2007年4月20日 星期五

機械人

見思籌之路寫釣魚郎,魔術師也寫寫公司的機械人.
同事們都話,機械人很「猛料」的,不記得是牛津還是劍橋還是倫大的畢業生,總之係名校啦.初時,魔術師真的以為他很勁,便時常請教他一些問題,例如「點解會咁」「有乜野建議去解決呢個問題」時,誰知得到的答案全是「我不知道」、「我不懂得」、「人地咁做,我咪照跟」,完全像是一個無intelligence,只會按本子辦事,也不去figure out一些solution的機械人.
例如有一次,某同事想要用visio print個pdf檔出來,佢部機又無裝adobe acrobat,又知機械人部機有裝,咪叫機械人幫忙print一print,都係按下掣咁大把,唔會阻佢好耐.點知機械人答;「我唔識點print喎!」
魔術師聽了,便說:「你開visio,響print個menu度揀adobe個printer driver咪得law!」
誰知機械人答:「我唔識點set printer driver喎!」頂,你唔係耍我下話?呢度好似係IT部喎!
另外,好多例子,例如唔識用excel function唔去查help,要魔術師查埋俾佢兼教埋佢;寫左份document,魔術師見有個簡寫唔明,問佢點解,抑或係打錯字,佢答:「我都唔知點解,我都係抄人,人地咁寫我咪咁寫.」
喂,你讀果間名校,係咁教你既咩?一d探究同懷疑既精神都無?
機械人仲有好多頂癮野:
1.上班時睡足(或閉目養神)7小時,問他做甚麼,答:「我要想清楚才做,否則會好易錯.」大佬,唔係唔俾你諗,但係諗既時間同件事既複雜程度應該成正比,唔係下下都要諗咁耐掛?
2.睡醒了便去洗手間或茶水間發呆,每每一呆便呆十數分鐘,然後返位再睡過.
3.每次叫他,他都反應很大咁打冷震或者彈起.記住,係「每次」.唔通佢真係有好多野諗?但係佢既工作量,已經係少無可少.總之,搞到其他同事都唔係咁好意思搵佢.
4.平時唔聱唔聲,但其實好多辯駁.有個已離職既上司同魔術師講,佢曾經「的」過機械人入房照肺,估唔到佢平時講野口窒窒,表達唔到自己咁,但係一旦被攻擊,佢就會有好多藉口同理由.
原來,魔術師總算領教過呢d所謂「名校畢業生」...
最慘既係,因為機械人「做唔哂咁多野」,魔術師要幫佢手share!!!
2007/04/20 10:37:48

5 則留言:

  1. 小女子也發現,讀再多書,但腦袋不用,是什麼名校出來也不管用,只是更招人笑柄。
    不過,也不要一竹桿打沈成船人,小女子認識很多名校出來的人,也算實至名歸,包括小女子在內,嘻嘻...

    回覆刪除
  2. 名校不名校並不代表是機械人或者釣魚郎。一個人自願當機械人,是個人操守問題。小弟讀的所謂「名校」是鼓勵我們都多用腦的,因為老師們都不用腦,如果連自己都這樣,連會考也過不了。

    回覆刪除
  3. 不敗的魔術師2007年4月23日 下午5:28

    日前同事姬絲汀跟魔術師談起,話佢老細請左個summer intern,會assign落姬絲汀個team度.
    姬絲汀打開阿intern份resume一睇,赫然見到既係:
    Proficiency in English: Able to speak English

    Proficiency in Chinese: Able to speak Chinese
    姬絲汀問佢老細點解會請呢位仁兄,老細話:「佢GPA高law!!」

    回覆刪除
  4. 識講已經算勁啦﹖

    我連傳說中嘅「講嘢1999」都見識過!

    下場係點﹖

    當然係比我炒Q左啦!(怒)

    回覆刪除
  5. 文少你就好喇,做得老闆當然手執員工生殺大權!
    部門同事曾以為機械人是皇馬褂,否則以佢的工作態度,無理由唔炒的.
    但其實機械人真係同高層無任何裙帶關係,只不過係本公司的制度,炒人要搞成3年08個月而已.

    回覆刪除