生是一個老實人,我說我可以付的士錢,但他一出門見到輕鐵,便搭了輕鐵過嚟。我住的村屋不易找,但他背着沉重的工具包,一路問人很快便到了。他開鎖嘅方法,和我一樣,也是用一塊膠片,但試了一會兒,開不到;他換了另外一個工具,插入去鎖孔嘗試,仍開不到;最後只好用鑿把鎖敲爛,開鎖及換新鎖只收$700。雖然我也懂得換鎖,但現在經濟不景,請人幫忙,可以間接振興香港經濟。
經過今次換鎖風波,證實了一件事,孔毛毛原來真係撞聾的,鎖匠在乒乒乓乓地敲鎖,它竟然悠閒地坐在大廳守候,它的爸媽沒有改錯名,看來它的膽也生了很多毛。
孔小虎,應叫做「好小膽」,鎖匠走了之後,我通屋找不到它,以為走貓,擔心不知應如何賠償給它的爸媽。最後我在麻雀枱腳下,吸塵機旁一個很狹小空間,找到了縮成一個毛球的孔小虎,我移開吸塵機,把沈重的它用力拖出來,抱它到大廳後,它還是不敢動,為了幫它壓驚,我餵它喜歡的零食,貪食的肥仔小虎,果然有得食就開心番。
半天的假期就這樣結束了……我心有不甘,趁今天星期五又要清年假,留在屯門大半天,真真正正享受了(入屋)陽光、清風、鳥語、花香、敷面膜、玩貓貓、拍貓貓、自拍我和貓貓、hea做公司嘢......重拾了失去的悠閒。



膽生毛的孔毛毛
孔小虎,花名肥仔
身型似黑色獵豹的Pancy, 跳躍時動作優美
反鎖房門魔術師就真係未試過,不過為防反鎖家門,魔術師就裝咗電子門鎖,唔知有無類似的 solution 給房門用呢?
又,講起獵豹,魔術師都幾鍾意豹仔;不過以大貓來說,魔術師最鍾意的都是獅子仔(如果唔係大得快同埋手指甲難剪,真係幾好養的!):



(網上圖片)
同場加映:
貓:呢條大魚咁奇怪,乜唔驚我食咗佢咩?

17 則留言:

  1. Thx,好有治療功效。
    我哋近期都係反鎖咗房門。小石人(我老公)徒手掹咗個鎖頭出嚟,再用工具撩兩撩就開到……😄
    咁手腳咁麻利係因為佢話已經唔係第一次,同我諗個頭比較鬆(鎖頭)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我從來未用過會反鎖房門的鎖, 成日都唔明你地噏乜 XD

      刪除
    2. 珠鎖呀,房內嗰邊粒制扲咗落去而人在房外又冇鎖匙咪會入唔返房囉。

      刪除
    3. 哦...嗰粒的我從來不會撳 XD

      刪除
  2. 試過一次把鎖壞左,被反鎖在房中,而家中只有我一個人住,房中亦沒有任何爆破工具,沒有電話,而窗口外面十幾樓高,感覺十分無助。

    不過,很意外地,用力扯左道門幾下,佢就自己開左了。

    回覆刪除
  3. 我識有個人花名叫塔利班,佢做啲嘢有啲出位得嚟有啲人怕咗佢,佢養咗隻豹貓都係嚇人,之前養至少5隻鸚鵡,聽佢講既嗜好,你會驚佢,我分析過呢種人其實內心軟弱,怕人蝦佢,所以養啲動物比較外表惡類等人害怕佢,正如有啲人紋身一樣,以外表靠嚇。

    回覆刪除
    回覆
    1. //養啲動物比較外表惡類等人害怕佢,正如有啲人紋身一樣,以外表靠嚇。

      可恨人自有可憐處

      刪除
    2. 但我鐘意豹係因為佢啲線條好靚

      刪除
  4. 海豚: 我想收呢隻貓做寵物, 如果佢識得游水就好lu~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓仔: 我識游貓仔式架! 但係我唔識潛水之馬!

      刪除
  5. 舊版銀英

    其實萊皇係咪血cancer?家姐係咪都有病?(家姐係費沙時皇后有發現佢面色唔健康)

    回覆刪除
    回覆
    1. //其實萊皇係咪血cancer?

      田中大神話病因不明喎...

      //家姐係咪都有病?

      呢個肯定無提過.

      刪除
    2. //希爾德發覺安妮羅傑的臉太蒼白了。眼前的女人原有和她弟弟相似的白晰皮膚,可是,為什麼會讓希爾德覺得有一種死氣沉沉的感覺呢?這是在佛洛依丁山莊裡所沒有的感覺。雖然狀況不怎麼明顯,但是,總讓人覺得大公妃的精神不夠好。

      或許安妮羅傑是生了什麼病了?這種猜測像一把小而銳利的刀劃過希爾德的心頭。//

      --落日篇-第一章:皇妃誕生

      刪除
    3. 我嘅意思係作者無用「旁白」提過「家姐都有病」,亦無病發的情節.

      刪除