2007年4月12日 星期四

強吻

魔術師在想,如果魔術師被一名胖胖港婦強吻,會怎樣做?
a.星巴克佢
b.躲起來哭
c.大聲講「唔好」,然後講俾信得過既人聽.
d.其他 ___



在辦公室裡,胖胖港婦坐在魔術師的前面.她年約四十歲,已為人母,面圓圓,鼻子扁扁,架著一付卡地亞眼鏡.魔術師並非歧視肥人,但呢位婦人的行為實在難頂:
1.常以鄉下話大聱傾談私人電話
魔術師公司在行內都算是數一數二的跨國機構,給business partners或其他同事聽見,實在影響部門影像.
2.說話行為老天真
幾十歲人常以「扮可愛」「扮嬌嗲」的聱線語氣跟同事說話,上司見有問題找佢,佢就以「天真innocent」的語氣「扮無知」卸膊.哎,又唔見佢有鄉下話同屋企人講野時係咁語氣!
3.(唔知點講好,只能意會,不能言傳)
有次魔術師係位同某同事傾野,胖胖港婦竟然把座位退後來偷聽.魔術師對她毫不客氣,話:「我同人傾野,關你乜事,咁八掛!」
Detour一下,各位有見過媽咪 乙水 坐在嬰兒車或者學行車上的小孩時的模樣嗎?通常媽咪會手指捏著玩具,左右搖晃,頭臉也順著節拍左右擺動,嘴巴發出「奀咕咕」的聲音去逗小孩子.
對,當時胖胖港婦就係用以上的神情動作,嘟長個嘴作接吻狀,頭臉也打著節拍左右擺動,臉孔愈哄愈埋,以「扮嬌嗲」 乙水 細路的聱線語氣說:「唔~好~咁~啦~~~」
頂,魔術師幾乎想拍檯鬧佢!
4.強吻
睇官恩娜事件,總會懷疑當時係咪真係咁易俾人得逞,因為哄塊面埋去起碼都要一秒半秒,唔想被吻,無理由無反應.
但原來真係會出事既,不過出事既唔係魔術師,而係大老細(男).
話說小茶飯節目流程裡,有一項係大老細巡場.胖胖港婦竟然趁某個接近大老細的機會,伸個嘴埋去吻了一下大老細!實際情況因為人多,魔術師都睇唔見,都係由魔術師的老細告知,當時佢escort緊大老細,只見大老細擰轉面,面露嫌惡的神色.
原來,真係會避唔切既.
雖然老細無講,魔術師斷估都應該當時只係吻臉頰.不過,如果係咀咀,咁大老細既反應會係點呢?
再想,咁樣算唔算性騷擾?
2007/04/12 10:40:48

2 則留言:

  1. 依家至知你份工咁危險既,要大聲嗌吾好呀!
    之不過,依位婦人連數怪哥哥都夠膽…真係佩服佩服.

    回覆刪除