2019年11月23日 星期六

新聞雜評(二百四十五)


1. 呢單新聞真係搞笑,完全顯示出保你大管理層之無能!第一,呢位拎住星條旗、唔知代表了幾多「香港人」的馬尾廚房佬是否理大飯堂員工?根據報導(見伸延閱讀),答案是「否」,為何管理層不立即命令他離開,不得盜用保你大校園內的煮食設備?以保你大管理層之態度,走去幫手清潔廚房,應該是默許此人的工作,換言之是馬尾佬就是理大飯堂的職員嘍?
2. 第二,馬尾佬似是患了躁狂症,不斷質問保你大管理層「做個乜?」、佢「一個人煮幾十個人嘅飯,邊個來幫我?」。明顯,你是心甘情願自發去幫手煮飯,無人逼你的,黑衣暴青看來也不會出糧俾你,咁你做得唔開心咪唔好做囉?如果你係本着使命感去幫呢班「一袋年青人」的話,咁就唔好發脾氣喇!再退一萬步,你就算要發脾氣,都唔係對住保你大管理層發,而係應該鬧衰班又要食又唔幫手洗碗清潔倒垃圾的巨嬰大帝(暴大共和國的亡國主因?)!不過,可能「有事梗係屌咗正苦先」便是王道,鬼叫依家我城班「掌有公權力」的「達官貴人」好似特別好欺咁咩!
3. 第三,保你大管理層真係去聽馬尾佬的指揮,在鏡頭面前幫手倒垃圾就真係「公關騷」嘞!你係要幫手嘅,就應該馬上聯絡外判商,叫清潔工做嘢;亦要跟 PoPo 協調好,不容黑衣暴青混入人群中乘亂逃走。咁先至係管理層要做的事,而唔係真係落手落腳去做清潔。你一個人姐手姐腳可以做得幾多?
4. 有網友提供了報導,謂馬尾佬係李天命粉絲,「細個唔鍾意讀書,但就特別鍾意睇李天命嘅書,基本上佢所有作品我都睇過,仲要係反覆咁睇,佢絕對係一個影響我好深嘅人,基本上我所有嘅思維同思路都係向佢學習」。魔術師只能夠話,某某球員轉會去巴塞時時,就會話自細係巴塞的粉絲;轉會去皇馬時,就會話自細都夢想去皇馬踼波。講之嘛,講到上火星都得;聽其言,觀其行,到你真係做出來的時候,才能叫人想信係的言行是否一致囉。睇馬尾佬之言行,就連李天命的「九一主義」都不太明白呢(「我考了第九,固然就沒有考到第一,可是考第一的人也考不到第九。」不就解釋了「我做不了管理層,但管理層也做不了廚房佬」的控訴嗎?)!
***
中大師生十問學校管理層:容不下一面五星紅旗?
2019-11-21
文/一群香港中文大學師生
自香港暴亂以來,已五月有餘,今各區大亂,高校淪陷。港人本是華夏同胞,學校本該是一片淨土。奈何部分學生連日來,罔顧「一國兩制」原則及基本法規定,急於充當國際反華勢力馬前卒,屢次挑釁,乘亂港之機,犯下種種令人髮指之罪行,如今更使校園滿目瘡痍。凡有血有肉、有道德底線之人,無不對此等暴徒切齒痛恨。
暴徒在中大校園內製造汽油彈等武器(美聯社資料圖片)

香港中文大學自建校始,五十餘年未有今次之大亂。空有「博文約禮」之校訓,徒留世界頂尖大學之虛名。值此存亡危急之際,今吾等愛國愛港師生,願在此十問學校管理層:
第一問:為官避事恥不恥?學校高層享數百萬年薪,卻無有作為,進不能守校園之平安,退不能保教學之秩序。暴徒公然漠視法律與校規,非法侵佔校園,校方竟對此視而不見,甚至默許社會極端勢力進入校園。談判無能,放任校園被暴徒摧毀,卻屢屢公開譴責港警履職行為。如今校方反求政府擔責,實屬推卸責任。
第二問:堂堂名校何以淪為「基地組織」?大批暴徒聚集校園,大批教授學生倉皇撤離。暴徒裝扮與恐怖分子幾無二致,本校師生進入校園卻要接受暴徒「安檢」,其行徑何其荒謬!校長面對暴徒竟予以同情,簡直辱沒學者之名。中大乃先師錢穆等人苦心建立,中學西學在此交融。如今名譽受辱,舉國嘩然,莘莘學子流離失所,科研人才報國無門,學校管理層難辭其咎。
第三問:養虎遺患為何?學校管理層無底線出賣學生利益,一味退縮致使美麗校園橫遭蹂躪,淪為修羅戰場,「成就」一批時代暴徒。副校長數月前已獲悉校內存在危險化學品試驗基地,此乃嚴重犯罪,為何隱瞞不報?為何不發佈任何校園安全提示提醒在校學生?是毫不在意,還是包庇?直至今日舉世皆知,中大校內被查獲數千枚汽油彈,坐實「暴大」之名,豈能開脫責任?
第四問:為何迫使教授學生深陷維谷?校方公然在近期數封公開信中偏袒暴徒,有失公允。絕大部分教授唯求潛心教學,絕大多數學子只願靜心讀書,卻在校園淪為政治對抗籌碼,致使基本人權與自由遭受嚴重侵犯。眾多教授學生被迫連夜撤離校園,至今仍未有任何學校管理層發聲慰問無端受難之科研人才。他們才是日後真正讓中大重新站起來的建設者啊!
第五問:群起傚尤,何不擔責?中大本青山綠水祥和之地,暴徒撤離,留下一片廢墟。時至今日,校方尚未出台任何懲處措施,使暴徒誤以為犯罪成本低廉,可安心逍遙法外。校方樹立錯誤示範,又將禍水引至政府、警方,究竟是何居心?懇請校方盡快交出暴徒,還吾輩一片清淨校園。
第六問:如此揮霍經費,如何正視校訓?校方收取非本地生高昂學費,卻罷課、停課不斷,何談「博文」?校方放任暴徒侮辱師長,無視其餘學生正常訴求,又何來「約禮」?校園被洗劫破壞,學校管理層不急於追責黑衣暴徒,竟毫不猶豫地向政府申請巨額修繕費用。劫後重建固然重要,但若不正本清源、撥亂反正,其結果只能是揮霍納稅人的錢重修「暴大」。請諸位閣下洗耳聽一聽社會上真正納稅人的呼籲吧!
第七問:如非忽視生命教育,何來校園霸凌之風?中大學生會對內欺凌學生,顛倒是非,簡直成為暴徒集中營;對外公然藐視法律與校規,妄想申請臨時禁令禁止警察入內。是誰賦予他們權力,可以任意侵犯其他學生人身安全和言論自由?是誰同意該組織帶頭破壞校園?是誰給予該組織霸凌他人的「尚方寶劍」,令之狐假虎威、胡作非為?然中大學生會並無外地生席位,無權代表所有學生,強烈呼籲校方對其嚴加整治。吾等不支持暴徒!
第八問:如此破壞邊界,何來自由與民主?學校固設有「民主牆」,學生針砭時弊本該限於「民主牆」內。必須明確自由邊界乃「群己權界」,不同政見者不應當侵犯他人基本權利和自由,更不應干預他人食何間飯堂、着何色衣物。「民主牆」日夜由學生會着黑衣「把守」,嚴格限制不同政見貼上牆,如此則「民主牆」又何談民主!
第九問:新亞誠明否,崇基至善否,聯合明德否?校方尚未舉辦一場面向非本地師生公平公正的單獨對話會。上一場對話會唯偏袒滿口叫囂、極不尊重他人言論自由之頑劣暴徒。此後之閉門會是向黑惡勢力妥協?如若縱容「反中」成為一所學府的主張,使政治凌駕於學術,讓中大人引以為豪的「五四精神」何在?「德先生」與「賽先生」死不瞑目!
第十問:何謂「大學之道」?大學教育竟不能教會學生如何崇尚真理,如何尊師重道。如今校園內污穢不堪,謠言肆虐,不乏大批思想蒙昧之流。不讀歷史、無視法律、只看黃媒,暴徒學生竟無知到如此地步。愛國師生反而無端受到暴力威脅。校方本應以教化為己任,如今卻閉門避事,遠遁海外,實在難辭其咎。偌大校園容不下一張乾淨書桌,容不下一面五星紅旗,還能不能容下些許良知?
吾愛吾師,吾更愛真理。今數家高等學府已發佈聯合聲明,堅決與暴力勢不兩立!中大已到了救亡圖存的關鍵時刻,校內絕大多數的師生立場鮮明,齊聲吶喊,堅決與暴力割席!吾輩呼籲管理層盡快行動起來,懲治這股黑色不正之風。
吾等建議特區政府及心繫高等教育事業的社會友人切莫急於為中大募款。中大之殤,理應由學校管理層及暴徒的賠償來彌補!對於因學校管理層瀆職導致吾輩合法工作、求學之權益受到侵犯、損害這一事實,吾等皆保留通過司法渠道進行維權的權力。
吾輩熱愛昔日人傑地靈、堅強正義的中大,堅信走過半個世紀的她不會就此淪喪!吾等呼籲全天下有擔當的中大人聯合起來,去建設一個嶄新的中大、一個更強的中大!吾輩有不屈之意志、吾輩有不滅之熱情,吾輩更有億萬同胞支持、有偉大祖國作後盾,一個中國不容分裂,「一國兩制」不容挑戰!相信公理、良知、正義終能擺脫黑暗,相信中大終能破而後立,鳳凰涅槃!
5. 前同事A傳來以上一信「由中大1493位內地研究生、182位教職員、57位留學生髮表(魔按:應為「發表」)」(見伸延閱讀)的公開信,奇怪的就是除偏紅笨土傳霉外,其他傳霉並無報導,也不知是真是假。

6. 魔術師沒有對此公開信的內容進行 fact check,故此就不在此逐點評論了。不過,魔術師基本上是基本上同意暴大MBA校友會會長 李漢祥(Armstrong Lee)的看法
香港中文大學工商管理碩士校友會會長李漢祥稱十分贊同中大師生信中的內容,他認為這是「公理、良知和正義的聲音」。李漢祥指出,面對校園內的暴力、破壞及欺凌行為,校方必須秉公處理。「關愛學生固然重要,但關愛不能流於溺愛,包容不可變成縱容。」正確教導學生,賞罰分明,是其是,非其非,方為師道;否則,只會誤人子弟,更有負社會對大學之期望。
李漢祥認為,大學校長就如企業的CEO,作為第一把手,對於在大學校園內所發生的違規違法事情,責無旁貸。近期在各大學所發生的連串事情史無前例,他期望香港各間大學的校長秉持公義,堅守法治精神,與暴徒割席,堅決維持校園秩序,保障所有員生在大學校園內工作、學習、研究和生活的正當權利。
***
【一哥上任】上任即改警隊宗旨 「服務為本」變「忠誠勇毅」
撰文:陳綽嵐 2019-11-19 15:58 最後更新日期:2019-11-19 18:58

國務院今日(19日)任命鄧炳強接替盧偉聰,出任警務處處長。新官上任第一日,鄧炳強領導的警隊服務宗旨隨即更改,由之前的「服務為本,精益求精」( We Serve With Pride and Care),改為「忠誠勇毅,心繫社會」(Serving Hong Kong With Honour, Duty and Loyalty),是1995年來首次改變。
警方指,新座右銘非首次「登場」,警隊在過去一年的慶祝活動中,亦曾經使用過。

九五年起沿用 新警隊「一哥」上任即更改
自1995年起,警隊一直緊隨政府推行服務為本的公共服務方針,並轉化成一個以服務為本的機構,同年亦訂立警隊服務質素策略,以「服務為本,精益求精」作警隊的服務宗旨,但持續逾五個月的反修例示威,警方執法備受爭議,社會上有聲音質疑警隊濫暴。
警記者會背景換上新口號
警隊本次更改服務宗旨,有網民揣測與今日新上任的警隊「一哥」鄧炳強有關,他今日朝早上任會見傳媒時,未有提及更改服務宗旨一事。警方今日下午4時舉行例行記者會,背景的服務宗旨字樣已換上「忠誠勇毅,心繫社會」,
警察公共關係科總警司郭嘉銓在記者會會上,就新「一哥」鄧炳強上任同時更換座右銘解釋,他指警隊一直與時並進,適逢今年為警隊175周年,郭嘉銓表示警隊秉承過去優良傳統,以及過去一直確守的價值觀。
郭嘉銓續言「忠誠勇毅」突顯警員特質,「心繫社會」則突顯警隊上下一心,以服務市民為依歸。而新座右銘亦非首次「登場」,郭嘉銓指警隊在過去一年的慶祝活動中,亦曾經使用過。
7. 魔術師一向不認為紀律部隊係 service provider,尤其是係警隊,應該保持威嚴;否則以傷民的性格,只會當自己係消費者係大爺,當阿 sir 係阿四咁指來指去。就算正如網友 Dogdogchi 所言「太平日子, 執法部門往往無乜除暴安良既本職工作要做...企業管理精英升佐上去, 諗埋 D 資源增值服務」,在「無乜需要去除暴安良」的時期時,寬容一啲、多啲笑臉、唔好成日板起面孔無問題;但養兵千日,用在一朝,警隊自己唔能夠鬆懈,亦唔能夠在人前表現軟弱可欺,應硬時就要硬起來、能夠硬起來、敢於硬起來(神盾海狗丸?)。而警隊管理層也不可以將自己部門當成是 cost centre,走埋去諗埋啲乜鬼 sales 式的「增值服務」— 與其話「增值服務」,不如搞多啲公民教育,滲啲滲啲咁講清楚警隊執法程序、投訴方法、市民(包括 popo)違法的後果、個案分享之類,唔需要刻意隱惡揚善(每個行業都有害群之馬,只要能夠公正處理便可),一切以平常心、中立角度去講,自然能夠建立起正面的形象。

***
伸延閱讀:
李天命的基點哲學:「九一主義」
港中大逾千名師生「十問」學校管理層 香港教育界稱「正義的聲音」(文匯報 2019-11-21)
中大煮完過理大 39歲廚房佬用「任劍揮」醫肚:我會留到最後一個細路離開(眾新聞 2019年11月22日 上午3:44)

83 則留言:

  1. 發這一封公開信大部分都係內地學生, 人數也只是一千多人,但另有一萬多中大校友及師生, 發公開信支持段崇智。 中大黃絲人數還是佔多數。 我的黃絲朋友話,民心所向。

    又, 我好喜歡警隊新宗旨,好適合而家的環境。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢班黃C通常都係仇警, 但從來都唔明確表示自己支持掟汽油彈、破壞藍店、執行私刑等等; 多數只會話「理解佢地點解會咁做」咁樣和稀泥咁hea 咗去.

      刪除
    2. //「理解佢地點解會咁做」//
      係,班黃C(特別係淺黃)最PK就係咁講,又唔見佢地理解吓陳同佳因為「疑似」戴綠帽而殺人?順便又理解吓警察工時長壓力大而制服D暴徒時大力左少少?

      刪除
  2. 睇臘腸面書報導,廚房佬入去煮飯似係一廂情願。一盤盤食物擺喺枱上面冇人食,啲食物賣相都好差。班暴青再唔領情,我怕廚房佬有日會擸刀迫人食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 厨房佬係有D病,燥狂,控制,段估會同入面仍逗留既黑暴日久生情,绝不容叛變先恐佈。內裡仍有女,怕且亂之又亂。

      刪除
    2. //我怕廚房佬有日會擸刀迫人食。

      佢把劍嚟,叫任劍揮,你都咪話吾驚。



      刪除
    3. 個傻佬執拗地去煮啲腐壞了的食物俾暴青食, 真係一個好題目, 有啲想留返俾下年DSE 中文作文寫. XD

      刪除
    4. 噢!原來魔術師有份,年年DSE時候,你依度閱覽次數咪爆燈。

      刪除
    5. 尚欠舊文未搬,可以睇住呢個 tag 先

      https://magicianyang.blogspot.com/search/label/中出試卷

      刪除
    6. 講講下,馬尾廚房佬步履不穩下要人攙扶離開埋大

      刪除
    7. //步履不穩

      食咗自己煮的過期食物, 痀到腳軟 XD

      刪除
    8. 》食咗自己煮的過期食物, 痀到腳軟 XD

      黃屍:一定係黑警扮的副校長乘機落毒,以斷絕義士們的食物來源



      刪除
    9. 佢先醒,可以呃like,又可以聲稱自己只係煮飯冇掟汽油彈,上到庭又可以搏同情,除時連暴動罪都打得甩

      刪除
    10. 仲馬上有社工跟進, 幫佢搵埋工添!

      刪除
  3. 魔兄,這是所謂和理非的一些邏輯,一齊討論

    https://followerstock.blogspot.com/2019/11/blog-post_22.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實冇咩好同佢地講,一句講哂:雙重標準

      用返佢地果套說辭,幫警方開脫,一樣講得通,甚至更多事實back up,但佢地永遠唔會承認自己邏輯有問題

      總之對佢地立場有利的,傳聞可以當事實,小事就發大嚟講;對佢地立場不利的,就各樣陰謀論(火燒特技人),大事化小小事化無(破壞的只是死物),因果論(一切都係政府逼出嚟,「年青人」掟汽油彈係太絕望),運用雙重標準出神入化

      刪除
    2. 一句講哂:雙重標準
      ******

      I can't agree with you more!

      刪除
    3. //其實冇咩好同佢地講,一句講哂:雙重標準

      同意呀!我今個禮拜要準備本月影評同下月投資,無咁多心力去筆戰了。為釋除疑慮,隨手拎幾點來點評一下。如果 Yau 兄覺得和理非的歪理邏輯難以招架,可以多讀李天命系列:

      1. 因果論

      //被捕者呢?不論最後是否被告上法院,都會對政權及執法人員仇視。這還未講及被打到爆頭見紅的人士。

      這是因果論出場的時候:為什麼被捕者會被打傷呢?是因為拒捕嗎?為什麼被補者會對「政權及執法人員仇視」呢?是因為自己犯了法卻不承認,反而怪罪於「政權及執法人員仇視」嗎?對「政權及執法人員」來說,恐怕不需要關顧是否會被被捕者「仇視」而調整自己的行動吧?

      2. 警察濫暴或犯錯的後果

      //另外,不要輕視文字上的處理
      //正正係因為警察無論點犯錯,當權者都「重申支持警察執法」而令市民覺得警權過大。

      「重申支持警察執法」與「重申支持警察濫暴」是兩回事。「重申支持警察執法」跟「警權過大」無關,我們不要「不要輕視文字上的處理」。

      //正正因為佢地係執法者,所以要更嚴厲地守法,犯錯就應該有處分,而唔係好似而家咁無記號無後果。如果能令市民相信警隊還是受規管,沒有警權過大的問題的話,起碼可以平息一半民怨。
      //法國黃背心運動已有幾百警察因濫權被捕。
      //智利示威都有幾百警察因濫權被捕,連政府都話要控以重刑。
      //被捕示威者黑衣人上萬,
      //犯錯警察被罰無一
      //警察比暴徒不堪就是像我上面說的,就算是證據充份都唔會有後果。

      依現時我城制度,黑暴青被警方當場拘捕,並需在48小時內帶上庭;警員如有濫用暴力,苦主應向監警會作出投訴,然後再調查。所以,「無後果」之說並非實情,只係因為黑暴青當場斷正,而濫暴之警員係事後調查而已。例如七警案,當時曾建超亦無看見打他的警員的編號,結果如何大家都知,並非「無記號無後果」,而只是「無即時後果」(我們不要「不要輕視文字上的處理」)。如果要舉法國與智利的例子,那都要比較他們監察警方的制度是如何的,需時又要多久等才可以比較。

      3. 雙重標準

      //我想大部分和理非都是反對暴力的 - 我個人也十分反對各類的破壞。我更不能原諒當權者包括警察他們的所作所爲,他們做錯了這麽多,爲什麽,爲什麽一點責任也沒有?爲什麽每一個都刻意把號碼遮蓋?爲什麽每一個都蒙面?

      香港市民受香港法律制約,犯了法就要受刑責;警員有公櫂力,除了要守法之外,也受警察通例約束,所以對警察來說,他們是在雙重制約的。所謂「一點責任也沒有」只是「沒有即時的責任」,這在第2點已經講過了。

      至於「每一個都刻意把號碼遮蓋」,我贊成警方應顯示出只有內部可以識別之編碼,編碼不會供公眾索閱查證,以保障警員私隱。直如有留言所言,我們相信大部份警員都是正直的,有自律受警方執法尺度制約,只有少數是害群之馬;但黑暴青無大台無統率,恐怖手段可以完全無道德底線,「禍必及妻兒」,我們有必要保護正直執勤的警員放心工作。

      最後,「爲什麽每一個都蒙面?」這一句,是否都需要先問問黑暴青?正如七警案,警方是紀律部隊,凡事有紀錄,曾先生的投訴有線索可供監警會(自己人?)調查;黑暴青蒙面是為了逃避刑責,無大台亙不統率,本住「不割蓆不篤灰」的原則,故此亦唔會「有線索可供(自己人)調查」,蒙面黑暴青比蒙面警察的危險性更大。

      4. 偷換概念

      //在香港法律下,一日未有判刑,被捕者均是「無罪假定」
      //太子站死人/警察掟汽油彈等都係無證據的傳聞,如果警隊有公信力,相信沒有人會相信這些說法。

      以我城普羅大眾的教育程度來說,我相信大家都接受「無罪假定」。那麼傳出「太子站死人/警察掟汽油彈」的人就要拎出證據來,這跟警方的公信力高低無關。難道葉國歡是慣匪,「講乜都無人信」,就可以捏造案件要他承認?講得出「如果警隊有公信力,相信沒有人會相信這些說法」呢句話,要不就是話「全民低智」,要不就是作為轉移視線的藉口。

      5. 前後矛盾

      //所謂的「致命武力」都分好多個程度。呢幾個月,究竟有邊一單係汽油彈做成警員有嚴重受傷? 你可以睇到唔少片,就算汽油彈直接喺警員腳下爆開,走快兩步基本上只會係輕傷(警員的長衫是防火物料,不會燒熔造成二次傷害)。
      //7.21 以後,也想找合理原因,但之後發生的,不是怕拘捕而要怕被毒打,合理嗎?

      可能對於「全副裝備」的防暴警察來說,汽油彈並不「致命」,但對在場人士,包括黑暴青、記者、路人、輕裝備的警員等,汽油彈很有可能「致命」。所以「致命武力」一說,是要看普遍性,而不是看某一特定群組(我們不要「不要輕視文字上的處理」)。既然黑暴青有「不是怕拘捕而要怕被毒打」的想像,警方又怎能否定掟汽油彈會導致嚴重傷亡的事件這些真正有可能發生的情況呢?
      甚至乎,那麼「一地兩檢」沒有發生過那些想像出來的「跨境執法」事件;修訂《逃犯條例》可以給老共安排藉口跨境捉人,也是沒有發生過。如果論者接受「汽油彈沒有對警員有嚴重受傷的個案」便可以否定汽油彈「致命武力」的話,那麼一境兩檢、修例對他們來說也沒有甚麼可怕了。
      正確的態度是,「怕汽油彈會導致嚴重傷亡」,警方就要嚴正執法;怕一地兩檢、修例會被濫用,那就在條文上講清楚,而唔係用各種藉口去合理化自己的言行。

      刪除
    4. //5. 前後矛盾

      講得好好,非常同意

      刪除
    5. //我們不要「不要輕視文字上的處理」

      上文有 copy and paste error, 應為「我們不要輕視文字上的處理」

      刪除
  4. 賊膽是養出來的。

    友善並不等同表現為懦弱,很認同忠誠勇毅這精神。

    近年太多人都太認同劉華的“今時今日咁既服務態度唔得”呢種想法,但凡事應雙向,俾人指住鼻哥屌媽拆蟹,俾人鬧仲要笑笑口,就真的應用可忍,孰不可忍的態度予以還擊。

    禮貌是雙向的,對不尊重甚至會攻擊自己的人,死忍難忍實是不智的行為。

    回覆刪除
    回覆
    1. //友善並不等同表現為懦弱

      真係good point.

      最近我都遇到類似情況. 事關我組會將新系統帶入某分部, 取代舊系統. 我去負責講緊新系統的工作流程. 負責舊系統流程的 operation staff 全部撓埋手聽, 好似唔關自己事咁.

      事後包青天上司話我要令到佢地識要依照新系統做, 否則新系統出咗街, 班人話唔識用唔識做, 就將責任賴落我組身上, 話我地教唔識佢地用個新系統同埋相關流程.

      我即時話motivate 呢班人的責任不是我組, 而係呢班人的阿頭; 呢班人明知要用新系統, 但係唔主動去學去聽係佢地嘅問題. 佢地要賴, 可以有1000個理由, 我地同佢地係 working in peers, working in peers, 互相尊重, 你願學我自然願教, 唔應該因為怕咗佢地命責而做阿四.

      包青天上司呢種就係劉華「今時今日咁既服務態度唔得」的心態. 其實學生無心向學, 哪能怪老師呢?

      刪除
    2. 以我所見魔術師網絡性格喜歡開玩笑玩得既人,應該吾會悶親佢哋,係咪老屎忽吾想學新野。

      刪除
    3. 無錯,成班都係C9. 我組就係暴政,帶來新系統要佢地放棄以往的好日子。

      刪除
    4. 我哋部門因為唔夠人,訓練新人又唔夠快,所以要請(有經驗嘅)鬼佬。上頭以為班鬼好快上手,但係原來唔係個個做得到,搞到有成三分一人“訓練班”肥佬,冇得留低。佢哋就話我哋唔識得鼓勵佢哋,成日話佢哋呢樣錯,果樣錯咁喎。

      刪除
    5. //佢哋就話我哋唔識得鼓勵佢哋,成日話佢哋呢樣錯,果樣錯咁喎。

      西方教育一向都唔能夠話「孩子」錯, 反而要讚佢地做得好 XD

      刪除
    6. 我係自己個field有做開mentor,好多時係畀各方壓力下整走個mentee,我覺得train到一個功力厚在乎要浸幾年或trial and error先得,好多冇恆心毅力之下就放棄,而其他教人又冇耐性,我個行吾同office,後生又覺得老屎忽衰,中層又覺得冇滿足感之如又冇新血返工,走下走下,宜家衰到要外判工作。

      刪除
    7. //我覺得train到一個功力厚在乎要浸幾年或trial and error先得,好多冇恆心毅力之下就放棄,而其他教人又冇耐性

      我幾支持舊制保你大/食C大的High Dip 制, apprenticeship 才可以訓練到高手出來, 唔打過無實戰係練唔到真功夫的. 耐何現代職場管理講KPI, 講即時成效, 俾本manual 你睇你就識游水踢波賽跑跳高. 基本上就係無可能做到, 結果咪係全 outsource, 責任不在己方, 「你唔能夠expect 咖喱仔 有巷豬的程度」咁囉.

      刪除
    8. 令我諗起睇大前研一的「低欲望社會」。

      其中提到德國的「雙軌制」:(略有刪節)

      在企業實際操作時間占三分之二,在職業學校的學習時間占三分之一,持續約兩、三年的「雙軌制」(Dual System)職業訓練。

      雙軌制的職業種類,不只是汽車機電技師、工業機械技師、電器設備技師、塗裝技師等藍領工作,也包括資訊工程師、旅館管理專業人員、商業事務相關工作等白領工作,總共350種公認培訓職種。

      在德國,針對孩子將來的發展,從小學四年級的階段,就開始觀察能力及適性,並予以指導。孩子也會從10歲開始思考,自己是要讀文理中學進入大學,還是選擇雙軌制或全時制的職業學校,學習一技之長,並且在12歲時做出選擇。

      最受歡迎的是雙軌制技職教育,與進入文理中學的人數相比,比例為7:3(採用相同教育制度的瑞士則是8:2。)無論選擇那條道路,職業生涯所得並沒有太大的差異;實際上,相較於大學生,18歲就習得一技之長的人,似乎更能擁有安定的生活。

      不過你叫傷巷的家長和有青接受這套是不可能。和朋友吹開水,發覺如果唔想炒有青或廢柴高學歷者,叫佢地係辦公室搬貨啦,第二日就俾辭職信(或失蹤),話佢份工係唔應該要做搬貨的。哈!笑死。

      刪除
    9. //雙軌制的職業種類

      我覺得咁先係生涯規劃的王道. 每人性格、能力、興趣都唔同, 根本無可能人人都走同一條(怪獸嘉嫩指定的)路.

      //如果唔想炒有青或廢柴高學歷者,叫佢地係辦公室搬貨啦,第二日就俾辭職信(或失蹤),話佢份工係唔應該要做搬貨的。

      Job D 無寫, 你叫佢做就唔啱!

      刪除
  5. 依個馬尾廚房佬好鬼詼諧,聽個個茶記老闆講廚房佬郁啲都扭計,年年扭加薪,要成個廚房佢理包括買材料,一吾滿意帶晒成班人走。馬尾廚房佬話只是煮飯畀暴徒吃,到時叉廚佢吾知乜罪名,上次警招個警司話走得一時,吾走得一世,幫佢安定個罪名。

    TVB有講個內地生喺微訊公信號出信,上次報導話走萬幾外地生回鄉,有成一半台灣來讀書的,眼見台灣讀完大學出嚟做真係冇乜路数。

    新大丈夫未睇過,新歌將舊歌開頭嗰句世上磨練改咗困難磨練,新歌搭困難磨練唱到好似鄉下話咁。

    一哥上任新景象,罪惡橫行,初初抗爭,做女士真係好驚捉嚟打捉嚟姦,搶吾緊要,驚桶一刀,堅少咗夜出夜歸,慢慢仲猖狂連女人都私,以為女人吾打啦,仲打到爆晒缸,睇完成身震㗎,我細個剩係畀阿媽用傘頒過嚟 ,老豆用拖鞋獎過,因為兩姊妹打架,所以我覺得警察捉到都可以打幾嘢當教仔教女。

    回覆刪除
    回覆
    1. 漏講句,我係女士一定支持有威而剛既海狗警隊保護,世上那就安全了。

      刪除
    2. 你哋有冇睇 埋大談判 各方盡力游說出嚟自首,吾知仲有冇計仔可以令到佢哋出嚟。

      刪除
    3. 咁嘅環境,用鼠攻係咪穩勝呢?
      咁就成為百獸團對火魔法師 : )



      婆娘

      刪除
    4. >>咁嘅環境,用鼠攻係咪穩勝呢?
      曱甴攻曱甴得嗎?
      班友出來都係時間問題,一早叫你走又唔走,而家先話唔想被人拉?
      你睇佢地搞到成間保你大污煙漳氣,明知無補給又浪費物資,靠呢班人革命成功呀?

      最慘係叫極三罷都無人罷,支持果班黃又繼續努力返工,自己人不撐自己人,我係班有青第一個斬死晒和理非

      刪除
    5. //支持果班黃又繼續努力返工,自己人不撐自己人

      依樣又真係喎,見中環嗰班淨係玩「和你lunch」玩咗幾多日,都吾知幾多人返工,和理非好L差,支D吾支D,選擇性支D又有,是但支D又有,無理據支持和抗爭。

      刪除
    6. 我係班有青第一個斬死晒和理非

      **********
      何止斬死晒佢哋,攞盆滾水淥熟晒佢哋

      刪除
    7. //聽個個茶記老闆講廚房佬郁啲都扭計,年年扭加薪,要成個廚房佢理包括買材料,一吾滿意帶晒成班人走

      求 source

      //埋大談判

      哇哈哈, 呢位阿sir 真係講得好,帶點憤怒又非常有感情, 無半句粗口, 有時仲文縐縐添!

      //吾知仲有冇計仔可以令到佢哋出嚟

      保你大下學期全部用哂網上授課, 理科要做lab便去問暴大借實驗室 XD

      //用鼠攻係咪穩勝呢
      //曱甴攻曱甴

      真.曱甴, 老鼠出沒是遲早嘅事.

      //你睇佢地搞到成間保你大污煙漳氣,明知無補給又浪費物資,靠呢班人革命成功呀?

      佢地可能以為建國便是請客食飯... 又, 唔知會唔會入面有囡囡「因X成孕」呢?

      //最慘係叫極三罷都無人罷,支持果班黃又繼續努力返工,自己人不撐自己人,我係班有青第一個斬死晒和理非
      //何止斬死晒佢哋,攞盆滾水淥熟晒佢哋

      睇拉燈網,唔少人仇視班返工L, 成日話傷民唔知點解咁鍾意返工. 可能呢班都係以為「錢從ATM來」的巨嬰...

      //和理非好L差,支D吾支D,選擇性支D又有,是但支D又有,無理據支持和抗爭。

      和理非的無成本抗爭最為廉價, 唔想擔刑青之餘又想搶眼球, 覺得以前大唱K式遊行示威太老土(安全系數100, 你唔去衝擊基本上無人會被捕), 不甘寂寞玩埋啲擦邊球.

      刪除
    8. //求 source

      我周圍同人打牙骹收料,因為自己鍾意食想開,聽完即係要自己最好識落手炒返一份,擔擔抬抬辛苦㗎,我一生願望又再押後再押後至死去。

      刪除
    9. //我係班有青第一個斬死晒和理非

      以前都分析過,如果革命成功,班有青和勇武第一件事一定係清算班和理非同埋泛民。

      刪除
    10. //如果革命成功,班有青和勇武第一件事一定係清算班和理非同埋泛民。

      總之 free rider 一定要死!

      刪除
  6. 消失一段時間,小弟回來了!

    廢話先不多說。大家記得明天:投票!投票!投票!

    回覆刪除
    回覆
    1. 摩摩 welcome back! 好多人都掛住你 <B

      刪除
    2. 摩兄,真係好耐無見喎!同你Say個Hi先。

      刪除
    3. 你唔係好似華記咁俾人拉咗吖嘛?

      刪除
    4. 有一段時間冇見到摩兄留言,仲有C嬸, 掛住你地。 :)

      刪除
    5. 摩摩本尊去咗教熱刺, 可能摩摩自己都有新搞作都未定, 又或者返咗蝗國住一排 (應該唔會好似鄭大使咁被行政拘留嘅!)

      刪除
    6. 摩兄,好耐無見。

      明日我一定投建制,因為現任飯民議員在區內搞游行,阻塞交通。現代吳三桂,引清兵入關!

      刪除
    7. 光復香港,由光復地鐵開始
      我唔想住馬爾代夫

      刪除
    8. //明日我一定投建制,因為現任飯民議員在區內搞游行
      //我唔想住馬爾代夫

      稿已寫好, 今晚凌晨刊出!

      刪除
    9. 點解吾想住 馬爾代夫 ?但確實好靚喎。

      刪除
    10. 摩連奴兄:Welcome back!
      等緊C嬸及克警兄回來。

      刪除
    11. 馬爾代夫,水浸眼眉,就沉。
      香港旺角已變沙灘

      刪除
    12. //點解吾想住 馬爾代夫 ?但確實好靚喎。
      //馬爾代夫,水浸眼眉,就沉。
      我唔係麥兜,呢啲好睇唔好食,齊齊沉,齊齊杏加橙

      刪除
    13. //等緊C嬸及克警兄回來。

      可能變咗CDROM 啫.

      //香港旺角已變沙灘
      //呢啲好睇唔好食,齊齊沉,齊齊杏加橙

      攬炒是民心所向嘛! XD

      刪除
    14. // 可能變咗CDROM 啫.

      希望是。或者克警兄姓鄧,剛升職、太忙。 :D

      刪除
    15. 誰召喚我XD
      越出聲多就好似偏離左呢個名ge「初心」咁

      刪除
    16. 激鬼死,我屋企附近個自助洗衣舖畀人扑爛咗個收費機,偷晒啲銀,班仆街仲話解散警隊,乘機襯火打劫。

      刪除
    17. 最近偷竊案件大幅上市,我屋苑發生兩起入室盜竊,幸而無人受傷

      刪除
    18. //班仆街仲話解散警隊,乘機襯火打劫。
      //我屋苑發生兩起入室盜竊,幸而無人受傷

      咦? 屋苑係唔係話唔俾警察入去執法先? 咁業委會應該聘用黑暴青睇場喎!

      刪除
  7. 之前有人話「民主唔可以當飯食」,班有青就笑人「淨係掛住食飯」。而家佢地終於知道「有自由但無飯食」係咩感覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 廚房佬都走埋,今舖si都冇得食。

      會唔會係保你大出現城市版「人在野」?

      刪除
    2. //廚房佬都走埋

      佢炒畀你食,你都吾好食,有報導話佢煮完一大堆攤晒喺到冇人食,之前啲人可能餓過飢所以逼於無奈食咗,之後大劑,搞到食物中毒要送院,諗諗下,廚房佬可能係鬼。

      刪除
    3. //有青就笑人「淨係掛住食飯」。而家佢地終於知道「有自由但無飯食」係咩感覺。
      //食曱甴

      佢地咁唔鍾意人返工, 如果真係無工閞, 隨時曱甴都無得食.

      //廚房佬可能係鬼

      咁呢隻鬼都幾入型入格.

      刪除
  8. 三單嘢你都講晒我想法,只能表達敬意同謝意。所以你話你個blog幾重要呢!

    理大班友真係痴痴地,又話校園俾人霸佔左,仲幫人清垃圾,真係斯德哥爾摩症候群。

    回覆刪除
    回覆

    1. //三單嘢你都講晒我想法,只能表達敬意同謝意。

      多謝讚賞.

      //理大班友真係痴痴地,又話校園俾人霸佔左,仲幫人清垃圾,真係斯德哥爾摩症候群。

      自己校園自己清潔, 都算應有之義. 唔通班黑暴青會負責咩?

      刪除
    2. 趕走暴徒之後清潔就係,依家係人地霸佔你地方,你入去幫人清潔啦。

      刪除
    3. 都唔係架. 你都唔會因為未殺哂啲曱甴而唔去清潔自己屋企; 反而,如果清潔完再整污糟,就有線索找到曱甴竇了!

      刪除
    4. 依家班埋大仔又開記招真係架勢,擅闖私人地方仲咁沙麈,你吾好話我話吖,九成開記招就係記者負責補給飲食,三日五埋兩日開一次記招就可以補給幾日,新鮮。

      刪除
    5. //你吾好話我話吖,九成開記招就係記者負責補給飲食,三日五埋兩日開一次記招就可以補給幾日,新鮮。

      咁又睇吓班保你大膠層如何處理復課事宜.

      刪除
    6. 過了區選,飛虎隊可以攻進去抓捕恐怖分子了

      刪除
    7. 保你大膠層應該想大事化小,小事化無. 就派佢地入去捉曱甴喇.

      刪除
  9. 今朝未8點去樓下票站投票,人龍超級長。。。都係買完早餐返屋企食,下午出去好過。今次兩個陣營好多人都一早投票。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有兩個五十才師奶响大快活大口大口食鷄脾,高淡闊論,民生唔緊要,最緊要良心投票。說着,繼續食。
      我同太太講,理大曱甴開記招,若要求食物,就叫廚房佬煮曱甴料理。

      刪除
    2. //民生唔緊要,最緊要良心投票

      點解講到良心同民生好似是處在對立面咁嘅? XD

      刪除
    3. 有個候選區議員一路講嘢,能句手足乜手足物,剩係顧住班手足,民生?良知?鬼理。

      刪除
    4. 其實種票易如反枱,選票又不記名,印一大叠✓咗號碼嘅選票劈落個箱度,有鬼人知。

      刪除
    5. //有個候選區議員一路講嘢,能句手足乜手足物

      我睇有線, 嗰位手足前手足後的候選人應該叫王進洋, 在東涌南參選, 主要對手是周浩鼎. 另外兩位候選人叫黎永安、劉永賢.

      刪除
    6. //選票又不記名,印一大叠✓咗號碼嘅選票劈落個箱度,有鬼人知

      選票數目應該同選民名冊劃去的數字一樣. 要造假就要連選民名冊都做埋.

      刪除
    7. 要幾條數岩數,仲要成班工作人員夠薑揹飛先得,無你諗咁簡單

      刪除