2007年4月29日 星期日

給珍妮花和同學們

好了,為期約小半年的義工計劃终於完結了.在此先多謝你們的小禮物和 Thank You Letters.

不過我還是有少許失望,或許是因為你們未能出線,又或許要「浪費」一個下午,但為什麼除了珍妮花和芬妮外,都無人來這個閉幕禮呢?看看 Presentation 決賽,看看人家怎樣做,學習一下不好嗎?

哎,都係寫返d廣東話,比較親切一點.

其實,可以睇到,人地的優勝分子,是怎樣做的.

1.有 passion.

有 passion 自不然團結,有 teamwork,呢樣野好明顯,係你地所欠缺既.睇下人地一齊唱 team song,叫口號,我真係有d感慨.

2. 放開懷抱

其實 presentation (其實 interview 都好類似)就係一個 sell 自己既機會.最緊要就係要夠放,上到場,自己就係主角,個台就係我舞台,最緊要有信心,要夠勇敢.睇下所有決賽組別,莫不如是.

你地就係太「乖」,太循規蹈矩,不懂得用gimmick,呢樣野真係要學下人地.

知唔知大會評判,講過幾多次「fantastic show」?

3. Practice

相信有玩過樂器的人,都知道練習既重要性.睇下亞軍組,佢地扮「扮新聞採訪」,由講者和預先錄影的影片即場「對答」,一共三段「對話」,除左第一段有少少甩漏外,第二、三段的時間都掌握非常好,顯然係下過不少苦功去練.

4.盡力、心理質素、和其他

廢事太長氣,最後一點就係「凡事」都要盡力,而唔係「選擇性」地去盡力.仲有,就係遇到突發事件時要鎮定,好似上述果位講者,錯左第一段,俾觀眾笑(其實係善意的),都無洩氣,之後的表現都好好.另外有一組,忘記左台詞時既表現太差,太多小動作,有失大體.

當然,急智都好重要.睇過現場 Q&A,你一定會明白.

係咪好多野要學?係.

係咪樣樣都要做到最好?唔係,人力有時而盡;所以「凡事都盡力」,咁你就會用心做好每一件事.

以下係回覆來信.

Jennifer:

我知你有俾心機既,最緊要學識執生,同埋面對事情時正確既態度.

Fanny:

多謝你.我都係做我應該做既野,呢d野係互動既,你敬我一尺,我敬你唔只一丈.如果你地成班肯用心一d,學到野既係你地自己.

Queenie, 唔知係姓李定姓吳既 Sarah, Rita, Elaine, Justine,

其實學既,唔只係一d商科知識,仲有好多做人處事的soft skills.至於理科生未必會好明我講既野,可能我對一d business concept 真係講得太快,即係話,我同其他人講其他既話題有類似既問題(其實我都知),我會多加注意的了.

仲有, Justine,係「教授」,唔係「教援」.

Yannie, 姓李的 Carmen, 唔知係姓吳定姓李既 Sarah, 姓何的 Carol,

收到.

記住,以後署名,如果群體中有同名既,起碼要寫埋自己個姓上去,同名同姓要加埋 initial.


2007/04/29 00:27:37

1 則留言: