2016年6月21日 星期二

波基屌絲

(幕開)
(漆黑的房間中。)
(一男一女赤身露體,在床上亙有動作。)
(男的壓着那女的,滿身是汗,雙手撐起上身,下身只動了幾下,便氣喘連連。)
男人:(喘氣)呼...呼...哎呀,我唔得喇!我真係老喇!
女人:基基,如果你不嫌我肥,不如讓我坐在你身上,好不好?
基基:乜你唔記得我地舊年仲諗結婚架咩?你咁愛我,我又點會嫌你呢?
(二人遷就了一下,轉過體位,變成女上男下。)
基基:(雙手扶着女人的腰肢)過了今晚,我諗我地要分開一段時間...(唱)
「I don't believe it
是我放棄了妳 只為了一個沒有理由的決定
以為這次我可以 承受妳離我而去
故意讓妳傷心 卻刺痛自己」


女人:(大吃一驚)你...你說什麼?
基基:專案小組要我明天回去辦點事...
女人:(吮着男人的手指)那麼辦完事就會回來,幹麼要說到好像是生離死別似的?
基基:(嘆氣)唉...馬...馬老大那個平台上,有一個討論AV的群組,我係嗰度認識了一個男人...
女人:(捉住基基的手,引領到自己胸脯上)我幫得你帶書,就不怕帶一些翻版光碟。只是怕你死不悔改,還是要犯禁...(唱)
「來吧 我甚麼都應承
來吧 我甚麼都聽命
但你別心急痴情
來吧 有事情是要事前弄清」

基基:(又再嘆氣)唉...你會錯意了。我在這兒,生不如死。老實說,我再也不想屈在這二百多呎的小房間裡跟你相好了,這裡又熱又沒氣冷,我怕太激烈會心臟病發馬上風。
女人:(親了男人幾下,狐疑地望着他)你...這是什麼意思?是看得太多AV的後遺症嗎?
基基:(雙手打着圈,搓着女人的乳房)我自殺都想過了,還看什麼AV?那討論群組只是那位先生的掩護。他是議員來的,他叫我回去之後爆大鑊,可保一生平安。
女人:(大驚)那...那你真的不怕專案小組找你麻煩麼?
基基:(執住女人的雙手)我爆了大鑊,不單止是全城市民,就連專案小組都要暗地裡保護我。我有什麼閃失,他們也脫不了干係。況且他們也不敢在我城做些什麼的。畢竟我們還受小憲法保障,而且還有鄧太公那幾句最後遺言,俾個天佢地做膽,怕且佢地都唔敢當面拂逆。
(女人想了想,大力地搥了基基的胸膛幾下,捏着男人的乳頭。)
女人:你好呀!專案小組奈何不了你,卻可以在這裡拿我來開刀!你想就這樣拋下我走了去?休想!信不信我也爆你大鑊,大家最多一鑊熟!(唱)
「寧願滯留在此處 寧願叫時間中止
 我不會再信未來 我不要再看歷史
 還能活才是諷刺 故此不用做傻事
 讓痛苦 輪迴千次 彰顯那快樂有盡時
 曙光全部熄滅 殺掉我影子
 我只能獨處 背後全沒有支柱
 什麼叫絕望 抬起眼望望
 如今我在你面前呈堂 隨便收看
 靈魂被抽乾 殘留著軀幹
 從此與未了願同存亡 地老天荒
 還不夠絕望 尚可更絕望
 留給我日後用來形容前面境況
 能夠這樣 謝謝你幫忙
 將僅有願望都風光殮葬」

(男人從床頭拿起一枝煙,點了,深深吸了一口,再吹到女人的臉上。)
女人:(一呆)你還未完事,為什麼吃事後煙?
基基:(下身向上頂了幾下)我已吃了偉哥,身子仍在無限補時中,所以這不是事後煙。
女人:(動了幾下)那麼,這煙有什麼用?...你不要再往我臉上噴煙好不好?
基基:噢,對不起,愛人。我在想,我是不是還有方法可以再見你?
女人:(俯下身子,以兩隻肉球在男人胸前按摩着)你那朋友波波不是說有自己的方法的嗎?
基基:(大吃一驚,嚇得連煙也掉下了)你...你是說洗頭艇?
女人:(甜絲絲地)打令,不如讓我坐洗頭艇去找你喔?(唱)
「曳搖共對輕舟飄
 互傳誓約慶春曉
 兩心相邀 影相照
 願化海鷗輕唱悅情調
 心兩牽
 萬里阻隔相思愛莫變
 離別淒酸今朝似未見
 明日對花憶君面
 心已酸
 驟眼不見君早去遠
 留下追憶相思串串
 垂淚強忍心掛念
 淚殘夢了燭影深
 月明獨照冷鴛枕
 醉擁孤衾 悲不禁
 夜半飲泣空帳獨懷憾」

(女人忽然加大動作,做起划艇的動作。)
(男人開始忍受不住。)
基基:喔...喔...
(男人坐起身來,雙手抱住女人的背脊,用兩唇封住了女人的嘴。)
(男人顫抖了幾下。)
(唇分。)
女人:基基,你完了嗎?
(男人垂下頭來,不發一言。)
女人:怎麼我感覺不到你的生命的?
(男人乜斜着眼瞟了女人一下。)
基基:(輕聲)我...我...醫生說我,在這兒待得太久,影響了身心,導致閉精。你跟着我沒有幸福的。
女人:你...你說什麼?
基基:就算是保外就醫,我這次一定要回去的。是我害苦了你!我對不起你了!
女人:基基...我明白的,你去吧!(唱)
「哭 一再哭 誰又願放棄你的愛
 不想你騙我許多 留下傷痕剩下痛楚
 突然離別那刻 讓你更恨我 收起言詞地經過
 別離是錯 回頭是錯 留下前走都錯」

(女人俯伏在男人的身上,把頭埋在他肩上,哭得死去活來。)
女人:那麼...我還可以幫你做什麼?
基基:(輕拍女人的粉背)你如果是愛我的話,那就繼續幫我轉寄我的包裹,沒事的。
(女人收起眼淚,深情地望着男人,努力地擠出笑容,用力地點了點頭。)
(幕下。)
***
伸延閱讀:
佛爺:延射閉精一團霧
銅鑼灣書店店長林榮基在接受有線電視訪問時提到自己在拘留期間想過自殺,又指在被審問時才發現自己和家人一直受監視。
在寧波一個二百多呎小房間,失去五個月自由,林榮基稱在第四個月曾生輕生念頭。
他指唯一與他交談的時候就是審問時間,從審問當中,他才知道自己和家人一直被監視。審問中對方知道他在書店的一舉一動,審問的人又提到多年前他跟資深評論員林保華的一頓飯。
林榮基相信是因為他在內地表現順服,當局才願意釋放他回香港,沿途派兩人監視。
他再次確認是中央專案組調查他,指參與調查的人員早在二零一三年他帶書過關被扣查時已見過,去年十月被關後重遇對方。
林榮基表示召開記者會後除警方外並無其他政府部門與他接觸,至於日後何時會跟警方會面以及提供什麼資料,他指要再考慮。
再有銅鑼灣書店事件人物公開反駁店長林榮基說法,星島日報刊出林榮基女友專訪,指林榮基對她表示在內地轉寄書店書籍沒有違法,她才幫林榮基寄書。林榮基回應稱女友是身不由己,又稱自己及家人一直受到監視。
星島日報刊出林榮基在深圳姓胡的女友訪問,她指自己同林榮基一樣去年十月被公安拘捕。她提到是應林榮基要求幫忙轉寄銅鑼灣書店的書,但林榮基未有跟她表示是違法行為。她又指是電視看到林榮基開記者會,反駁林榮基不請律師、不通知家人的舉動,是因為不想家人知道自己與林榮基的關係。
林榮基接受訪問時證實胡女是他的女友,指回港後發現女友電話已更改,無法聯絡對方。指除了女友,還有二人負責轉寄書籍。
身邊的人、以往合作夥伴包括李波、呂波、同張志平都逐一反駁林榮基,他指是意料之內,不想再辯駁,因為只會對他們造成更大傷害。

45 則留言:

  1. 原來魔術師連呢類題才都可以寫, 勁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一眼睇仲以為係佛爺㖭!但佛爺喜用圖像,而魔術師兄則鍾意配video~

      呵呵,其實呢類題材好多人嗰腦都會諗,但會否寫出來、和文筆如何,則因人而異了=)

      刪除

    2. Joseph:

      唔同題材有啲變化先過癮架馬!我就唔信一個人乜都唔識只係識日唸夜唸財商和財務自由,更唔明白點解會有人話自己寫上一千篇悶文,重重覆覆都係幼稚園程度都仲覺好proud.

      Cherry:

      咩呀? 我唔只係「用video」,曲詞歌名意境都要配返個劇情架!

      刪除
    3. Cherry:

      因我喜歡玩Photoshop,所以喜用圖像。嘻嘻!

      刪除
    4. 佛爺果然走在時代尖端,Photoshop改圖呢下我真係未學識.

      刪除
    5. 玩Photoshop同自慰一樣,最緊要幻想。嘻嘻!

      刪除
    6. 8號仔中古廣告有云:「想像...無極限!」

      刪除
    7. //我就唔信一個人乜都唔識只係識日唸夜唸財商和財務自由
      佢都有寫其他主題,唔同行業前景乜乜,不過例牌都係睇完同冇睇一樣,例如最近篇文其實可以用一句話講完,「要投資賭股,自己研究」,再百搭d「要投資,自己研究,咪問我」,咁就可以歸納埋其他行業d文。lol

      刪除
    8. 可以短話長說,言之無物,但又寫到上成千篇文,仲有咁多粉絲,搞極都有講座,你都咪話佢唔叻.

      刪除
  2. 魔術師:

    基基患上閉精,真喺笑死我!咁都比你連繫到射不出。

    不過,我可以加少少插曲。

    基基女友走去找女律師楊岳嬌求助,岳嬌一臉無奈地向她說:「其實律師是我的副業,我的正職是賣笑。所以我十分同情基基,他有一種無形壓力,被壓者才會體諒到,像我一樣。妳真是幸運,可以用兩個大包壓住基基,我就無咁好彩囉!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁攪法,下下床上傾,57分鐘真係唔夠!XDXDXD

      刪除
    2. //基基女友走去找女律師楊岳嬌求助
      楊岳嬌可以介紹佢大佬陽硬Q, 一定好好服侍, 包保基基女友稱心滿意.

      //咁攪法,下下床上傾,57分鐘真係唔夠!
      典解係57分鐘?

      刪除
    3. //然而,另外兩位心理學家於2013年的研究,卻得出女同性戀者的平均性愛時間為57分鐘。//
      http://ancient2today.blogspot.hk/2016/06/blog-post_19.html?m=1

      刪除
    4. 我唔識寫磨豆腐...何黃C唔知好唔好呢?

      刪除
  3. 我都係鐘意「白雪公主」嗰篇,冇得傾。笑到拍爛張枱啦我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無bookmark? 有排未搬到呢篇!

      AV狂想曲(四)之鬼畜佔X
      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=5514947

      刪除
    2. 我反而覺得對照傷港當時(或者而家)的情況,呢篇先最可悲...

      刪除
    3. //呢篇先最可悲...

      依家係被十九幾路社混笨土派一齊輪...販民建制又在旁吶喊助威.

      刪除
  4. 依家應該好少人知邊個係“波基屌絲”啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應譯「卜簫」。

      刪除
    2. 《青青珊瑚島(The Blue Lagoon)》絕對係昔年柒仔的JJ對象.
      估唔到Brooke Shields依家先至得51歲, 比想像中後生, 上一次睇佢係《午夜人肉快車(The Midnight Meat Train》.

      刪除
    3. 個男主角喺戲入面都有打J㗎。

      刪除
    4. 波姬小絲當年扑扑脆時我地先讀緊小學,起碼都細過當時已經做《獵鷹》的劉華啦.

      刪除
    5. //個男主角喺戲入面都有打J㗎。

      我淨係記得女主角就嚟生,男主角都要搞.

      //波姬小絲當年扑扑脆時我地先讀緊小學

      嗰時民風仲要開放好多.

      刪除
  5. 傳佩嘉當年的歌不錯,可惜紅不到。近一年又出來唱歌。
    何婉盈算不算一曲歌手?幾年前在某演唱會做嘉賓,歌藝大進。
    我覺得林店長是給出版商利用。

    回覆刪除
    回覆
    1. //傳佩嘉當年的歌不錯,可惜紅不到。近一年又出來唱歌。

      聽過傷台訪問, 傅佩嘉嫁咗去台灣, 應該都係食飽無憂米返嚟玩票一下. 我覺得佢都幾靚(起碼好樣過社混女神游小三), 人又有才華, 唔紅好過紅.

      //何婉盈算不算一曲歌手?

      佢應該係同吳婉芳一樣,係「半曲歌手」. 嗰時啲港姐質素好過依家啲MK港姐多多聲.

      //林店長是給出版商利用。

      我覺得販民係俾林店長利用 XD

      刪除
    2. 哈哈,吳婉芳仲早過何婉瑩五年左右。佢當年係我一個小學同學的女神,當年大家都好鍾意用僅有的零用錢去買d A5size開本的「乜乜電視」就係為左心中女神既彩頁,呢個同學都仲有聯絡,提返起大家都覺得好笑.

      至於販民,難得佢地自己自投羅網。不過以林店長"put his words to other people's mouths"的德性同販民多年都有得揮,著其道兒都值啦(正常PR或律師在同一case下,一定會再三求證第三者是否已夾好先讓其出街,販民唔咁做,明顯已慣左「得架啦,李生佢點會否認」之類自以為是作風)

      刪除
    3. 佢之後都有「補鑊」話唔確定有「跨境執法」一事啦,俾d友仔話佢「褪o太」縮沙添,真係好肉酸.......

      刪除
    4. 其實做藝人,除天時地利,人和所佔的部份相對好大,好睇有無老細照住,即使才華洋溢,入左間霉公司,點sell 都紅唔起。你睇眼鏡康同波牛文,一剎那光輝而已,反而光頭健北上賺人仔,娶埋「西西」(「善善」都得),都唔再返笨土了。

      無端端改個藝名做高雪嵐做乜鬼呢?跟住又用返真名,D 孖屐亭真係唔太得......

      刪除
    5. 摩摩:

      //當年大家都好鍾意用僅有的零用錢去買d A5size開本的「乜乜電視」就係為左心中女神既彩頁

      呢啲就係青頭歲月了!

      //正常PR或律師在同一case下,一定會再三求證第三者是否已夾好先讓其出街,販民唔咁做,明顯已慣左「得架啦,李生佢點會否認」之類自以為是作風

      販民、社混、黃C、佔派、笨土都係一9樣,從來都以為自己出來講完嘢便天下無敵,無人能夠反駁,所以便缺乏「雙手亙搏」的能力.

      肥B:

      //你睇眼鏡康同波牛文,一剎那光輝而已,反而光頭健北上賺人仔,娶埋「西西」(「善善」都得),都唔再返笨土了。

      我記得當年蔡少芬嫁俾張晉時,大把港豬都話「我不知張晉是誰」,又「一朵鮮花插在牛糞上」咁.

      //無端端改個藝名做高雪嵐做乜鬼呢?跟住又用返真名,D 孖屐亭真係唔太得......

      高雪嵐可能太文藝腔掛? 用呢個筆寫散文就差唔多,一定打殘D(aisy)嬸.

      //佢之後都有「補鑊」話唔確定有「跨境執法」一事啦,俾d友仔話佢「褪o太」縮沙添,真係好肉酸.......

      明明係撐港獨,又變成「討論的言論自由」了

      信報 2016年6月21日
      林榮基撐港獨 說了又改口
      林榮基連日接受傳媒訪問,他周日接受新加坡Channel Newsasia訪問時,被問到本港很多青年認為「一國兩制」不可行,未來最可行解決的方案是什麼?他回應稱是「獨立」,並稱個人認為是可行。林昨解釋自己不是支持要港獨,但認為這是可以商討的議題,「香港社會是自由的,人人有不同的看法」,又明言自己會承認一個由選舉產生的中國政府。
      根據Channel Newsasia訪問時,記者談到香港一些年輕人認為「一國兩制」不可行,「最好的解決方法是香港……」,林即搶答「獨立吧」。記者追問他是否支持時,林表示「我自己個人看法,不怕公開,是可以的」,續以夫婦作比喻,反問一對夫婦結婚後,若丈夫對妻子不好,妻子是否要離開,「正常嘅,佢都要幸福㗎嘛,你共產黨每一次都想管住人,你憑乜管住人家。」
      他昨在網台D100接受訪問時,澄清自己不是支持要港獨,但認為這是可以商討的議題,稱香港是自由社會,應允許爭取港獨的人發展,因為大家都想「搵出路」。他又認為若香港有自由,就應由香港人投票決定自己的未來。
      這已是林榮基又一次對自己所言轉口風。他上周在記者會上稱李波曾對他說是「非自願被帶返內地」,但後來改說只是憑李波的語氣作出揣測。

      刪除
    6. 林榮基越說越多, 越來越隨心, 最後要自己打倒自己說法, 只會令人質疑其記者會上有多少是真話.
      我一開始就認為, 這是一隊職業特工隊VS國產007的諜戰, 只是戲內靚佬湯一定任務成功, 現實版既佢地就任務失敗, 所以雙方也當香港人是傻瓜, 一邊就高叫正義民主抗強權, 另一邊就依法辦事但其實全無章法, 難得香港人被忽悠還這麼興奮.
      攪情報的, 難道會上門問那貪官貪了幾多百萬, 包了幾多情婦? 威迫利誘少不免, 手段也不會正派到那, 而且兄弟還未完全脫險, 他自己就急跳出來當英雄, 明顯是拿民主光環跳船自保, 難為李波硬著頭皮拿違心之言去頂住老共免得季生下半輩子要秦城過, 加上他包小三私德有損, 可能我誅心論, 林榮基是一號小人, 不值相信.

      刪除
    7. //林榮基越說越多, 越來越隨心, 最後要自己打倒自己說法, 只會令人質疑其記者會上有多少是真話.

      呢招明顯係自我毀滅模式喇.

      //難得香港人被忽悠還這麼興奮.

      摩摩話港豬「全身G點」,掂下都高潮, 聽見自己想聽的想, 未搞清便先興奮了.

      //難為李波硬著頭皮拿違心之言去頂住老共免得季生下半輩子要秦城過,

      林店長班兄弟幫佢兜都兜唔切, 十足treegun大戰李美人周好頂亡國興...

      刪除
    8. //摩摩話港豬「全身G點」,掂下都高潮, 聽見自己想聽的想, 未搞清便先興奮了.

      我都真係要post返呢段片,由time tag時間大約兩分半鐘:

      http://youtu.be/RXZX_mFYvYc#t=5m05s

      當然精華係泥菩薩(黎耀祥)最後的三句。我相信當年馬仔原著是exactly用呢句做對白的。

      //加上他包小三私德有損,

      感情事就見仁見智,不過老點小三寄書話無犯法呢樣野就真係有柒青所講「龜公鴇母」之風.

      //其實做藝人,除天時地利,人和所佔的部份相對好大,好睇有無老細照住,即使才華洋溢,入左間霉公司,點sell 都紅唔起。

      我又唔係咁睇。在一個自由而發達既市場,「觀眾」選擇始終是最決定性的,即使有人用潛規則搏得暴光率,但觀眾唔受落老細都好難「無限補時」的;反而如果有料,就算無後台,鬱鬱不得志時都總會有d人當收買「垃圾資產」低位抄入搏反彈的,反正都係做生意而已。就算專制如殺人政權,都不能只靠官方封殺而要煽動妄民(即是市場)啦。

      至於傷港近年有料都未必跑出,就只能怪傷港已經不是一個發達市場,機會越來越少了.

      //你睇眼鏡康同波牛文,一剎那光輝而已,反而光頭健北上賺人仔,娶埋「西西」(「善善」都得),都唔再返笨土了。

      眼鏡康死罪係在寶島衰吸毒,斷正之前其實發展算ok的。波牛文就好似一輪衰做野唔認真。

      光頭健唔止剩係贏趁早入左一個「發達市場」的,雖然佢來來去去都係幾度板斧,但難得靠呢幾招咁多年返傷港都一樣被受落。

      所以各有前因莫羨人也。

      幾年前光頭健有緋聞,我有個仆街friend話:「唉,一個張西又點夠滿足佢」,呢個食字爛gag即時令我吹漲兼噴飯!

      //無端端改個藝名做高雪嵐做乜鬼呢?跟住又用返真名,D 孖屐亭真係唔太得......

      最大問題係而家又改另一個名,你估殼股轉業務改名咩。

      另外睇wiki話佢有一輪掛住瘟仔被雪藏,在一個不發達市場就好難有返屍之力了。

      刪除
    9. //當然精華係泥菩薩(黎耀祥)最後的三句

      世人就係咁,啱聽嘅就信,唔啱聽嘅就唔信,簡直自欺欺人.

      //至於傷港近年有料都未必跑出,就只能怪傷港已經不是一個發達市場,機會越來越少了.

      港豬愈來愈反智(遲啲等我寫返篇「贏在射精時」),有好嘢都唔識欣賞喇!

      //波牛文就好似一輪衰做野唔認真。
      //光頭健唔止剩係贏趁早入左一個「發達市場」的,雖然佢來來去去都係幾度板斧,但難得靠呢幾招咁多年返傷港都一樣被受落。

      相對來說,光頭健做嘢起碼「夠認真」,敬業樂業.要扮小丑咪扮囉!
      //最大問題係而家又改另一個名

      傅又宣...我幾乎以為係「傅文宣」.

      //你估殼股轉業務改名咩。

      X記茶餐廳執笠易主會改名做「新X記」的.

      刪除
    10. //遲啲等我寫返篇「贏在射精時」//

      聽到個名就已經一地都係...XD

      呢d 先係真正的贏在射精前...
      https://hk.news.yahoo.com/%E5%A5%B3%E5%AD%90%E8%AA%A4%E4%BF%A1%E6%80%A7%E4%BA%A4%E6%94%B9%E9%81%8B-%E5%9B%9B%E5%BA%A6%E7%8D%BB%E8%BA%AB%E4%BA%88-%E6%B3%95%E5%B8%AB-221113032.html

      刪除
    11. //港豬愈來愈反智(遲啲等我寫返篇「贏在射精時」),有好嘢都唔識欣賞喇!
      http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20160622/55261001

      有網民懷疑節目搵人做媒,故意嘩眾取寵搏話題。係都唔奇,我好難相信竟然有人會親口講出「贏在射精前」(仲要係鏡頭前)呢d咁出格嘅言論,真係唔想出名都唔得。

      刪除
    12. Eric,

      性交轉運呢單嘢俾DC嬸笑足幾年.

      Wanderer師弟:

      係媒都唔奇,上次盛女都係喇.

      刪除
    13. //感情事就見仁見智,不過老點小三寄書話無犯法呢樣野就真係有柒青所講「龜公鴇母」之風.
      湯總話佢係朱序喎!
      http://www.property.hk/article_content.php?author=PHK_TML3&type=&com=&id=45902

      //傅又宣...我幾乎以為係「傅文宣」.
      「負」又「酸」,差矣.....


      //係媒都唔奇,上次盛女都係喇

      好似同盛女係同一個監制?「食過返尋味」都好正常姐.媒呢D野,無記自古已有,還記得「美女廚房」嗎? 所有「參賽者」都係同一間PRODUCTION HOUSE 搵出黎架,唔係邊度到反眼JJ出黎啜波波先得架......若然連新聞都係SCREEN過,報新聞那個都選美咁款,呢D節目當然係安排好晒黎搶人氣.

      刪除
    14. //湯總話佢係朱序喎!

      可能AV仁摸過基基後腦,覺得佢腦後無反骨...

      //媒呢D野,無記自古已有
      //所有「參賽者」都係同一間PRODUCTION HOUSE 搵出黎架

      不嬲電視台的「受訪者」或case studies都唔知係邊度搵嚟的.「我地要公開公平公正」的參賽權!

      //若然連新聞都係SCREEN過,報新聞那個都選美咁款

      咁在香港用美女主播,係有線創先河的.

      刪除
  6. 魔術師, 我的愛隊(croatia)機會來了. 看看能否走到最後. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有第三名出線搞到好複雜, 無心機睇16強邊隊對邊隊住.

      刪除
    2. 照尋晚葡萄牙既表現,克羅地亞十六強過版應該無問題

      刪除
    3. 克葡勝方將會對瑞波勝方,克羅地亞入四強都唔係無可能;再另一邊係威北、匈比;爭決賽較強的應該只有比利時吧?

      刪除
  7. //一定打殘D(aisy)嬸.
    之前唔係叫詩嬸㗎咩?咁太飄忽啦!XDXD

    回覆刪除